مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Mostafa S
  • تاریخ عضویت : 1393/9/27
  • تعداد نظرهای داده شده : 13

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 13 از مجموع 13 مورد

Huawei Y9 2019 Huawei Y9 2019

1398/7/4 سلام علیکم
گوشی خوبیه و از لحاظ قدرت و سرعت و باطری راضی کننده و حتی عالیه ولی برعکس میخوام عرض کنم متاسفانه کیفت ساخت خوبی نداره؛
من خودم اردیبهشت با گارانتی مدیا پردازش خریدم؛ الان کناره ی سمت چپ صفحه نمایشش یه حاشیه ی نازک مشکی کم رنگ مثل اینکه اون قسمت تاریک تر از بقیه ی قسمتهای صفحه هست افتاده؛ دیشبم بردم پشتیبانی نشون دادم گفت بده برات صفحه نمایششو عوض کنیم،ولی دلم نمیاد بدم چون بالاخره گوشی باز میشه و از آک بودن در میاد؛ بازار هم بردم بفروشمش گفتن نهایتا ۱۸۰۰ میخریم؛ گوشی خوبیه ولی این مشکلاتی که مینویسن اینجا واقعا آدمو زده میکنه؛ البته خداییش من تا همین سه روز پیش که متوجه این مشکل گوشی خودم نشده بودم،اهمیتی نمیدادم ولی یه مقداری حساس شدم و دقت کردم و دیدم که گوشی خودم هم مشکل داره!
از کارکرد گوشی راضی ام ولی از کیفیت ساختش نه.
اینم حرف درستی نیست که بگید الکی میان میگن خراب شده؛ من خودم پیج خیلی از گوشیا رو میرم میخونم شاید یکی دو نفر الکی جو بدن ولی دیگه اینطوریام نیست که همه اونایی که میگن مشکل داره،مرض داشته باشن. من قبلا هم تو همین پیج نظر دادم برای اینکه خیالتون راحت بشه که خودم y9 دارم سرچ کنید پیدا کنید.

Huawei Y9 2019 Huawei Y9 2019

1398/4/3 ضمنا تو توضیحات این بروزرسانی که برام اومده،آخرش نوشته می تونید این نسخه ی سیستم یعنی EMUI 9.0 رو به نسخه ی رسمی EMUI 8.2 برگردونید.

Huawei Y9 2019 Huawei Y9 2019

1398/4/3 سلام
من حتی اکانت هواوی هم ندارم اما دیشب که چک کردم،برام آپدیت اندروید ۹ اومده بود.
ولی هنوز آپدیت نکردم چون میترسم مصرف باتریش زیاد بشه.
گوشیمم lx1 هست

Sony Xperia Z1 Compact Sony Xperia Z1 Compact

1394/4/2 سلام
اگه گوشی خوب کار میکنم و مشکل نداری،آپدیتش نکن؛من آپدیتش کردم دوتا مشکل برام ایجاد شد:1-زمان شارژ شدن باتری رفته بالای ۳ ساعت 2-یه باگ کوچک هم پیدا کرده
در مورد انتخاب گوشی،من یه دوست دارم که گوشی فروشی داره و میگه که به هیچ عنوان گوشی مینی نگیرید و من خودم هم توی تجربه همین گوشی به حرفش رسیدم چون واقعا راضی نیستم،بنده خدا روزی هم که گوشی رو از ایشون خریداری کردم خیلی بهم گفت نگیر پشیمون میشی ولی گوش نکردم.
ببخشید
التماس دعا
یاعلی

Sony Xperia Z1 Compact Sony Xperia Z1 Compact

1394/4/1 سلام
دوست عزیز من تقریبا یکماه پیش همین مشکل و سایر مشکلات این گوشی رو مطرح کردم که تو نظرات موجود هست،ولی هیچ کدوم از دوستان توجه نکردند؛تعجب من از این هست که شما چطور بدوم تحقیق و یا خوندن نظرات این گوشی رو خریدید؟!
وقتی که من میخواهم این گوشی رو بخرم چیزی حدود سه ماه راجع بهش تحقیق کردم و مخصوصا نظرات صاحبان این گوشی رو خوندم و بعد اقدام به خرید کردم؛ولی از شانس بد من دقیقا دو روز بعد از اینکه این گوشی رو خریدم و با مشکلاتی از قبیل نشت نور فلش و هنگ کردن هنگام فیلم برداری و عکس برداری رو به رو شدم و به این سایت که چیزی حدود دو ماه بود نظرات این سایت رو میخوندم مراجعه کردم،دیدم یکی دو نفر دیگه هم همزمان با من این مشکل رو پیدا کردن و نظر دادن!
مطمئن اگر قبل از خرید، کسی اینجور نظری میداد و من میدیدم به هیچ عنوان نمیخریدم.
موفق باشید
التماس دعا
یاعلی

Sony Xperia Z1 Compact Sony Xperia Z1 Compact

1394/2/28 سلام علیکم
دوست عزیز ان شاءالله که حق با شماست
بنده حقیر فقط خواستم تجربیاتی که توی این شش ماه از کار با این گوشی داشتم رو در اختیار دوستمون بذارم تا مثل من از روی نظرات یک طرفه انتخاب نکنه و 1200000 تومان خرج این گوشی کنه و بعد از 24 ساعت کار باهاش پشیمون بشه چون متوجه شدم بعضا نظراتی که داده شده اصلا حقیقت نداره.
ضمنا حقیر گوشی ندیده نیستم که انتظار بالایی از گوشی داشته باشم بلکه نسبت به گوشی قبلی خودم و همچنین گوشی دوستان و آشنایان که باهاشون کار کردم این مشکلات خیلی تو ذوق میزنه.
التماس دعا
یاعلی

Sony Xperia Z1 Compact Sony Xperia Z1 Compact

1394/2/21 دوستان راست میگه حسگر مجاورتیش هم واقعا ضعیفه،گاهی اوقات که دارم با گوشیم صحبت میکنم وقتی مکالمه تموم میشه میبینم چندتا برنامه باز شده!

Sony Xperia Z1 Compact Sony Xperia Z1 Compact

1394/2/21 سلام
نظرم رو راجع به سوال اولتون میگم:
این مشکل نشت نور توی شب یک مشکل سخت افزاری هست که به خاطر فاصله نزدیک فلش با لنز دوربین به وجود میاد و قابل حل هم نیست؛عکس برداری این گوشی توی شب فوق العادل افتضاحه و با یک گوشی بدون فلش هیچ فرقی نمیکنه.
عیبهای دیگه:
خطای تاچ
همیشه و حداقل60درصد از رم گوشی درگیر هست
نگه داری شارژ باطریش که خیلی از اون تعریف کرده بودن با سایر گوشیها تفاوتی نداره
نسبت به اندازه ای که داره وزن نسبتا زیادی داره
هنگام استفاده از دوربین گاهی اوقات گوشی هنگ میکنه
صداش از گوشی های دیگه سونی حتی سری های زد اون کمتره
از وقتی گوشیم رو به اندروید 5.0.2 آپدیت کردم 3.5تا4ساعت طول میکشه باطریش شارژ بشه و حین شارژ هم خیلی داغ میکنه(البته این مورد رو فکر کنم بقیه دوستان نداشتن)
در انتها باید بگم که من اصلا از انتخابم راضی نیستم(آبانماه93 گوشی رو خریدم)

Sony Xperia Z1 Compact Sony Xperia Z1 Compact

1394/2/19 سلام
آقا پدرام،ممنون از راهنماییتون،ولی باز هم مشکلم حل نشد و 3.5 تا 4 ساعت طول میکشه گوشی شارژ بشه؛ضمنا یکبار دیگه گوشی رو آپدیت کردم ولی اینبار از طریق نرم افزار فلش تولز،یعنی رام خاورمیانه رو دانلود کردم و زدم رو گوشی،ریست فکتوری هم کردم اما مشکل گوشیم حل نشد.
از دوستان عزیز خواهش میکنم اگه میتونید کمکم کنید؛ممنون میشم اگه بتونید با نظرات ارزشمندتون راهنماییم کنید.

Sony Xperia Z1 Compact Sony Xperia Z1 Compact

1394/2/13 سلام مجدد
ببخشید منظورم برنامهSony pc بود؛این واژه نامه کیبورد گوشیم عوضش کرده بود.
ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

Sony Xperia Z1 Compact Sony Xperia Z1 Compact

1394/2/13 سلام
من دو سه روز پیش گوشیم رو بوسیله نرم افزار Sony October آپدیت کردم،یه مشکل براش بوجود اومده که وقتی میزنم تو شارژ چیزی نزدیک به چهار ساعت طول میکشه تا شارژ بشه و خیلی هم در زمان شارژ داغ میکنه؛نمیدونم چکار کنم،لطفا کمک و راهنمایی کنید
ممنون

Sony Xperia Z1 Compact Sony Xperia Z1 Compact

1393/9/27 8/8/1393 از فروشگاه موبایل کیان توی مجتمع صوت و تصویر فارس که تو چهارراه زند شیراز هست خریدم؛
قیمت خرید: 1170000 تومان بدون گارانتی البته مطمئن هستم که اصلی هست.

Sony Xperia Z1 Compact Sony Xperia Z1 Compact

1393/9/27 سلام
کیفیت دوربینش تو روز خوبه ولی مطمئناً و به هیچ عنوان 20 نیست و در حد 8 گوشی های سامسونگ البته یه مقدار بهتره؛تو شب هم افتضاحه چون نمیشه از فلش استفاده کرد(به دلیل مشکل نشت نور فلش تو عکس)و عکس در شب بدون فلش بدرد نمیخوره؛روی هم رفته من از دوربینش به هیچ عنوان راضی نیستم چون عملا داری با یک گوشی دوربین دار بدون فلش کار میکنی!
ولی از لحاظ کارکرد خود گوشی،جدا از دوربین گوشیِ خوبیه چون تا حالا هنگی نداشته و فقط چند بار زمان استفاده از دوربین گوشی هنگ کرد که این مورد هم با آخرین آپدیت گوشی برطرف شد(کلا دوربینش خیلی خوب نیست و خیلی اذیت میکنه)،کیفیت تصویرش هم خوبه،عملکرد باطریش هم خوبه و به طور معمول بین ۲ تا ۴ روز شارژ نگه میداره و با استفاده سنگین یه کم بیشتر از یک روز شارژ نگه میداره،اما روی هم رفته باید بگم گوشی مناسبی که به نسبت همه چیزش راضی کننده باشه نیست.
یاعلی.
موارد 1 تا 13 از مجموع 13 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا