مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : علی ع
  • تاریخ عضویت : 1392/8/10
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Asus Fonepad 7 Asus Fonepad 7

1392/11/9 با سلام، خدمت همه ی دوستان، من هر کاری کردم نشد mozila fire fox رو نصب کنم همچنین در مورد mx player اگه دوستان از سایتی دانلود کردن و برنامه اجرا شده ما رو هم در جریان بگذارند و لینک سایت رو این جا قرار بدهند تا تا بتوانیم دانلود و استفاده کنیم، با تشکر از همه ی دوستان، منتظر راهنمایی شما عزیزان هستم.

Asus Fonepad 7 Asus Fonepad 7

1392/10/18 در پاسخ به سوال و مشکل دوستان که نمی توانند با سیم کارت به نت وصل بشند باید بگم که در خود icon های پیش فرض روی خود تبلت icon به نام settup wizard وجود داره که با ورود به ان ودر مرحله ی سوم ان گزینه ی internet connection وجود داره،که با انتخاب حالت:mobile network& wi-fi به احتمال نود درصد مشکل دوستان حل خواهد شد.

Asus Fonepad 7 Asus Fonepad 7

1392/10/6 سلام،نگران نباشید،سمانه خانوم. خودasus اتوماتیک این اپدیت رو سری به سری می فرسته، هر گوی ای که اپدیت نشده باشه دریافت می کنه، به احتمال نود و پنج درصدرست می شه خیلی مرتبط با قطع شدن ناگهانی اینترنت نیست، تا دو هفته صبر کنید امید به خدا درست می شه، اگر نشد ه نمایندگی یا گارانتی مراجعه کنید، من خودم اپدیت رو یک بار عمدا چون داشتم می رفتم بیرون از خانه قطع کردم، ام بعدا خودش یکی دو روزد تقریبا شروع به اپدیت کرد .

Asus Fonepad 7 Asus Fonepad 7

1392/9/29 با سلام خدمت همه ی دوستان. من برای خرید این تبلت از نظرات و راهنمایی های دوستان در این سایت بسیار استفاده کردم و همچنین تشکر می کنم از مدیریت سایت که این مجموعه رو جهت افزایش اگاهی و انجام خریدی مطمئن برای هم وطنان فراهم اورده است.
من هم وظیفه خودم می دونم که اطلاعات صحیح و مطمئنی رو که در مورد این تبلت دارم در اختیار دوستان بگذارم شاید پاسخ برخی از دوستان باشد مطالب زیر.
در مورد ظاهر و و نمای تبلت که صحبت بسیار شده است و دوستان تصاویر اون رو زیاد در سایت ها و یا خود ان را در مغازه ها دیده اند.
منم ترجیح می دهم سوال های رایج دوستان رو پاسخ بدهم.
*این تبلت کابلotg ساپورت می کنه؟ بله ساپورت می کنه.
*این تبلت داغ هم می کنه؟ بله داغ هم می کنه.
*از هندزفیری اون می شه استفاده کرد ؟بله می شه دوستان استفاده کرد.
*هنگ هم می کنه؟ بله مثل هر گوشی و تبلت دیگه ای هنگ می کنه.
* چه طور اپدیت کنیم؟ خودش اتوماتیک وار برای اپدیت پیغام میده نیازی به نگرانی نیست.
*فول اچ دی نشون می ده؟ بله نشون می ده.
*سیم کارت ایرانسل رو ساپورت می کنه؟ بله .
*قیمت323 گیگش چنده...؟؟؟ 32 اون خیل خیلی کم هست تو بازار اما در حدود 840 هزار تومن حالا بیست هزار تومن کم تر یا بیشتر.
و من دیدم عده ای از دوستان سوال می کنن که فلش داره..؟؟؟؟کیفیت دوربینش چه جوریه؟؟؟ باری ها رو چه جور انجام می ده..؟؟؟ارزش خرید داره.
******پاسخ همه ی جواب ها منوط به این است که شما اول از همه تکلیف خودتان را از خرید تبلت تعین کنید.
دنبال یه گوشی با ال سی دی بزرگ و جلب توجه کننده هستید. می تونید با هزینه ای به مراتب کم تر یه تبلت با ال سی دی بزرگ بگیرید و به این خواستتون پاسخ بدهید.
دوستان تبلت می خرید نه دورربین عکاسی. تبلت می خرید نه کنسول بازی. تبلت می خرید نه چراغ قوه.
تبلت می خرید نه لپ تاپ.
تبلتی که همه ی این شرایط رو با هم داشته باشه ساخته نشده و نخواهد شد.
پس اول تکلیف خودتون رو از خرید مشخص کنید.
تبلیت وسیله ای است برای دسترسی در اسرع وقت به شبکه ی جهانی و پاسخ ایمیل دوستان و مناسب کسانی که وب گردی می کنند و حمل لپ تاپی به مراتب سنگین تر برای اون ها مشکل افرین است.
حالا در این میان برخی از شرکت ها امکاناتی رو هم اضافه می کنند تا در این رقابت با سایر سازنده ها از ان ها پیشی بگیرند اما این دلیل بر این نیست که از تبلت توقع کارایی همه ی کار های ذکر شده در حد عالی رو داشته باشید.
به نظر من این تبلت برای وبگردی خوبه و این که ظاهری زیبا و فریبنده داره که خسته نمی شید از کار کردن با ان.
اما اگه به دنبال عکاسی با کیفیت بالا هستید اصلا گزینه خوبی نیست. اگه به دنبال بازی های مختلف هستید تبلت اصلا گزینه ی شما نباید باشه.
و در اخر اگر دوستان سوالی باشد که بنده بدانم حتما پاسخ خواهم داد. اما قبل از خرید حتما هدفتان را از خرید این تبلت و یا هر گوشی و تبلت دیگری مشخص کنید تا بعدا دچار دلزدگی نشوید.
قیمت کیف کیبرد دار اون هم بیست و پنج هزار تومن بیشتر نیست .بیشتر از این پول ندهید. مثلا برخی سایت ها قیمت عجیب و غریب 100 هزار تومن رو درج کردن که اصلا درست نیست.
در مورد باتری اون هم باید اشاره کنم برخلاف ان چه که دوستان می گویند شارژ رو خیلی نگه می داره و اقعا این گونه نیست و نگه داری شارژ اون طبیعی و نرمال هست.
باز هم اگر دوستان سوالی داشتن و می دانستم هستم در خدمت دوستان و هموطنان گرامی.
شاد باشید و تندرست.
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا