مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Err0r M
  • تاریخ عضویت : 1390/7/29
  • تعداد نظرهای داده شده : 11

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد

Samsung i927 Captivate Glide Samsung i927 Captivate Glide

1391/7/4 بروبچ ، منم ميخوام تازه بخرمش ... هيچ اطلاعاتي ندارم ، آندرويده ديگه ، ميتونيد فارسيش كنيد !!!

بازار تبريز پر از اين گوشيه :| ... تستش كنيد به ما هم خبر بدين :دي

Samsung i927 Captivate Glide Samsung i927 Captivate Glide

1391/6/19 تو گوگل سرچ كن :‌ "طرز فارسي سازي آندرويد" پيدا ميكني ....

در ضمن يه جايي خوندم ics براش مياد (ice cream sandwich) آندرويد 4.0 ... منتظر باشيد !!!

نصبت به قيمتش خيلي گوشي توپيه ... فقط اي كاش فيلمبرداريش 1080P بود ....

Samsung i927 Captivate Glide Samsung i927 Captivate Glide

1391/6/17 ادامه ي نقد (3)
• جمع بندی
کمپانی سامسونگ از نقاط ضعف مدل Galaxy R در عین پرطرفداری، نقاط قوت ساخت و در قالب یک مدل جدید به بازار فرستاد. i927 جزو آن دسته گوشی‌هایی است که تقریبا پیدا کردن ایراد در آن کاری مشکل است. تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری آن از جدیدترین و بهترین‌های روز می‌باشند که باعث می‌شوند در کنار طراحی خوب و کیبورد کارآمد آن، شاهد ورود یک گوشی مناسب و به صرفه به بازار باشیم. اگر دنبال یک گوشی با قیمت مناسب و امکانات بسیار خوب هستید، حتما i927 Captivate Glide را هم در بین گزینه های خود مورد بررسی قرار دهید.

منبع: digikala.com

هركي اطلاعات اضافه داشت بگه .... ممنون

Samsung i927 Captivate Glide Samsung i927 Captivate Glide

1391/6/17 ادامه ي نقد (2)
• نرم افزار
استفاده از سیستم عامل اندروید نسخه 2.3 به همراه آخرین نسخه رابط کاربری TouchWiz این امکان را به کاربران می‌دهد که بتوانند تقریبا همه برنامه های جدید مخصوص سیستم عامل اندروید را بر روی گوشی خود نصب و استفاده نمایند. سرعت بالای پردازنده این گوشی در کنار سیستم عامل به روز آن با شما این امکان را می‌دهد که از تعداد زیادی از ویجت های مخصوص اندروید لذت ببرید. ضمن اینکه سرعت مناسب پردازنده این گوشی کمک شایانی به روان بودن منوها و برنامه های اجرا شده در این گوشی کرده است.
تقریبا اکثر برنامه های ابتدایی مورد نیاز کاربران از جمله برنامه های پخش موسیقی و فیلم، مرورگر اینترنت، نقشه گوگل، نمایشگر اسناد آفیس،برنامه های مدیریت دانلود و ... به صورت پیش فرض بر روی گوشی موجود می‌باشند.
آیا شما یک طبیعت دوست هستید و یا به تازگی به یک شهر بزرگ سفر کرده‌اید؟ خوب کافی است که به برنامه‌ی Maps رجوع کنید تا به وسیله‌ی آن نقشه‌ی کامل تمام کره‌ی زمین در کف دستتان باشد و موقعیت دقیق محلی که هستید را بیابید. حتی می‌توانید مقصد را هم مشخص کنید و از برنامه بخواهید که مسیر را به شما نشان دهد! شما حتی می‌توانید تصویر محل خود را به صورت واقعی و ماهواره‌ای مشاهده کنید! اما برای همه این‌ها نیاز به اتصال به اینترنت دارید.
آیا به نجوم علاقه دارید؟ با استفاده از برنامه‌ی Google Sky Map، گوشی را به هر سوی آسمان که نشانه بروید نقشه‌ی زنده‌ی آن به همراه همه‌ی اجرام و اطلاعاتشان برای شما به نمایش در خواهد آمد!
آیا به انجام بازی‌های موبایل علاقه دارید؟ پیش روی شما دریایی از انواع بازی‌هایی قرار خواهد داشت که در بین آن‌ها بازی‌های 3D و کاملا مهیج و گرافیکی هم وجود دارد
این‌ها فقط نمونه‌ای از هزاران برنامه‌ی کاربردی و سرگرم کننده‌ی اندروید هستند و تقریبا از هر قشری، چه دانشجو، دانش آموز، مدیر یک شرکت، پزشک، مهندس، بازاریاب، ورزشکار و ... که باشید، برنامه‌هایی برای شما وجود دارد و i927 با سیستم عامل اندروید خود می‌تواند برطرف کننده نیاز شما باشد.

• دوربین
همان‌طور که اشاره کردیم، i927 مجهز به دوربین 8 مگاپیکسلی است. در قسمت جلو نیز یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی برای مکالمه‌ی تصویری دارد. از نظر کیفیت عکس‌های گرفته شده، دوربین این گوشی یکی از بهترین دوربین‌هایی است که بر روی گوشی‌های تلفن همراه مشاهده کرده‌ایم. عکس‌های 8 مگاپیکسلی فوق‌العاده شارپ و با کیفیت هستند. فلاش LED این دوربین فوق‌العاده قدرتمند است. گاهی اوقات نیز می‌بینیم که برای فوکوس خودکار بر روی سوژه های مختلف این دوربین، از فلاش برای پیدا کردن سوژه و کمک به فوکوس بهتر بهره می‌برد.
از نظر ضبط ویدیویی، فیلم‌های ضبط شده بسیار شارپ و با کیفیت هستند. حتی در فیلم برداری HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه نیز فیلم برداری روان و بدون هرگونه مشکل انجام می‌شود. سرعت عکس برداری و فیلم برداری هم فوق‌العاده است. در واقع زمان خیلی کمی برای گرفتن یک عکس و سپس عکس بعدی، ورود و خروج به برنامه‌ی دوربین و سوئیچ بین مود دوربین عکاسی و دوربین فیلم برداری لازم است. همچنین یک برنامه نیز برای ویرایش عکس و فیلم بر روی آن وجود دارد.

منبع: digikala.com

Samsung i927 Captivate Glide Samsung i927 Captivate Glide

1391/6/17 بررسي اين گوشي رو توي 2 تا كامنت ميزارم ،‌ اميدوارم بدرتتون بخوره ....
منبع: digikala.com
• طراحی و ساخت
سامسونگ در طراحی مدل‌های هوشمند خود کمتر تغییرات اساسی ایجاد نموده است و به نظر می‌رسد به فرم اصلی گوشی‌های خود وفادار است و فقط در هر مدل مقداری تغییرات جزئی ایجاد می‌نماید. i927 هم از این قاعده مستثنا نیست و فرمی شبیه به مدل‌های مشابه مانند Galaxy S II و یا Galaxy R را داراست. البته تغییر اساسی که در این مدل به وجود آمده مربوط می‌شود به یک کیبورد کشویی که نه تنها از زیبایی گوشی کم نکرده است، بلکه به خاطر طراحی و ساخت ظریف آن پهنای گوشی را افزایش چشم گیری نداده است و البته در هنگام کار با گوشی مخصوصا در هنگام ارسال پیامک و یا ایمیل یا گشت و گذار در اینترنت به سبب راحتی که به کاربر می‌دهد، رضایت او را جلب می‌نماید.

کیبورد کشویی این گوشی به صورت مکانیکی به سمت راست گوشی باز می‌شود. در قسمت بالای گوشی خروجی 3.5 میلی‌متری هدفون و همچنین درگاه USB قرار گرفته است. در سمت راست کلید پاور و در سمت چپ کلید تنظیم صدا تعبیه شده‌اند و نهایتا در قسمت پشتی گوشی که دوربین 8 مگاپیکسلی و فلاش LED به همراه بلندگو قرار دارند. لازم به ذکر است که سیم کارت و کارت حافظه این گوشی هر دو در قسمت زیرین باتری جای می‌گیرند.

• صفحه نمایش
برای توصیف نمایشگر 4 اینچی i927 می‌توانیم از کلمه‌ی شگفت انگیز استفاده کنیم. رنگ‌های مشکی کاملا عمیق است و شما را محصور خود می‌کند. کیفیت دید از زاویه هم عالی است.
رزولوشن این نمایشگر 800×480 پیکسل می‌باشد. در نمایشگری با چنین کیفیت، رزولوشن کمی بالاتر چندان نیاز نیست. همان‌طور که گفتیم کیفیت دید از زاویه‌ی آن فوق‌العاده است و با چرخاندن و نگاه کردن از زوایای تندتر هم، کیفیت رنگ‌ها تغییر نمی‌کند. تنها در تماشا از زاویه های بسیار تند تغییر رنگ مشاهده می‌گردد. چه با آن به تماشای فیلم بنشینید و چه به مرورگری وب بپردازید، نمایشگر Super AMOLED کار شده بر روی این مدل شما را به این فکر می‌اندازد که احتمالا یکی از بهترین نمایشگر های موجود بر روی تلفن‌های همراه تا به این تاریخ، همین نمایشگر است.

• سخت افزار
پردازنده یک گیگاهرتزی و دو هسته ایi927، این گوشی را به یکی از گوشی‌های هوشمند دو هسته ای قوی تا زمان تولید خودش تبدیل نموده است. وجود یک پردازشگر اختصاصی GeForce و رم یک گیگابایتی، باعث شده در آزمون‌های مربوط به جلوه های گرافیکی سه بعدی، این گوشی نمره قبولی گرفته و با عملکرد خود در زمینه بازی‌های سه بعدی، شگفتی کاربران را برمی انگیزد. بدین ترتیب می‌توان گفت اگر عاشق انجام بازی‌های متنوع و حتی سه بعدی با گوشیتان هستید، این گوشی می‌تواند انتخاب شما باشد.

• باتری
باتری استفاده شده در i927 یک باتری لیتیوم یونی 1650 آمپریست که برای بیش از 8 ساعت مکالمه ممتد انرژی ذخیره می‌سازد. بالطبع اگر گوشی در حالت آماده باش قرار گیرد، برای بیش از 390 ساعت بی نیاز از شارژ مجدد روشن می‌ماند.

Samsung i927 Captivate Glide Samsung i927 Captivate Glide

1391/6/17 ممنون هدايت جان ... يه جايي خوندم كه هندسفري نميخوره و بايد از هندسفري بلوتوث استفاده كرد فقط موندم بخرم يا نه ، تو اين رنج قيمت كدوم گوشي هاي ديگه رو پيشنهاد ميكنيد ؟!

Samsung i927 Captivate Glide Samsung i927 Captivate Glide

1391/6/16 با سلام ،
من ميخواستم اين گوشي رو بگيرم ، از همه جنبه n1 هستش ، يه جايي ديدم كه hansfree نميخوره ، درسته ؟

ممنون ميشم راهنماييم كنيد ...

Samsung I9103 Galaxy R Samsung I9103 Galaxy R

1390/12/3 ببخشيد ، قيمت اين گوشي (‌ قيمت ثابتش - يعني قبل از گرون شدن دلار) چند بوده ؟
فكر ميكنم اگه به گوشي بالاي 500-600 پول بدي يعني پولتو ريختي بيرون !
اولين قيمتش = 687,000 تومان بوده !
عاشق اين گوشي شدم ، قيمتش كي مياد پايين ؟

Samsung I9103 Galaxy R Samsung I9103 Galaxy R

1390/12/1 ببخشيد اشتب شد !

بين اين گوشيها 3 دلم :

Nokia E7
I9103 Galaxy R
Optimus Black P970

لطفا يكيشو بگيد با دليل!

Samsung I9103 Galaxy R Samsung I9103 Galaxy R

1390/12/1 الان USB ON THE GO ، و TV OUT داره يا نه ؟ ، آخه اينا برام خيلي مهمه . مي خوام بخرم بين اين گوشيا سه دلم :دي

Nokia E7
I9103 Galaxy R
Galaxy Ace S5830

كدومو انتخاب كنم بهتره ؟
ممنون

Sony Ericsson Vivaz pro Sony Ericsson Vivaz pro

1390/11/29 اگه از من ميشنويد ، اين گوشي ارزش خريدن نداره !
1. تاچ ضعيف
2.سيستم عامل سيمبين
3.مولتي تاچ نبودن
...
..
.
اصلا ميدونيد ، 2 تا از دوستام اينو داشتن فقط از دوربينش راضين !
از من گفتن .........
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا