مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : علی 0
  • تاریخ عضویت : 1391/9/15
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1391/9/20 با سلام - بعضی از دوستان درمورد تاریخ عرضه گوشی گلکسی نت 2 با حافظه 32 گیگ و 64 گیگ سوال پرسیده بودند . که مطلب اول درمورد تاریخ عرظه و قیمت حدودی با توجه تاریخ عرضه - مطلب دوم درمورد وجود بعضی گوشی های گلکسی نت با حافظه 32 گیگ در داخل کشور - مطلب سوم راه حل کنار آمدن با حافظه 16 گیگ این گوشی .

1- برای خرید 32 یا 64 گیگ این گوشی ، باید از اسفند ماه به بعد اقدام نمود چون با توجه به حال و هوای کریسمس و کادو های کریسمسی که اغلب گوشی هوشمند و وسایل الکترونیکی شده اکثر کمپانی ها ابتدا اقدام به فروش محصولات در داخل کشور میکنند که بازار فروش بسیار داغ است و سپس محصولات خود را به کشور های دیگر میفرستند برای همین قیمت اکثر گوشی های هوشمند نزول قیمت خواهند داشت و با توجه به ثابت نبودن قیمت دلار که همچنان سیر نزولی خواهد داشت .... ضمنا قیمت تخمین زده شده این گوشی با حافظه 32 گیگ 2.200.000 تا 2.400.000 و 64 گیگ این گوشی 2.500.000 تا 2.700.000 خواهد بود .

2-حدود 2 یا 3 ماهی از عرضه گلکسی نت 2 میگذرد . که خود به شخص این گوشی را با حافظه 32 گیگ را دیدم اما این که چگونه وارد ایران شده است به این گونه است که بعضی از افرادی که در کشور های خارجی اقامت مینمایند این گوشی را میتوانند با هر حافظه ای تهیه نمایند در نتیجه افرادی که از کشور خارجی این گوشی را حال به هر دلیلی به عنوان مثال کادو وارد کشور میکنند تعداد محدودی هستند که حتی در بازار ممکن میباشد به تعداد اندک و با قیمت بالا وجود داشته باشد .

3-و اما برای اینکه شما اطمینان حاصل فرمایید همان حافظه 16 گیگ گلکسی نت 2 برای انجام امور کافی است 2 دلیل وجود دارد :
1-قابلیت نصب کارت حافظه که در بازار حافظه 16 گیگ به قیمت 40 هزار توامان موجود میباشد که دقیقا همان کارایی حافظه اینترنال خود گوشی را دارد و اینکه بسیار در هزینه صرف جویی میشود
2-استفاده از کارت حافظه SD بسیار بسیار بهتر از حافظه خود گوشی است زیرا حافظه های بیشتر به میزان اندکی سرعت گوشی را پایین میاورند زیرا حافظه بیشتر پردازش بیشتری را دربر میگرد در نتیجه Cpu میزان کمی از پردازش را روی ان انجام میدهد اما ویژگی که در کارت حافظه SD وجود دارد این است که یک هسته مرکزی پردازش بسیار کوچک در ان وجود دارد که کار Cpu را برای خود کارت حافظه انجام میدهد پس نیازی به پردازش Cpu گوشی را ندارد حال برای اثبات .. توسط سایت Recombu آزمایشاتی انجام شده است که در ان سرعت گوشی Nokia N9 با حافظه 16 گیگ از نسخه 64 گیگ ان بیشتر است .

امیدوارم موثر واقع شده باشد .

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1391/9/15 با عذر خواهی در بعضی موارد اشتباهاتی رخ داده در هنگام تایپ کردن که بعضی هاش هم واقا خنده دار جلوه میده ... مثلا 72 درصد و 38 درصد که جمعا میشه 110 درصد نه 100 درصد .... البته بدیهی است که اشتباه شده باشه ..

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1391/9/15 ادامه نکاتی که گلکسی نت 2 را از همه گوشی های هوشمند حتی گلکسی اس 3 و دیگر و فبلت ها متمایز میکند.

4-بعضی ها میگویند نمیشود با یک دست با گلکسی نت 2 تایپ نمود پس همان گلکسی اس 3 بهتر است همان را میخریم ... خوب باز هم باید بگم که جالب اینجاست تعداد افرادی که گوشی گلکسی اس 3 داشتند و با یک دست باهاش کار میکردند بیشتر اوقات گوشی چون در دست به صورت مسلط ثابت نیست به زمین افتاده البته بنده به عین مشاهده کردم اما افرادی که با 2 دست با گوشی گکسی نت 2 کار میکنند یعنی با یک دست گوشی رو نگه میدارند و با دست دیگه کار میکنند را اصلا مشاهده نکردم که گوشی از دستشان بیافتد و اینکه با توجه به گفته یک سایت خارجی حدود 72 درصد از افرادی که با گلکسی اس 3 کار کرده اند گوشی بیشتر به زمین افتاده و مابقی یعنی 38 درصد کاربران گلکسی نت بودند پس شما هم سعی کنید حالا هیچ فرقی ندارد کدام گوشی اما بیشتر با گوشی های هوشمند با 2 دست کار کنید .

و در اخر اینکه امیدوارم موثر واقع شده باشه و اینکه اگر مطالب اولیه اندکی پیچیده و غیر قابل فهم بود بدانید که سعی خود را کردم تا راحتر منظورم را برسانم و اینکه این گوشی مخصوصا رنگ مشگی اش از هر نظر حرف نداره هم با توجه به قیمتش هم با توجه به کارایی که مطالب مربوط به S Note را دیگر نگفتم .

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1391/9/15 نکاتی که گلکسی نت 2 را از همه گوشی های هوشمند حتی گلکسی اس 3 و دیگر و فبلت ها متمایز میکند.

1-ابتدا نحوه عملکرد پردازنده ها به این صورت است که وقتی گفته میشود پردازنده ای با سرعت 1.6 گیگا هرتز و 4 هسته ای کار میکند ، به این منظور است که این پردازنده ، 1 میلیارد و 600 میلیون عمل را طی 1
ثانیه انجام میدهد و وقتی تعداد هسته ها هم محاسبه شود ،در کل این بدان معنی است که این پردازنده
1.6 گیگا هرتزی و 4 هسته ای همانند گلکسی نت 2 ، 6 میلیارد و 400 میلیون عمل را در 1 ثانیه انجام
میدهد . بنابراین گلکسی نت 2 نسبت به برادر کوچک خود یعنی گلکسی اس 3 به طور دقیق 0.8 گیگاهرتز
یا 800 میلیون عمل را بیشتر انجام میدهد ، پس افرادی که میگویند این دو گوشی از نظر سرعت فرق
ندارند سخت در اشتباه هستند چون گوشی مانند Nokia N8 پردازنده ای معادل 760 مگاهرتز دارد پس
میتوان نتیجه گرفت که N8 میتواند 760 میلیون عمل را در 1 ثانیه انجام دهد در حالی که گلکسی نت 2 با
همان 800 میلیون عمل بیشتر از گلکسی اس 3 ، میتواند حتی بهتر از نوکیا N8 عمل کند. پس گفتن
اینکه گلکسی نت 2 تقریبا پردازنده ای شبیه به گلکسی اس 3 دارد هم اشتباه است .
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2-اولا صفحه نمایشگر گلکسی نت 2 بسیار بزرگ است فقط چیزی که همه ایراد بر آن وارد میکنند تراکم پیکسلی آن است که نسبت به گلکسی اس 3 کمتر شده است . در واقع این موضوع کمتر یا زیادتر همیشه در مورد هیچ وسیله ای صدق نمیکند برای مثال وقتی کسی میگوید فلان گوشی 4 میلیون قیمت داره دلیل نشد که گوشی خیلی خوبی هست شاید Nokia 1200 بهتر از ان باشد . گلکسی نت 2 در تراکم پیکسلی تنها 39 ppi یا 39 پیکسل در هر اینچ نسبت به گلکسی اس3 و تنها 17 پیکسل در هر اینچ از نسل قبلی خود یعنی گلکسی نت 1 کمتر شده است ، در واقع وسع دید انسانها تا 1 میلیمتر است در نتیجه اگر محاسبه کنیم می فهمیم که در گلکسی نت 2 حدودا در هر میلیمتر 14 پیکسل وجود دارد و هر پیکسل به قدری کوپک هست که حتی با بزرگنمایی 10 برابر ، 1 پیکسل را دید . ثانیا اینکه چون صفحه نمایش بزرگ است برای کاهش مقدار باتری مصرفی باید از تغذیه مقدار هر پیکسل مک کرد که این عمل شدنی نیست پس شرکت سامسونگ برای رفع ان تعداد پیکسل را کمتر نمود .پس کسانی که میگویند پیکسل هایش کمتر شده پس صفحه نمایش بدرد نمیخورد اشتباه میکند.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3-مشکل بزرگ بودن گوشی ، خوب باید با یک مثال گفت ، این CDهای معمولی بد ترین ارگونومی رو دارند یعنی در جیب جا نمیشند و سخت میشه در دست گرفت در واقع همه این سختی ها در سوراخی که در وسط CD وجود دارد همه این مشکلها را رفع کرده است پس شما سی دی را در جیب داخلی کت یا هر چیزی که در بدنتان پوشیدید میگذارید که جای سی دی را داشته باشد چون در جیب عقب و جلو شلوار سی دی جا میشه و یا از ان سوراخ برای جابجایی استفاده میکنید.گوشی گلکسی نت هم ان ابتکارش در حالت مستطیل گونه اش که لبه های انهنا دار دارد است که در جیب جای میشه فقط اینکه در هر مدلی که بشینید گوشی مشکلی براتون ایجاد نمیکنه فقط در حالت 2 زانو یه خورده اذیت میکنه پس برای اینکه اذیت نشید شما میتونید گوشی رو در جیب داخلی کت یا کاپشن در زمستان و جیب داخلی گرمکن در تابستان استفاده کنید که با توجه به سایزش به خوبی جا میشه .
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا