مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : رضا ع
  • تاریخ عضویت : 1392/6/22
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1392/8/9 سلام
اگه موبایل تون صفحش پرپر کرد و سیاه شد یا به هر صورتی هنگام کار صفحش سیاه شد و قفل کرد، کلید افزایش صدا رو بفشارید و هم زمان برای چند ثانیه کلید پاور رو نگه دارید تا سه تا ویبره کنه، بعد موبایل رو روشن کنید، مشکل حله :-)
بعد از آپدیت به این باگ برخورد نکردم البته فعلن.
با بنچمارک آن تو تو بیشترین رقم بدست آمده برای موبایل من( 6802 با آخرین آپدیت) 35084 بوده.
اگه دنبال یک تبلت قوی هستید این فبلت گزینه خوبیه.
دوربینش قابل قبوله واسه یک فبلت بسیار عالی هم هست.
بسته به نیازتون انتخاب کنید.

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1392/6/25 سلام
مدل گوشیم c6802
بله STAMINA فعال شده فقط در قسمت مدیریت نیرو باید ON بشه .
به هیچ عنوان هنگی یا آشفتگی نرم افزار بعد از آپدیت به 510 حداقل تا الان مشاهده نکردم .
حجم آپدیت همون حدود 750 مگابایته .
بعد از آپدیت یک بروز رسانی رو هم برای نرم افزار WALKMAN ارئه میشه که از طریق خود گوشی مستقیمن قابل بروز رسانیه اگه درست یادم باشه حدود 13 مگابایت بود .
واسه این مدت کوتاه چند روزه که این گوشی رو گرفتم ققط همین یک آپدیت و اون بروز رسانی در دست رس بوده . البته گفته میشه یک بروز رسانی دیگه ( 526 ) هم در راهه (در بعضی از کشورها مثل تایوان ارائه شده ) که موجب بهینه تر شدن آپدیت 510 هست .
برای آپدیت کردن هم زیاد نگران نباش - سعی کن شب اینکارو انجام بدی که ترافیک شبکه کمتر باشه و زمانی باشه که احتمال رفتن برق پایین باشه یا از لپ تاپ با شارژ فول استفاده کن . به هیچ عنوان دستگاه رو هنگام نصب آپدیت (نه دانلود آپدیت ) از سیستم جدا نکن و هیچ دستگاه دیگه ای رو هم به پورت های USB متصل نکن (بهتره با سیستمت کار انجام ندی که موجب اختلال در کار نصب نشه ) .
اگه از لپ تاپ برای آپدیت استفاده میکنی power option-change plan setting قسمت put the computer to sleep رو در حالت never هم برای باتری هم برای برق قرار بده که سیستمت هنگام کار به حالت sleep نره .
راستی حتمن از ویروسی نبودن سیستمت اطمینان حاصل کن بعد اقدام به آپدیت بکن .

از دوستان اگه کسی بتونه به سوالم جواب بده ممنون میشم :

دوستانی که آپدیت 510 رو دارن میشه بفرمایند آیا امکان این که پس زمینه سفید رنگ رو (در صفحه SETING یا همون تنظیمات ) به سیاه تغییر بدیم هست ؟ اگه هست چطور ؟

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1392/6/25 سلام
شب گذشته با نرم افزار Sony PC Companion 2.1 با کانکت به اینترنت پرسرعت دستگاه رو به 510 آپدیت کردم . نکته جالب توجه این بود که با هر بار اتصال به کامپیوتر خود دستگاه پیشنهاد دانلود Sony PC Companion رو به کاربر میده و جدیدترین نسخه رو برای کامپیوتر دانلود می کنه .
نتیجه آپدیت همون هایی شد که قبل نقل قول کرده بودم البته بعضی هاش کاملن مشهوده :
اضافه شدن قابلیت X-Reality برای صفحه نمایش و افزایش کیفیت بی نظیر تصاویر
اضافه شدن حالت خودکار بی نقص و برتر برای تنظیمات دوربین
تصحیح و بهبود مشکلات در بخش ایمیل گوشی
افزایش و بهبود طول عمر باتری
تغییرات در بخش ویدیویی و رفع مشکلات احتمالی و افزایش کارایی آن
فعال شدن قابلیت استفاده از تک دست برای استفاده از کیبورد
و در آخر اضافه شدن پس زمینه سفید
هنگام آپدیت با این نرم افزار اصلن پرسشی از کاربر پرسیده نشد ( در حالی که قبلن که برای اکسپریا پی این کار رو بارها کرده بودم از کاربر می خواست اتصال رو قطع گوشی رو خاموش و با اتصال مجدد و گرفتن ولوم دوباره گوشی رو روشن کنه تا نصب صورت بگیره )
زمان آپدیت با و نصب با اینترنت 512 با سرعت متوسط 62 کیلوبایت در ثانیه حدود 5 ساعته
هنگام دانلود پوینتر وضعیت دانلود خاموش بود و درصد مقدار دانلود شده مشخص نبود اما عملیات دانلود با موفقیت در حال انجام بود ( واسه پرهیز از اشتباه برای کسانی که بار اول دارن آپدیت میکنن گفتم که فکر نکنن عملیات دانلود صورت نمیگیره و عملیات رو نیمه تمام رها کنن )
در اتمام آپدیت و نصب از کاربر خواسته میشه که که کابل را جدا و گوشی را روشن کنه
بعد از آپدیت بهبود در کارکرد دستگاه مشهوده مثلن کارکرد بهتر قلم نسبت به قبل که در سایت های دیگه ندیدم بهش اشاره مستقیم بشه .
تا این ساعت که هیچ مشکلی که دوستان دیگه در سایت های دیگه بعد از آپدیت به 510 مطرح کرده بودن مشاهده نکردم .
یک اطلاع و یک سوال :
ظاهرن برچسب مارک BUFF که از جنس کریستال شفافه قابلیت بسیار خوبی برای حفاظت از صفحه دستگاه داره البته به نسبه گرون قیمت هم هست ( زد خش و حتا ضربات سنگین ! با حساسیت بسیار زیاد نسبت به لمس , با چسبندگی بسیار خوب بدون حباب و جالبه که روی سطح شیشه ای که بذاری به هیچ عنوان سور نمی خوره که بیفته این آخریش رو خودم تست کردم :-)
اما سول : دوستانی که آپدیت 510 رو دارن میشه بفرمایند آیا امکان این که پس زمینه سفید رنگ رو به سیاه تغییر بدیم هست ؟ اگه هست چطور ؟
با سپاس فراوان از مسئولین سایت و البته شما دوستان که وقت صرف خوندن نظرم کردید .

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1392/6/22 سلام
ممنون از پاسخت
اما تجربه کوتاه من از این موبایل با نسخه ۱۴٫۱٫B.1.461 که هنگام خرید از قبل رو دستگاه بود :
1 - اسپیکر ضعیف اما قابل قبول
2 - کیفیت خوبه صفحه اما نه شاهکار (ظاهرن بخاطر اینه که هنوز 465 ه و به 510 آپدیت نشده )
3 - یک مورد توقف کامل (قفل دستگاه ) در یک بازی ساده به نام پوو که بعد از چند ثانیه با پیغام "انتظار یا خروج از برنامه " رفع شد .
4 - پشتیبانی ضعیف از قلم هنگام نوشتن متن البته به نوع قلم اصلن مربوط نیست آخه نوشتن با دست هم همراه با اشتباه در تبدیل به متنه(بخاطر بریده بریده شدن خطوط و بعضی وقتا واکنش نشون ندان به لمس صفحه هنگام نوشتن متن با دست یا قلم )
5- باتری به نسبه دور از انتظار من ( البته حدود 6 ساعت کار ممتد بازی , وب گردی , دیدن عکس و فیلم ... رو میشه روش حساب باز کرد که میگن با آپدیت بهبود پیدا میکنه )
6- شدت نور و کنتراست پایین نسبت به تبلت نوت 8
از محاسنش زیاد گفته شده خواستم دوستان از ضعف ها ی این موبایل هنگام خرید هم آگاه باشند ( بازم تاکید می کنم که گفته میشه با آپدیت بعضی از این ضعف ها برطرف میشن که امیدوارم همین طور هم بشه )
پایدار باشید و ماندگار

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1392/6/22 با سلام به همه ی دوستان مخصوصن هومن و ادرین عزیز
بعد از خوندن تمام نظرات شما عزیزان و کلی بررسی و تحقیق به نتیجه خرید الترا زد رسیدم و امروز اون رو با گارانتی معتبر خریداری کردم .
فعلن تجربه خاصی برای بازگویی ندارم , ظاهرن دستگاه کم نقص و قابلی به نظر میاد ( امیدوارم نا امیدم نکنه :-) اما برای بهبود کارایی نیازمند به آپدیت رسمی شرکت سونی داره یعنی همون نسخه 14.1.B.1.510 که هم اکنون روی گوشی برای دانلود فعاله که باز ظاهرن شامل این تغییرات در دستگاه میشه :
اضافه شدن قابلیت X-Reality برای صفحه نمایش و افزایش کیفیت بی نظیر تصاویر
اضافه شدن حالت خودکار بی نقص و برتر برای تنظیمات دوربین
تصحیح و بهبود مشکلات در بخش ایمیل گوشی
افزایش و بهبود طول عمر باتری
تغییرات در بخش ویدیویی و رفع مشکلات احتمالی و افزایش کارایی آن
فعال شدن قابلیت استفاده از تک دست برای استفاده از کیبورد
و در آخر اضافه شدن پس زمینه سفید
اما نگرانی من از نظرات بعضی دوستان در سایت های دیگه ست که اعلام می کنند این آپدیت باعث هنگ و ریست و بهم ریختگی نرم افزاری در گوشی ها شون شده !
مثلن دوستی گفته بود :"من به ۵۱۰ که اپدیت کردم بعضی وقت ها تاچ صفحه قاطی میکنه یا دستگاه یه دفعه ریست میشه دیگه روشن نمیشه برا روشن کردنش باید دکمه پاور با دکمه ولوم رو نگه داری تا روشن بشه تازه اونم طول میکشه تا بیاد دوربین دستگاه هم خیلی نویز داره "
من هم مثل همه ی دوستان تمایل به آپدیت جدید دارم اما با این حرفا کاملن تردید پیدا کردم , از دوستانی که تجربه این آپدیت رو خودشون دارند درخواست دارم راهنمایی و شفاف سازی بفرمایند .
سپاس گذارم
راستی فریمور ۱۴٫۱٫B.1.526 برای اکسپریا Z Ultra منتشر شد که فعلن در ایران فعال نشده .این آپدیت برای تکمیل نسخه قبلی و بهبود عملکرد اون منتشر شده .
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا