مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : omid N
  • تاریخ عضویت : 1394/3/25
  • تعداد نظرهای داده شده : 27

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 27 از مجموع 27 مورد

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/3/28 سلام.
دوستانی که اس۷ اج دارن. تاحالا اپدیتی اومده براش؟ برا من کلا ۱ دونه اپدیت اومده ولی برا یکی از دوستام ۳ تا

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/1/11 واقعا گوشی فوق العاده ای هستش. باتری وسوسه انگیز و دوربین عالی و طراحی زیبا.
فقط حیف که این زیبایی طراحی چند دقیقه دووم نمیاره و بعدش تبدیل به چرکولک میشه
من دوس ندارم گوشیمو با گارد و اینا دست بگیرم، ولی این تنها بدی ای که داره اینه که خیلی با رد چربی دست زشت میشه ظاهرش.
و خب اگه باتریش قابل تعویض بود خوب میشد. اینطوری دغدغه ی خراب شدن باتری و تعویضش وجود نداشت با توجه به امتیاز خیلی پایینی که توی تعمیر پذیری گرفته (گمونم 3 از 10) فک نکنم در صورت خراب شدن باتری هم اصلا بشه کاری براش کرد و این نگرانم میکنه چون جی2 که داشتم باتریش خراب شد بعد 1 سال ولی راحت عوضش کردن برام و خیلی از دوستام که سامسونگ دارن از اینکه سریع باتریش کیفیت اولیشو از دست میده ناراضی هستن.
و چیز دیگه ای که برای خرید نگرانم میکنه اینه که من میخام دوسیمکارت بگیرم و احتمالا 32 گیگ که مقدار زیادیش هم اشغال شده توسط برنامه های گوشیه برای من کم خواهد بود کاش قسمت سیمکارت دوم و کارت حافظه مشترک نبود.

Samsung Galaxy S7 Samsung Galaxy S7

1394/12/18 طول عمر باتری s7 و s7 edge مشخص شد.....
برای من واقعا شکه کننده بود
علیرغم اضافه شدن 500 میلی امپر به اس7 و 1000 میلی امپر به اس7 اج و علیرغم بهینه سازی های اندروید 6 طول عمر باتری اس7 حدود 1 ساعت از اس6 کمتر شده!!!!!
اس6 بود 7 ساعت و خورده ای ولی این 6 ساعت و خورده ای
ایا این فاجعه مربوط به پردازنده ی جدیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من انتظار یه رکورد شکنی داشتم نه ایییییییییییین

LG G4 LG G4

1394/7/11 سلام.
قاب پلاستیکی فقط توی جعبه ی مدل تک سیمکارته هستش و برای مدل دوسیمکارت موجود نیست

LG G4 LG G4

1394/5/31 پولتو برای گارانتی بده اتفاقا. ضرر نمیکنی.
ال جی پشتیبانی گارانتیش تو ایران حرف نداره.
من پرادا3 داشتم
3 سال پیش
برد اصلی گوشیم سوخت
نمایندگی برام.مجانی عوضش کرد
با اینکه حتی پرادا اون زمان توقف تولید شده بود
و حتی پرچمدار ال جی هم نبود
ولی کامل ساپورتش کرد

LG G4 LG G4

1394/5/31 دوست عزیز این استفاده ی معمولیه نیست.
به این سایت منبع عکس مراجعه کن
http://m.androidcentral.com/should-you-wear-case-leather-lg-g4
این منبع عکسیه که نشون داده پوسته پوسته شده چرمش. همونطور که میبینی این اتفاق نتیجه ی یک حادثه بوده و اخرش هم نوشته ما انتظار داشتیم طی این حادثه گوشی از بین رفته باشه ولی فقط چرمش خراش برداشت.
توی استفاده ی معمولی لبه هاش توی شلوار های غیر نخی تیره میشه.
من اونو با دستمال نرم و مایع پاک کننده تونستم کامل تمیزش کنم.ِ
و الان با استفاده ی معمول بعد از 2 ماه گوشی من مثل اولشه همچنان.
**ضمنا نمایندگی به مدت 2 سال هر 6 ماه چرم رو مجانی عوض میکنه براتون**

LG G4 LG G4

1394/5/30 من براش کاور نگرفتم
الان حدود 1.5 ماه هستش دارمش
رو چرمش هیچ خطی نیفتاده
پوسته پوسته نشده
شل هم نشده
ولی گوشه هاش 1 میلیمتر سیاه میشه تو شلوارای غیر نخی

LG G4 LG G4

1394/5/27 جی4 به خاطر اینکه دکمه های سخت افزاری و دکمه ی هوم نداره و همه ی دکمه هات توی صفحه نمایشه خیلی کار کردن باهاش راحت تره. گوشی هایی که هوم دارن اگه اندازشونو بزرگ کنن زدن دکمه هاشون یه کار سخت و عذاب اوره چون خیلی به لبه ی تحتانی گوشی نزدیک میشن و اگه با 1 دست باهاشون کار کنی 100 دزصد از دستت میفته گوشی. ولی این اینطوری نیست. پیشنهاد میکنم حتما بری و توی دستت بگیری . منم میدونم از نظر میلیمتری و اینا با نوت تفاوت زیادی نداره ولی اگه بری دوتاشو دستت بگیری متعجب میشی از اینکه چجوری اینقدر راحت توی دستت قرار میگیره و از دست گرفتنش جوری حس امنیت میکنی که با گوشی 5 اینچی این حس رو نمیکنی

LG G4 LG G4

1394/5/27 بیا حقیقت ها رو انکار نکنیم. درسته روی کاغذ انتوتوی 70000 باید از 50000 بهتر باشه 14 نانومتری از 20 نانومتری بهتر باشه. ولی اگه به یه نفر که از گوشیا چیزی سر در نمیاری 2تاشو بدی و بعد یه هفته بپرسی کدوم کمتر لگ زد کدوم روون تر بود کدوم بهتر رم رو مدیریت کرد از کدوم رضایت بیشتر ی داشتی؟ اونوقت جوابش چیه؟ جواب جی 4 هستش
شاید نسل بعدیش بتونه مشکلات لگ افتادن و بسته شدن برنامه های داخل حاقگفظه ی رم رو حل کنه. شاید نسل بعدیش بتونه بهترین پردازنده بشه ولی الان با اون بنچمارک 70000 تاییش خوب عمل نکرده.
در مورد باتری هیچ پرچمدار امسال خوب نبود.
تمام اینا رو اگه باهاشون بازی سنگین انجام بدی یکسره ساعت 6 عصر باتریشون تمومه و تمام اینا رو اگه باهاشون استفاده ی عادی کنی اخر شب باید توی شارژ بزنی.
پرچمداری وجود نداره که 2 روز شارژش بکشه که بخایم بگیم متفاوت از بقیست. تو عملکرد همشونو اخر شب باید تو شارژ زد

LG G4 LG G4

1394/5/27 اگه همش بازی بکنی عصر بی باتری میشه و پیشنهاد میکنم باتری یدکیشو همرات داشته باشی
اگه باهاش اینترنت بری و چت و دانلود اخر شب حدود 15% شارژ میمونه
اگه فیلم نگاه کنی 4 تا فیلم رو نشون میده تا وقتی باتریش تموم شه
اگه هم زیاد ازش کار نکشی حدود 2 روز جواب میده.
زمان فول شارژ شدنشم حدود 100 دقیقه طول میکشه برا من

LG G4 LG G4

1394/5/27 جی4 تنها گوشی ای هستش که دوربینش اصلا با هیچ سطحی تماس نداره. شیشه ی دوربین مث جی2 و جی3 از یاقوته و ضد خشه. ولی جدای از اون به خاطر خمیده بودنش اگه روی یک سطح صاف قرارش بدین میبینین که دوربین اصلا به سطح زیریش اتصال نداره که بخاد خش بیفته

LG G4 LG G4

1394/5/27 من زرشکی دارم. و هرکی هم دیده خوشش اومده. زرشکیش تیرست. روشن نیست. اگه روشن و مایل به قرمز میبود شاید مردونه نمیشد ولی اگه بری ببینی یه زرشکی تیره رنگه

LG G4 LG G4

1394/5/11 بررسی کامل جی4 بعد از 1 ماه استفاده.
1. صفحه ی نمایش: به جرات میشه گفت بهترین صفحه ی نمایش روی گوشی های موجود در بازاره و رنگ ها رو دقیقا همونی که هست نشون میده این دقیقا همون رنگ واقعی خودش. رنگ مشکی کاملا غلیظ شده و اگه بخام اشکالی وارد کنم به رنگ سفیده که سفید خالص نیست
2. طراحی در استفاده ی روزانه: در یه کلام میشه گفت هیچ آقایی وجود نداره که این گوشی تو دستش به راحتی جا نگیره و به راحتی نتونه ازش استفاده کنه. البته میشه گفت برای خانما و بچه ها کار کردنش با 1 دست میتونه مشکل باشه ولی اقایون خیالشون راحت باشه.
گوشی به راحتی تو دست جا میگیره و با انحناش کف دست میچسبه و حس امنیت فوق العاده ای رو القا میکنه جوری که ادم دلش نمیخاد بزارتش توی جیب.
گوشی من چرم زرشکیه
توی این 1 ماه بدون اینکه گارد داشته باشم هیچ خطی روش نیفتاده چرم شل نشده لکه نشده پوسته نشده و تغییر رنگ نداده.
فقط حواستون به خودکار باشه. جوهر خودکار به سختی از روش پاک میشه
3. دوربین: اینطوری توصیفش میکنم. توی روز عالی توی شب بی همتا
توی روز با اختلاف کم از بهترینای بازار بهتره ولی توی شب شاهکارشو نشون میده و عکسای عالی و تمیزی میگیره جوری که از عکاسی تو شب لذت میبرین.
4. سخت افزار: چیزی در حدود 96 تا نرم افزار پزشکی و اینترنتی و حتی بازی روش نصب کردم و تا الان توی این 1 ماه 1 مورد هم هنگ نداشته. لگ نزده. کرش نداشته. ولی اگه بالای 20 تا برنامه همزمان باز کنین توی کمی مکس رو توی باز کردن برنامه های جدید میتونین ببینین.
باتری: باتری این گوشی میتونه هم یه نقطه قوت باشه هم یه نقطه ضعف. نقطه قوت از این نظر که توی کار کردن با اینترنت و توی فیلم دیدن خیلی دوام بالایی داره و ضعفش توی بازی های سنگینه که دوامش کمتره.
در کل به راحتی با کارکرد 4 ساعت مطالعه و چت و 3 ساعت فیلم دیدن و 1 ساعت مکالمه میتوته تا اخر شب دوام بیاره ولی اگه خیلی مصرفتون زیاده باتری یدکی رو همراه خودتون ببرین.
سرعت شارژ شدن این گوشی حدود 110 دقیقست که بعد خریدن کوئیک شارژر به حدود 75 دقیقه رسید.
یک اپدیت هم برای این گوشی ارائه شد که 3 تا تغییر توش داد
1. کیفیت تاچ گوشی رو خیلی بالا برد
2. سرعت شارژ شدن گوشی رو بالا بردِ
3. تولید حرارت گوشی هم بیشتر شد که امیدوارم با اپدیت بعدی رفعش کنه
اسپیکر: کاملا بلند و کیفیت صدا عالی. صدای اضافی یا ناهنجار تولید نمیکنه.
رابط کاربری: به جرات میشه گفت کامل ترین رابط کاربری اندروید رو داره با دریایی از شخصی سازی ها رابط کاربری ای که نه بدون امکانات اضافیه مث سونی نه سنگین و کنده مث سامسونگ نه خشک و بی روحه مث اچ تی سی. تمام قابلیت های کاربردی. و مفید رو فراهم کرده و انواع شخصی سازی ها رو گذاشته بدون اینکه سنگین بشه و بسیار روونه.

LG G4 LG G4

1394/4/27 اپدیت جدید: بعد از اپدیتی که انجام دادم محسوس ترین تغییر افزایش کیفیت تاچ صفحه ی نمایش بود.
بعد در کنار اون احساس میکنم سرعت شارژ شدن گوشی بیشتر شده

LG G4 LG G4

1394/4/27 تجربه ی یک هفته ای کار من با این گوشی همراه با مقایسه با جی2
صفحه نمایش: بیشترین تفاوت توی رنگ قرمز و مشکی و سفید هستش
به طوری که قرمز رو غلیظ و مشکی رو کاملا مشکی نشون میده و سفید برخلاف بقیه جی2 که کمی متمایل به کرم هست این متمایل به خاکستری هست (دقت کنین که نمیگم خاکستری نشون میده یا کرم میگم سفیدش سفید برفی نیست)
طراحی: درمورد کیفیت چرم بگم که واقعا با کیفیته و اگه کسی چیز برنده روش نکشه چیزیش نمیشه. تو خوش دستی بدون اغراق از جی2 بالاتر بود و توی طراحی واقعا زیبا بود خیلی زیباتر از جی2 بخصوص نوار براق دورش که خیای جلوه ی زیبایی بهش داده.
دوربین: عالی بود! واقعا عکسا رو روشن. ثبت میکنه توی محیط داخل خونه فوق العادست عکساش خیلی روشناییش قابل توجهه عکسای دستیش هم بی نظیره تو تاریکی شب بدون فلاش عکسای بسیار عالی ای میگیره.
باتری: باتریش واقعا کم نیست! اکه صب باهاش بیرون برم شب که برگردم حدود 10% باتزی دارم جی2 حدود 20درصد بود باقی ماندش.
توی بازی نمیدونم چجوریه چون بازی نکردم ولی باهاش فیلم نگاه کردم که حدود 5 تا فیلم رو از اول تا اخر پخش کرد و باهاش 3جی تو اینترنت بودم و همچنین 24 ساعت به وای فای هم وصل شدم. در کل باتریش نگران کننده نبود اونقدری که میگفتن. بعلاوه اینکه در مواقع اضطرار باتری دوم هستش که میشه عوضشون کرد.
سخت افزار: درموردش حرفی برای گفتن ندارم چون خود جی2 هم همه چیز رو روون اجرا میکرد چه برسه به این. هنگ و کندی اصصلا نداشت و سرعتش عالی بود.
رابط کاربری: خیلی زیباتر شده نسبت به جی2 و ریزه کاری های دلنشینی توش وجود داره که ادم از دیدنشون لذت میبره خیلی چیزهای مفیدی اضافه شده ولی متاسفانه 2 قابلیتی که دوست داشتم حذف شده یکی قابلیت smart screen یکی قابلیت مهمان. مت ازین 2 قابلیت استفاده میکردم که الان دیگه نیست.

LG G4 LG G4

1394/4/22 نکته ی اول: اون باتری و اون مموری نشون دهنده ی وجه تمایز این گوشیه
نکته دوم: درسته که لوازم جانبیش از سامسونگ و اپل کمتره ولی از نظر مشتری مداری توی ایران حرف اول رو میزنه در حدی که برد پرادای من رو که سوخته بود مجانی عوض کرد و اسپیکر جی2 رو که اب خورده بود رو هم مجانی عوض کردن برام درصورتی که بقیه ی برند ها به راحتی میزنن زیرش و از این نظر ال جی از همه معتبر تره
نکته سوم: دوام نسبتا کم باتری این گوشی قبل از اینکه بخاد به خاطر صفحه نمایش باشه به خاطر اندروید 5 هستش و اگه اطلاعتت از گوشی ها داشته باشی لابد میدونی جی3 هم در بدو ورود باتری خوبی نداشت ولی با چند بروز رسانی تبدیل به یکی از بهترین های بازار شد این جی4 هم سخت افزار کم مصرف تری داره هم نمایش گر کم مصرف تر از جی3 و با چندتا بروز رسانی (که یکیش هم ارائه شده) و بخصوص اندرویدM دوام باتریش به راحتی به سطح خیلی خیلی بالاتری میرسه

LG G4 LG G4

1394/4/12 هرکی بین جی4 گوشی های دیگه 2 به شک مونده یه جمله میگم و تمام. فقط و فقط ببین با قیافه و سایز کدوم گوشی بیشتر حال میکنی.
فقط همین مهمه.
اینکه دوربین کدوم بهتره
سخت افزار کدوم بهتره
صفحه نمایش کدوم بهتره
اینا فرقی ندارن.
شما ببینین کدوم طراحی و کدوم سایز رو بیشتر میپسندین.
توی این پیج های گوشی همیشه و همیشه درباره ی عیب های کوچیک نهایت بزرگنمایی میشه.
...
کاری هستش که کسی بخاد انجام.بده با گوشیش و جی4 نتونه انجام بده یا اون کار رو بدتر از اس6 انجام بده؟ هستش اصلا؟ ...

LG G4 LG G4

1394/4/12 تفاوت جی4 و اس6 در حد میلیمتره.
بیشتر توی طراحی اونم. که یه چیز 100% دل بخواهی و سلیقه ایه.
خیلیا از طراحی خمیده خوششون نمیاد.
خیلیا مث من از طراحی تخت خوششون نمیاد.
یکی براش مهم نیست داغی زیادی که شیشه و فلز اس6 منتقل میکنه یکی براش مهمه و ترجیح میده جنس خنک تری بخری.
از نظر ارزش خرید فرقی با هم ندارن.
دوربینا عالی با برتری نسبی جی4
قیمتا هم وقتی جی4 به تعادل برسه یکسان میشه (قیمت جهانی اس6 حدود 40 دلار بیشتره و بنابراین وقتی جی4 به تعادل برسه قیمتش تو ایران حدود 100 تومن پایین تر از اس6 میاد)
تو باتری هم عملکرد ها مشابه! اس6 یه چند ساعت بیشتره ولی جفتشونو وقتی شب خونه بیاین باید بزنین توی شارژ و هیچکدومشون هم وقتی شب خونه برسین شارژش 0 نشده مثلا جی4 ممکنه 20% باشه اس6 30% با این وجود جفتشو باید بزنین شارژ. البته خب این نکته وجود داره که یهو اگه 1 شب نتونین برین بزنین به شارژ باتری اضافه ی جی4 وجود داره ولی اس6 رو باید با صفحه ی خاموش نگاه کنین :)
البته 2 نکته رو در نظر بگیرین
1.عملکرد خراب باتری پرچمدارای امسال به خاطر اندروید 5 هستش که مهر که اندروید 6 کم کم برا گوشی ها بیاد این مشکل رفع میشه
2. جی3 پارسال هم مشکل باتری داشت و اوایل باتریش خوب نبود ولی فقط با 1 آپدیت تونست دوام باتری رو 50% افزایش بده و از پرچمدارای دیگه که ازشون عقب تر بود جلوتر افتاد

LG G4 LG G4

1394/4/12 اونایی که میگن جی4 میانردست میشه توضیح بدن جی4 چجوری تمام گوشی هایی که با اسنپ 810 ارائه شدن رو توی سرعت اجرای برنامه ها و مولتی تسکینگ پشت سر گذاشته؟
ایا ذهن شما فقط اعداد و ارقام رو میبینه؟
ایا برای عملکرد هیچ ارزشی قائل نیستین؟
توی دنیای گوشی های هوشمند فقط 1 گوشیه که توی سرعت از جی4 کمی بهتره اونم اس6 که متاسفانه تو بخش مولتی تسکینگ و مدیریت رم انچنان کم میاره که در حد گوشی های رده پایین عمل میکنه. گوشی های 2 سال میش سامسونگ به مراتب عملکرد بهتری رو توی مولتی تسکینگ دارن. حداقل تا این حد عملکردشون ناامید کننده نیست

LG G4 LG G4

1394/3/30 این موضوع که سیاست ال جی برای دادن جی4 چی بوده

سیاست کمپانی ها همیشه بر این مبناست که هرگز پرچمدار کاملی عرضه نکنن
عرضه ی یه پرچمدار کامل به معنی شکسته
کاری که سونی انجامش داد و تو پرچمدارش دوربین و باتری و کیفیت ساخت و سخت افزار رو همه رو بالا برد و با این کار خودشو در استانه ی ورشکستگی در بخش موبایل قرار داد
توی این سیاست اپل پیشتازه
و سعی کرده با پایین ترین سطح باتری و دوربین و سخت افزار و صفحه نمایش رقابت کنه
بقیه پرچمدارا هم دارن همین کارو.میکنن
همیشه چند نقص دارن که تو نسل بعدی برطرف میکنن و نقص های جدید ایجاد میکنن
سامسونگ اگه رو اس6 اس دی میزاشت و ضد اب میکرد تو اس7 به بن بست میخورد و به جایی میرسید که سونی هست
ال جی هم همینطور. منتها با سیاست بیشتر. علاوه بر قابلیت ضد اب استفاده از فلز در بدنه و سنسور اثر انگشت رو هم استفاده نکرده و بدون اینا سعی کرده تو رقابت بمونه.
تو دنیای تکنولوژی بی نقص بودن به معنای نابود شدنه
ممکنه تو 1 نسل بفروشه
ولی نسل بعدی دیگه بن بسته
دیگه چیز جدیدی وجود نداره
تهش همه به یه جایی میرسن که همه میشن شبیه هم
همه میشن بهترین
تفاوتا کوچیک
همه ابرقدرت
مهم اینه که کدوم دیرتر به این اشباع برسن
هرچی دیرتر به این اشباع برسن بیشتر فروش دارن
شاید جی5 سنسور اثر انگشت بزاره و قابلیت ضد اب
جی6 شاید طراحی رو عوض کنه بره سمت فلز و باز حافظه جانبی و ضد اب بودن رو حذف کنه
جی7 حافظه جانبی بزاره و باتری رو ببره بالا
جی8 قابلیت ضد اب رو هم اضافه کنه
جی9...
اینجاست که کم کم به بن بست نزدیک میشن
واقعا امسال پرچمداری وجود نداره که همه چیز تمام باشه
ولی من با توجه به نیاز هایی که دارم فعلا فقط جی4 بهترین انتخابمه.
شاید برا یکی دیگه انتخابش متفاوت باشه.

LG G4 LG G4

1394/3/28 دوست عزیز چینی؟؟؟!!!!!
اخه کدوم جنس چینی اعتبار داره؟
کدوم جنس چینی پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری یه پرچمدارو داره؟
کدوم جنس چینی کیفیت ساخت یه پرچمدارو داره؟
نه تو دوربین نه رابط کاربری نه روونی هیچکدوم کیفیت یه پرچمدارو ندارن.
وقتی ال جی تا 3 نسل میاد پرچمداراشو اپدیت میکنه یا همینطور سامسونگ چرا ادم بره چیزی رو بخره که هیچ پشتیبانی ای نداشته باشه و حتی لوازم جانبیش هم موجود نباشه!!!!
مگه شما واژه ی پرچمدار رو هم معنی بنچمارک میدونی؟!!!!!!
یا مثلا پرچمدار بهتر رو به معنی بنچمارک بالاتر میدونی؟؟؟!!!!!!!
در مورد اینکه هیچکدوم از پرچمدار ها عمر باتری مناسبی ندارن کاملا حق با شماست. همشون واقعا بد بودن تو عمر باتری. در مورد پاوربانک فکر خوبیه ولی با شرایط من جور در نمیاد. اگه یکی گوشی رو به پاوربانک وصل کنه و بزارتش شارژ شه خوبه ولی وقتی گوشی بخاد مدام دست ادم باشه واقعا پاوربانک مزاحمه.
در مورد باتری اضافی هم اشتباه میکنی. لازم نیست حتما تو گوشی باشه برا شارژ شدنش. بلکه ال جی خودش یه قاب مخصوص با باتری ارائه کرده که هم به عنوان محافظ باتریه و هم قابلیت اتصال به شارژر رو داره.
اون جابجا کردن باتری ها هم روزی 4 بار اتفاق نمیفته. نهایتش هفته ای 2 بار که اونم تو هر بار فقط 1 بار باز و بسته میشه پشتش که تازه اونم که خراب بشه قاب های پشتی جی4 جداگانه هم عرضه میشه تو هر رنگ و جنسش.

LG G4 LG G4

1394/3/27 نمیشه بهترین رو مشخص کرد
برای هر کسی بهترین متفاوته
بعدشم اس6 و نوت4 یکی صفحش 5.1 اینچه یکی 5.7 اینچ
نوت باتری عالی ای داره و دوربین عالی و امکانات عالی و سرعت عالی
ولی تو دست هر کسی راحت نیست
تو دست من اصلا راحت نبود
بستگی به خودت داره که تو دستت چقدر راحت باشه.
اس6 هم دوربین و امکاناتش عالیه فقط باتریش ضعیفه
این بستگی داره به تو که چقدر از کوشیت کار میکشی و هر چند ساعت میتونی بزنیش به شارژ. اگه سنگین کار بکشی روزی 2 بار شارژ کردن لازمه. اگه کم کار بکشی روزی 1 بار. ولی خب با توجه به غیر قابل تعویض بودن باتری چاره ای نداره و این خیلی بده.
جی4 هم بهترین دوربین رو داره و امکانات عالی. اینو هم باید دستت بگیری ببینی چقدر تو دستت راحتی باهاش.
سی پی یو هم همشون اونقدر قوی هستن که تو هیچ کاری یه ذره هم مکس نداشته باشن و لگ نزنن. هرچند نسلای قبل اگزینوس بعد یه مدت مثلا 1 سال خیلی لگ توشون پیدا میشد ولی خب این نسل جدیدش هنوز مشخص نیست بعد یه مدت چجوری بشه عملکردش.
در کل ببین با کدومش بیشتر حال میکنی. سایز و قیافشونو در نظر بگیر. تو بقیه موارد اختلافی ندارن.
اگه باتری هم خیلی برات مهمه نوت خیلی خوبه و اگه نوت تو دستت جا نمیشه جی4 حداقل 2 تا باتری تو جعبش داره و میتونی عوض کنی وقتی یکی خالی شد ولی اس6 چاره نداره دیگه باید بسازی با باتریش

LG G4 LG G4

1394/3/26 **********لطفا قبل از بحث کردن این نظر رو بخونین و اگه حرفام غلط بود ممنون میشم بهم بگیرن ایراد حرفام رو********

هر گوشی ای واسه یه عده مناسب ترین گزینست واسه یه عده نیست.
من الان میخام گوشی بخرم.
برندش مهم نیست.
بر اساس 3 ملاک گوشیمو انتخاب میکنم.
1. دوربین
2. صفحه نمایش بزرگ
3. خوش دستی و زیبایی
در عین حال نیاز به یه باتری خیلی خوب دارم چون گاهی پیش میاد تا 30 ساعت بیمارستان باشم و خونه نیام
انتخابای زیادی نداشتم
میخاستم نوت بگیرم
باتریش خوب
صفحش بزرگ
دوربین خوب
ولی وقتی رفتم دستم گرفتم دیدم دستم اذیت میشه
هم به خاطر لبه های تیز
هم به خاطر پشت تخت
حس راحتی تو دستم نداشتم و خب وقتی ادم از گوشیش احساس راحتی نکنه دلشو میزنه در عین حال طراحیشو هم دوست نداشتم خیلی طراحی سامسونگ مستطیلیه شبیه قوطی کبریت میشه گوشیاش. البته موضوع طراحی یه چیز کاملااااااا شخصی و سلیقه ایه.
اس6 رو هم دیدم.
طراحیش خوشگل بود
ولی تو دست گرفتنش حس امنیت زیادی بهم نمیداد. هم به خاطر پشت تختش هم به خاطر ترسم از دوربین بیرون زدش. و خب نسخه ی اج با اینکه خیلی خوشگل بود ولی نسخه ی معمولی در ظاهر و از جلو شبیه اس5 پارسال بود و همون طراحی مستطیلی.
البته درسته از نظر بنچمارک بالاست ولی بنچمارک به چه درد من میخوره؟ من که هیچ به درد 95% افراد نمیخوره وقتی در عمل هیچ تفاوتی بینشون نیست.
من واقعا هرکار بخام با اس6 از نظر پردازشی انجام بدم یه گوشی میانرده هم میتونه انجام بده فرقشون اینه که دوربین و صفحه نمایش اس6 تو هیچ میانرده ای پیدا نمیشه و البته هیچ میانرده ای پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری یه پرچمدار رو نداره مگه نه من بجا پرچمدار میانرده میخریدم.
تو باتری هم اس6 مطمئنم وسط روز بی شارژم میکنه و جایی رو ندارم که شارژش کنم. شاید یه باتری قابل تعویض میتونست همه چیزو به نفع اس6 عوض کنه.
سونی زد3 هم یکی از گزینه هام بود با توجه به باتری عالی طراحی خوب و دوربین خوب و به نظرم یکی از گزینه های کم نقصی بود که میتونستم بگیرم.
شاید اگه دوربین سلفی قوی تری داشت حتما انتخابش میکردم با توجه یه اینکه زیاد سلفی میگیرم.
و البته چیزی که دو دلم کرد این بود که دوس داشتم بزرگترین سایز صفحه نمایشی که تو دستم جا میشه رو داشته باشم. این موضوع رو بعد از این فهمیدم که جی3 رو دستم گرفتم.
متوجه شدم جی3 نهایت بزرگی صفحه نمایشیه که توی دستم احساس راحتی و امنیت میکنم.
یعنی اگه 5.5 میشد 5.6 یا 5.7 دیگه ازار دهنده میشد
شایدم به خاطر انحناها و لبه های باریک و نرمش بود که توی دست احساس خوبی میداد
ولی خب از خرید جی3 منصرف شدم بیشتر هم واسه ی دوربین جلوش و البته ترس از لگ زدن چون تا جایی که شنیدم کلا زیاد لگ میزد و با اپدیت به اندروید 5 کلا خیلی بیشتر هم بهم ریخته شد.
تا اینکه رسید به جی4
با 2 تا دوربین عالی
نمایشگر عالی
طراحی زیبای جلو و پشت
صفحه نمایش بزرگ در عین حال راحت برای در دست گرفتن
واقعا دلم میخاست باتری بهتری میداشت ولی خب الان که شنیدم توی ایران با یه باتری اضافه عرضه میشه خیالم کاملا از بابت باتری راحت شد.
من اگه با 2 باتری پر از خونه برم بیرون مطمئنا وقتی برگردم خونه برام شارژ زیادی باقی مونده و از این بابت خیالم راحته کاملا حتی توی مسافرت هامم خیالم راحته.
ممکنه زد3 تا 90 ساعت با محاسبه ی جی اس ام ارنا شارژ بده ولی این 2 تا 60 ساعت بهم شارژ میده که میشه 120 ساعت. البته الجی اپدیت هایی همیشه برای باتری ارائه کرده همونطور که برای جی3 کلی اپدیت داد و کلی عملکردش بهتر شده بود نسبت به اول.

LG G4 LG G4

1394/3/26 نظرات اینجا رو که خوندم خیلی ها دعوا میکردن سر اینکه دوربین اس6 بهتره یا جی4
صفحه نمایش اس6 بهتره یا جی4
همه خیالشون راحت باشه.
شما اگه 2 تا عکس با هرکدوم از این گوشی ها بگیرن و به فاصله ی 3 دقیقه بهتون نشون بدن همتون میگین عکس فوق العاده ایه و اگه ازتون بپرسن کدوم بهتر بود؟ همتون میگین اینطوری نمیشه گفت باید کنار هم بزارم که بگم کدوم بهتره.
واقعا تفاوتاشون خییلیییییی کمه
تو نور روز که تقریبا تفاوت ندارن تو نور شب فقط جی4 یکم رنگا رو بهتر نشون میده.
صفحه نمایش هم همینطور.
اینکه اشباعه یا طبیعیه واقعا تا وقتی که کنار هم نگیریم اصلا مشخص نیست یعنی اصلاااااااا
سامسونگ هم الان واقعا به شدت قبل اشباع نیست.
هرچند هنوز هم یه مقدار رنگا توش شاداب تر هستن بخصوص زرد و قرمز ولی واقعا تفاوتش محسوس نیست.
اس5 خیلی اشباع بود و زد2 سونی خیلی بی رنگ و رو و کم کیفیت و جی3 خیلی تاریک
ولی الان واقعا تفاوتاشون محسوس نیست.
ولی در کل صفحه نمایش های سامسونگ به خاطر مصرف کمتر باتری قابل احترام تر هستن ولی اینکه یه عده بگن اوف چه صفحه نمایشی داره سامسونگ یه عده بگن اوف جی4 چقدر رنگا رو طبیعی نشون میده زیاد معیار مهمی نیست. واقعا تا کنار هم نزاریم یه گوشی سامسونگ و ال جی رو و رنگا رو توشون نگا نکنیم اونم با دقت نمیشه تفاوتاشونو حس کرد و اصلا معیار مهمی نیستش به نظرم این تفاوت ناچیز.

LG G4 LG G4

1394/3/26 *********چند نکته هم درباره ی ایراداتی که به جی4 وارد میشه در پاسخ به منتقدین*********

گوریلا گلس3:
همونطور که میدونین ال جی صفحه نمایشش رو به یه مقدار انحنا فرستاده بازار و به خاطر وجود این انحنا امکان استفاده از گوریلا گلس 4 رو نداشت.
چون همونطور که میدونین 2 عامل سختی و شکنندگی همیشه همراه هم هستن
سختی به توانایی یه جسم برای خط انداختن روی یه جسم دیگه اطلاق میشه و شکنندگی رو هم همه میدونن چیه.
وقتی سختی یه جسم بالا میره خواه ناخواه شکنندگیش بیشتر میشه
گوریلا گلس4 سختی بیشتری داره و در عین حال شکنندگی بیشتری هم داره.
جی4 رو اگه فشارش بدین این خمیدگی اندکش صاف میشه و از ضربه ی مستقیم شدید جلوگیری میکنه اگه گوریلا گلس4 استفاده میشد شانس شکستنش بیشتر میشد با اینکه شانس خش افتادنش کمتر میشد.
خیلیا ممکنه بگن چه کاریه خب انحنا رو نمیزاشت
ولی ببینیم با گذاشتن انحنا جی به دست اورده
1. کلی تبلیغات به دست اورده برای اینکه گوشیش مقاومت بیشتری داره.
2. گوشیش رو زیباتر کرده
3. گوشیش رو با بقیه گوشی های بازار متفاوت تر کرده
همه ی اینا باعث میشه خیلی از افرادی که ظاهر گوشی یا متفاوت تر بودن گوشی براشون مهمه سمت این گوشی جذب بشن همونطور که خیلی ها به سمت اس4 اج جذب شدن
ال جی میدونه 95% افراد برا گوشیشون برچسب ضد خش میخرن و با انتخاب صفحه ی منحنی و گوریلا گلس3 خیلی بیشتر به دست میاره.

LG G4 LG G4

1394/3/26 2. جنس بدنه.
خریدارا یا 2 دسته هستن یا عوام هستن که فقط یه گوشی خوب میخان یا طرفدارای یک برند خاص هستن.
اونایی که طرفدارای یه برند خاص هستن براشون فرق نمیکنه چی بزنه فقط میرن برند مورد علاقشونو میخرن
فرض میکنیم ال جی میومد از شیشه و فلز استفاده میکرد
حالا چیکار میشد؟
طرفدارای برند ال جی که میرفتن میخریدن و کلی تعریف میکردن
طرفدارای برند سامسونگ هم کلا نگا این گوشی نمیکردن و میرفتن سامسونگ خودشونو میخریدن.
میموندن عوام که اتفاقا دسته ی بزرگی از خریدارا هستن.
عوام مواجه بودن با 4 تا گوشی
اس6
زد3
جی4
وان ام9
که 3 تای اول شیشه و فلز بود مثلا و اخری هم فلز تنها
باتری هر 4 تا هم غیر قابل تعویض
کدومو میخریدن؟
مسلما بین این 4 تا پخش میشدن و بستگی به اینکه جو یه بازار به نفع کدوم برند باشه و فروشنده کدوم برند رو تشویق به خرید کنه اونو میخریدن.
علاوه بر اینکه سونی 3 ساله داره شیشه و فلز میزنه و خیلی از عوام تجربه ی شیشه و فلز رو با گوشی های سونی و تجربه ی فلز با گوشی های اچ تی سی رو دارن و جذابیتی واسشون نداره دیگه.
حالا ال جی اومده چرم زده
طرفدارای برند خودشو که در هر صورت حفظ میکنه چون طرفداراشن
صرفدارای برندای دیگه رو هم در هر صورت نمیتونه جذب کنه
ولی عوام چی؟
خیلیا به خاطر باتری قابل تعویضش میخرنش
خیلیا به خاطر حافظه جانبیش میخرنش
خیلی ها به خاطر عرضه ی یه جنس متفاوت که تاحالا تو گوشی ها نبوده میخرنش
خیلی ها به خاطر طراحی خاصش میخرنش
به خاطر رنگ بندیش میخرنش
برا فرار از جذب اثر انگشت میخرنش
درواقع ال جی اون دسته از عوامی که متعلق به برندهای دیگه نیستن رو به خودش جذب کرده خیلی ها دوست دارن تجربه کنن یه گوشیه چرمی رو برا اولین بار.
همونطوری که خیلی ها سونی زد رو که اولین گوشی با فلز و شیشه بود رو تجربه کردن و پرفروش ترین گوشی سونی شد.

LG G4 LG G4

1394/3/26
3. سخت افزار
اینکه سخت افزارش رو اسنپدراگون 808 گذاشته هم دقیقا واسه همینه.
الجی میدونه در عمل هیچ چیزی کم نمیاره اسنپدراگون 808 جوابگوی سنگین ترین کارا هم بدون لگ و هنگ هستش
میدونه طرفداراش ال جی رو با همین 808 میخرن
میدونه اگه 810 که هیچ 820(!!!!!) هم میزد طرفدارای سامسونگ جذب نمیشدن چون طرفدارای سامسونگ هم میدونن 800 هم جوابگوی همه چیز هست چه برسه به 808.
میمونن عوام که نه به قدرت انچنانی کار دارن نه به بنچمارک و این حرفا. قیمت براشون مهمه. برگ برنده ی ال جی توی رقابت قیمتشه. با کاهش هزینه ی ساخت و کاهش قیمت گروه بیشتری از خریداران عوام رو میتونه سمت خودش جذب کنه.
من دیدم بعضیا میگن وقتی داری 2 تومن پول میدی نباید بنچمارک گوشیت 50000 باشه و گوشی ای که بنچمارکش 70000 هستش 2 میلیون میارزه. ولی واقعا ایا فرقی میکنه؟؟
یعنی اگه 2 گوشی باشه با مشخصات کاملا یکسان و فرق در پردازنده یکی بنچمارکش باشه 40000 و قیمت 1.500 یکی باشه 90000 و قیمت 2 میلیون شماها میرین 500 تومن پول به چیزی میدین که در عمل ازش استفاده ای نخواهید کرد فقط و فقط واسه ی اینکه بنچمارکش بالاتره؟!!!!

در کل من جی4 رو بهترین گوشی بازار نمیدونم میتونه برای خیلی ها بهترین باشه برا خیلی ها به درد نخور باشه ولی میتونم بگم سال 2015 ال جی با سیاست ترین کمپانی موبایل سازی بود و اچ تی سی بی سیاست ترینشون
موارد 1 تا 27 از مجموع 27 مورد
ایسام