مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : tohid d
  • تاریخ عضویت : 1390/7/1
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

Samsung Galaxy A01 Samsung Galaxy A01

1400/10/27 سلام خدمت دوستان . بنده بعد از یک سال و نیم استفاده از گوشی نظرمو میگم.
اولا گوشی را به هیچ وجه وقتی شلوار لی پوشیده بودید داخل جیب شلوار قرار ندهید چون با فشاری که روی صفحه میاد هاله زرد رنگ به مرور روی حاشیه گوشی می افته.برای گوشی من این اتفاق افتاده.
دوم اینکه تا زمانی که رام 10 داشتم و هنوز آپدیدت روی گوشی نیامده بود حافظه گوشی جوابگوی نصب تعداد زیادی از برنامه ها بود ولی وقتی رام 11 آپدیت کردم بیچارگی من شروع شد. خیلی زود حافظه داخلی پر میشه و برنامه ها رو هم پاک می کنم ولی باز حافظه گوشی آزاد نمیشه. تا 97 درصد حافظه گوشی پر میشه و حتی یک برنامه هم نمیشه روش نصب کرد و یا برنامه هایی که نصب شده را آپدیت کرد. چندین بار گوشی را از قسمت ریکاوری وایپ کش و وایپ دیتا کردم و فضا آزاد میشه و فقط 40 درصد حافظه داخلی را رام پر کرده ولی وقتی برنامه های داخلی خود گوشی شروع به آپدیت می کنی و مثلا تا 12 تا برنامه نصب می کنی حافظه داخلی شروع به پر شدن می کنه تا 97 درصد از فضای داخلی را پر می کنه و حتی بعد او بری کل برنامه های نصبی را حذف کنی باز فضا آزاد نمیشه و میبینی 90 درصد باز پر نشون میده. برای همین میگم این گوشی رو اگر بخواهید چندید نرم افزار کاربردی بزنید و استفاده کنید اصلا جوابگو نیست

DIMO 700 DIMO 700

1393/6/28 با سلام خدمت دوستان
من این گوشی رو به 4.1.1 آپدیت کردم و خیلی خوب کار میکنه . در نظرات علی آقا گفته بودن که بازی اچ دی اجرا نمی کنه که من بازی ( مکس پین HD) رو اجرا کردم و خوب هم جواب داد. در کل نسبت به قیمتش خیلی تبلت خوبی هست و این تبلت رو نمیشه با تبلتهای سامسونگ و... مقایسه کرد.آخه چطور بچه ها می آین، تبلت چند میلیونی رو با تبلت 200 تومنی مقایسه می کنن .انصافتون کجا رفته!

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1392/4/27 با سلام
دوست عزیز سیاست سامسونگ ساخت بروزترین گوشی با قیمت پایین است و پلاستیک به قول شما این پلاستیکهای اسباب بازی نیست که هی شما تکرار می کنین ،خود ساخت این نوع پلاستیک ها ی پیشرفته تکنولوژی می خواد که HTC و سونی نداره. اگه داشتند حتما تو گوشیهاشون استفاده می کردند .
و تازه برای اینکه گوشی های سامسونگ ارزان در بیاد از این نوع پلاستیکهای مقاوم استفاده می کنه .تا همه بخرند و فروشش بالا بره . همانطور که در خبر ها می خوانیم 10 میلون فروش در عرض یک ماه برای یک گوشی سامسنگ . حتما یه مزایایی گوشیهای سامسنگ دارند که این قدر طرفدار داره . و نمی شود این همه جمعیت مشتاق گوشیهای سامسنگ را مسخره کرد . مردم پولشونو از باد هوا در نمی آرند که مفت و مجانی از دست بدهند . و این اتفاق در کشورهای پیشرفته مثل آمریکا و اروپا توسط مردم آگاه و اقتصادی می افته که پول مفت به چیزی نمی دهند.
و راجب به خراب نشدن گوشی های HTC و سونی بگم که خود من چند سال از گوشیهای HTC استفاده کردم و بعد از چند بار عوض کردن رام ، گوشیم برک شده و بایدبعد از این اتفاق گوشی را در ساختمان سازی عوض آجر استفاده کنی .و در مورد گوشیهای سامسنگ مثل گالاگسی اس 2 و اس 3 و اس 4 من بیش از 50 بار رام عوض کردم و گوشیهام به هیچ مشکلی بر نخوردند.
پس کو این همه ادعا که گوشی های HTC و سونی خراب نمی شوند .پس چرا ما ندیدیم.
دیگه مردم کلافه شدند از باطری های بد و به درد نخور گوشیهای HTC . چون HTC تکنولوژی ساخت باطری نداره و همچنین سونی .
و در آخر خود شرکتهای HTC و سونی 30 - 40 درصد قطعات خود را از سامسونگ می گیرند.
من گفتم که نمی خواهم از برندی طرفداری کنم ولی حق را باید گفت و شمابه طرفداری از برندی این همه سیاه نمایی نکنید.

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1392/4/24 با سلام خدمت دوستان
من عاشق گوشی های جدید و با تکنولوژی بالا هستم و 7 ساله از گوشیهای هوشمند استفاده می کنم.قبلا HTC وحالا به دلایلی سامسنگ.
بچه ها می دانید بهترین خودرو تو ایران کدام خودرو هست ؟
دو ستان می دونن بهترین خودرو اون خودرویی هست که قطعاتش تو بازار ارزان و فراوان باشه و خدمات پس از فروش بهتری داشته باشه . نه خودرویی که گران باشه و باهاش پوز بدی و موقع خرابی یک قطعه 2 ماه ماشینت بخوابه تا براش قطعه پیدا بشه.
حالا بعد از مثال بالا میرسیم سر حرف خودمون کدام گوشی تو ایران و تواین موقعیت خوبه.
گوشی خوب هست که ارزان باشه دارای قابلیت زیاد و خدمات پس از فروش خوب باشه و آن هم گوشی های سامسنگ می باشد.گوشی های سامسنگ از لحاظ به روز بودن به روز و زیبا، وخوش ساخت عالی دارن و قیمت آنها نسبت به هم کلاسهای خودش بسیار خوب هست.
تازه هر ماه یک یا دو آپدیت برای رامهاش میده بیرون که این بی نظیره و اگه ایرادات نرم افزاری داشته باشه زود بر طرف میشه . ولی سایر برندها پیر میشی اونقدر منتظر می مونی تا برا گوشیت رام جدید بیاد. بهترین گوشی های سونی و HTC در طول سال یک یا نهایت دو رام براش درست نمی کنن.
و به دلیل تحریم ها هم قطعات گوشی ها ی اون برند ها پیدا نمیشه و این در مورد سامسنگ دلالت نمی کنه.
و در مورد صفحه نمایش ها بگم که در زیر عده ای از دوستان نظر داده بودند و با نمایش عکس می خواستند ثابت کنند که صفحه نمایش TFT بهتر از Super AMOLED است منظورم پست آقای Adrian F
است .من می خاهم به ایشان عرض کنم که رشته تحصیلی من نقاشی و دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه هنر های زیبا هستم. در مورد رنگهای این دو نمایشگر عرض کنم که رنگهای نمایشگر Super AMOLED پخته و جا افتاده است ولی رنگها در نمایشگر TFT به صورت خام و خالص دیده می شوند و این اصلا برای افرادی که آشنایی با رنگها را دارند خوب نیست . بعضی معایب و مزایا در این دو نمایشگر مشهود است ولی در کل علم پیشرفت می کنه و هر روز ما به طرف بهبودی و بهتر شدم می رویم و پیشرو این تکنولوزی هم فعلا سامسنگ هست . سایر شرکتها در مقابل شرکت سامسنگ مثل یک دهکده کوچک در مقابل یک ابر شهر پیشرفته است . و اگر برای سامسنگ در آینده مشکلی پیش نیاد یک ابر غول در تولید تکنولوژی روز خواهد شد و سایر رقبا خود کنار خواهند رفت .
من طرفدار هیچ برندی نیستم و دعا می کنم کشورمان ایران بتواند در عرصه ها ی مختلف این غولهای بی شاخ ودم را کنار بگذارد. انشالله

Samsung E1190 Samsung E1190

1391/11/9 بچه من دیروز گرفتمش. کلی باهاش حال کردم

Samsung I9100 Galaxy S II Samsung I9100 Galaxy S II

1390/7/1 سلام خدمت دوستان محترم
من چند مدتي هست كه تحقيق مي كنم تا يك گوشي به روز و با تكنولوژي عالي بخرم ولي انتخاب محدودي دارم . بين گوشي گالاكسي اس 2 و HTC EVO 3D و آيفون 4 موندم .
همه آنها مزايا و معايبي دارند. و باز موندم كه منتظر بمونم گالاكسي اس 3 و يا ايفون 5 و يا يك گوشي پيشرفته جديد ديگر شركت HTC تا 2012، معرفي مي كنه يانه . نمي دونم اگه سه ماه منتظر بمونم تا 2012 بشه و ايفون5 با آن تكنولوژي رويايي كه همه جا جار ميزنن مي ياد و يا گالاكسي اس 3 كه تبليغ زده يك گوشي با پروژكتور و كيبورد ليزري عرضه ميكنه و ياخبر هايي از HTC به گوش ميرسه كه گوشيهاي فوق پيشرفته را در اوايل سال 2012 روانه بازار مي كنه ، قيمت هاش به چه صورت خواهد بود آيا من با يك ميليون توماني كه با چند ماه پس انداز و خون دل خوردن جمع كردم مي تونم اين گوشي هارو بخرم يا نه و يا حداقل بعد از اين مدت انتظار فقط مي تونم گوشيهاي قديمي شده گالاكسي اس 2 و ... رو با قيمتهاي ارزان تر نسبت به حالا بخرم .؟
حالا يكي منو راهنمايي كنه بگه اين گوشيها تا سه ماه آينده مياد با آن تكنولوزي هاي فوق پيشرفه تا ما منتظر بمونيم و يا حالا بين اين گوشيهاي گالاكسي اس 2 و HTC EVO 3D يكي را انتخاب كنم .
حالا اگه بيام مثال EVO 3D رو انتخاب كردم و 830000 تومان ناقابل را به اين دادم تا سه ماه نشده سامسونگ و يا HTC يك گوشي سه بعدي خيلي پيشرفته تر از اينها معرفي كنه اون وقت من از دق مي ميرم.
از موقعي كه تبليغات آيفون 5 با آن كيبورد ليزري و پخش هولوگرافيك و آن باريكي و زيبايي رو ديدم ديگر اين گوشيهاي فوق برام شبيه اسباب بازي مياد ولي مي دونم اگه آيفون 5 با آن تكنولوژي رويايي بازار بياد قيمتش حداقل 3500000 تومان مياد كه من پنجاه سال ديگم پولم به اينا نميرسه ولي يه اتفاق جالب ميوفته كه شركتهايي همچون سامسونگ براي روكمي تكنولوژي آيفون رو درگوشيهاي جديدش با قيمت هاي خيلي ارزان به بازار ميده كه ما هم بتونيم بخريم .
ببخشين سرتونو به درد آوردم . حالا به من بگين چه كنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اينم لينك آيفون 5
http://goognos.persiangig.com/video/%D8%A7%D9%8A%D9%81%D9%88%D9%86%205.flv
ببينين پولدار ها تا سه چهار ماه آينده صاحب چه گوشي مي شوند و ما هنوز اندر خم گالاكسي اس 2 هستيم.
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا