مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : sira s
  • تاریخ عضویت : 1393/7/11
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1400/12/28 هنگام استفاده از یوتیوب و واتساپ اگر وای‌فای روشن باشد کار نمیکنند این اپلیکیشن‌ها و فقط هنگامی که دیتا روشن است کار می‌کنند. بقیه اپلیکیشن‌ها در کار با وای‌فای مشکلی ندارند. دوستان چنانچه مطلع باشند و کمک کنند، سپاسگزار خواهم شد.

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1396/12/8 تجربه خرید جدید از دیجی کالا: گوشی از دیجی سفارش دادم. وقتی به شیراز رسید کارتن آن صدمه دیده بود و آن موتورسواری که بار آورده بود گفت که ماشین در جاده چپ کرده ! و رقت. بعد از باز کردن جعبه گوشی روشن نمیشد. تماس گرفتم و بعد از دو روز آمدند تحویل گرفتند و رفتند. یک هفته ای گذشت و خبری نشد. تماس که گرفتم گفتند دوباره میفرستیم. باز هم یک هفته گذشت و در این مدت آن گوشی که با یک اسپیکر جایزه هم بود ، جایزه آن حذف و قیمت گوشی ۱۵۰۰۰۰ تومان گران شده بود. بعد از ۱۷ روز تماس گرفتم گفتند موجودی گوشی تمام شده و پول را بحساب میریزیم. گفتم در سایت برای فروش هست ، گفتند خیر نیست!!!!! تقریبا با پنج کارشناس دیجی کالا صحبت کردم و مدارک هم موجود است. هنوز بعد از یک ماه آن گوشی برای فروش در سایت موجود است. همچنان در حیرتم از این رفتار دیجی کالا. خریدهای زیادی از دیجی کالا داشتم و قبلا مدافع سرسختی برای آن بودم اما اکنون بهیچ کس آن را توصیه نمیکنم. آن گوشی نیز mate 10 pro بود. راحت از بازار بخرید و خود را شکنجه نکنید.

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1396/11/1 سلام. در قسمت فروشندگان و فیمت ، سه آگهی وجود دارد که دوتای اول فیک بوده و کلا این گوشی را ندارند اما هرساعت اعلامیه خود را آپدیت میکنند. (آراد موبایل و ال دیجیتال) ، در آگهی سوم هم اصلا قید نشده که با این قیمت محصول 64GB را میفروشند و نه 128B که باید بروشنی به خریدار اعلام گردد.
دوستان ادمین لطفاً بررسی فرمایید.

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/7/11 دوستان شیرازی ، s5 32gb چهار هسته ای را در هیچ فروشگاهی ندیدم. و از هر فروشگاهی هم که پرسیدم عصبانی شد! اگر جایی سراغ دارید بفرمایید . سپاس
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا