مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : کیوان ش
  • تاریخ عضویت : 1393/3/12
  • تعداد نظرهای داده شده : 28

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 28 از مجموع 28 مورد

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/5/25 درود
بله داره و کاملا از فارسی پشتیبانی میکنه

Nokia Lumia 520 Nokia Lumia 520

1393/5/25 داش مسعود این روش بلد هستم منظورم فکتوری ریست و مستر ریست از طریق دکمه های کناری گوشی هست خیلی وقت قبل یکی از دوستان بهم یاد داد که کدوم دکمه ها را و به چه مدت نگه دارم تا ریست بشه اما متاسفانه الان فراموش کردم .
به هر حال ممنون از راهنماییت.
لطفا هر یک از دوستان که موارد فوق را بلد هست و اطلاعات داره راهنمایی کنه.
با تشکر از تمام دوستان محترم

Nokia Lumia 520 Nokia Lumia 520

1393/5/22 درود
دوستان محترم اگرامکان داره راهنمایی کنید که چطوری گوشیم ریست کنم که همه چیز از داخل گوشی پاک بشه مخصوصا حسابهای ایمیلم ، چون میخوام گوشی را بفروشم و تبدیل به احسن کنم برای همین نمیخوام چیزی تو گوشی باقی بمونه و اینکه طرف خریدار هم بتونه حسابهای خودش را بریزه داخل گوشی و استفاده کنه چون متوجه شدم با عوض کردن سیمکارت بازم حسابها قابل دسترسی هستن.
(اگه میشه همه روشهای ریست کردن را روشش رو توضیح بدین ، مثلا مستر ریست و فکتوری ریست و بگین هر کدوم در چه مواردی بدرد میخوره و کارایی داره)
با سپاس فراوان مخصوصا از دوستانی که برای راهنمایی دیگران وقت میزارن و حوصله به خرج میدن
با ارزوی موفقیت برای تک تک شما عزیزان
بدرود

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/5/17 درود
بلاخره این گوشی راگرفتم g900f با کارتن عربی سفارش امارات ، رامxsg و ناکس وارانتی0x0 به قیمت1720 البته یک برچسپ زد خش وضربه مارک بوف هم براش گرفتم 60 تومن که سرجمع شد1780.
البته خودم خیلی دوست داشتم 8 هسته ای بگیرم تا خیالم از هرجهت راحت باشه اما دوستم که فروشگاه موبایل داره وبهش سفارش داده بودم با کارتن پلمب برام بیاره بنده خدا مدل 4هسته ای برام اورده بود منم تو رودرواسی گیر کردم و همین 4هسته ای که اورده بود برداشتم.
راستش از هرجهت عالی و تا حالا که حسابی باهاش حال کردم به روز رسانی هم کردم البته با ترس که خدا راشکر مشکلی پیش نیامد.
حالاچند تا سوال دارم
1_ ایا برای تنضیمات اولیه کازخاصی باید انجام بدم
2_ اکانت سامسونگ که برای بعضی برنامه ها میخواد را چطور باید درست کنم و به درد چه کارایی میخوره
3_ اگر این جورنرم افزارها را از گوشی دوستام به گوشی خودم بلوتوث کنم مشکل داره یا باید فقط از جای مطمئن دانلود کنم
4_ اگر پیشنهاد و نظری دارید خوشحال میشم استفاده کنم خصوصا در مورد نرم افزارها و ادرسشون واسه دانلود

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/5/17 حدود1750 البته درشهرما (زاهدان)

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/5/14 درود
به یکی از دوستام که فروشگاه موبایل داره گفته بودم این گوشی را پلمب برام بیاره اون بنده خدا هم اورده برام البته (g900f) سفارش امارات xsg حالا نمیدونم این مدل بدون مشکل هست یا امکان داره در اینده مشکل پیش بیاد.
در ضمن تو شهر ما با گارانتی بطور کل وجود نداره بنابراین هر مدل بگیرم بدون گارانتی هست فقط میخوام بدونم (g900f) رام xsg مشکل لاک شدن داره یا خیر؟
با سپاس فراوان.
بدرود.

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/5/14 درود
اميرجان ۲ تا سوال دارم اگه لطف کنی و جواب بدی( دوستان دیگه هم اگر براشون امکان داشت جواب بدن سپاسگذار میشم )
۱- (g900f) رام امارات xsg انلاک هست یا نه. چون بیشتر کامنتهای قدیم را که خوندم بیشتر دوستان سفارش امارات با رام xsi را میگفتن انلاک هست. (یعنی برای گوشی های رام xsg امارات مشکل پیش میاد یا خیر، بقیه موارد۶گانه اش درست هست)
۲- داخل خود گوشی از چه طریق میشه چک کرد رام گوشی همونی هست که روی جعبه زده یا نه (اگر رام عوض شده باشه ناکس واراتی تغییر میکنه یا نه.
با سپاس فراوان ازشما.
بدرود

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/5/12 درود
امروز چند تا فروشگاه رفتم که هم مدل (g900h) وهم(g900f) داشتن جالب اینکه هم 16 گیگ و هم 32 گیگ این دو مدل داشتن و ازنظر قیمت هم همشون در یک سطح بود با تفاوت ناچیز حدود۲۰ تومن. مدل(g900f) هم که داشتن کارتناشون هم عرب نویس بود هم برچسپ رام امارات داشت(داخل خود گوشی را نمیدونم چون جعبه ها پلمب بود) مدل ۳۲ گیگ (g900h) هم داشتن که متوجه نشدم رام کجا بود البته احتمال میدم رام افغانستان باشن.
دوستان با این شرایط شما اگه جای من بودید کدوم را میگرفتید(البته با دلایل قابل قبول و موجه نه از روی تعصب)
لطفا نظرتون را با دلیل بگید تا بتونم به کمک شما دوستان عزیز و محترم بهترین انتخاب کنم.
باتشکر. بدرود.

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/5/9 درود
امیر جان گل سپاس از اینکه پاسخ دادید.
امیرعزیز همون طورکه گفته بودم قبلا از سیستم سیمبیان و ویندوزفون استفاده میکردم
واطلاعات چندانی از اندروید نداشتم اما با کمک جنابعالی و دیگر دوستان(خصوصا با مطالعه کامنتهای قبلی شما) حالا اطلاعاتم به حدی رسیده که میتونم به اطرافیانم دراین زمینه کمک کنم واین را مدیون تمام دوستان خصوصا جنابعالی هستم.
این مطالب را عنوان کردم تا بدانید وقت گرانبهایتان را بیهوده هدر نداده اید و امیدوارم ذکر ان باعث دلگرمی بیشتر شما در ادامه این راه شود.
در پایان از همه دوستان خواهشمندم از موارد بیهوده و غیر علمی که هیچ سندو منبع قابل اعتباری ندارند پرهیز نمایند تا خدای نکرده باعث خسارت و ناراهتی دیگر کاربران هموطن نشود.
با تشکرفراوان از شما.
بدرود

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/5/8 درود
امیر جان عزیز اول به خاطر مطالب و موارد فراوانی که از شما یاد گرفتم از شما تشکر میکنم.( در مدت ۲ماهی که تصمیم به خرید این گوشی گرفتم و تحقیق میکنم هرروز بعنوان خواننده حضور دارم و صادقانه اعتراف میکنم شما موفق شدی چیزهای مفید زیادی بهم یاد بدی و میدونم امسال من زیاد هستن که از شما و دیگر دوستان و حضور سبزتان استفاده بردن) امیدوارم در این راه موفق باشید.
خواهش میکنم اگر امکان داره در مورد موارد۲۲ گانه هم توضبحاتی بدهید خصوصا اینکه در چه مواردی باید به ان توجه شود و ایا در موقع خرید باید حتما این موارد را چک کنیم یا نه؟ (در چک کردن موارد به چه نکاتی باید مورد توجه باشد)
با سپاس از شما.

بدرود.

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/5/8 درود
در مورد باتری چند تا سوال داشتم که از دوستان تقاضا دارم پاسخ دهند
۱- چه موقع برای اولین بار باید گوشی را به شارژر وصل کرد( یعنی باید صبر کنیم درصد شارژ باتری به حد معینی برسه و بعد بزنیم به شارژ یا اینکه در ابتدا که گوشی را برای اولین بار روشن کردیم در اولین فرصت به شارژ وصل کنیم)
۲-وقتی برای اولین بار زدیم به شارژ( با توجه به رعایت موارد ذکر شده در سوال اول) تا چه مدت بزاریم در حال شارژ باقی بمونه ( یعنی تا مدت زمان خاصی باید بزاریم در حال شارژ باشه یا اینکه به درصد معینی که رسید از ادامه شارژ کردن خودداری کنیم)
با تشکر فراوان از دوستانی که بدون هیچ چشم داشتی تخصص و. تجاربشون را در اختیار دیگر کاربران قرار میدهند.
بدرود

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/24 درود:
ایا بعد از چک کردن ناکس وارانتی گزینه ای برای خروج وجود داره یا روش خاصی برای خروج باید دنبال بشه؟از دوستانی که در این مورد اطلاعات دارن خواهشمندم توضیح بدن .
از اینکه حوصله به خرج میدین و برای پاسخ دادن وقت میزارید صمیمانه سپاسگذارم.

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/21 دیروز یه فروشگاه رفتم که حدودا 10 تا گوشی اس۵ در ۳رنگ داشت، جالب این بود که همه گوشی ها جعبه هاشون باز بود ، ازش که دلیل پرسیدم در جواب بهم گفت هیج کجا گوشی پلم نمیتونی پیدا کنی چون وارد کننده ها اول تک تک گوشی ها را باز و امتحان میکنن بعد میفرستن ایران هر چی بهش گفتم خیلی جاها هست تازه اونم با گارانتی اما قبول نمیکرد جالب تر اینکه فروشگاه موبایل داره و چندتا چند تا از هر رنگ واسه فروش اورده اما اصلا اصلا نمیدونست اس۵ مدل ۴ هسته ای و ۸هسته ای داره در مورد لاک شدن هم که اصلا نفهمید چی بهش گفتم و در جواب بهم گفت:اگر جایی گوشی لاک و پلم گیر اوردی بدون خود فروشگاه لاک و پلمش چون وارد کننده ها همه جعبه ها را برای امتحان باز میکنن.
کلی بعد از بیرون اومدن از فروشگاهش خندیدیم .(اینهم اژ فروشنده هامون که باد اطلاعات درست به مشتری بدن اما....)

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/21 درود
شرمنده که. هروقت سوالی دارم مستقیم مزاحم شما میشم هرچند باقی دوستان هم استاد هستند وحتما میتونن جواب بدن ولی بنده حقیر به دلیل اعتمادی که به تخصص شما دارو همچنین به دلیل جامع و کامل بودن پاسخهای شما وطرز نگارشتون که برای حقیر قابل فهمتر میباشد ترجیح میدم از جنابعالی پاسخ دریافت کنم.
سوال:ایا همین که گوشی اس۵ هشت هسته باشه(g900h) کافیه و یعنی در ایران مجاز و انلاک هست یا باید موقع خرید (g900h) هم به کشورهای مجاز درج شده پشت جعبه توجه نمود.(چون چندتاجعبه که من دیدم هیچکدوم فارسی یا عربی نویس نبود و لیست کشورهای مجاز هم بصورت علایم اختصاری و باحروف انگلیسی نوشته شده بود که بنده بدلیل نداشتن اطلاعات کامل نتونستم متوجه بشم کشورهای مجازشون شامل ایران هم میشه یا نه)
سوال:در گوشی های ۴هسته(g900f) چطور میشه تشخیص داد سفارش امارات هست و کشورهای مجازش شامل ایران هم میشه،یا صرف اینکه (g900f) باشه کافی و بدین معناست که سفارش امارات و در ایران انلاک هست.
اگر راهنمایی دیگه ای هم دارید خیلی ممنون میشم راهنمایی کنید تا بنده و دیگردوستان بهره ببریم.
پیشاپیش ازاینکه برای پاسخگویی سوالات بنده و دیگردوستان وقت میزارید کمال تشکرو قدر دانی را دارم.
با ارزوی پیشرفت و موفقیت همیشگی برای شما.
بدرود.

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/19 Amir- جان درود
ایا مدل ۸هسته ای بطورکل در ایران مجاز(انلاک) هست یا موقع خرید۸هسته ای هم باید دقت کنیم که برای منطقه خاورمیانه باشه.
دوم اینکه بطور دقیق چطور میشه تشخیص داد که مال منطقه خاورمیانه است وایران هم ازکشورهای مجازهست.چون چندتا جعبه۸هسته ای که من دیدم هیچکدوم عربی نویس نبود و قسمت کشورهای مجاز هم بصورت علامت اختصاری بود و اسم کشورهای مجاز بصورت کامل نوشته نشده بود.
لطفا راهنماییم کن تا بدونم چطور تشخیص بدم ایران جز کشورهای مجازش هست و گوشی انلاکه.
باتشکرفراوان. بدرود.

Nokia Lumia 520 Nokia Lumia 520

1393/4/14 درود
داش افشین اگه امکان داره یکم بیشتر توضیح بده تا بدونم دقیقا چکار باید انجام بدم.
ممنون از راهنماییت.
بدرود.

Nokia Lumia 520 Nokia Lumia 520

1393/4/14 درود
داش چطور میتونم ریست فکتوری کنم؟ و اینکه وقتی گوشی ریست فکتوری شد باید تمام تنظیمات از اول وارد کنم مثل روز اول که خریدم و اینکه باید یک حساب جدید وارد کنم؟

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/14 درود
امیر جان به نظرت ورود پردازنده های ۶۴ بیتی در اینده چه تاثیری روی بازار موبایل خواهد داشت؟ ایا با ورود این نوع از پردازنده ها پردازنده هایی که در حال حاضر روی بسیاری از محصولات از جمله اس۵ هست از رده خارج خواهدشد. اصولا چه فرقی بین این نوع پردازنده و پردازنده های حال حاضر هست.چون بسیاری از دوستان طوری عنوان میکنن که با ورود پردازنده های جدید۶۴ به بازار گوشی هایی که از پردازنده های حال حاضر استفاده میکنن مثل اس۵ تبدیل به ابزارهای غیر کارامد و بی استفاده خواهند شد.

Nokia Lumia 520 Nokia Lumia 520

1393/4/12 درود.
داش اگر بخوام حساب ماکروسافت outlook و hotmail عوض کنم و حساب جدید به سیستم بدم باید چکار کنم فرض کن بخوام گوشی را بفروشم و نخوام صاحب بعدی از حسابهای من استفاده کنه و در ضمن اونم دوست داشته باشه حسابهای خودش رو گوشی فعال کنه.
بدرود.

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/12 درود
امیر جان خواستم نظرت در مورد ۴هسته ای سفارش امارات بدونم با توجه به اینکهG4 را ساپورت میکنه
ایا میتونه گزینه خوبی باشه وتو ایران براش مشکل پیش نمیاد. یا اینکه در کل ۸هسته ای را پیشنهاد میکنی.
بهتر بگم نظرت در موردG4 چیه؟
با توجه به اینکه این دوتا فرق فاحشی با هم ندارن به نظرت منکه برای خرید هر دو مدل در دسترسم هست بهتر نیست ۴هسته ای سفارش امارات بگیرم البته با توجه به ساپورت کردن ۴هسته ای امارات از G4.
خیلی ممنون میشم نظر تخصصیت بدی تا هم بنده و هم دیگران استفاده کنیم.
بدرود.

Nokia Lumia 520 Nokia Lumia 520

1393/4/5 درود
چند روز که وقتی وارد استور میشم هیچ نرم افزاری نمیتونم دانلود کنم پیغام خطا میده(درحال حاضر امکان دسترسی به حساب نیست) خیلی حالم گرفته لطفا راهنمایی کنید.
باتشکر.

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/3 همه ما نییتمون کمک کردن و دربیشتر موارد کمک گرفتن و بالا بردن سطح اطلاعاتمون هست نه کل کل کردن با هم. اگرهم نظر و اطلاعات ایشون در مورد 4k اشتباه بوده باشه بازم دلیل نمیشه که شما... . اونم با توجه به اینکه ایشون (amir-) برای خیلی از کاربرها حکم استاد دارن و در موارد زیادی تونستن با نظرات تخصصی و کارامدشون به دیگر کاربران کمک کنن تا مشکلشون حل بشه.
منکه بی صبرانه منتظر بازگشت ایشون هستم تا از نظرات تخصصی و بدون تعصبش هممون استفاده کنیم.
باا تشکر از همه دوستان. بدرود.

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/3/17 امروز یک گوشی دیدم که قابلییت بخش فیلم روی پرده داشت مثل سینما که با پرژکتور بخش میکنن. یعنی به اینصورت که داخل یک اتاق کاملا تاریک به وسیله این گوشی میشد روی دیوار گچی سفید فیلم بخش کرد. میشه در این مورد توضیح بدین و اینکه این قابلیت در کدام مدلهای سامسونگ موجوده و ایا اس۵ هم این قابلیت داره یا نه.

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/3/14 داش سوالم در مورد این بود که ایا فیلمهای ظبط شده k4 میشه از گوشی انتقال داد به سیستم یا لب تاب یا نه واگر میشه به چه طریق و دوم اینکه ایا امکانش هست فیلم k4 به یک گوشی دیگه بلوتوث کرد یا نه.

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/3/14 امیر جان گل ازت خواهش میکنم در مورد سوالاتی که کردم کمکم کن. البته اگه برات امکان داره و وقتش داری.برای اینکه وقت بقیه دوستان گرفته نشه ادرس ایمیلم خودم واست گذاشتم.
بی نهایت ازت سپاسگذارم.

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/3/14 کاملا با جوابی که به هادی دادی موافقم.
درضمن اقای هادی و همفکراش باید در نظر داشته باشن که شرکت بزرگی مثل سامسونگ هیچوقت باساخت کالای بی کیفیت وپخش اون اعتبارش زیر سوال نمیبره چه در جهان سوم چه هر جای دیگه.
وهمونطور که بهتر میدونید تبلیغات منفی نسبت به تبلیغات مثبت برای یک کالا ۹ برابر بیشتر هست بعنوان مثال وقتی شما کالای دارید که خوب کار نمیکنه هربار که حالتون گرفت به کسانی که اطرافتون هستن از بد بودنش و اینکه چطور حالتون گرفته حرفهایی میگید بدون اینکه اونها در این مورد چیزی پرسیده باشن حتی در بیشتر موارد اطرافیان اژ حالات شما متوجه ناراضی بودنتون میشن درمقابل وقتی کالای باکیفییتی دارید هر بار که خوب کار کرد و باهش حال کردی نمییای به اطرافیان در موردش حرفی بزنی و تعریفی ازش کنی.بازاریابها و مدیران سامسونگم خوب از این مثایل مطلع هستن و نمیان واسه به دست اوردن سود بیشتر در کوتاه مدت اینده شرکت وفروش محصولاتشون در درازمدت به خطر بندازن و ازسود کلانی که در دراز مدت به دست خواهند اورد چشم پوشی کنن.با توجه به مواردی که گفتم اگر اکسینوس مشکل میداشت هیچوقت روانه بازار نمیشد حتی در جهان سوم چون در اینصورت اینده سامسونگ و فروش دیگر محصولاتشم به خطر می افتاد

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/3/13 دوستان وقتی با این گوشی 4k فیلم گرفته شد ایا میشه این فیلم ریخت رو سیستم یا هر جای دیگه و اگر جواب مثبت به چه طریق و دیگه اینکه ایا میشه این فیلم از طریق بلوتوث انتقال داد یا نه

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/3/13 با سلام خدمت تمام دوستان. خصوصا amir- اقای گل که با نظرات تخصصی و کاربردیش حداقل به من خیلی چیزا یاد داد. امیرجان حدود ۱ ماه میشه که در مورد چندتا گوشی ازجملهs5 تحقیق میکنم. و با راهنمای شما و دیگر اساتید به این نتیجه رسیدم که s5 از بقیه گوشی هایی که مد نظر داشتم بهتره وبه همین دلیل از همه خصوصا شما امیرجان متشکرم چون چیزی نمونده بود بخاطر نظرییات غلط و غیر تخصصی بعضی دوستان ۹۰۰۵نوت بخرم و ادامه ماجرا. امیر جان ودیگر دوستان حتما ازحرفام متوجه شدید که تجربه ام از اندروید خیلی کمه قبلا کاربر سیمبیان بودم حدود ۶ماه هم میشه که ویندوزموبایل دارم. وحالا با انتخاب این گوشی میخوام با اندروید کار کنم به همین دلیل خیلی از کامنتها رو که خوندم با اجازه دوستان متوجه شدم اقا امیر در این زمینه تخصص لازم داره وشروع کردم به خوندن کامنتهای قدیمیتر ایشون اما به خاطر مشکل چشمام نتونستم همشون بخونم تا بیشتر یاد بگیرم. چون میدونم سوالاتم احتمالا تکراری باشه تصمیم گرفتم ادرس ایمیلم بزارم تا دوستان مخصوصا امیر جان اگه وقت کردن کمکم کنن. سوالم در مورد موارد ۶ گانه و تست های۲۲گانه هست اگه لطف کنید و به ایمیلم بفرستید خیلی خیلی ممنون میشم در ضمن اگه راهنمایی دیگه ای هم داشتید خوشحال میشم استفاده کنم. کوچک همتون رضا.
kaywan.shah@hotmail.com
موارد 1 تا 28 از مجموع 28 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا