مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : علی ب
  • تاریخ عضویت : 1392/7/1
  • تعداد نظرهای داده شده : 44

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 44 مورد

Asus Fonepad Note FHD6 Asus Fonepad Note FHD6

1393/5/28 دوست من؛ آپدیت در شاخه‌های دسترسی بالای سیستم می‌شینه و تنها با روت کردن دستگاه قابل دانگرید هستش. شما فایل زیر رو دانلود بفرمایید:
http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/EeePAD/ME560CG/UpdateLauncher_K00G_WW_11_2_1_22.zip

استخراج کنید و فایل UL-K00G-WW-11.2.1.22-user رو در روت میکرو SD هم بریزید عمل می‌کنه و به احتمال 100٪ دستگاه شما آپدیت می‌شه!

لینکی که بالا گذاشتم مربوط به ورژن WW_V11.2.1.22 هستش، در صورتی که شما ورژن قبلی یعنی WW_V10.16.1.39.3 رو نصب کردید. که البته اگر قبلاً آپدیت نکرده بودید کار درستی انجام دادید.

تنها مشکلی که دیده می‌شه مصرف بخشی از باطری توسط تم Zen UI هستش که اگر بشه به پیشفرض اندروید تغییرش داد خیلی بهتره. البته اندروید کیت‌کت در زمینه‌ی مصرف باطری بهینه سازی شده که این در کار نسبت به اندروید پیشین مشهود هستش.

Asus Fonepad Note FHD6 Asus Fonepad Note FHD6

1393/4/3 فبلتی که سفارش داده بودم به دستم رسید؛ اما متاسفانه یک پیکسل سوخته داشت که پس از تماس با مسئولین خوش برخورد فروشگاه اینترنتی تبلت‌شاپ دستگاه رو برای تعویض فرستادم تا ببینیم خدا چی می‌خواد.

البته قبلش با شرکت گارانتی کننده تماس گرفتم و موضوع رو مطرح کردم و گفتند حداقل با 3 پیکسل سوخته دستگاه شامل گارانتی می‌شه. در وب‌سایتشون شرایط گارانتی رو دیدم و احساس کردم فبلت با گارانتی و بدون گارانتی هیچ فرقی با هم نداره و عملاً هر اتفاقی بیافته پای خودتونه! متاسفانه شیوه‌ی برخورد و مشی این شرکت بسیار بدتر از دیگر شرکت‌های گارنتی کننده ایرانی هستش.

در مورد این فبلت برخی از دوستان غلو کردند و بعضی کم لطفی، به زودی یک بررسی سطحی از این فبلت رو در همین‌جا قرار می‌دم.

Asus Fonepad Note FHD6 Asus Fonepad Note FHD6

1393/3/30 شاید خیلی از گوشی‌ها با قلم هم کار کنند، اما مسئله‌ی مهم اینجاست که گوشی با قلم منحصر به فرد بهینه‌سازی شده باشه و برنامه‌های مخصوص به صورت پیشفرض برای قلم دیوایس موجود باشه.

Asus Fonepad Note FHD6 Asus Fonepad Note FHD6

1393/3/29 اگر ممکنه بفرمایید چه ایرادی داشت؟ چون بنده هم همین فبلت رو امروز سفارش دادم. ممنون.

GLX Spider GLX Spider

1392/11/11 این گوشی یک زنگ تفریج بود؛ یا چیزی شبیه به پیام بازرگانی!

Asus Fonepad Note FHD6 Asus Fonepad Note FHD6

1392/11/6 دوست عزیز «خوب» یک صفت نسبی هست. شما باید بهترین رو نسبت به نیازهاتون در نظر بگیرید و نه جدیدترین مدل با بیشترین امکانات. اولویت‌هاتون رو در نظر بگیرید؛ مثلاً آیا نوشتن با قلم روی گوشی آیا نیاز شماست؟ آیا نیاز شما گوشی هست یا فبلت؟ دامنه بودجه‌ی مد نظرتون به چه میزانی هستش؟ آیا کیفیت دوربین براتون یک اولویت محسوب می‌شه یا خیر؟

GLX G5 GLX G5

1392/11/5 این گوشی مناسب شما نیست؛ حجم و وزن بالای این گوشی برای خانم‌ها چندان خوشایند نیست. از بخش موبایل‌یاب همین وب‌سایت در برندهای سامسونگ و سونی گوشی مناسب خودتون رو خواهید یافت.

Asus Fonepad Note FHD6 Asus Fonepad Note FHD6

1392/11/4 دوست من؛ تعداد گوشی‌های کاندیدا شده‌ی شما زیاد هستند و در طبقه‌بندی‌های متفاوت. انتظاراتتون رو از گوشی در نظر بگیرید و 3 گوشی رو مد نظر قرار بدید تا دوستان راهنمایی کنند.

Samsung Galaxy Star S5280 Samsung Galaxy Star S5280

1392/11/2 البته به عنوان نقص رزولوشن پایین این گوشی مقدم بر اندازه پایین صفحه نمایش هستش. سایز کوچک این گوشی یک مزیت به حساب میاد که بالطبع صفحه نمایش کوچکی رو می‌طلبه. فکر می‌کنم این گوشی برای خانم‌ها مناسب‌تر باشه.

GLX Spider GLX Spider

1392/11/1 دوست عزیز لطفاً این بحث بیهوده که شکل کل کل به خودش گرفته رو بس کنید. اینطور که مشخصه شما این گوشی رو نخریدید و باعث تعجبه که با این اصرار دیگران رو ترغیب به خرید می‌کنید.

هر کسی که باید بدونه این گوشی‌ها چه کیفیتی دارند می‌دونه و کسی هم که نمی‌دونه؛ این نظرات طرفدارانه‌ی شما اصلاً کمک کننده نیست. این گوشی کلاس متفاوتی با دیگر گوشی‌های برند GLX داره؛ بنابراین جمع کردن این گوشی با سایر محصولات دیگر این شرکت منطقی نیست.

متاسفانه در حال حاضر همین تعداد انگشت شماری که این گوشی رو تهیه کردند در موردش نقدی نمی‌نویسن و اکثر بحث‌ها شامل طرفداری غیر منطقی و یا مخالفت غیر منطقی می‌شه. دوستان توجه داشته باشند که این بخش صرفاً مربوط به این گوشی هستش و نه شرکت مربوطه و نه گوشی‌های دیگه.

ممنون از توجهتون.

GLX G5 GLX G5

1392/10/30 دوست عزیز ایشون نظرشون رو گفتند و بسیار هم به جا بود؛ شما هم نظرتون رو بفرمایید؛ اشکالی نداره، اما اینکه شما به طور خاندانی مشتری این شرکت هستید دلیل به اثبات کیفیت یا ارائه نقات قوت و ضعف نیست.

شاید خیلی از دوستان به دلیل اینکه هرگز گوشی‌های رده بالا نداشتند، این نوع گوشی‌ها حکم بهترین رو داره؛ در صورتیکه در محدوده‌ی کیفیت و امکانات و قیمت می‌بایست قیاسی انجام داد تا راهنمای منصفانه برای دوستانی که قصد خرید دارند باشه.

باید دید که به نسبت قیمت و امکانات آزموده شده عملی؛ آیا این گوشی می‌تونه جزو گزینه‌های خرید باشه یا خیر. بخش نظرات گوشی برای راهنمایی خرید کاربران هستش و نه تبلیغ شرکتی خاص و یا گوشی‌ای که صاحبش هستیم.

GLX Spider GLX Spider

1392/10/28 به توضیحات شما اضافه کنم که این گوشی صدای ضعیفی داره و در برخی از گزارشات مدیریت رم با وجود مقدار مناسب بهینه نشده و کم میاره. البته برای مشخص شدن نقات قوت و ایرادات بالقوه نیاز به زمان و اطلاعات خریداران بیشتری است.

اما بدون تردید این گوشی با این قیمت به هیچ وجه مقرون به صرفه نیست و ارزش خرید نداره. شاید قیمت 500 تومان قیمت مناسبی برای این گوشی باشه. با وجود استاندارد RoHS؛این گوشی از بسیاری از گوشی‌های هم رده پیشی می‌گیره.

GLX G5 GLX G5

1392/10/28 حق با شماست دوست من، منتها هر شرکتی امتیاز گوشی رو به همراه گوشی نمی‌فروشه؛ به عبارت دیگه شرکت‌های معتبر محصول رو تنها با برند و لوگوی خودشون عرضه می‌کنند. همین G'five که شما ازش نام بردید در چین و هند و پاکستان با برند G'five عرضه می‌شه و تنها در ایران هست که با برند GLX به فروش می‌رسه.

GLX Spider GLX Spider

1392/10/27 خیر دوست عزیز اینطور نیست؛ اتفاقاً دلیل جمع شدن این گوشی عدم استقبال کاربران و مشکلات عدیده‌ی این گوشی بوده و فکر نمی‌کنم نیازی به واردات مجدد باشه! اگر اینطور بود به این شکل این گوشی رو حذف نمی‌کردند. حتی کاتالوگی هم از این گوشی موجود نیست و همچنین تصویری از رنگ سبز این گوشی که موجود بود منتشر نشده.

اگر کامنت‌های این بخش و بخش فروشگاه این شرکت رو ببینیم، متوجه می‌شیم که کاربران انگشت شماری اقدام به خرید این گوشی کردند که قریب به اتفاق این دوستان از خریدشون پشیمان هستند.

GLX G5 GLX G5

1392/10/27 اینطور نیست دوست عزیز؛ اصالت هر دو گوشی چینی منتها از شرکت‌های مختلف هستند. اما برتری اسپایدر به دیگر گوشی‌هایی که این شرکت عرضه کرده اینه که از نظر SAR (اشعه آسیب‌زا) گوشی اسپایدر دارای استاندارد RoHS هستش، در صورتی که این‌گونه گوشی‌ها که متعلق به G'five هست استاندارد خاصی نداره و شرکت هم هرگز میزان SAR رو به کاربران اعلام نکرده.

GLX Spider GLX Spider

1392/10/26 به نظر می‌رسه این شرکت متاسفانه از کاربران به عنوان «آزمایش کننده‌ی محصول» استفاده کرده که این کار درستی نیست. بهتر بود که خودشون کاملاً محصول رو تست می‌کردند و سپس اقدام به فروش می‌کردند.

اگر فروش این گوشی به طور کامل متوقف بشه، می‌شه گفت که این گوشی رو به طور کلی از لیست واردات و فروش حذف کردند.

GLX Spider GLX Spider

1392/10/20 به نظر بنده با این قیمت هیچ‌کدام مناسب نیستند؛ هر دو چینی هستند به همراه امکانات اغواگر. اما اگر اصرار دارید به نظر می‌رسه گوشی دوم که لینکش رو گذاشتید ظاهر زیباتری داره و از امکانات (روی کاغذ) برخوردار هست.

البته بعید می‌دونم این گوشی رو کسی داشته باشه، اما اگر امکانش رو دارید به صورت حضوری تست کنید تا به نتیجه‌ی بهتری برسید. یکی از شاخص‌های مهم انتخاب گوشی خوش‌دست و دلنشین بودن اونه که برای هر شخص متفاوت هست.

GLX Spider GLX Spider

1392/10/20 دوست طرفدار GLX، لینک‌هایی که گذاشتم ادعا نبود؛ مدرک بود. ما هم همین رو می‌گیم؛ اون صفحات که تاریخ انتشارش به بیش از 1 سال پیش می‌رسه، با عقل جور در نمیاد که سفارش GLX باشه. اگر طرحی خریداری بشه و در انحصار شرکت خاصی باشه، طبق قانون کپی رایت نه کسی حق کپی‌برداری داره و نه حق فروش.

زمانی می‌شه ادعای خرید طراحی (بدنه و مدار) رو داشت که صرفاً در اختیار کمپانی باشه؛ در غیر این‌صورت داستان سامسونگ و غرامتش به اپل پیش میاد. وقتی من با شرکتی قرارداد می‌بندم که لوگوی خودم رو روی گوشی پیش ساخته و طراحی شده بچسبونم، اسمش خریدن طراحی نیست! هر چند که قطعاتش رو خودم مونتاژ کنم.

بنابراین کل امتیاز این گوشی که به طور مستقیم قابل سفارش از چین هستش؛ مربوط به شرکت Shenzhen Happy Technology هست. به نظر می‌رسه این گوشی در بازارهای پاکستان و هندوستان با برندهای دیگه پیدا بشه که روی این مسئله در حال تحقیق هستم.

GLX Spider GLX Spider

1392/10/18 1- در اون مصاحبه اشاره‌ای به این گوشی نشده و حتی تصویر هم بی‌ارتباط هست و در صورت ارتباط به این گوشی، دروغ محضه.
2- طراحی، ساخت و صادرات توسط کمپانی Shenzhen Happy Technology انجام شده.
3- گوشی‌های ساخته شده‌ی دیگر این شرکت در لینک http://happytek.manufacturer.globalsources.com/si/6008845122681/Homepage.htm موجوده. لیست رو ببینید شاید GLX در آینده قصد طراحی یکی از اون‌ها رو داشته باشه؟!
4- شرکتی که ازش نام بردم در شهر شن‌ژن چین واقع شده و خود شما هم در صورت تمایل می‌تونید از این فرم http://www.winkeengroup.com/cw/GeneralManager?action=EditDocument&itemHolder=1068022491&turnType=RFI§ion=Document&fromsec=ProductDetail&prod_idx=0&supplier_id=2008845122681 به صورت عمده ثبت سفارش کنید و اگر امکاناتش رو داشتید لوگوی خودتون رو بچسبونید.
5- شاید سال‌ها طول بکشه که شرکتی گوشی ایرانی بسازه؛ اما تا وقتی که نساخته حق اینکه گوشی چینی رو به جای ایرانی غالب کنه نداره.

Asus Fonepad Note FHD6 Asus Fonepad Note FHD6

1392/10/11 بله دوست من؛ note 3 خیلی قوی تر هست، اما قیمتش هم به همون اندازه قوی تره!
فکر می کنم این فبلت باید با note 2 مقایسه بشه که تقریباً از نظر امکانات و قیمت نزدیک به هم هستند.

به طور کلی به نظر می رسه این یک فبلت رده متوسط رو به بالا باشه که با حذف برخی امکانات تونسته هزینه پایینتری رو به خودش بگیره که به قیمت فعلی داخلی هنوز جای شکست وجود داره.

البته با این مشکلاتی که دوستمون «بهزاد ب» مطرح کردند باید دید که عمومیت داره و آیا مشکلات به همین جا ختم می شه یا خیر؟
با تشکر.

Asus Fonepad Note FHD6 Asus Fonepad Note FHD6

1392/10/9 دوستان عزیز؛ اگر قصد خرید این فبلت رو دارند، امروز دیجی کالا با قیمت 1,300,000 تومان فعلاً از باقی فروشگاه های اینترنتی ارزونتر می ده؛ البته فقط رنگ مشکی موجوده.

GLX Luster GLX Luster

1392/10/9 احتمالاً به این دلیل باید باشه که موجودی این گوشی رو به اتمام هست.
اگر قصد خرید داشتید، سفارش بدید. 9 تومن رقم زیادی نیست و هنوز ارزش خریدن رو داره.

GLX Luster GLX Luster

1392/10/9 اندروید قوی و ضعیف معنی نمیده دوست من. در مورد سخت افزار استار اشتباه می کنید. نظرات دوستان در مورد گوشی استار رو مطالعه بفرمایید:
http://www.mobile.ir/phones/comments-37065-samsung-galaxy-star-s5280.aspx

به طور کلی این دو گوشی به دلیل صفحه نمایش کوچک برای بازی توصیه نمی شه؛ اما مطمئن باشید قطعات استار قوی تر و دارای ساختار استانداردی هست.
با آرزوی موفقیت.

GLX Spider GLX Spider

1392/10/9 دوست من؛ گویا شما حمایت رو با صدقه دادن یا کمک مالی یا همچین چیزهایی اشتباه گرفتید.

وقتی یک دانشجو جزو بهترین دانشجوهای هم رده ی خودش می شه ازش «حمایت» می کنن و بهش بورسیه می دن. چرا باید از دانشجویی که درس نخون و تنبل هست حمایت بشه؟ به دانشجوی خوب بورسیه می دن تا شکوفاتر بشه و به دانشجوی بد بورسیه نمی دن تا شکوفا بشه. شکوفا شدن جزو وظایف خود دانشجو هست تا نشون بده لیاقت «حمایت» به وسیله ی بورسیه یا امثالهم رو داره. مطمئاً اون بورسیه در آینده سودآوری هایی برای بورسیه دهنده خواهد داشت.

همونطور که گفتید حمایت کردن هزینه داره؛ اما هزینه ای که بعدها سود آور باشه، نه مثل کمک بلاعوض که برامون سودی نداشته باشه. اگر صحبت از حمایت از تولید داخلی می کنیم؛ این حمایت در نهایت باید به خودمون سود رسانی کنه و نه تنها به شرکت های سودجو.

شاید بیش از 50 درصد دارندگان گوشی های جی ال ایکس ناراضی باشند؛ بله؛ گوشی اسنوی، G3 و G4 و اسکای و شبیه اینها گوشی های نسبتاً خوبی هستند، اما گوشی های غیر هوشمند GLX و هوشمند رده پایین رو هم در نظر بگیرید که پر از نقص هستند. بنده گوشی اسنوی رو برای شخصی هدیه گرفتم و چون به نظرم نسبت به قیمت گوشی ارزشمندی بود، اما آیا فکر می کنید این هزینه ها در نهایت اولاً به سود شرکت های چینی و ثانیاً به سود شرکت ایرانی نیست؟ چرا این شرکت تنها یک گوشی رو از پایه کار نکرده تا باورمون بشه کار و تولید ایرانی هست؟ چرا این گوشی ها عیناً مشابه گوشی مدل چینی خودشون عرضه شدند؟

البته با یاد داشته باشید که GLX تنها عرضه کننده گوشی به این سبک نیست و شرکت هایی مثل دیمو، تیک سل، هایتلز، تاریانا و... نیز وجود دارند.
با احترام.

GLX Spider GLX Spider

1392/10/6 دوست عزیز لطفاً کمی منطقی و منصف باشید و طبق توصیه ی خودتون که به دیگران داشتید: «لطفا بدون اطلاعات وتعصبی نظر نده!!!»

استدلال های شما کاملاً غیر منطقی و غیر اصولی هست. بزرگ ترین اشتباه شما این هست که برند سونی رو با GLX مقایسه می کنید.لطفاً اطلاعات روی کاغذ رو فراموش کنید و به کیفیت ساخت و اصالت گوشی توجه کنید.

به نظر شما اگر یک شرکت گمنام چینی بهترین سخت افزار موجود در دنیا رو با هم اسنبل کنه با شرکتی دارای تجربه بالا و سابقه طولانی، این کار رو با سخت افزار متوسط انجام بده؛ یکسان هست؟

به نظر شما اگر تولید یک محصول تحت لیسانس یک شرکت معتبر ژاپنی طراحی و در چین تولید بشه با محصولی که ذاتاً توسط یک شرکت گمنام چینی طراحی و در چین تولید بشه یکسان هست؟ حالا در نظر بگیرید که یک محصول تحت لیسانس (تحت لیسانس که چه عرض کنم) یک شرکت نامعتبر چینی در ایران تولید بشه! اگر به نظر شما یکسان هست که دیگه جای حرفی نمی مونه...

بله دوست من، ما هم کشورمون رو دوست داریم و به تولیدات داخلی افتخار می کنیم. مثلاً چندی پیش بنده 3 محصول متفاوت از برند پارس خزر تهیه کردم و بسیار رضایت دارم. اما سیستم شرکت GLX و امثال اون فرق می کنه و حداقل برای شخص بنده به هیچ وجه افتخار آمیز نیست؛ اما امیدوارم در این عرصه هم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

امکانات نسخه ی جدید اندروید تنها به سازگاری با اپلیکیشن های جدید و تنظیمات و امکانات بیشتر ختم نمی شه، هماهنگی و مدیریت بهینه سخت افزار هم جزو قابلیت های جدید هر سیستم عامل جدیده که البته مهندسی شرکت سازنده در پیوند اجزاء خیلی خیلی موثر هست (باور کنید کپی پیست نکردم!!!)

حرف های دوستمون azad a منطقی هست و به شوخی منظورشون رو بیان کردند و گویا شما خیلی جدی گرفتید.
همونطور که شما از کامنت دیگر دوستان بهره برداری اطلاعاتی می کنید، پس می شه در مورد گوشی Neutral S1 (اسپایدر) در دیگر وب سایت های خارجی اطلاعات گرفت و الزامی به در دست گرفتن نیست، اینطور نیست؟!
موفق باشید.

GLX Spider GLX Spider

1392/10/4 این گوشی از برند شنژن هستش و نه جی فایو. البته هوآوِی چینی با کیفیت مرغوب و قابل قبولی است. اگر ممکنه از نظر جنس بدنه و کیفیت ساخت اسپایدر هم توضیحاتی ارائه کنید. ممنون.

GLX Luster GLX Luster

1392/10/3 اگر چند نظر پیشین رو بخونید، بنده به طور کلی مقایسه ای انجام دادم و به برتری های دو گوشی اشاره کردم. اما ضعف های دو گوشی به شرح زیر هستش:

-لاستر
1- حافظه موقت (RAM) پایین که اجازه چندین پردازش همزمان برنامه ها و برخی از بازی ها رو نمی ده و پردازش با کندی مواجهه می شه.
2- حافظه اصلی (ROM) پایین که حتماً می بایست یک کارت حافظه جداگانه جهت نصب اپلیکیشن های مختلف تهیه کنید.
3- نسخه ی قدیمی اندروید که عملاً از نصب خیل برنامه ها شما رو محروم می کنه.
4- کیفیت ساخت پایین (اصالت گوشی چینی است).
5- مشخص نبودن میزان SAR (میزان جذب اشعه به سر و بدن).

-استار
1- رزولوشن پایین
2- اندازه کوچک صفحه نمایش

در کل بهتره هر دو گوشی رو از نزدیک مقایسه کنید، البته بخشی از ضعف ها و برتری ها در طولانی مدت نمایان خواهد شد.
موفق باشید.

GLX Spider GLX Spider

1392/10/1 کاملاً با حرف شما موافق هستم؛ متاسفانه بعضی ها تنها به طور غیر منطقی از این شرکت و گوشی هاش طرفداری می کنند.

این گوشی کلاً با سری قبلی گوشی های GLX متفاوت هست و متعلق به یک سازنده، برند و کلاس دیگری است و ادامه ی گوشی های سری پیشین نیست که برخی از کاربران اینگونه نظر می نویسند: «من جی4 دارم وعمده ضعفش رم 512 بود.حالا که دیگه این مشکل هم برطرف شده»!!!

دوستانی که غصه ی کارگر GLX رو می خورند به یاد داشته باشن که ما هم خودمون کارگریم و اول از همه می بایست با خرید موجه و به صرفه به فکر مسائل اقتصادی خودمون باشیم. گذشته از این؛ شرکت های مشابه GLX که کاری مشابه GLX انجام می دن هم وجود دارند، مثل دیمو، تیک سل، هایتلز، تاریانا و... که کمتر تبلیغات می کنند و هر شرکتی که محصول با کیفیتی ارایه کنه مستحق حمایت هست و نه شرکتی که بیشتر تبلیغات می کنه.

و در کل دوستان موافق و مخالف رو به خویشتنداری دعوت می کنم؛ که بدون منطق مخالفت و موافقت نکنید و پیش از اینکه با گوشی کار کنید، به جای بحث فنی، نظرات احساسی و از روی حدس و گمان ارسال نکنید.
ممنون.

GLX Spider GLX Spider

1392/9/26 این بار کمپانی GLX به جای عرضه ی گوشی های چینی G'five، یک گوشی از کمپانی دیگر چینی به نام Shenzhen معرفی کرده که به نظر می رسه نسبت به گوشی های هوشمند سری قبلی، از هر نظر یک سر و گردن بالاتر هستش و برعکس گوشی های پیشین که استاندارد خاصی نداشتند؛ این گوشی داری گواهینامه RoHS هستش که شرح اون در این صفحه قابل دسترسی هست:
http://www.bst-test.com/certification/show-364.aspx

باید منتظر بود و دید که آیا در کارکرد طولانی مدت این گوشی رقیبی برای گوشی های چینی هوآوِی محسوب می شه یا نه؟ اما به طور کلی به نظر می رسه سلیقه ی GLX در انتخاب و عرضه گوشی هوشمد بهبود پیدا کرده که امیدوارم این روند ادامه پیدا کنه.

Samsung Galaxy Star S5280 Samsung Galaxy Star S5280

1392/9/24 ممنون دوست من؛ اگر احساس کباب شدن به شما دست داد، عذرخواهی می کنم.

فضای ذخیره سازی حدوداً 2 گیگ از 4 گیگ آزاد هستش
حافظه موقت(رم) حدوداً 200 مگ از 500 مگ آزاد هستش

اگر اشتباه نوشتم، تصحیح بفرمایید.
البته بهترین حالت پس از استارتاپ اولیه دستگاه حاصل می شه و زمانی که نرم افزاری نصب/در حال اجرا نیست.

Samsung Galaxy Star S5280 Samsung Galaxy Star S5280

1392/9/21 دوست عزیز؛ اگر جواب سوال رو نمی دونید و یا مایل به پاسخ دادن نیستید اجازه بدید شخص دیگه ای جواب بده. سوال بنده مربوط به فضای آزاد داخلی و همینطور رم دیوایس هستش که به راحتی از بخش مدیریت برنامه ها قابل مشاهده هست. اون مقادیر مد نظر بنده هست و نه چگونگی کارکرد سیستم و مدیرت رم.

ممنون.

Samsung Galaxy Star S5280 Samsung Galaxy Star S5280

1392/9/21 دوستانی که این گوشی رو دارند اگر ممکنه بفرمایید فضای آزاد رَم و فضای در دسترس کاربر رُم این گوشی چه قدره. ممنون.

GLX Luster GLX Luster

1392/9/20 اول از همه بگم که بنده اصلاً قصدم پاسخ به شما نبود و اشتباهی مخاطب شما انتخاب شدید، جواب بنده به دوستمون mohandes h بود.

دوست من؛ نظرات ما برای راهنمایی دوستان به جهت خرید بهتر و به صرفه هستش، نه اینکه از روی تعصب از گوشی خودمون تعریف و تمجید کنیم. بنده هیچ کدام از این دو مدل رو ندارم و طرفدار هیچ کدام از اینها هم نیستم، اما هر دو رو دیدم و حسابی تست کردم، بنابراین به دور از تعصب و از روی تست حضوری اطلاعات می دم.

کلاً این نوع گوشی ها گوشی مخصوص بازی یا کارهای سنگین نیستند که مثلاً CPU 1 فلان مدل با بهمان مدل فرقی داشته باشه و یا مثلاً اینکه شما فیلم برداری رو مقایسه می کنید. این گوشی ها جزو معمولی ترین و ارزان ترین گوشی های هوشمند بازار هستند. شما باید با هر دو کار کنید و در عمل خروجی و کیفیت ساخت رو ببینید و نه روی کاغذ و نه از روی اطلاعاتی که از اینترنت به دست آوردید. این دو گوشی تنها در رده کارهای معمولی باید مقایسه بشن و مهمترین مسئله کیفیت ساخت و امکانات اساسی هستش و نه معماری CPU یا سرعت فیلم برداری یا کیفیت عکس و... دقت کنید که ما با گوشی بالای یک میلیون تومان طرف نیستیم.

البته من بعضی از متن های شما رو متوجه نشدم؛ مثل «4 گیگ استار یه کارت حافظه داخلی محسوب میشه» و یا «512 که گفتی فضای نصب سیستم عامل اندروید و برنامه هاست,پس این مقایسه اشتباه هستش»
اما اگه مبنای شما حافظه آزاد در دسترس کاربر هستش، گوشی استار حافظه اصلی آزاد به میزان 2 گیگ داره که 4 برابر کل حافظه اصلی لاستر هست! و رم 256 لاستر هم که لازم به توضیح نیست!

فایده ی نسخه ی جدید سیستم عامل خیلی زیاده، از جمله مدیریت بهینه مصرف باطری، استفاده از دامنه وسیع تر برنامه ها و بازی ها، امکانات و تنظیمات بیشتر و... برای کسانی که چند سال می خوان گوشی رو نگه دارند این مسئله اهمیت زیادی داره و همین مسئله به قول شما وجود سخت افزار برتر رو در گوشی استار اثبات می کنه.

«استفاده زیاد از استار = کور شده چشمها» رو هم با شرکت سامسونگ با ساخت میلیون ها نوع از این گوشی با میلیون ها کاربر در میون بذارید تا یه فکری براش بکنه! اگر گوشی لاستر استاندارد SAR داشت، می بایست اعلام می شد؛ مثل تمامی گوشی های مطرح جهان.

شما در کل جوری از این گوشی دفاع می کنید که گویا با جدیدترین و بهترین گوشی دنیا طرف هستیم: «تاچ لاستر هم از بهترین کیفیت ممکن بهره میبره کساییکه استفاده کردن تایید میکنند.» خیر دوست عزیز؛ بنده که با GLX کار کردم به هیچ عنوان تایید نمی کنم. این گوشی تاچ بسیار معمولی چه از نظر سرعت و چه از نظر حساسیت داره و از این حیث گوشی استار برتر هستش.

در کل توصیه بنده به دوستان این هست که هر دو مدل رو از نزدیک ببینند و حسابی تست کنند؛ البته بخشی از شاخص های انتخاب سلیقه ای هستش و 40 تومان تفاوت قیمت رو نسبت به کیفیت ساخت و امکانات برتر گوشی استار در نظر داشته باشند. بنده رنگ سفید رو به دوستان پیشنهاد می کنم.

با تشکر از شما و دوستانی که مطالعه فرمودند.

GLX Luster GLX Luster

1392/9/19 به طور قطع گوشی استار برتر از این گوشی هستش:

* به اندازه 25 گرم سبک تر، کوچکتر و باریک تر
* 4 گیگ فضای داخلی در مقابل 512 مگ (که باعث می شه برنامه های بیشتری روی گوشی نصب کنید و هزینه اضافی بابت کارت حافظه خرج نکنید)
* 512 مگ فضای حافظه در مقابل 256 مگ (که باعث می شه برنامه ها روان تر اجرا بشن و با اجرای چند برنامه، کندی ایجاد نشه)
* نسخه ی اندروید نسبتاً جدید 4.1.2 در مقابل نسخه ی قدیمی 2.3 (که به شما امکان می ده دامنه ی وسیع تری از برنامه ها رو نصب کنید؛ چه در حال و چه در آینده)
* نسخه ی بلوتوث نسبتاً جدید 4.0 در مقابل نسخه ی قدیمی 2.1
* کیفیت ساخت برتر گوشی سامسونگ به GLX
* روان تر و حساس تر و سریع تر بودن تاچ گوشی سامسونگ نسبت به GLX
* SAR (میزان جذب اشعه) گوشی سامسونگ در حد استاندارد اروپا و آمریکا هست؛ در صورتی که GLX این عدد رو منتشر نکرده (میزان بالای اشعه انتشار یافته از تلفن همراه به مرور زمان باعث مشکلاتی در مغز و اعصاب می شه)

حتی با توجه به باطری های نسبتاً مشابه؛ گوشی استار به دلیل ساختار استاندارد بیشتر شارژ نگه می داره.
تنها برتری لاستر وضوح تصویر بهتر صفحه نمایش و سایز نیم اینچ بزرگتر هستش.

Samsung Galaxy Star S5280 Samsung Galaxy Star S5280

1392/9/13 دیروز این گوشی رو برای یکی از بستگان خریداری کردم. تو بازار حداقل قیمت با گارانتی 255 و بدون گارانتی 225 بود. پیشنهاد اکید می‌کنم که به صورت آنلاین خریداری نکنید؛ مخصوصاً از فروشگاه‌هایی که ارسال رایگان سراسر کشور دارند که خیلی گرون می‌دن و برخورد خوبی هم ندارند؛ حضوری پلمب شده رو تست کنید و بدون گارانتی رو خریداری کنید.

تنها ایراد این گوشی وضوح تصویر (رزولوشن) متوسط صفحه نمایش هستش.

Asus Fonepad Asus Fonepad

1392/7/28 مدل 32 گیگ و 1.6 (New) رو جایی پیدا نکردم؛ بعید می‌دونم فعلاً این مدل موجود باشه؟

Asus Fonepad Asus Fonepad

1392/7/15 از توضیحاتتون ممنونم.

واژه‌ی NEW در کنار پردازنده‌ی 1.6Ghz و هارد 8 گیگ و به کاربرده شده و هیچ‌کدام پردازنده 1.2 ندارند. حتی مدل 8 گیگ NEW هم با مشخصه‌ی سرعت پردازنده: 1.6GHz و مشخصات قبلی به فروش می‌ره. فقط خواستم بدونم دوستانی که این مدل رو خریداری کردند همون پردازنده 1.2 کلاک شده و یا واقعاً شرکت سازنده CPU جدیدی برای مدل جدید (NEW) تعبیه کرده. فکر نمی‌کنم جنبه‌ی تبلیغاتی داشته باشه چون با همین نام گارانتی شده.

Huawei Ascend G525 Huawei Ascend G525

1392/7/14 به نظر بنده در حال حاضر بهترین خرید رو از فروشگاه تبلت‌شاپ می‌شه داشت:
http://www.tabletshop.ir/smartphone/huawei-phone/Huawei-Ascend-G525

با قیمت 600 تومن و گارانتی نماینده‌ی هوآوی (مایکروتل)

Asus Fonepad Asus Fonepad

1392/7/14 همونطور که اطلاع دارید یک مدل جدید که پیشوند NEW رو یدک می‌کشه با گارانتی وارد بازار شده و در مشخصات CPU فرکانس 1.6 درج شده.

حالا سوالم از دوستان اینه که آیا این مدل جدید دارای CPU جدید 1.6 هستش و یا اینکه پردازنده قبلی 1.2 Ghx آور کلاک شده؟
پیشاپیش ممنون.

GLX Sky Dual-core GLX Sky Dual-core

1392/7/14 بنده جواب دوستی که سوال پرسیدند دادم و تکرار نظر قبل نبود؛ اگر ایشون یا بنده با پاسخ شما قانع می‌شدیم قطعاً نظر مجدد نمی‌نوشتیم و تلفنی سوال نمی‌پرسیدند. لطفاً برای کسی تعیین تکلیف نکنید و همچنین نظرات تکراری ارسال نکنید. ممنون.
موارد 1 تا 40 از مجموع 44 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا