مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : افشین ز
  • تاریخ عضویت : 1393/10/5
  • تعداد نظرهای داده شده : 15

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 15 از مجموع 15 مورد

Xiaomi Redmi K20 Xiaomi Redmi K20

1398/4/28 سلام و خدا قوت خدمت همه دوستان گرامی. از این نکات و پست ها بارها و بارها هموطنان و دوستان عزیز دیگه به کرات گذاشتند. اما گذاشتن مجدد همچین پستهایی که درون مایه نقد و گله داره برای متاسفانه ما مردم ناسپاس دور از جون خیلی ها، خالی از لطف نیست. من این پست رو اینجا میگذارم برای اینکه اینجا حس کردم مخاطبین بیشتر هستند و احتمال اینکه فروشندگان و واردکنندکان حتی این پست رو بخونن بیشتر هست. اقای فروشنده و وارد کننده گرامی که گوشی که نصف این قیمت هم ارزش نداره رو خیلی قشنگ تا دو برابر قیمت فرو میکنی تو پاچه هموطن و هم نوع خودت، دوست گرامی که گرچه فکر میکنم واژه گرامی خیلی برا دور گردنت سنگینه، الان مدل پرو این گوشی با ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ رام یعنی بالاترین مدل گوشی از نوع پرو در کشور هند با احتساب تمام هزینه های جانبی و shipping و مالیات و ... به انضمام شارژر ۲۷ واتی میشه ۳۲،۰۰۰ هزار روپیه. باور نداری اینم لینکش:
https://gadgets.ndtv.com/mobiles/news/redmi-k20-price-in-india-pro-mi-xiaomi-specifications-live-updates-event-2070818
ممکنه لازم باشه با ابزار تغییر ای پی باز بشه برای بعضی از دوستان.
الان قیمت روپیه به ریال و تومان چنده، نرخ امروز و دیروز به ترتیب اینا هست: ۱۷۰۰ و ۱۷۳۰ ریال یعنی ۱۷۰ تا ۱۷۳ تومان. بازم باور نداری اینم لینک این یکی:
http://www.tgju.org/chart/price_inr
قیمت ها هم در هند و ایران بسیار شبیه به هم هست از لحاظ هزینه ارسال و ... . الان دیگه یه ضرب ساده که بلدی بکنی فروشنده گرامی، البته فکر کنم ضربت هم ضعیف باشه چون داری با دوبرابر هزینه واقعی به هموطنت قالب میکنی. میشه چند؟ میشه ۵،۵۳۶،۰۰۰ تومان دقت کن پنج میلیون و پانصد و سی و شش هزار تومان. اونوقت شما مدل معمولی غیر پرو رو با کمترین حافظه چند داری به ملت قالب میکنی؟ رو ۶ تومن. اقا حداقل مردم رو خر فرض نکنید. این پولا خوردن نداره پولی که یه کارمند یه کارگر با هزار مکافات در میاره بخدا حرومه اینجوری از چنگش در بیارید. به همدیگه رحم کنید بذارید خدا هم به شما رحم کنه این یه مثال رو برای گوشی گفتم در مورد همه چیز الان قضیه همینه. به ولله قسم کارت یه جایی گیر میکنه همینجوری یکی مثل خودت پدرت رو درمیاره. این پولی که داری میخوری الان شیرینه ولی شک نکنید که یه جایی بدجور پسش میدید. دیگه نمیدونم چی بگم قضاوت با خودتون در پایان یه جمله معروفه که میگه انیدوارم هرجایی که هستی در تمام طول زندگیت خدا یکی مثل خودت رو سر راهت قرار بده، بنگر که برای تو این دعاست یا نفرین.
ممنونم از ادمین محترم.

Huawei Mate 8 Huawei Mate 8

1398/1/12 خب راه نصب این اپدیت ها چیه، چند وقت پیش فکر کنم توی همین فروم بود داشتم میخوندم، یک نفر گفته بود برنامه firmware finder for huaweiرو نصب کنم، مثل اینکه از طریق این نرم افزار با وی پی ان های مخصوصی که تعبیه شده وصل میشه به سرورهای هواوی و این بیلدهارو دریافت میکنه اما من هر کاری کردم نشد. اتفاقا خودم هم دنبال بیلد ۵۸۵ هستم اما از طریق این برنامه نتونستم کاری بکنم

Huawei Mate 8 Huawei Mate 8

1398/1/9 دوستان لطفا یکی جواب بده، آیا برای این گوشی اپدیت اندروید ۸ میاد یا نه؟ من الان اندروید ۷ دارم با بیلد ۵۶۰. برای من اپدیت خیلی مهمه واقعا برای هواوی متاسفم بخاطر اینکه این گوشی واقعا حرف نداره و توی این ۳ سال واقعا از این گوشی راضی بودم ولی پشتیبانی نرم افزاری هواوی واقعا ضعیفه. حیفه برندی با این سطح از کیفیت اینطوری هوادارهای خودشو نا امید کنه. ممنون میشم اگر کسی میدونه پاسخ بده. اگر هم راه دیگری برای اپدیتش هست ممنون میشم راهنمایی کنید.
با سپاس

Samsung Galaxy Note8 Samsung Galaxy Note8

1396/9/3 دوستان عزیز سلام، یک سوال مهم داشتم ممنون میشم دوستانی که اطلاع دارند پاسخ بدهند. دیروز از بازار موبایل فروشگاه سامتل یک نوت ۸ گرفتم. با توجه به راهنمایی خود مسول فروشگاه بنده گذاشتم شارژ گوشی به حدود ۱۵ درصد رسید و سپس زدم به شارژ، هنگام شارژ چراغ نوتیفیکیشن روشن شد و به رنگ قرمز بود، اما هنگامی که ۱۰۰ درصد شد رنگ چراغ همچنان قرمز بود و مانند برندهای دیگه که دیدم ۹۰ درصد یا ۱۰۰ درصد سبز میشوند نبود. همچنین با توجه به اینکه در قسمت تنظیمات گزینه charging soundرو فعال کرد پس از اینکه گوشی ۱۰۰ درصد شد هیچ صدایی هم نداد. یعنی برای اینمه بفهمم گوشی شارژ شده فقط باید صفحه رو روشن کنم ببینم که این اصلا منطقی نیست. ممنون میشوم دوستانی که در این زمینه تجربه ای داند در اختیار بگذارند.
با سپاس

Motorola Moto X Style Motorola Moto X Style

1396/1/9 با سلام خدمت دستان عزیز، سوال مهمی دارم ممنون میشم اگر دوستان این مشکل رو تجربه کردند یا راه حلی برای اون دارند راهنمایی کنند. بنده این گوشی رو حدود 2 هفته پیش گرفتم و باید بگم بسیار گوشی خوبی هست و اگر دوستان بدنبال یک گوشی با امکانات زیاد و قیمت مناسب و البته کیفیت بالا هستند، در خرید اون شک نکنند چون این گوشی مدتی از اومدنش به بازار میگذره و افت قیمت خودش رو کرده و همچنین چون در ایران طرفداران اندروید خالص کم هست و فروشندگان محترم هم بنا به تعداد مراجعین مشتریان برای یک گوشی قیمت اون رو خودشون تعیین میکنند، بنابراین این گوشی واقعا از لحاظ قیمتی بسیار مقرون بصرفه هست. من بعد از اینکه گوشی رو خریداری کردم اندروید رو که نسخه 5.1.1 بود را به 6.0.1 اپدیت کردم، یعنی از موقعی که گوشی رو گرفتم فکر میکنم 5 یا 6 اپدیت برای گوشیم اومد که مراحل نصب رو انجام دادم و بعد از اون هم گوشی رو ریست فکتوری کردم، مشکلی الان دارم این هست که بعد از انجام اپدیت اخر گوشیم بی دلیل داغ میکنه و وقتی با نرم افزار CPU Z مانیتور میکنم میبینم CPU الکی داره کار میکنه و تقریبا 40 درصد کار میکنه. نمیدونم چکار کنم، حتی گوشی رو هم خاموش میکنم و دوباره روشن میکنم درست میشه اما چند روز بعدش دوباره همینطور میشه. لطفا راهنمایی بفرمایید که ایا راه حلی داره؟ یا صرفا برای فایل اپدیت هست و باید برای اپدیت جدید صبر کنم؟
پیشاپیش با تشکر فراوان بابت راهنمایی هاتون و سال نو همگی هم مبارک

Nokia Lumia 830 Nokia Lumia 830

1394/11/3 با سلام خدمت تمام دوستان عزیز، من یک گوشی لومیا ۸۳۰ دارم و باید بگم که بسیار از خریدم راضی هستم، از بین همرده های خودش که دارای سیستم عامل اندروید هستن کاملا سرتره و این رو از روی تعصب نمیگم من با گوشی های انرویدی مثل سونی z2 و ال جی جی۳ و ال جی ج۴ و... کار کردم و واقعا با اینکه این گوشی سخت افزار پایین تری رو نسبت به اونها داره اما واقعا در حد یک پرچم داره اندرویدی قدرت داره و این هم بدلیل سژستم عامل بسیار خوبی هستش که در این گوشی بکار رفته، البته در این چند اپدیت اخر یکم لگ وجود داره که این مورد موقتی و با اپدیت های بعدی برطرف میشه در کل من احساس بسیار خوبی با این گوشی دارم و توصیه میکنم هرکس در خریده این گوشی مردد هست شک نکنه و بخره، مطمئن باشید ضرر نمیکنید. سوالی که از دوستان عزیز دارم این هست که کسی اطلاع داره ویندوز موبایل ۱۰ دقیقا کی ارائه میشه ؟ من در چند خبر میخوندم که اپدیت تا اواخر فوریه به تعویق افتاده در حالی که قرار بود اواخر دسامبر سال گذشته منتشر بشه، اگر دوستان تاریخ و خبر دقیقی دارند ممنون میشم اطلاع بدهند. با تشکر

LG G3 LG G3

1394/1/18 سلام دوست عزیز، بله من دیروز این گوشی رو به ورژن 5 اپدیت کردم. قبل از اون طبق ترفندی که یکی از دوستان داده بود در گزینه developer options در setting یک گزینه ایی بود به اسم select runtime که اون رو به حالت use art زدم و window animation به همراه 2 گزینه بعد از اون رو روی حالت off گذاشتم که بعد از اون واقعا میشه گفت گوشی نزدیک به گوشی خودم یعنی z2 شارژ نگه می داشت. اما بعد از آپدیت به ورژن 5 اندروید، اون گزینه در قسمت developer options دیگه نبود. وقتی اندروید 5 رو ریختم مصرف باتریش بیشتر شد اما با ریختن اپدیت V20i خیلی خوب شد. میشه گفت الان مصرف باتریش چیزی بین اون حالتی بود که use art رو زدم و موقعی که اندروید 4.4 که در کل برای این گوشی با چنین رزولوشنی واقعا خوبه و الان برادرم هم از این گوشی واقعا راضیه. در ضمن از بابت پاسختون واقعا ممنونم

LG G3 LG G3

1394/1/18 سلام دوست عزیز واقعا ممنون از پاسخت. من هم از چند نفری پرسیدم جواب شما رو دادن. خیالم راحت شد. باز هم ممنون

LG G3 LG G3

1394/1/11 با سلام خدمت دوستان عزیز، سال نوتون مبارک. بنده الان 2 روزی میشه که این گوشی رو برای برادرم گرفتم. قبل از هر چیز باید بگم واقعا گوشی فوق العاده ای هست. من خودم Z2 دارم که از اونم راضی ام و از هر نظر انتظاراتمو براورده می کنه و لی این الجی واقعا عالیه از هر نظر فقط چند مورد برام سوال ایجاد کرده که واقعا ممنون میشم تا دوستانی که اطلاع دارند جواب بدن. اول اینکه این گوشی یکم سریع شارژ خالی می کنه و به عنوان مثال نسبت به گوشی خودم (Xperia z2) کمتر شارژ نگه می داره، خواستم ببینم که این می تونه مشکل باشه یا نه طبیعیه؟ (البته ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که واقعا سریع شارژ میشه)، دوم اینکه من این گوشی رو از بازار موبایل گرفتم و موقع خرید وقتی فروشنده بامپر ژله ایی روش گذاشت به همراه محافظ صفحه، گفت این گوشی هیچ موردی نداره و بامپر هم کاملا از اون محافظت می کنه و از فاصله 15 20 سانتی روی یک صفحه چرمی که تقریبا نرم بود روی میز انداخت این مورد خیلی ذهنمو مشغول کرده، ممکنه که مسئله براش پیش بیاد؟ البته تا الان هیچ مشکلی نداشته اما مثلا شارژ باتری ممکنه به این ربطی داشته باشه؟ چون اینو برای برادرم به عنوان عیدی گرفتم می پرسم که خیالم راحت شه که مشکلی نداشته باشه. باز هم پیشاپیش بابت پاسخ هاتون ممنون

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/11/14 سلام به شما دوست عزیز. من این گوشی از بازار موبایل طبق زیر همکف از یک موبایل فروشی به اسم آمیتیس گرفتم و گوشی هم که گرفتم بدون گارانتی هست اما کاملا پلمپ شده بود و معلوم بود که گوشی اصلا باز نشده و خود فروشنده هم این اطمینان رو داد که هیچ مشکلی نداره و حتی به من یک هفته مهلت تست داد، تا اگر مشکلی داشت برام عوضش کنه و این روی فاکتور هم برام نوشت و خدا رو شکر هم تا الان هیچ مشکلی نداشته و چند تا تست هم که روش انجام دادم اوکی بود.
شماره های این مغازه هم ایناست:
۶۶۳۴۷۴۲۷-۶۶۳۴۷۴۲۶

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/11/14 سلام دوست خوبم، واقعا ممنونم از راهنمایی ها و وقتی که میگذاری برای راهنمایی بنده و سایر دوستان. واقعا پاسخت برای کافی و کامل بود. خیالم راحت شد از این بابت و انشالله که موفق و پیروز باشی.
باز اگر سوالی برام پیش اومد حتما مزاحمت میشم.
با تشکر فراوان

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/11/12 سلام به همه دوستان من جمله لیونای عزیز، من یک سوال مهم برام پیش اومده که ممنون میشم پاسخ بدید، من الان ۳ روزه که سونی xperia z2 خریدم از بازار موبایل مدل ۶۵۰۲، و خیلی از انتخابم راضی ام و گوشی فوق العاده ایی هست در ضمن از بیس هم android 4.4.4روش بودکه خیلی عالی بود، قبل از انجام شارژ اولیه هم از فزوشنده و هم از تعدادی از دوستان در این مورد پرسیدم تا اینکه به ذهنم رسید نظرات این سایتو بخونم و به راهنمایی که لیونای عزیز داده بود رسیدم و متوجه شدم که ایشون در زمینه موبایل تجربه و دانش خوبی دارن، چون اکثرا هم از این راهنمایی ها راضی بودند، خلاصه من هم طبق گفته لیونا جان گذاشتم تا باطری به حدود ۱۱ ۱۲ درصد رسید و برای بار اول برای اینکه باطری به اصطلاح کالیبره بشه زدم تو شارژ و صبر کردم تا گوشی برای بار اول تا حدود ۹۳ ۹۴ بره و بعد از شارژ در بیارم که البته گذاشتم تا صد رفت و ۴ ۵ دقیقه بعد در اوردم گفتم چون برای بار اول هست تا صد بره و دفعات بعد همون ۹۳ درش میارم و البته اواسط شارژ شدن هم حالت stamina رو فعال کردم که کمی باعث شد سرعت شارژ بیشتر بشه که البته فکر کنم به خاطر بهینه سازی هایی که این نرم افزار انجام میده اینطور شد، حالا میخاستم بدونم که الان دیگه باطری کالییره شده؟ و دیگه مشکلی برای باطری نیست؟ چون سخت پولشو جور کردم میپرسم. ممنون میشم که دوستان عزیز و باتجربه پاسخ بدهندو خیلی برام مهمه.
با تشکر از همه دوستان

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/11/12 سلام به همه دوستان من جمله لیونای عزیز، من یک سوال مهم برام پیش اومده که ممنون میشم پاسخ بدید، من الان ۳ روزه که سونی xperia z2 خریدم از بازار موبایل مدل ۶۵۰۲، و خیلی از انتخابم راضی ام و گوشی فوق العاده ایی هست در ضمن از بیس هم android 4.4.4روش بودکه خیلی عالی بود، قبل از انجام شارژ اولیه هم از فزوشنده و هم از تعدادی از دوستان در این مورد پرسیدم تا اینکه به ذهنم رسید نظرات این سایتو بخونم و به راهنمایی که لیونای عزیز داده بود رسیدم و متوجه شدم که ایشون در زمینه موبایل تجربه و دانش خوبی دارن، چون اکثرا هم از این راهنمایی ها راضی بودند، خلاصه من هم طبق گفته لیونا جان گذاشتم تا باطری به حدود ۱۱ ۱۲ درصد رسید و برای بار اول برای اینکه باطری به اصطلاح کالیبره بشه زدم تو شارژ و صبر کردم تا گوشی برای بار اول تا حدود ۹۳ ۹۴ بره و بعد از شارژ در بیارم که البته گذاشتم تا صد رفت و ۴ ۵ دقیقه بعد در اوردم گفتم چون برای بار اول هست تا صد بره و دفعات بعد همون ۹۳ درش میارم و البته اواسط شارژ شدن هم حالت stamina رو فعال کردم که کمی باعث شد سرعت شارژ بیشتر بشه که البته فکر کنم به خاطر بهینه سازی هایی که این نرم افزار انجام میده اینطور شد، حالا میخاستم بدونم که الان دیگه باطری کالییره شده؟ و دیگه مشکلی برای باطری نیست؟ چون سخت پولشو جور کردم میپرسم. ممنون میشم که دوستان عزیز و باتجربه پاسخ بدهندو خیلی برام مهمه.
با تشکر از همه دوستان

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/11/10 سلام دوست عزیز، اولا در مورد رنگ صفحه نمایش بگم که در حالت خاموشی چه برای z1چه برای z2به سبزو زنفش نمیزنه و برای z2که بنده دارم و z1 هم که دیدم چنین چیزی نیست، این چیزی که شما میگی معمولا برای لیبلی هست که استفاده میکنی اگر جنس لیبل روی صفحه خوب نباشه در حالت خاموشی زیر نور لامپ اینطور نشون میده و لیبل صفحه رو عوض کنی خل میشه، در غیر این صورت اگر بدون لیبل هم اینطوریه ببر نمایندگی نشون بده ولی درحالت نرمال برای پنل z1 و z2 چنین چیزی نیست.
امیدوارم مفید بوده باشه.

Huawei Ascend G700 Huawei Ascend G700

1393/10/5 با سلام خدمت دوستان عزیز، من یک سوالی داشتم، من این گوشی رو حدود ۷ ماهی هست که خریدم و خیلی ازش راضی هستم، و تا حالا هم هنگی ازش ندیدم اما حدود ۱ هفته قبل برای اینکه گوشی بهتر کار کنه یک بار ریست کردم، بعد از ریستی که انجام دادم، از اون موقع به بعد مدت زمان شارژ شدن گوشی افزایش پیدا کرده طوری که قبل از ریست وقتی باطری ۱۶ ۱۷ درصد بود میزدم تو شارژ ۲.۵ ساعت شارژ میشد اما الان بیشتر از ۳ ساعت طول میکشه. در ضمن من برای اولین بار هم که گوشی رو گرفتم گذاشتم باطری کاملا خالی بشه و بعد هم ۷ ساعت زدم شارژ، اما واقعا نمیدونم الان چرا مدت زمان شارژ افزایش پیدا کرده؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
موارد 1 تا 15 از مجموع 15 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا