مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ع ش
  • تاریخ عضویت : 1396/2/17
  • تعداد نظرهای داده شده : 7

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

Samsung Galaxy Note7 Samsung Galaxy Note7

1396/11/6 دوستان galaxy note fe تو بعضی بازارها وارد شده و به فروش میرسه. تعدادشون معدوده چون به صورت limited edition هست. تو یه سایتی یادمه حدود 450هزار تا زده بود تولیدشو و به ایران هم نمیاد. هرکجا هم میفروشن تو ایران از خارج خریدن و خیلی گرونتر میفروشن . به پول ما حدود دو و نیم در میاد قیمت بازار اسیا . تو جعبه اورجینالش کاور شفاف که سایت سامسونگ عکسش رو گذاشته موجوده. قیمتش در سایتهایی که عرضه میکنند فقط حدود دویست تومن از a8 2018 که به تازگی عرضه اش شروع شده بیشتره که واقعه می ارزه. چون a8 2018 فقط از لحاظ درصد صفحه به بدنه بهتره و تو همه چیز نوت ازش سره.

Apple iPhone 8 Apple iPhone 8

1396/7/2 موندم چرا هیچکی به حاشیه های زیاد دور این گوشی گیر نداده. طراحی تکراری رو خیلیا گفتن. اما شرکت سونی طراحیشو عوض کرد یه عده گفتن چرا طراحیش رو عوض نمیکنه. تازه دو سه مدل گوشی اومدن حاشیه ها رو کم کردن گفتن چرا سونی یا فلان برند انقدر حاشیه صفحه زیاد داره.
اپل ماشالا چند دوره هست تقریبا گوشی هاش داداش دوقلوی غیر هم سان هم شده وضعیت حاشیه هاش که نسبت به بعضی برندا بدتره. چطور اونا بدن این فقط تکراریه؟ آیفون ایکسش خدایی جذابیت بصری زیبایی داره اما این دو مدل جدید چرا چیزی واسه گفتن ندارن تو ظاهر مردم پسند؟ اون تغییرات عامه پسند ظاهری از مثلا سه به چهارو بعد به پنج کجا رفته؟ اگر شرایط سخت افزاری آیفون 6 برا یکی کافی باشه به چه امیدی بیاد اینو بگیره آخه

Sony Xperia XZ1 Compact Sony Xperia XZ1 Compact

1396/6/19 چرا نمایندگی سونی اینطوری عمل میکنه؟ لطفا اگر کسی ارتباطی داره باهاشون گله خیلی ها رو برسونه بهشون. اون از ایکس پرفورمنس که وارد نشد این هم از این. برای امثال من که گوشی صفحه بزرگ دوست ندارند اما دنبال گوشی پیشرفته با امکانات مناسب هستند بهترین گزینه ها بودند. نمیدونم چرا اینطوری عمل میکنند. قطعا اگر به صورت رسمی وارد نشه تعدادی قاچاقی با قیمت کذایی وارد میکنند و اگر واردات رسمیش هم محدوود باشه همین اتفاق می افته

Sony Xperia XZ1 Sony Xperia XZ1

1396/6/17 ظاهرا برخی اعتقاد دارند این گوشی باید چیز جدید و متفاوتی از Xz P باشه و ایراد بیخود از تکرار طراحی میگیرند. قرار نیست شرکت سونی خیلی سریع بعد از عرضه پرچمدارش یک مدل جدید عرضه کنه. این گوشی و مدل کامپکتش تنها تکمیل کننده مدل پرمیوم در اندازه متفاوت هستند که با اسنپ835 در سه اندازه برای سلیقه های مختلف گوشی داشته باشه. مثل s8 که در دو اندازه وارد بازار شده. درسته ایراداتی به دوربین وارده اما نقاط قوتش میتونه پوشش دهنده باشه. دوربینهای دوگانه و امثال اون جز بازارگرمی چیز دیگه ای نیست. بحث تکراری حاشیه هم سلیقه ایه. به اعتقاد من و خیلیا حاشیه کناری ضروریه اما بالا و پایینش جای کار داره. ظرفیت اسمی باتری رو فراموش کنید و تو کاراییش مقایسه کنید. هرچند موافق افزایش ظرفیت برای همه گوشی ها هستم اما فکر میکنم کلا تکنولوژی در ساخت باتری چندان پیشرفتی نداشته یا در صنعت موبایل استفاده نشده که باتری های با حجم بالاتر در اندازه های کوچکتر بسازند.
امیدوارم نسل بعدی گوشی های سونی بتونه نظر مخاطبان و طرفدارانشو بیشتر جلب کنه. مثلا با تغییراتی در رابط کاربری، عمر باتری، طراحی متفاوت ... اما همچنان با کیفیت و پیشرو

Sony Xperia XZ Premium Sony Xperia XZ Premium

1396/3/27 کاربر گرامی، نظر شما بسیار کوته مشکلدار بود. اولا که تا حالا ندیده و نه شنیده ایم که کارایی دوربین یک گوشی به خاطر داغ شدن کم بشه. داریم که تصویر برداری 4کا در بعضی گوشی ها به خاطر افزایش حرارت احتمالی بورد قطع بشه اما اینی که شما گفتی نوبره. ضمنا اصل حکایت یعنی داغ شدنی که اشاره کردی هم غیر واقعیه. خیلی از دوستانی که اینجا اومدن کاربر سونی هستند من جمله خودم. فکر نمیکنم کسی این اغراق شما رو باور کنه. حتی در هنگام بازی همزمان با شارژ شدن هم نشده دستم "بسوزه".
صحبتت در مورد مگاپیکسل غیر واقعی هم بی اطلاعی شماست. الان همه میدونند مگا پیکسل، تعداد پیکسلهای موجود در سطح عکسه که عدد بالاتر به معنی تعداد بیشتر پیکسل در طول و عرض و در نتیجه بزرگ تر شدن تصویر و بیشتر شدن حجم در شرایط برابره و کیفیت عکس به مسایلی مثل لنز، دیافراگم, سنسور و غیره بستگی داره نه مگا پیکسل. من عکسهای زد3 خودم رو روی صفحه تلویزیون 40 اینچ فول اچ دی و لپتاپ نگاه میکنم و واقعا راضیم. درسته که مثل دوربین دیجیتال تخصصی نیست اما کیفیت کاملا قابل قبولی برای نام سونی داره و بسیار کم شنیدم کسی در مورد یکی از نقاط قوت گوشی های سونی یعنی دوربینش حرفی مثل شما بزنه
باتری های سونی تقریبا روی تمام گوشی هاش عمر مناسب و متناسب مشخصات اون گوشی داره و این در مورد همه برند ها تقریبا مصداق داره و اکثر گوشی ها از نظر عمر باتری شرایط نسبتا برابری دارن کمی قویتر کمی ضعیفتر. این وسط تک و توکی مشکل ضعف باتری هم دارن. حالا شما انتظارتون چیه که 4 مدل مختلف سونی شما رو نا امید کرده نمیدونم.

Sony Xperia XZ Premium Sony Xperia XZ Premium

1396/3/27 دوست عزیز. وقتی یک شرکت تولید کننده معتبر و یک نمایندگی معتبر اقدام به عرضه محصولی میکنند, قطعا تامین قطعات یدکی مورد نیاز رو هم در نظر می گیرند. از این جهت نگران نباشید. تجربه به خیلی ها نشون داده خیلی از فروشنده ها متاسفانه اقدام به تحمیل نظر و سلیقه خودشون به مشتری میکنند به شیوه های مختلف و به مقاصد گوناگون. ضمن اینکه هرچند امکان نیاز به تعمیر ممکنه برای هر گوشی و برندی پیش بیاد
-حتی در صورت نگهداری صحیح -اما قطعا برند سونی اونقدر با کیفیت هست که این امکان و احتمال بسیار اندکه.

Sony Xperia XZs Sony Xperia XZs

1396/2/17 عجیبه نظرهای غرض ورزانه
حاشیه های بالا و پایین این گوشی هیچ تفاوت محسوسی با مثلا اس7 سامی ندارند. تنها به دلیل گرد بودن گوشه های اس7 و حتی سری z و x قبلی بیشر به چشم میاد. همین. برای باور این موضوع روی کاغذ میتونید درصد صفحه به کل سطح رو ببینید که اون یکی دو درصد اختلاف بخشیش به خاطر تخت شدن گوشه هاست و اکثر گوشی های حول همین اعدادند. چطور یهو این سری سونی حاشیه هاش عجیب شده؟
راه دوم هم اینه خط کش دستتون بگیرید و حاشیه ها رو دقیق اندازه بگیرید ببینید این همه ادعای بیمورد حاصل چقدر اختلافه.
در مورد ادعای بی مورد طراحی تکراری هم کاملا مغرضانه بودن نظرات معلومه. چون این دومین سری محصولات سونی با این طراحیست و کجا میشه این مدل رو با سری زد مقایسه کرد؟
هرچند به شخصه گوشه های گرد رو بیشتر دوست داشتم اما این طرح جدید هم حرفی برای گفتن داره.
سونی در طراحی وسایر ویژگیها خیلی چیزها رو مد نظر قرار میده.
نمونه اون حسگر اثر انگشت در کنار گوشی هست که از پشت گوشی بسیار بهتره . شاتر اختصاصی دوربین که اگر کار کرده باشید میفهمید چقدر کار راه اندازه. سونی نشون داده عملکرد باتری براش مهمه و حتی تو ظرفیت اسمی مشابه ، عمر باتری گوشی های سونی از سایر برندها بیشتره.
از نظر مقاومت گوشی، تنها کسانی درک میکنند که خودشون یا اطرافیانشون از سونی استفاده کرده باشند.
سونی همیشه دروبینهاش هم سطح گوشیه و از بدنه خارج نشده و این موضوع باعث شده بقیه سعی کنند بهش برسند. از نظر سنسور هم چند سالیه سونی در محصولات سطح بالاش از اندازه 1/2.3 استفاده میکنه که کمتر بهش پرداخته شده. این اندازه سنسور،بزرگترین سایز سنسور در بین برندهاست که پیش از این فقط در دوربین های عکاسی دیجیتال کمپکت و حتی خیلی از سوپر زوم ها استفاده میشد و راهی به دنیای موبایل ها نداشت. اما سونی اینکار رو کرد و حالا با نسل جدیدتر هیبریدی به بازار اومده.
صفحه ال سی دی چیزی نیست که بشه ایرادی بهش گرفت. من با هر دو صفحه امولد و ال سی دی کار کردم و از هردو راضی هستم. تفاوتهای کمی با هم دارند اما نه چیزی که باعث رد دیگری باشند. استفاده هرکدوم این رو بهتون ثابت میکنه.
همه میدونند که سونی در پشتیبانی و به روز رسانی ای مورد نیاز کاربرانش چقدر عالی عمل میکنه. کیفیت ساخت محصولاتش چقدر براش مهمه و روی طراحی هاش و حفظ اصالتش چطور کار کرده. طراحی انقلابی کار شرکتهاییه که با محصولات قبلیشون به مشکل خوردن نه کار روزمره.
من تعصبی روی برند سونی ندارم و برای خرید گوشی جدید چند هفته ای هست روی همه برند ها دارم تحقیق میکنم. اما از اونجا که ایراد های غیر منطقی و خام زیادی دیدم و تجربه استفاده من از دو گوشی سونی و پیگیری محصولاتش چیز های دیگه ای بهم نشون داده و ثابت کرده لازم دیدم این مطالب رو بنویسم. ممنون که وقت گذاشتید.
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا