مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : sepehr s
  • تاریخ عضویت : 1391/1/15
  • تعداد نظرهای داده شده : 106

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 106 مورد

HTC One X HTC One X

1391/9/19 با سلام
دوست عزیز(ریحانه 1) من این گوشی رو نزدیک به 6 ماه هست که دارم و هیچ عیبی از اوون ندیدم که بگم.ولی طبق تجریه ی خودم هر کس که می خواد این گوشی رو بخره مشکی اون رو بخره خیلی بهتره چون مشکلات در نسخه های سفید بیشتر از مشکی است. و ارزش خرید داره.
با تشکر

Apple iPhone 5 Apple iPhone 5

1391/7/4 با سلام
دوستان خرید این گوشی اشتباه هست یه زمانی پراید دسته دو 4.300.000 الان این گوشی 4.300.000 هست اصلا به صرفه نیست چون صفحش نسبت به گوشی های الان مثل galaxy s3 و htc one x کوچیک هست nfc نداره خیلی امکانات این گوشی در ایران کار نمی کنه و برای مثال بیش تر بازی های app store پولی هست و یا برای گرفت بازی و برنامه باید از چیز p n استفاده کرد که بعضی اوقات کار نمی کنه من خودم الان s3 دارم وازشم راضی هستم چون واقعا ارزش خریدن نداره.
بدرود

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1391/6/15 با سلام
دوست عزیز بنیامین ر من خودم الان one x دارم و ازش راضی هستم با S3 هم کار کردم گوشی بسیار خوبی هست ولی بهت توصیه می کنم بدون تعصب که یه خورده صبر کن galaxy note 2 و optimus g بیاد چون این دو گوشی خیلی گوشی های خوبی هستن وهر دو داری رم 2 gb هست و مطمعنا از نظر سخت افزاری قوی تر هستن نسبت به s3 و one x به هر حال تصمیم با خودت هست.
بدرود

HTC One X HTC One X

1391/6/12 با سلام
می خواستم تشکر کنم از bahnam k به خاطر راهمایی که کردن و این که من هم آپدیت جدید رو نصب کردم سرعتش یکمی بیشترش شده بازی ها و برنامه ها بهتر بالا می باد و در کل روان تر شده اون مشکلات که دوستان گفته بودن من نداشتم تا حالا سوالی داشتید بپرسید اگر بلد بودم جواب می دم مال من خاکستری تایوان
بدرود

HTC One X HTC One X

1391/6/8 با سلام
دوستام من گوشیم رو امروز(htc one x) به htc sense 4.1 آپدیت کردم که اندروید هم به 4.0.4 آپدیت شد و software number هم به 2.17.415.2 آپدیت شد می خواستم بپرسم گه من قبل هم آپدیت کرده بودم بعد از خرید حدود 4 ماه پیش که اون موقع بعد از آپدیت تنها تعقیری که داشت این بود که software numberش تعقیر کرد می خواستم بدونم مال دوستان هم این طور بوده یا نه؟
با تشکر

HTC One X HTC One X

1391/4/18 با سلام
یه سوال از دوستان داشتم مخصوصا دوستان با تجربه حسین ک و mojtaba j .
من چند روز پیش بازی asphalt 7 heat رو دانلود کردم ولی هنوز گیم دیتاش نیومده بود امروز که اومد خواستم دانلود کنم دو تا سری بود یکی نوشته بود mali و اون یکی نوشته بود adreno و هر کدوم فکر کنم 4 قسمت بود می خواستم به دونم من باید کدوم رو دانلود کنم؟
موفق باشید

HTC One X HTC One X

1391/4/16 با سلام
حسین ک عزیز :
من یه مدت پیش بازی riptide gp دانلود کردم ولی وقتی ریختم روی گوشیم نیومد و مشکل داشت ولی وقتی از وبلاگ شما این بازی رو دانلود کردم هیچ مشکلی نداشت به نظر شما چرا اون یکی نیومد ولی مال شما اومد؟( راستی نظر گذاشتم همون طور که گفته بودید)
موفق باشید

HTC One X HTC One X

1391/4/16 با سلام
saman r :
حال یه سایتی رده بندی کرده دوربین های 8 مگاپیکسلی رو توی گوشی ها نه خداوکیلی دوربین s2 کجا one x کجا من نمی خوام از one x تعریف کنم ولی درسته که یه خورده نویز داره ولی واقعا شما یا هر کی دیگه ای که با هردو کار کرده باشه ( یکی از دوستام s2 داره با اون مقایسه کردم ) one x کیفیتش بهتره نمی گم مال s2 بده ولی از one x بهتر نیست.
امیدوارم موفق باشید

HTC One X HTC One X

1391/4/15 با سلام
حسین جان دستت درد نکنه واقعا افتخاری هست برای ایران شما واقعا توی عرصه موبایل سر رشته داری وقتی کارایی های رام جدیدت رو دیدم واقعا خوشحال شدم چون گوشی رو از این رو به این می کنه من خیلی ازت متشکرم و به امید اتخاراتی دیگر برای ایران. گه شد حتما نصبش می کنم
با آرزو موفقیت دوستان

HTC One X HTC One X

1391/4/15 با سلام
ahmad g :
شما هنوز هم فکر می کنی که one x با تکنولوزی beats audio هنوز ضعیف تر از gs3 و iphone 4s هست؟ دیگه دوره iphone گذشت الان فقط htc و samsung توی بازار هستن.
بدرود

HTC One X HTC One X

1391/4/15 با سلام
کیوان ج :
بله درسته چند وقت پیش فیلم امتحان one x رو گذاشت که یه نفر اون رو زیر آب گرفت ولی این ساعت کار می کرد و هیچ مشکلی نداشت. اگه می خوای این گوشی رو بگیری هیچ شکی نکن گوشی عالی هست.
با تشکر

HTC One X HTC One X

1391/4/15 با سلام
دوست عزیز saman r :
شما هم منتظر یه فرصتی تا به اصتلاح خودت از بدی های one x بگی آقا ما قبول کردیم gs3 به قول خودت فوق العاده شما بهترین گوشی دنیاست شما می گی دوربین one x ضعیف هست من که فکر نکنم چون این گوشی رو دارم کیفیتش انقدر بالاست که از دوربین 12 مگاپیکسلی الان هم بهتر هست داداش چرا دعوا داری ما می تونیم بیایم توی صفحه gs3 انقدر ازش بد بگیم که کل عالم از خریدن این گوشی منصرف بشن. به نظر من هم one x و هم gs3 بهترین گوشی ها هستن و مجتبی جان هم زحمت کشید نقاط قوت هر دو رو گفت و تصمیم خریدن رو برای خواننده ی مقایسه گذاشت من هر دو رو قبول دارم و هر دو ارزش خریدن دارند در کل دوست عزیز و محترم لطفا دوستان رو گمراه نکن واین قدر از one x بد نگو.
با آرزو موفقیت همه دوستان عزیز

HTC One X HTC One X

1391/4/11 با سلام
reza o :
دوست عزیز مال من هم این طور هست اصلا این که داغ کنه مخصوصا اطراف دوربینش عادی هست. زیاد نگران نباش. چون زیاد مشکل مهمی نیست.
بدرود

HTC One X HTC One X

1391/4/11 با سلام
arian f :
مبارک باشه
مال من که تا حالا تو خرید این گوشی شانس نداشتم اون از قسمت چب گوشی که باز بود و خاک می رفت لاش این از صفحش که بعضی از قسمتاش که رنگ عوض شده انگار ضربه خورده و پیکسلاش سوخته ولی اصلا ضربه نخورده نمی دونم چرا یه دفعه این طور شده. راستی اگه سوال داشتی بپرس در خدمتیم.
با آرزو موفیت دوستان در تمام مراحل زندگی
بدرود و........................................ حیف شد

HTC One X HTC One X

1391/4/10 با سلام
behnam n :
مال منم این طور هست البته اگه زیاد باش کاری نداشته باشی یه روز رو نگه می داره ولی اگه با هاش به(وب گردی بازی مخصوصا hd و...) یه روز دوام نمی یاره.
سوال داشتید بپرسید
بدرود

HTC One X HTC One X

1391/4/9 با سلام
دوستان توی یه سایتی آپدیت اندروید 4.1 jelly bean برای one x پیدا کردم هنوز دانلودش نکردم نمی دونم چه طور نصبش کنم چون زمانی آپدیت اندروید 4.0.4 رو به صورت رسمی برای یه سری از گوشی htc منتشر شد وقتی وصل می شدی اینترنت خودش پیغام آپدیت می داد و آپدیت می کردی یه سوال داشتم از دوستان با تجربه( mojtaba j و حسین ک) که اگر می دونید این آپدیت رو چه طوری می شه نصب کرد؟ و آیا اصلا نصبش بکنیم یا وایسا به صورت رسمی منتشر بشه؟ اینم لینک دانلودش:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1737736
موفق باشید

HTC One X HTC One X

1391/4/9 با سلام
محمدرضا ج:(با اجازه ی مجتبی و حسین جان)
1-مال من که نداشته توی این ده یازده روز که خریدم(مشکی تایوان هست)
2-می گن توی بعضی از one x ها این مشکل هست(مال یکی از دوستان سفید چین بود یکبار این طوری شد ولی دفعات بعد درست شد).
3- توی بعضی هاکه واقعا مشکل داره همون بار اول معلوم می شه ولی ممکنه شما امتحان کنی موقع خرید ولی مشکلش بعدا مشخص بشه احتمال این که یکبار هم اتفاق بیفته برای همه ی one x هست.
سوال داشتی بپرس.
با آرزوی موفقیت همه ی دوستان

HTC One X HTC One X

1391/4/9 با سلام
arian f :(با اجازه حسین جان چون این سوال رو از شما پرسیده بود)

رو مال من اون های که تقریبا قدیمی هستند نمی یاد یعنی باید بگم بعضی از بازی ها و نرم افزار ها نمی یاد ولی اون های که مال tegra 3 و آندروید 4 هستند حتما می یاد. اگه توضیح بیشتر می خوای حسین جان خودش جواب می ده.
موفق باشید

HTC One X HTC One X

1391/4/8 با سلام
دوستان( mojtaba j و حسین ک) این طور نیست که کامل بیرون باشه فقط تنها مشکل من با این گوشی یکی این بوده یکی هم شارز دهیش فقط این که یه ذزه خاک می ره لاش بدم می یاد اگر هم مهم شد یا می رم تعویض می کنم و یا تعمیر و یا این که یه قابی می گیرم که معلوم نباشه. زیادم تو چشم نیست که همه از دور هم ببینند فقط اگه خیلی دقت کنی این طور می شه راستی فهمیدم مشکل آنتن دهیش از کجاست البته بازش نکردم ببینم خوب پانچ شده یا نه ولی وقتی زیاد باهاش کار می کنم این طور میشه یعنی آنتنش میره. وقتی می زارم خنک می شه درست می شه ما که شانس نداشتیم تو خرید این گوشی حالا ببینیم بعدا چی می شه. با آرزو موفقیت دوستان عزیز

HTC One X HTC One X

1391/4/8 با سلام
آخه حسین جان دیگه از نمایندگی htc رو می شه پیدا کرد مال من با گارانتی گرفتم اگه به فروشنده بدم می تونه درستش کنه؟
بدرود

HTC One X HTC One X

1391/4/7 با سلام
دوستان( مجتبی و حسین جان) سمت چپ گوشی من لق نیست ولی درست نرفته تو و باعث می شه گرد و خاک بره توش ولی در حالی که سمت راست کاملا بسته است وقتی هم فشارش می دی صدا می ده و می ره تو ولی بعد از چند ثانیه بر می گرده سر جای اولش مال شما هم این طور هست؟ لطفا اگر می دونید چه طور درست می شه لطفا کمک کنید؟
ممنون

HTC One X HTC One X

1391/4/5 با سلام
one x o:
این که بعضی از برنامه ها یا بازی های اجرا نمی شه یا درست کار نمی کنه این هست که این گوشی چهار هسته ای هست و با اندروید 4 سازگار نیست(توی یه سایت خوندم) مال خود من هم این مشکلات رو هم داره ( مشکی تایوان هست) در مورد سایت دیگه باید بگم هیچ فرقی نداره از کجا بریزی مشکل از چهار هسته واندروید 4 هست در مورد نصب بازی باید بگم که همه مثل هم هستن و هیچ فرقی ندارند ولی بازی های hd ( مثل gta3 ) باید گیم دیتا رو الاوه بر فایل اصلی بازی دانلود کنی برای هر بازی ها تو هر سایتی نوشته چه طوری نصبش کنی اگه ننوشته بود بگو تا برات توضیح بدم و من sygic رو نصب کردم درست جواب ولی باید gps ت فعال باشه.
موفق باشید

HTC One X HTC One X

1391/4/5 با سلام
امیر جان :
هر دو معتبرند من با گارانتی یاس گرفتم که شامل یک سال خدمات سخت افزاری و بیمه یکساله جهت تعویض و تعمیر گوشی در زمانهایی که شامل گارانتی می باشد و برای همیشه هم گارانتی نرم افزاری داره
قیمت htc one x با گارانتی کامتل 1.125.000 و قیمت htc one x با گارانتی 1.240.000 البته بعضی جا ها تا 1.260.000 هم میدن.سوالی داشتی بپرس
با تشکر

HTC One X HTC One X

1391/4/5 با سلام
من موقعی که خریدم داشتم می رفتم خونه توی یک مغازه که داشتم رد می شدم سفیدش رو دیدم گفتم ببینم قیمتش چنده پرسیدم گفت چینی 276.000 هزار تومن به نظر شما واقعا بین تایوان که حتی بدون گارانتی من.1.035.000 یه جا قیمت کردم هیچ فرقی نیست؟
با تشکر

HTC One X HTC One X

1391/4/5 با سالام
متاسفانه مشکل من حل نشده البته زیاد این طور نمی شه مثلا روزی یکی دوبار. اول که خریدم سیم کارت قبلیم درست پانچ نشده بود واصلا سیم کارت رو نمی شناخت و پیغام میداد که سیم کارت توش نیست. یکی دیگه گرفتم مشکل حل شد اصلا این طور نبود ولی یه دفعه این طور شد اگه مهم شد سیم کارتمو عوض می کنم.
در مورد تق تق کردن قاب mehrdad جان مال منم این طور هست به خاطر این هست که قاب درست جا نرفته و تا اونجایی که من دیدم انگار لاش بازه ولی سمت راست این طور نیست ( فکر کنم) چون توی مال خاک می ره و من خیلی حساسم هستم و خوشم نمی یاد و این که قسمت سمت راست اصلا این طور نیست و خاک لاش نمی ره اگه کسی می دونه چه طور رفع می شه لطفا کمک کنه؟
بدرود

HTC One X HTC One X

1391/4/4 با سلام
دوستان چرا کسی به ما محل نمی زاره من می گم گوشی من بعضی اوقات سیگنال سیم کارتش می ره و بعد از یه مدت برمی گرده سیم کارتم ایرانسل هست به نظر دوستان با تجربه(mojtaba j و حسین ک) مشکل از گوشی هست یا سیم کارت(تو نظری که در تاریخ 4/3/91 توضیح دادم راستی محمد ع هم مشکل من رو داشت).
موفق باشید.

HTC One X HTC One X

1391/4/3 با سلام
تو رو خدا کمک منم مشکل محمد ع رو دارم بعضی اوقات سیگنال سیمکارت می ره هرچی search می کنم چیزی پیدا نمی کنه یعنی در واقع سیم کارت رو میشناسه ولی اپراتور رو نه و می زنه no sevice ولی بعد یه مدت پایین گوشی می نویسه preapering sim بعد دوباره سیگنال بر می گرده البته من توی گوشی هایی که سیم کارت ایرانسل دارن این مشکل رو دیدم از فروشنده پرسیدم می گفت هنوز سریال نامبر one x توی ایرانسل درست تعریف نشده به نظر من مشکل از اپراتور باید باشه.
موفق باشید

HTC One X HTC One X

1391/4/3 با سلام
مهرداد م:
نمی دونم ممکنه مشکل از چی باشه ولی اگه سیمکارت درست پانچ نشده باشه اصلا سینگنال نمی ده بهنظر احتمالا مشکل از گوشی هست اگر گارانتی داره برش پیش فروشنده.
موفق باشید

HTC One X HTC One X

1391/4/2 با سلام
خلیل ا :
1-باید بارکدش با 471 شروع بشه.
2-imei(شماره سریال گوشی که چندتا بالاتر از بارکد هست باید با خود شماره سریال که درون گوشی می یاد یکی باشه) برای اطلاع از شماره سریال در گوشی#06#*رو شماره گیری کنید اگه هر دو یکی بود یعنی گوشی اصل هست.
3-موقع روشن شدن نباید نور از اطراف صفحه بیرون بزنه.
4-موقع روشن شدن آرم htc نباید به زردی بزنه
5-با زدن *#*#3242#*#* به صورت دستی امکانت گوشی رو تست کنید.
موفق باشید. اگر باز هم سوال داشتید بپرسید خوشحال میشم جواب بدهم

HTC One X HTC One X

1391/4/2 با سلام
one x o :
به نظر من نباید چینی میگرفتی مال مشکی تایوان هست از نمایندگی گرفتم (یه مدت دیگه فیلم کار با اون می گذارم) مال من مشکل وای فای نداشت به هیچ وجه من بازی max payne و nova 3 و modern combat 2 رو که حجمشون هم زیاد هست نصب کردم هیچ مشکلی نداشت و اجرا شد شاید مشکل از این هست که گوشیت چینه یا این که آپدیتش نکردی البته ناگفته نماند که بازی هایی مثل cats vs dogs و talking tom رو درست بالا نمی یاره مثلا می خوای بری تو بازی start رو میخوای بزنی ولی هیچی نمی شه و همون طور می مونه یا وسط بازی یک دفعه خودش می یاد بیرون شاید به خاطر این هست که one x (چین و تایوان) اندروید 4 هستند و فعلا خوب برنامه ها رو ساپورت نمی کنند.
بدرود

HTC One X HTC One X

1391/3/31 با سلام
محمد ع :(البته با اجازه ی حسین که چون از شما پرسیده بود)
من خودم دیروز این گوشی رو خریدم امروز هم به وای فای خونه متصل کردم هیچ مشکلی نداشت درباره ی آپدیت باید بگم که این آپدیت نسخه ی اندروید رو از 4.0.3 به 4.0.4 آپدیت می کنه و تنها مزیت که من دیدم این بود که عمر شارزباتری بیشتر میشه و شارز بیشتر نگه میداره طریقه آپدیت اینه که وقتی به وای فای متصل شدی بهت پیغام software update می ده بهت برو توی اون گوشی خاموش می شه( برای این کار گوشی نباید توی شارز باشه) بعد عکس یه گوشی میاد و دوتا فلش سبز با لای عکس گوشی. پایین اون گوشی یک خطی هست که داره پر میشه وقتی که پر شد اون خط میره وفقط عکی گوشی و فلش می مونه بعد از چند دقیقه گوشی خاموش و روشن می شه بعد می یاد روی صفحه اول یه چیزی میاد که نوشته android upgrading بعد که اون بسته می شه گوشی آپدیت شده.(البته مات گوشی من که یه یک ساعتی هست آپدیت کردم این طوری بود.
با تشکر

HTC One X HTC One X

1391/3/31 با سلام
mojtaba j :
مرسی از تبریک. خیلی می خواستم سفیدش رو بخرم ولی این طور نشد در کل مشکیش هم به اندازه ی سفیدش قشنگه
حسین ک:
در مورد اون عدد ها که نوشته بودی من رفتم به اون آدرس توی تنظیمات با توجه به اون کد ها مال من سفارش اروپاس یعنی 401 از نظر کیفیت این که سفارش کجا باشه فرق می کنه؟
با تشکر

HTC One X HTC One X

1391/3/31 با سلام
دوست عزیز mostafa t
این طور که شما گفتید one x خیلی افتضاحه من خودم مشکی این گوشی رو دارم و هیچ کدام از این مشکلات رو نداره مخصوصا در مورد دوربین چون خیلی شفاف و واضح است در کل می تونی از نظرات دیگر دوستان استفاده کنی اگر سوالات ساده ای در مورد این گوشی داشتید حتما بپرسید چون خوشحال می شم جواب بدهم.
بدرود

HTC One X HTC One X

1391/3/31 با سلام
بالا خره خریدمش واقعا عالی هست با هیچ گوشی قابل مقایسه نیست واقعا کیفیت فوق العاده ای دارد سیم کارتمم پانچ کردم ولی چون خوب پانچ نشده بود خراب شد یه سیم کارت دو قلو گرفتم یکی انداختم روی one x اون یکی شم روی htc sensation م انداختم الان ساعت 10 هست 9 گذاشتم شارز یارو گفت باید 5 ساعت تو شارز باشه راستی از نمایندگی htc گرفتم ولی مشکیش رو چون یارو گفت سفید خیلی طرف داره و تمام کرده بود ولی مشکیش هم قشنگه و چون نمایندگی بود نرفتم جای دیگه و واقعا گوشی هاش عالی و اصل بود با گارانتی یاس گرفتم 1.225.000 30 هزار دادم 20 تومنش برای بازی و برنامه و 10 تومن برای راه اندازی کامل gps. از تمام دوستان مخصوصا مجتبی و حسین جان متشکرم که در تحقیقاتم کمکم کردند.
راستی اگر سوالات ساده ای داشتید در مورد گوشی حتما بپرسید خوشحال می شم اگه بلد بودم جواب بدهم.
بدرود

HTC One X HTC One X

1391/3/29 با سلام
مجتبی جان راست می گی منم دیوونه شدم اول خواستم دانلودش کنم انقدر گیم دیتاش زیاد بود منصرف شدمم ولی بعد که دیدم ارزش داره دانلودش کردم ولی الان که ساعت 6 هست از ساعت 5 گذاشتم برای دانلود تازه نصفش رفته ولی ارزش داره چون من اونو توی آیفون 4s قبلیم بازی کردم. پیشنهاد می کنم بازی کنید چون صفحه ی one x خیلی بزرگتر از آیفون 4s هست مطمعنا خیلی جالب می شه.
بدرود

HTC One X HTC One X

1391/3/29 mojtaba j :
sensation من نمی دونم سفارش کجاست ولی ایران داره( انگار که ایران از نقشه حذف شده باشه) همون طور که حسین ک مگه می شه ایران نداشته باشه؟ شاید مال one x این طور باشه می تونی ببریش پیش فروشنده ازش بپرسی. من زیاد از این چیزا سر در نمی یارم ولی فکر کنم سفارش هر جا باشه باید همه جا رو داشته باشه شاید به گفته شما چون سفارش اروپا ایران رو نداشته باشه ولی فکر نکنم این طور باشه.
بدرود

HTC One X HTC One X

1391/3/29 با سلام
فردا شب می گیرمش وقتی گرفتمش کامنت می زارم.
دوستان با گارانتی من یه جا پرسیدم 1.240.000 یاس جهان به نظر شما دوستان قیمتش خوبه به احتمال زیاد از اونجا می گیرمش(سفیدش رو)
بدرود

Sony Ericsson Xperia arc S Sony Ericsson Xperia arc S

1391/3/29 با سلام
مجید م :
می تونی ببریش پیش فروشنده از سوال کنی که چرا اینطوری هست اگر گارانتی داره چه بهتر.
بدرود

Sony Ericsson Xperia arc S Sony Ericsson Xperia arc S

1391/3/29 با سلام
محسن جان :
فکر نکنم بدون ف ی ل ت ر شکن وارد این سایت بتونی با این گوشی بشی ولی میتونی از uc browser یا opera mini استفاده کنی
بدرود

Sony Ericsson Xperia arc S Sony Ericsson Xperia arc S

1391/3/29 با سلام
من خودم الان sensation دارم ولی قبلش می خواستم arc s بخرم ولی داداشم arc s خرید هر دوش خوبه ولی به نظر من همان طور که مرتضی ر گفت s2 از همه ی این ها بهتره و بعد sensation چون کیفیت صفحه sensation واقعا بده مخصوصا موقع بازی. در کل با 700 800 تومن پول بهترین گزینه s2 است من خودم می خوام sensation رو بفروشم one x بخرم نظر شخصی من اینه که arc s از sensation بهتره در مورد s3 باید بگم پول اضافی هست چون به اندازه ی قیمتش ارزش خریدن نداره
موارد 1 تا 40 از مجموع 106 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا