مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : آرمین ن
  • تاریخ عضویت : 1387/7/10
  • تعداد نظرهای داده شده : 7

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

Samsung Galaxy Note7 Samsung Galaxy Note7

1395/6/12 دوست گرامی نظر آقای babak h کاملا درسته و تلفظ صحیح این کلمه جسچر است.
میتونید به منابع زیر مراجعه کنین:
http://www.merriam-webster.com/dictionary/gesture
http://www.oxforddictionaries.com/definition/english/gesture
که هم به صورت صوتی تلفظ میکنن هم فونتیک دارن.
از Google Translate هم میشه تلفظ صحیح رو که همون جسچر هست بشنوید.
در انگلیسی حرف G در بسیاری از کلمات دیگر هم تقریبا مشابه حرف J تلفظ میشه

Samsung I9500 Galaxy S4 Samsung I9500 Galaxy S4

1392/3/18 من اگه جای آقای محمدجواد بودم به مرجع قضایی شکایت می کردم و اقامه دعوی می کردم. طبق قانون، چنین کاری جرمه و در صورت پی گیری می تونه منجر به محکومیت حبس تغزیری (فکر می کنم از 2 ماه تا 2 سال) بشه.

HTC One X HTC One X

1391/3/13 مدتی بود تو این صفحه نیومده بودم چقدر بحثا داغ شده. نظرات اخیرو که خوندم دو تا مورد به نظرم رسید یکی خطاب به دوست خوب saman r:
نکته ای در مورد استفاده از نظرات افرادی که اینجا و تو سایتای دیگه نظر میدن هست که فکر کنم نباید نادیده گرفت. به نظرم خیلی از بررسیهای تخصصی زود نوشته میشه و آپدیت هم نمیشه. قبل از اینکه گوشی امتحان عملی خودشو پس داده باشه. اما یه نفر که مدتی با یه گوشی زندگی کرده شاید بتونه نکته ای رو بگه که تو هیچ بررسی تخصصی حتی خارجی نیست یا ممکنه تجربه ای رو با آدمای دیگه مطرح کنه که جای دیگه ندیدن و چه بسا این تجربه بتونه اونا رو تو تصمیم گیری برای خرید کمک کنه.

دیروز تو همین سایت یه خبر در مورد شیشه گوریلا گلس 2 گوشی Galaxy s iii بود. لینکشو اینجا میذارم:

http://www.mobile.ir/news/view-738-samsung-galaxy-s-iii-uses-corning-gorilla-glass-2.aspx

اگه یه آدم عادی بیاد سایت سازنده این شیشه و خیلی از سایت های تخصصی رو بخونه شاید فکر کنه این شیشه با شیشه ضد گلوله خیلی فرقی نداره. اما وقتی عکس شیشه خورد شده همین گوشی رو که ته اون خبره بود ببینه - که از شواهد پیداس تجربه وافعی یه آدم عادیه - یا یه نفر بیاد تو نظرات اون گوشی بگه گوشی من افتاد و شیشش شکست ( و احتمالا برای اثبات حرفش عکسشم بذاره )، اون موقع ارزش همین نظرات معلوم میشه.

خلاصه به نظر من نظرات استفاده کننده های یه گوشی میتونه مکمل خوبی برای بررسیهای تخصصی و بنچ مارک و آمار فروش و ... باشه و تو خرید به آدم کمک کنه.

مورد دیگه خطاب به بعضی از دوستان:
خب بالاخره همیشه اختلاف نظر وجود داره حیف نیست به جای اینکه از اطلاعات خوب هم استفاده کنیم همدیگرو به خاطر یه سری وسیله مصرفی زیرسوال ببریم؟

Samsung I9100 Galaxy S II Samsung I9100 Galaxy S II

1390/10/30 دوست عزیز mehdi m،
من در مورد "طرح شیما" چیزی نشنیدم و فکر می کنم شاید منظورتون "طرح شبنم" باشه. البته ظاهراً جزئیات اون اگه اجرایی بشه با چیزی که شما گفتین متفاوته و این خود کاربران که میتونن شکایت کنند و کسی به اونها زنگ نمی زنه. البته (اگر واقعاً طرح اجرایی بشه!) کالاهای فروشی فروشندگان هم تحت نظر قرار خواهد گرفت. دوستان با جستجوی عبارت "بارکد دو بعدی شبنم" می تونن اطلاعات بیشتری در این مورد بدست بیارن.

Nokia N8 Nokia N8

1390/5/22 خطاب به حسن آذرآبادگانی عزیز

نکته در اینجاست که سامسونگ بسیاری از قطعات سفارشی اپل رو می سازه ولی خود اپل اونها رو طراحی می کنه.

من نظر زیر رو توی آیفون 4 هم گذاشته بودم که اینجا اونو تکرار می کنم:

در لینک زیر گفته شده که بر اساس گزارش مالی سالیانه سامسونگ، اپل با 5.7 میلیارد دلار خرید قطعه از سامسونگ پس از سونی دومین مشتری سامسونگ است:

http://in.reuters.com/article/2011/06/18/idINIndia-57770620110618

همچنین لینک زیر در همین سایت گفته: "با توجه به آنکه سامسونگ تأمین کننده برخی از اجزاء الکترونیکی تعدادی از محصولات اپل است، تنش میان این دو کمپانی می تواند به زیان هر دوی آنها تمام شده و همکاری استراتژیک میان آنها را خدشه دار سازد"

http://mobile.ir/news/view-441-apple-sues-samsung.aspx

اما یک نکته دیگر: به نظر من واژه متقلب درخور کسی که از محصولی دیگر ایده برداری می کنه ولی خود هم ابتکارات و فناوری فوق العاده ای دارد نیست چرا که در فرهنگ ما این واژه بار منفی بیشتری دارد. اگر ایده برداری ملاک متقلب بودن باشد اپل هم متقلب است چون بدون اجازه نوکیا از حق اختراعات این کمپانی نه تنها ایده برداری بلکه استفاده کامل کرده بود و بعد از چندین سال استفاده حاضر شد تاوانش را بپردازد.

http://www.mobile.ir/news/view-483-nokia-wins-patent-battle-against-apple.aspx

Apple iPhone 4 Apple iPhone 4

1390/3/30 با سلام

در پاسخ به ایگل که گفته "من جایی ندیدم و نشنیدم که اپل از سامسونگ قطعه ای گرفته باشه" دوستان را به لینک زیر ارجاع می دهم. در این لینک گفته شده که بر اساس گزارش مالی سالیانه سامسونگ اپل با 5.7 میلیارد دلار خرید قطعه از سامسونگ پس از سونی دومین مشتری سامسونگ است:

http://in.reuters.com/article/2011/06/18/idINIndia-57770620110618

/همچنین لینک زیر در همین سایت گفته: "با توجه به آنکه سامسونگ تأمین کننده برخی از اجزاء الکترونیکی تعدادی از محصولات اپل است، تنش میان این دو کمپانی می تواند به زیان هر دوی آنها تمام شده و همکاری استراتژیک میان آنها را خدشه دار سازد"

http://mobile.ir/news/view-441-apple-sues-samsung.aspx

/به نظر من بهتره دوستان خارج از تعصب نقاط ضعف و قوت هرکدوم از محصولات رو بگن. نظر شخصی من اینه که یک نقطه ضعف گوشی های آیفون اینه که بسیاری از سرویس هایی که اپل براشون میده توی ایران جایی نداره و ما نمی تونیم از همه امکانات این گوشی ها استفاده کنیم. این مطلب در مورد گوشی های اندرویدی هم هست ولی با شدت خیلی کمتر.

Nokia N8 Nokia N8

1390/2/31 من برای نظر دوستمون پدرام در جواب شهرام احترام قائلم ولی فکر میکنم نظر اکثر کارشناسان اینه که اندروید سیستم عامل امروزی تریه و اتفاقاً نقطه ضعف n8 استفاده از سیستم عامل سیمبیانه. تو خود این سایت مطلب خیلی جالبی از قول مدیر عامل نوکیا خوندم که خیلی از مسائلو روشن میکنه: http://mobile.ir/news/view-385-nokia-on-burning-platform.aspx گزیده یی از صحبتای آقای الاپ (مدیر عامل نوکیا) رو اینجا میارم: "اندروید تنها 2 سال است که به صحنه آمده و این هفته آنها جایگاه ما در تعداد گوشی های هوشمند را از ما گرفتند. باورنکردنی است. در محدوده گوشی های متوسط ما سیمبیان را در اختیار داریم. این سیستم عامل نشان داده که در بازارهای اصلی مانند بازار آمریکای شمالی توان رقابت را ندارد. علاوه بر این سیمبیان ثابت کرده که برای برآورده ساختن نیازهای فزاینده مشتریان محیط دشواری برای توسعه است و این به کند شدن توسعه محصولات انجامیده و هنگامی که ما در پی استفاده از پلتفرم های سخت افزاری جدید هستیم برایمان نقطه ضعف به وجود می آورد." به همین دلایل که مدیر عامل نوکیا گفته نوکیا به سمت ویندوز فون حرکت کرده تا سیمبیان رو ظرف چند سال از رده خارج کنه ولی اندروید روز به روز تقویت میشه.
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا