نظر کاربران درباره گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S7

Galaxy S7 گلکسی اس 7

Samsung Galaxy S7 سامسونگ
ارزیابی کاربران: 7.2 از 10 (4340 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سامسونگ
» سامسونگ Galaxy C55
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2024
» سامسونگ Galaxy M55
» سامسونگ Galaxy M15
» سامسونگ Galaxy A55
» سامسونگ Galaxy A35
» سامسونگ Galaxy M14 4G
» سامسونگ Galaxy F15
» سامسونگ Galaxy S24
» سامسونگ Galaxy S24+
» سامسونگ Galaxy S24 Ultra
» سامسونگ Galaxy Tab Active5
» سامسونگ Galaxy Xcover7
» سامسونگ Galaxy A25
» سامسونگ Galaxy A15 5G
» سامسونگ Galaxy A15
» سامسونگ Galaxy M44
» سامسونگ Galaxy Tab A9+
» سامسونگ Galaxy Tab A9
» سامسونگ Galaxy S23 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE+
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE
» سامسونگ Galaxy A05s
» سامسونگ Galaxy A05
» سامسونگ Galaxy F34
» سامسونگ Galaxy Z Fold5
» سامسونگ Galaxy Z Flip5
» سامسونگ Galaxy Tab S9+
» سامسونگ Galaxy Tab S9
» سامسونگ Galaxy Tab S9 Ultra
» سامسونگ Galaxy Watch6 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch6
» سامسونگ Galaxy M34 5G
» سامسونگ Galaxy F54
» سامسونگ Galaxy A24 4G
» سامسونگ Galaxy F14
» سامسونگ Galaxy M54
» سامسونگ Galaxy A34
» سامسونگ Galaxy A54
» سامسونگ Galaxy M14
» سامسونگ Galaxy A14
» سامسونگ Galaxy S23 Ultra
» سامسونگ Galaxy S23+
» سامسونگ Galaxy S23
» سامسونگ Galaxy F04
» سامسونگ Galaxy A14 5G
» سامسونگ Galaxy M04
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2022
» سامسونگ Galaxy A04e
» سامسونگ Galaxy Tab Active4 Pro
» سامسونگ Galaxy A04
» سامسونگ Galaxy A04s
» سامسونگ Galaxy Watch5 Pro
» سامسونگ Galaxy Watch5
» سامسونگ Galaxy Z Flip4
» سامسونگ Galaxy Z Fold4
» سامسونگ Galaxy A23 5G
» سامسونگ Galaxy M13 4G
» سامسونگ Galaxy M13 5G
» سامسونگ Galaxy A13 (SM-A137)
» سامسونگ Galaxy F13
» سامسونگ Galaxy M13
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2022
» سامسونگ Galaxy S20 FE 2022
» سامسونگ Galaxy M53
» سامسونگ Galaxy A33 5G
» سامسونگ Galaxy F23
» سامسونگ Galaxy M33
» سامسونگ Galaxy M23
» سامسونگ Galaxy A13
» سامسونگ Galaxy A23
» سامسونگ Galaxy A53 5G
» سامسونگ Galaxy A73 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S8
» سامسونگ Galaxy Tab S8+
» سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22+ 5G
» سامسونگ Galaxy S22 5G
» سامسونگ Galaxy S21 FE 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A8 10.5 2021
» سامسونگ Galaxy A13 5G
» سامسونگ Galaxy A03
» سامسونگ Galaxy A03 Core
» سامسونگ Galaxy F42 5G
» سامسونگ Galaxy M52 5G
» سامسونگ Galaxy M22
» سامسونگ Galaxy M32 5G
» سامسونگ Galaxy A52s 5G
» سامسونگ Galaxy Watch4 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch4
» سامسونگ Galaxy Z Flip3 5G
» سامسونگ Galaxy Z Fold3 5G
» سامسونگ Galaxy A12 Nacho
» سامسونگ Galaxy A03s
» سامسونگ Galaxy M21 2021
» سامسونگ Galaxy F22
» سامسونگ Galaxy M32
» سامسونگ Galaxy A22
» سامسونگ Galaxy A22 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 Lite
» سامسونگ Galaxy Tab S7 FE
» سامسونگ Galaxy F52 5G
» سامسونگ Galaxy Quantum 2
» سامسونگ Galaxy M42 5G
» سامسونگ Galaxy F12
» سامسونگ Galaxy F02s
» سامسونگ Galaxy A72
» سامسونگ Galaxy A52 5G
» سامسونگ Galaxy A52
» سامسونگ Galaxy Xcover 5
» سامسونگ Galaxy M62
» سامسونگ Galaxy A32
» سامسونگ Galaxy F62
» سامسونگ Galaxy M12
» سامسونگ Galaxy M02
» سامسونگ Galaxy A02
» سامسونگ Galaxy A32 5G
» سامسونگ Galaxy S21 Ultra 5G
» سامسونگ Galaxy S21+ 5G
» سامسونگ Galaxy S21 5G
» سامسونگ Galaxy M02s
» سامسونگ Galaxy M21s
» سامسونگ Galaxy A12
» سامسونگ Galaxy A02s
» سامسونگ Galaxy F41
» سامسونگ Galaxy M31 Prime
» سامسونگ Galaxy Tab Active3
» سامسونگ Galaxy S20 FE
» سامسونگ Galaxy S20 FE 5G
» سامسونگ Galaxy A42 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2020
» سامسونگ Galaxy M51
» سامسونگ Galaxy Z Fold2 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S7
» سامسونگ Galaxy Note20 Ultra
» سامسونگ Galaxy Note20
» سامسونگ Galaxy Note20 Ultra 5G
» سامسونگ Galaxy Note20 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S7+
» سامسونگ Galaxy Watch3
» سامسونگ Galaxy M01s
» سامسونگ Galaxy M31s
» سامسونگ Galaxy A01 Core
» سامسونگ Galaxy M01 Core
» سامسونگ Galaxy M01
» سامسونگ Galaxy A21s
» سامسونگ Galaxy J2 Core 2020
» سامسونگ Galaxy A21
» سامسونگ Galaxy A51 5G

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 4101 تا 4200 از مجموع 4253 مورد

مقداد م در تاریخ : 1394/12/21

شما ک سال قبل از اس6 کلی انتقاد میکردی از صفحه نمایش و دوربین و باتری ولی الان اس6 بهترین شد ؟؟!! شما از دوربین اس7 ک جی5 رو مغلوب کرده ، بازم انتقاد میکنی ؟؟!!
وقتی شما کیفیت دوربین سامسونگ رو برابر با اچ تیسی میدونی ، نمیدونم چی باید در جواب شما گفت .
وقتی دوربینی ک جی5 رو مغلوب کرده ، از نظر شما شکست خورده ی ، من نمیدونم چی بگم .

مقداد م در تاریخ : 1394/12/21

حسین جان سونی وقتی دید بعد اینهمه تبلیغ راجع ب ضد اب بودن بازم خیلی ها شاکی هستن ، اومد گفت زیر آب نبرین نمونش یکی از دوستای خودم ذد2 داشت اینکارو کرد و فهمید اینهمه تبلیغ آخرش چی شد و حالا ب همه میگه اینا تبلیغاته ک ریسک نکنن . یکی دیگه از بچه ها هم ام5 رو زیر آب برد فیلم بگیره ک داستانش مشابه همین دوست خودمه و هیچکدوم اینا تا عمق 3 متری پیش نرفتن بلکه عمق های خیلی کمتر از 1.5متر رو امتحان کردن . پس شما این آمارهای مربوط ب گوشیهای سونی رو ببینین ک سونی رو مجبور کرد واکنش نشون بده ک گوشی ضد آب هست ولی بهتره زیر اب نبرین . درمورد قدرت اسنپ820 جای شکی وجود نداره ولی طبق لینکی ک ب دوستمون محسن دادم ، سایت انتوتو عدد 820 رو 136 هزار و 8890 رو 130هزار نشون میده پس حسین عزیز این معنی قدرت کمتر نیس در واقع اگه دقت کنین همین چند ماه قبل دوستان عزیز ب انتوتوی 60 هزار خیلی نگاه مثبتی داشتن و اونو عالی میدونستن و بیشتر ازونو لازم نمیدونستن ولی الان انتوتوی 130 هزار نمیدونم چطور واسشون معنی چیپ ضعیف میده . با کارهایی ک ما میکنیم مث چند ساعت بودن در شبکه های اجتماعی ، راستشو بگم حتی کسانی ک 4اس 5سال قبل و ام8 خدا بیامرز رو هم دارن ، مشکلی بابت قدرت اجرای برنامه ها ندارن ولی شما طوری بیان میکنین انگار 8890 ضعیفه و همه دنبال اسنپ هستن مث قضیه سنسورهای سامسونگ ک اگه بیشتر تحقیق بفرمایین عملکرد مناسب این سنسورها در گذشته نشون میداد مشکلی نداشتن و کیفیت برابر بوده با سنسور سونی و من هر چی دیدم تفاوت بسیار ناچیز بود . حسین جان شما ب کیفیت توجه کن نه کمیت الان سونی 23مگا میزنه بدون لرزشگیر اپتیکال(ک منجر ب تصاویر نویزی و تار میشه) و دیافراگم تنگ ک از زمان ذد1 مرحوم وجود داشته و سونی 3سال اونو ارتقا نداده عوضش اس7 نصف رزولوشن عددی سونی ینی 12مگا با ois و دیافراگم بینظیر و عالی f/1.7 ک منجر ب رفع هرگونه نویز میشه و تصاویر حتی در نور کم ، روشن هست . من منکر کیفیت سنسورهای سونی نیستم ولی مطالب شما طوری اینو ب خواننده القا میکنه هرکاری سامسونگ میکنه اشتباهه ولی سونی بهترینه و اگه اختلاف ایندو کمپاتنی این چند ساله اینطوره ، واسه اینه سونی اصن تبلیغ نمیکنه .

مقداد م در تاریخ : 1394/12/21

محسن بزرگوار اولا من گفتم 8890 شده 130 هزتر و 820 شده 136 شما اون لینکو دیدی ؟؟؟
ثانیا همیشه برا بازار امریکا نسخه اسنپ بوده ب خاطر قضیه مودم وگرنه الان اروپا قراره اکسینوس باشه ثالثا شما شاهکارهای قبل کوالکامو یاد بیار ک چطور ب همه اندرویید سازها غیر سامسونگ و خود کوالکام ضربه زد پس تصور نکن فقط کوالکام بهترینه رابعا وقتی خود سامسونگ میتونه چیپ بسازه ، چرا این صنعتو منبع درامدشو تعطیل کنه و بره فقط از کوالکام چبپ بخره ؟ اگه در این زمینه مث بضی اندروید سازهای دیگه هیچ تبحری نداشت حرف شما صحیح بود .
قدرت 810 با 7420 رومن در اینجا ندیدم ولی اگه اختلاف ناچیز هم باشه بازم ب دلیل گرمازا بودن و معماری ساختی ک سامسونک ازون در سال 2014 استفده کرده بود ، نمیتونست گزینه ایده الی باشه . من منکر قدرت 820 نیستم و نخواهم بود ولی اینطور شما میگی فقط 820 بهترینه و 8890 ضعیفه و فراموشی چیپهای گرمازا با معماری ساخت قدیمی ، صحیح نیس . در مورد ضرر ، کامت قبلی بهت گفتم دلیل اصلیشو ینی همون کمپانیهای درجه 2 چینی با گوشیهای 300دلاریشون ضمن اینکه بازار هم ب شدت اشباعه و همچنین کسانی ک پرچمداران نسل قبلو دارن گاهی اینقد از گوشیشون راضی ان ک دلیلی واسه ارتقا نمیبینن . شما دقت کنی حتی اپل ک هیچوقت خبری از افت فروش ما ازش ندیدیم این چند وقته فروشش کمتر از حد انتظارش شده ک این ب شرایط جهانی برمیگرده ولی بازم با این احوال شما ببین سامسونگ اگه ب قول شما یه میلیارد ضررکرده بقیه اندروید سازها چقد ضرر داشتن . شما طوری بیان میکنین انگار سونی درین بازار ، چقد سود کرده و سامسونگ فقط ضرر .
سایت ورج ک نظرشو واست نوشتم . سی نت هم همینطور و هر دوشون گفتن با یه روز کاری سنگین هیچ مشکلی وجود نداره . شما اصن متن انگلیسیو خوندی ؟؟؟؟؟؟؟ اینهمه نوشتم و کپی پیست آخرش میگی اصن استفاده نکرده ؟؟!!! شما ندیدی اناندتک چه نتایج درخشانی واسه این دو گوشی سامی ثبت کرده ؟؟؟؟!!! 20ثانیه وقت بذار خوب ببین

صادق ص در تاریخ : 1394/12/21

دوست عزیز این سایت هایی که معرفی کردی هیچکدوم انگشت کوچیکه فون آرنا هم نیستن. شما ببین تست های فون آرنا چیه اینا چی. تنها موردی که ممکنه(تاکید میکنم ممکنه) پیش اومده باشه اینه که نسخه نهایی نرم افزار s7 با آپدیت بهتر شده باشه و فون آرنا ممکنه کمی نظرش رو عوض کنه. ولی محتمل ترین احتمال اینه که اگزینوس 8890 مصرف باتری بهتر و در عوض قدرت کمتری به ویژه در زمینه گرافیک داشته باشه. باید در ادامه ببینیم چی میشه.

محسن غ در تاریخ : 1394/12/20

اقا مقداد!
سایت اولیه که میگه باطریش بد نیس! خیلی خوبم نیس!!!
سایت دومیم که میگه اصلا استفاده سنگین نکرده!!!!
با هر گوشی دیگه ای خب اینجوری استفاده کنی یه روزو راحت دوم میاره!

محسن غ در تاریخ : 1394/12/20

8890 شده 130 ؟!
8890 شده 129هزار !

بعد
خب اگه خیلی محبوبه اگزینوس چرا پیچ کوالکام استفاده میکنه !؟
اصن چرا هزینه اضافی میکنه !؟
تو همین لینکه که دادی ببین !
تفاوت 7420 و 810 5هزار تا هس !
نه 20 هزار تا !
شما که میگی راحت اینقد فروش میکنه !
پس چرا پارسال برنده شما اینمهمه ضرر کرد !؟
جدا از بحث سامسونگ پی !

سعید ق در تاریخ : 1394/12/20

کاهش درخواست ها برای گلکسی اس 7
http://www.gsm.ir/news/show/31058/%DA%A9%D8%A7%D9%87%D8%B4-%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-Galaxy-S7/

حسین ص در تاریخ : 1394/12/20

من شخصا دوست دارم واقعا s7 کامل و بدون مشکل باشه ، توی ایران وقتی با قیمت بالا گوش میخری انتظار دیوایس خوب رو داری ، امیدوارم s7 واقعا بدون مشکل باشه تا تمام دوستان عزیزی که سامسونگ دوست دارن از کار با این گوشی لذت ببرن ، همونطور که من از کار باز گوشیم لذت میبرم ، امروز خوندم که سامسونگ باز هم جانب سود رو برای خودش بیشتر از مشتری مداری در نظر گرفته و قراره s7 با دو نوع سنسور دوربین سونی روی اسنپدرگون برای آمریکا و سنسور خودش روی اگزینوس برای اروپا و آسیا به فروش برسه ، البته امیدوارم دروغ باشه چون به غیر از قدرت بالایی که این بار اسنپ در مقابل اگزینوس از خودش نشون داده میشه گفت هنوز سنسورهای خود سامسونگ اون کیفیت ایده آل سنسورهای سونی رو ندارن ، اگه این خبر صحت داشته باشه خیلی از دوستان احتمالا باید مدل اسنپ با سنسور سونی رو قاچاقی و با قیمت بیشتر تهیه کنن.

حسین ص در تاریخ : 1394/12/20

دوست عزیز ، سونی بعد از نحوه اشتباه بعضی کاربران توصیه مراقبت در شرایط ضدآب درست رو کرده بود، هیچوقت نگفته گوشی ضدآب ساختم ولی اگه آب بهش بخوره من جوابگو نیستم..! دوباره مطالعه بفرمایین، گفته شرایط رو برای ضدآب بودن در نظر بگیرین یعنی برای آب شور و یا عمق بیشتر از 1/5 متر ممکنه ایراد پیدا کنه و اینم بخاطر مکان ورود آب از توری اسپیکرهاش هست، در مورد سامسونگ هم این موضوع صدق میکنه، من جایی خوندم که سامسونگ هم همین توصیه ها رو داره ، مقداد جان شما دیگه چرا ؟ شما که تحقیق میکنی بعد حرف میزنی چطور با اطمینان میگین ضدآب بودن سامسونگ از سونی بهتره؟ مگه s7 اسپیکر نداره ؟ هنوز نیومده و امتحان خودشو پس نداده اینقدر مطمئن صحبت میکنین؟ بالاخره میاد و آمار سوختن گوشیهای s7 بخاطر آب خوردگی معلوم میشه

ارسلان ش در تاریخ : 1394/12/20

امسال s7 و اج ۷هیچکدوم در حد پارسال نیستن ...
سامسونگ امسال تو باتری ترکونده و همه جوره علی الخصوص دوربین ضعیفتره و فقط به این دلیل ضعیف داده تا دپو شده هارو بفروشه
در ضمن شده قضیه دوربین one m8که کلی تبلیغ شد بهتدینه دنیاس ولی ...
آخه این شد منطق.تو شب عالی عکس میگیره،
الان تو گالری همه مردم دنیا مگه چند درصد عکس شب وجود داره
دوربین گوشی بیشتر برای ثبت لحظه ها و تفریحاته که معمولا روزه
ایشالله خبر باتریش اینجا که پیچیده ایشالله بگوشه داخل میهنی ها هم میرسه
افثضاح شد چرا بهو

علی م در تاریخ : 1394/12/20

دوستان عزیز
سلام من قصد داشتم که این گوشی رو خریداری کنم اونایی که خریدن نظرشون دربارش چیه؟

ممنون از راهنماییتون ...

vahid k در تاریخ : 1394/12/19

درود
بنظر من نمیشه به این آمار اتکا کرد و باید صبر کرد تا بیاد گوشی یا تستهای دیگه ای هم نتایجشونو بدن تا مطمئن تر بشه نظر داد .. در مورد همین یه تست هم بعقیده من بیشتر میتونه ناشی از این باشه که نوع تستها احتمال داره با هم فرق داشته باشه به این معنی که همون ۷ساعت و نیم که برای اس ۶ مبنا قرار داده شده در این تست میتونه درست نبوده باشه، چنانکه در کاربری تجربی خیلی از کاربرهای اس۶ که عنوان داشتند حدود ۴.۵ تا ۵ ساعت نهایتٱ در زیر بار کاربری فشرده دوام داشت و احتمالا تو همون شرایط الان بالای ۶ ساعت و خرده ای نشون ارتقاء وضعیت نیروی این گوشیه .. و الا راستش منطق و تجربه آدم نمیتونه قبول کنه..
کمپانیها اگه تو ارائه صفحه نمایش تنوع میذاشتن برای گوشی جای سخت افزارهای متفاوت بدون شک فقط اچ دی رو من انتخاب میکردم برای صفحه ای در حد ۵ ..۶ اینچ ..به چند دلیل
اولا حتی ..حتی اگر فرض رو بر این بگیریم که تفاوتی حاصل میشه بین رزولیشنهای مختلف بنظر من اونقدری نیست که بخواد کلی از سرعت و انرژی و روونی و سبکی رو فدای اون کرد .. واقعٱ ارزش نداره حتی فول هم زیاده برای صفحه نمایش کف دستی.. تجربه این موضوع رو کاملا مشهود تو گوشیهای تولید شده تا امروز میشه حس کرد

سینا ن در تاریخ : 1394/12/19

واقعا شوکه شدم موندم چی بگم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من میخواستم اس 6بگیرم اما بخاطر عمر ضعیف باتریش بیخیالش شدم و منتظر اس 7 موندم دلم خوش بود حجم باتری بیشتر شده کلی خوش حال شدم که باتری قوی داره اما الان می بینیم که .....

مقداد م در تاریخ : 1394/12/19

دوستان عمر باتري اس٧ عالي هست و نتايج phonearena معمولا با حقايق گاهي فاصله دارن . خود دوسنان منتقد هم كمي تامل كنن ميبينن در همين فون ارنا اس٦ عمر ٧ساعت و ١٤دقيقه داره ولي اس٧ با ٤٥٠ميلي امپر بيشتر و پردازنده اي بهينه تر ، چطور ممكنه عمر باتريش ٦ساعت و ٣٧دقيقه باشه ؟!!
جاي شكي نيس كلا اين نتايج اشتباهه . واسه اظمينان بيشتر ب سه سايت معروف شما رو ارجاع ميدم :
وب سايت ورج از عمر باتري بسيار تعريف كرده و عمر بالاي باتري رو يه مزيت اس٧ دونسته :
http://www.theverge.com/2016/3/8/11172968/samsung-galaxy-s7-edge-review
و گفته
The bigger batteries (combined with Android’s efficiency improvements in Marshmallow) mean the S7 and S7 Edge had no trouble lasting through a full day in our tests

مورد بعدي سايت cnet هست :
http://www.cnet.com/products/samsung-galaxy-s7/
همون اول در قسمت مزايا نوشته :
The Good Polished design. Awesome camera. Long battery life. microSD storage slot and water-resistant (again!).
و
Battery life is long, performance swift
Other than the camera quality, battery life was my No. 1 concern when using the S7 while Euro-tripping. I was often out from 9 a.m. until midnight, and didn't always carry a bulky charger or heavy external battery pack, because that gets annoying. Luckily, I didn't need to. The battery lasted through a full day of heavy use.

Over in San Francisco, my colleagues ran the S7 through our standard CNET lab tests, a looping video downloaded to the phone, played in airplane mode. The S7 averaged 16 hours in three tests, which is one of the longest-running results we've seen for any phone. In comparison, the iPhone 6S scored 10.5 hours on the exact same test. I'd still expect to charge it once a day, but would be more confident making it through a late night without dying. If you want a larger battery, there's always the S7 Edge.
مورد بعدي سايت معروف anandtech هست :
تست عمر باتري در وب گردي كه اس٧ پس از ميت٨ با باتري ٤٠٠٠ و صفحه ١٠٨٠ ، بهترين عملكرد رو داشته و اختلاف فاحشي با اس٦ داشته و آناندتك اينطور بيان كرده :
As we can see in the results, the Galaxy S7 and S7 edge both do impressively well
در تست بعدي هم بازم عملكرد خيلي عالي بوده و كساني ك منتظر خريد اس٧اج هستن ميتونن عملكرد فوق العاده ي اونو ببينن .
پس جاي هيچ نگرانيي وجود نداره . بازم بنده منتظر بررسي gsmarena هم ميمونم و مطمين هستم اس٧ راحت ب ركورد نوت٥ يني ٨٥ساعت ميرسه . اميدوارم دوستاني ك از باتري ضعيف اس٧ انتقاد كردن بيان دلايل خودشونو مطرح كنن

Saeed K در تاریخ : 1394/12/19

کاشکی قبل از نظر دادن یکم تحقیق و مطالعه بفرمایین / سامسونگ گفته ب خاطر اینکه نمیخواسته توو گوشی های مجهز به سی پی یو اگزینوس و کوالکامش تفاوتی باشه این قابلیتو غیرفعال کرده اما در عوض از نسخه دوم شارژ سریعی که تو اس 6 بود استفاده کرده و برای شما و من همینم کافیه ...

حسین ص در تاریخ : 1394/12/19

یه سری از دوستان برای گوشی مورد علاقشون به روی کاغذ اکتفا میکنن اما برای برندهای دیگه کاغذ و بنچمارک که نیست، تست مهمه..!
هنوز s7 تست باطری نشده همه میگفتن بهترین باطری رو داره ولی حالا...البته بازم میگن این تستها مهم نیستن..!
من چند تا گوشی سامسونگ داشتم، الان هم تبلتشو دارم، هیچوقت از باطری راضی نبودم، دیگه به خودمون که دروغ نمیتونیم بگیم، حالا اینجا هی به به و آفرین کنین..!
ویدیوی مقایسه دوربین s7 رو با آیفون 6s دیدین؟ مگاپیکسل اومده پایین تا دوربین بیرون زدگی کمتری داشته باشه، در عوض گشودگی دیافراگم رو بیشتر کردن، درسته که توی شب نور بیشتری جذب میکنه اما توی روز هم بیش از اندازه جذب نور داره، توی این مقایسه من حس کردم سامسونگ کیفیت عکس روز رو فدای نور بیشتر در شب کرده، در واقع اومد ابروش رو درست کنه چشمش هم کور کرد، البته شاید چشم شما عکسهای سامسونگ رو با کیفیت ببینه که این در مورد همه متفاوته، شاید منم عکسهای شب سامسونگ رو پر نور و پر از رنگ اشباع ببینم و توی روز هم بخاطر نور زیاد، بدون جزییات ببینم. خودتون قضاوت کنین، دعوا هم نداریم، ولی صادق باشین..!

MOH R در تاریخ : 1394/12/19

گلکسی اس ۷ با قابلیت تعمیرپذیری بسیار پایین، امتیاز ۳ از iFixit:
http://toranji.ir/گلکسی-اس-۷-با-قابلیت-تعمیرپذیری-بسیار-پ/#comment-205244
اینم از معایب ضد آب بودن گوشی

سعید ق در تاریخ : 1394/12/19

خب نتایج باتری اس 7 هم مشخص شد که فاجعه اس از اس 6 کمتر شارژدهی داره با توجه به پردازنده و اندروید 6 این نتایج باتری عجیبه که اینقد بد شارژ نگه میداره

مقداد م در تاریخ : 1394/12/19

برادر دلیل مموری نخوردنو خودت خوندی همینطور در این بازار اشباع ک کمپانیهای چینی گوشی 300دلاری تولید میکنن معلومه همه ضرر میکنن ولی با این همه نسل قبل حداقل 50میلیون فروخت . دوربین اس7 هم جی5 بهتره بهت ادرس دادم gsmarena مقایسه شون کرده . اگه وقت بذازی بری ببینی میبینی در روز و نور کم از جی5 بهتره . حتما برو ببین

مقداد م در تاریخ : 1394/12/19

اینقد تفاوت ظاهر بین گوشیهای سونی ناچیزه ک حتی خود موبایل فروشها هم شک میکنن این ذد2 هست یا ذد4 یا مدل میانرده ولی سامسونگ کاملا مشخصه اس7 با اس6 و اس5 و نوت3 با 4 و5 منتها سونی همیشه طرحهاش یکسانه و خلاقیتی نداره همون طرح قبلیو میزنه ولی طرحهای سامسونگ اینطوری نیس .
شما اگه کمی تحقیق میکردی میدونستی اس5 هم ضد آب بود همچنین سونی گفته گوشیهای سونیو زیر آب نبرین ما هیچ تضمینی نمیکنیم ! ولی سامسونگ وقتی ازین قابلیت بهره ببره مشتری کاملا اطمینان داره ب این ویژگی . ببین برادر از هر جهت حساب کنب اس7 بهتره تا پرفورمنس مث دوربین / ضد آب بودن / کیفیت صفحه / باتری / اعتباری ک بین مردم دنیا داره و استقبالی ک ازش میشه و امکانات تاچ ویز و موارد دیگه ولی پرفورمنس نتونسته در سطح اس7 ظاهر بشه و طرفدارای سونی رو نا امید هم کرده . کلا توی اندروید ، سامسونگ این چند ساله حرف اول رو زده وگرنه اپل اندروید رو نابود میکرد .

مقداد م در تاریخ : 1394/12/19

شما اولا دقت کن ب اختلافها بعدش نظرتو بگو ینی باید بگم اختلاف 7420 با 810 بیست هزار بود بله 20هزار ثانیا اینو ببین
http://www.zoomit.ir/2016/3/7/127819/apple-a9-snapdragon-820/
820 شده 136هزار و 8890 شده 130هزار حالا این نظر شما ینی اختلاف زیاد ؟! ینی شما مثلا با اکسینوس 8890 ب مشکل برمیخوری و لودینگ داری و هنگ ؟! همچنین شما قبلا نظرتون این بود بنچمارک مهم نیستن و زمان 810 میگفتین همین کافیه حتی با اون اختلاف زیاد با 7420 ولی الان نظرتون این شده اختلاف 6هزار در انتوتو تعیین کننده هست . ببین محسن شما نکته ای بش دقت نمیکنی همینه الان مثلا پرفورمنس انتوتوش میشه 136هزار ولی اس7 اکسینوسی میشه 115000 خب ؟ ولی اس7 چقد بین مردم دنیا محبوبیت پیدا میکنه و پرفورمنس چقد ؟ اس7 و اس7 اج حداقل حداقل 50میلیون میفروشن پس برندهای درجه یک و محبوب ، نیازی ندارن حتما بهترین رکورد انتوتو رو داشته باشن . این مطالبو بخون کمی بهش فک کن میبینی واقعیته

مقداد م در تاریخ : 1394/12/19

دوست عزیز سایت فون ارنا معمولا نتایجی ک ثبت میکنه خودت میدونی گاهی با واقعیات یکی نیس مثلا انتوتو 7420 رو یادت باشه 58000 ثبت کرده در حالیکه gsmarena اونو 70000 نشون داده . ب این امارها دقت نکن . هر وقت gsmarena عددی گفت اون ملاکه . شما خودت قبل اینکه نظرتو بگی یه حساب کن : نوت5 با باتری 3000 و 7420 چهارده نانومتری و 5.7اینچ رکوردش 85 ساعته ولی اس7 با 5.1 ایتچ و 3000 و معماری 10درصد بهینه تر مثلا ممکنه 70 ساعت رکوردش بشه ؟؟! اون نتایج فون ارنا ک سیت همسایه بهش استناد کرده کاملا اشتباهه .

محسن غ در تاریخ : 1394/12/19


اینم باطری که دوستان میفتن حتی از میت ه۸بهتره!
بقلوه دوستان فاز ۲ ۱۴ نانومتری ۱۰ بهینه تره! صفحش بهینه تره!
کلی به باطری اضاف شده!
جالبه😂😂😂😂

MOH R در تاریخ : 1394/12/19

عمر باطری ضعیفتر S7 و S7 EDGE،با وجود باطری بزرگتر
http://toranji.ir/نتایج-عمر-باتری-گلکسی-اس-7-و-گلکسی-اس-7-اج/#comment-205149
خبر برای S7 و S7 EDGE مشترک هستش.

omid N در تاریخ : 1394/12/18

طول عمر باتری s7 و s7 edge مشخص شد.....
برای من واقعا شکه کننده بود
علیرغم اضافه شدن 500 میلی امپر به اس7 و 1000 میلی امپر به اس7 اج و علیرغم بهینه سازی های اندروید 6 طول عمر باتری اس7 حدود 1 ساعت از اس6 کمتر شده!!!!!
اس6 بود 7 ساعت و خورده ای ولی این 6 ساعت و خورده ای
ایا این فاجعه مربوط به پردازنده ی جدیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من انتظار یه رکورد شکنی داشتم نه ایییییییییییین

محسن غ در تاریخ : 1394/12/18

سلام
ع چی شد !؟!؟!؟!
همه چی به بنچمارک نیس ؟!؟!؟!
شما که تا قبله تنایج 8890 بیاد که به بنچمارکه 7420 مینازیدین ! الان میگین به بنچمارک نیس ؟!
جالبه تا یه اتفاق میوفته زود حرفتونو میزدین !
بعد
بیشتر فروش میکنه !؟
خوبه بدونی پارسال سامسونگ 1 میلیارد و خرده ای دلار کمتر از سال2014 فروش کرده !!!!

سعید ق در تاریخ : 1394/12/18

یکی از کاستی های این گوشی نداشتن Quick Charge 3 هست در حالی که G5 این قابلیت رو داره و سریعتر از اس 7 شارژ میشه پیشرفت گوشی های سامسونگ خیلی کنده

مقداد م در تاریخ : 1394/12/18

حميد جان باتري اس٧ قوي هست البته نه در حد ميت٨ ولي ميدوني گوشيهاي سايز صفحه كوچيك معمولا باتري هاي متوسطي دارن (برعكس فبلت ها) ولي بين همين سايزهاي كوچيك ، اس٧ عملكردش از جي٥ و پرفورمنس بهتره چراكه صفحه كوچكتر و بهينه تري داره تا جي٥ و ٢٠٠ميلي امپر حجم باتري بيشترم داره . ويژكي باتري قابل تعويض درسته خوبه ولي اونقد مهم نيس ك برتري هاي اس٧ بر جي٥ رو نبينيم . همچنين باتري اس٧ حدود ١٣٠٠ ميلي امپر بيشتره تا ٦اس ك واقعا اختلاف زياديه و انتظار ميره حدود چهل درصد عملكردش بهتر باشه تا اس٦ . صفحه بسيار روشن و كم مصرف با نمايش طبيعي رنگها و سخت افزار و باتري و دوربيني ك جي٥ رو مغلوب كرده به همراه ضد آب بودن و پشتيباني از مموري تا سقف ٢٠٠گيگ از جمله برتري هاي اس٧ هست ك هيچ پرچمداري همه اينارو يه جا با هم نداره .

محسن غ در تاریخ : 1394/12/18

سلام
عزیز خوبه بدونی اس۷ هم از usb type C پشتیبانی میکنه!
دلیل نمیشه چون کویک شارژ ۲ هس از usb 2 یا ۳ استفاده کنه! نسل جدید usb 3 میشه usb type C که هیچ فرقیم ندارن جز اینکه پشت و رو نداره

نیما ر در تاریخ : 1394/12/17

این گوشی نسخه چهارم گوریلا گلس رو داره نه پنجم.gsmarena اطلاعات دقیقشو زده.سنسور اینفرارد هم حذف شده.طبق دو این نسل قبل هم رادیو نداره.

AZAD A در تاریخ : 1394/12/17

سلام به همگی مقایسه دوربین galaxy s7 vs galaxy S6

http://s7.picofile.com/file/8242266634/Galaxy_S7_vs_Galaxy_S6_Camera_Test_Comparison_480P.mp4.html

دوستان نظر بدین بنظرم به غیر از فوکوس ..تو بقیه موراد تفاوت محسوس نیست

بهزاد م در تاریخ : 1394/12/17

مطمئنی بین گوشی های سری زدتفاوتی نیست؟؟خدایش تاحالاگوشیاش رودستت گرفتی؟سامسونگ بعد7سری تازه میرسه به ضدآب بودن سری اول سونی... ازکجامیدونی اس 7بهترین وکاملترین گوشی جهانه؟روچه حسابی این حرفومیزنی؟تونبودی میگفتی سامسونگ یه چیزی میدونسته که تو اس 6کارت حافظه برداشته وبه دردنمیخوره؟الان بازچون چیزی نداشته روکنه کارت حافظه گذاشته به عنوان قدرت سامسونگ یادمیکنی؟ ... گوشی خریدن سلیقه ای هستش سعی که واقع بین باشی همیشه.

مقداد م در تاریخ : 1394/12/17

نه . بهترين گوشي سال قبل اس٦اج بود . امسال هم احتمالش خيلي زياده اس٧ بهترين باشه . البته ايفونهاي امسال هم قابل تحسين هستن

محسن غ در تاریخ : 1394/12/16

سلام
دوست عزیز
داری میگی بی عیبو نقص ترین بعد میگی مموری نمیخورد ؟!؟!!؟
خوبه بدونی که در بخش گوشی سامسونگ 1 میلیارد و خرده ای دلار کاهش فروش داشت نسبت به ساله قبلش !
بعد شما ایفون 6 با 5اس رو دیدی ؟! همه چیش تغییر کرد شکل انداره طراحی !
حالا سامسونگ اومد کردش شیشه و فلز ضخامتشو کم کرد خیلی فوقالعاده بود !؟
بعد کی گفته رمش انداره اندروید خالصه ؟! :\
خوبه ویدیویی که چند وقت پیش اومدو ببینی که مدیریت رمش هیچ تفاوتی نکرده !
دوربیشنم بازم ویدیوش هس که رنگارو یه چی دیگه نشون میده !

حمید ص در تاریخ : 1394/12/16

سلام،من عاشق اچ تی سی هستم، ولی خداییش این گوشی ب غیر از باتری غیر قابل تعویض نقصی نداره،اگه داره بگین تا بدونیم.... ممنون

vahid k در تاریخ : 1394/12/16

خب شما فرض رو گذاشتید رو بی عیب و نقص و کاملترین بودن در بین همه گوشیهای هم رده ش بعد از تکاملش در اس ۷ داری نتیجه گیری میکنی .. خب فرض اولیه شما از نظر من اشتباهه دوست عزیز..
اس۶ باتری ضعیف داشت .. یا بهتر بگم مصرف بالا داشت .. کاربرا از تاخیر و مکث در بازکردن برنامه های سیستمی میگفتن ازش .. مشکل مدیریت برنامه و رم داشت .. حافظه جانبی ساپورت نمیکرد ..
اینا سر جمع مشکلات غیر قابل چشم پوشی نبود .. هر کدوم از این موارد به تنهایی میتونه دلیلی برای انصراف از خرید باشه .. برای همین اس۵ با پردازنده و سخت افزار قابل قبول و خوب بمراتب ارزش خرید بالاتری داشت چون مشکلات بالا رو در بر نداشت به اضافه اینکه دسترسی به باتری و ضد آب بودنم براش مهیا بود .. و صرفٱ میشه به دوربین ضعیف جلوش اشاره کرد نسبت به اس۶.. صفحه فول و بدنه.. که اساسیش همون دوربین جلو بود
پردازنده اس۶ هر چقدر هم که فکر کنیم قویتر بود وقتی اس ۵ در کاربری چیزی کم نداشت دلیلی نمیشه که اون کاستی های اس۶ توجیح بشه.. عرض کردم تک تک موارد مورد اشاره موارد کلیدی هستن در کاربری و هر کدومشون آیتم اساسی بحساب میان

ولی خب اس۷ شکر خدا تمامیشون رو انگار برطرف کرده اگر مدیریت رمش هم درست شده باشه
به هرحال نمیشه از چیزی که خوب و بجاست ایراد گرفت .. من هیچوقت با اس۶ میونه خوبی نداشتم و اگر اس۵ و اس۷ رو کنار هم بذاریم کاملا روند تکامل معقول میاد .. نمیدونم اس۶ این وسط چیکاره بود؟
فقط اون سیاست فروش که دوستمون تو نظرات اشاره کرد انگار بهترین جواب ممکن باشه

مقداد م در تاریخ : 1394/12/16

حامد عزیز بنده گفتم "از 4 تای اول ، سه تاش واسه سامسونگه" این ینی مقامهای مشترکو هم در نظر گرفتم نه اونطور شما حساب کردی . حامد جان دوربین اس7 خیلی بهتره تا ذد5 هم ب خاطر گشودگی دیافراگم خیلی بیشتر ک بینظیره و سامسونگ نشون داده سال ب سال پیشرفت میکنه و روی گشودگی دیافراگم معمولی استپ نمیکنه هم کیفیت بیشتر اونم با نصف رزلوشن ذد5 بدون اینکه با اعداد بازی کنه هم پیکسل های بزرگتر هم سیستم بسیار سریع فوکوس ک این تنها موردی هست ک سونی هم تقریبا تونسته در سطح اس7 ظاهر بشه . در مورد سخت افزار باید بگم هر دو مورد عالی هستن و ب شخصه نسخه اکسینوس رو ترجیح میدم و این ب لطف کمک سامسونگ ب کوالکام پیش اومده ضمن اینکه دوست گرامی همه چی ب بنچمارک نیس و برندی مث سامسونگ میتونه با اس7 اکسینوس ک نتایجش مث اس7اسنپ نیس چندین برابر برندهایی ک از 820 بهره میبرن و نتایجشون بهتره ، فروش کنه چون اعتماد مردم جهان ب برند سامسونگ خیلی بیشتره . موفق باشی

مقداد م در تاریخ : 1394/12/16

دوست عزيز من جايي تناقض گويي انجام ندادم هميشه گفتم رزبوشن ٢كي واسه ابعاد فعلي عاليه حتي اگه اس٧ uhd بود بازم ميكفتم نيازي بهش نيس . اگه من جايي حرفي گفتم و الان خودم نقضش كردم شما لطفا اونو بهم بگين همينجا تصحيحش كنم

صادق ص در تاریخ : 1394/12/16

دوست عزیز من با تحلیل شما موافق نیستم. سامسونگ اگه پارسال ضد آب بودن و میکرو اس دی رو از s6 برداشت به خاطر این بود که میخواست گوشی ظریفتری بده به بازار و به نظرش میرسید هر کسی میتونه ازبین حافظه های 32،64و 128 نوع کاربری خودش رو انتخاب کنه. اما این سیاست به دلیل بازاریابی نامناسب و عدم ارائه به موقع و انبوه حافظه های بالاتر شکست خورد. امسال دیگه این اشتباه رو نکرد و خواسته گوشی با درگاه میکرو اس دی و ظرفیت باتری بالاتر بذاره و در عین حال واضحه که گوشی قطورتر شده و این هزینه ای هست که بابت شارژ بیشتر، کاربر باید بپردازه. اینو از یاد نبریم که هیچ وقت به دنبال یه گوشی کامل نباشیم. همین s7 از کوییک شارژ 3 پشتیبانی نمیکنه اما در نظر داشته باشید اگه این مزیت رو داشت احتمالا باید از ucb type c استفاده میکرد و به علت فراگیر نبودن کابلش کاربرا واسه شارژ دچار زحمت میشدن. به هر حال شاید آینده کابل ها همون type c باشه ولی فعلا که فراگیر نیست و سامسونگ حاضر به ریسک نشده. در هر حال برای رسیدن به هر مزیتی باید هزینه ای پرداخت. فکرمیکنم s7 یه گوشی بسیارخوب و نه لزوما کامل باشه. همون طور که هیچ گوشی دیگه ای نمیتونه ادعای کامل بودن مطلق رو داشته باشه.

arash n در تاریخ : 1394/12/16

طراحی یک موضوع کاملا سلیقه ایه و‌ طرفدار هر برندی چه سامسونگ‌ چه سونی و... اگه سلیقه شحصیشون رو‌تعمیم به کل میدن اشتباه میکنن

arash n در تاریخ : 1394/12/16

سامسونگ‌ دوربینش تایید شدست.مشکلش قبلنا توی نور کم بود که جدیدا سنگ تموم گذاشته

arash n در تاریخ : 1394/12/16

سلام.
گوشی بسیار خوبیه.اگه کسی با ظاهرش حال نمیکنه اون یه بحث سلیقه ایه و نظرش محترمه.ولی اگه بحث فنی و‌کیفیت باشه،با کمال احترام باید عرض کنم این گوشی بهترین گوشی‌‌ حال حاضره و‌در (مجموع) کاملترین پکیج رو‌در بین رقبا ارائه کرده.

جا داره یه نکته عرض کنم

تفاوت گلکسی اس۶ نسبت به گلکسی اس ۵ رو‌ شما توی هیچ دو‌نسل متوالی توی برندهای رقیب نمیتونید پیدا کنید.به قدری که تغییرات گسترده بود
گلکسی اس ۶ با فاکتور گرفتن باتری غیر قابل تعویض ساپورت نکردن کارت حافظه،تقریبا بی عیب و نقص ترین گوشی اندرویدی بود.
جای گلایه کردن از دوستان داره که میگن سامسونگ نوآوری نداره.

شما گلکسی اس ۶ ضدآب کنید.زوایای بدنه و برآمدگی دوربین رو بهبود ببخشید.روش یه CPU و GPU خیلی قویتر از چیزی که الان روشه بذارید(پردازنده گلکسی اس ۶ فکر نکنم رقیبی توی گوشیهای هم دورش داشته باشه)
رابط کاربری به اون پر امکاناتی رو‌حجم اشغال حافظش رو در حد نمونه استوک‌اندروید کم‌کنید
دوربینش رو‌متحول کنید.از مونیتور صحبت نمیکنم‌ چون همه تفاوت مونیتورای سامسونگو‌با رقبا دیدید.ساپورت کارت حافظه رو هم بهش اضافه کنید

گلکسی اس ۷ به جز باتری غیر قابل تعویض،تمام ایرادات اس ۶ رو برطرف کرده و‌نقاط قوتش رو‌ هم قویتر کرده.
این گوشی هرچی‌ که هست در حال حاظر بهترین و‌ کاملترین گوشیه اندرویدیه.

من اصلا طرفدار برند سامسونگ‌ نیستم،فقط دارم میبینم کم کم داره تون چیزی رو‌میسازه که من از گوشی انتظار دارم(اما هیجوقت برام اپل نمیشه D: )

مشتاقانه منتظر قهرمان htc هم هستم

موفق باشید

حسین ک در تاریخ : 1394/12/16

دوست عزیز اگه منظورتون از سری قبل s6 هستش باید بدونید سال قبل Iphone 6 و امسال هم iphone 6s گوشی برتر سال انتخاب شد حالا من نمیدونم شما از چه نظر میگین سری s سامسونگ هرسال اول میشن!!

رضا ت در تاریخ : 1394/12/15

نوکیا هم همچین نواوری خفنی نداشت
نمونش سری N
نوکیا تو دوره خودش رقیب خاصی نداشت بخاطر همین هر سال یه ذره (فقط یه ذره) تغییر ایجاد میکرد میداد مردم خداتومن شما ها هم فکر میکردین خیلی شاخه !( من یه قاب n96 خواستم عوض کنم 16 تا پیچ باز کردم تازه تو طی عمیلات یکی از پین های انتن شکست رفت پی کارش ) ولی تو بازار خارج این طور نبود گوشی بهتر اومد بازار هیچکس نوکیا رو نخرید
الانم یکی از سامسونگ بهتر بزنه مطمئن باش کسی سامسونگ نمیخره

مقداد م در تاریخ : 1394/12/15

محسن كيفيت عكسهاش از جي٥ بهتره . اگه سامسونگ دنبال اعداد بود ١٢مگا نميزد . كلا كيفيت دوربينهاي سامسونگ عاليه نميدونم كجاي اين دوربين واسه شما بي كيفيته

mahya k در تاریخ : 1394/12/15

دوستان من تا حالا خواننده خاموش بودم همیشه می اومدم اینجا از نظرات مفید استفاده کنم متاسفانه اینجا هم از جنبه تخصصی داره در میاد میشه عرصه کل کل!دوستان اتفاقا شکلش با اس6 تفاوت داره زبان طراحیش به اس3 نزدیک تر شده و با نسل قبلش یعنی اس6 تفاوت های فاحشی داره.ولی متاسفانه برند سونی با تمام ویژگی های خوبش اگر از تمام سری های زد کنار هم می گذاشتیم کسی نمی تونست تشخیص بده نسل اول و نسل آخر کدوم هست.بله مشکل مدیریت رم را داشته اما هنوز نیومده نمیشه درباره اش قضاوت کرد که رفع شده یا نه اونی هم که آزمایش شده نسخه دمو بوده نه نسخه عرضه نهایی امیدوارم این موضوع هم رفع شده باشه یا با گذاشتن آپشن خاصی در منو مدیریت رم رو انتخابی کنه.این که درباره نوآوری میگین یک برند به من نشان بدید که نو آوری کشنده ای داشته باشه!غیر از باتری ماژولار ال جی جی 5 که تونسته آپشن های دیگه هم به تعویض باتری اضافه کنه مثل بلندگو،دیگه کلا بین گوشی ها چه مورد اعجاب انگیزی دیدید که به خاطرش کل کل می کنید؟دوربینش واقعا پیشرفت شایانی داشته هم نسبت به نسل قبل خودش هم هم نسل هاش تا dxo هم درباره صفحه نمایش و دوربینش اظهار نظر قطعی کرده شما میگی نه؟خوب برو اونی که فکر می کنی بهترین هست بخر.برو لومیا بخر که یک غول دوربین حرفه ای رو روی یک گوشی ویندوز فونی گذاشته و بیشترین ارزشش توی همین دوربین فوق العاده هست!در آخر به دوستانی که عوض بحث تخصصی و جالبی که قبلا توی گوشی هایی مثل نوت 4 شاهدش بودیم کل کل بازی و خاله زنک بازی راه انداختن تقاضا می کنم بگذار اول بیاد به دستت برسه شما استفاده بکن بعد بگو بد بود یا خوب بود و نقاط ضعف و قوتش رو بگو تا همه ازش بهرمند بشیم اون چیزی که بهتره را بخریم.اوکی؟

ارسلان ش در تاریخ : 1394/12/15

خب معلومه این الترا پیکسل رو اولین بار تو دوربین۴ مگاپیکسلیه one m8دیده بودیم و این تنها گشودگیه دیافراگم تغیر داد و ترکونده

مقداد م در تاریخ : 1394/12/15

دوست عزیز شما هیچ تفاوت خاصی بین سری های ذد نمیبینی ولی با 3ثانیه وقت گذاشتن تفاوت بین اس6 و 7 معلوم میشه . شما ب 1.5سانت خالی از بالا و پایین میگی طراحی عالی ؟ من نمیگم طراحی سامسونگ بی نظیره ولی طراحیش اولا قابل قبوله ثانیا قابل تشخیصه ولی من به شما قول میدم خود شما هم نمیتونی تفاوت بین ذد2 و ذد3 و گوشیهای میانرده شو تشخیص بدی ثالثا اون عدم تشخیص و طراحی تکراری واسه سونی ایسوس و اپل هست ک تفاوتشون بسیار بسیار ناچیزه ولی شما راحت میتونی تفاوت بین سذی اس و نوت3و4و5 رو مشاهده کنی . در مورد قسمت بعدی حرفتون باید بگم اس7 بهترین اسمارتفون بازاره البته 6اس+ هم عالیه ولی اس7 خیلی بهتره تا پرفورمنس از هر جهتی ک بگی . دوربین صفحه باتری اعتبار و اعتماد مردم جهان تاچ ویز و غیره

مقداد م در تاریخ : 1394/12/15

از جي ٥ بهتره مقايسه شو برو ببين بعدش بگو . gsmarena مقايسه شون كرده داداش .
شما f/1.7 و بودن ois و پيكسل بزرگتر رو اگه بهش كمي توجه كني ميبيني چقد بهتره تا f/2 و نبود ois و پيكسل كوچيكتر . يكم عدالت و انصافو رعايت كني خوبه

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/12/15

دوستان عزیز این گوشی متاسفانه فقط برای آمریکا با چیپ بسیار قدرتمند 820 ارائه میشه و دیگر کاربران دنیا هم از قدرت بینظیر آن و هم از Quick Charge 3. محرومند اینم لینکش:
http://toranji.ir/?p=958020
...

mahdi r در تاریخ : 1394/12/15

سلام دوستان
بررسی گلکسی اس 7 رو تو لینک زیر یه نگاهی بندازید ، هرچند بعدها مفصل تر میشه ولی همین هم تقریبا کامل هست

http://www.holooshop.ir/product_info.php/products_id/2406/

نظر یادتون نره

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/12/15

واقعا نظرات شما برای من جالبه
کجای DXOMARK رتبه 1 تا 3 مال سامسونگه؟ مدرکو لینکتون کجاست؟

اما من لینکو مدرکشو از خود DxoMark دارم که SONY اول SAMSUNG دوم و نکسوز هم سومه، یعنی رتبه ی اول تا سوم. این هم لینک:

http://www.dxomark.com/Mobiles/Announcing-a-new-display-order-for-DxOMark-Mobile-scores

عکس:
http://uupload.ir/files/4rok_announcing-a-new-display-order-for-dxomark-mobile-scores.jpg

...
در ادامه دیگر مباحث بدلیل خیلی دیر تایید شدن نظرات در این سایت بنده با نام Hamed.7 در ترنجی و زومیت خدمت شما و دیگر دوستان هستم. موفق و پیروز باشید ...

vahid k در تاریخ : 1394/12/15

این موضوع مورد اشاره تون کاملا مرتبط میشه با برنامه نویسی سیستم عامل و شخصی سازیهایی که کمپانیها روی گوشیهاشون انجام میدن .. حالا یا ارتقا میده و بهینه تر میکنه یا تداخل ایجاد میکنه و مشکلاتی رو بوجود میاره .. ولی هر چی که هست به سخت افزار ارتباط پیدا نمیکنه

محسن غ در تاریخ : 1394/12/15

اقا مقداد محض اطلاع میگم فقط!
گوگل‌سیستم عاملش‌خیلی سبکه ! و خیلی هم بهینه!
بشخصه که رام سیانوژن ریختم با کرنل و همه چیزایه لازم فقط و فقط ۵۰۰مگ شده! و از رم هم فقط ۹۰۰مگ گرفته!
حالا سامسونگ اینهمه رم میگیره اندروید بهینه نیس؟ خب اگه اینجوریه که مثلا سونی و نکسوس و موتورولا هم باید این مشکل و داشته باشن! نه فقط سامسونگ! حتی هواوی (بقوله شما برند چینی ...) این مشکلو نداره!!!!

رضا . در تاریخ : 1394/12/15

بعضی دوستان یه نظراتی میدن که ادم نمیدونه چی بگه واقعا ! من خودم سرقضیه جی5 دیگه سمت سامسونگ نمیرم ولی باید قبول کنیم پرچمداراش واقعا عالین
این گوشی هم سخت افزارش پیشرفت کرده هم باتریش.
درمورد دوربین هم که میگن ضعیف شده!! اخه مگاپیکسل چه ربطی به کیفیت عکس داره ؟ مگاپیکسل نسبت اندازه عکسه ( طولی به عرضی)
حتی اگه بگیم دوربین هیچ پیشرفتی نکرده بازم دوربین اس6 جزو بهترین دوربینای گوشی بود و همونم کفایت میکنه( گرچه تستها نشون داده دوربین اس7 نسبت به اس6 خیلی پیشرفت کرده ) f 1.7 هم که داره
صفحه نمایش هم که انصافا سامسونگ همیشه بهترین بوده حتی تو میان رده ها .
گوریلا گلس 5 هم داره که اینم بهتره نسبت به گلس 4
ولی مهمترین مشکل اس6 همون باتری ضعیفش بود که تو این مدل درست شده

قبل از اینکه این گوشی بیاد میت 8 رو بهترین بازار میدونستم ولی الان به نظرم اس7 بهترینه و مخصوصا اس 7 اج که تست باتریش احتمالا 100 ساعت رو رد خواهد کرد

Mohammad B در تاریخ : 1394/12/14

سلام.اونایی که میگن دوربینش ضعیف تر شده سخت در اشتباهند.دوربین به مگاپیکسل نیست.مگه باهاش کار کردی که میگی دوربینش ضعیف تر شده؟مگه مقایسه کردی؟به گفته ی خود سامسونگ دوربینش قوی تر هم شده که صد در صد شده.کدوم شرکت رو دیدی که پرچمدارش تو زمینه ای به این مهمی یعنی دوربین پس رفت کنه؟

Amir M k در تاریخ : 1394/12/14

بله من کاملا با شما موافقم
در ضمن امروز تو flipboard خوندم که سامسونگ برای خریداران S7 اشانتیون خیلی خوبی گذاشته اونم Samsung gear VR هستش که از نظر خودم بسیار چیز ارزنده ای هستش واگه شما گوشی رو بخرید بهتون gear vr هم به صورت free در اختیارتان میزارن فقط نمی دونم تو ایران هم این طوری باشه ولی تو خارج این طوری هستش
در ضمن اون کسانی که میگن S7 پیشرفتی نکرده باید گفتش سامسونگ پیشرفت های S7 رو در S6 گذاشت و الان اومده نقص های S6 روبر طرف کرده نه مثل lg بیاد مشکل باطری رو بدتر کنه

حسین ص در تاریخ : 1394/12/14

دوست عزیز من کاری به سونی و الجی و سامسونگ و... ندارم، من حرفم به کامنت شما بود که چیزایی اینجا میگین که در صفحات دیگر گوشیها برعکسش رو عنوان میکنین و ازتون خواستم پابند اصولتون باشید نه اینکه چون از یه برند خوشتون میاد همه جوره قبولش کنین و کارش رو بدون ایراد بدونین

مقداد م در تاریخ : 1394/12/14

برادر چون اسپيكر در همون جايي هست ك آيفونه ، اين ميشه تقليد ؟ عزيزم اينكه آخرتر از همه فكر اثر انگشت بيفتن يا تازه ب فكر فلز افتادن اين از نظر شما ميشه جالب بودن ؟ اينكه امكانات رو فورا بعد از اپل در اختيار من و شما بزارن ميشه تقليد ولي بعد دو سال اينكارو كردن ميشه نوآوري و عملكردي عالي ؟ مولتي تسك اين گوشي هم من ديدم صادقانه ميگم در سطح عالي نبود ولي نمره خوب رو ميگيره و محسن اگه شما حرف منو قبول داري ، دوستم با رم٣ و اندروويد شش الان ده برنامه سنگينو بدون ريلود نگه ميداره و يكي از دوستان همين سايت با رم٤ و مرشمالو هم واقعا رضايت داره ولي تاكيد ميكنه در سطح فوق العاده نيس و فك ميكنم كسي ب اينهمه برنامه باز نياز نداره منتها چون از صفحه دوربين باتري و طراحي اين گوشي نميشه انتقادي كرد معمولا يه مورد رو پيدا ميكنن تا بشه نقدي صورت گرفت و ب نظر من تنها مشكل نصفه نيمه همينه (حتي اگه پرفورمنس هم همينطور بود من بازم اينو حاد نميدونستم) عوضش من وقتي اس٧ رو با پرفورمنس مقايسه ميكنم ميبينم در صفحه و باتري و دوربين بهتره تا اون حالا در مولتي تسك شايد كم بياره ولي در حاهاي مهمتري برتري داره .
حاج محسن من گفتم دوربين بهترين اندروويدي در سطح يه گوشي يه ميليونيه ؟!
ببين محسن شما ميگي ٥.١ اينچ ٢كي نميخاد ولي كمي بزرگتر و ٤كي محشره ؛ ببين اولا نميشه تا ابد ١٠٨٠ بود ثانيا ميانرده ها الان همگي ١٠٨٠ هستن پس يه پرچمدار بايد بهتر و پيشرفته تر باشه ثالثا ٤كي بازي با عدد هست يني ٢برابر ٢كي و انصافا سامسونگ اگه دنبال عدد بود ب نظرت ريسك رزولوشن كمتر دوربينو قبول ميكرد ؟؟ ميدوني خيليها عدد واسشون مهمه مثلا طرف ميگه من سه سال قبل زد١ خريدم بيست مگا ولي اس٧ تازه شده ١٢مگا ! يا بگن وقتي فلان گوشي با بيست مگ اينقد نتايجش متوسط بود واي ب حال اس٧ با دوربين ١٢ منتها چون براي سامسونگ كيفيت مهمتره تا كميت ، اينطوري عمل كرد و يا حتما ديدي سامسونگ گفته امسال اصن ٤كي استفاده نميكنيم با اينكه ميتونه با اينكار خيلي افراد عشق اعدادو جذب كنه ولي وقتي با ٢كي ميتونه بهترين كيفيتو بده چرا الكي ب سخت افزار و باتري فشار بياره ؟
مقايسه اس٧ با ايفونو من نديدم برادر .

مهدی ف در تاریخ : 1394/12/14

واقعا بعضیا حرفایی میزنن . یکی میگه ظاهر گوشی تغییر ی نکرده خب عزیز من میخوای مثلا چه شکلی بشه!!!

مهدی ف در تاریخ : 1394/12/14

واقعا که دیگه سامسونگ نو آوری نداره هر سال 1 گیگ به رامش اضا فه میکنه واین شد نو اوری
اگه نوکیا برشکسته نمیشد الان بهترین گوشیارو با بهترین نوآوری وکیفیت میزد

amir y در تاریخ : 1394/12/14

این گوشی اصلا با ال جی و اپل قابل قیاس نیست.
قطعا گوشی برتر سال خواهد شد مثل سری قبلیش.
کیفیت دوربینش هم بالاتر از سایر گوشی هاست و کیفیت به مگاپیکسی بالانیست.

امین ب در تاریخ : 1394/12/14

دوستان نظراتو خوندم من گوشی باز تیریم جا داشت چندتا مطلبو بگم تا دوستان استفاده بکنن.
سامسونگ سیاست خیلی خوبیرو دنبال کرده برای همین تونسته ۳۶۰ ملیون اسمارت فونو بفروشه و بازارو بگیره حالا یه کم دقت کنید میفهمید چرا پله پله داره یه چیزایرو ور میداره دوباره میزاره سر جاش اینا نه تقلیده نه چیز خاصیه فقط سیاسته که بازارو تو چنگش نگه داره برگردید به دو نسل قبل از اس ۷ گوشیه اس ۵ چه مزایای داشت ضد اب بود درگاه میکرو اسدی داشت اثر انگشت که باید میکشیدی چیزای بود که نسل قبلیش نداشت رفت به اس ۶ میکرو اسدیش حذف شد ضد آبیش حذف شد مادون قرمزش حذف شد اومد رسید به اس ۷ دوباره برگشت به دو نسل قبلیش اینا همش سیاسته که اگه تو اس ۶ اینا حذف نمیشود من که اس۶ داشتم کوچ نمیکردم به اس ۷.
پس یه نسلشو داشتم با همون سر میکردم پس منو مجبور به مهاجرت به نسل جدیدش کرد.
مثالو با ماشین میزنم تا بهتر منظورمو برسونم کارخونه میتسوبیشی اشتباه کرد یه ماشینی ساخت که هر کی خرید سفت نگه داشتش برا همین محصولات جدیدشو استقبال کمتری کردن ولی سیاستی که هیوندا یا کیا کرد هر سریع یه ماشینی ساخت که معایبی به نسل پیشین داشت و محاسنیم داشت و این باعث شد که هر محصولی که میزد بخرن و جا بیوفتن این برندا حالا دقیقا سامسونگم با این سیاست هم محصولاتشو میفروشه هم داره خودشو جا میندازه.
اس ۸ بیاد دوباره یه مزیتای خواهد داشت که ملتو مجبور به کوچ بکنه.
و این یعنی فروش و سیاست ماها هم اینجا نشستیم الکی با هم کل میندازیم این اینه اون اینه پسرفت کرده پیشرفت کرده و.....
شرمنده طولانی شد موفق باشید

Mohammad K در تاریخ : 1394/12/13

سلام،یه سوال دارم، از طرفتارهای سامسونگ،امیدوارم جواب قانع کننده داشته باشید،چرا ان زمانیکه شرکت سونی از زبان طراحیش تو سری زد صحبت میکرد، همه میگفتن،طراحی تکراری،حالا که سامسونگ این کارو داره میکنه وتقریبا که چه عرض کنم، تحقیقا این دو پرچمدار در نگاه اول هیچ فرقی ندارن،این کار شده زبان طراحی،به نظر شما، این کار یه بوم ودو هوا نیست ... جوابی ندارید... این پرچمدارتون که امیدها رو نا امید کرد... سامسونگ فقط داره نون تبلیغاتشو میخوره،و با طراحی اس ۷ نشون داد دیگه حرفی برا گفتن نداره،

Hooman F در تاریخ : 1394/12/13

مرسی دوست عزیزم از پاسختون
با این حساب ابداع کننده این داستان یا اولین استفاده کننده از این تکنولوژی همون اچ تی سی هست ??
حالا کار به بد و خوبش ندارم اما ایا به نظرتون این کار سامسونگ،تقلید از اچ تی سی هستش?? البته میدونم که حتی اگر احیانا تقلید هم باشه، سامی توسعش داده

محسن غ در تاریخ : 1394/12/13

بهتره؟؟؟ جالب بود! عکسه خیلی روشن ولی بدونه جزییات بهتره!!!!کلا کیفیا عکاسی اس۷ تعطیله! که خوده همون ادمه هم میگه! تنها برتری اس۷ فوکوس بهتر و عکس روشن تر همین!

مقداد م در تاریخ : 1394/12/13

پیشرفت کرده شما شاید خوب ندیدی . ببخشین بین 6اس و 7 اپل چقد تفاوته مثلا ک بین اس6 و اس7 نیس ؟ همون 12 مگا همون رم2 همون رزولوشن صفحه همون طراحی فقط ممکنه بیان برامدگی دوربینو کمتر کنن . یا 5 به 5اس هم همینطور همون طراحی همون رم همون دوربین (یا ده درصد کیفیت بهتر و رم با سرعت بیشتر ولی عددی همونه) همون طراحی . بهتره راجع ب مسایل بهتری بحث بشه

مقداد م در تاریخ : 1394/12/13

عزیزم همه میدونن اس7 زیباتره تا جی5 مخصوصا در قسمت پشتی ک اس7 کاملا شکیله ولی جی5 ظاهر زیبایی نداره . از نظر دوربین هم ک اگه ببینی اس7 خیلی بهتر از جی5 عمل کرده هم در روز هم در نور کم . دوربین هم ضعیفتر نشده این تصور شماست ک همه چی به مگاپیکسل بیشتره ولی کیفیت ب سنسور ، گشودگی دیافراگم و سرعت فوکوس هم بستگی داره واسه همینه میبینی یه دوربین 12مگا خیلی بهتره تا بیست مگا همچنین سرعت فوکوس بسیار بهتر از قبل شده ک جی5 ازین مورد هم بی بهره هست . گشودگی دیافراگمش بینظیره ینی تا حالا روی اسمارتفون دیگه ای این مقدار وایدی نبوده ک نتیجتا منجر ب تصاویر روشنتر و کم نویز تر میشه نسبت ب جی5 همچنین سنسور imx260 استفاده شده تا imx240 نسل قبل پس شما قبلش ب همه اینا توجه کن بعدش بگو ضعیفتر شده . ببین این گوشی حداقل 50میلیون فروش میره پس نگران نباش برادر عزیز

سعید ق در تاریخ : 1394/12/13

بله من هم به این نکته اشاره کردم که مشکل بزرگ مدیریت رم داره اما از طرف دوستان هوادار سامسونگ منفی خوردم اما واقعیت اینه که این گوشی هم مثل نسل قبلش مشکل مدیریت رم داره که خیلی عجیبه!

مقداد م در تاریخ : 1394/12/13

اره وحید آقا اون موضوع رم کمتر واسه اندرویدیهای قدیمی تر بود و الان رم2 هم خوبه ولی خب بحث ما سر 4 هست ک طبیعتا با پیشرفت هایی ک میشه همینطور رم و امکاناتو بهتر میکنن با اینکه واقعا بهتره کلا گوگل روی بهینه کردن سیستم عاملش کار کنه . در مورد دوربین باید بگم چون محافظت میشه با گوریلای 5 یا محافظ دیگه خط و خش نمیفته ولی در کل اصلی ترین وظیفه شو ک کیفیت بالا هستو ب خوبی انجام داده و حتی در تستهای دوربین جی5 رو مغلوب کرده پس نیم میل برامدگی ب نظرم مهم نیس ضمن اینکه دوربین هایی داریم برامده نیستن ولی کیفیت اس7 رو ندارن و اینجا ب نظرم هم سطح بدنه بودن اهمیتی نداره . وحید جان فاز دوم 14نانومتری نسبت ب نسل قبل روی اس6 حدود 10درصد بهینه تره و 450میلی امپر هم حجم زیادتر شده پس فک میکنم واسه یه گوشی با این ابعاد عمر بسیار خوبی داشته باشه .

محسن غ در تاریخ : 1394/12/12

بله بهترین !
فریم دوره گوشی کپی کپی ایفون پیشرفته دیگه ؟!یه مثلا اومده کپی ایفون اثر انگشتشو طراحی کرده ولی به یه شکل دیگه پیشرفته !
چه امسال چه پارسال رو کاغذ عالی بود ! ولی مولتی تسکینگش افتضاحه! عزیز خودت میدونی من هیچ سایتیو قبول ندارم ! البته نه همشو ! بیشترشو ! هر روز یه حرفی میزنن! مثل خم شدن نکسوس اگه خوب یادت باشه میدونی چیکارا کردن !!!!!
بقوله خودت بهتری فلگ شیپ اندرویدی دوربینش اندازه یه گوشی 1 تومنی هس باید باور کنم !؟گوشی خودمو نمیگم !
اگه هم سامسونگ مثل بقیه برندا دنبال اعداد نبود صفحه 2کی رو صفحه 5 اینچی نمیزاشت !
ویدیو که 1 2 روز پیشو اگه دیده باشی مقایسه اس7 و 6اس !
دقیقا میفهمی چی میگم !
موفق باشی

مقداد م در تاریخ : 1394/12/12

نوآوری ؟ دوربین دو گانه میشه نواوری ؟ اگه کمی تحقیق کنی میبینی یکی دو سال قبل هواوی چینی اینکارو کرده برادر . باتری قابل تعویض میشه نواوری ؟؟ شما کیفیت پایینتر دوربین در روز و شب و باتری ضعیفتر و صفحه پرمصرفتر اونو مقایسه کن با اس7 اونوقت میبینی اس7 چقد بهتره . از لحاظ فروش هم اس7 راحت ب 50 میلیون میرسه ک 5 برابر گوشی مدنظر شماست . شما بهترین کمپانی اندروویدی ینی سامسونگو ک طی این سالها باعث محبوبیت اندرووید شده و جلوی پیشروی ios رو گرفته با ساید اندرووید سازها مقایسه نکن

مسعود ح در تاریخ : 1394/12/12

این هم کلیپ مشکل بزرگ مدیریت رم این گوشی
http://www.aparat.com/v/tGcYg
با اندروید شش و 820 ببینید چه مشکلی داره .

Mahdi A در تاریخ : 1394/12/12

طراحی تکراری
دوربین ضعیف تر شده
فک کنم تنها خوبیش رم 4 باشه
برعکس G5 اصلا چشم گیر نیست
...

vahid k در تاریخ : 1394/12/11

عزیزم به رم و این چیزا نیست .. زد۳ کامپکت من با رم ۲ی نامی و ۱۷۳۰واقعی ده تا بازی و ۵تا شبکه اجتماعی (چون بیشتر نداشتم) رو باز میکنم همه ش تو مولتی تسک و پس زمینه بصورت آماده باقی میمونه و از همه مهمتر این که از اندروید ۵.۱ به بعد (قبلیهاش نه) در حالت بدون برنامه ۹۰۰ مگ میانگین آزاده از رم با این ۱۵تا برنامه که باز میشن باز بالای ۵۰۰ مگ خالی می مونه .. اصلا به رم نیست اینو من دارم از رو تجربه عینی که دارم میگم .. لود شدن بازیها هم از زد۵ پریمیوم هم ۲۵ درصدسریعتره که رم ۳ داره و ۸۱۰ /۶۴بیتی هم تست .. حالا اگه فکر میکنید رو کاغذ و غیره چیز دیگه میتونه باشه دیگه نظرت محترمه میتونی به همون معتقد باشی .. بعد دوربین چه نیم میل چه ۳.۵میل شما از پشت گوشی رو بذاری زمین نقطه تماس لنزه درسته بهینه تر و چشم نوازتر شده ولی عملا باید از پشت همیشه مراقب باشید میذارید جایی چون یکی از نقاط تماس لنزه.. باطری هم ایشالا با این چیپست بتونه مثل اس۶ کلافه کننده نباشه برای عده زیادی از کاربرا! چون گویا برای کاربری بعضیها خوشایند نبود ولی در کاربری گروهی دیگه قابل تحمل بود
من از نسبت صفحه ش خیلی خوشم اومد و امیدوارم که کاربری خوبی رو در عمل شاهد باشیم ازش چون به نسبت اس۶ گوشی بهتریه .. گو اینکه من از اس۶ و ۵ به اس۵ رای میدم در انتخاب ولی این ایشالا خوب در بیاد که بقیه هم برای جا نموندن از قافله تمام تلاششون رو بکنن

Alireza M در تاریخ : 1394/12/11

آره پیشرفت زیادی نکرده....ولی پسرفت هم نکرده.اپل سالی یه گوشی میده ولی پیشرفت چشم گیری نسبت به گوشی نسل قبلی میکنه

mr v در تاریخ : 1394/12/11

عرض ادب
دوستان اولین مقایسه دوربین گلکسی اس 7 و آیفون 6 رو به تازگی دیدم
در نور کم با اختلاف فاحش اس 7 سر تر هست.
در فیلمبرداری باز هم اس 7 سر بود
در عکس برداری با دوربین اصلی باز هم بسیار سرتر از اپل 6 اس بود
اما در دوربین جلو یا همون سلفی تشخیص برتری سخته و نمی تونم نظری بدم.
اس 7 در دوربین کولاک کرده

omid k در تاریخ : 1394/12/11

احتمالن گوشی اپراتوری هست یعنی برای اون اپراتور فقط کار میکنه شاید پول بشه داد آنلاکش کرد مثل اپل اپراتوری که ارزونتر نسخه آنلاکش در میاد البته باند فرکانسی به مخابرات ما بخوره تا سیمکارت کار کنه
در هر صورت ارزون درآمد سلام برسون بگو یکی برای ما بیاره :)

مقداد م در تاریخ : 1394/12/11

اره سایز پیکسل رو از 1.12 به 1.4 رسونده ولی اچ تیسی 2 استفاده میکرد منتها اچ تیسی دو اشتباه داشت اول اینکه از لرزشگیر اپتیکال بهره نمیبرد و فک میرد همون بزرگ کردن پیکسل کافیه ولی در عمل اینطور نشد و دوم اینکه الگوریتم پردازش تصاویرش ب خوبی سامسونگ نیس . ضمن اینکه شرکتی بیاد این موضوع رو بیان کنه و کیفیتش در عمل اونی ک تبلیغ میکرد نباشه و مهمتر ازون بعد دو سال از معرفی ، ازون حرکت در دوربین سلفی بهره ببره ینی قبول شکست ولی سامسونگ برای بهترین عملکرد در نور کم ، تمام جوانبو رعایت کرده . ارزش کار سامسونگ وقتی مشخص میشه ک ببینیم خیلی از کمپانی ها هنوز روی f/2.2 و f/2 و f/1.8 استپ کردن و بعضا بدون ois

مقداد م در تاریخ : 1394/12/11

بهترین گوشی سال قبل ک اس6اج شد و اس7 دوباره یه گوشی فوق العادست و احتمالش زیاده مث اس6اج بهترین بشه در کل مبارک سامی واقعا حقشه وقتی ب همه نکات اهمیت میده و طرفداراشو نا امید نمیکنه

مقداد م در تاریخ : 1394/12/11

وحید جان ممنون از توضیحاتتون . در مورد اسنپ820 بعیده مشکلی پیش بیاد چراکه هم بهینه تره تا 810 هم 4هسته داره و ترکیب 4+4 810 رو نداره هم اینکه سامسونگ ک درین زمینه ب بلوغ کافی رسیده وظیفه ساخت اونو داشته نه tsmc البته در 7420 هم مشکلی بابت گرما نبود مگه اینکه کسی گرمای اونو با یه گوشی 50هزار تومنی مقایسه کنه . باتریش هم من پیش بینی کردم ک واسه یه گوشی صفحه کوچیک عالیه و بهتر از پرفورمنس و جی5 چراکه هم حجم بیشتری داره هم صفحه اش بهینه تره تا ips ها . دوربینش هم با توجه ب هنر و تجربه سامسونگ پیش بینی میکنم بهترین عملکردو داشته باشه البنه در نور کم ک این قضیه اثبات شدست و واضحه .

moh r
سلام . راستش من تست مولتی تسکینگو دیدم و ب نظرم خوب بود و قطعا عالی نبود منتها یکی از دوستام با اندرووید 6 روی رم3 میتونه 10 برنامه سنگین و سبکو بدون ریلود داشته باشه اینکه اصولا رمش4 هست پس فک نمیکنم این قضیه حاد باشه .

سعید ق در تاریخ : 1394/12/11

دوستان سلام متاسفانه یه خبر بد دارم این گوشی هم مثل سری قبلش مشکل مدیریت رم داره من این این حرفو از خودم نمیزنم که بخوام متهم بشم تو نمایشگاه بارسلون یکی از خبرگذاری ها که باهاش کار میکرد و داشت تستش میکرد به این نکته اشاره کرد این گوشی هم مثل نسل قبلی مشکل مدیریت رم و در واقع مشکل نشت رم داره البته به مقدار کمتر از اس 6 ولی عجیبه که سامسونگ همچنان نتونسته این مشکل بزرگو حل کنه

Omid A در تاریخ : 1394/12/11

دقیقا مثل همونه دوست عزیز و نوع فوکوس و f دوربین و بقیه ی مشخصات هم همگی قبل از این گوشی در جاهای دیگه ای طراحی و استفاده شده بودند ! این گوشی هیچ چیزی برای خاص بودن نداره

مقداد م در تاریخ : 1394/12/11

شما بازی با عددی ک سونی رو انجام دادو توسط سامسونگ میبینی اجرا شده ؟ صفحه 4کی کجا و 2کی کجا ؟ 23مگا کجا و 12 کجا ؟ ینی ب نظرت الان سامسونگ با عدد بازی کرده ؟! سامسونگ نیازی نداره برادر رو ب اینکارا کنه عوضش ب کیفیت توجه داره اگه اینطور نبود میتونست دوربیینی استفاده کنه دو برابر رزولوشن فعلی بدون ois و دیافراگم قدیمی f/2 ولی سال قبل هم اینکارو نکرد و امسال هم بازم پیشرفت کرد .

مقداد م در تاریخ : 1394/12/11

نمیشه اسم اینارو تقلید گذاشت اینا پیشرفته ک دیر یا زود انجام میشه مث قضیه سنسور اثرانگشت . سامسونگ برای این رو ب 12مگا کرد ک نشون بده بدون بالا بردن عدد هم میتونه کیفیت عالیو داشته باشه و شما ببین اگه بازی با اعداد براش مهم بود میتونست حداقل 20 مگا استفاده کنه ک خیلیها ب خاطر این عدد جذب بشن یا صفحه 4کی بزنه یا دوربین دو تایی بزنه یا اینقد روی باتری قابل تعویض مانور بده ک انگار مهمترین ویژگیه . اون موضوع سایتها ک گفتن هیلی دوربین نسل قبل بد بود ک مجبور شد ایندفه اینطور کنه رو من اصن نه جایی دیدم نه اینا واقعیات داره آخه این اصطلاحی ک ب کار بردی راجع ب دوربینهای سامسونگ کاربرد داره ؟؟! شما ندیدی عملکرد این دوربینها رو در هر سایت معتبری ؟ از 4گوشی اول dxo 3تاش برا سامسونگه و همیشه صدرنشین هستن حالا شما میگی بد ؟! شما هر سایتی مطلبیو میگه باور نکن این مسائل رو برا کسانی مینویسن ک تجربه کمی دارن و طبق عدد نظرشون میشه نه شما ک تجربه بیشتری داری . روی کاغذ و عمل هم یکیه شما با فلگشیپ بهترین شرکت اندورریدی طرف هستی برادر محسن ک کارشو خوب بلده .

محسن غ در تاریخ : 1394/12/11

فلا که ویدیو با رم ۴ بود! که خودتم میگی خوب نبود!
درحالی که همش اپایه پیش فرض گوشی باز بود! یه بازی باز کرد کلا همه اپ ها دوباره ریلود شدن!
به هر حال برامدگی داره دوربین! درسته چیزی نیس! ولی اگه گوشی از پشت بخوره زمین مثل قبل اول از همه چی دوربین گوشی خورد میشه

mehran1202 a در تاریخ : 1394/12/11

اینم نظر بنده به عنوان یه خوره گوشی ک امیدوارم کمک خوبی برای شما باشه :
دوستانی ک میگن دوربینش مثل قبله کاملا در اشتباهن
سامسونگ تو این نسل به جای بازی با اعداد کلا فناوری دوربینش رو تغییر داده و دیافراگمش رو دستخوش تغییرات قرار داده
دوربینشم کمی بیرون هست ولی نسبت به نسل قبل تغییر کرده
یکی از کارهای بد سامسونگ ک دوباره تکرار کرده عرضه در چند مدل مختلف با پردازنده های مختلف هستش ک اختلافش برای کابرای عادی و نیمه حرفه ای زیاد مشخص نیست ولی کاربرای حرفه ای به خوبی متوجه میشن ک نسخه اسنپ دراگون بهتر عمل میکنه و تو بنچمارک ها هم به وضوح مشخصه و کسانی ک استفاده شاقی از گوشی ندارن نگران این مسئله نباشن چون اگزینوس هم واقعا عالی عمل میکنه تو این گوشی
در ضمن مودم این گوشی cat 12 میباشد ک تا سرعت 600mb بر ثانیه رو ساپورت میکنه ولی اینجا زدن cat 9 ک البته هیچ کاربردی تو ایران نداره
#مزایای این نسل نسبت به نسل قبل :
کارت حافظه میخوره
دوربین فوق العاده بهتر
رابط کاربری بسیار بهینه تر و کارامد تر
ضد آب بودن
قدرت پردازش خیلی بهتر نسبت به تمامی گوشی های سامسونگ از جمله نوت ۵ ک از روی بنچمارک هاش میشه متوجه شد
#معایب :
طراحی نسبتا ضعیف نسبت به سایر رقبا ( دوستان نکته سنج دقت کنن ک نمیگم بده میگم رقبا بهتر عمل کردن تو این زمینه )
دوستانی ک قصد خرید دارن عجله نکن چون قیمتش فعلا بالاست تو ایران مثل جنس نوبر و صبر کنن تا اواخر بهار چون اواخر بهار هم تو ایران قیمتش میاد پایینتر و هم شامل تخفیف های پیش تابستانه میشه

vahid k در تاریخ : 1394/12/10

تا نیاد و کار نشه باهاش هیچی معلوم نیست ..ولی ابعاد صفحه ش خوب و بهینه در نسبت اندازه
چیپست هم اسنپش که میگن خوبه .. اگر داغ نکنه نه حالا مثل ۸۱۰ ولی کلا باید دید چجوری از آب در میاد .. اس ۶ که گرماش زیاد بود طبق نظر کاربرا .. مصرفش هم زیاد بود که این دوتا با هم نسبت مستقیم دارن و بدون استثنا هر گوشی ایی داغ بشه شما بگو همون گرم راندمانش میاد پایین.. ۸۲۰ سی در صد طبق تستها از ۸۰۱ بهینه تر شده ..
دوربینش هم ۱۲ چیه شما بگو ۵ دوربین دوربین دوربین باشه هیچ کاستی ایی رو در حد متعارف توش نمیبینی .. من هنوز با نوکیا ان ۹۵ عکس میگیرم بگم از زد۳ کم نمیاره و رنگاش طبیعی تره شاید باور نکنید هر چند اکثر دوربینا الان خیلی خوبن رو گوشیا از نظر کیفیت عکس .. فکر نمیکنم اس۵ چیزی از اس ۶ کم داشته باشه یا بقیه هم همینطور .. ولی دیگه میمونه جنبه های کمی دوربین نظیر همون واید بودن و نویز کمتر در شب و فوکوس سریع و زوم بدون افت و غیره .. ولی اگه عکس انداخته شد دیگه پیکسل پایین بالاش مهم نیست .. مگر اینکه بخوایم عکس رو اندازه یه ساختمون بزرگ کنیم و الا تا حد صفحه های تی وی خونگی همه خوب در میان از آب و بی مشکل
امیدوارم باطری این گوشی و همه ی جدیدهای بازار خوب از آب در بیان پیشگویی هم نمیکنم فقط امیدوارم

Hooman F در تاریخ : 1394/12/10

سلام
اینکه گفته میشه پیکسلهای دوربین این گوشی بزرگتر شده، یعنی شده مثل دوربین ام۸ اچ تی سی ?? یعنی یه چیزی مثل التراپیکسل در دوربینهای اچ تی سی????

saleh h در تاریخ : 1394/12/10

دوستان ،بیشترین پیشرفت رو زمانی میتوان حس کرد که به صفحه نمایش گوشی نگاه کنین و لذت ببرین ، شرکتی که بتونه این چنین صفحه نمایش هایی رو بسازه مطمعن باشید پیشرفت کرده و پیش از این پیشرفت خواهد کرد.چیزی که سامسونگ بی شک پیشتاز در این زمینه هستش ،خودم 70 درصد یک گوشی رو در صفحه نمایش اون میبینم

omid g در تاریخ : 1394/12/10

عالی شده.. بهترین و کامل ترین و جا افتاده ترین گوشی تولید شده تا بحال.. با خیال راحت بتونی ازش لذت ببری. پولشو داشتم حتما میگرفتم

محسن ک در تاریخ : 1394/12/10

سلام به همه دوستان عزیز
بی مقدمه برم سر اصل مطلب
برام خیلی جالبه که بعضیها خیلی راحت و ساده یکی از بزرگترین شرکتهای مطرح دنیا رو که رقیبی برای اپل محسوب میشه مسخره میکنن و از الفاظ [نامناسب] استفاده میکنن.
...
من خودم شخصا سالهاست که با انواع گوشیهای هوشمند و با انواع مارکهای مختلف کار میکنم. در نهایت به هر کدومشون ایراداتی وارده. مثلا همین سامسونگ قبول دارم که در انواع گوشیهاش لگ زیاد مشاده میشه ولی از جهات دیگه خیلی خوب عمل کرده.
پس بیاییم به جای مسخره کردن و حرفهای نامربوط زدن به نقد گوشی بپردازیم بلکه سایرین هم از تجربیات ما استفاده کنن.
در نهایت قطعا این گوشی هم حرفهای زیادی برای گفتن داره و امیدوارم وقتی به بازار اومد دوستانی که خریداری میکنن نقد و بررسی گوشی و انتقادات و پیشنهادات و نقاط ضعف و قوت این گوشی رو بگن.
ممنون و پاینده باشید.

omid R در تاریخ : 1394/12/10

در اولین و مهمترین منظر یک مشتری یعنی طراحی ظاهری ..درجا زدن به معنی واقعی....
هیچ تفاوتی با چند نسل قبل از خودش نکرده الا متریال بدنه!
یعنی الان عکس نمای جلو این مدل رو با عکس مثلا S5 یا حتی S3 برای کسی بفرستی محاله فرقی بینشون بذاره...!!!!

ارسلان ش در تاریخ : 1394/12/10

ببین کار به کجا کشیده که این همه دلیل آوردین که ثابت کنین میشه از هم تشخیصشون داد،همین!!!!!!!!!
بهترین راه همون رویه ی آیفونه،نیازی نیست وقتی گوشی تو بهترین مدل سواره و خوب میره رو فقط برای تو خبرها بردن،۲تا تغییر کوچیک بدی بگی عوص شد
باز ایفون به نسبت این کلی تغییر داده،۷۰%تو پردازنده و ۹۰ درصد تو گرافیک ولز اینجا کره است،تغییر یعنی ظاهر

ارسلان ش در تاریخ : 1394/12/10

درسته که فقط افزایش مگاپیکسل به معنای کیفیت نیست،ولی کاهش مگاپیکسل هم به معنای کیفیت نیست،شما و دوستای دیگه طوری کامنت دادی انگار مگاپیکسل نقصه،اتفاقا بدنش بخاطر قوس بیش از حد پشت زشت شده،s6طراحی نوین و نوت۵ طراحی کلاسیک با قوس بجا و مناسب هم برای بازگشت نور و هم نازک جلوه دادن داشت،ولی این داره به سمته g4الجی میره،قوس دادن هم حد و حدود داره،دهانه باز دیافراگم تو عکس و فیلم تو روز کلا بیکاره و میمونه برای جای تاریک
به گمونم خوده سامسونگ همs6 رو بهتر میدونه و فروشه کمش نسبت به تولیده بی برنامه؛تنها راهی که برای فروش باقی می گذاشت همین بود
دهانه باز یعنی شب و نور کم بهتر و دوما باتری بهتر و تمام
دیگه همه چیز به نفع s6 میشه.البته امسال تو مارکتینگ و بازاریابی با بزرگترین شرکت ممکن قرارداد بستن تو آگوست،احتمالا این نتیجه شه
بنظرم بهتر هم هست نه اینکه سونی هفته ای ۱ پرچمدار میده خیلی خوبه،آیفون و سامسونگ همین روند دوسالانه رو برن خیلی بهتر و البته با کیفیت و دقت بیشتر میشه
موارد 4101 تا 4200 از مجموع 4253 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا