مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : hadi s
  • تاریخ عضویت : 1390/8/9
  • تعداد نظرهای داده شده : 17

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 17 از مجموع 17 مورد

LG Nexus 4 E960 LG Nexus 4 E960

1391/9/29 amir sam k وجود افرادی مثل شما باعث ایحاد این تب تعداد هسته های پردازنده گوشی بشه...
عزیزم درسته که Optimus 4X HD 5 هسته ای ولی ی جور می گی 5 هسته ای یکی ندونه فکر می کنه سرعتش با سرعت کامپیوترهای ناسا برابری می کنه.
عزیزم پردازندش همون Nvidia Tegra 3 هستش که تو خیلی از گوشی های دیگه هم بوده و تو سرعت نسبت به پردازنده های کوالکوم پایین تر حتی نسبت به دو هسته ای هاش.
هرچند اینا مهم نیست و ی مقدار سرعت که تو عمل هم مشخص نمی شه و فقط تو نمودار های بنچ مارکها می شه دید اصلا به درد نمی خوره.تو اون چیزی را که دوست داری بخر و اینقدر تو فکر تعداد هسته هاش نباش.

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/11/5 سلام
محمد ش این کاری که شما می گی ربطی به گوشی نداره یعنی بعضی از بروزرها می تونن فیلتر را دور بزنن حالا چه این گوشی چه گوشی دیگه.
دکتر فا من تو این مدت تقریبا 2 یا 3 ماهه حتا یک بار هم گوشیم نه ریست شده نه هنگ کرده شاید گوشی شما مشکل داره؟چون من با دوستم دو تا گوشی تو رنگ مختلف گرفتیم برای اون هم مثل من مشکلی نداشته.دکتر جان گوشیت خرابه وگرنه فکر نکنم ربطی به این مدل داشته باشه.
ir j دو رنگ سفید و مشکی داره که بستگی به سلیقت داره فقط تو رنگ مشکی به خاطر جنسش اثر انگشت می مونه که تو سفید همچین چیزی وجود نداره.

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/10/15 میلاد خ جواب سوال اولت را نمی دونم چیه چون با توجه به چیزایی که گفتی باید فارسی را جزو زبان نوشتاریت داشته باشی.سوال دومت را هم که جواب گرفتی.
سینا ب عزیز من تاحالا تو مدت 2 ماهی که این گوشی را داشتم با ری استارت شدن یا هنگ کردن مواجه نشدم.
نبی زد اینجوری که تو می گی احتمالا گوشیت مشکل داره برای مطمئن شدن از قضیه با ی گوشی سالم اونجایی که گوشیت قطع و وصل می شه بازم امتحان کن اگه این اتفاق فقط واسه گوشی تو افتاد حتما ی مشکلی داری چون برای من اتفاق نیوفتاده.
یکی از دوستان امروز می گفت که داک مخصوص گوشی برای وصل کردن به موس یا فلش را برای گوشیش که آرک اس هستش به قیمت 6 هزار تومن گرفته و می گفت که نتونسته مموری فلش را بهش وصل کنه نمیدونم اون نتونسته یا واقعا آرک اس از usb on the go پشتیبانی نمی کنه اگر ارک اس نکنه حتما اینم نمی کنه.اگر خودم امتحان کردم و مطمئن شدم بهتون می گم.

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/10/13 مهیار عزی تو این رنج قیمت بله 100% مناسب بازی هست البته گلکس ایس صفحه اش بزرگتر که خوب بهتر هستش ولی سخت افزارش ضعیفتر هستش که شاید تو بعضی بازی ها مشکل ایجاد کنه البته گلکسی ایس پلاس به تازگی معرفی شده که قوی تر هستش و سی پی یو 1 گیگ داره که خوب قیمتش هم حتما بالاتر می ره فکر کنم بیاد ایران بالای 400 باشه.ولی در کل من خودم زیاد بازی می کنم و مشکلی نداشتم باهاش بجز بازی های hd که صفحه نمایشش ساپورت نمی کنه که تو این محدوده ی قیمت وضعیت بقیه هم بهتر از این نیست.
مجتبی جان راستش من تبدیل پورتش را ندارم که بهش بتونم فلش مموری وصل کنم نمی تونم جوابتون را بدم متاسفانه.

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/10/12 مجتبی عزیز می شه بگید usb on the go چی هست؟
احسان عزیز اون چهار گوشه ها را به صورت عادی نمی شه حذفش کرد البته وقتی شما از ویجتهایی استفاده می کنید که بزرگ هستند و کل صفحه یا بیشتر صفحه را می گیرند به صورت اتوماتیک اون چار قسمت هر کدوم که مزاحم ویجت باشه ناپدید می شه.در کل امکان خیلی خوبی هستش و حذفش هم ضروری به نظر نمیاد چون کار ها رو خیلی سریع می کنه.
مهیار عزیز این که گوشی بهرتی وجود داره یا نه کاملا بستگی به انتظارات شما از گوشی داره مثلا بیشتر واستون اندازه صفحه نمایش مهم هستش یا کیفیت دوربین عکاس مهم هستش یا فیلمبرداری تایپ سریع پیام کوتاه مهم هستش یا نوع سیستم عامل گوشی و خیلی مسائل دیگه.

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/10/10 میژو ب عزیز اشتباه شما تو این که فکر می کنید که لپ تاپ می تونه اینترنت رو شیر کنه در حالی که وسائلی مثل لپ تاپ یا گوشی فقط گیرنده هستند نه فرستند شما با گوشی یا لپ تاپتون تنها زمانی می تونید از وای فای استفاده کنید که تو اون محیط امواج وای فای موجود باشه نه این که مثلا با گوشی تون بخواید اینترنت را از طریق وای فای پخش کنید.همون طور که خودتون گفتید باید ی مودم وای فای(همون وایر لسی که گفتید) بخرید و شک نکنید که مشکلتون حل می شه.
در مورد رم هم مارکهای متفاوتی هستش که خوب بستگی به خودتون و بودجتون داره من خودم ی رم 8 گیگ patriot کلاس 10 گرفتم که خیلی هم ازش راضیم.
منظور از کلاس 10 یا 2 و یا هر عددی که می گن این که رم توانای نوشتن با سرعت 10 مگابایت در ثانیه رو داره.در حال حاضر تو بازار کلاس 10 سریعترین رم هستش.البته شاید واسه بعضی ها خیلی مهم نباشه سرعت نوشتن که در اون صورت می تونید همون کلاس 2 رو انتخاب کنید که قیمت کمتری هم داره.

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/10/9 احسان و عزیز در حال حاضر محصولات سونی اریکسون چینی هستند مثل اکثر برند ها از جمله اپل پس دنبال چیز دیگه نباش.
در مورد هنز فری باید بگم که در واقع هندز فری اصلی گوشی که خود کمپانی ارائه می ده از اون نوعی که شما می خواهید نیست و اکثر مغازه ها هم هنز فری اصلی را دارند که خیلی هم مرغوب نیست این نوع هنز فری که شما می خواهید و اسمش live sound هستش در واقع جزو آپشنهای گوشی هستش(هر چند اسم هر دو لایو هستش) بعضی از مغازه ها این نوع هد هندز فری را بدون گرفتن وجه اضافی روی گوشی می دن پس باید بیشتر دنبالش بگردی.
تنها نکته ای که هست قبل از خرید حتما تعیین کن که نمی خوای نرم افزاری رو گوشی بزنی و وجه اضافی حاضر نیستی بپردازی و هرچیزی که فروشنده ها گفتن قبول نکن از جمله این که بلوتوثش کار نمی کنه فارسی نمی خونه یا نرم افزارش را می خوام تو سایت رجیستر کنیم و از این حرفها...
اگه خودت قبلا با اندروید کار کردی و یا نکردی مهم نیست خیلی زود یاد می گیری.
اکثر فروشنده ها بدون نرم افزار گوشی را نمی فروشند وقتی قیمت را می گرسی قیمت خام را می گن بعد که می ری پای معامله تازه می گن مثلا 30 تومن هم واسه نرم افزار می خوان که ی جور کلاه برداری هستش چون همه ی نرم افزار ها را که اونا می زنن می تونی به صورت رایگان پیدا کنی.

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/10/8 در مورد وای فای و وسال میژو ب باید بگم من از وای فای گوشی در موارد زیادی استفاده کردم و تا حالا مشکلی نداشتم سوال شما رو در مورد وای فای لپ تاپ دقیق نفهمیدم می شه یکم روانتر سوال رو مطرح کنید؟من احساس کردم که شما می خواید اینترنت لپ تاپ را با گوشی share کنی آیا درسته؟
علی ب عزیز من از یاهو استفاده نمی کنم متاسفانه ولی سوالی باشه سعس می کنم تا اونجا که می تونم کامل جواب بدم.
عباس ز عزیز اگر دوربین واست خیلی مهم شاید اصلا ارزش نداشته باشته که هیچ کدوم از این گوشی ها رو بگیری هر چند من کیفیت گلکسی ایس را ندیدم.اما به نظر من بدون جانب داری فکر کنم این گوشی از گلکس کمی بهتر هستش مخصوصا اگه نسخه ی جدید انروید هم واست مهم باشه.
احسان و عزیز من با رابط کاربری جیو کار کردم اگر مثل گلکسی ایس باشه باید بگم من به شخصه رابط کاربری واکمن را ترجیح می دم شاید هم چون بیشتر با واکن کار کرده بودم به نظرم اون رابط کمی نا متنوس می اومد ولی در کل پوسته ی اندروید تو واکمن مشکلی که نداره هیچ به نظر من خیلی هم خوب هستش.در مورد بازی ها باید بگم که انگری برد فکر نکنم جزو بازی های سنگین به حساب بیاد ولی در کل تمام ورژنهای انگری برد را به راحتی اجرا می کنه.کیفیت صفحه نمایشش هم با این که تو اعداد و ارقام وضعیت جالب نداره ولی واقعا مشکلی نداره و فکر نکنم باعث ناراحتیت بشه البته اگه انتظار صفحه نمایش آیفون 4 را ازش نداشته باشی.زمان مکالمه هم احتمالا اون 5.5 ساعت واقعی تر هستش چون 14 ساعت اصلا امکان نداره.

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/10/7 عباس عزیز این سوال شما در مورد تمام گوشی های اندرویید می تونه جواب داده بشه کلا برای ارتقا گوشیتون انواع برنامه ها هست مثلا برای اس م اس من از go sms pro استفاده می کنم که امکانات زیادی نسبت برنامه اصلی گوشی داره و این ی چیز طبیعی هستش.در مورد دوربین هم برنامه زیاد هستش ولی این که چقدر واقعا رو کیفیت عکسها تاثیر داره من نمی دونم.در کل سوال شما کلی هستش و در مورد این گوشی نیست.

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/10/7 سلام
قبل از هر چیز باید بگم که من به سوالایی از این قبیل که این بهتره یا گلکسی ایس یا این بهتره یا وادفایر اس و کلا این جور سوالا نمی تونم نظر بدم چون من اون گوشی ها را نداشتم و تا وقتی باهشون مثل همین گوشی کار نکرده باشم نمی تونم بگم کدوم بهتره همین قدر بگم که من از این گوشی کاملا راضیم و از پولی که بهش دادم به هیچ وجه پشیمون نیستم.
علی ب عزیز اگه ممکنه سوالای قبیلیت را ی بار دیگه بگو اما در مورد این سوالات باید بگم talking tom به صورت کامل رو گوشی من اجرا می شه نمی دونم مشکل شما چیه احتمالا از برنامس.
برای انتقال برنامه از گوشی به مموری به هیچ وجه احتیاج به روت کردن نیست و کلا روت کردن تا وقتی اطلاعات کافی نداشته باشی کار خطرناکی هستش.
بعضی برنامه ها را از جمله برنامه هایی که خود شرکت رو گوشی ریخته را نمی شه به مموری انتقال داد اما برای باقی برنامه ها قاعدتا مشکلی وجود نداره از دو روش می تونی این کار رو بکنی یا از برنامه های جانبی واسه این کار استفاده کنی مثل برنامه ی App 2 SD که من این کار را می کنم یا از طریق خود گوشی باید بری setting/Application//Manage application تو قسمت منیج اپلیکیشن چند تا زبانه اون بالا هست تو قسمت All برنامه ی مورد نطرت را انتخاب می کنی روش کلیک می کنی و بعد رو گزینه ی
Move to sd card کلیک می کنی.اگر هم بخوای از sd به گوشی منتقل روی زبانه ی SD اون بالا کلیک می کنی.

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/10/6 سلام
ی مدت نبودم چقدر به طرفدارای گوشی اضافه شده
از این به بعد سوالی باشه حتما جواب می دم
در مورد آپ دیت گوشی به همه ی دوستان باید بگم که آپ تو دیت جدیدی واسه گوشی موجود نیست یعنی در حال حاضر آخرین ورژن نرم افزار گوشی به طور رسمی همون 2.3.4 هستش ولی فرم ویر گوشی می تونه آپدیت بشه منظور از فرم ویر همون عددی هستش در build number که در قسمت seting /About phone نوشته شده.
دوستی نوشته بود که به هانی کامب آپ دیت کرده باید خدمت این دوست گلم بگم که هانی کامب تمام ورژنهاش مخصوص تبلت هستش اونی که شما آپ دیت کردی برو ببین چیه.
آپ تو دیت گوشی به ورژن 4 اندرویید هم احتمالا 6 ما هدیگه میاد چون اول گوشیهای arc و neov و ray قراره که اپ دیت بشن.
دوستی گفته بود که بعد از 10 دقیقه باتری از 100 میاد 60 درصد.من خودم از اول گفتم باتریش ضعیفه ولی نه اینقدر بعد از شارژ کامل که نزدیک 3 ساعت طول می کشه(از 0 به 100)اگه گوشی رو حالت استند بای باشه بعد از 8 ساعت شاید 4 درصد شارژ کم کنهیا یکم بیشتر یا کمتر باتری شما مورد داره دوست عزیز.
سوال دیگه ای باشه هستم.

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/8/26 با سلام مجدد
دوست عزیزم اقای حسین ا لطفا جایی دیگه نگید که سرعت اینترت 80% به سخت افزار ربط داره چون در اون صورت به گفته های دیگتون هم شک می کنم.دوست گلم سرعت اینترنت به خدمات دهنده و سرعت مرورگر مربوط هستش.امتحانش کاری نداره شما ی کامپیوتر با سخت افزار معمولی ولی نرم افزار های به روز و خدمات دهنده خوب را با ی کامپیوتر سوپر قوی ولی نرم افزار قدیمی و اینترنت دیال آپ مقایسه کن ببین کدوم سرعتش بیشتره فکر نکنم جوابش خیلی سخت باشه.پس لطفا تو اون 80% ی تجدید نظر بکن.
بقیه ی حرفات درست ولی من گوشی را دارم که دارم می گم سرعت کاملا عالی داره و با این که تا خر خره ممورییش را پر کردم حتی ی لگ کوچیک هم نمی زنه.
ی نکته دیگه این گوشی به اندروید 4 آپ تودیت می شه ولی ایس فکر نکنم بشه یعنی خیلی بعید.

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/8/25 نظرات آقای حسین ا خیلی واسم جالب هستش.
ایشون می گن سرعت اینترنت گوشی ایس از این گوشی بالاتر هستشقبل از هر چیز باید بپرسم منظور ایشون از سرعت چیه؟سرعت اینترنت مگه نه این که فقط به سرعت خدمات دهنده و سرعت مرورگر مربوط می شه؟(مثلا پشتیبانی مرورگر از فایل های فلش و غیره؟)خوب اگر هر دوتا گوشی ی مرورگر داشته باشند و ی خدمات دهنده آیا بازم سرعت اینترنت معنا داره؟
من با آیفون 3gs مقایسه کردم تو شرایط مساوی از نظر منبع نت نسبت به آیفون بهتر بود.
در مورد کیفت و سوال کردن شما از تعمیراتی هم باز برای من خیلی عجیبه گوشی که تازه 1ماه نشده وارد بازار شده چه جوری شما در مورد کیفیتش پرس و جو کردید؟
از نظر سرعت هم تا اونجا که می دونم سرعت ی وسیله مثل گوشی مربوز به cpu,gpu,ram و سیستم عاملش هست.تازه اگه ایس را به اندروید 2.3 ارتقاد بدیم هنوز هم هم از نظر cpu و هم gpu و هم ram نسبت به واکمن لایو پایین تر و خوب قاعدتا سرعتش هم کمتر.
در مورد کیفیت عکس حرفی ندارم شاید حق با شما باشه.
در مورد منو فارسی من نمی دونم این منو که رو دستگا ها هست از طرف خود گوگل هست یا نه ولی من که عیبی تو منو فارسی ندیدم.ولی از نظر راحتی کار حرفت را قبول ندارم چون به نظرم راحتی کار با گوشی هیچ مشکلی نداره.

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/8/18 سلام
در جواب آقای علی م باید بگم که گوشی نه تنها فونت فارسی رو پشتیبانی می کنه بلکه دارای منوی فارسی به صورت کامل هستش.
منظور آقای سروش س را متوجه نشدم ولی usb گوشی به نظر معمولی میاد.

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/8/10 سلام خدمت آقای bavaria 3
در مورد باطری باید بگم که هر 2 گوشی دقیقا مثل هم هستند.فلاش دوربین موقع فیلم برداری هم روشن می مونه.موتور پردازش براویا هم گوشی واکمن لایو نداره و این قابلیت تو اکسپریا مینی هستش.
من خودم وقتی دیدم براویا انجین نداره یکم دلزده شدم و می خواستم اکسپریا مینی را بگیرم ولی وقتی فهمیدم این قابلیت فقط موقع تماشای فیلم و عکس کاربرد داره دیگه خیلی واسم مهم نبود.چون بیشتر از فیلم و عکس من با گوشی بازی می کنم یا موسیقی گوش می دم.
در مورد کیفیت صفحه نمایشش باید بگم بستگی به انتظار شما داره من کیفیتش را با ایفون 4 مقایسه کردم تو ی بازی واقعا ایفون 4 بهتر بود ولی وقتی قیمت پرداختی را مقایسه کنی خوب همه چیز فرق می کنه.در کل می تونم بگم صفحه نمایشش نا امیدت نمی کنه.
من خودم به شخصه از این خرید کاملا راضی هستم هم گوشی سرعت خوبی داره هم تاچ فوق العاده روانی داره هم خوش دست هم نرافزار به روز 2.3.4 داره و هم به طور اتفاقی هندزفری فوقالعاده ای داره.فکر نمی کنم با 300000 تومن چیز بهتری گیر می آوردم.

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/8/10 سلام آقای سروش س
من گوشی رو از طبقه دوم علاالدین خریدم در واقع خریدیم چون دوستم هم رنگ مشکیش را خرید.
راستش من که نقطه قوتی تو باطریش ندیدم شاید اکسپریا مینی هم همین قدر دوام میاره که در مقایسه با اونها اوضاعش خوب بوده.
من خودم وقتی وارد بازار شدم می خواستم اکسپریا مینی بخرم در واقع دنبال ی گوشی کوچیک و جمع جور بودم و خوب اینم گوشی نسبتا خوش دستی هستش هر چند نه به اندازه ی اکسپریا مینی.
ی مسئله ی جالب دیگه هم که پیش اومد و باید بگم این که هندزفری این گوشی و اکسپریا مینی و مینی پرو هر سه از یک نوع هستش و خیلی هم جالب به نظر نمی آیند ولی ما از جایی که گوشی را خریدیم ی نوع دیگه از هندزفری رو گوشی گذاشته شده بود که قسمت گوشی هندزفری سوزنی بود و شبیه هندزفری های سری قبلی واکمن بود بعدا که بیشتر تحیقیق کردیم دیدیم همین هندزفری به صورت آپشن رو همه ی گوشی های سونی اریکسون اکسپریا قابل عرضه هستش که سایت سونی اریکسون انگلیس قیمتش رو 70 پوند زده که خوب ما واسش پولی ندادیم.لینکش رو می ذارم که اگه مشکلی نداشته باشه بتونید ببینید:
http://www.sonyericsson.com/cws/products/accessories/overview/live-sound?cc=gb&lc=en#view=overview
کیفیتش واقعا فوق العادس.البته کیفیت اسپیکر گوشی هم خیلی عالی هستش و من تاحالا همچین اسپیکری را تو هیچ کدوم از مدلهای واکمن ندیدم(4 مدل واکمن داشتم تا حالا)

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/8/9 سلام
دوستان عزیز من در حدود 5 روز هستش که رنگ سفید گوشی را به قیمت 305000 تومان خریداری کردم اگر سوالی داشته باشید خوشحال می شم که بتونم جوای بدم.
ولی در همین حد بگم که گوشی خوبی هستش با توجه به قیمتش و تنها مسئله اش قدرت کم باتریش هستش.البته من قبلا از اندرویید استفاده نکرده بودم و اونجور که شنیدم این مشکل باتری مشکل اکثر اندروییدی هاست ولی همیت قدر بگم که در حالت مصرف کم شاید گوشی 48 ساعت باتریش دووم بیاره ولی اگه بخواهید از قابلیت هاش استفاده کنید 1 روز هم جواب نمی ده و نهایتا 15 تا 18 ساعت می تونید ازش استفاده کنید.
موارد 1 تا 17 از مجموع 17 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا