مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : علی ع
  • تاریخ عضویت : 1394/11/13
  • تعداد نظرهای داده شده : 13

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 13 از مجموع 13 مورد

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/1/16 سلام دوست عزیز
پیشنهاد من رام گلوبال.اگه آخرین ورژنش نبود خودت بعدش آپدیتش کن.کاری نداره.
شک نکن این گوشی سرتره
یا علی

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/1/16 با سلام و عرض ادب
...
چنتا نکته رو در جواب به نظر اشتباه شما عرض میکنم تا بقیه دوستان خودشون تصمیم بگیرن این گوشی واقعا عالی هست یا نه.
نکته اول : چند سالی میشه که تلفن های همراه از حالت کلاسیک خودشون (ینی وسیله ای فقط برای تماس) خارج شده و بعنوان یک کامپیوتر که درکنارش از قابلیت های مخابرات ینی تماس - پیامک و اینترنت شناخته میشه.ینی الان دیگه هیچکس نمیره تو مغازه موبایل فروشی بگه یه گوشی میخوام آنتن دهیش خوب باشه (مثه نوکیای اون زمان)
پس ما با یک کامپیوتر طرفیم که در مقیاس کوچکتر نسبت به کامپیوترهای رومیزی ساخته شده.
مهم ترین و اصلی ترین فاکتور برتری یک کامپیوتر قدرت سخت افزار علی الخصوص پردازنده اونه.همین باعث میشه که روز به روز پردازنده های قویتر طراحی و ساخته شه.در کنارش روز به روز ورژنای مختلف نرم افزارهای بنچمارک بیشتر و معتبرتری برای تست عملکرد سخت افزار و پردازنده گوشیها نوشته میشه تا معیار برتری یک گوشی نسبت به سایرین مشخص شه.همونطور که میدونید حتی در مرحله آزمایش پردازنده ازش بنچمارک میگیرن و امتیازشو تو اخبار اعلام میکنن تا قدرت محصولشونو به رخ بکشن.
پردازنده این گوشی با امتیاز بنچمارک بالاتر از 75000 ینی خیلی بالاتر از همون S5 که شما اسمشو آوردی بهمراه باطری غول 4000 میلی آمپری که هرکاری میکنم تموم نمیشه اولین و بهترین دلیل برای صفت عالی این گوشی هستش.بگذریم که قیمتش خیلی کمتر از S5 هست.
نکته دوم : این نکته رو در کامنتای قبلیم متذکر شده بودم بازم تکرار میکنم.چرا شما و امثال شما فک میکنید ما و کسایی که از شیائومی تعریف میکنیم تا حالا سامسونگ و سونی و اپل رو از نزدیک ندیدیم؟ چرا فک میکنید چشممونو وا کردیم رفتیم سراغ شیائومی؟ گوشیهایی که اخیرا بطور روزانه استفاده کردم ازشون بجز شیائومی - سامسونگ نوت 5 و آیفون 6 و نوکیا لومیا 1520 هستش.
پس وقتی از شیائومی تعریف میکنیم دلیلش این نیس که گوشیهای خوب سامسونگو بقیه برندارو استفاده نکردیم.
نکته سوم : شما یجوری سرعت عکس العمل گوشیو مطرح میکنی که انگار صفحه لمسی شیائومی از نوع مقاومتیه و با ضربه کار میکنه فقطم سامسونگ خازنی و حرارتی میزنه.الان که دیگه همه صفحه ها عملکرد خوبی دارن.این گوشیمو دوستم دستش گرفت کار کرد فک کرد مثه آیفون 3D Touch داره از بس که سریع بود و نسبت به فشار عملکرد واقعا سریعی نشون میده.
نکته چهارم : کیفیت صفحه گوشیهای بالارده سامسونگ بر هیچ کس پوشیده نیس دلیلشم رزولوشن Quad HD هستش که استفاده میکنه.من و بسیاری نظرشون اینه که صفحه QHD واسه گوشی مناسب نیس.چون چشم انسان زیاد نمیتونه فرقشو با FHD تشخیص بده.از طرفی مصرف یاطریو شدیدا افزایش میده.من با S5 هم به کرات کار کردم.از نظر کیفیت صفحه و سرعت هیچ فرقی باهم ندارن.
حرف آخر : این گوشی با اینهمه قدرت و امکانات بینظیرش که بارها ذکر کردیم حتی نصف قیمت گوشیهای سامسونگ که حرفی برا گفتن داشته باشن نداره.اگه قراره این گوشیو با شاخای سامسونگ مقایسه کنی و بهش بگی اسباب بازی اول شاخ شیائومی ینی Mi 5 رو درنظر بگیر تا ببینی اسباب بازی به چی میگن.مطمئنا شما از نا آگاهی لفظ اسباب بازی فانتزی چینی رو بکار بردین.چون هرکی که این گوشیو دیده و شناخته و استفاده کرده به عالی بودنش ایمان آورده.
حرف که زیاده منتها بخوام زیاد توضیح بدم باز ...
یا علی

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/1/9 سلام دوستان عزیز و هواداران شیائومی.با تبریک سال جدید و آرزوی موفقیت میخوام نکات مهمی رو درباره فلش این گوشی و درنتیجه نصب رام گلوبال رو براتون بگم.
قبل از هرچیزی باید عرض کنم اینجا مخصوص کساییه که یا این گوشیو دارن و باهاش کار کردن و یا قصد خرید اونو دارن.پس خواهشا دوستانی که نه این گوشیو از نزدیک دیدن نه اطلاع دقیقی دارن و نه قصد خرید دارن نظر ندن که این گوشی فلانه بصاره.چون ذهن بقیه عزیزان رو گمراه میکنند.با تحقیق سه ماهه و تجربه استفاده یک ماهه و بطور روزانه ازین گوشی به جرات میگم بهترین گوشی ممکن تو این بازه قیمتی هستش.تنها نکته منفی درحال حاضر دوربینشه که اونم قول میدم با آپدیتهای بعدی میوآی بهینه تر میشه چون از نظر سخت افزاری چیزی کم نداره.ازین حرفم طوری برداشت نشه که الان دوربینش بده.نه.فقط اونطور که باید بشه نیس.
خب بریم سراغ آموزش

en.miui.com/thread-235865-1-1.html

تو این لینک که آموزش فلش زدنو کامل توضیح داده یسری نکات جا افتاده که کامل براتون توضیح میدم.
قبل ازینکه مراحل رو شروع کنید حتما برنامه MiPcSuite رو نصب کنید تا بمحض اتصال گوشی سخت افزارهای Androi Composite ADB Interface و Xiaomi Composite MDB Interface تو دیوایس منیجر سیستمتون شناخته بشه.
بعد از نصب MiFlash و فعال کردن USB Debug سخت افزار Qualcomm Hs-USB QDLoader هم باید شناخته شه.
ادامه مراحل هم که داخل لینک توضیح داده شده.بطور خلاصه میگم.وصل کردن گوشی در حالت دیباگ و اجرای دستورات adb و رفتن به حالت download mode و روشن شدن led قرمز رنگ گوشی.
نکته بعدی جایگزینی دو فایل flash_all.bat و rawprogram0.xml با فایلهای مشابه موجود در پوشه رام فست بوت هستش.اگه این دوتا فایل که تو لینک موجود هستش جایگزین نکنید در مرحله فلش با خطای 0x80070002 Max buffer sector is 256 مواجه میشید.
و اما مهمترین نکته که اگه رعایت نشه به خطای 0x80070008 Not Enough Storage برخورد میکنید اینه که سیستم شما حتما باید 64 بیتی باشه.من با تمام ویندوزهای 32 بیتی تست کردم نشد.به نظر من بهترین گزینه ویندوز سون 64 بیتی هستش.
در ضمن رام fastboot گلوبال 7.1.8.0 رو میتونید از لینک زیر بگیرید

http://bigota.d.miui.com/V7.1.8.0.LHOMICL/kenzo_global_images_V7.1.8.0.LHOMICL_20160129.0000.14_5.1_global_9706e12561.tgz

اگه بازم سوالی در این زمینه داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم.
ایمیل من : alialpacino@gmail.com
یا علی

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1394/12/21 سلام داداش خیلی ممنون بابت توضیحاتت
من یه مشکل بزرگتر دارم و ممنون میشم کمکم کنی.از بقیه دوستانی که واردن خواهش میکنم کمک کنن.
من واسه این گوشی پترن گذاشتم اما چون همش با انگشت آلاک میکردم پترن یادم رفته.
برای ریست فکتوری از ستینگ نیاز به پترن هست که من یادم نیس.
سوالم اینه چجوری گوشیو ریست کنم.پاک شدن اطلاعات اشکالی نداره.فقط میخوام ریست فکتوری شه.با دکمه های فیزیکی هم وارد ریکاوری مود نمیشه که اونجا ریستش کنم.
چیکار کنم؟ خواهشا راهنمایی کنید

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1394/12/18 سلام
از دوستان عزیز خصوصا آقایون IC Designer و Maziar k خواهش میکنم در مورد رام های موجود برای این گوشی و تفاوت آنها توضیحی بنویسن تا ما مبتدیا هم آشنا شیم.اگه حوصله تایپ ندارین لینک مفیدی هم در این زمینه بزارید ممنون میشم.
در ضمن منظورم فقط فرق رام چین با گلوبال نیس.منظورم تخصصی تر هستش.مرسی
یا علی

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1394/12/9 دوست عزیز.اگه شما نتایج بنچمارک رو کلا قبول ندارید که اصن نباید با شما بحث کرد.
من اصن کاری به htc و فلان و فلان ندارم.در مورد نوت3 پرو چون بیشتر ازونچه که فکرشو کنی تحقیق کردم دارم باهاتون بحث میکنم.قضیه آدرنو 510 و 430 هم برای بار صدم میگم که با درنظر گیریه فاکتور قیمت گوشیهاشون بود.
اگه مشکل شما اینه که تعداد بنچمارکهاییه که ازین گوشی گرفته شده فراوونیش به 18 هزار نزدیکتره من شمارو به چالش میکشم.هرچقد لینک از بنچمارک این گوشی که نتیجه 18 هزار رو نشون میده قرار بدین ترجیحا ویدیو باشه که جای تقلب نداشته باشه.منم لینک تمام منابعم رو میزارم تا بشمارین تعدادشو.فقط اینو بدونید که من یوتیوب رو شخم زدم اومدم اینجا.کلیپ یا پستی نیس که تگش Xiaomi Redmi Note 3 Pro Snapdragon باشه و من ندیده و نداشته باشمش.
تو بدترین حالت ممکن از نتایج بنچمارک انتوتو 3D میانگین بگیرید قول میدم از 19 هزار بیشتر میشه.
ولی پیشنهاد میکنم برید دنبالش.
یا علی

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1394/12/5 این ریویو که کاملترین ریویو این گوشی هست نشون میده بنچمارک انتوتو 3d نوت 3 پرو 19989 هستش

https://www.youtube.com/watch?v=jhi-pS7jZ80

این فروشگاه هم از این گوشی بنچمارک گرفته و اسکرین شاتش رو گذاشته بنچمارک انتوتو 3D شده 19629

http://www.spemall.com/Xiaomi-Redmi-Note-3-Pro-4G-LTE-Smartphone-Qualcomm-Snapdragon-650-5-5-Inch-1920x1080-pixels-Screen-Dual-Cameras-3GB-RAM-32GB-ROM_g.html?utm_campaign=kimovil_free_traffic&utm_medium=referral&utm_source=kimovil.com&utm_content=xiaomi-redmi-note-3-pro

منکه از خودم عدد درنمیارم با مدرک گفتم.خواهشا از چیزی اطلاع دقیق ندارید کسیو متهم نکنید.
در پاسخ به احمد آقایی که میگه آروم باش , دوست عزیز چه من بد توضیح داده باشم چه اون آقا بد برداشت کرده باشه نباید توهین میکرد.
یا علی

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1394/12/4 دوست عزیز چرا توهین میکنی؟ نه من تا حالا مدلهای کارت گرافیکی ندیدم فقط شما دیدی.nVidia هم مال شماست میدونم.
من در جواب اون شخصی که گفت اسنپ 650 تو گرافیک به گرد 810 نمیرسه معنی به گرد رسیدنو توضیح دادم.
دلیل اینکه گفتم آدرنو 510 از 430 بالاتر و بهتره بخاطر ریویویی بود که دیدم اینم لینکش :

https://www.youtube.com/watch?v=gdMf4GyMt6E

کلام من چی بود شما چی برداشت کردی؟ تمام این حرفا و برتری هایی که اینجا گفته میشه با در نظر گرفتن فاکتور قیمته.اگه مهندسی به این قضیه نگاه کنید و در آخر همه چیو به قیمتش تقسیم کنید میبینید که امتیاز این گوشی خصوصا پردازندش ینی اسنپ 650 بیشتر از اسنپ 810 میشه.گرافیکشم همینطور
حالا باز شما از روی تعصب بیا بگو نه 810 فلانه بصاره
...
یا علی

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1394/12/1 سلام.دوست عزیز در دنیای دیجیتال و تکنولوژی قانونی هست که شاید صد در صد صادق نباشه اما عرف هستش و بعنوان یک اصل شناخته میشه.این قانون میگه که چیزای جدیدتر معمولا بهترن.
snapdragon 810 پردازنده گرافیکی Adreno 430 داره درحالی که snapdragon 650 گرافیکش Adreno 510 هستش.بالا بودن عدد همیشه برتری اون مدل نیست ولی تو این زمینه مطمئن باش که 510 جدیدتر و بهتر از 430 هستش.همونطور که آدرنو 530 از 510 جدیدتر و بهتره.
از لحاظ گرافیک بازی که شما عرض کردی هم دلیلش اینه گوشیهایی که snap 810 دارن بالارده محسوب شده و در کنار این پردازنده صفحه نمایش بسیار باکیفیت بهمراه رزولوشن تصویر و رم اجرایی بیشتر و بهتری دارند.در نتیجه تو بازی شاید بهتر خودشونو نشون بدن.برای مقایسه دو پردازنده باید فقط پردازنده مقایسه بشه نه اینکه دوتا گوشیو بزارید کنار هم ببینید کی خوشگلتر بازی اجرا میکنه.عوامل و فاکتورهای زیادی تو کیفیت بازی تاثیر دارن.
اما اگه پردازنده گرافیکیشون بصورت مجزا بررسی بشه اسنپ 650 و آدرنو 510 بهتر خواهد بود.
اگه مقایسه ای دارید که 3d این دو مدل رو درکنار هم نشون بده لینکشو بزارید.
امتیاز بنچمارک Antutu 3D شائومی نوت 3 پرو 19629 و امتیاز Antutu 3D سونی زد پنج 20055 هستش
فک نکنم این اختلاف معنیه جمله به گرد پا نرسیدن باشه دوست عزیز.
یا علی

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1394/11/21 با سلام و تشکر از سایت mobile.ir که بهترین گوشی جهان از نظر اقتصادی و قیمت رو به لیستش اضافه کرد.
در اثبات اینکه چرا این گوشی بهترینه از سخت افزارش شروع میکنم.
SnapDragon 650 پردازنده شش هسته ای شرکت آمریکایی کوالکام هستش که نیاز به معرفی نیست.این پردازنده نه تنها از پردازنده های هشت هسته ای ضعیفتر نیست بلکه قویتر و کم مصرفتر هم هست و مشکل داغ کردن نداره.تعداد هسته و کلاک بیشتر دلیل قویتر و بهتر بودن نیس همیشه.بستگی به معماری هسته داره.واسه همین به جرات میتونم بگم SnapDragon 650 از سری های قبلی ینی SnapDragon 808 و حتی SnapDragon 810 هم قویتر و کم مصرفتره.شاید بعضیا از روی تعصب مخالف حرف آخر من باشن ولی کسانی که با سخت افزار آشنایی دارن میدونن در پردازنده 650 از دو هسته با معماری جدید Arm Cortex A-72 استفاده شده که از نسل قبل ینی Cortex A-57 قویتر و کم مصرفتره.میتونید به لینک زیر که تو همین سایت بررسی شده تفاوتشون رو ببینید.

http://www.mobile.ir/news/view-1314-introducing-arm-part-2.aspx

از طرفی مقایسه نتایج بنچمارک این گوشی و گوشی هایی که Snap 810 دارن از جمله Microsoft Lumia 950XL , Motorola Moto X Force , Sony Xperia Z5 , LG G Flex 2 , +Sony Xperia Z3 و ... حاکی از اینه گوشی شائومی نوت 3 پرو نه تنها از گوشیهای بالارده و پرچم دار ضعیفتر نیس بلکه تا حدودی قویتر هم هست.
ادامه توضیحات رو در کامنتای بعدی خدمتتون عرض میکنم.
یا علی

Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek) Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek)

1394/11/17 با سلام دوباره
دوستان عزیز نظرات رو کامل بخونید لطفا.من در اعتراض به قیمت دلالان به ظاهر فروشنده که قیمت نسخه پرو رو 1080000 گذاشته بودن قیمت 950 هزارتومن رو بعنوان سقف قیمتی اعلام کردم.نه اینکه بگم قیمتش باید 950 تومن باشه
اگه چند نفر از کسایی که مثه من عاشق شائومی نوت 3 پرو هستن نسبت به این گرونی اعتراض کنن دیگه هیچ دلالی جرات نمیکنه با این قیمت موجود کنه.هممون میدونیم قیمت واقعی این گوشی خیلی کمتر از این حرفاست.
یا حق

Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek) Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek)

1394/11/16 من نخواستم قیمت 950 رو جا بندازم.منظورم این بود که سقفش 950 تومنه نهایتا
هیشکی دوس نداره بابت گوشی پول اضافه بده.اونم گوشی های اقتصادی و ارزون قیمت شائومی

Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek) Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek)

1394/11/13 سلام
این گوشی رو دو سایت آی سی موبایل و سپراه با قیمت نجومی ۱۰۸۰۰۰۰ تومن موجود کردن.... هواداران این گوشی و شرکت شیاومی بدونن که قیمت واقعی این گوشی چیزی نزدیک به ۹۵۰ هزارتومنه ...
برای اون دسته کسانی که قبول ندارن قیمتی که من گفتم اگه خواستن من با لینک و مدرک در کامنتای بعدی بهشون ثابت میکنم.
ایشالا که یه فروشنده با انصاف این گوشی بینظیر رو وارد کنه تا اون آدمای خاصی که دنبال این گوشی خاص هستن با قیمت واقعی و مناسب خریداری و استفاده کنند.
یا حق
موارد 1 تا 13 از مجموع 13 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا