مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Majid B
  • تاریخ عضویت : 1392/9/13
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Sony Xperia ZR Sony Xperia ZR

1392/9/27 با سلام خدمت همه دوستان
بعد از چند تا آپدیت و دانگرید و پرس وجو از تعمیرکارها متوجه شدم ایراد ((wifi)) گوشیم متاسفانه ((سخت افزاریه)). البته درمورد اشکال bluetooth و 3g گوشی هم شنیدم ولی برای من این مشکلاتو نداشت.

اینم بگم انصافا با همه چیز این گوشی حال کردم "انتن دهی" خوب "صدا بسیار خوب ( مکالمه و آهنگ)" "دوربین" بعد از اپدیت فوقالعاده "صفحه نمایش بسیار بهتر از z" و "باتری" بعد از آپدیت در یک کلام عالی.
ولی فقط فقط فقط مواظب باشید که این مشکل wifi خراب تو این گوشی شایع هست. گوشی توسط مغازه ای که خریدم به نمایندگی فرستاده شده. امیدوارم درست بشه.خلاصه نتیجه تعمیر شدن یا نشدنش رو اعلام میکنم تا دوستان با آگاهی بیشتر اقدام به خرید کنند. تفاوت قیمت گارانتی دار و بدون گارانتی فقط 50 تومن ناقابل بود!
در هر صورت امیدوارم ازین مشکلات برای دوستان وگوشی های دیگه پیش نیاد.
یاعلی

Sony Xperia ZR Sony Xperia ZR

1392/9/26 سلام دوستان
"ایراد خیلی مهم گوشی"
"حتما بخونید جای دیگه هم بنویسید"
من گوشی رو سه روزه که خریدم (بی گارانتی) بعد از دو روز wifi گوشی به مشکل خورده و وصل نمیشه تو سایتهای خارجی هم در موردش خوندم با آپدیت 4.2.2 هم حل نشد میگن مشکل "سخت افزاری" و از mainboard گوشی هست که باید تعویض بشه. بعضی از گوشی ها بعد از دو هفته یا یک ماه به مشکل خوردن پس یا نسخه گارانتی دارش رو بخرید یا اصلا صرف نظر کنید.
منم بدون تحقیق و براساس نظرات همن سایتها خریدم رو کاغذ امکانات عالی هست ولی الان من 1 میلیون پولم رو ریختم تو آب جوب گوشی wifi نداره لطفا به بقیه هم اطلاع بدین که مشکل من براشون پیش نیاد.
یا حق

Nokia Lumia 625 Nokia Lumia 625

1392/9/13 سلام دوست من.
gpu adreno 305 از adreno 225 ضعیف تره تنها مزیتش پشتیبانی از open GL ES 3.0 هستش. در ضمن adreno 305 قدرت فیلمبرداری در کیفت FullHD را نداره ولی 225 داره.
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا