مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : amir h
  • تاریخ عضویت : 1393/10/1
  • تعداد نظرهای داده شده : 34

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 34 از مجموع 34 مورد

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/4/28 با سلام.من 7 ماه میشه این گوشی رو خریدم.گوشیم 6503 هست اندروید 5 اخرین اپدیت روش نصب کردم.چند وقته که گوشیم دایم ریست میشه این اواخر اینقدر زیاد شده بود که اعصابم خورد شد از این ریست شدن های پیاپی و رفتم گوشیم رو فلش زدم الان یک هفته هست که فلش زدم ظاهرا درست شده بود اما دیروز و پریروز بود که یکبار ریست شد.واقعا موندم الان اگر دوباره به حالت قبل برگشت و ریست شدن گوشیم زیاد شد چی کار کنم ؟؟؟ از کجا بفهم مشکل سخت افزاری هست یا مربوط به اندروید 5 هست ؟ من رام رسمی رو فلش زدم رو گوشیم.به نظر دوستان بهتر نیست برگردونمش به 4.4.4 ؟ آخه با اون مشکلی نداشتم از کجا میتونم رام رسمی 4.4.4 رو دانلود کنم ؟ از دوستان حاظر در این سایت کسانی هستن که از وقتی اندروید 5 نصب کردن مشکل من رو داشته باشن و گوشیشون دچار ریست خود به خود بشه ؟؟؟

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/4/12 سلام ممنون از دوستان عزیزی که پاسخ من رو برای ریست فکتوری دادن ( الناز خانوم و apadana m) .اما درست چند دقیقه بعد از اینکه ریست فکتوری تموم شده بود.وقتی وارد تنظیمات دوربین شدم که تنظیمات رو تغییر بدم متاسفانه گوشیم خود به خود رسیت شد.اگر این اتفاق بازم تکرار شد چی کار کنم ؟ روی اندروید 4.4.4 این مشکل رو نداشتم من احساس میکنم این اندروید 5 مشکلاتی داره ... در ضمن من با گوشیم فیلمبرداری 720.1080 که کردم وقتی نزدیک 1 ساعت شد اخطار داد و از دوربین اومد بیرون در صورتی که این مشکل رو دوستان فقط با فیلمبرداری 4k داشتن.البته من همین چند روز پیش که هوا نزدیک 35 درجه بود داشتم فیلمبرداری میکردم فکر میکنم نزدیک 1 ساعت واسه یک گوشی با در پوشهای بسته تو این هوا خیلی زیاد باشه... نظر دوستان چیه ؟

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/4/10 سلام به همه دوستان من 6 ماه بیشتر میشه که گوشی رو خریدم.از وقتی به اندروید 5 اپدیت کردم وقتی دارم با گوشی سریع کار میکنم گوشی ریستارت میشه ... تا به حال 4 بار این اتفاق افتاده لطفا دوستانی گه z2 دارن و اندروید گوشیشون 5 هست و این مشکل من رو دارن راهنمایی کنند چه کار کنم ؟ ضمنا من از طریق pc اپدیت کردم رام گوشیم خاورمیانه هست و شماره 128 هست.ایا مشکل به reset factory حل میشه ؟ راستش حوصله ندارم تمام برنامه رو دوباره نصب کنم چون ظاهرا همه پاک میشن

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/2/11 سلام خدمت دوستان چند سوال داشتم ممنون میشم هر کسی میتونه راهنمایی کنه
1-چرا وقتی در شب در حالت اتوماتیک عکس میگیرم ایزو 1600 هست اما حالت دستی حداکثر بهت 800 میده من هنوز تنظیمات دوربین رو خوب یاد نگرفتم اما احساس میکنم برای شب بهتره در حالت اتومات باشه و در روز در حالت دستی عکس بگیریم.حالت EV رو هن توضیح بدین.
2-برای فیلم برداری بهتره فوکوس در چه حاتی باشه ؟ من دیروز داشتم فیلم برداری 1080 بر 30 فریم برثایه انجام میدادم و فوکوس روی تصویر صورت تنطیم کرده بودم در لحظه اول تصویر تار بود اما با تاچ گوشی یک زوم عقب و جلو کردم خوب شد البته اینم بگم که تو یک مجلس بودیم و دو نفر جلوم نشسته بودن پشتشون به من بود و من داشتم فاصله دور رو میگرفتم نمیدونم چرا در لحظه اول تصویر رو داشت به حالت تار فیلم برداری میکرد و با زوم کردن عقب و جلو درست شد.
3-نرم افزای بهتری برای عکس برداری هست که از نرم افزار گوشی عکسها رو بهتر بگیره ؟
4-یک سوال داشتم اگر من گوشیم رو با رام هنگ کنک تغییر بدم بعدا برای اپدیت از طریق نرم افزار سونی به مشکل بر نمیخورم ؟ یا باید حتما فلش بزنم؟ یک سوال مهم تر وقتی گوشی رو فلش میزنم و رامش رو عوض میکنبم با نرم افزار falsh tool یعنی گوشی رو روت کردیم ؟ من نمیخوام گوشیم رو روت کنم.
5-چرا دوستان میگن رام هنگ کنک کاملتر و از همه بهتره؟ به غیز از کزینه close all مگر چه امکانات دیگه ای در این رام وجود داره ؟بعدم این رام ظاهرا فارسی نداره.

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/2/7 سلام به همه دوستان.من یک مشکلی برام پیش اومده و اومدم اینجا خدمت همه دوستان بگم تا اگر کسی میخواد این گوشی رو بخره و کسانی که این گوشی رد دارن حواسشون به این موضوع باشه.من دو ماهه این گوشی رو دارم و از همون اول چون برام ضد اب بودنش مهم بود و دلم نمیخواست گوشیم درپوش هاش بعد یه مدت شل بشن براش کابل مغناطیسی گرفتم.اما از دیروز گوشیم با کابل شارژ نمیشه یعنی خیلی خیلی دیر شاررژ میشه علامت شارژ شدن میاد اما واقعا افتضاح هست.من با کابل خود گوشی امتحان کردم و صفر تا 100 در زمان 3 ساعت و 30 دقیقه پر میکنه.و تایم گرفتم تقریبا هر دو دقیقه کمتر 1 درصد شارژ میکنه.الان دارم با کابل خود سونی شارژ میکنم و مشکلی ندارم.شما هم اصلا این کابل تقلبی تو بازار رو نگیرین تا به گوشیتون صدمه نزنه.شانسی که من اوردم که زود فهمیدم این بود که چون به گوشیم حساس بودم و نمیذاشتم وقتی به 100 درصد میرسه به برق باشه قبلش اومدم زمانش رو درآوردم و بعد دیدم سر زمانی که باید به 100 میرسید به 35 درصد رسیده اونجا بود که فهمدیم یه جای کار مشکل داره.البته الان در اندروید 5 در زمان خاموش بودن درصد رو نشون میده که خیلی خوب هست.این مطلب رو گفتم تا دوستانی که گوشیشون رو شب میذارن به شارژ و صبح میکشن اگر با این کابل انجام میدن خیلی احتیاط کنند.منم اول که میخواستم بخرم دیدم چند نفر از این کابل ها شاکی بودن اما گفتم بگیرم ببینم چطوری هست.الانم فقط 30 ت ضرر کردم.امیدوارم تجربه من به درد دوستان بخوره.لطفا کسانی که همین مشکل رو با کابل مغناطیسی داشتن حرف من رو تایید کنند تا دوستان دیگه بفهمن چند نفر به این مشکل برخورد کردن.

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/2/6 با سلام چند تا سوال داشتم از دوستانی که اندروید 5 رام هنگ کنگ رو نصب کردن.آیا هیچ مشکلی در شبکه های ایرانسل و همراه اول ندارین ؟یعنی انتن دهی گوشیتون خوب هست ؟ شده همش انتن گوشی ببپره ؟ و یا در شبکه 4g باشین و گوشی با اینکه رو حالت اتومات باشه بره رو حالت 2g ؟؟؟ من قبلا که 4.4.4 نصب بود و حتی همین الان با 5 این مشکل رو دارم یعنی در شبکه 4g هستم اما میبینم علامت E میاد سرچ دستی که میزنم میبینم رفته رو حالت 2G و خودم میذارمش رو 3G و یک سوال دیگه هم داشتم ظاهرا رام هنگ کنگ فارسی نداره این مشل رو میشه با نرم افزار حل کرد ؟ یا باید گوشی روت بشه ؟

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/2/5 سلام خدمت همه دوستان در پست قبلی اشاره کردم که در اندرید 5 به یک مشکل کوچیک برخوردم که در هنگام اجرای فایلهای تصویری با کیفیت پایین و در زمان رد کردن فیلم تصویر سیاه میشه و یا تصویر به صورت ثایت میمونه و فقط صدای فیلم شنیده میشه و اگر بخواین تصویر بیاد باید دوباره فیلم رو از اول نگاه کنید.راه حل این مشکل کوچیک رو پیدا کردم.در نرم افزار MX PLAYER PRO در قسمت بالای صفحه یک گزینه هست که نوشته H/W رو اون کلیک کنید بعد میزنه انتخاب کنید نوع SELECT DECODER در حالت عادی روی H/W هست که شما برای فیلم های کیفیت پایین باید بذارین روی S/W اینطوری وقتی تصویر رو رد میکنید دیگه تصویر ثابت نمیمونه.لازم به ذکر هست که این فایلها با نرم افزار خود اندروید قابلیت PLAY شدن ندارن.
یک سوال هم داشتم از اساتید من اندرویم رو از طریق PC اپدیت کردم به 726 ایا میتونم به رام هنگ کنگ تغییرش بدم که گزینه CLOSE ALL داشته باشم.روش آپدیشت به چه صورت هست ؟ایا آپدیت به رام هنگ کنگ مشکلی در اینده به وجود نخواهد آورد ؟؟؟

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/2/5 سلام خدمت همه دوستان.من امشب یک چیزی در اندروید 5 متوجه شدم و به یک مشکل کوچیک برخوردم در هنگام play کردن فایل های تصویری مشکلی ندارم اما زمانی که میخوام اون رو رد کنم تصویر سیاه میشه و فقط صدا هست.لازم به ذکر هست که این مشکل فقط در فایلهای تصویری کیفیت پایین وجود داره و وقتی صفحه سیاه میشه باید از اول کلیپ رو نگاه کنم تا دوباره تصویر بیاد و اگر بخوام وسط کلیپ عقب و جلو ببرم دوباره تصویر سیاه میشه و فقط صدا میمونه این مشکل در اندورید 4.4.4 وجود نداشت.در ضمن من با km player هم امتحان کردم و قسمت ویدیو گوشیم رو هم اپدیت کردم اما بازم مشکل با این کار و حتی ریست کردن گوشی برطرف نشد دوستان من هنوز روی فایلهای کیفیت بالا به چنین مشکلی بر نخوردم و هر چی تست کردم به راحتی تصویر رو میشه عقب و جلو کرد. آپدیت گوشی من بیلد نامبر 726 هست لطفا از دوستانی که اندروید 5 نصب کردن این مشکل رو بررسی کنند و اگر بهش برخوردن به دیگر دوستان هم اطلاع بدن.(توجه کنید که روی فایلهای تصویری کیفیت پایین امتحان کنید.)

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/2/4 سلام خدمت همه دوستان لطفا با دقت مطالب من رو بخونید.من دو ماهه که این گوشی رو گرفتم مدل 6503 که شبکه 4g رو ساپورت میکنه و باهاش هیچ مشکلی ندارم و هیچ نرم افزار اضافه ای برای بهبود باطری رو گوشی نصب نکردم.
دوستان خوبم که میگن گوشی شب تا صبح مصرف بالایی داره حتما نرم افزاری رو گوشی نصب کردین که فعال میمونه وگرنه شب تا صبح باید فقط 1 درصد از شارژ گوشی کم کنه و نه بیشتر.در حالت استفاده عادی باطری دو روز و نیم تقریبا جواب میده.بیشترین مصرف باطری رو اول بازی های سنگین با گرافیک بالا دارن بعد جی پی اس و استفاده از دیتا داره مثلا اگر شما در جاده باشین و شبکه 4g یا h+ داشته باشین باطریتون مصرفش زیاد میشه فیلم نگاه کردن هم اگر با روشنایی اخرین حد باشه هر 4 الی 5 دقیقه 1 درصد کم میکنه و اما آپدیت 5 که ای روزها بر سر زبانهاست. من دو روزه که گوشیم رو به 5 ارتقا دادم از طریق کامپیوتر و بیلدنامبر 726 دوستان خوبم اول در گوگل سرچ کنید و مطلب 5 امتیاز منفی برای این اندروید رو بخونین اگر باهاش مشکلی نداشتین بعد اپدیت کنین.مثلا یکی از مشکلاتش نداشتن گزینه clos all هست که شاید در اپدیت های بعدی اضافه بشه.اما تغییراتی که در این اندروید من شاهدش بودم و ارزش داره که انجام بدین
1-مصرف باطری به طرز باور نکردنی بهبود پیدا کرده به طوری که با استفاده معمولی تا 3 روز جواب میده(من معمولا روزی یک ساعت تو اینترنت هستم و یکم کلیپ نگاه میکنم و یکمم به گوشی ور میرم) این از نظر من معمولی هست.
2-صدای اسپیکرها نسبت به قبل کمی بیشتر شده ( بدون هندزفری)
توصیه میکنم قبل از اپدیت باطری گوشیتون حتما 100 درصد شارژ داشته باشه و بعد از اپدیت یکی دو بار صفر تا 100 گوشی رو شارژ کنید تا باطری با رام جدید کالیبره بشه و بعد از اون همون زمان 14 درصد که اخطار باطری میاد به شارژ بزنید و سر 90 درصد هم بکشید.تا عمر باطریتون بیشتر بشه.البته میگن بین 40 تا 80 درصد بهترین حالت هست که معمولا اکثرا افراد این کار نمیکنند چون دایم باید گوشی رو به شارژ بزنی.لطفا دوستانی که این تغییرات رو اندروید 5 شاهد بودن این پست رو لایک کنند تا دوستانی که قصد اپدیت دارن و شک دارن از دودلی در بیان.

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/1/29 سلام به همه دوستان.بلاخره آپدیت از طریق خود گوشی هم فعال شد حجمش 622.6 مگا بایت هست. ورژن اون هم 690 هست.

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/1/21 سلام به همه دوستان.بهترین برچسب روی گوشی در بازار همون گلس هست ؟ یا برچسب بهتری هم وجود داره که اثر انگشت کمتر روش بمونه؟من یه مشکلی با بر چسب گوشیم دارم نمیدونم مارکش چی بود ؟ وقتی خوب تمیزش میکنم و با دهان بهش حرارت میدم یک اثر انگشت عمودی از وسط صفحه از بالا تا پایین نمایان میشه حالا جالبش اینجا هست که تا وقتی روی شیشه تمیز هست خوبه اما همین که یکم اثر انگشت ها زیاد میشه این خط عمودی کاملا دیده میشه این به نظرتون چه مشکلی هست ؟ قطعا میدونم برچسبم یه ایرادی داره چون وقتی کاملا تمیز هست و با دهان بهش حرارت میدم این خط عمودی دیده میشه که نباید این طوری باشه.لطفا دوستان یه برچسب خوب برای z2 معرفی کنند که هم اثر انگشت کمتری رو جذب کنه هم این مشکل رو نداشته باشه.با تشکر

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/12/15 سلام دوست عزیز ممنون میشم به طور واضح و دقیق تنظیماتی که برای عکس گرفتن با کیفیت 20.7 مگا پیکسل باید انجام بدیم رو بگین.چون من هم خیلی دنبالش هستم.لطفا هم برای عکس برداری در روز و هم برای عکس برداری در شب بگین.در ضمن برای اینکه بتونم با کیفیت 120 فریم بر ثانیه فیلم برداری کنم چه گزینه ای رو باید انتخاب کنم ؟ من هنوز از وقتی گوشی رو خریدم تو این دو هفته سراغ نتظیمات دوربین نرفتم.از جنا لیونا و یا دیگر دوستانی هم که در این زمینه اطلاعات خوبی دارن ممنون میشم در اختیار بنده قرار بدن.

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/12/15 سلام دوست عزیز.من مشهد هستم و از چهار راه مخابرات خریدم.بدون گارانتی.تو مشهد ما راسته احمد اباد بازار موبایل فروشی هست.من واقعا سر این گوشی خریدن فهمیدم که هر جا بسته به مکانش و اجاره مغازش جنسهاشو گرون میده تو احمد اباد بیشتر جاها که میگفتن 6503 نداریم چند جا هم که داشتن به قیمت 1340 یا 1360 میدادن.من گوشی رو با 100 تومن زیر فی اونجا گیر اوردم اما سر برچسب روی گوشی اذیت شدم و مجبور شدم عوضش کنم.به نکته ای که در مورد سنسور روی گوشی هنگام خرید برچسب در پست قبلیم گفتم حتما توجه کنید تا به مشکل من برنخورید.در ضمن دوستان سعی کنید برچسب با قطر زیاد نخرید چون واسه اون حالت بیدار کردن گوشی اذیتتون میکنه.قیمت برچسب گلس رو امارش در اوردم اگر فروشنده آشنا باشه باهاتون 13000 ت و حتی 9000 ت هم میده بهتون برچسب بوف هم 5000 ت قیمت خریدش اما معمولا قیمتی که دارن میدن بین 18000 تا 25000 هست اگر ادم منصفی باشه( تو احمد اباد برچسب گلس رو به 35000 ت میدادن ) سعی کنید خوب بگردین و هر جا ارزون تر دادن از همونجا بگیرین.البته معمولا اکثرا گوشی رو تنها و بدون برچسب بهتون نمیدن چون سود گوشی تو همون برچسب و کاور و نرم افزار و ... هست.

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/12/11 سلام خدمت همه دوستان خوبم.و ممنونم از همه کسانی که با اطلاعاتشون و راهنمایی هاشون تونستم انتخابی بسیار خوبی داشته باشم.از اونجا که من با اطلاعات این سایت تونستم انتخاب خوبی داشته باشم طبق قولی که در پست قبلیم داده بودم الان اومدم تا یک اطلاعات کامل رو در اختیار همه کسانی که میخوان این گوشی رو بخرن بذارم.پس لطفا با دقت تمام نوشته های من رو بخونین و از تجربه ی من استفاده کنید.الان بیشتر از دو هفته هست که این گوشی رو دارم.و اما نکاتی که باید در خریدوتون بهش توجه کنید
1- گوشی دو مدل داره 6502 و 6503 که 6503 شبکه 4g رو ساپورت میکنه
2-الان 6503 خیلی کم شده اما من دو هفته پیش پک معمولی گرفتم به قیمت 1245
3-در زمانی که گوشی رو خریدین سعی کنید به هیچ عنوان زیر بار نرم افزار و فارسی ساز و از این حرفها نرین چون گوشی هم منوی فارسی داره هم نیاز به هیچ نرم افزاری نداره خودتون میتویند بعدا دانلود کنید.اما فونت فارسی برای تایپ فارسی باید دانلود کنید که اونم اصلا کاری نداره و با وصل شدن با اینترنت در عرض چند ثانیه دانلود میشه
3-زمانی که فروشنده ازتون میخواد تا گوشیتون رو تست کنید این کد رو در گوشی وارد کتید من مینویسم شما به همین ترتیب که من مینویسم وارد کنید
ستاره مربع ستاره مربع در ادامه عدد 7378423 عدد رو از سمت چپ باید بزنید .سپس در ادامه مربع ستاره مربع ستاره
حالا این کد چه کار میکنه ؟ شما با این کد میتونید هم نسخه اندروید رو ببینید هم پردازنده گوشی و هم تمام تستهای لازم که فکرش رو میکنید بعد از وارد کردن این کد میتونید انجام بدید تستهایی مثل دوربین سنسورها و اسپیکرها میکروفن گوشی و ... از همه مهمتر میتونید صفحه نمایش رو تست کنید که یک وقت پیکسل سوخته نداشته باشه برای تمام این تستها باید به گزینه servce test برین.
4-در این قسمت servis test گزینه ای هست به نام total time که نشون میده با گوشی چند دقیقه صحبت شده بعد از اینکه با گوشی یک خط رو گرفتین و مکالمه ای انجام دادین برید این قسمت رو نگاه کیند باید همون اندازه ای رو نشون بده که با تلفن صحبت کردن اگر شما 15 سانیه صحبت کردن و اونجا 5 دقیقه رو نشون بده این یعنی گوشی قبلا سیم کارت داخلش بوده و صفر نیست.
5-به هیچ عنوان پس از خرید گوشی تا وارد نشدن به نرم افزار ها هیچ چیزی رو از روی گوشیتون پاک نکنید تا به مشکل برنخورید و اگر تنظیمات جایی رو بهم میزنید حالت اولیه اون رو یاداشت کنید تا اگر مشکلی پیش اومد برگردونین به اولش و در قسمت بالا که توضیح دادم به قسمت های دیگه نرین اگر وارد نیستین و روی چیزی کلیک نکنین فقط سرویس تست برین.
6- اگر برای گوشیتون داک میخرین دقت کنید که گوشی با کاور داخل داک نمیره و هر شب باید قاب گوشی و یا کیفش رو در بیارین.اگر کیف اصلی سونی باشه نمیخواد که بعید میدونم اونی که تو سایت سونی هست گیرتون بیاد.
7-دقت کنید برچسب گلسی که روی صفحه میزنین جای سنسور دما خالی باشه اگر نباشه به مشکل بزرگی برمیخورین که من خوردم چون وارد نبودم.مشکلی که پیش میاد وقتی به کسی زنگ میزنید تا دکمه تماس رو میزنید صفحه سیاه میشه و به هیچ وجه بیرون نمیاد شاید با دکمه پاور بعضی وقتها بیرون بیاد اما در کل باید صبر کنید تماستون قطع بشه.این اشکال به این خاطر هست که چون روی سنسور پوشیده است گوشی فکر میکنه اون رو بغل گوشتون گرفتین و فورا خاموش میشه.من اول فکر کنم تنظیمات جایی رو بهم زدم نزدیک بود گوشی رو ریسیت کارخونه کنم که فهمیدم اشکال از برچسب گلاسی هست که زدم

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/12/6 با سلام ممنون از تک تک دوستان خوبی که من رو در سوالهای قبلیم راهنمایی کردن.از همگی ممنونم که اینقدر با حوصله و با دقت وقت میذارن تا راهنمایی کنند.دوستان من یک مشکل جدی الان روی گوشیم دارم که ممنون میشم در این زمینه هم من رو راهنمایی کنید چون مشکل آزار دهنده هست.
من وقتی با گوشیم تماس میگیرم فورا صفحه نمایش گوشی خاموش میشه و در حال شماره گیری هست و هر کار میکنم روشن نمیشه و باید صبر کنم تا تماس قطع بشه و تازه بعدش دکمه پاور رو نگه دارم تا صفحه روشن بشه البته بعضی وقتها هم دکمه بغل رو هر چی نگه میدارم روشن نمیشه صفحه ... داداشم سونی داره میگه نباید این طوری باشه و باید وقتی گوشی رو نزدیک گوش میاری صفحه خاموش بشه.من نمیدونم شاید تنطیمات جایی رو بهم زدم .

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/12/4 عرض سلام .دوستان مشکل دوربین گوشیم حل شد تنظیماتش رو بهم زده بودم برادرم برام درستش کردن هم دکمه بغلش درست شده هم عکس ها با کیفیت شدن.در ضمن نرم افزار movier هم مشکلی نداشت من فایا های full hd رو با zapya ریخته بودم و اون رو پاک کرده بودم به همین خاطر اون فایلهام هم پاک شده بود و عکسش مونده بود و برای همین وقتی میخواستم play کنم ارور میداد.اینها رو گفتم تا کسانی که میخوان برن بخرن به خاطر پست قبلی من دو دل نشده باشن.گوشی هیچ مشکلی نداره من الان یک هفته است گوشی رو گرفتم به زودی یک نقد کامل از مزیت ها و معایبی که تا الان دیدم براتون میذارم.ضمن اینکه تا الان هیچ عیبی ازش ندیدم جز زیبایی و خوش دست بودن گوشی و استایل زیبای گوشی
چند سوال داشتم ممنون میشم راهنماییم کنین
1- من میخوام برای گالری فیلم هام و موزیک هام پوشه درست کنم اما هر چی میگردم همجین گزینه ای پیدا نکردم یعنی نمیشه یک فولدر جدید درست کنم این طوری خیلی بد هست چون همه اهنگ ها و فیلم ها تو یک جا هستن من میخوام خودم فولدر درست کنم و هر فیلم یا اهنگی رو تو اون فولدری که میخوام با اسمی که دوست دارم بریزم لطفا اگر راهی هست بهم بگین
2-بهترین تنظیمات برای دوربین این گوشی برای عکس برداری در شب و روز و همچنین برای فیلم برداری در شب و روز بهم بگین.در ضمن من برای فیلم برداری فقط گزینه 4k رو دیدم مگر نباید با 720 p با 30 فریم و 120 فریم بر ثانیه هم بشه فیلم برداری کرد ؟ این گزینه ها کجا هستن ؟
3-این گزینه wifi hot spot مال چی هست ؟ اصلا به چه کار میاد ؟
4- چرا بعضی وقتها با wifi گوشی دارم یک فایل 4 mb رو دانلود میکنم نیم ساعت طول میکشه ؟؟
5-در گوشی قسمتی داره که با فعال کردن اون حالت دست کش فعل میشه ابا نرم افزای هست که قدرت این رو بالا ببره ؟ مثلا از فاصله 1 سانتی متری وقتی انگشت رو صفحه میاد عمل کنه ؟
6-برای بهینه کردن مصرف انرژی باطری حالت استامینا رو فعال کردم .آیا نرم افزاری هست که با نصب اون عملکرد باطری رو بهتر کنه ؟و باطری دیرتر خالی بشه ؟

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/12/2 سلام به همه.من به یک مشکلی برخوردم لطفا اقای لیونا یا دیگر دوستان راهنمایی کننن. من رفتم قسمت app گوشی و فایلهای misc رو پاک کردم حالا مشکلاتی به وجود اومده مثلا دکمه دوربین مار نمیکنه کیبفیت عکسها اومده پایین و نرم افزار movier گوشی فایلهای 1080 رو پخش نمیکنه .
راه حل چیه ؟ چطور میتونم فایلهای این پوشه رو گیر بیارم و یا آپدیتش کنم ؟ لطفا هر کسی اطلاعاتی داره کمک کنه

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/12/2 عرض سلام خدمت دوستان.دو تا سوال داشتم خدمت عزیزانی که این گوشی رو دارن
1- چرا با وجود اینکه رم گوشی 3 هست در قسمت app وقتی نگاه میکنم تقریبا 1.5 g از رم برای نرم افزارهای در حال اجرا اشغال شده و فقط 1.5 دیگه خالی هست در صورتی که وقتی حجم نرم افزار ها رو از بالا تا پایین جمع میزنم نزدیک 350 mb میشه چرا این همه اختلاف باید باشه؟ من هنوز یک هفته هست گوشی رو گرفتم و نرم افزار زیادی روی گوشی نصب نکردم فقط نرم افزار بازار و زاپیا و یک بازی angiry bird رو نصب کردم چرا باید 1.5 گیگ از 3 گیگ اشغال باشه؟

2-برای نصب بازی های که دو دو تا فایل دارن یک فایل نصبی و یک فایل دیتا حتما باید مموری واسه گوشیم بخرم ؟ چون ظاهرا باید فایل دیتا رو تو پوشه obb بریزم.این پوشه رو حافظه خود گوشی پیدا کردم و فایل دیتا رو داخلش ریختم اما بازم بازی اجرا نشد.ممنون میشم در مورد این دو سوال مخصوصا سوال اول راهنمایی کنید.

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/11/25 سلام به همه دوستان خوبم و ممنون از راهنمایی های تک تک اعضای این سایت و مخصوصا آقای لیونا که با خوندن مطالب شما ها من تونستم به انتخابی که کردم مطمن تر بشم و این گوشی رو دو شب هست که خریدم.خوشبخانه گوشی 6503 رو گیر آوردم( بر اساس تست هایی که جناب لیونا در آپارات گذاشتن چک کردم ) به قیمت 1245 ( پک معمولی ) به زودی در اسرع وقت یک اطلاعات کامل میام اینجا میزارم تا دوستان در خریدشون دقت کنند.از دوستان خویم به عنوان اخرین راهنمایی میخواستم بپرسم
1-برای این گوشی شما داک شارژ رو پیشنهاد میدین بگیرم یا کابل مغناطیسی؟ من تو بعضی سایتها خوندم که شرکت سونی کابل مغناطیسی رو جزو لوازم جانبی قرار نداده و بعضی از استفاده کننده ها شاکی بودن از کابل مغناطیسی و ممکنه این کابل توسط شرکت دیگه ای تولید شده باشه.لطفا دوستان من رو در این زمینه راهنمایی کنند.برام قیمتش اصلا مهم نیست که بخوام به خاطر ارزون بودن برم مثلا کابل مغناطیسی رو بگیرم( فقط برام کیفیت و اصل بودن جنس مهمه و تایید بودن اون از طرف شرکت سونی)
2-اگر مدل خاصی از کیف و یا کاور ژله ای برای این گوشی وجود داره که هم شیک و باکلاس هست و هم دور گوشی رو بزرگ نمیکنه و ظرافت گوشی حفظ میشه لطفا به من معرفی کنید

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/11/22 با سلام خدمت همه دوستان که مثل من قصد خرید این گوشی رو دارن و هنوز نتونستن بخرن.آقا من امشب رفتم احمد اباد مشهد البته همه مغازه هاشو نرفتم. بعضی جاها به دروغ میگفتن ما 6503 نداریم و نگرد در صورتی که چند تا مغازه اون طرف ترش داشتن ... بگذریم من خودم تو بازار ازاد هم بودم با همه دروغ بازی ها و کلک های این بازار اشنا هستم. خلاصه دست آخر رفتیم یک جا گوشی 6503 رو میداد 1335 گفتیم بذار از همین جا بخریم دو تا برچسب گلاس هم گفتیم بگیریم هر کدوم 35 ت که میدونستم قیمت خریدش 15 ت بود اما گفتم ولش کن کل سود اینها تو همین چیزها هست.رفتیم پای فاکتور که فروشنده اصلی دبه کرد نه اقا ما گوشی رو بدون فارسی ساز نمیتونیم بدیم چون میبری خودت نصب کنی میزنی خرابش میکنی و فردا میای اینجا ... گفتم اقا اولا گوشی خودش منو فارسی داره دوما من اصلا گارانتی نمیخوام خلاصه آقا سرتون رو درد نیارم ما رو با خودش ... فرض کرده بود. میخواست 30 ت دیگه به اصطلاح به اسم نرم افزار بکنه تو پاچه ما منم گفتم شرمنده اصلا گوشی رو نمیخوام اومدم بیرون تا یک ضد حال حسابی بخوره تا دیگه واسه 30 ت بیشتر تو پاچه مشتری کردن بیخودی دبه نکنه.این حرفها رو زدم تا دوستان گلم که مثل من قصد خرید این گوشی رو دارن حواسشون جمع باشه.در ضمن اگر از بچه های این سایت کسی تو مشهد هست و مغازه ای رو سراغ داره که فقط گوشی پلمپ لطفا بهم ادرسشو بده اگر نتونم پیدا کنم مجبورم بگم پسر داییم ار تهران برام بفرسته.

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/11/19 سلام به همه دوستان .برای این گوشی Z2 بهتره پکی رو بگیرم که داک شارژ داشته باشه داخلش ؟ یا بهتر اینکه اصلا داک نگیرم و به جاش کابل مغناطیسی بگیرم ؟ یکی از دوستان گفته بودن که شارژ گوشی با کابل مغناطیسی سریع تر هست ؟ این شارژ سریع تر واسی باطری گوشی ضرر نداره ؟اصلا این کابل رو خود شرکت سونی بیرون داده ؟ یا شرکتی دیگه برای این گوشی ساخته ؟ لطفا دوستان اگر کابل رو نسبت به داک تایید میکنند بگن که مشخصات یک کابل مغناطیسی خوب برای Z2 چی هست ؟

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/11/18 عرض سلام و ادب خدمت همه دوستان عزیز.خرید بنده چند روز به تاخیر افتاد انشاا ... پنجشنبه شب همین هفته میرم برای خرید به امید خدا.دوستان عزیز مخصوصا جناب لیونا عزیز به عنوان آخرین سوالهام ممنون میشم به این سوال من پاسخ بدین.
1-اگر بخوام هندزفری گوشی نویز کنسلینگ باشه فقط برچسب روی جعبه مهم هست که عکس هندزفری رو داشته باشه؟ اومدیم و فروشنده اون برچسب رو خودش کپی کرده بود و روی جعبه چسبونده بود ؟؟؟ قبل از باز کردن جعبه چطوری این موضوع رو بفهمم ؟ بعدشم من در سایت آپارات دو مدل هندزفری نویز کنسلینگ دیدم یک در مدل آرم سونی به صورت فلزی زرد رنگ بود و یک مدل کاملا مشکی بود اما هر دو تا مخروطی بودن حالا کدام یک اصلی هست ؟ من فکر میکنم همون مدل زرد رنگ اصلی باشه چون احساس کردم کیفیت بالاتری داره
...
با تشکر فراوان از شما و همه دوستان .

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/11/15 سلام به همه دوستان و تشکر میکنم از راهنمایی مفید آقای لیونا عزیز
.من فردا شب میرم این گوشی رو بگیریم.این طور که فهمیدم اگر پک کامل بگیرم بهتره چون هندزفری نویز کنسلینگ داره درسته ؟ اگر جناب لیونا یا یکی از دوستان محبت کنند عکس روی جعبه رو بذارن که نشون دهنده هندزفری نویز کنسلینگ هست ممنون میشم.
یک سوال دیگه هم داشتم ممکنه من پک معمولی بگیرم و درونش هدزفری نویز کنسلینگ داشته باشه ؟
من خیلی برام مهمه که این هندزفری رو داشته باشم چون به شنیدن موسیقی با کیفیت علاقه دارم.
به نظرتون رنگ سفید رو بگیریم یا مشکی ؟ میدونم این مورد سلیقه ای هست اما میخوام بدونم کدوم یکی زیباییش بیشتره و وقتی گوشی رو بهتر نشون میده ؟
در پایان به نظرتون این گوشی رو با گارانتی بخرم با بدون گارانتی با تشکر از دوستانی که پاسخ این سوالهام رو میدن فقط ممنون میشم اگر زودتر جواب بدین چون فردا شب میخوام برم بگیرم.

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/11/13 سلام به همه دوستان خوب.من چند تا سوال دارم که میدونم سوالهای خیلی از دوستانی مثل من هست که قصد خرید این گوشی رو دارند ممنون میشم جناب لیونا یا دیگر دوستانی که اشراف کامل به جواب این سوالها دارند ما رو در خرید این گوشی راهنمایی کنند.
1-بهترین مدل این گوشی همون 6503 هست که پک اروپا هست درسته ؟ مشخصه روی جعبه چی باید نوشته شده باشه تا در هنگام خرید گوشی دقت بشه ؟
2-آیا فقط در مدل 6503 هندزفری معروف نویز کنسلینگ وجود داره ؟یا در همه مدل ها وجود داره؟
3-فرق پک کامل با پک معمولی چی هست؟ که برخی از دوستان میگن پک کامل رو بگیرین بهتر هست. آیا در پک کامل چیز اضافه ای در جعبه وجود داره ؟ در پک معمولی شارژر + داک + هنزفری وجود داره درسته ؟
4- لطفا بهترین مدل و با کیفیت ترین برچسب ضد خش ( نمیخوام ضد ضربه باشه ) برای صفحه نمایش این گوشی رو معرفی کنید.آیا لازم هست هم در روی صفحه نمایش و هم در پشت برچسب زده بشه؟ یا پشت گوشی به دلیل اینکه در قاب قرار میگیره نیازی به برچسب نداره ؟
5-لطفا بفرمایین بعد از خرید گوشی وقتی میخوام برای اولین بار گوشی رو به شارژ بزنم به چه صورت عمل کنم ؟ منظورم تا چند درصد بذارم گوشی شارژش کم بشه؟ و تا چند درصد بذارم پر بشه؟ آیا بهتر هست تا در زمان شارژ گوشی رو خاموش کنم ؟ یا باید روشن باشه؟اگر خاموش باشه از کجا باید بفهم تا چند درصد پر شده که بعدش سریع شارژر رو جدا کنم؟
6- آیا نرم افراری میتونین معرفی کنین که مثلا بعد از رسیدن شارژ باطری به ده درصد آلارم بده که شما متوجه بشین زمان شارژ هست و مثلا بعد از رسیدن به 80 درصد بازم همون (آلارم به صورت صوتی باشه ) از بابت اینکه شارژ کافی هست و باید شارژر جدا بشه بده ؟ اصلا همجین نرم افرای هشدار دهنده ای هست؟

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/11/10 سلام به همه دوستان.لطفا کسانی که این گوشی رو خریدن بگن محتویات داخل جعبه چه چیزهایی هست؟ ایا داک شارژ هم داخلش هست؟ من یک کلیپ دیدم که داک شارژ داخل جعبه z2 بود اما دوستم که z1 داره میگه داخل جعبه داک شارژ نداره.آیا خریدن بر چسب ضد خش برای گوشی لازم هست ؟ مگر گوشی از صفحه گوریلا گلاس 3 بهره نبرده است ؟ در یک کلیپ دیدم طرف با قیچی روی صفحه گوشی کشید و پر خش شد ؟؟ پس این گوریلا گلس 3 چه کاربردی داره که میگن ضد خش و ضد ضربه هست ؟؟؟
راستی چرا قیمت گوشی رو یک از فروشگاه ها به اشتباه 125/000 ت زده و مدیران سایت اصلاح نمیکنند؟احتمالا باید یک 1/125/000 ت باشه.

Huawei Ascend P7 Huawei Ascend P7

1393/11/8 سلام به همه دوستان.لطفا دوستانی که این گوشی رو دارند بگن زمان خرید گوشی محتویات داخل جعبه چه چیزهایی باید باشه ؟ تگ nfc و قاب ژله ای هم در جعبه وجود داره ؟من قصد خرید این گوشی زیبا رو دارم و انشالا تو هفته دیگه میرم که بگیرمش. حقیقتا بین این و z2 موندم اصلا هزینه برام مهم نیست فقط زیبایی و خوش دست بودن گوشی برام مهم هست و اینکه در هنگام کار هنگ نکنه و سرعتش خوب باشه.راستش این لگی که دوستان میگن با آپدیت حل میشه یکم نگرانم کرده آیا واقعا با آپدیت حل میشه ؟ اصلا آپدیتش اومده؟ لطفه چند تا از دوستان نظراتشون رو بگن و من رو از این دو دلی در بیارن که انتخاب مطمنی داشته باشم.یک مطلب دیگه هم هست باید بگم من از منوهای این گوش هواوی خیلی خوشم میاد و کار کردن باهاش به نظرم لذت داره.البته دوستم میگه با گجت و یا تم میشه منوهای گوشی رو تغییر داد اما اگر بذاری همونی که روی خود گوشی هست باشه بهتره و سرعت بهتری داره.راستش من از منوهای سونی زیاد خوشم نمیاد و احساس میکنم بعد از یک مدت کار کردن با منوهاش خسته کننده میشه.دوستان خوبم منتظر راهنمایی های خوبتون هستم تا بتونم یک انتخاب مطمن داشته باشم.با تشکر

Huawei Ascend P7 Huawei Ascend P7

1393/11/4 با سلام دوستان لطفا یک نفر یک فیلم برداری از نحوه پخش صدای اسپیکرهای p7 انجام بده و لینکش رو به من بده میخوام کیفیت صداش رو با فیلم قبل از خرید ببینیم لطفا دو سه تا اهنگ باهاش اجرا کنید و فیلم ضبط شده رو در یک جا آپلود کنید و لینکش رو اینجا بذارین.یک خواهش دیگه هم داشتم با توجه به اینکه من هفته دیگه میخوام این گوشی رو بخرم در هنگام خرید به چه نکاتی باید روی جعبه دقت کنم و چه تستهایی رو در مغازه انجام بدم تا از صحت تمام قسمتهای اصلی گوشی مطمن بشم.( دوربین و اسپیکر و تاچ و ...)
ایا کدی هست که بشه بعد از گذاشتن سیم کارت زد و از اصل بودن گوشی مطمن شد ؟ این جریان نسخه 10 چی هست ؟ من برای گوشی z2 خوندم که بهتره نسخه اروپا گرفته بشه و کنار جعبه 6503 زده باشه آیا یک همچین موضوعی برای p7 وجود داره ؟؟ لطفا هر کدوم از دوستانی که p7 دارن نکات مهم رو به من بگن تا در هنگام خرید رعایت کنم با تشکر از همه عزیزان.

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/11/3 با سلام خدمت همه دوستان.چند سوال داشتم.
سوال اول با توجه به اینکه این گوشی از صفحه نمایش گوریلا گلاس 3 هستش اصلا نیازی هست که برچسب ضد خش بر روی و پشت گوشی چسبانده بشه ؟؟ چرا عده ای این کار رو میکنند ؟ اونم هم برچسب های با قیمت بالا میخرن به اسم ضد ضربه و ضد خش ؟؟؟ اگر قرار به شکستن صفحه نمایش باشه اون برچسب کاری نمیکنه و فشار وارده رو به صفحه نمایش که زیرش هست منتقل میکنه به نظر من حالا ضد خش رو میشه قبول کرد اما ضد ضربه رو !؟؟؟.
سوال دوم منظور از پک کامل گوشی چی هست؟ چه چیزهایی رو داره ؟ داک شارژ هم به همراهش داره ؟ اگر بخوایم داک شارژ هم بگیریم بهتره پک کامل بگیریم یا اینکه بهتره اون رو جدا بگیریم ؟ قیمت داک اصلی z2 چند هست ؟ و از کجا باید بفهمیم اصلی هست؟
سوال سوم در هنگام فیلم برداری 4k ایا گوشی بیش اندازه داغ میکند ؟
سوال چهارم چند نفر از دوستان گوشی z2 دارن و در تست ضد آب گوشیشون مشکل دار نشده ؟ ظاهرا ایک گوشی در تست ضد آب موفق نبوده و برخی از دوستان به مشکل برخورد کردن

Huawei Ascend P7 Huawei Ascend P7

1393/10/28 سلام به همه دوستان من بلاخره بعد ماه ها تحقیق از بین سه تا گوشی htc one , z one , p7 گوشی p7 رو انتخاب کردم برای خرید فقط به عنوان آخرین سوال از دوستانی که این گوشی رو دارند میخواستم بدونم کسی از دوستان در مورد لنز دوربین p7 تحقیق کرده ؟ من شنیدیم بهترین لنز دوربین همونی هست که روی z1 کار گذاشته شده.با توجه به اینکه دوستان خیلی از کیفیت دوربین p7 تعریف میکنند لطفا بگین مشخصات لنز دوربینش چی هست؟ و ساخت کجا هست ؟ یک سوال دیگه هم دارم بعضی از دوستان اشاره میکنند قیمت گوشی قرار بیاد پایین ایا این صحت داره ؟ من میخوام تا آخر هفته بگیریم این گوشی رو بازم صبر کنم ؟

Huawei Ascend P7 Huawei Ascend P7

1393/10/6 سلام خدمت همه دوستان.چند تا سوال داشتم در مورد این گوشی بسیار زیبا که ممنون میشم دوستانی که این گوشی رو دارند نظراتشون رو بگن.
1-میزان خش پذیری روی گوشی و پشت گوشی در چه حدی است ؟ آیا میشه با توجه به اینکه صفحه محافظ گوریلا گلس3 روی صفحه گوشی وجود داره بدون محافظ ضد خش استفاده کرد ؟؟ در یک کلیپ دیدم طرف با تیغ پشت گوشتی p6 میکشید و هیچ خشی بر نداشت آیا پشت گوشی p7 هم واقعا همینطوره و ضد خش هست ؟
2-میزان روان بودن و کار کردن در بین منوها با نصب نرم افزهای متعدد مثل قبل هست ؟ دوست عزیزی اشاره کردن با نصب وایبر سرعت و روان بودن گوشی گرفته میشه آیا درسته ؟
3-کیفیت صدای مخاطب با هندزفری و بدون هندز فری چگونه هست؟
4-در یک استفاده بدین شرح ( 1 ساعت بازی-1ساعت وب گردی- 1ساعت مکالمه -و پیامک ) چند درصد باطری خالی میشه؟
5-سرعت شارژ باطری از صفر تا 100 درصد چه مدت زمان طول میکشه؟
6-برخی از دوستان اشاره میکنند گاهی گوشی لگ داره و میگن مربوط به رابط کاربریش هست و با آپدیت بر طرف میشه این گفته صحت داره ؟
7-واقعا دوربین p7 از htc one و iphone 5s بهتر هست؟

HTC One HTC One

1393/10/4 سلام سعید جان ممنون از راهنماییت.لطفا بگو چند وقته one داری؟ تا به حال شده گوشیت دچار هنگ بشه؟ این مشکل بنفشی دوربین که بعضی از دوستان بهش اشاره میکنند چی هست ؟ آیا one max هم این مشکل رو داره؟من تا حالا گوشی لمسی نداشتم و برای اولین بار میخوام اقدام کنم.خیلی تحقیق کردم به سه گوشی رسیدم یکیش همین one هست و one max و یکی دیگه اش p7 هست.راستش هر سه تاش قشنگ و دوست داشتنی هستن.چیزهایی که برام مهمه زیبایی آیکنها و منوی گوشی و به قولی خسته کننده نباشه.دوم سرعت پاسخ دهی گوشی و روان بودن گوشی در منوها و در باز کردن صفحات اینترنت.یک جا خوندم اگر گوشی ادوبی فلش داشته باشه صفحات رو روان تر باز میکنه.لطفا شما و دیگر دوستان که این گوشی رو دارن راهنمایی کنند.تا بتونم یک انتخاب درست داشته باشم.ضمنا میگن htc کلا صفحه اش فارسی نمیشه و باید نرم افزار نصب کنی آیا این درست هست؟ وشنیدم اگر گوشی خودش فارسی رو ساپورت کنه خیلی بهتر هست تا اینکه شما نرم افزار فارسی ساز براش نصب کنی شما این رو تایید میکنید؟

HTC One HTC One

1393/10/4 با سلام .من یک کلیپ خارجی دیدم که در اون طرف با کلید پشت گوشی میکشید و قاب گوشی پر خش شد آیا واقعا به این راحتی پشت گوشی خش بر میداره؟ باز بر عکس یک کلیپ دیدم که مال گوشی p6 بود طرف با تیغ پشت گوشی میکشید اما گوشی هیچ خشی بر نداشت؟ لطفا دوستانی که htc on دارن بگن واقعا اینقدر راحت خش بر میداره ؟؟؟ من بین دو تا انتخاب واقعا موندم یکی همین htc one و یکی p7 هر دوشون فلزی و زیبا و با امکانات خوب هستن.لطفا بدون حساست به برند htc راهنماییم کنین.با تشکر قبلی.

HTC One Max HTC One Max

1393/10/1 سلام لطفا دوستان این گوشی(htc one max) رو در موارد زیر با One مقایسه کنید و اگر قرار باشه بین Htc One Max و Htc On یکی رو انتخاب کنید کدوم یکی رو و با چه دلایلی این انتخاب رو انجام میدید؟
1-کیفیت دوربین کدام یک بهتر هست؟
2-کیفیت صفحه نمایش کدام یک بالاتر هست؟
3-میزان خش پذیری و اثر انگشت کدام یک کمتر هست؟
4-ماندگاری شارژ بیشتر باطری کدام یک بیشتر هست؟
5-کیفیت مکالمه مخاطب در زمان مکالمه در کدام یک با کیفیت تر هست ؟
6-سرعت وب گردی و اتصال به gps و مسیر بابی ماهواره ای در کدام یک سریعتر و روان تر هست؟

Huawei Ascend P7 Huawei Ascend P7

1393/10/1 سلام به همه دوستان من قصد خرید این گوشی رو دارم و میخوام در موارد زیر این گوشی رو بهم معرفی کنید.
1-از نظر انتن دهی
2- کیفیت صدای مخاطب در زمان مکالمه
3- کیفیت صدای موزیک بدون هندزفری
4-میزان خش پذیری و میزان ماندن اثر انگشت بر پشت گوشی
5-سرعت وب گردی
6- سرعت وصل شدن به gps و مسیر یابی ماهواره ای
7-کیفیت دوربین اصلی


موارد 1 تا 34 از مجموع 34 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا