مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : امیر ح
  • تاریخ عضویت : 1395/7/13
  • تعداد نظرهای داده شده : 163

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 163 مورد

Samsung Galaxy S24 Ultra Samsung Galaxy S24 Ultra

1402/11/1 این همه تبلیغات برای این گوشی در واقع هیاهو برای هیچ هست تنها برگ برنده اصلی این گوشی برای مصرف کننده‌
عادی همین ۷ سال آپدیتی هست که سامسونگ قول داده وگرنه این هوش مصنوعی که سامسونگ در مراسم معرفی ۳۵ دقیقه راجع بهش صحبت کرد کاربرد چندانی نداره .نرم افزارهای مترجم هم که زیاده ،ترجمه اس ام اس هم که کاربرد چندانی نداره ،قابلیت خلاصه کردن متون هم که برای خیلی ها کاربردی نیست.تازه این قابلیت هم معلوم نیست برای زبانهای دیگه چقدر موثر هست.البته در قسمت دوربین اصلی رنگ تصاویر گرفته شده نسبت به قبل پر رنگ تر شده، ولی پرسپکتیو عکس و فیلمهاش اصلا جالب نیست .تو ویدیوهای مقایسه دوربین این گوشی با آیفون ۱۵ پرومکس و اس ۲۳ اولترا این موضوع پرسپکتیو عکسها و خصوصا فیلم برداریش کاملا مشخصه.حالا شاید سامسونگ با آپدیت این مسئله رو حل کنه.وگرنه بعیده که با این قیمت استقبال خوبی ازش بشه.

Samsung Galaxy S23 Ultra Samsung Galaxy S23 Ultra

1401/12/23 بالاخره بعد از چند سال سامسونگ یه گوشی پرچمدار درست و حسابی وارد بازار کرد.ایراد خاصی نمی شه ازش گرفت ولی متاسفانه قیمتش خیلی بالاست ولی من تو سایت GSM arena قیمتش را چک کردم کف قیمت برای نسخه ۵۱۲ برابر ۱۲۰۰ دلار بود که با قیمت امروز دلار ۵۶.۵ میلیون می شود. احتمالا در ماههای آینده اگر قیمت دلار بالا تر نره ،قیمت گوشی حسابی افت می کنه.در ضمن تو سایت مذکور ختلاف قیمت دلاری نسخه ۵۱۲ و نسخه ۲۵۶ حدود ۱۰۰ دلار هست .

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G Samsung Galaxy S21 Ultra 5G

1399/11/21 در واقع سامسونگ با تقلید از اپل یک گام به جلو و دو گام به عقب بر می داره.حذف شارژ و هندز فیری واسلات حافظه یه خورده مزیتی را که پرچمداراش به اپل داشتن از بین برد و قیمت دلاریش هم که با اپل تقریبا یکی هست.منظورم‌نسخه اولترا هست.من که بنظرم این گوشی علی الرغم ظاهر زیباش ارزش خرید نداره.

Samsung Galaxy Note20 Ultra Samsung Galaxy Note20 Ultra

1399/11/20 سلام.برسد تو قسمت تنظیمات وسپس مدیریت عمومی و سپس توقسمت باز نشانی
راه اندازی مجدد خودکار را خاموش کنید.فقط تو قسمت باز نشانی دقت کنید گزینه دیگه ای را اشتباه نزنید .

Samsung Galaxy Note20 Ultra Samsung Galaxy Note20 Ultra

1399/10/16 سلام.
بنظرم قیمت این گوشی یه مقدار حباب داره و احتمال زیاد پایین تر و زیر ۳۰ تومان می آید.چون من در سایت های خارجی قیمتش را چک کردم حدود ۹۹۰ دلار و نسخه 5G حدود ۹۴۰ دلار است.
که با هزینه جانبی ( ریجستری و ...) باز هم قیمتش زیر ۳۰ تومان می شود.در ضمن نسخه اسنپدرگون کیفیت دوربین و صفحه نمایش یه مقدار از نسخه اگزینوس بهتره.تو فیلمهای مقایسه اش مشخصه.ولی نمی دانم نسخه اسنپدراگون تو ایران مشکل آپدیت۰ و دریافت اندروید جدید داره یا نه؟

Samsung Galaxy A7 2018 Samsung Galaxy A7 2018

1398/6/9 سلام.بعد از آپدیت به اندروید ۹ تنظیمات مربوط به فلش جلو(سلفی) حذف شده.یا من نمی دانم پیداش نمی کنم.تو اندروید ۸ فلش دوربین سلفی به راحتی قابل تنظیم بود.و می شد نور فلش سلفی را خیلی راحت کم و زیاد کرد.کسی اطلاع داره؟

Samsung Galaxy S10+ Samsung Galaxy S10+

1398/4/8 سلام.من الان چند روزه این گوشی خریدم.گوشی فوق العاده عالیه.هر قسمت گوشی را کنترل می کنم.عالیه.در واقع همه چیش عالیه.سامسونگ به مناسبت دهمین سریش سنگ تمام گذاشته.نسبت به نسل قبل پرچمدارهای سامسونگ پیشرفت خوبی داشته و کاملا سرتره.من خودم پرچمدار نسل قبلیش را دارم.ولی این یه چیز دیگه است.بنظرم تا آمدن نوت ۱۰ این گوشی بی رقیبه.یه چیز جالب اینکه سامسونگ
این گوشی را نسبت به نسل قبلش زیبا تر هم ساخته. خودتان این گوشی و نوت ۹ یا اس۹ پلاس را در دستتان بگیرید متوجه می شوید. اس ۱۰ پلاس کوچکترین مشکل و ایرادی نداره.قابی هم که داخل جعبه اش هست نسبت به نسل قبلیش زیبا تر و بهتره‌.فقط بنظرم اگر این قاب روی دکمه های گوشی را هم می پوشاند خیلی بهتر بود.

Samsung Galaxy A7 2018 Samsung Galaxy A7 2018

1398/2/18 سلام.من که الان نزدیک ۵ ماهه این گوشی را دارم.و خیلی ازش راضی ام و کوچکترین مشکلی تو هیچ زمینه ای نداشته و در حد خودش خوبه(منظورم با توجه به میان رده بودنش هست.)..به شایعات و حرفهای الکی گوش نده.من که الان ازش خیلی راضی ام.فقط به اندروید جدید آپدیتش نکردم.چون منتظرم تا اندروید جدید ایراداتش کامل بر طرف بشه.البته با همین اندروید ۸هم خیلی خوبه.و هیچ مشکلی نداره.

Samsung Galaxy S9+ Samsung Galaxy S9+

1398/1/26 سلام.خیلی ممنون از راهنمایتون

Samsung Galaxy S9+ Samsung Galaxy S9+

1398/1/26 سلام.ممنون از راهنمایتون.

Samsung Galaxy S9+ Samsung Galaxy S9+

1398/1/25 بعد از اینکه به اندروید ۹ آپدیت کردم دورببن سلفیش بعد از استفاده ۵ مگاپیکسل می شه و اصلا گزینه ۸ مگاپیکسلش از بین می ره.تنظیم مجدد را که می زنم دومرتبه می شه ۸ مگاپیکسل ولی بعد از یکبار استفاده دومرتبه ۵ مگا می شه و گزینه ۸ مگاپیکسلش اصلا حذف می شه.نمی دانم بعد این آپدیت جدید اینطوری شد یا نه؟ کسی همچین مشکلی داره؟ بنظرم کیفیت سلفیش تو اندروید قبلی بهتر بود.

Samsung Galaxy A70 Samsung Galaxy A70

1398/1/25 سلام. این گوشی، گوشی خیلی خوبیه.ولی اس ۹ پلاس یه چیز دیگه است.اس ۹ پلاس را باید با نوت ۹ وپرچمدارهای دیگه مقایسه کرد.ولی قطعا این گوشی جزو بهترین میانرده ها هست.

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1397/12/4 سلام.با این گوشی بی نظیری که سامسونگ معرفی کرد( اس ۱۰ پلاس) دیگه خرید این گوشی یا سایر پرچمدارها کار درستی نیست .تقریبا همه چیز گوشی را تغییر داده و نوآوری و پیشرفت تو همه زمینه های اس ۱۰ پلاس وجود داره. سامسونگ با اس ۱۰ پلاس واقعا گل کاشت.البته اگرحافظه نسخه پایه اش را ۲۵۶
می گذاشت خیلی بهتر بود.که احتمالا این کار را در نوت ۱۰ انجام می دهد.

Samsung Galaxy A7 2018 Samsung Galaxy A7 2018

1397/11/28 یه چیزی را یادم رفت.من j7 prime 2 داشتم فروختم اینو گرفتم.اون هم فست شارژ نداشت و زمان شارژ شدنش کلافه کننده بود.ولی این مدت زمان شارژ شدنش اصلا اذیت کننده نیست و از اون خیلی بهتره.

Samsung Galaxy A7 2018 Samsung Galaxy A7 2018

1397/11/28 سلام.اتفاقا من عکسهای گرفته شده با این گوشی را با اس ۹ پلاسم مقایسه کردم روی کامپیوتر.کیفیت عکس ها در شب اگر لامپ روشن باشه حدود ۷۰ درصد اس ۹ پلاس هست.(که در حد خودش خوبه )در روز هم همینطور.شارژ دهی اش هم عالیه .با استفاده معمولی یکم زیاد ۲ تا ۲.۵ روز راحت شارژ دهی داره.تو این یک ماهی که خریدمش با وجود استفاده نسبتا زیادی که ازش داشتم. تا بحال نیاز نداشتم زیر دو روز شارژش کنم.درسته فست شارژ نداره ولی مدت شارژ شدنش هم اصلا اذیت کننده نیست و نسبتا خوبه.من که نظرم نسبت به این گوشی تا حدی منفی بود ولی بعد از اینکه خریدمش نظرم عوض شد.انصافا با توجه به این قیمتها گوشی خوبی هست.من که ازش خیلی راضیم.

Samsung Galaxy A7 2017 Samsung Galaxy A7 2017

1397/11/24 سلام.واقعا سامسونگ باید برای این گوشی اندروید ۹ را ارائه بده.چون این گوشی با اندروید سال قبلش معرفی شد.(اندروید ۶) .تو بعضی سایتها خواندم که اواخر تابستان آینده اندروید ۹ برای این گوشی ارائه می شه.ولی خود سامسونگ چیزی اعلام نکرده و اسمش تولیست سامسونگ نیست.

Samsung Galaxy A7 2018 Samsung Galaxy A7 2018

1397/11/1 بستگی داره چه انتظاری داشته باشی.ولی برو بگیر تو دستت اگر خوشت آمد بگیر.با مدل سال قبلش تقریبا قیمتش یکی هست حدود ۳.۴ و ۳.۵ تومان.بنظرم گوشی قشنگ و خوش دستی هست.دوربینش هم در حد خودش خوبه و از مدل سال قبل بهتره.صفحه نمایش هم خوبه.فقط ضد آب نیست وفست شارژ نداره.که البته اگر داشت دیگه هم قیمت گوشی سال قبلش نبود.ولی در کل با این قیمت گوشی خوبیه.حافظه داخلیش هم ۱۲۸ هست.رنگ آبی اش هم خیلی قشنگه.سنسر اثر انگشتش هم عالیه.سلفیش فلش قابل تنظیم داره.با این قیمت فکر نکنم گوشی بهتر از این پیدا کنی.در ضمن این گوشی سری A هست و نمی شه با اس ۸ و نوت ۸ مقایسه اش کرد.

Samsung Galaxy S9+ Samsung Galaxy S9+

1397/9/1 سلام.من این گوشی را همان سری اول خریدم.با هدایاش حدود ۴ و خورده ای برام تمام شد.تو این مدت حدود ۸ ماه بایدبگم گوشی فوق العاده عالی و خوبی بوده و کوچکترین ایرادی هم نداشته.صفحه نمایش و دوربینش عالی .شارژدهیش هم عالی.با استفاده نسبتا سنگین راحت یک روز بلکه یک ونیم روز را جواب می ده.برای استفاده من که ۲ تا ۳ روز راحت جواب می ده.سرعت شارژ شدنش هم عالی.ضد آب هم که هست و من خودم تستش کردم .دوربینش خصوصا سلفیش هم که نسبت به نسل قبل کاملا بهتر شده.با وجود تغییرات خیلی جزئی که ابعادش نسبت به نسل قبلیش داشته ولی بنظرم ابعادش نسبت به نسل قبلی بهتر شده.هم خوش دست تر شده و هم هم برای وب گردی بهتر شده.بلند گو هم بهتر شده.نسبت به نسل قبلیش روانتر هم هست که طبیعی است چون رمش۶ هست.کلا گوشی خیلی عالی و فوق العاده و بی عیبی هست.من که ازش خیلی راضیم..البته همین الان هم قیمتش خیلی سنگین هست.

Samsung Galaxy A7 2018 Samsung Galaxy A7 2018

1397/8/20 سلام.سامسونگ تو این مدل تقریبا بجای پیشرفت پسرفت هم کرده در واقع نسبت به مدل ۲۰۱۷ ،،دوربین را بهتر کرده وظرفیت داخلی را هم بیشترکرده. همینطور شکل گوشی را بروز کرده.در مقابل : ۱-خاصیت ضد آب بودن را حذف کرده ۲- یو اس بی تایپ c را هم حذف کرده و شارژ سریع حذف شده.شارژ کاملش حدود ۲ ساعت طول می کشه .فیلمهاش تو یوتویوب هست. ۳- باتریش را هم ضعیف تر کرده.
کلا بنظرم هیچکدام از مدل های ۲۰۱۸ سری A ارزش خرید ندارند.مخصوصا با این قیمتهای بالا.البته ظاهرا سری As بهترند که اونها احتمال بسیار زیاد فقط مخصوص بازار چین خواهند بود.حالا احتمال داره سامسونگ در مدلهای ۲۰۱۹ جبران بکنه.

Samsung Galaxy S9+ Samsung Galaxy S9+

1397/3/14 سلام.من که خودم الان چند ساله چندین گوشی میانرده و پرچمدار سامسونگ را داشتم و دارم همچین چیزی ندیدم که با گذشت زمان افت کیفیت پیدا کنندبلکه برعکس با آمدن اندروید جدید بهتر هم شده اند.البته a5 2017 از همان اولی که تازه آمده بود دوربینش جالب نبود و من فیلم های مقایسه زیادی رو یوتویوب ازش دیدم و بی خیالش شدم.البته راجع به آیفون هیچ اطلاعی ندارم.ولی گوشی های سامسونگ در بازه قیمتی خودشان معمولا خوبند.

Samsung Galaxy Note8 Samsung Galaxy Note8

1397/3/2 سلام.جای نگرانی نیست.گوشی ویروسی شده.باید یه جوری ویروس کش کنی.

Samsung Galaxy Note8 Samsung Galaxy Note8

1397/2/28 حتما صفحه گوشی کثیف شده وگرنه احتمالش بسیار بسیار کم هست که روی این گوشی و همینطور پرچمدارهای سامسونگ خط و خش بیفته .تمام پرچمدارهای سامسونگ گوریلا گلس ۵ دارند .من خودم یکسال از اس ۸ پلاس بدون هیچ پوششی ( گلس) استفاده کردم و کوچکترین خط و خشی هم نیفتاد . حتی روی گوریلا گلس ۴ هم احتمال بوجود آمدن خط و خش خیلی خیلی کم هست.

Samsung Galaxy Note8 Samsung Galaxy Note8

1397/1/27 سلام.من الان چندین ماهه این گوشی دارم.باید بگم گوشی خیلی عالی هست.فقط سامسونگ یک شیطنت کرده و اسپیکرش را حتی از اس ۸ پلاس هم ضعیف تر گذاشته البته یکم ضعیفتر هست.بقیه موارد عالی هست.و کوچکترین ایرادی هم نداره.

Samsung Galaxy A7 2017 Samsung Galaxy A7 2017

1397/1/20 سلام.مطمئنی که گوشی رابرات فلش کرده چون خیلی از تعمیرکارها ریست فاکتوری می کنند و به دروغ می گویند فلش کردیم.(حالا اگر درست و کامل انجام بدهند ؟؟؟این بلا چند بار به سرم آمده ).اگر بعد از آپدیت اینطوری شده مشکل نرم افزاری هست.من اهل بازی نیستم و اطلاعی ندارم ولی برای استفاده ای مثل وب گردی و کارهای روزمره سنگین و یا نیمه سنگین باتری گوشی دوروز و حتی ۳روز راحت شارژ می دهد.یه جای معتبر پیدا کن نشانش بده.

Samsung Galaxy S9+ Samsung Galaxy S9+

1397/1/19 سلام. سایتGsmarena مطلبی داره راجع به مقایسه نسخه اگزینوس و کولکام این گوشی که جالبه.ظاهرا نسخه اگزینوس برای وب گردی با ۱۱:۱۵ ساعت در مقابل ۹:۲۶ ساعت بر نسخه کولکام برتری داره و همین طور برای بازی ویدئویی هم نسخه اگزینوس با h ۱۶:۴۵ نسبت به نسخه کولکام با ۱۴:۲۶ برتری داره.ولی برای مکالمه عملکرد نسخه کولکام با ۲۹ :۳۷ h بر نسخه اگزینوس با ۲۵:۲۳ برتری داره.در یوتویوب هم ویدئوهایی راجع به مقایسه عملکرد باتری اس ۹ پلاس با گوشی های دیگه هست که جالبه.در واقع اس ۹ پلاس شارژ دهیش از نوت ۸ با اندروید ۷ و( پرجمدار هواوی با باتری ۴۰۰۰ و همینطور آیفون ۸ پلاس) بهتر هست.تو یوتویوب چند تا فیلم مقایسه ای هست کسانیکه علاقمندند می تونن سرچ کنند.

Samsung Galaxy A7 2017 Samsung Galaxy A7 2017

1396/12/11 تو قسمت سرویس و نگهداری دکمه حافظه رم و حافظه را بزن شاید درست شه.همینطور پوشه data که داخل پوشه اندروید هست را هم پاک کن شاید درست شه.

Samsung Galaxy S8+ Samsung Galaxy S8+

1396/12/4 سلام.اینجورکه من متوجه شدم آنتی ویروس ها روی سیستم اندروید مثل ویندوز کارایی ندارند.البته من این مک افی را امتحان نکردم.ولی قبلا چند تا انتی ویروس استفاده کردم و هیچکدامشان آنچنان بدرد نخورد.حالا باز نظر دیگران را هم ببینید این مک افی سامسونگ عملکردش چه جوری هست.راجع به مشکل گوشیتون یه مقداری تحقیق کنید راه حلش را پیدا می کنید.

Samsung Galaxy S8+ Samsung Galaxy S8+

1396/12/3 منظورم این بود که اگه نشد بده نمایندگی برات فلش بزنه تا ویروس کش بشه.

Samsung Galaxy S8+ Samsung Galaxy S8+

1396/12/3 سلام.باشه به محض اینکه به اینترنت وصل شی ممکنه گوشی ویروسی بشه.برو تو حالت راه اندازی ایمن و تمام برنامه ها و آپدیتها و پوشه ها و ..همه را پاک کن.اگه نشد به نمایندگی نشانش بده.تو گوگل سرچ کنی شیوه راه اندازی ایمن (safe mood) را توضیح داده اند.از ۲۰ در صد تا ۱۰۰ در صد شارژ باید حدود یک ساعت و ۲۰ دقیقه تا یک ساعت و نیم طول بکشه.بیشتر از این مدت غیر طبیعیه و به احتمال بسیار زیاد گوشی ویروسی شده .به ۲۰ در صد که رسید بهتره گوشی را به شارژ وصل کنی ونزدیک ۱۰۰ قطعش کنی. به خاطر طول عمر بیشتر باتری.

Samsung Galaxy S8+ Samsung Galaxy S8+

1396/12/2 سلام.نه طبیعی نیست.به احتمال زیاد گوشی ویروسی شده.

Samsung Galaxy A7 2017 Samsung Galaxy A7 2017

1396/11/28 سلام.به اندروید ۷ که آپدیت کرده بودم خیلی عادی باتریش تا ۱۰۰ شارژ می شد.بعد از دو هفته تنظیمات کارخانه را که زدم بازم تا ۹۲ بیشتر شارژ نمی شه.البته اینم مشکلی نیست چون برای سلامت باتری بهتره تا ۱۰۰ درصد شارژش نکنیم.

Samsung Galaxy A7 2017 Samsung Galaxy A7 2017

1396/11/28 نه باعث روت گوشی نمی شه.بنظرم بدین بیرون بزنن به دردسرش نمی ارزه.مگر اینکه خودتان واقعا بلد باشین.

Samsung Galaxy A7 2017 Samsung Galaxy A7 2017

1396/11/28 دوربین مدل ۲۰۱۶ لرزشگیر اپتیکال داشت ولی برای مدل ۲۰۱۷ سامسونگ حذفش کرد.جالب اینه که برای مدل ۲۰۱۸(a8) هم دیگه لرزشگیر اپتیکال نگذاشته.با این قیمت بالاش.

Samsung Galaxy A7 2017 Samsung Galaxy A7 2017

1396/11/28 قطعا اونم ویروسی می شده منتهی ویروس طوری نبودن که باعث مشکل حاد در گوشی بشن.ببرین تعمیرکار بگویید که ویروس گرفته می خوام فلشش کنین خودشان می دانند و انجامش می دهند.

Samsung Galaxy Note8 Samsung Galaxy Note8

1396/11/28 سلام.این گلس شیشه ای بالا و پایینش مشکی هست؟

Samsung Galaxy A7 2017 Samsung Galaxy A7 2017

1396/11/27 سلام.گوشیت ویروسی شده وبا تنظیمات کارخانه هم درست نمی شه.باید ببری بدی برات فلشش کنن.(البته تمام محنویات اخل گوشی هم پاک می شه بجز کترت حافظه)ولی هیچ راه دیگه ای نداره جز فلش کردن.به نمایندگی یا یه آدم وارد بده این کار را برات انجام بده

Samsung Galaxy Note8 Samsung Galaxy Note8

1396/11/26 آلودگی و ویروسها همه جا هستند حتی تو بعضی از برنامه های گوگل پلی و بروز رسانی ها.البته گوگل پلی نسبت به بعضی جاهای دیگه بهتره.

Samsung Galaxy Note8 Samsung Galaxy Note8

1396/11/23 سلام.اس ۸ پلاس و نوت ۸ را بگیر تو دستت ببین از کدام خوشت می آد همان را بگیر.این دو تا خیلی بهم شبیهند.البته نوت۸ قلم داره.از جای معتبر هم بگیر.برای اس ۸ پلاس هم کلی ایرادات گذاشتن روش که هیچکدام واقعیت نداشت.اصلا رنگ صفحه اش قابل تنظیم بود (آنهمه سر و صدا شد).ولی خوب نوت ۸ بهتره.و ارزش تفاوت قیمتش را داره.(قبلا توضیحش را نوشتم ) .اون نوت ۷ استثنا بود که خود سامسونگ جمعش کرد.البته اگر صبر کنی اس ۹ بیاد بهتره.شاید؟ اون بهتر باشه.

Samsung Galaxy Note8 Samsung Galaxy Note8

1396/11/21 سلام.من الان ۳ هفته است این نوت ۸ را خریدم.باید بگم گوشی فوق العاده ای هست.کیفیت صفحه نمایشش بی نظیر؛دورببنش خیلی خوب؛ابعادشم خیلی عالی.محل قرار گرفتن اثر انگشت هم خوبه و مثل اس ۸ پلاس اذیت کننده نیست.خیلی خوش دست و شیک هم هست.و کوچکترین ایراد و اشکالی نداره.مصرف باتریش هم واقعا نسبت به اس۸ پلاس بهینه تر هست.و کاملا راضی کننده است.و بنظرم یکمم از اس ۸ پلاس زودتر شارژ می شه.کسانیکه مردد هستند شک نکنند که نوت ۸ عالی و بی نظیره.

Samsung Galaxy A7 2017 Samsung Galaxy A7 2017

1396/11/21 سلام.‌همینکه به اینترنت وصل بشی ممکنه گوشی ویروسی بشه.(یاحتی بلوتوث )با ریست فاکتوری ویروس کشی نمی شه.باید گوشی را بزاری تو حالت ایمن(safe mood) بعد تمام برنامه ها را پاک کنی.اگر درست نشد بهمین ترتیب حتی آپدیتها را هم‌پاک کن.تو گوگل سرچ کنی مطلب زیاد هست برای ویروس کشی گوشی.حتی تو فابلهای تلگرام هم ممکنه ویروس باشه
موارد 1 تا 40 از مجموع 163 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا