مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Afshin A
  • تاریخ عضویت : 1392/8/25
  • تعداد نظرهای داده شده : 12

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد

Sony Xperia Z5 Dual Sony Xperia Z5 Dual

1395/3/12 سلام
قابلیت دابل تپ داره
هندزفری خیلی با کیفیتی داره که ریزترین نت ها رو هم باهاش میشنوید.
فست شارژ ظاهرا اپشنال هستUCH10 روش نوشته و حدود یک ساعت و نیم تا یک ساعت چهل و پنج دقیقه گوشی رو از صفر فول می کنه.
در صورت خیس بودن درست کار نمی کنه، اما عرق تاثیری نداره،مگر نوک انگشت چقدر عرق می کنه کلا؟:D
مطمئن باش از خریدش پشیمون نمی شی

Sony Xperia Z5 Dual Sony Xperia Z5 Dual

1395/3/12 سلام
من روز اول که گوشی رو خریدم پرش کردم از برنامه های به درد نخور که باطری رو خالی می کنن و حتی تو حالت استندبای شارژ رو می خورن! یکیش Shareit و برنامه مشابهی برای مدیریت باطری بود که دقیقا برعکس عمل می کرد و حتی باعث شد از شارژر فوری و طول عمر شارژ مصرفی این گوشی نا امید بشم. اما وقتی برنامه Share it و اون مدیریت های اضافه رو پاک کردم گوشی خوب شد. یکی دیگه از مشکلات این برنامه استفاده بیش از حد رم و سی پی یو بود که باعث می شد حرارت به طرز محسوسی بالاتر بره و زمان شارژ رو هم بالاتر ببره. پس توصیه می کنم اگر برنامه مشابه دارید پاک کنید.
امیدوارم کمک کرده باشم.

Sony Xperia Z5 Dual Sony Xperia Z5 Dual

1395/3/12 سلام
یک حالت کارکرد تاچ با دستکش هستGlove Mode در منوی display شاید اون را فعال کرده بودید.

Sony Xperia Z5 Dual Sony Xperia Z5 Dual

1395/3/12 سلام
وقتی گوشی رو وصل کردید از توی گوشی سه تا گزینه توی نوار ابزارتون فعال می شه اونجا حالت انتقال فایلMTP رو انتخاب بفرمایید.

Sony Xperia Z5 Dual Sony Xperia Z5 Dual

1395/3/12 سلام
اگر با دقت مطالعه بفرمایید عرض کردم همین گوشی رو خریدم.

Sony Xperia Z5 Dual Sony Xperia Z5 Dual

1395/3/3 با سلام
اول بگم حدودا پنج سال پیش اکسپریا s رو خریدم تا همین الانم کار می کنه و هیچ مشکلی بجز کم شدن قدرت باطری که طبیعی هست نداشته و نداره و دادم دست پسرم. بخاطر نساز به دو سیم کارت خوب دنبال گوشی جدید بودم ، راستش بعد از کمی تحقیق بازار رفتم تا گوشی m5بگیرم که مشخصات خیلی خوبی داره بعد از این که گفتن مشکل خاموشی داره می خواستم زد3+ بگیرم که این گوشی رو دیدم و خریدم.
از لحاظ طراحی گوشی نقص نداره همه چیزش زیبایی و وقار رو فریاد می زنه، معلومه که تمام برندها پرچم دارای خوب و زیبایی دارن و مسئله سلیقه شخصی هست اما این گوشی از نظر من یه چیز دیگه است. قدرت ظرافت، استحکام توی طراحی واقعا بی نقصه برای تجربه کردن حس خوبش کافیه یک بار دست بگیرید همه چیز اندازه و درسته!!!! سنسور فینگرپرینت برای تعریف اثر انگشت کمی زمان بر هست اما بعد سریع و درست کار می کنه حتی وقتی انگشت رو برعکس بذاری یا با زاویه 90 درجه، جا گذاریش عالیه، مردمو سرکار گذاشتم گفتم با فرمان صوتی باز می شه ولی با شصتم باز شد، امحتان کنید جواب می ده... دست مریزاد سونی.
از قابلیت نرم افزاری و سخت افزاری که هیچ نقصی نمی شه روش گذاشت هنگ، لگ، تاخیر گیج زدن تاچ و باقی قسمتا رو فراموش کنید. گرم کردن گوشی وقتی پدرش رو درمیارین طبیعیه. من ایپد اپل دارم که توی بازی بیشتر از سونی داغ می کنه. باطری با استفاده متعارف - وب و تلگرام معقول و نه یه سره- بدون بازی دو روز شارژ می ده اما بازی اگر کنید یک روز. بصورت یکسره بازی یا فیلم دیدن ده ساعت! با شارژر سریع با تست خودم توی ده دقیقه از صفر به سی و پنج درصد رسید اما برای بقیه شارژ هر دقیقه یک درصد در مجموع حدود یک ساعت و نیم برای فول شدن زمان برد.
من عکاسی می کنم و دوربین برام خیلی مهمه. و به همه دوستانی که می خوان این گوشی رو خرید کنن می گم خیلتون راحت دوربینش بی نظیره و ایرادی نداره. در مورد نویز که دوستان گفتن باید بگم اگر در مورد عکاسی حداقل اطلاعات رو داشته باشید می دونید بخصوص وقتی از مود اتوماتیک استفاده می کنید دوربین برای بالا بردن روشنایی تصویر ایزو رو بالا می بره تا عکس روشن بیفته و ایزوی بالاتر مساوی است با نویز بیشتر و در این مورد فرقی بین دوربینا نیست. اما وقتی به مود دستی یا منوال می رسیم موضوع فرق می کنه که این جا جای بحث در مورد مثلث عکاسی نیست. اگر کسی می خود نمونه عکسای گوشی رو ببینه ای دی تلگرامش رو به ایمیلم بفرسته و خودش قضاوت کنه.
این یک گوشی هست که هرگز از خریدش پشیمون نمی شید، وقتی می خواستم گوشی اکسپریا s رو بخرم بهم گفتن برو sII بخر خریدم یک هفته بعد ردش کردم. دیگه هم سمت سامسونگ نرفتم، خب البته سلیقه است، اما من به نوبه خودم طراحی چهار گوش و مردانه رو به خطوط منحنی که به لحاظ هنری حالت زنانه داره ترجیح می دم.
موفق باشید.

GLX Luster GLX Luster

1392/9/5 سلام الان اهواز موجوده - سریع سفارش اینترنتی بدین تموم نشه... با هزینه ی پست می شه 188تومن
موفق باشید

GLX Sky Dual-core GLX Sky Dual-core

1392/8/29 سلام دوست عزیز قبول دارم که نظارت مطلوبی روی نمایندگی ها نیست. راستش پشتیبانی کردن از محصولات یک شرکت نیاز به نیرو و پشتوانه ی خیلی زیادی داره که رسیدن بهش زمان می بره.
من تو اهواز هستم و راستش پشتیبانی اینجا خوبه تو تهرانم تا اندازه ی قابل قبولی هستش. اما باقی شهرستانا رو نمی دونم فقط حواستون باشه یه سری نماندگی هستن که تابلوی نمایندگی رو الکی زدن به دفترچه ی گوشی مراجعه کنید - شاید تو سایتشونم باشه- لیست نمایندگی هاشون هست و اگر تو یک شهری نمایندگی ندارن چاره ای نیست باید صبر کرد. بهترین راهش خرید اینترنتیه که یه چهار پنج تومن هزینه ی پست بهش می خوره که زیاد نیست پس گرون نخرید.
در آخر باید بگم با این قیمت تو هیچ برندی نمی تونید این گوشیو بخرین. برای اسکلای و لاستر- که دیگه تولید نمیشه- اینطوریعه ولی من مثلا به لحاظ قیمتی جی 4 رو توصیه نمی کنم چون با پنجاه تومن بیشتر می شه یه dius سامسونگ خرید که کوچیک تره ولی خب سامسونگه!

GLX Sky Dual-core GLX Sky Dual-core

1392/8/29 در مورد تعویض باید بگم الان یکسالی میشه دیگه در صورت خرابی گوشی تعویض نمیشه- قبلا تا یک ماه رو تعویض می کردن- اما نکته ای که باید در نظر بگیرین اینه که اولا خود گارانتی اهواز کارشون خوبه - تهران میدان فاطمی فکر کنم اقای عبدالصمد بود اونم کارش بد نیست- ثانیا در مورد نمایندگی ها بارها و بارها گفته شده مردم با دفتر مرکزی تماس بگیرن و گزارش بدن قطعا مواردی هم هست که رسیدگی نمی شه و جای تاسف داره اما به دفترچه نگاه کنید می بینید صدها نمایندگی هست که فقط برای فروشن و در صورت نیاز به تعمیر شما باید گوشیتونو برای تعمیر به اهواز بفرستین که اینم یه ضعف بزرگه!
اما مورد سوم یه حسن به حساب میاد. این گوشیا تمام قطعاتشون خواه ایرانی باشه یا چینی موجوده و تعویض یه قطعه مثل اسپیکر کار ساده ای هست و نیازی به اوراق کردن گوشی هم نیستش!
فرزانه خانوم شما می تونی ببری بدی اسپیکر رو برات تعویض کنن اگر تهران هستی ببر میدان فاطمی.
یا حق

GLX Sky Dual-core GLX Sky Dual-core

1392/8/25 در مورد پافن منم مشکل داشتم اما تمام نسخه های ucکار می کنن اگا منظور از کار کردن عبور از فی...تره باید نسخه های 8 به پایین رو نصب کنین من نصب کردم جواب داده خواستین pm بدین.

GLX Sky Dual-core GLX Sky Dual-core

1392/8/25 کیفیت عکسش تو روز عالیه یعنی مثل دوربین های 5 مگ واقعیه اما وقتی نوبت به شب یا توی اتاق با نور لامپ می رسه در حد دوربینای دو مگه... در مجموع متوسطه
تاچش حرارتی و فوق العاده س من 4 ماهه دارم و تا الان مشکلی براش پیش نیومده
قاب شرکتیش شبیه کیف محافظ نوت 2 سامسونگه و خیلی بدرد بخوره اهواز نمایندگی می ده بیست تومن اما ارزش خریدنو داره
بزرگترین نقطه ضعف این گوشی کیفیت ال سی پایینه که بعلت رزولوشن پایین توی روشنایی روز ازاردهنده س یعنی راستش به سختی می شه تو نور مستقیم باهاش کار کرد.
اسپیکرش صدای رسا و نسبتا بلندی داره اما باید حواستون باشه اگر برای مدت زیادی با نهایت توان ازش استفاده کنید پاره می شه و گاهی وقتا می سوزه.
بلوتوسش عالیه
آنتن دهیش عالیه
دوربین جلوش خیلی خوبه
تقریباَ هر نرم افزاری روش جواب می ده... البته من بیشتر نرم افزارای مورد نیازمو تست کردم اما نهایتا هیچ باز و یا نرم افزاریو جواب نکرد. با رمای قدیمی سری های قدیمی کمی کند کار می کنه اما رمای نسل جدید ابدا مشکلی ندارن
اما بجز قیمت برترین مزیت این گوشی کار کردن باهاش تو اینترنته... واقعا محشره صفحات بسته به نوع اینترنتتون واقعا سریع و خوب باز می شن من که خیلی راضی ام.
سوالی بود هستم در خدمت.

GLX Sky Dual-core GLX Sky Dual-core

1392/8/25 سلام
ببرین نمایندگی بدون هزینه براتون اسپیکرشو عوض می کنن حواستون باشه پول ندین
موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا