مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مسعود ک
  • تاریخ عضویت : 1394/3/28
  • تعداد نظرهای داده شده : 15

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 15 از مجموع 15 مورد

HTC One M9+ HTC One M9+

1395/11/22 سلام دوستان. یک سؤال:
دو سه روزه که گوشه بالا سمت راست گوشی زرد رنگ شده که تو تم های سفید کاملا معلومه، نه ضربه ای خورده، نه داغ کرده نه هیچ چیز دیگه. کسی میدونه دلیلش چیه و چجوری برطرف میشه؟ اصلا این مشکل راه حلی بجز تعویض LCD داره یا نه؟
ممنون

HTC One M9+ HTC One M9+

1395/9/8 سلام دوستان. من چند روز پیش گوشیمو به اندروید 6 آپدیتش کردم، از اون روز به بعد وقتی که شارژ باتری به 30 درصد میرسه، باقیمانده شارژ در صورت کار کردن با گوشی تو کمتر از نیم ساعت و در صورتی که صفحه خاموش باشه و باهاش کار نکنی هر 10 دقیقه یک درصد تخلیه میشه، کسی میدونه دلیلش چیه و باید چکار کرد؟
ممنون

HTC One M9+ HTC One M9+

1395/3/10 سلام.
من میخوام این گوشی (یا مدل spreme camera) رو بخرم، دوستانی که این گوشی رو دارن لطفا راهنماییم کنن: از کجا بفهمم که گوشی اصلیه؟ همین که روی جعبه نوشته باشه ساخت تایوان کافیه؟ بعضی از دوستان از این گوشی راضی نیستن، اگه میشه لطف کنن بگن گوشیشون ساخت چه کشوریه؟ و اینکه دوستانی که گوشیشون ساخت تایوانه ازش راضی هستن؟ دقیقا روی گوشی یا جعبش چی نوشته؟
خیلی ممنونم از دوستانی که پاسخ میدن.

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/8/3 سلام . میشه بگید گوشی شما ساخت چه کشوریه؟ من احساسم اینه که دلیل اینکه بعضیا از کارکرد این گوشی ناراضین اینه که گوشیشون اصل نیست

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/7/26 سلام دوست عزیز. انشاالله که مبارکت باشه. میشه بگی گوشیت ساخت کجاست؟

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/7/9 سلام. واقعا برام جالبه که خیلی از سایتا از گوشی های جدید سونی و اپل و سامسونگ و ... که هنوز وارد بازار نشدن یک نقد و بررسی مفصل میذارن ولی از این گوشی من فقط یه بررسی مختصر اونم در دیجیکالا دیدم. واقعا کم کاری و تبعیض بین گوشیا مشهوده و امثال من که قصد خرید این گوشیو دارن تنها منبع موثق برای تحقیق یکی حرفهای فروشنده گوشیه که اون هر گوشی که به صرفش باشه رو ازش تعریف میکنه و یکیم نظرات بعضا ارزشمند کاربران این سایت و سایتای مشابهه که البته بعضیاشون اصلا بدون اینکه این گوشیو تو دست گرفته باشن نظر میدن و بقیه نظراتم فوق العاده ضد و نقیضه و بیشتر آدمو گمراه میکنه و آدم نمیفهمه کی درست میگه کی اشتباه.
لطفا یه نقد درست و حسابی بذارین

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/5/14 "سلام. آقا انشاالله مبارکت باشه و به خوبی ازش استفاده کنی. شما که این گوشیو خریدی بی زحمت نظرتو درباره گرافیکش (مخصوصا تو کارای سنگین) و دوربینش مخصوصا تو شب بذار. ممنون"

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/5/3 دوستان به نظر من اینقدر با مقایسه گوشیها و کل کل( که بعضی وقتا از یه کل کل ساده هم فراتر میره و ...) که هیچ سودی به حال من و افراد دیگه ای که میخوان از نظرات دیگران برای خرید گوشی استفاده کنن وقت خودمونو دیگرانو نگیریم. اعداد و ارقام و بررسی سایتا و مقایسه با گوشیهای دیگه جای خود، ولی بهترین کمکو دوستانی میتونن بکنن که از این گوشی استفاده کردن و همه جوره امتحانش کردن وگرنه همه میدونیم هر گوشی قطعا یه سری نقاط قوت و ضعف داره و ممکنه تو بعضی زمینه ها از ی سری گوشیها بهتر و تو بعضی زمینه های دیگه پایینتر باشه. هیچ گوشی ای همه چی تموم نیس فقط باید ببینیم ما از گوشی چی میخوایم.
یا علی... موفق باشین

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/4/28 برادر من تحقیق کردم که میگم. بله شاید در مورد صفحه نمایش حق با شما باشه ولی در سایر موارد کیفیت سری m از e بیشتره. تو همین سایت دیجیکالا هم اگه یه نگاه بندازی همینو گفته

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/4/24 به هر حال اون هرچی باشه +e9 نه +m9 و یه پرچمدار و اینو همه میدونن که کیفیت کار سری e یه سروگردن پایینتر از سری m هست. بازم میگم باید با گوشی کار کرد و نحوه کارشو دید بعد نظر داد. هر کی که باهاش کار کرده هیچ ایرادی تو کارش ندیده.

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/4/23 دوستان گرافیکی که تو این گوشی به کار رفته از خانواده گرافیکهای بکار رفته در گوشی های اپل6 و اپل6+ ولی عینا خود اونا نیست. پس بنظر نمیرسه شرکتی مثل htc بیاد پرچمدارشو که جدیدترین تکنولوژی روز مثل حسگر اثر انگشت و صفحه نمایش qhd و .... رو توش بکار برده با یه گرافیک یا به گفته بعضی دوستان پردازنده ضعیف (اون هم بدلیل اینکه هوآوی از این پردازنده استفاده کرده) خراب کنه. بعدشم بنظر من ما باید ببینیم از یه گوشی چی میخوایم بعدش اگه این گوشی نتونس انتظاراتمونو برآورده کنه ازش انتقاد کنیم.

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/4/10 دوستانی که این گوشیو خریدن لطف کنن تجربیات کار با گوشیو مخصوصا پردازنده و گرافیک و دوربین که دغدغه خیلیاست و تو سایتا خیلی مورد بحث و اختلافه رو بذارن که نظرات مستند و دقیق باشه نه بر اساس اعداد و ارقام. ممنون

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/4/5 سلام. من بی صبرانه منتظر این گوشی بودم ولی تو سایتا بررسی کردم میگن پردازندش در مقابل خیلی گوشیا مثل note4 و xperia z3 و... کم میاره. دو دل شدم.آیا کسی هست مرا راهنمایی کند؟

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/3/31 سلام دوستانی که این گوشیو دارن لطفا راهنمایی کنن: دوربین این گوشی در مقایسه با note3 در چه سطحیه؟

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/3/28 سلام دوربین این گوشی در مقایسه با note3 چجوریه؟
موارد 1 تا 15 از مجموع 15 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا