مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : maryam y
  • تاریخ عضویت : 1393/10/20
  • تعداد نظرهای داده شده : 24

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 24 از مجموع 24 مورد

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/9/16 برای منم موقع استفاده از هندزفری مشکلی نداره، که این نشون میده اشکال از شبکه نیست، وقتی گوشی به گوش نزدیکه این وضعیت پیش میاد

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/9/16 سلام، تشکر از پاسختون. فکر نمیکنم از اندروید باشه، گوشی رو بهمن پارسال خریدم، اندرویدش 4.4 بود یک مدت و همین مشکلو داشت، اشکال سخت افزاریه به نظرم.

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/9/16 این مشکل یکساله که هست

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/9/7 گوشی من هم این مشکل رو داره اما متاسفانه هیچ کس اینجا نظری در مورد این مشکل نمیده

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/6/17 من هم این مشکلو دارم، چیزی که متوجه شدم اینه که اگه موقع صحبت مانیتور کوشی و کلا گوشی با سر و صورت تماس پیدانکنه بخصوص نقطه ای که حسگر حرارتی هست رو کمی از گوش فاصله داد و قسمت میکروفن، پایین گوشی به دهان نزدکتر باشه، صدا واضح میشه.
پس خاصیت دابل ناک غیرفعال بشه و گوشی تقریبا به فاصله دوسانت از صورت بدون تماس سر وصورت نگه داشته بشه تا حدی که حسگر حرارتی عمل نکنه، شما هم امتحان کنید

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/6/9 اولین کارکرد یک گوشی مکالمه ست، برای من مشکل کیفیت صدای مکالمه داشته ظرف 8 ماهی که داشتم، برای بعضی ها نه، چنانچه قصد خریدشو دارید مهلت چند روزه تست بگیرید.

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/6/9 خطم ایرانسل نیست، همراه اوله

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/6/7 من هم این مشکلو دارم و خسته شدم، تصمیم به فروشش گرفتم

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/5/10 سلام، ممکنه بگین منظورتون از تیک کاهنده صدای میکروفن کدومه؟

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/5/9 نه اصلا به اب نزدمش، معمولا با دستمال مرطوب تمیزش میکنم، از اول همینطور بود.

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/5/9 مشکل صدا از سیمکارت نیست، سیمکارتم همراه اول دائمی هست، با تنظیماتی هم که دوستان گفتند بهتر نشد وضعیت صدا، به نظرم به خاطر ضد اب بودن گوشی یا هر دلیل دیگه میکروفن گوشی خوب عمل نمیکنه چون وقتی گوشی رو جلوی دهنم میگیرم صدا واضحتر منتقل میشه. به هر حال ممنون.

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/4/21 حدود 6 ماه هست که z2 دارم، مشکلی که حتی با قرار دادن سیمکارت میکرو هم حل نشده نامفهومی صدای مکالمه من برای اکثر مخاطبین بوده اونها همش از نشنیدن و نامفهوم بودن صدای من شکایت داشتن، دوستان اگر اطلاعی در این زمینه دارند ممنون میشم راه حلی اگر هست ارائه بدن.

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/11/20 من یک کاربر ساده موبایلم که چندسال یکبار یک گوشی می خرد، z2 را خریده ام و برخی نظرات اینجا هم در خرید آن بی تاثیر نبود حالا وظیفه خود دانستم تجربه ام را بگویم همین، آیا در صفحه هر گوشی فقط باید از آن ابراز رضایت کرد؟ من کجا برند تبلیغ کردم گفتم دوستان بروند دوربین z2 را با بقیه گوشیها مقایسه کنند تا به نتیجه برسند چون اینجا سلایق و نظرات متفاوت و گاها غیرواقعی است، شما چرا فرار به جلو میکنید و تهمت متعصب بودن و تبلیغ میزنید؟
این آخرین کامنتم است چون ادامه این بحث جز وقت گیر بودن نفعی به حال من و بقیه ندارد،اما آقای لیونا
شیوه تان را عوض کنید و هرکسی که در این صفحه به مشکلی اشاره کرد مورد تمسخر، حمله و تهمت قرار ندهید. اجازه بدهید روند نظرات بصورت طبیعی پیش برود، تا خواننده گان خودشان با جمع بندی فراوانی نظرات به نتیجه برسند.
خدا هدایت گر همه مان باشد
خدانگهدار

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/11/17 جناب آقای لیونا
مقایسه ای که به آن اشاره کردید دیدم در لینک زیر قابل دسترسی است
http://www.zoomit.ir/articles/mobile/10516-sony-xperia-z2-crowned-new-king-of-mobile-photography

این یک مقایسه بین دوربین های تعدادی تلفن است در حالت "کلی" از نظر شدت فلش، توانایی فیلمبرداری 4k، دهانه دیافراگم و غیره یک مقایسه چند بعدی که در آمار به آن رتبه بندی بر اساس تحلیل عاملی گفته میشود. این نتیجه مثال بارزی از استفاده ابزاری از روشهای آماری برای گمراه کردن ذهن و وارونه کردن حقیقت است. براساس این مقایسه حتی دوربین z1 در رتبه ای بالاتر از ایفون 5s و لومیا 1020 (که بیشتر یک دوربین حرفه ای است تا یک موبایل) قرار گرفته!!! که در نوع خود جالب توجه است! بر اساس چنین مقایسه ای حتی اگر یک دوبین معمولی فلش بالایی داشته باشد رتبه اول قرار میگیرد!! کامنتهایی که در آن سایت بعد از این تیتر گذاشته شده را ملاحظه کنید که که بسیار روشنگر است.

دوست عزیز بهتر است به جای آنکه هر روز در مورد شگفت انگیز بودن دوربین z2 داد سخن دهید (که واقعا علت اینهمه تبلیغ قابل تامل است) دعوت شود خریدارن z2 سری به فروشگاههایی که اجازه کار با انواع موبایل را میدهند زده و چند عکس از یک گوشی z2 غیر رفرش با آخرین آپدیت های معجزه گر، در نور شب گرفته و مقایسه کنند.

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/11/17 پیشنهاد میکنم بدون هیچ اتلاف وقتی سری به فروشگاههایی که در ان امکان کار با انواع گوشی هست بزنید و عکس بگیرید و مقایسه کنید، اینجا به نتیجه نمیرسید.

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/11/13
کاملا به این واقفم که اندروید مثل یک کودک نوپا است که همیشه باید مراقبش باشی دردسر درست نکند و مشکلی برایش پیش نیاید، سیستم عاملی که علی رغم امکانات و متفاوت بودنش توجه زیادی میخواهد.
اما باید پذیرفت که همه گوشی های اندرویدی موجود مشکلات در خور توجهی دارند و همین باعث این سطح از سردرگمی بین خریداران شده، یکی دوربین ضعیف دارد یکی کیفیت ساخت پایین یکی کارایی کم و قابلیت اطمینان پایین و ... اینجاست که باید دید کدام عیب کمتر اهمیت دارد
قبل از خرید کیفیت ساخت برام خیلی مهم بود شاید به خاطر کار با نوکیای دوست داشتنی اما بعد از این تجربه اندرویدی فکر میکنم کیفیت ساخت رو باید در رده آخر اهمیت قرار داد، و اولویت اول رو به کارایی نرم افزاری خوب با وجود یک سخت افزار قوی، دوربین با کیفیت در شرایط مختلف، داغ نشدن و باتری

از نظر من در z2
وزن سنگین، ضد آب بودن مورد تردید، خوش دست نبودن به خاطر طراحی، زمان شارژ طولانی (حدود 4 ساعت) ، از دسترس خارج شدن دوربین هنگام فیلمبرداری 4k و رابط کاربری معایب پر اهمیت و آزار دهنده ای نیست
اما عیوبی چون (که به اندرویدی بودن ربطی ندارد)
1- نویز خاص عکسها و کیفیت نه چندان راضی کننده دوربین در شرایط نوری مختلف در مقایسه با رقبا که نشان می دهد تنظیمات اتوماتیک دوربین به خوبی جواب نمیدهد (در تجربه من در این گوشی کیفیت عکسها در شب بستگی به شدت نور محیط، وضعیت دوربین نسبت به منبع نور و ... دارد بعضی وقتها عکسها قابل قبول بعضی وقتها خیلی ضعیف حتی با اعمال تنظیمات دستی و مواردی از این دست)
2- داغ شدن گوشی در هنگام حتی فیلم گرفتن معمولی و در موقع انجام بعضی بازی ها که ممکن است در دراز مدت به اجزاء آسیب بزند
3- عملکرد متوسط وای فای در مقایسه با رقبا
4- سخت افزار قوی در این گوشی که میتوانست خیلی بهتر کارا باشد با توجه به رقبا

در هر صورت این گوشی را خریده ام و احتمالا بعد از این برای کمک گرفت از برخی دوستان دلسوز، صادق و متعهد زیاد به این صفحه سر خواهم زد. اما چنانچه قصد خرید گوشی هوشمند دیگری داشتم سعی میکنم 1-کمپانی سازنده آسیایی نباشد (محصولات آسیایی در 80 درصد موارد در همه کالاها پایین تر از محصولات اروپا و آمریکا هستند) 2- در صورت عدم تغییر اساسی در اندروید از سیستم عامل دیگری باشد.

مؤید باشید.

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/11/13
مشکل هنک های پی در پی و خروجی ناگانی از برنامه ها بعد از چندبار خاموش و روشن کردن حل نشد. گوشی رو ریست فکتوری کردم و آپدیت خودکارشو غیرفعال و از حالت استامنیا خارج برای عدم دریافت آپدیتهای ناقص
از اون به بعد هنگی نداشته اما خیلی با ترس و لرز از استور گوگل (فقط) برنامه نصب کردم.
این مشکل از اونجایی عجیب بود که در تلفن های اطرافیانم شامل p6، htc desire 816, grand 2, s3 , g2 مشکلی به اینصورت ندیده بودم تا به حال، شاید به علت آپدیتهای زیاد سونی باشه
علتش امیدوارم فقط یک مشکل نرم افزاری گذرا باشه و نه چیز دیگه الان نمیشه قضاوتی کرد

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/11/13 بله حق با شماست، مشکلاتی که به نظرم اومد و دوستان هم با دانش کافی بهش اشاره کردن رو در پستی ذکر خواهم کرد، قطعا مشکل وزن و ابعاد جزء اون نیست.

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/11/9 گوشی من هم همین مشکل رو داره، با انجام ۲۰ دقیقه ای یک بازی گرافیک پایین معمولی تا روی صفحه نمایش داغ میشه و بعد از اون بطور ناگهانی از برنامه های مختلف خارج میشه، بعد از سرد شدن هم عملکرد گوشی روان نیست.

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/11/5 سلام
حدود ده روزه z2 خریدم، یکسری مشکلات داره که منو از خریدش پشیمون کرده، دوست عزیز نظراتی که اینجا درج میشه بعضیش درسته بعضیش غیر واقعی و مبنای قابل اعتمادی برای انتخاب گوشی نیست و تو رو سردرگم میکنه، پیشتهاد میکنم با تعمیرکارها یا افرادی که با گوشیها کار کردن و انتظاراتی مشابه خودت از یک گوشی دارند مشورت کنی،
گوشی قبلیم نوکیا n70 بود(!) و تجربه دیگه ای از بقیه برندها ندارم ولی برند سونی رو توصیه نمیکنم.
پیروز باشید.

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/11/5 شما هنوز گوشی رو خوب باهاش کار نکردی، چطور میتونی با این قاطعیت دربارش نظر بدی

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/10/27 هفته پیش این گوشی به قیمت یک میلیون و 290 هزار تومان خریدم و الان خیلی افت قیمت پیدا کرده، مشکلی توی سری های جدید پیش آمده؟؟؟؟
در ضمن در مورد گوشی وای فایش متوسطه

Samsung Galaxy Note 3 Neo Samsung Galaxy Note 3 Neo

1393/10/20 سلام
دوستان میخواستم بدونم با توجه به اینکه پردازنده گوشی شش هسته ای هست، گوشی از نظر داغ کردن و مصرف باتری چطوره؟

LG G Pro Lite LG G Pro Lite

1393/10/20 سلام و تشکر
با این تفاسیر و در نظر گرفتن این نکات گوشی مناسب در فاصله قیمتی 1 تا 1.3 میلیون از نظر شما چیه
با اندازه صفحه نمایش حداکثر 5.5 و جنس بدنه متوسط؟
موارد 1 تا 24 از مجموع 24 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا