مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : IC D
  • تاریخ عضویت : 1394/11/14
  • تعداد نظرهای داده شده : 42

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 42 مورد

Xiaomi Mi Mix 2 Xiaomi Mi Mix 2

1396/8/1 جوابی که بهت داده صحیح نیست. مشکل 4G+ ایران هیچ ربطی به ساپورت باند خاصی نداره، مشکل تجمیع باندهای ساپورت شده هست نه خود باندها. با روت و... هم تا حالا مشکل حل نشده، به صورت فیک یه علامت پلاس اون بالا آوردن یا در اوج کار به باند دوم وصل شدن اما هیچ انتقال دیتایی نتونستن بگیرن. بصورت خلاصه یعنی همه این کارها فیک بوده تا الان.
اگه فورجی پلاس براتون مهمه فعلا از این برند خرید نکنید تا سرنوشت دو مورد مشخص شه: یکی اینکه بالاخره کمپانی این مشکل رو حل میکنه یا نه و دوم اینکه شبکه های مخابراتیمون علاوه بر Interbands از intrabands هم پشتیبانی کنن که در اونصورت تمام شایومیا فورجی پلاس رو بصورت intrabands همین الان هم ساپورت میکنن.

Xiaomi Redmi 3s Xiaomi Redmi 3s

1395/6/9 ۵۵ درجه دمای برد فوق العاده دمای کمی هست، دمای برد بالا شصت هفتاد میره.

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/3/29 بوتلودرشو باز کردم بدون مشکل. رام dev چین بزن قبلش و روی این رام اقدام به باز کردن بوتلودر کن.
طبق انتظاری که گفتین،این گوشی براتون مناسبه.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/3/26 آره میشه،گوشی باید روت باشه و از نرم افزارهایی کمک بگیرین برای بالا آوردن هارد با فرمت ntfs .

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/3/18 ما به این برچسب خوردنا در فضای مجازی عادت داریم چون شش هفت ساله کارمون سروکله زدن با امثال شماهاست!
...
حرفی در مورد مدل پایه ذنفون۳ هم اینجا زده نشده،نیازی هم نبود به خودم زحمتی بدم چون اطلاعات و قیمتش رو حفظم و مطالب مربوط به گوشیها رو روزانه کامل دنبال میکنم. مدل پایه از لحاظ قدرتی قابل مقایسه با می۵ نیست.
طرح ریجیستری ربطی به گارانتی نداره،در طرح ریجیستری شما صرفا از مجاری قانونی گوشی رو وارد میکنی و این به معنای گارانتی دار بودن گوشی نیست.نمونش کاری هست ک الان سها ادعا داره که انجام میده.
شما کدوم فیلم تست رو دیدین؟! تست شکستن؟! ایکاش دقیق میگفتین کدوم تست تا همین الان جوابتونو میدادم!
کوچکترین اطلاعات اشتباهی در صحبتای بنده نبوده...
بنده تا بحال از بهمن سال گذشته ۸ گوشی از برند شائومی برای خودم و اطرافیانم خریدم و خداروشکر کوچکترین مشکلی در هیچ کدومشون وجود نداشته. از یکی از همین سایت هایی ک در mobile.ir قیمت میذاره هم خرید کردم(اسمشو نمیگم ک تبلیغ نشه)
خلاصه کلام اینکه ما ک زیر نظرات این برند کامنت میذاریم به برندش اطمینان داریم و میدونیم ک داریم چی میگیم و چی میخریم.شما با برند و قیمت گذاری و عرضه ش مشکل دارین میتونین بوضوح عنوان کنین،دیگه نیاز نیست با طرفداران این برند جرو بحث کنید!
پستت دیگه ریپلای نمیشه از سمت من چون هرچیزی احتیاج بوده گفتم.بقیش تکرار مکرراته.

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/3/17 یه بار دیگه برگرد پست قبلی منو بخون،متوجهش نشدی، گفتم این قیاس در پاسخ به کسی بود که بین این دو گوشی مونده بود و قیمت این دو رو با هم مقایسه کرده بود. هیچ تضمینی هم نیست قیمت زنفون دیلوکس در دو ماه اول عرضه حباب نداشته باشه.
قیمت کارخونه هست و من هم میدونم اوایل عرضه به دلیل تقاضای زیاد در بازار آزاد چین مقداری قیمتش بالاتر هست اما این موقتیه.
...
گارانتی برای خیلی از ماها مهم نیست چون در ایران چندان معنایی نداره و تابحال یکبارم گوشی با گارانتی نخریدم و یکبارم مشکلی برام پیش نیومده، حالا برخی مثل شما دوست دارن با گارانتی بخرن،میل خودتونه.
حباب می۵ به این دلیل شکسته نشده کامل چون تقاضا براش هنوز هم خیلی زیاده.
مقایسه نسل اول زنفون با می۵ قیاس مع الفارقه. فروشش یک دهم می۵ هم نخواهد بود.
ماهایی که اینجاییم و درکانال تلگرام باهم هستیم،هیچ کدوم قصد نداریم از اسوشید خریدی انجام بدیم...

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/3/17 ۱) پاسخ من در جواب دوستی بود که قیاس انجام داده بود. فرق بین کلاس متفاوت دو گوشی رو میدونم.
۲) پاسخ من کلی بود، ایران و دلالهای اینجا ملاک پاسخ من نبوده.
۳) گارانتی برای خیلی ها مهم نیست،فقط پول اضافه ای هست ...

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/3/15 «ظاهرا گوشی چینی گوشی چینیه»
طبق جمله ی بالاتون بنظرم این گوشی برای شما مناسب نیست،شما هنوز به این درک نرسیدین که چینی بودن ربطی در این کار نداره و اون رابط گوشی هست که مهمه، مثلا یکی دو سال گذشته،در همین مورد که اشاره کردین ،رابط سامسونگ(تاچویز) بشدت ضعف داشت،حتی هنوز هم ضعف داره در مدیریت رم و حتی پایداری رام که بعد از گذشت مدت زمانی،افت میکنه. اما آیا سامسونگ هم چینیه که در این مورد ضعف داره؟!!!
مورد بعد در مورد ایراداتی که وارد کردید برای بقیه دوستان که در نظر دارند این گوشی رو بخرند عرض کنم که این تست ها همیشه قابل استناد نیستن،مثلا گوشی های شائومی پیش فرض در تنظیمات در حالت باتری سیوینگ هستند که خوب طبیعیه محدودیت بیشتری روی آپ ها اعمال میکنه برای مصرف کمتر ، و همچنین باید دید چه نوع رامی روی این گوشی هست، استیبل یا developer . البته من این نوع تست که یکی دو سالی هست باب شده رو کلا قبول ندارم،گاهی یک برنامه خاص برای گوشی خاصی یا پردازنده خاصی اپتیمایز نشده و همین یکی دو برنامه اون چند ثانیه اختلاف رو باعث میشن. اگر هم کسی سرعت و پایداری رام میخواد میره نکسوس میخره نه سامسونگ و هوواوی و شائومی. نکسوس۶ با پر بودن ۹۸٪ حجم داخلی حتی لگ هم نمیزد که یوزرش متوجه شه حافظه داخلیش بشدت پر شده!!! رابطی که امکانات و کاستومایز بالاتری میده طبیعتا مواردی دیگه هم از دست میده مثل سرعت و پایداری. البته بگم که رابطmiui از لحاظ روونی ضعفی نداره.

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/3/15 در مورد تعمیر پذیری و قطعات باید خودتون به نتیجه برسید اما در موارد دیگه اینجا میشه نظر داد، من گوشی قبل از شائومیم پرچمدار هوواوی بوده.در مورد رابط کاربری یقین داشته باش miui خیلی سرتره هم از لحاظ روونی و هم کاستومایز ،یعنی در کل پایدارتره. قیمت هم که میدونی شائومی خیلی سرتر از هوواوی هست مخصوصا جدیدا و درمورد پرچمدارها. پردازندش هم واضحه خیلی بهتره علی الخصوص در بخش gpu که البته بسیار هم مهمه. به لحاظ پشتیبانی نرم افزاری هم شائومی خیلی بهتره و مدام آپدیت و فیچر میگیری و البته خودت هم در پروسه ی رفع باگها دخیلی تقریبا. گوشی ای که دستته رو دست کسی دیگه نمیبینی و یه جور خاص تره (البته اگر این مورد براتون مهم باشه) اما از اون سمت تعمیراتیش خیلی کمتره. به لحاظ طراحی گوشی هر دو کمپانی عالی ان، نمایشگر هر دو عالیه،دوربین در نور کم هوواوی بهتره،موارد بالا در مورد پرچمدارهای این دو برند بود.

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/3/14 قیمت ۴۹۹ دلار ذنفون۳دلوکس برای مدل پایه هست(۶۴گیگ) نه مدل ۲۵۶گیگش. حتی احتمال داره بااین قیمت مدل با رم ۴گیگ بده اگرچه فون آرنا گفته ۶۴ با رم ۶
از لحاظ قیمتی می۵ وضعیت بهتری داره که نسخه سرامیک و ۱۲۸ گیگ با ۴ گیگ رم رو میده ۴۱۴ دلار

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/3/11 در لینک هایی که گذاشتین ، مقدار SAR برای نوت۳پرو ۱۶ گیگ 1.256 هست. اون قسمت اول نوشته در هند ماکزیمم مجاز 1.6 هست،پس در همین قسمت هم برخی یوزرها براشون سو تفاهم شده و عدد 1.6 رو اعلام کردن. مورد بعد حتما اطلاع دارید که SAR یه گوشی دو سیم بیشتر هست و این بیشتر بودن میتونه تا حدود دو برابر برسه (حدودا هشتاد درصد بیشتر) . عددی هم ک روی جعبه یه گوشی دوسیم حک میشه طبیعتا در ماکس حالتش باید ثبت شه. حالا با در نظر گرفتن این مورد و قیاسش با گوشی هایی مثل iphone 6s و s6 edge plus و با توجه به تک سیم بودن اونها، بنظرم SAR وحشتناکی نداره این گوشی.
و با توجه به hybrid sd card بودن این گوشی، تعداد زیادی از یوزرها از مموری کارت استفاده میکنند من جمله خود من، پس برای این افراد بصورت ویژه، باید عرض کنم نگرانی چندانی بابت SAR VALUE این گوشی نداشته باشن.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/3/9 ما هم واقعا درک نمیکنیم ک شما چه اصراری به بالا بودنSAR این گوشی داری!
خود شرکت سازنده هم نگفته SARش این چیزیه که جنابعالی میگین.
همه ی دوستانی که اینجان معنی هد و بادی و SAR رو میدونن.
مورد بعد اینهمه یوزر اینجا چندین لینک از سایتهای مختلف گذاشتن و میزان SAR رو اعلام کردن اما شما رو، من پروفایلتون رو چک کردم، حتی یک لینک هم نذاشتین! و فقط ادعا دارین بقیه دروغ میگن و تنها شما راست میگید!! میگید سایتها رو سرچ کردین، کسی که اینجا جواب شما رو میده هم حتما سرچ کرده. جنابعالی اگه منابع معتبری داری از حرفت قرار بده اگرنه چرا باید حرف شما صحیح باشه و حرف بقیه سایت های معتبر فناوری غلط باشه؟!

من نمیگم چه کسی اینجا درست میگه اما اصلا و ابدا هم نمیشه ادعای شما رو پذیرفت چون نه لینکی داری و نه دستگاهی برای چک کردن SAR . صرفا با این توجیه که شرکت سازنده میزان SAR رو دقیق نگفته پس حتما بالاست، ببخشید، بیشتر یه حرف خاله زنکیه !
موفق باشید.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/2/19 حتما میاد
در تاریخ 20.04.2016 یه نسخه dev China بصورت لیک از اندروید 6 براش اومد، یعنی دارن روی اندروید 6 کار میکنن.
10 می بهتر معلوم میشه که می یوآی 8 هم معرفی میشه.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/2/15 نه از من تا بحال این مشکل پیش نیومده.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/2/11 از مخاطبینت یه بک آپ بگیر
زبان گوشیتو انگلیسی کن
مخاطبین رو حذف کن
گوشی رو ریستارت کن
مخاطبات رو برگردون.

Xiaomi Redmi 3 Xiaomi Redmi 3

1395/2/6 این هم آموزشش بهمراه عکس:
http://en.miui.com/thread-174314-1-1.html

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/2/5 سلام
شما documents رو از ستینگ و install apps فعال کن بعد از طریق فایل منیجر کار انتقال انجام بده ک اروری میاد grant بزن و وارد محیطی میشی که از اونجا گوشه ی بالا راست "Show SD card" رو بزن تا از کشوی سمت چپت گزینه مموری خارجی نمایان شه که انتخابش کن و در آخر select sd card رو از پایین انتخاب کن.
بدون نیاز به روت مشکلت حل میشه.
این هم آموزشش بهمراه عکس:
http://en.miui.com/thread-174314-1-1.html

Xiaomi Redmi 3 Xiaomi Redmi 3

1395/2/5 برای اینکه بدونی مشکل از مموری هست یا نه، گوشیتو روت کن و با روش ادیت کردن platform.xml ببین مشکل حل میشه یا نه.
باید خط دستوری group gid="media_rw" / رو بهش اضافه کنی، روشش رو یه سرچ بزن با توضیحاتش میاد.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/2/5 اون جمله ای که گفتید درباره سطح دانش افراد توهینی کردی به مایی که بدون حتی یک ریال دنبال حل مشکل بقیه هستیم ... بعد شما ادعا داری مدیر سایت شائومی سطح اطلاعاتش درباره شائومی از دوست شما کمتره؟!!! خوبین؟! اون راه حلی هم که شما ازش دم میزنید باکس زدن و ایناست که گوشی یکی از دوستان رو به فنا داده بودن با همین کار و imeiش رو پرونده بودن(خیر سرش آمده بود بوت رو ترمیم کنه!) که بدون نیاز به باکس براش احیاش کردیم. اتفاقا سطح دانش همین افرادی که در سایت های تکنولوژی فعالیت دارن خیلی بیشتر [هست]... ما هم ده ها دوست حرفه ای داریم که کارشون همین تعمیراتی موبایل هست و هیچ کدوم ادعاشون در سطح دوست شما نیست... در مورد ارتزاق از این راه هم بگم بهتون که با فلش یه رام رسمی هم این افراد ارتزاق میکنن، این ارتزاقه دلیل نمیشه این افراد خدا باشن که.
...

Xiaomi Redmi 3 Xiaomi Redmi 3

1395/2/3 ''نکته ی مهم در مورد این گوشی و خیلی از گوشی های دیگه که به اندروید کیت کت به بالا مجهزن اینه که کارت حافظه ی خارجی یا همون sd card ویرایش ناپذیر دارن. یعنی وقتی مموری توش بزاری نمی تونی فایلی رو توش ایجاد یا ازش حذف یا کات کنی. این مشکلیه که تو آپدیت های جدید اندروید وجود داره و چاره ش فقط روت کردن هست، که تو سایت ها مفصل درموردش توضیح دادن. پس اگه براتون کارت حافظه ی خارجی خیلی مهمه و دائم می خواین روش اطلاعات کپی کنید یا ازش اطلاعات رو پاک کنید نیاز به روت دارید.''

این جمله ای که فرمودین صحیح نیست.این مشکل در ابتدا وجود داره ولی براحتی قابل حله
شما documents رو از ستینگ و install apps فعال کن بعد از طریق فایل منیجر کار انتقال انجام بده ک اروری میاد grant بزن و وارد محیطی میشی که از اونجا گوشه ی بالا راست show storages یا همچین متنی رو بزن تا از کشوی سمت چپت گزینه مموری خارجی نمایان شه که انتخابش کن و در آخر select sd card رو از پایین انتخاب کن.
بدون نیاز به روت مشکلت حل میشه.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/1/30 سلام عزیز، نه متاسفانه هنوز اطلاعاتی از اندروید 6 نیست.
بطور کلی ota رو پیشنهاد نمیدم مخصوصا روی این گوشی، مگه اینکه دیگه مجبور باشید مثل همین آپدیت 7.2.3 که otaش اومد برای رفع باگ.
سعی کنید روش رام کامل فلش زدن رو برید همیشه و آموزش ساده ای هم دارند روی برندهای مختلف.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/1/30 برای اینکه از about گوشی متوجه مدل اسنپدراگون بودنش شید کافیه به شش هسته ای بودنش در قسمت cpu توجه کنید، روشها و برنامه هایی هم برای تست اصل بودن هست که با سرچ فارسی هم میتونید گیر بیارید از فرومهای ایرانی شائومی و همچین کانال های ایرانی مخصوص این برند.
در مورد تایم شارژ گوشی هم بنده در تاپیکی واضح نتیجه ی این کار رو منتشر کردم و میتونید شرایط تست و ریز جزییات مربوط به شارژ هم در لینک زیر ببینید:
http://en.miui.com/thread-234771-1-1.html
موفق باشین

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/1/30 همونطور که گفتم جواب مطالب بی ربطتتون رو نمیدم
اما در مورد فلش رام گوشی، لینک بدین از مطالبی که گفتین. البته مشخصه لینکی ندارین چون یکی دیگه یه چیزی گفته و شما هم دارین بر اساس حرف اون اینجا اظهار نظر میکنید. به خود ایشون بگید بیاد اینجا پست بذاره بحث کنیم در این باره.
اگه هم خودت بلدی که لینک موثق بده و رو هوا حرف نزن.
کافیه یه کم در این مورد در فروم اصلی en.miui.com سرچ بزنی.این مشکل که گفتم از ابتدا وجود داشته، یه روش سخت افزاری براش اومد که 100% جواب میده، بعد از اون روشی اومد که از ریکاوری دستورات adb بدی و گوشی رو بفرستی به edl که در صد بسیار بسیار پایینی گفتن که جواب گرفتن و ده ها نفر جواب نگرفتن پس روشی کلی و فراگیر نبود. بعد از اون بنده این موضوع رو با آقای muz_Paray که مدیر بخش نوت3 فروم miui.com هست در این باره صحبت کردم تا پیگیری کنند از دیولپرای شائومی و روشی رو برای فرستادن گوشی به edl بیابن که دوست ایشون آقای BaharatG کلی وقت گذاشت و چند وقت پیش بالاخره موفق شد که روشش رو انتهای پستم لینک میدم،اما این روش هم مشکلاتی داره و برای برخی جواب نمیده اما فعلا بهترین راه همین هست. پس همونطور که پست قبل گفتم و "نمیخوای بفهمیش" بهترین کار اینه که بوتلودرتو باز کنی تا بتونی براحتی از پس این مشکل بربیای.
همونطور که ابتدای پستم عرض کردم لینک موثق بده یا به همون فردی که ازش دم میزنی بگو بیاد اینجا صحبت کنیم.

http://en.miui.com/thread-261019-1-1.html

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/1/29 سلام، دوست گرامی سفسطه بازی راه نندازین، گفتی شانسیه و طرز صحبتت هم مشخص بود چقدر دوز این کار را بالا میدونی. هدف بنده هم اینجا این نیست که بخوام اطلاعات رو به رخ کسی بکشم و اصلا برام مهم نیست، این مورد اصلا به اقتضای سن من هم نیست. پس بجای سفسطه بازی سعی کنید اطلاعات صحیح و موثق رو گسترش بدین.
همونطور که در پست گذشته هم گفتم و الان چون شما متوجه حرفم نشدین مجبورم دوباره هم بگم:
آپدیت OTA ریسک بوتلوپ شدن داره به هر چیزی که شما اسمش رو بذاری، شانس یا هر چیزی، پس این اتفاق اگه افتاد باید چیکار کرد؟! راه حل نجات از بوتلوپ هست با فلش رام رسمی. خوب مشکل شروع شد چون شما نمیتونید زمانی که بوتلودرت بسته هست و در بوتلوپ گیر کردی، رام رسمی فلش بزنی روی نسخه اسنپدراگون نوت3!! ( متوجه شدین یا باز هم باید این جمله تکرار شه؟!) پس برای هر فردی یکی از ملزومات این هست که به این روز نیفته که مجبور باشه پشت گوشیش رو سخت افزاری باز کنه برای نجات از سافت بریک. خوب حالا این فرد دو راه داره، یکی اینکه ota آپدیت نکنه،چرا؟! چون به قول شما شانسیه و احتمالش هست که مجبور شه گوشیشو سخت افزاری باز کنه. دو اینکه بوتلودرشو باز کنه،چرا؟! تا بتونه در حالت سافت بریک گوشی رو ببره به edl و رام رسمی فلش بزنه که مجبور نباشه پشت گوشی رو سخت افزاری باز کنه.
حرفام کاملا واضحه و نیازی به اون مواردی که گفتی هم ندارم چون بیش از 6 ساله بصورت خیلی فعال در فروم های گوشی کارمون تبادل اطلاعات و حل مشکلات همدیگر هست، سنم هم جوون 18_20 ساله نیست که بخوام خودنمایی کنم جایی.
علاقه ای هم به انجام بحث های حاشیه ای ندارم، اگه در مورد خود گوشی صحبتی و نظری دارید، پستتون رو ریپلای میکنم،اگر بخواین همون 80% جملات قبلیتون رو تکرار کنید منتظر ریپلای نباشید و کلا خوش باشین.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/1/26 در اون حدی که شما گفتید نیست، احتمالا باید اطلاع داشته باشین که آپدیت با OTA همیشه ریسک bootloop شدنش بیشتر از دانلود رام کامل هست و این اصلا مختص شائومی هم نیست و کل اندرویدیها به این شکل هست. پس اگه اتفاقی هم افتاده یه پروسه ای بوده که احتمالش از قبل وجود داشته
منظور من هم همین بود و این حد از شانسی بودن رو که شما گفتین بشدت تکذیب میکنم
شما اگه میخواستید گیری رو مطرح کنید بهتر بود میگفتین بعد از بوتلوپ شدن، فلش دوباره رام روی این گوشی دردسر داره بخاطر اینکه به سختی میشه اون رو به حالت edl برد. در حقیقت مشکل بوتلوپ شدن بخاطر ota نیست،مشکل بعدش هست که روی بوتلودر بسته زنده کردن گوشی بشدت سخته.
پس پیشنهاد من این هست که اولا ota آپدیت نکنید بخاطر همون درصد بسیار کمه بوتلوپ شدنش و ثانیا هر چه سریعتر نسبت به آنلاک کردن بوتلودر اقدام کنید.
"تنها ایراد این گوشی پروسه بسیار سخته نجات از بوتلوپ هست وقتی که بوتلودر شما بسته هست "

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/1/25 با این قیمت ها ازشون خرید نکنید،مخصوصا نسخه 32 گیگ رو که جدیدا 1445 تومن قیمت گذاشتن!!! 306 دلار رو هر جور حساب کنی اینقدر نمیشه که این گرون فروشا قیمتگذاری کردن. محصولات با گارانتی اسوشید هم قیمتاشو چک کنید که 200 هزار تومنی روی یه گوشی 550 تومنی کشیدن بخاطر گارانتی!!!! شائومی فلسفه ی اصلی کمپانیش به قیمت ارزون هست،از این دلالها خرید نکنید لطفا...

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/1/25 کل مواردی که ذکر کردن اون دوستتون اشتباهه. کروم مشکلی نداره، کیبورد براحتی قابل نصبه: کیبورد سونی، بلک بری، هوواوی، و کیبورد گوگل. برنامه های گوگل داستانی نداره، یه گوگل اینستالر هست و یه اینترنت برای نصبشون.رام گلوبالم که فابریک خودش این مورد رو داره. رام developer کاملا رسمی هست با قابلیت روت داخلی. دوست ندارم این جمله رو بگم اما متاسفانه دوستتون در این زمینه اطلاعاتش بسیار ناقصه.

آقای کیوان هم موردی اشاره فرمودند درباره شانسی بودن آپدیت ها، این مورد هم تکذیب میکنم،یکی دو نفر اونم از فروشگاه خاصی خرید کرده بودند که مشکلاتی داشتند و معلوم هم نشد دلیلش چی بوده.شما موارد رو دقیق مطالعه و رعایت کنید هیچ مشکلی پیش نمیاد.

یه مورد هم بنده خودم اضافه کنم، رکورد من در باتری لایف این گوشی 12ساعت و 34 دقیقه SOT هست با مرور وب و استفاده از تلگرام و برایتنس اتوماتیک 50%. شات هاش هم در فروم en.miui.com موجود هست میتونید سرچ بزنید.
گوشی بسیار دوست داشتنی و با ارزشی هست در برابر هزینه ای که پرداخت میکنید

پیروز باشید

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1394/12/23 چیزی که مشخصه انتوتو قدرت خام پردازنده رو نشون نمیده. شما میشه بفرمایید قدرت خام پردازنده اسنپ 808 در بخش های مختلف چنده؟! میتونی این رو روی انتوتو نشون بدی؟ نمیتونی چون نداره!
از تست های مختلف دیگه قدرت خام پردازنده اسنپ 808 مثلا در بخش gpu رو در بیار و حالا سوال من از شما اینه: قدرت خام آدرنو 418 در مقایسه با آدرنو 510 چقدره؟! وقتی قدرت خام gpu آدرنو 418 بیشتره،چطور ممکنه در شرایط یکسان شما آدرنو 510 رو برتر بدونی؟!!! اصلا این با عقل شما جور درمیاد؟! (برای دونستن قدرت خام آدرنو418 بنچ های off screen مربوط به gpu این چیپست رو نگاه کن.)
همونطور که گفتم اون لینکی که شما دارین بهش استناد میکنید و بقول خودتون ترجمش کردین از بیس اشتباهه کارش،خدمتتون بگم قبل اینکه در فروم میویی بیاد اون تاپیک من دیده بودمش و اصلا مشخص نیست چه گوشی اسنپ808ی رو تست گرفتن،البته میشه حدس زد که جی4 رو تست گرفتن،داری بر مبنای جی4 الان بحث میکنی؟! اصلا پست قبل منو خوندی؟!!
(من از روز اولی که این تستها درز کردن دارم پردازنده اسنپ650 رو رصد میکنم چون قصد خرید نوت3پرو رو داشتم،و بخاطر قدرتش هم خریدمش اما روش تعصب بیجا ندارم و واقعیت ها در موردش رو منتشر میکنم چون بقیه میخوان واقعیت رو بدونن نه نظر شخصی منو)
در مورد خود انتوتو لینکی از سایت معتبری داری ریز جزییات بنچ رو بده؟ برات جالب نیست چرا هیچ سایت تخصصی ای ریز جزیییات رو نزده؟! Gsmarena, phonearena, anandtech,....
فروم xda که قبول داری انشالله؟! اینم لینک بنچ های انتوتو فروم xda :
http://forum.xda-developers.com/nexus-5x/general/share-antutu-scores-please-t3231598/page12
قسمت 3D عددی حدود 20500 داره (بطور معمول) و گوشی من به این عدد نمیرسه. چرا؟! اگه گوشی ردمی نوت3پرو داری الان بنچ بگیر و شیر کن.
حتی همین انتوتو هم اذعان داره gpu آدرنو 418 با رز fhd قویتر از ردمی نوت3پرو هست،شما نمیخوای قبول کنی داستانش فرق داره!
در مورد ردمی نوت2 پرایم: تاپیک منو میتونی سرچ بزنی در فروم میویی که من این مشکل رو روی بیس سیانوژنی که حتی آندرکلاک شده گزارش کردم.یه فول تاون هال 10 رو هوا در مورد کلش حرف نمیزنه!
درباره رام خالص اندروید،من گفتم رام نکسوسها نه انشعابات ناپایدار سیانوژن.
چه خوبه وقتی اشتباهی کردیم، اشتباهمون رو بپذیریم.متاسفانه 5_6 ساله در فروم موبایلستان همین وضع ماست،یکی یه چیزی میگه که اشتباهه و هیچ جوره هم زیر بار نمیره،تجربه این چند سال نشون داده بحث کردن با اینجور افراد بی فایده است.
(مدیریت سایت اگه مشکلی هست اسم فروم ایرانی ای که ذکر کردم رو حذف کنید،با تشکر)

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1394/12/22 نکسوس 5ایکس و کلا اسنپ های 808 با رز فول اچ دی از این گوشی قویترن.
مورد اول که باعث نتیجه گیری اشتباه شما شده این هست که شما مبنای تست gpu رو انتوتو گذاشتین! کاری که هیچ سایت تخصصی ای انجام نمیده. مبنای تست gpu تست بسیار معتبر gfx هست.و همچنین برخی سایت ها جدیدا دارن تست های basemark x هم ارایه میدن. بنده خودم بارها تست گرفتم از گوشیم و تا بحال نشده در تست gfx از گوشی نکسوس 5x بهتر عمل کنه.شما لینکی بدین که تست gfx این گوشی از نکسوس5x قویتر باشه حرف شما اثبات میشه، البته تستی که درش تقلب نشده باشه چون میشه گوشی گذاشت تو یخچال و رکورد بنچ زد!
برای تست cpu هم دو تست معتبر هست،یکی geekbench هست و دیگری که بازم جدیدا دارن استفاده میکنند basemark os ii. و اگر دقت کرده باشین به ریویو ی گلکسی a9 در سایت gsmarena عنوان شده که سینگل کور snap 652 از سینگل کور اسنپ 810 ضعیف تر هست! به نوع cpuشون هم دقت کن. یعنی نتیجه ای مخالف نتیجه ی گیک بنچ. و همین هم شده مبنای نتیجه گیری اون سایت که سینگل کور اسنپ810 رو برتر دونسته.پس میبینید حتی این حرف شما در تست cpu هم جای بحث داره،در gpu که کلا ضعیف تر از آدرنو418 با رز فول اچ دی هست.
من نسخه فول basemark os ii رو نصب دارم و تست گرفتم چندین بار، سینگل کور گوشی من از نکسوس 5x ضعیف تره،عدد سینگل کور من نهایتا 3500 هست و این عدد برای نکسوس 5x حدود 5800!
در مورد لیتوگرافی هم بحثش پیچیده هست اگه خواستین تشریح میکنم.
مورد مهمی که همه رو دچار اشتباه کرده این هست که اسنپ 808 رو با جی4 میشناسن، در صورتیکه دقت نمیکنند رز g4 بالاتره و 2k هست و همونطور هم که قبلا گفتم گوشی نوت3 پرو حتی در gpu از LG g4 قویتره. پس این اشتباه رو نکنید که این نتیجه رو به همه اسنپ808ها بسط بدین.
در تست های بنچمارک دو مورد بسیار مهم هست،یکی سینگل کور cpu و دیگری gpu در حالت on screen.
اما در مورد رام نکسوسها، این صحبت شما کاملا غلط هست که میگید اندروید خالص تاثیری نداره، مگه قراره روی نتیجه ی بنچ تاثیر بذاره؟! روی مورد مهمتری تاثیر داره و اون خروجی نهایی کار هست که شما بعنوان یوزر حسش میکنید.اگه نکسوس میداشتین حتما به حرف من صحه میذاشتین که مثلا نکسوس4 عملکرد بمراتب سریع تر و پایدارتری نسبت به نوت3 سامسونگ داشت،میتونی بنچشون هم مقایسه کنی!!
هلیو ایکس 10 هم که بحثی روش نداریم،با کلش او کلنز و حتی روی رام رسمی به درجه ای از داغی میرسه که پیغام اورهیتینگ میاد که باتری رو از جا دربیار!! قدرتمنده اما به چه قیمتی؟!
و توصیه آخر به دوستان، اگه سرعت و پایداری و بی درسری میخواید هیچ گزینه ای به قدرت نکسوس 5x در این بازه قیمتی نیست.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1394/12/22 درمورد مشاوره دادن و مقایسه بین گوشی ها من چند مورد رو خدمت همگی عرض کنم، این سوال کع این گوشی بهتره یا اون یکی مخصوصا برای این تاپ دیوایس های همرده ، از اساس غلط هست،چون اینا هرکدوم برتری و ضعف هایی نسبت به هم دارن. پس اولین قدم در مشاوره دادن این هست که انتظارات اون فرد مشخص باشه،اینکه از گوشیش چی میخواد و قراره بیشتر چه کاری باهاش انجام بده. برای اینکار هم باید به جایی مراجعه کنید که مخصوص مشاوره دادن هست،من خودم چندین سال در بهترین فروم ایرانی در این زمینه عضو گروهشون بودم.یه سرچ بزنید راحت میاد.
اما در مورد تفاوت های 4اس با نوت3 پرو، کلا این دو گوشی در دو دسته ی متفاوت قرار دارن،که شما هم بهش اشاره کردین، ردمی نوت3پرو فبلت هست و کسی که فبلت میپسنده مثل بنده اصلا به گوشی زیر 5.5 اینچ فکر نمیکنه و کسی که گوشی خوش دست هم میخواد خیلی براش سخته بتونه با فبلت کنار بیاد.
تفاوت بعد در باتری این گوشی ها هست که طبیعتا نوت3پرو خیلی سرتره
اگه شما یه گیمر باشین و دو سیم هم نیازتون باشه طبیعتا 4اس انتخاب معقول تری هست چون 64 گیگ داخلی بهتون میده
به لحاظ پردازنده هم در یه رده ی قدرتی جا دارن اگرچه 4اس در این زمینه مقدار کمی برتری داره بخاطر gpu قویترش
بقیه موارد تقریبا میشه گفت یکسان هست(فعلا اطلاعاتی از دوربین 4اس در دست نیست) ،فقط میمونه طراحی و جنس بدنه که این مورد کاملا سلیقگی هست
قیمت 4اس هم حتما افت خواهد داشت و الان زمان مناسبی برای خرید نیست.شاید با حدود همین قیمت آینده بتونید می5 نسخه 32 گیگ بخرید!

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1394/12/22 دوستان نکسوس 5x از این گوشی قویتره،چون در بنچ ها مهمترین چیز gpu هست و از اون طرف رام خالص اندروید هم عملکرد بهتری از میویی داره. ولی اختلاف بسیار کم هست بین پردازنده این دو،اختلاف اصلی روی رام هست که طبیعتا اندروید خالص بسیار سریعتر و پایدارتره،از اون طرف میویی کاستومایز محشر داره.
دوستانی که بین این دو موندن کارشون رو سخت تر میکنم و mi 4s هم به گزینه هاشون اضافه میکنم :)
4اس داخلی 64 و رم 3 داره بعلاوه ساپورت hybrid sd card

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1394/12/20 کجای اون لیست رفتن اهمیت چندانی نداره،چون کار این سایت برای تست باتری ران کردن یه ابزار بنچمارک گیر هست و اگه چک کنید اعدادی که بهش میرسه اکثرا تخیلی هستند،مثلا وب بروزینگ رو زده 14 ساعت به بالا!!
در کل این سایت مبنای صحیحی برای تست باتری نیست،سایت های دیگه هستن که اعدادشون صحیح تر و تخصصی تر هست اگرچه اکثرا ران کردن بنچمارک هست کارشون.
مهم نتیجه ی خود یوزرهاست،یعنی دقیقا لینکی که پایین قرار دادم. بخاطر همین هم این تاپیک رو در سایت میویی ایجاد کردم،چون بهترین رفرنس دوام باتری همین اسکرین شات های خود کاربرهاست.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1394/12/18 شات های مصرف باتری دو مدل این گوشی انجام شده توسط بنده در فروم میویی:
http://en.miui.com/thread-226398-1-1.html
اگه شما هم تستی دارین میتونید شات شیر کنید.
تست شارژ باتری توسط بنده در سایت میویی:
http://en.miui.com/thread-201452-1-1.html
تعداد بالای ریت ها هم مؤید این مطلب هست که تست بنده فراگیر بوده و بقیه به همین عدد رسیدن.شرایط تست هم مطالعه کن.
تست شارژ باتری نسخه اسنپدراگون650 در سایت میویی:
http://en.miui.com/thread-234771-1-1.html
در مورد دوام باتری عدد معمولش رو عرض کردم اگرنه همونطور که شات ها نشان میده رو نسخه اسنپ به اسکرین آن 12 ساعت و 14 دقیقه هم رسیدم.
اگر نقدی دارین توی اولین تاپیک ها عنوان کنید، پاسخ خواهم داد.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1394/12/17 هر دو رو داره

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1394/12/14 تست نمایشگر
سه گوشی redmi note 2 prime و redmi note 3 mediatech و redmi note 3 pro:
شرایط یکسان هر سه گوشی:
colors $ contrast روی استاندارد و increased contrast
و power saving modes در حالت off
برایتنس 100%
استفاده از تصاویر استاندارد رنگی برای مقایسه
نتیجه:
رنگ سفید: نوت۳ مدیاتک دارای هاله ی زرد رنگ، نوت۲پ و نوت۳پرو تفاوت بسیار اندک و نوت۲پ بسیار کم هاله خاکستری.
قرمز: نوت۳ها مشابه و جیغ تر از نوت۲پ (جیغ تر یا روشن تر یعنی شبیه سوپرامولدی)
آبی: نوت۳پرو و نوت۲پ مشابه و نوت۳ مدیاتک روشن تر(مایل به نیلی)
سبز: هر سه تقریبا مشابه
زرد: نوت۳ مدیاتک جیغ ترین ، نوت۲پ هاله خاکستری در برابر نوت۲پرو
مشکی: نوت۲پ و نوت۳پرو مشابه با هاله اندک بنفش، نوت۳ مدیاتک هاله خاکستری
سطح gray level: بترتیب از بهترین: نوت۳پرو ، نوت۳ مدیاتک، نوت۲پ
زاویه دید: بترتیب از بهترین: نوت۳ مدیاتک، نوت۳پرو، نوت۲پ

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1394/12/13 طبق تستی که شخصا انجام دادم در مورد باتری این گوشی که یکی از مهمترین دلیل انتخاب این گوشی هست:

مدت زمان شارژ شدن RN3 نسخه مدیاتک 171 دقیقه طول میکشه
مدت زمان شارژ RN3 pro که پردازنده اسنپ 650 داره 149 دقیقه طول میکشه.

با برایتنس تقریباً 50% و کار با مرورگر و تلگرام (بدون بازی):
نسخه مدیاتک تقریبا به 6.5 ساعت SOT میرسه.
نسخه اسنپ 650 میتونه به 10 ساعت SOT برسه!!

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1394/12/8 دوست عزیز شما متوجه عرایض بنده نشدین
دنبال درآوردن رکورد بنچ ها نباش چون اونها دقیق نیستند،نمیشه بهشون استناد کرد.
شما باید ببینید اکثر بنچ ها چه عددی رو میدن.
برای مثال لینک زیر رو باز کن و تست HTC m9 رو ببین: قسمت 3d بنچ عدد 30 هزار رو داره!
http://www.preporucamo.com/htc-one-m9-dobio-marshmallow-krila/2016/02/02/htc-one-m9-antutu-v6-2/
یا همین قضیه در مورد دوام باتری هم هست، شما بعنوان یه کاربر که بیشتر از افراد عادی جامعه در بحث گوشی هستید باید فرق این موارد رو درک کنید و به این دلایل استناد نکنید.
بنچ 3d انتوتو ردمی نوت3 پرو چیزی بین 18 تا 19 هزاره و فراوانیش به 18 هزار هم نزدیک تره.
چندتا لینک از فروم میویی:
http://en.miui.com/forum.php?mod=viewthread&tid=223576&highlight=Redmi%2Bnote%2B3%2Bpro%2Bantutu

http://en.miui.com/thread-222934-1-1.html

کسی اینجا منکر قدرت gpu ردمی نوت 3 پرو نیست، حرف بنده این هست که اغراق نفرمایید.پایین هم رنک قدرتی این گوشی رو کامل توضیح دادم.
موردی هم که فرمودین آدرنو 510 از آدرنو 430 قویتره،هم من و هم یکی دیگه از دوستان توضیح دادیم که صحیح نیست.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1394/12/4 آدرنو ۴۳۰ از ۵۱۰ قویتره
برای مقایسه ی gpu باید از بنچ معتبر gfx که مخصوص اینکار هست استفاده کنید اگرچه اعدادی که برای بنچ 3D انتوتو هم گفتین دقیق نیست
اول بنچ انتوتو رو میگم: طبق تست های متعدد قسمت 3D انتوتو نوت۳پرو عددی حدود ۱۸ هزار داره و برای HTC M9 این عدد تقریبا ۲۲ هزاره (ام۹ شخصا بنچ گرفتم)
اما بنچ GFX من مقایسه ی نکسوس 5X با نوت۳پرو رو برات قرار میدم که ببینی قدرت خام ادرنو ۴۱۸ و قدرت دیوایس هایی با رز FHD روی این پردازنده از ردمی نوت۳پرو قویترن! چه برسه به آدرنو ۴۳۰
https://gfxbench.com/compare.jsp?benchmark=gfxgen&did1=28864307&os1=Android&api1=gl&hwtype1=GPU&hwname1=Qualcomm+Adreno+%28TM%29+510&D2=Google+Nexus+5X
در همین لینک میتونی گوشی های با پردازنده اسنپ ۸۱۰ هم اضافه کنی و ببینی که آدرنو ۴۳۰ حتی روی گوشیهای با رز 2K هم از نوت۳پرو قویترن.
نوت۳پرو فوق العاده پردازنده قدرتمندی داره اما دیگه اغراق نکنید که از آدرنو ۴۳۰ هم قویتر باشه.
در بحث CPU میتونید این ادعاها رو داشته باشیم که از اسنپ ۸۰۸ هم در سینگل کور و هم مالتی قویتره.اما دربرابر اسنپ۸۱۰ باتوجه به تست Basemark در سینگل ضعیف تره اما مالتی قویتره. البته تست geebench 3 میگه که سینگل کور اسنپ ۶۵۰ هم از اسنپ ۸۱۰ قویتره!
اسنپ ۶۵۰ با لیتوگرافی ۲۸ نانومتری و اسنپ ۸۰۸ و ۸۱۰ با لیتوگرافی ۲۰ نانومتری ساخته شده اند.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1394/11/23 دوست عزیز هواوی خیلی خوبه اما نه به خوبیه ژیایومی
این رو اگه در تمام رده های قیمتی بررسی کنی متوجه میشی که هواوی ضعیف تر از ژیایومی هست.
چند مورد رو ذکر میکنم :
هوواوی حتی در پرچمدارش هم مشکل gpu داره و فقط اسم gpuش دهن پرکنه اما تعداد هسته های gpu اونقدر کمه که اصلا قابل رقابت با بقیه نیست. اما از اون طرف ژیایومی بی پروا قویترین چیپست ها رو با کمترین قیمت ارایه میده.
مورد بعد ساپورت هست از لحاظ نرم افزاری، ساپورتی که تیم miui انجام میدن خیلی خیلی بهتر از هوواوی هست و خود رابط میویی هم یه سرو گردن بالاتره.
در هیچ رده ی قیمتی هوواوی گوشی ای نداره که بتونه رقیب ژیایومیش رو شکست بده.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1394/11/20 سلام، ممنون بابت ایجاد بخش این گوشی
فقط لطفا ساپورت مموری کارتش رو اصلاح کنید،
Hybrid Sd card داره یعنی بجای سیمکارت دوم میشه مموری کارت گذاشت.
با تشکر
موارد 1 تا 40 از مجموع 42 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا