نظر کاربران درباره گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S7

Galaxy S7 گلکسی اس 7

Samsung Galaxy S7 سامسونگ
ارزیابی کاربران: 7.2 از 10 (4340 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سامسونگ
» سامسونگ Galaxy C55
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2024
» سامسونگ Galaxy M55
» سامسونگ Galaxy M15
» سامسونگ Galaxy A55
» سامسونگ Galaxy A35
» سامسونگ Galaxy M14 4G
» سامسونگ Galaxy F15
» سامسونگ Galaxy S24
» سامسونگ Galaxy S24+
» سامسونگ Galaxy S24 Ultra
» سامسونگ Galaxy Tab Active5
» سامسونگ Galaxy Xcover7
» سامسونگ Galaxy A25
» سامسونگ Galaxy A15 5G
» سامسونگ Galaxy A15
» سامسونگ Galaxy M44
» سامسونگ Galaxy Tab A9+
» سامسونگ Galaxy Tab A9
» سامسونگ Galaxy S23 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE+
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE
» سامسونگ Galaxy A05s
» سامسونگ Galaxy A05
» سامسونگ Galaxy F34
» سامسونگ Galaxy Z Fold5
» سامسونگ Galaxy Z Flip5
» سامسونگ Galaxy Tab S9+
» سامسونگ Galaxy Tab S9
» سامسونگ Galaxy Tab S9 Ultra
» سامسونگ Galaxy Watch6 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch6
» سامسونگ Galaxy M34 5G
» سامسونگ Galaxy F54
» سامسونگ Galaxy A24 4G
» سامسونگ Galaxy F14
» سامسونگ Galaxy M54
» سامسونگ Galaxy A34
» سامسونگ Galaxy A54
» سامسونگ Galaxy M14
» سامسونگ Galaxy A14
» سامسونگ Galaxy S23 Ultra
» سامسونگ Galaxy S23+
» سامسونگ Galaxy S23
» سامسونگ Galaxy F04
» سامسونگ Galaxy A14 5G
» سامسونگ Galaxy M04
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2022
» سامسونگ Galaxy A04e
» سامسونگ Galaxy Tab Active4 Pro
» سامسونگ Galaxy A04
» سامسونگ Galaxy A04s
» سامسونگ Galaxy Watch5 Pro
» سامسونگ Galaxy Watch5
» سامسونگ Galaxy Z Flip4
» سامسونگ Galaxy Z Fold4
» سامسونگ Galaxy A23 5G
» سامسونگ Galaxy M13 4G
» سامسونگ Galaxy M13 5G
» سامسونگ Galaxy A13 (SM-A137)
» سامسونگ Galaxy F13
» سامسونگ Galaxy M13
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2022
» سامسونگ Galaxy S20 FE 2022
» سامسونگ Galaxy M53
» سامسونگ Galaxy A33 5G
» سامسونگ Galaxy F23
» سامسونگ Galaxy M33
» سامسونگ Galaxy M23
» سامسونگ Galaxy A13
» سامسونگ Galaxy A23
» سامسونگ Galaxy A53 5G
» سامسونگ Galaxy A73 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S8
» سامسونگ Galaxy Tab S8+
» سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22+ 5G
» سامسونگ Galaxy S22 5G
» سامسونگ Galaxy S21 FE 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A8 10.5 2021
» سامسونگ Galaxy A13 5G
» سامسونگ Galaxy A03
» سامسونگ Galaxy A03 Core
» سامسونگ Galaxy F42 5G
» سامسونگ Galaxy M52 5G
» سامسونگ Galaxy M22
» سامسونگ Galaxy M32 5G
» سامسونگ Galaxy A52s 5G
» سامسونگ Galaxy Watch4 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch4
» سامسونگ Galaxy Z Flip3 5G
» سامسونگ Galaxy Z Fold3 5G
» سامسونگ Galaxy A12 Nacho
» سامسونگ Galaxy A03s
» سامسونگ Galaxy M21 2021
» سامسونگ Galaxy F22
» سامسونگ Galaxy M32
» سامسونگ Galaxy A22
» سامسونگ Galaxy A22 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 Lite
» سامسونگ Galaxy Tab S7 FE
» سامسونگ Galaxy F52 5G
» سامسونگ Galaxy Quantum 2
» سامسونگ Galaxy M42 5G
» سامسونگ Galaxy F12
» سامسونگ Galaxy F02s
» سامسونگ Galaxy A72
» سامسونگ Galaxy A52 5G
» سامسونگ Galaxy A52
» سامسونگ Galaxy Xcover 5
» سامسونگ Galaxy M62
» سامسونگ Galaxy A32
» سامسونگ Galaxy F62
» سامسونگ Galaxy M12
» سامسونگ Galaxy M02
» سامسونگ Galaxy A02
» سامسونگ Galaxy A32 5G
» سامسونگ Galaxy S21 Ultra 5G
» سامسونگ Galaxy S21+ 5G
» سامسونگ Galaxy S21 5G
» سامسونگ Galaxy M02s
» سامسونگ Galaxy M21s
» سامسونگ Galaxy A12
» سامسونگ Galaxy A02s
» سامسونگ Galaxy F41
» سامسونگ Galaxy M31 Prime
» سامسونگ Galaxy Tab Active3
» سامسونگ Galaxy S20 FE
» سامسونگ Galaxy S20 FE 5G
» سامسونگ Galaxy A42 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2020
» سامسونگ Galaxy M51
» سامسونگ Galaxy Z Fold2 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S7
» سامسونگ Galaxy Note20 Ultra
» سامسونگ Galaxy Note20
» سامسونگ Galaxy Note20 Ultra 5G
» سامسونگ Galaxy Note20 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S7+
» سامسونگ Galaxy Watch3
» سامسونگ Galaxy M01s
» سامسونگ Galaxy M31s
» سامسونگ Galaxy A01 Core
» سامسونگ Galaxy M01 Core
» سامسونگ Galaxy M01
» سامسونگ Galaxy A21s
» سامسونگ Galaxy J2 Core 2020
» سامسونگ Galaxy A21
» سامسونگ Galaxy A51 5G

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 4001 تا 4100 از مجموع 4253 مورد

حسین ص در تاریخ : 1395/1/4

هومن عزیز، ببخشید که اینو میگم اما شما اومدید تو پیج s7 و در مورد انتخاب خرید سونی یا سامسونگ راهنمایی میخواین؟ البته اینجا تنها جوابی که دریافت میکنین اینه که "سامسونگ بخر چون بهتره" ، دلیل بهتر بودن هم نوشته سایتهای مختلفه چون 90درصد این دوستان طرفدار سامسونگ هستند و با سونی مورد نظر شما کار نکردن که واقعا بدون تعصب بگن کدوم بهتره..! حالا اگه این راهنمایی رو از دوستان در پیج سونی z5 p هم بخواین ، برعکس همین قضیه رو خواهین دید، پس دوست من چرا آب در هاون میکوبی..؟! مشخصات هر سه گوشی رو ببین، مقایسه کن، نظرات و ایرادات رو بخون، برو از نزدیک باهاشون کار کن و بعد از هر کدوم خوشت اومد بخر، اینطوری وقتت بابت خوندن حرفهای متعصبانه تلف نمیشه، ببخشید که این حرفا رو زدم اما واقعا نمیتونم درک کنم دوست عزیزی توی پیج یه گوشی ،راهنمایی خرید مابین اون گوشی و گوشی رقیب رو بخواد و انتظار پاسخ منطقی و اصولی و علمی داشته باشه.

محسن م در تاریخ : 1395/1/3

دوستان سلام
توی فروشنده های این سایت بعضی ها نوشتن تک سیم کارت و بعضیا نوشتن دو سیم کارت. مگه همه مثل هم نیستن که جا برای یه سیم کارت فعال و یه سیم کارت اختیاری یا رم داشته باشن؟
یه سوال دیگه هم داشتم اینکه با حدود 25 گیگ فضای خالی که داره چند دقیقه میشه 4کی فیلمبرداری کرد؟
ممنون می شم اگه کسی می دونه راهنماییم کنه.

ارسلان ش در تاریخ : 1395/1/3

ایشون استدلالشون اینکه چون سامسونگ اینکارو کرده پس بهتره
صفحه آیفون رو ضعیف میدونن در حالیکه بدون شک جزو بهتریناس

حسین ص در تاریخ : 1395/1/3

جالبه شما توی صفحه زد 5 سونی میگین s6 سامسونگ بهترین دوربین رو داره ،بعد که همه اعتراض میکنن و میگن dxomark گفته سونی زد5 بهترینه ،بحث میکنین که فقط یه امتیاز بیشتره و توی فلان قسمت و فلان قسمت بیشتر یا کمتر آورده...
ولی اینجا بدون جزئیات میگین s7 بهترینه و نمیگین فقط با 1 امتیاز بیشتر از z5 اول شده ، خدا قوت..!

mehdi p در تاریخ : 1395/1/3

تست داغ شدن و بنچمارک پیاپی اس ۷ و ژیائومی می ۵ تو این فیلم میبینید که تو بخش گرافیکی اسنپدراگون قوی تره ولی اخرین تستی که طرف میگیره افت عملکرد گرافیکی اس ۷ رو نشون میده که به قدرتشو نصف میکنه برای اینکه دماش زیاد نشه ! این مشکل خیلی تو بازی به چشم میاد و بعد یکم بازی کردن ممکنه افت فریم داشته باشید تو بازی.خودتون ویدیو رو ببینید
http://www.aparat.com/v/OgmG8
من خودم عاشق اس 7 هستم ولی فکر نمیکردم این مشکل رو داشته باشه اس 6 هم اینجوری بود وقتی یکم بازی میکردی قدرت گرافیکی رو میاورد پایین. اسنپدراگون 810 هم همینطور بود. ولی این اسنپدراگون 820 افت فریم نداره و البنه اس 7 نسخه اگزینوس هست.شایدم اگه اسنپ 820 رو اس 7 بود بازم قدرتشو نصف میکرد بعد اینکه دماش بالا رفت ولی در کل من از خرید اس 7 منصرف شدم خیلی رو این قضیه افت عملکرد گرافیکی حساسم :-( ولی انصافا دوربین اس 7 بی نظیره

صادق ص در تاریخ : 1395/1/3

دوست عزیز چرا با این صحبت ها کاربران رو دچار اشتباه میکنید.باتری گلکسی اس 7 در همون تست باتری جی اس ام آرنا به نرخ استقامت 80 دست پیدا کرده که 7 ساعت نسبت به گلکسی اس 6 افزایش داره.اون عدد 49 مربوط به روشن بودن قابلیت always on هست که کاربر در صورت عدم نیاز به راحتی میتونه خاموشش کنه.
در مورد اون 3 مورد هم خدمتتون عرض میکنم
1.وب گردی:در وب گردی عمر باتری اس 7 برابر با 9:34 هست که جی اس ام آرنا تاکید کرده که با مرورگر خود گوشی بدست آمده که این مرورگر تغییراتی داشته و پر مصرف شده.این عدد با مرورگر کروم به 10:20 دقیقه افزایش پیدا کرده.تو خود بررسی جی اس ام آرنا تاکید داشته به این مسئله.نمیگم عالیه اما خوب و قابل قبول هست.واسه اس 6 این عدد 10:56 هست.
2.پخش ویدیو: تو این قسمت عدد فوق العاده 14:50 به دست اومده که واسه اس 6 این عدد 12:12 هست
3.مکالمه: واسه اس 7 این عدد22:57 و واسه اس 6 این عدد برابر با 19:48 هست.

همون طور که میبینید عمر باتری اس 7 نسبت به اس 6 به غیر از وب گردی که حدود نیم ساعت کاهش پیدا کرده در باقی موارد بهتر شده.البته انتظار این بود که عمر باتری اس 7 خیلی بهتر باشه اما به خاطر قدر تمندتر شدن پردازنده و Gpu این اتفاق نیفتاده.در کل عمر باتری اس 7 عالی نیست ولی خیلی خوبه.

Alireza M در تاریخ : 1395/1/3

سلام به همه ی دوستان.اونایی که سر بنچمارک ها بگو نگو میکنن باید بگم که زیاد به این بنچمارک ها توجه نکنین که کدوم بیشتره یا کدوم کم تره.درسته اسنپدراگون پردازنده ی قوی هستش ولی این دلیل به بهتر کار کردن نیست پردازنده ی اگزینوس چون ساخت خود سامسونگه تو اس 7 نسبت به اسنپدراگون بهتر کار میکنه یعنی سازگاری بیشتری داره نسبت به مدل های دارای اسنپدراگون.تو استفاده ی واقعی معلوم شد که اسنپدراگون سرعت بیشتری داره و هم مصرف باطری کمتر و بهینه تری داره.

حسین س در تاریخ : 1395/1/3

سلام.نمایندگی اصلی سامسونگ آدرس و شماره تلفنش چیست؟باتشکر

حامد .باوی . در تاریخ : 1395/1/3

سلام و درود بر برادر عزیزم

والا این نکات هم به کنار، من خودم به این فکر افتادم S7 اگه گوشی خوبی باشه بگیرم ولی واقعا چطور میشه با مشکل مدیریت رمش کنار اومد؟ شما میتونی؟ یعنی آدم بیاد دو برابر الی یکو نیم برابر حقوق یک کارمند رو بده به گوشیی که رم 4 گیگش نتونه اندازه رم 1 گیگ برنامه نگه داره؟ خب این خیلی فاجعست، پس کاربرد اون 4 گیگ کجاست؟ فقط برای تبلیغ؟ خیلی باعث تاسفه که سامسونگ هر 6 ماه گوشیهای پرچمدارش رو (چه با اسم sپلاس و چه نوت و چه خود سری S) با این مشکل میده بیرون که امیدوارم حل بشه تو پرچمدار بعدیش. یک کاربر حرفه ای غیر ممکنه بتونه با این مسئله کنار بیاد مگر یه کاربر عادی که اونم اگه بخواد بازی سنگین اجرا کنه احتمال به مشکل برخوردنش هست.

حامد .باوی . در تاریخ : 1395/1/3

من خیلی خیلی انتظار بیشتری داشتم!
لنزی که دیافراگم گشاد 1.7 داره با پیکسلهای بزرگتر و ois و... که اون همه سامسونگ تبلیغشو داد و... تنها یک امتیاز از دوربین Z5 سونی بالاتره که دیافراگم 2.0 داره! و من شخصا با این همه جو دادن شرکت سامسونگ امتیاز بالای 90 داشتم نه 88 درسته امتیاز خوبیه ولی خیلی خیلی کمتر از انتظار بود بنابراین نتیجه میگیریم وقتی سونی با دیافراگم تنگتر چنین چالشی ایجاد کرد قطعا اگه این امکاناتو بکار ببره در پرچمدار بعدی رکورد شکنی بینظیری میکنه، در ضمن شما که مدام از عدم وجود لرزشگیر اپتیکال در سونی انتقاد میکردید لرزشگیر S7 هم 90 امتیاز گرفت و سونی Z5 با لرزشگیر دیجیتال هنوز با 93 امتیاز بالاتره! و شخصا توی فیلمبرداری لرزشگیر برای من خیلی مهمه چون زیاد فیلمبرداری میکنم با گوشی.
راستی اینو هم عرض کنم سونی بجای ois از موتور پردازشگر Bionz استفاده میکنه که در دوربینهای آلفای سونی بکار رفته. موفق باشید

مهدی ص در تاریخ : 1395/1/3

با سلام ، دقیقا منم همین نظر رو دارم و موافقم باید در عمل با گوشی کار کرد و مقایسه ها رو انجام داد نه اینکه دل به نتایج سایتها خوش کرد سال نو مبارک

vahid k در تاریخ : 1395/1/2

ارسلان نظرت واقعٱ برای من قابل اهمیته چون با هر دو سیستم عامل داری کار میکنی و پرچمدارای هر دو رو هم داری .. دلیلی نداره جای استفاده تمام از تجربه ت بخواد جبهه بگیره آدم .. حداقل از فید بکهایی که میدی در جمع بندی با نظرات بقیه که میدن دید بهتری پیدا کرد نسبت به دنیای موبایل و مسائلش ..یه روزی ممکنه تو انتخاب آدم و تصمیم گیریش قطعٱ بکار بیاد .. بده داداش بده .. هر چقدر از تجربیاتتون اینجا بگید و نظر بدید ما مشتریش هستیم .. این وادی تعصب ور نمیداره .. دمتم گرم

مقداد م در تاریخ : 1395/1/2

ارسلان مشكلي بابت بازي وجود نداره همون ادرنو٤٢٠ هم واسه هر بازيي عاليه چه برسه ب گرافيك اس٧ . هسچ تفاوتي هم بين قدرت ادرنو٥٣٠ و مالي٨٨٠ اس٧ نيس و هر دو فوق العاده ان

مقداد م در تاریخ : 1395/1/2

وحيد جان من نگفتم تا ٥.٣ فول اچ دي خوبه بلكه معتقدم ١٠٨٠ قديميه و حتي تا نزديك شش اينچ هم ٤كي لازم نيس چراكه بسيار ب باتري و سخت افزار فشار مياد . همينطور وحيد جان وقتي ميانرده ها الان بيشترشون ١٠٨٠ هستن بايد پرچمدار بالاي دو ميليون از رزولوشن جديدتر بهره ببره لااقل در دنياي اندروويد اينطوريه و از جهاتي هم حرف شما صحيحه و يه باتري بهتر با رزولوشن كمتر خيلي بهتره از رزولوشن ٤كي با باتريي ك يه روزم دووم نمياره منتها چون رقابت سنگينه مجبورن سال ب سال پيشرفت هايي رو بدن ك گاهي ب ضرر ما تموم ميشه

مهدی و و در تاریخ : 1395/1/2

49 ساعت درحالتیه که صفحه همیشه روشن باشه، وگرنه در حالت معمولی 80 ساعته، خواهشاً اطلاعات غلط ندین
http://cdn.gsmarena.com/imgroot/reviews/16/samsung-galaxy-s7/battery/-728x314/gsmarena_001.jpg

مقداد م در تاریخ : 1395/1/2

شما کجا عدد 49ساعتو دیدی ک ما ندیدیم ؟؟؟ لطفا کمی بیشتر وقت بذار قبلش ببین بعدش قضاوت کن

moh :
دوست عزیز بنده متوجه قضیه بودم شما رکورد 80ساعتو ندیدی ؟ شما اگه عمر باتری اس7 (نه اس7 اج) رو با پرمیوم مقایسه کنی میبینی اس7 خیل بهتر عمل کرده ولی شما رکورد 80ساعت اس7 رو ضعیف تلقی میکنی ولی رکورد 66ساعت پرمیوم رو عالی میدونی و الان ب این باتری 4000 اشاره میکنین ولی زمان سابق میگفتین عمر باتریش از پرچمداران سامسونگ بهتره با وجود 66ساعت مقابل 85 و شما بهتره این تناقض رو حل کنین . درسته همیشه روشن باتری مصرف میکنه ولی این رقم خیلی کمتره تا صفحات ips و چون عمر باتری مهمتره تا همیشه روشن ، میشه این حالتو غیر فعال کرد . دوست عزیز بهتره مسایل واقعی رو بیان کنین چراکه اثبات شده باتری اس7 از اس6 بهتره و تستهای سایر سایتهایی هم ک قبلا نتایجشونو گفتم ، نشون مبدن باتری اس7 عالیه .

کامبیز s در تاریخ : 1395/1/1

با سلام .
یه سیوال داشتم شما دو سیم کارت خریدی یا تک سیم ...چرا ..سیوالم اینه ..
تو ورژن دو سیم کارت شیار حافظه جانبی اختصاصی وجود داره یا نه ....
یعنی کارت حافظه جانبی شیار مخصوص به خودش رو داره یا باید بذاری روی سیم کارت دوم (یعنی هیبریدی است یا نه )
چون اگه هیبریدی باشه .یعنی دو سبم کارتش حافظه جانبی نمیخوره .
ممنون میشم هر کی از دوستان دقیق اطلاع داره توضیح بده

امین ب در تاریخ : 1395/1/1

تقریبا اون تجربه ای که من از این گوشیا دارم راجع به قیمت تا یکی الا دو ماهی بالای دو تومنن بعد از اتمام ماه دوم و رسیدن به ماه سومش حوالیه دو تومن مانور میدن تا برسن به ماه 5 تا 6.
بعد از ماه هفتم ریزش میکنن تا حوایه 1200 تا این که زمزه های اس 8 میاد تا این که نسل بعدیش بیاد میان حوالیه یه تومن.
اینجوریه دیگه هی نسل به نسل میاد پاییین دیگه.

ارسلان ش در تاریخ : 1395/1/1

آقا مقداد اینجا بعضی ها نظرشون از کار کردن با گوشی رو میگن مثله من و عده ای هم از وبگردی و خوندن مطارب مرتبط
اولا واقعا نیازی به عصبانیت نیست که فقط خودتونو اذیت میکنین
دوما باور کن مردم هم خوب و بد رو میشناسن و نظر شخصیشون محترمه،نیازی نیست همه مثله مقداد فکر کنن،انسان تفاوت داره با بقیه موجودات چون فکر داره و از تجربه و علم بهره میبره و مهمترین استقلال رای داره
نیازی نیست همه بگن خوبه،اگه اینجور که شما میگی و سامسونگ انقدر قویتره پس باید فقط سامسونگ دسته مردم باشه و بقیه شرکتها تعطیل کنن
ازت خواهش میکنم به نظر همه احترام بزار
اگه کسی میگه طراحی سونی با پنل حداکثر۶۰ درصدی رو دوستداره،خوب سلیقه شه ،مجبور نیست تمام صفحه ی جلوش مانیتور باشه
مثال گفتم،شما بیا از خوبیاش بگو و فقط برای مخالفت با حرف دیگران نیا،نظرتو بگو و منتظر جوابها باش،شاید نظر شخصیت فوق العاده باشه ولی اینهمه مخالفت و ریپلای و اینجور برخورد مارو از نظر خودتون محروم کردین
مگه میشه شما هیچ نقصی تو سامسونگ رو قبول نداری،مگه میشه

MOH R در تاریخ : 1395/1/1

خدمت دوستانی که قصد خرید S7 رو دارند
بهتره باطری عالی رو از لیست تون حذف کنید،دوام باطری S7 از S6 کمتره و این عدد از 73 به 49 رسیده.
گرچه این عدد X ساعت مهم نیست و برای بررسی باطری به ترتیب باید 3 چیز بررسی بشه:
1) وب گردی
2) پخش ویدیو
3) مکالمه تلفنی
S7 در بخش وبگردی که مهم ترین بخش هستش،نسبت به S6 پسرفت داشته ولی در بخش پخش ویدیو و مکالمه تلفنی نسبت به S6 بهتر شده.این در حالیه که باطری 500 میلی آمپر بیشتر شده و اندروید 6 به خودی خود کم مصرف و بهینه هستش ولی باطری S7 نه تنها بهتر از S6 نیست بلکه کمی ضعیف تر هم شده.
در کل نباید با خرید S7 انتظار داشتن باطری ای فوق العاده ای رو داشت.و بهتره سطح انتظار هم در حد همون S6 باقی بمونه.

MOH R در تاریخ : 1395/1/1

جناب مقداد،شما خوب دقت نکردی به نتایج GSM Arena تقصیر بنده چیه؟؟؟
من هیچوقت حرفی خلاف نتایج سایتها نزدم،شما که GSM Arena رو قبول دارید،درسته؟

بله رکورد S7 در حالت Always On برابر با 49 ساعت هستش و فکر میکنم شما متوجه موضع به این مهمی نشدید،البته اشکال نداره من براتون اون قسمت رو مشخص کردم تا ببینیدش:
http://s6.picofile.com/file/8244116918/S7_S6_BC.jpg
براتون هم نوشتم دقیقا کجا هستش
اینم لینک سایت GSM Arena:
http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s7_battery_life-blog-17202.php
.............................................................................................
در مورد اکسپریا زد 5 پرمیوم هم شما اگه یکم دقت کنی با S810 پر مصرف و صفحه نمایش 4K که فقط در حالت FHD پیکسل هارو به حالت نیمه اماده بکار قرار میده،یک باطری 4000 میلی آمپری هم کم هستش،ضمن اینکه شما خودتون از رکورد 100 ساعته S7 حرف میزدید و در عمل اینطور نشد،این S7 که باطری 3000 میلی آمپری هم اندازه نوت 5 و اندروید 6 و صفحه نمایش کم مصرف تر و چیپست کم مصرف تر و بهینه تر داره،و سایز صفحه اش 0.6 از نوت 5 کمتره ولی نوت 5 با رکورد 85 ساعت و S7 با رکورد 80 ساعت،5 ساعت کمتر از نوت5.
اگر مایل بودید بیشتر بحث کنیم

مهدی ص در تاریخ : 1395/1/1

درود و سلام ، بنده تعصب روی هیچ برندی نداشته و ندارم چون سهامدار هیچکدام رو ندارم و فقط باید گوشی بیاد و عملا باهاش کار کرد و بعد نظر نهایی رو داد

vahid k در تاریخ : 1394/12/29

با سلام
مقداد جان من نمیدونم شما چه جوری نظرت اینه که واسه گوشی تا مثلا ۵.۳ اینچ فول خوبه ولی ۵.۵اینچ دیگه کوآد نباشه خوب نیست؟
فکر نمیکنم تا یه اینچ دو اینچ اصن تفاوتی وجود داشته باشه چه برسه به دهم اینچ .. بعد مگه مد روزه که قدیمی و جدید میشه رزولوشن؟ یا میگید تو اندرویدا اینجوریه ولی مثلا تو آیفون اشکالی نداره؟
الان صفحه های آیفون مثال زدنیه کیفیت نمایششون با همون رزولوشن پایین .. بعد سرعت و پردازش و سبکی و مصرف رو هم شما حساب کنید .. واقعٱ تو صفحه های ۵..۶ اینچی اصن لزومی داره که انقدر پیکسل بخواد اضافه شه؟ اچ دی هم کفایت میکنه چه برسه به فول و کواد و اولترا .. واقعٱ این یه اشتباهه که دنبال رزولوشن سنگین میرن کمپانیها .. مخصوصٱ اگه بخاطر رقابت با هم باشه ..
کلا ۵و ۵/۵ فرقی نمیکنه با هم تا ۶ .. حداقل از ۱۴ ..۱۵ اینچ شاید بشه تفاوتها رو حس کرد ولی نه تو رنج ۴..۵..۶ .. خیلی رو این مسئله حساسید انگار ولی باید در نظر بگیرید که دارید چه چیزهایی رو قربانی رزولوشنی میکنید که احساس نمیشه یا اگر هم بشه بسیار نا محسوس و غیر ضروریه .. ولی چیزایی که در قبالش دارید میدی بشدت حیاتیه تو کاربری

Mani S در تاریخ : 1394/12/29

شما هر جا به نفعته پیدا می کنی هر جا نیست پیدا نمیکنی.اینم لینکش.

http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s7-review-1408p3.php

ارسلان ش در تاریخ : 1394/12/29

اینو به همه کسایی که با تعصب دیس لایک میدن دوستانه نصیحت میکنم
شما باهاش کار کنین نظرتون عوض میشه واقعا آیفون بهتره به خیلی دلایا مثله متال بودن ژیروسکوپ و تفاوت تو بازی های race
مطمینم اکثر دوستان کار نکردن ...

amirsalar r در تاریخ : 1394/12/28

سلام.
تا 15فروردین قیمتش چه قدر میاد پایین؟؟
چه مدلی از این گوشی خوبه c f h ???
بین رنگ نقره و سفید کودوم خوبه؟؟؟
ممنون میشم یکی راهنمایی کنه
با تشکر

نوید ز در تاریخ : 1394/12/28

سلام دوستان، کسی خبر داره که نسخه دو سیم کارت 64gb کی وارد بازار ایران میشه؟

مقداد م در تاریخ : 1394/12/28

هومن جان مشکلات و مزایای این سه گوشیو عرض میکنم تصمیم با خودت :
پرمیوم گوشی خوبیه ولی در "باتری و سخت افزار و صفحه نمایش " در سطح اس7 و اس6اج پلاس نیس
ینی چون در گالری ، رزولوشن صفحه 4کی میشه (2 برابر 2کی اس 7) میتونه به شدت ب عمر باتری صدمه بزنه ضمن اینکه در ابعاد 5.5اینچ ، واقعا لزومی ب استفاده از رزلوشن ب این سنگینی 4کی لازم نیس و 2کی واسه این ابعاد بهترینه ک هم شفافیت فوق العاده ای داره تا 1080 هم اینکه اصلا مث 4کی باعث لطمه ب باتری نمیشه . در سایر جاها (غیر گالری)هم رزولوشن 1080 هست ک این واسه 5.5 اینچ قدیمیه (لااقل در دنیای اندروید) و الان خیلی میانرده داریم ک همگی صفحات 1080 دارن و یه پرچمدار 2.3 تومنی باید با کیفیت تر ازین حرفا باشه . دوربین پرمیوم هم واقعا خوبه و مزایایی مث فوکوس خیلی سریع داره منتها ضعفهایی داره مقابل دوربین اس7 و اس6 ینی : ب علت گشودگی دیافراگم کم ینی f/2.0 (ک سونی سه ساله اینو بهبود نداده) ، نمیتونه تصاویر روشنتری مث اس7 و اس6 ثبت کنه چراکه نور کمتری وارد دوربین میشه و منجر ب تصاویر تاریک و پر نویز میشه و کسانی ک این گوشیو خریدن ، ب این مشکل اذعان کردن و مشکل بعدی نبود ois هست (لرزشگیر اپتیکال) ک نبود این هم در کنار اون دیافراگم باعث میشه مشکل تشدید بشه ولی در روز ، کیفیت خیلی خوبه و تفاوت زیادی بین پرمیوم و اس7 نیس ک ما متوجه بشیم . مشکل بعدی پرمیوم خوشدست نبودنه ینی فضای مرده زیادی بالا و پایین گوشیه ک با توجه ب قرارگیری سنسور اثر انگشت در کنار ، سونی میتونست این فضارو کم کنه تا گوشی خوشدست بشه ک نکرد . قدرت سخت افزار پرمیوم هم خوبه ولی در هر بنچمارکی ، نصف نتایج اس7 رو گرفته و همین مورد مهمیه در هزینه کردن یا نکردن 2.3 تومن ضمن اینکه درسته گوشی مث نسل قبلش داغ نمیکنه ولی از درون این داغی وجود داره و بنچمارکهای پرمیوم ، در حال افت هست ینی گوشی ک مدت کوتاهی کارمیکنه وظاهرا داغ نیس ، قدرتش کمتر میشه مثلا نتایج گیک بنچ مولتی ، تقریبا نصف میشه یا سینگل از 1200 ب 650 میرسه ( میتونی بررسی تخصصی رو از همین سایت خودمون بخونی و اگه بررسی پرمیوم رو پیدا نکردی ، بررسی ذد5 رو بخون چراکه سخت افزاری یکی هستن) . زیبایی و جنس بدنه عالی هم جزو نکات مثبیت دیگه هست منتها رنگ کروم هم گرونتره هم جذب اثر انگشت میکنه ک مدام شما باید با دستمال اونو تمیز کنی تا شیک ب نظر برسه .
اس6 اج پلاس : اگه خیلی زیاد برنامه در حافظه رم نگه داری ، احتمالش هست با مراجعه مجدد ، بضی برنامه ها ریلود بشن و این بحث سخت افزاری هم نیس و مورد بعدی نبود مموری هست البته اینو با otg حل میشه کرد . در سایر موارد مث "کیفیت صفحه نمایش + دوربین +سخت افزار +سرعت و روونی + جنس بدنه و موندگاری و شکیل بودن +برند قابل اعتماد" این گوشی فوق العادست .
اس7 : یه جهش بزرگ نسبت ب اس6اج پلاس داشته ینی "سخت افزاری بهتر + دوربین بهتر در نور کم چون الان اس7 بینظیرترینه در عکسبرداری در نور کم ب خاطر f/1.7 ک تا حالا سابقه نداشته استفاده اززین دییافراگم وایدی و همچنین سیستم فوکوس بسیار سریع ب لطف فناوری dual pixel + صفحه ای فوق العاده با رنگهای طبیعی (ب شایعات در مورد رنگهای اشباع توجه نکنین در حالت basic طبیعی ترین رنگها رو شاهد هستیم) و جنس بدنه و سرعت هم ک مشخصه بعلاوه ساپورت مموری و ضد آب بودن .
ب نظر من الان واسه خرید اس6اج پلاس دیره و بهتره با این رقم اس7 یا اس7اج خریداری بشه هرچند اس6اج پلاس هم عالیه .

مقداد م در تاریخ : 1394/12/28

دوست عزیز لطفا مطالب صحیح رو بیان کنین . کجا عمر باتری اس7 با always on شده 49ساعت ؟؟ من هر چی گشتم همچین عددی ندیدم . ینی اصن ممکن نیس بدون حالت همیشه روشن ، نتیجه 80ساهت بشه ولی با اون حالت نتیجه بشه 49ساعت . شما خودتون اینو قبول میکنی بین آن و آف ، تفاوت 31ساعت باشه ؟؟؟ ضمن اینکه شما مسایل دیگه رو هم ببین مثلا ببین رکورد عمر باتری ذد5پرمیوم با باتری حجیم تر 66ساعته ولی اس7 ب 80 رسیده . شما ب مسایل دیگه ینی نقاط قوت این گوشی هم اشاره کنی خوبه ... من فک میکنم گفتن نقاط ضعف و قوت خیلی بهتره تا اینکه نقاط قوت رو نقطه ضعف نشون بدیم . ب هر حال هیچ پرچمدار 5 تا 5.3 اینچی امسال نمیتونه رکورد باتری اس7 ینی 80ساعتو داشته باشه

ارسلان ش در تاریخ : 1394/12/28

این دوستمون فکر کرده منظور شباهت ظاهریه!!!!!!!
شباهت ظاهری همون قسمته پایینه سامسونگای جدید دقیقا آیفون رو خریدن و از زیرش کندن گذاشتن زیر تولیده خودشون
منظور قدرت و نرم افزار و سخت افزاره
البته معمولا سری نوت قویتره و میاد برای قدرت نمایی جلو ایفون؛سری اس بیشتر برای رقابت با بقیه اندرویدهاس،سونی و اچ تی سی
البته اگه عادلانه قضاوت کنیم دیگه اسم هواوی هم باید بیاد تو بزرگان،۵ماهه آخر پارسال واقعا گوشیایه خوبی زد،نمیدونم چطور دگرگون شد ولی یکی از دلایلش یازار آمریکاس که تو معرفی میت اس تو همین سایت درباره ش توضیح داده شده
اگه اشتباه نکنم کارخکنه مونتاژ تو آمریکای شمالی رزه هواوی

ک م در تاریخ : 1394/12/28

درود
من با شما موافقم
نوت 5 در بنچ مارک باتری، به مراتب بهتر از S7 عمل کرده و دقیقا فرمایش شما درسته

ک م در تاریخ : 1394/12/28

درود بر شما دوست عزیز
لطفا بدون مطالعه و با تعصب روی برند خاصی نظر ندید، چون ممکنه عده ای روی نظر شما تصمیم بگیرن و خرید کنن
پیشنهاد میکنم این بنچ مارک رو یه نگاهی بندازید
http://www.phonearena.com/phones/Samsung-Galaxy-S7_id9817/benchmarks

ک م در تاریخ : 1394/12/28

درود
من هم بین نوت 5 و سونی Premium مونده بودم که کدوم رو بخرم، دست آخر هم هیچکدوم رو نخریدم و رفتم S7 رو خریدم
الان هم از انتخابم راضیم
سوالی داشتید در مورد این سه گوشی در خدمتم، بپرسید
اینم بگم که تعصبی به هیچ برندی ندارم
گوشی قبلیم Z3 dual بود

arash n در تاریخ : 1394/12/27

درود به شما دوست عزیز

گلکسی اس ۷ نشون دهنده عمق تفکر منطقی راجع به موبایل توی دنیای اندرویده که با وجود بعضی کمبودای جزیی کاملترین توی بازاره
نکته ای که باید بهش توجه بشه اولویت های یه کاربر در مورد گوشیه که ممکنه(قطعا) با یه کاربر دیگه تفاوت داشته باشه.از این بابت شما درست میفرمایید که ممکنه اس۶ نسبت به اس۵ برتری خاصی نداشته.اما باید ببینید یه گوشی‌ موبایل به جز تلفن زدن و‌پیام‌دادن که کاربرد اصلیش هست دیگه چه ویژگی های بنیادینی وجود داره که پیشرفتشون‌ نشون دهنده پیشرفت یه گوشیه.

اول از همه مونیتوره(سوپر امولد سامسونگ‌در مقاب سایر پنلها و‌حتی نسل قبل خودش)
دوم‌کیفیت بدنه
سوم دوربین
چهام پردازنده(اکساینوس ۷۴۲۰ نسبت به اسنپ دراگون ۸۱۰-۸۰۸)
پنجم باتری(بعضی مدل های اس۶ مثل خیلی از مدل های خیلی دیگه از برندهای اندرویدی مشکل باتری داشتن)
ششم پشتیبانی از کارت حافظه
هفتم امکانات جانبی مثل سنسورها و...
در مورد باتری که غیرقابل تعویض باشه یا نباشه بحثی نمیکنم‌چون مزایا و معایب خودش رو داره

این چند آیتم بنیادین رو‌ بررسی کنید حتی در مورد رقبای هم دوره اس ۶ هم این کارو‌ بکنید.
با جمع بندی این آیتم ها عقیدتون‌ رو‌در مورد اس ۶ برای خودتون و‌احیانا اگه تمایل داشتین برای من هم روشن میشه.

فقط یه نکته.گلکسی اس ۵ زمانی که اومد من ام۸ رو انتخاب کردم چون یه چیزای یونیکی داشت که گلکسی ازش بی بهره بود.اما یک‌سال بعدش اس ۶ و ام۹...

به نظر من گلکسی اس ۶ هم پیشرفت چشمگیر نسبت به نسل قبلش داشت هم با اختلاف از رقبای اندرویدیش بهتر بود.

نوید ز در تاریخ : 1394/12/27

سلام، کسی از دوستان اطلاع داره که نسخه دوسیم 64gb کی موجود میشه؟

sajjad n در تاریخ : 1394/12/27

سلام خدمت دوستان عزیز.توی چند تا سایت خوندم ک S7 بعد افتادن توی اب و رفتن کمی رطوبت داخل گوشی فست شارجینگ از کار میفته.این موضوع یکم منو برای خرید S7 ناراحت کرده.خیلی ممنون

far z در تاریخ : 1394/12/27

دوست عزیز

مستند حرف بزن لطفا.
کامنتهای من که تو فلان بخش موجوده رو بیار اینجا لینک بده تا دوستان ببیند که کی بنده گفتم اس6 بهترین گوشی تاریخه.

شما به جای اینکه جواب منو بدی داری مثال لومیا 950 میزنی. برادر، من با لومیا 950 چیکار دارم آخه؟!

حرف میزنین لطفا تا آخرش پای اون حرف وایستا. تو هر کامنت نظرتونو عوض نکنین. از بین اون کامنت های مستند تو صفحه اس6 نظر منو که گفتم بهترین گوشی تاریخه رو اینجا لینک بده تا منو دوستان دیگه ببینن.

لطفا تو کامنت بعدی لینک کامنت بهترین گوشی تاریخ رو قرار بدید. اگه پیدا نکردین لطفا دیگه به این نظر من پاسخ ندید.

کامبیز s در تاریخ : 1394/12/27

سلام فرزاد جان ..
آره با این حرف کاملا موافقم که سیاست های ساخت و فروش شرکت ها در هر روز میتونه متفاوت باشه و لزوما هم بر اساس خواست مشتری و یا نفع مشتری نیست .....
اما یه مطلب هست که این شرکتها ممکنه هزینه سنگین برای بعضی از این سیاستها بدن ...
مثلا نوکیا وقتی سیمبین رو تعطیل کرد و رفت پا سوز ویندوز فون شد ...خیلی ها گفتن اشتباهه و نوکیا مرتبا خودش رو گول میزد ...تا اینکه امروز به اینجا رسید که اصلا تو بازار نیستش ...
اما سامسونگ یه تفاوت کلی داره ....اینکه سریع بازخورد مشتری رو ببینه سیاستش رو بر همون اساس اصلاح میکنه ..همین اسلات کارت رو برداشت بعد ۱ سال مجدد تو اس ۷ برگزدوند .اما با اشتباه ..باید تو دو سیمش هیبریدی نباشه بلکه مجزا باشه ..
الان نوت ۵ هیچ مشکلی من باهاش ندارم .عالی .عالی .الا این محدودیت حافظه ...
گفتم برادرم یکساله دنبال ۲ سیم با حافظه مناسب میگرده ...طرفدار سامسونگم هست ..پیدا نکرد که نکرد ...
الان به سرش زده ال جی v۱۰ یا جی ۵ بخره .....فقط بخاطر همین محدودیت حافظه ....
حالا بره سمت ال جی ..از کارکردش خوشش بیاد ..میشه طرفدار اون ...دیگه سامسونگ رو مفت هم بدن نمیخره که نمیخره ..این یه مثال از دست دادن طرفداره ..نباید یه شرکت اینطور بی محابا و بلند مدت کاری بکنه که طرفدارش نتونه چیزی که نیاز داره رو پیدا نتونه بکنه و مجبور به مهاجرت بشه ....
دقیقا شد حرف شما ...یا باید بره سمت برند دیگه یا اصلا بی خیال خرید بشه

کامبیز s در تاریخ : 1394/12/27

با سلام امین جان ...
از قضای روزگار من خودم یکی از فلش usbکه سر دومش otg هست و ۶۴ گیگ هم هست رو دارم ...اما اون روز که حافظه کم آوردم پیشم نبود ...این نشون میده که این موارد جانبی در کل نمیتونن جای خود اسلات کارت حافظه رو بگیرن .چون جدا از گوشی هستن و ممکنه فراموش بشن .این جدا از اینه که امکان گم شدنشون هم زیاده (من خودم تا الان چندین usb فلش پیدا کردم )و همچنین چندین تا usb فلش هم گم کردم D:)

مقداد م در تاریخ : 1394/12/27

پيش فروش فوق العاده خانواده اس٧ در چين
http://www.phonearena.com/news/Galaxy-S7-and-S7-edge-score-more-than-10-million-orders-in-China_id79328

در اروپا ، پيش فروش ٢.٥ برابر اس٦ بوده

مهدی ص در تاریخ : 1394/12/26

مسلما به پای آیفون 6اس نخواهد رسید و فقط مثل همیشه با تبلیغ به یه سری افراد بیچاره ضرر میزنه ، بهر حال باید صبر کرد و دید که چکار میکنه ، وقت این بحثها رو هم ندارم ، تمام،!

مهدی ص در تاریخ : 1394/12/26

دوست عزیز ، بنده هم وقت اینگونه بحثها رو ندارم و حرف شما رو هم عوض نکردم ، بهتره یه نگاه به کامنتهای اس6 که مستند هم هستند و موجود که میتونیین مجدد بازخوانی کنین ، ولی کسی که خیری از قبلی ندید این هم چه بشود ، باید دید ، چون سامسونگ فقط با عدد و رقم بازی میکنه شما بهتره یه نگاه به لومیا 950 بندازین و ببینید که اس 7 قویتره یا این ، بهر حال باید بیاد و باهاش کار کرد تا دید که به چه صورته ، بهر حال از ما گفتن حال صلاحدید با خود طرف هست.

vahid k در تاریخ : 1394/12/26

با درود
توضیحات شما رو من همه رو قبول دارم آرش جان و ممنون هم هستم بابت جوابت .. ولی شما به نکته مورد اشاره من توجه نکردید.. وقتی صحبت از پرچمدار میشه یعنی حد آخر ارائه توانایی و کمال در یک گوشی .. اینکه پرچمداری نسبت به نسل قبلش جهش و رشد داشته باشه امر بدیهی به حساب میاد .. ولی اینکه نسبت به جانشین قبلیش دچار کاستی بشه غیر متعارفه .. گوشی اس۶ میتونه گوشی خوبی باشه ولی از نظر تقسیم بندی نه در جایگاه و سری اس .. و همونطور که عرض کردم تو روند تکامل اس۷ میتونه کاملٱ معقول تکامل اس۵ باشه ..چون هیچ کاستی ایی در مقابل اس۵ نداره
اس ۶ دارای کاستیهاییه نسبت به هر دو گوشی اس۵ و اس۷ .. و اصلا میتونه عملا در سری اس جای نگیره
شاید بشه مثالش رو زد مثل سونی که وقتی قراره تحولی ایجاد بشه در تولید گوشیهاش که دیگه نمیخواد امکانات سری زد رو رو گوشیهاش ادامه بده علنٱ پرونده زد رو مختومه اعلام کرد چون قرار نیست نسل بعدی سری ایی از گوشی نسبت به قبلیهای خودش افول و کاستی داشته باشه..
منم تشکر از شما

Hooman I در تاریخ : 1394/12/26

سلام دوستان.من بینXperia Z5 Premiumوsamsung galaxy s6 edgeوgalaxy s7موندم کدوم رو بخرم.لطفا کمکم کنید

ارسلان ش در تاریخ : 1394/12/26

مهدی کاملا درست میگه ...
۵ یا۶ نفری هستن که کاملا اسمشون مشخصه ،تو تمامه صفحات میان و از اس ها و سامسونگا کلا دفاع میکنن
باتری رو بهترین خوندن ولی سخنگوی سامسونگ وقتی برای معارفه s7میاد میگه اولین نقص باتری بود و شکندارم این دوستان تو صفحه همون سازندگان و مدیرای سامسونگ میرن و میگن اشتباس
قضیه ufs2هم ،جز حرف چیزی نبود ،برنه یکپارچه تر میهواستن یا انتظار داشتن آیفون تر باشن،مردم اون رو میخرن پس اینم میخرن ولی نمیدونستن سامسونگ میخرن برای کارت حافظه وگرنه همه اون رو میخرن
الان قضیه دوربین جالبه
،این دیافراگم گشاد رو دستی تو روز کوتاه نکنی،تو روز فقط عکس میشه سفید شبیه کاغذa4
کلا نوت۵ استثنا خوب دراومد و خیلی خوشحالم گرفتم و مجبورم با otgبگذرونم
۳ سال برای دفترچه یادداشت رو من دررفتم

ارسلان ش در تاریخ : 1394/12/26

باتریه نوت۵ واقعا خوبه.منی که سر s6اینهمه با دوستان بحثم شد و گفتن چون ایفون دوسدارم از عمدs6رو می کوبم ولیs6رو فروختم و نوت۵ خریدم و واقعا باتریش عالیه به نسبت اس۶
الانم شنیدمs7در حده نوت۵ نیست و ایشالله بتونن به نوت برسونن تو بهینه سازی
عجیبه باتریه بزرگتر و صفحه کوچکتر ولی باز نوت۵ بهتره !!!!!

ارسلان ش در تاریخ : 1394/12/26

فکر کنم بجز آمریکای شمالی،بقیه اگزینوس باشه
بازار لندن اقلا میدونم اسنپدراگون هست ولی ۹۰ درصد اگرینوسه
اگه اشتباه نکنم اسنپ هم بحالته دو قسمته مثله ۸هسته ای ها هست با این تفاوت که ۲ تا دو هسته داره
این البته اون نقص داغی رو جبران می کنه ولی آیه قدرتش رو داره گن نه بنچمارکی دیدم نه با خودش کار کردم

مهدی و و در تاریخ : 1394/12/26

سلام فعلا همه شون اگزینوسه و اسنپ فقط در امریکا عرضه میشه، البته قاعدتا بعد از یه مدت نسخه اسنپ بدون گارانتی هم موجود میشه

علي ر در تاریخ : 1394/12/26

سوال:
حافظه خارجی این گوشی هیبریدی است یا نه؟
(منظورم اینه که یا باید سیم 2 باشه یا حافظه خارجی)
یا 2 درگاه سیمکارت و یک درگاه حافظه خارجی داره؟

امین ب در تاریخ : 1394/12/25

سلام اقا سینا ببین داداش مدل اسنپ دراگون این گوشی مختص چین و آمریکاست برا باقی کشورا اگزینوسه تمام.
یعنی اگه به فرض مثال قاچاقیم وارد کشورای دیگه بشه سیم کارتش آنتن نداره یعنی بدون انتن باید استفادش کنی.

mahya k در تاریخ : 1394/12/25

هیچ گوشی تازه ای که به بازار میاد بنا نیست از نسل قبل خودش کم بیاره معلومه که گوشی اس7 خیلی بهتر از اس6 باید باشه وگرنه چطور انتظار دارید خریدار جذب کنه؟بله از نظر مصرف کنندگانش اس6 تا قبل از اس7 بهترین گوشی تاریخ بود.شاید اونا تو مدیریت رم مشکلی با سامسونگ نداشته باشن.البته به نظر من سامسونگ باید این مساله را زودتر بهش رسیدگی کنه و رفع کنه.هنگ هم که انگار فقط شما دیدی من که تو پرچمدارهای سال گذشته کلا هنگ ندیدم با این چیپست های جدید برای پرچمدارها شاید لگ وجود داشته باشه ولی مسلما هنگ دیگه در کار نیست.حتی با پرچمدارهای سال 2014 هم کسی دیگه زیاد هنگ نمی بینه مگر اینکه واقعا سیستم عامل و نرم افزار عیب ایراد اساسی داشته باشن.ضمنا من که هیچ شباهتی به 6s نمی بینم شاید بتونیم بگیم خیلی شبیه مدل اس3 قدیمی با بدنه شیشه ای شده ولی اصلا شباهتی با 6s نداره.بعدش هم به نظر منم بهتره کسانی که اس6 دارن دست نگه دارن و تا اس8 صبر کنن همونطور که کسانی که نوت4 دارن لزومی نمی بینن که نوت5 بخرن.

MOH R در تاریخ : 1394/12/25

یه نکته که لازم دیدم بگم این بود که شما فرمودید:

"اندروید 6 خیلی سبکه من تو اس6 اج وقتی یه ساعت کار می کردم 5 الی 8 درضد باتری کم می کرد ولی تو اس 7 حدودا 3 درصد کم شد"

این قسمت از صحبت های شما یه ایرادی داره،
دوست عزیز باطری S6 edge همونطور که مشخصه 2600 میلی آمپر هستش و S7 edge هم 3600 میلی آمپر که با یه حساب ساده و سرانگشتی میشه فهمید که 1000 میلی آمپر تفاووت بین این 2 گوشی هستش،پس طبیعیه که S7 edge کمتر باطری مصرف کنه.

محسن غ در تاریخ : 1394/12/25

سلام
مثل همیشه نسخه رسمی که میاد ایران اگزینوس هس
ولی شاید کسایی باشن نسخه اسنپ بیارن

مقداد م در تاریخ : 1394/12/25

عزیز جان گوشی نسبتا خوبیه اس7 ؟
کافییه سرچ کنی سونی بیشترین سود رو از بین تموم اندروید سازها دریافت میکنه نه سامسونگ
دوربینش از جی5 بهتره میتونی بری gsmarena خیلی وقته اینو ثابت کرده . ولی در فیلم برداری کمی جی5 رو شفافتر اعلام کرده .

far z در تاریخ : 1394/12/25

سلام

چقدر خوبه که کامنت من همین چند خط پایینتر موجوده.

واقعا تعجب میکنم که آیا شما کامنت منو خوندین یا نه. به قول معروف تو روز روشن جلوی چشم همه دارید حرف منو عوض میکنید و به خودم نسبت میدین!!

این بخشی از کامنت من در مورد اس7. هرچند پایینتر بود ولی اینجا گذاشتم تا بهتر بخونید تا ببینیم چه کسی چشمشو باز نکرده (البته املای حد رو درست کردم):

"اس7 ها گوشی های خوبی هستند. از هر جهت حساب کنید. اما این به معنی این نیست که ما گوشیامونو بفروشیم بریم اس7 بخریم. تقریبا از دوسال به این طرف گوشی های پرچم دار به حدی از بلوغ رسیدن که میشه به راحتی دو سه سال ازشون استفاده کرد.

کسانی که به هر دلیل به این نتیجه رسیدن که باید گوشی جدید پرچم دار بخرند اس7 ها میتونه یکی از الویت هاشون باشه"

شما یک کلمه تو این پیدا کن که من گفته باشم بهترین گوشی تاریخه.

ضمنا شما برو و نظر منو که گفتم اس6 بهترین گوشی تاریخ هست رو لینک بده اینجا.

عزیز لطفا منو قاطی بحث های تعصبی گوشی نکن. من اون کامنت رو گذاشتم در جواب دوست قدیمی خودم. وگرنه وقتش رو ندارم اینجا بیام وارد این بحثها بشم.

لطفا رعایت بفرمایید.

امین ب در تاریخ : 1394/12/25

اقا کامبیز خوب توضیح دادی ولی جا داشت یه نکته ایرو بگم درسته کارت حافظه باشه بهتره اما خوب میشه با راه حل هایی کمبودشو جبران کرد میتونید با کابل otg خیلی راحت حافظتونو به یه فلش منتقل کنید یا الان کول دیسکایی اومدن که سرشون مثل همون میکرو شارژن مستقیم میخورن جای شارژ گوشی من یه 32 گیگشو دارم مثله کارت حافظه همیشه تو جیبمه نمیشه گفت این چون حافظش محدود بی چارس ولی تا حدودی باهات موافقم سامسونگ داره اشتباه میکنه.

MOH R در تاریخ : 1394/12/25

دوست گرامی
حرف زدن بدون سند و منبع،اون هم تو مرجع موبایل به هیچ عنوان قابل تصور نیست،روزانه هزاران نفر از سایت بازدید میکنن و حق دارن که از صحت اطلاعاتی که دریافت میکنند مطمئن باشند که خوشبختانه هم همینطور هستش.
برای سوال شما هم بله،منبع هست و کامنت ها هم اکثرا با منبع و سند هستش و مطمئنا کسی بدون منبع نظری نمیده
..........................
تو gsm arena باطری S7 چندان تعریفی نداره و میزان باطری از 73 ساعت S7 به 49 ساعت رسیده و وبگردی هم کمتر از قبل شده،با خاموش کردن قابلیت Always On فقط میزان مقاومت باطری بیشتر میشه و به 80 ساعت میرسه.در کل شما اگه بخری باید انتظارت از باطریش در حد همون S6 و کمتر باشه،درسته اندروید 6 و سخت افزار بهینه و باطری قدرتمندی وجود داره،ولی در عمل اینطور نیست:

http://s6.picofile.com/file/8242963842/S7_S6_BC.jpg
در این مقایسه وبگردی که مهم ترین قسمت محسوب میشه نسبت به S6 پسرفت داشته ولی در بحث مکالمه تلفنی و تماشای ویدیو نسبت به S6 پیشرفت داشته.

ehsan K در تاریخ : 1394/12/25

عجب چیزیه ؟ واو . فقط یه چیزی که اونم دوربینو سونی میسازه .

far z در تاریخ : 1394/12/25

با سلام خدمت دوست قدیمی

والا شما از جمله کاربرهایی هستی از همون قدیم خودت به مسایل واقف بودی و من قصد ندارم خدایی نکرده نصیحت کنم.

بالاخره سیاست های تولید و فروش هر شرکت بر اساس شرایط زمان متفاوت هست. الزاما این سیاست ها هم در راستای خواست مشتری نیس. برخی از این سیاست ها هم غلط هست و در نتیجه اون تولید کننده مجبور به اصلاح میشه. این هم مختص یه سامسونگ و گوشی نیس.
مثال میزنم: ال جی 2 نسل بود که گوشی 5.5 اینچی پرچمدارش بود. الان شده 5.3. ممکنه نسل بعدش بازم برگرده 5.5 اینچی بزنه. یا جای دکمه پاور و ولوم رو دوباره برده کنار گوشی.
بعدش طراحی صنعتی محصولات طوری هست که کلی عوامل دخیله و همینها ظرفیت باتری سایز دوربین و کلی چیزها رو عوض میکنه.
بگذریم که این بحث ها چندان جاش نیس

اینکه مدل 64 گیگ وجود نداره تقصیر سامسونگ هست یا وارد کننده هم ما فقط میتونیم حدس بزنیم چون هیچ کدومش نیستیم.

اما من خریدار اگه اون فاکتورهای مورد نظرم رو تو محصول فلان شرکت پیدا نکنم یا به سمت برند دیگه میرم یا کلا از خرید منصرف میشم.

امیدوارم موفق باشی همیشه

حسین ص در تاریخ : 1394/12/24

آقا مقداد حرف من اینه که در زمینه ضدآب بودن گوشی ، هیچکدوم از برندها بهتر از هم نیستن چون از یه ساختار برای این قضیه استفاده میکنن، گفتم که مشکل وارد شدن آب به گوشی از طریق اسپیکر اتفاق میفته و اینم طبیعی هست، باید نحوه درست استفاده کردن از قابلیت ضدآب رو از طریق دفترچه راهنمای خود گوشی یاد گرفت، گفتم که اگه واسه گوشیهای سونی اتفاقی بیفته این اتفاق میتونه برای گوشیهای سامسونگ هم بیفته، توجه کنید به کامنت دوست عزیز آقای purya s که این گوشی رو خریدن و زیر آب استفاده کردن..!
مقداد عزیز، من از تمام سریهای زد سونی استفاده کردم ، الان هم پریمیوم دارم، همشون هم زیر دوش آب استفاده کردم یا برای تمیز کردن با آب شستم و تا حالا هیچ مشکلی حتی این مشکلی که برای آقا پوریا پیش اومده واسم پیش نیومده، پس ربطی به کیفیت گوشی نداره چون سامسونگ و سونی سعی دارن بهترین کیفیت ساخت رو ارائه بدن، مشکل از نحوه استفاده است، چیزی که باعث شد سونی به ستوه بیاد و بگه یا طبق دستورالعمل ببرین زیر آب یا اصلا نبرین..!

arash n در تاریخ : 1394/12/24

این فرض اشتباه نیست به خصوص اگه شما یک فن سامسونگ باشید.به این معنی که شما اگه یه S6 داشته باشید آیا مدل جدید نسبت به مدل فعلی تغییرات عمده ای داشته یا نه.به بیان کلی آیا ارزش خریدن رو داره یا نه!

تا قبل از S6 سامسونگ به نظرم بیشتر روی کارکردگوشی تا ظاهرش تاکیید داشت.برای منی که روی ظاهر گوشی حساسم اون زمان اس۵ با وجود امکانات خیلی خوبش متاسفانه جذاب نبود و one m8 و iphone 5S خریدم که هنورم که هنوزه از انتخابم راضیم و بعد از گذشت این سالها از تصمیم دفاع میکنم(از دوربینش به هیچ وجه :-D )

بی عیب و نقص ترین در واقع در مقابل یک رقیبی که از پردازنده اسنپ ۸۰۸ استفاده میکنه و در حالت عادی بدنش از پلاستکیه (حالا چرمیش هم هست که از نظر زیبایی شناحتی یه موضوع شخصیه و‌نظری راجع بهش ندارم.حرفم کیفیته)و یا رقیبی که مونیتور فول اچ دیش و دوربینش هیچ حرفی جلوی سامسونگ‌ نداره.مصرف باتری تا اونجا که یادمه مشکل اصلی اسنپ ۸۱۰ بوده تا گوشی هایی که از اکساینوس ۷۴۲۰ استفاده کردن.در هر حال توجه داشته باشید که مدیریت رم و مقداری لگ فکر نکنم به بزرگی رقابتی نبودن دوربین و مونیتور یا پردازنده ضعیف تر و بدنه پلاستیکی باشه.به هر حال S6 هم کامل نیست ولی در زمان خودش و در کنار رقباش بی عیب و نقص ترینه.

اس ۷ هم گوشی کاملی نخواهد بود ولی با احترام به رقبا، توی اندرویدی ها بی عیب و نقص ترینه.مگه اینکه htc یه شگفتی ایجاد کنه.
موفق باشید

arash n در تاریخ : 1394/12/24

سلام
بله Iphone6 و 5S رو دیدم.به بیان دقیق تر الان دارم با یه Iphone 6 تایپ میکنم.
بارها و بارها توی کامنتام گفتم توی (دنیای اندروید) مثلا فلان مدل سامسونگ چنین است و چنان.بعد اینکه بین ۲ واژه (بی عیب و‌نقص ترین) تا (بی عیب و‌نقص) خیلی فرق هست :-)
وقتی گفتم بی عیب و‌نقص ترین گوشی منظورم این بود که در کنار باتری غیر قابل تعویض و ساپورت نکردن رم،مثل رقبای اندرویدیش به داغ کردن گوشی یا ضعیف بودن دوربین یا نداشتن پردازنده در حد یک پرچمدار(اسنپ ۸۰۸) مبتلا نبود!فرمودید باتری ضعیف.از بین اندرویدی های هم دورش یه مثال بیارید که باتری خوبی داشت؟!مصرف باتری گوشی های با پردازنده اسنپ ۸۱۰ و ۸۰۸ که... باید یادآوری کنم؟؟؟
و اما S7
مشکل مدیریت رم ارتباطی با اشغال فقط ۸ گیگ‌ حافظه برای رابط کاربری سنگین تاچ ویز که من عرض کردم نداره نداره!فکر نکنم برای یه کاربر معمولی و غیر حرفه ای این مدیریت رم با این پردازنده و این مقدار رم از داغ کردن گوشی یا پایین تر بودن کیفیت مونیتور نسبت به مونیتور سامسونگ محسوس باشه :-)

در راستای همون واژه (بی عیب و نقص ترین) اضافه کنم که الان دومین باره که Iphone 6 خریدم و دفعه قبل به خاطر یه ضربه عادی که به گوشی وارد شد گوشیم غیر قابل استفاده شد(خرد و‌خاکشیر شد).مطمئن باشید اگه بیشتر از شما به عیب و ایرادای آیفون وارد نباشم کمتر هم نیستم.
موفق باشید

ali k در تاریخ : 1394/12/24

با سلام
من امروز موفق شدم یه دو ساعتی با اس7 اج کار کنن گوشی خودم اس6 اج هست و من امروز می خوام این دو رو با نگاه خودم مقایسه کنم.
تو اس 6 اج وقتی بازی سنگین بازی می کردم بعد نیم ساعت کمی لبه های خمیده داغ می کرد ولی تو اس 7 اج از داغی خبری نیست.
از لحاظ روونی سامسونگ درسته که تاچ ویز رو از اس 6 اج سبک تر کرده ولی تاج ویز بازم سنگینه منظورم وجود چند تا برنامه های اضافه و اشغال 8 گیگی از حافظه داخلی هست.
از لحاظ دروبین به نظرم غیر از فوکوس تو عکس ها تقریبا با دید اول فرقی با دروبین 16 فرقی نداره.
اندروید 6 خیلی سبکه من تو اس6 اج وقتی یه ساعت کار می کردم 5 الی 8 درضد باتری کم می کرد ولی تو اس 7 حدودا 3 درصد کم شد.
از لحاظ سبکی اس 7 ادج سبک تر هست چون از منیزیم ساخته شده ولی یکم رنگش مات هست که به دل نمی شینه
بر آمدگی کن شده که خوبه قابلیت های زیادی به لبه ها اضافه شده.
من اگه جای سامسونگ بودم این گوشی باید اسمش می شد اس6 پرایم چون ارتقا یافته اس 6 هست و من از سامی برای پرچمدارش اس 7 انتظار زیادی داشتم.
با تشکر

sina p در تاریخ : 1394/12/24

سلام دوستان کسی میدونه این گوشی هایی s7 که الان دارن وارد کشور میشند اسنپ دراگون هستند یا اگزینوس؟ چطوری میشه اینو فهمید از رو قیمتا؟

sina p در تاریخ : 1394/12/24

سلام دوست عزیز ببخشید شما رو چه دلیلی میگین باطریش عالیه؟ مگه شما باطری گوشیای میت 8 و یا حتی نوت 5 و ای 9 خود سامسونگو ندیدید؟ شاید نهایتا خوب باشه

رضا ر در تاریخ : 1394/12/24

سلام اینکه گفتی بعد از اس5 مادون قرمز حذف شد درست نیست الآن من اس6 دارم که مادون قرمز داره و میتونم بعنوان کنترل تی وی و... ازش استفاده کنم

مهدی ص در تاریخ : 1394/12/24

سلام ، من نمیدونم شما موقعی که اس 6 اومد اگه یادتون باشه میگفتید بهترین گوشی تاریخه ، حالا که این اومده میگید این بهترینه خب لابد اس 8 هم که بیاد بهتر از این هست دیگه ؟؟ ببین دوست عزیز با چشم باز به واقعیات نگاه کن اس 6 هنوز بعد از این همه مدت مشکل مدیریت رم رو با این همه آبدیت داره تازه باقی مشکلات شامل هنگ و باطری و ،،،، بماند ، حالا دارید برای این مدل تبلیغ میکنید ببینید این مدل هم دقیقا کپی برداری از روی آیفون 6s هست تنها با یه مقدار تفاوت جزیی پس بهتره بزاریم کامل بیاد و جا بیفته و دوستان برن بخرن و بعد ... بهر حال ما که خیری از قبلی ندیدیم حالا ببینیم این چی در میاد

سینا ن در تاریخ : 1394/12/24

سلام

به نظرتون تا دو ماه دیگه قیمتش به 1.800 میرسه ؟

hirsha r در تاریخ : 1394/12/24

سلام به همه عزیزان
تست باتری اس 7 اجم شد 98 ساعت که واقعا عالی هستش.

محمد ا در تاریخ : 1394/12/24

تفاوت نسخه اکسینوس و اسنپ برای کسانی که سوال داشتنhttp://sarzamineit.mihanblog.com/post/62

سعیd s در تاریخ : 1394/12/24

s7گوشي با امكانات عالي براي طرفداراي سامسونگه واحتمالا كسايي كه ازپرچمداراي برنداي ديگه استفاده كنند به اندازه كافي ازرابط كاربري راضي نخواهند بود اما سامسونگ اين بار تونسته گوشي نسبتا خوبي روبه بازار عرضه كنه (البته سامسونگ گران فروش تراز ال جي وسوني)
دوربين نسبتا خوبي داره كه ساخت سوني
باطري عالي
حسگر اثرانگشت بهتر بود مثل سوني به كناره منتقل مي شد تابايك دست از اون استفاده كرد
سي پي يوشم كه مثل همه پرچمداراست
واميدواريم كه نسخه 128 به ايران بياد

صادق ص در تاریخ : 1394/12/23

عزیزم علتش اینه که اس 7 پردازنده قویتری داره به ویژه گرافیک بهتری نسبت به اس 6 داره مخصوصا نسخه اسنپدراگون 820اش. از همین الان کاملا مشخصه که تمام گوشی هایی که با پردازنده اگزینوس 8890 ویا اسنپدراگون 820 ارائه میشن به علت قدرت زیاد هسته های گرافیکی و احتمالا سرعت بالای گوشی دچار مصرف بالای باتری هستن.مگر اینکه شرکت سازنده گوشی برای بهینه سازی مصرف باتری فکری کرده باشه.البته با توجه به تست باتری جی اس ام آرنا مصرف باتری نسخه اگزینوس خوب ودر حد معقول هست.شاید به خاطر همین مصرف بالای این پردازنده ها بود که سامسونگ متقاعد شد باتری های بزرگتری رو در گوشی قرار بده.

جواد ا در تاریخ : 1394/12/23

سلام .دوستان اون هایی که درباره باتری نظر دادین ایا اطمینان دارین که با وجود افزایش ظرفیت باتری شارژدهی s7 کمتر از s6 است .راستیتش من تو gsmarenaکه دیدم باتریش خیلی بالاتر از s6 بود ؟
اگه کسی منبع قابل اطمینانی داره راهنمایمون کنه.ممنون.
http://www.gsmarena.com/battery-test.php3

کامبیز s در تاریخ : 1394/12/23

با سلام مجدد .
عذر خواهی که کامنت ها طولانی است .
فرزاد جان ببین آزمون و خطا یعنی چی ..یعنی اینکه کاری رو بکنی و بعد تو عمل ببینی به ضررت بود و برگردی سر خانه قبلیت ...این یعنی نتونستی با امارگیری و یا اجرا نمونه در جامعه خیلی کوچیک و نتیجه گیری بتونه بفهمه نظر کل طرفدارهاش نسبت به برداشتن فلان مورد چیه .....
توجه کنید از نوت۳ شروع کرد ظرفیت باطری کم کردن به نوت۴ و سپس به اس ۶ و نوت۵ .....خوب اگه این کار درست بود چرا یه دفعه تو اس ۷ ادچ اومده از همه اینا بیشتر ظرفیت باطری گذاشته .در صورتیکه هم بهینه تره .هم صفحه نمایش کوچک تره ......این یه مورد ....
مورد دوم ....از نوت۴ و اس۵ کارت حافظه بود ....تو نوت۵ و اس۶ کلا کارت حافظه از پرچمدارها حذف شد ....حالا مجدد تو اس ۷ برگشته ....اینم باز با مشکلات خودش (گویا تک سیم کارت حافظه جای اختصاصی داره ولی تو دو سیم سیم کارت دوم جای کارت حافظه است که یعنی اینم باز یه آزمون و خطا دیگه است و البته اشتباه چون فردی که ۲ سیم میخره به کارت حافظه هم نیاز داره ))
مورد سوم ..از نوت۳ دوربین نه لرزش گیر داشت و ۱۳ مگا پیکسل .همه گفتن بعلت بزرگی فبلت نیاز به لرزشگیر است .تو اس ۵ لرزشگیر نبود .مگا پیکسل ۱۶ شد ....تو نوت۴ ...لرزشگیر اومد و مگاپیکسل ۱۶ .....حالا نوت۵ هم ۱۶ مگا و لرزشگیر ....خوب یه دفعه تو اس ۷ اومده مگاپیکسل شده ۱۲ و دیافراگم ۱.۷ شده میگه خوبه و بهتر شده ..باشه ما هم میگیم بهتر شده .اما اگه فردا مجدد مگاپیکسل تو اس ۸ رفت بالا چی ..یعنی فقط تو اس ۷ نیاز بود پایین بیاد .....
البته من تو بحث خیلی به دوربین کاری ندارم و همیشه گفتم دوربین سامسونگ در زمان حال خودش همیشه بهترین بوده یا جز بهترین ها بوده ........
کل حرف من ....وقتی من میرم پرچمدار میخرم اصلا شما فکر کنین من بی سواد .از گوشی چیزی سر در نمیارم .خوب ...اگه میرم گرونترین گوشی یه برند رو میخرم باید خود اون برند فکر کنه من بی سواد چی ممکنه نیازم باشه همه اونا رو تو پرچمدارش لحاظ کنه ...مثل اس۴ .مثل نوت۲ مثل اس۵ مثل نوت۳ مثل نوت۴ ....نه اینکه من نوت۵ رونمایی بشه ۷ ماه صبر کنم نتونم اون چیزی که نیازمه رو تو بازار پیدا کنم از ناچاری برم ۳۲ بخرم .چون از اس۶ تا نوت۵ فقط ۳۲ تو بازار بوده تازه تو اس ۷ هم اگه ۲ سیم بخواهی باز به مشکل حافظه بر میخوری چون سیم دوم جای کارت حافظه است ....خوب یعنی چی ۳ تا پرچمدار و حدود ۱.۵ ساله که نتونی گوشی با حافظه مناسب پیدا کنی ...اینم مجدد بگم ربطی به واردکننده نداره چون اونا هرچی تو بازار منطقه باشه رو میارن .به گفته خودشون نتونستن پیدا کنن چون سامسونگ بیشتر ۳۲ بیرون داده .....اصلا بی خیال خودشون ....برادرم رفت دبی هر چی گشته بود فقط ۳۲ بود یا ۶۴ تک سیم .....دبی بازار بین اللملی است انجا نباشه مشخصه ایران پیدا نمیشه .انوقت فرزاد جان این اشتباه من خریدار است یا اینکه پیدا نمیشه که بخرم ....شما برو پیچ نوت۵ ببین چند نفر دنبال نوت۵ با حافظه ۶۴ دو سیم میگردن ..حالا بعد این ببین چند نفر دنبال اس ۷ دو سیم ۶۴ بگردن و نباشه چون سیم دوم جای کارت حافظه رو میگیره و بازم با مشکل کمبود حافظه روبرو میشن ...خوب این طرز مشتری مداری نیست .

کامبیز s در تاریخ : 1394/12/23

با سلام فرزاد جان .
و تشکر که نظرات رو میخونی ..
اما بحث من اینه ..من طرفدار سامسونگ هستم خوب ..نوت۳ داشتم که بعلت نداشتن لرزش گیر اپتیکال تو عکس گرفتن مشکل داشتم ..خوب حالا .نوت۴ میاد .من نوعی میگم زوده برای تعویض .صبر میکنم تا نوت۵ میاد ...خوب حالا .تصنیم به تعویض میگیرم ..طرفدار سامسونگم هستم و از برند دیگه نمی خوام گوشی بگیرم ...نیازها و امکانات مورد نیاز خودمم رو دقیق میشناسم .میدونم ۳۲ برام کمه ...۷ ماه صبر میکنم .هر روز کل نت رو میگردم .۶۴ پیدا نمیکنم ...خوب اینجا ..اشتباه من خریدار چیه که یه برند به بزرگی سامسونگ نمیتونه نیاز من رو تو بازار پاسخ بده ...جالبش اینه از سامسونگ بیام بیرون ..کلی گوشی و برند دیگه وجود داره که این نیاز رو پاسخ میده ..اما .سامسونگ اومده راه رفتن خودش رو فراموش کرده افتاده دنبال اپل که ببینه اونا چی میکنن ...اگه اپل اسلات کارت حافظه نمیزنه ..تو همین ایران ۱۵ روز بعد وارد شدن اپل به بازارهای جهانی همه مدل و رنگ و بالخص۱۲۸ گیگ ظرفیتش تو ایران وجود داشت .تازه بطور رسمی هم تو ایران معرفی نشده ..اما سامسونگ که بطور رسمی تو ایران وارد شده ودر برج میلاد هم تو ایران توسط نماینده سامسونگ معرفی شده ...الان بعد ۷ ماه از معرفی این گوشی حتی یه دونه ۲سیم کارت ۶۴ تو ایران معرفی نشده ....میگن تقصیر وارد کنندگان است ..من میگم .تقصیر سامسونگ است .چرا .اپل رو هم همین واردکنندگان میارن پس چرا ۱۶و۶۴و۱۲۸ رو هم زمان میارن اما برای سامسونگ اول۳۲ بعد ۶ ماه تازه شده ۶۴ گیگ تک سیم و احتمالا ۶ماه دیگه میخواد ۶۴ دو سیم کارد کنه ....
این یه قضیه ...همون موقع که اسلات کارت رو برداشت خیلی ها گفتن بابا این کار رو نکن ..چون اپل فروش داره ربطی به سامسونگ نداره .دوما اپل هم زمان همه ظرفیت میده بازار نه مثل سامسونگ فقط۳۲ به بازار سرازیر میکنه .....واقعیتش رو بگم ...الان بیشتر از یکساله برادرم نوت۴ داره تک سیم ....به من میگه یه ۲ سیم با ظرفیت مناسب به من معرفی کن ..بعد ۱ سال نیست تو بازار که معرفی کنم ....اگه شما میفرماید من رفتم نوت۵ خریدم که از اسلات کارت پشتیبانی نمیکنه اشتباه خودمه ..خوب باشه این اشتباه من ...شما تو این یه سال گذشته به من پرچمدار سامسونگ ۲ سیم با حافظه مناسب معرفی کن من بخرم .که اشتباه خودم رو جبران کنم ....بابا نیست ..بهتره یه نگاهی به بازار بکنین ...سامسونگ با این کارهاش بازار رو خالی کرده برای رقبا ....واقعا نمیدونم چرا رقبا این طور راحت نشستن بهترین وقته که تا سامسونگ داره آزمون خطا میکنه بازار رو بدست بگیرن ....من نوعی هم اگه نوت۶ بیاد و این بازی ها و آزمون و خطا رو ببینم قید قلم نوت رو میزنم و میرم یه برندی که بتونه تو بازار ایران بعد یکسال صبر کردن حافظه مناسب دست مصرف کنننده برسونه .....اصلا این کار واردکننندگان است خود سامسونگ باید نظارت کنه ببینه چی تو بازار ۸۰ میلیونی کمه یا نیست اون هم به زور شده به واردکنندگان بده ...در صورتیکه اینطوری نیست و یکی از واردکنندگان اصلی کامنت گذاشته بود که تو بازار کل منطقه ۶۴ دو سیم وجود نداره ..نمونه اون برادرم تو دبی هم نتونست ۶۴ دو سیم نوت۵ پیدا کنه .

امین ب در تاریخ : 1394/12/23

فقط نمیدونم چرا سامسونگ از اس 5 و نت 4 به بعد مادون قرمزشو ورداشت که باهاش میتونستی تلویزیون یا کولر گازیرو کنترل کنی.
فکر کنم این مادون قرمز هزینه بر بوده براش که حذفش کرده یا رادیو تو اس 3 بود تو نسلای بعدی به فراموشی سپرده شد فکر کنم اونم براش هزینه بر بوده شاید برا خیلیا رادیو کارای نداشته باشه ولی خوب برا بعضیا هم شاید کارایی داشته باشه ولی به نظر من مادون قرمز خیلی چیز خوبیه که متاسفانه حذف شده.

امین ب در تاریخ : 1394/12/23

بله آقا کامبیز درسته متاسفانه تک سیم کارت این گوشی رم میخوره اسلاید دومش.
دو سیم کارت اختیاریه یعنی کاربر میتونه بین سیم کارت و کارت حافظه یکیرو انتخاب کنه خیلی بی معنیه در واقع دو سیم کارتیشم با تک سیم کارتیش توفیر نداره مگر این که مدل 64 گیگ دو سیم کارته بخره که احتیاج به رم نداشته باشه و جفتشم سیم کارت بندازه به نظرم کسی که بخواد اس 7 بخره همون تک سیم کارتشو بخره سنگینتره.
با این کاراش داره مشتریاشو میپرونه الان الجی بهترین وقتشه که امتحان بشه من طرفدار سامسونگم الانم نت 5 دارم اما واقعا از کمبود حافظه رنج میبرم با این حافظه محدود.
الان با این تفاسیر الجی جی 5 رو اگه بدون تعصب بهش نگاه کنید و ضد آب نبودنشو فاکتور بگیری به نظرم بهتره چون اولا باتری قابل تعویض داره و با وسایل اضافیش میتونه کاربر ظرفیت باتریشو به 4 هزار میلی آمپر افزایش بده میشه گفت حرکت انقلابی هستش رم هم مثل سامسونگ اما و اگر نداره.
در کل شاید امثال جی 5 پیشی بگیره نظر شما چیه دوستان؟

hirsha r در تاریخ : 1394/12/23

والا داداش
منم میگم 80 ساعت کم چیزی نیس
ولی از ی باتری 3000 امپری انتظار بیشتری میره امیدوارم با اپدیت بازم بهتر بشه

Purya S در تاریخ : 1394/12/23

سلام
من این گوشیو ۱۸ اسفند خریدم.
تو این مدت باتریش از اس۶ خیلی بهتر بوده. با اس ۶ همش صفحش روشن بود ۵ ساعت دوام میاورد اما این تا ۷ ساعت کار کرد.
دوربینشم تو نور کم عالیه . روشن تر از چیزی میگیره که با چشم میبینی.
ضد آبشم تا الان ۴ بار زیر آب بردم مشکلی براش پیش نیومد. فقط تا نیم ساعت صداش در نمیومد. 😂 فقط یه مشکلی که داره زیر آب فیلم میگیرم بعد ۵ ثانیه استپ میشه.
رامشو که عوض کردم درست شد این مشکلش.
به نظر من که عالیه.
فقط اگه گرفتین حطما محافظ صفحه هم بگیرین. برای من خش افتاده 😢 محافظشم گیر نیاوردم.

ارسلان ش در تاریخ : 1394/12/22

اینو من تو فون آدنا پرسیدم گلی استیکر خنده و فینگر اوکی اومد برام بالای ۳۰۰تا
دو تا مسئله س اینجا،من تو گالریم ۲گیگ عکس دارم واقعا ۲ تا یا۳ تا تو شبه،دوربین گوشی برا ثبت خاطزاته یهوییه،یهو پیش میاد چیزی مگه چقدر مهمه و این گشودگیه تو روز تنگ میشه!!!!!!!!!!
دیافراگم پارسال الجی تو روز با دست یا هودکار کمی تنگ میشد دلی این قابلیته تنگ شدن نداره،یعنی تو روز اصلا نباید عکس گرفت!!!!!!!
بنده نوت۵ دارم و به تغییر دو سالانه آیفونم بسیار راضیم
الانم منتظر ایفون۷

مهدی و و در تاریخ : 1394/12/22

شاید اینکه نوت 5 دوسیم 64 وارد کشور نمیشه خیلی به سامسونگ ربطی نداشته باشه و کار دلالان باشه، دلالهایی که تا دلار 10 تومن گرون میشه قیمت گوشیها رو صد تومن میبرن بالا اما الان که دلار 200 تومن ارزون شده مدتهاست قیمت نوت 5 رو پایین نیاوردن، درباره دوربین بنظرم کاهش پیکسلها تاثیری روی کیفیت عکسها نداره و بالعکس کیفیت دوربین s7 بالا رفته اما درباره ظرفیت باتری و حافظه جانبی و جنس بدنه من هم با شما موافقم

far z در تاریخ : 1394/12/22

کامبیز جان

در اینکه شما با وجود اینکه به فضای زیادی تو گوشی برای ذخیره اطلاعات نیاز داری و رفتی گوشی نوت5 رو که از کارت حافظه پشتیبانی نمیکنه خریدی (البته نکسوس ها ایفون ها هم جز حافظه پشتیبانی نمیکنند) یه خرید اشتباه از طرف خود شماست.
طرفداری از برند اشتباهترین چیز ممکن هست. شما بر حسب نیاز خودت محصولی رو باید بخری.
مثل اینکه شما تو ذهن داری که خونه رو به آفتاب بخری اما میری یه خونه ای فاقد این امکان میخری و بعدش میگی چرا اینجوریه.
شما و هرکس دیگه باید بر اساس نیاز خودش خرید کنه.
من همون موقع هم گفتم که فعلا نگه داشتن نوت3 بهترین کار هست. خودم هم اینکارو کردم. هرچند هیچ وقت کارت حافظه استفاده نکردم و نخواهم کرد.

در مورد آزمون خطا کردن سامسونگ. این عبارت درست نیست.
سامسونگ در مورد حذف کارت حافظه از اس6 و نوت5 دو دلیل داشت. یکی باور این بود که بسیاری از مردم از حافظه های بی کیفیت استفاده میکنن که باعث افت سرعت گوشی میشه که از ufs2 استفاده میکنه.
دلیل دوم موفقیت فروش ایفون بود که بدون داشتن این قابلیت بسیار مورد استقبال قرار گرفت و سامسونگ هم فکر میکرد شاید تو همچین موقعیتی قرار داره. اما با بازخورد منفی بسیاری روبرو شد که باعث شد قید این دوتا دلیل رو تو اس7 بزنه.
وارد نکردن مدل های 64 گیگ و بالاتر هم تقصیر نمایندگان رسمی و وارد کننده هاست.
----------------
سوای این بحثها

اس7 ها گوشی های خوبی هستند. از هر جهت حساب کنید. اما این به معنی این نیست که ما گوشیامونو بفروشیم بریم اس7 بخریم. تقریبا از دوسال به این طرف گوشی های پرچم دار به هدی از بلوغ رسیدن که میشه به راحتی دو سه سال ازشون استفاده کرد.

کسانی که به هر دلیل به این نتیجه رسیدن که باید گوشی جدید پرچم دار بخرند اس7 ها میتونه یکی از الویت هاشون باشه البته بعد از شکستن حباب قیمتیشون. قیمت الان این گوشی باید زیر 2.100 باشه.

مقداد م در تاریخ : 1394/12/22

سلام . ممنونم بابت اطلاع رسانیتون . من تا 2 نیمه شب منتظر بودم ببینیم ریویوی اس7 میاد یا نه ولی الان خوشحالم ک نتایج gsmarenaمطابق پیش بینی ها از آب در اومد .
http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s7-review-1408p3.php
نزدیک ب 15ساعت پخش ویدیو ینی تقریبا همون عددی ک الدار مورتازین ادعا کرده بود ک این رقم خیلی بیشتراز سایر پرچمدارانه .

مقداد م در تاریخ : 1394/12/22

دوست عزیز شما سایت آناندتک رو کمتر از فون ارنا میدونی ؟؟! عزیزم شما برو اون تستها رو ببین انندتک مث فون ارنا ، تست دووم در وب گردی داره . ضمن اینکه شما خودت ب این توجه کردی باتری بزرگتر و سخت افزار بهینه تر ، چطور میتونه منجر ب عمر کمتر بشه مخصوصا ک رزولوشن و سایز صفخه ثابت موندن . شما توضیح بده اس6 با 2550 و 5.1 و 2کی میشه 7ساعت و 14 ولی اس7 با باتری 3000 و ده درصد چیپ بهینه تر و 5.1 و 2کی چرا باید 6 ساعت و خورده ای بشه ؟

MOH R در تاریخ : 1394/12/22

http://toranji.ir/نتایج-عمر-باتری-گلکسی-اس-۷-منتشر-شد،-قاب/

نتایج تست باطری S7 توسط سایت فون آرنا هم رسید و متاسفانه عملکرد باطری S7 با اون همه ادعا چندان رضایت بخش نبوده،از باطری S7 انتظار بیشتری میرفت،به چند دلیل:
1) چیپست و صفحه نمایش بهینه تر و کم مصرف تر نسب به نسخه قبل
2) اندروید 6 که نسبت به اندروید 5 بهینه تر و کم مصرف تر هستش
3) بهینه سازی های نرم افزاری سامسونگ
4) افزایش 500 میلی آمپری باطری

نسخه بررسی شده توسط GSM Arena هم اگزینوس بوده، قابل توجه دوستانی که مشکل رو متوجه مصرف بالای چیپست S820 کوالکام میدونستند و نتایج GSM Arena رو دقیق تر میدونستند که اینطور نبوده و همونطور که تو ترنجی در پست بررسی باطری S7 توسط فون آرنا به بعضی از دوستان سامسونگ اونجا هم گفتم که نتایج GSM Arena انقلابی در باطری به وجود نخواهد آورد و همینطور هم شد،دوستان اونجا خیلی به نتایج GSM Arena و نسخه اگزینوس امید داشتند،الان هم باطری S7 بد نیست و خوبه،ولی با انتظارات عموم مردم بسیار فاصله داره

این نتیجه GSM Arena بدون فعال کردن قابلیت Always On بوده وگرنه عمر باطری از 80 ساعت به 49 ساعت کاهش پیدا میکنه.این نشون میده که نتایج بررسی فون آرنا هم درست بوده چون فون آرنا با قابلیت Always On باطری رو مورد آزمایش قرار داده.

همه این موارد به کنار،اگر شما بخواهید از قابلیت Always On استفاده کنید عمر باطری به شدت کاهش پیدا میکنه و این نشون میده قابلیت Always On صرفا یک آپشن تبلیغاتی و جهت بازار گرمی هست که در واقعیت و در استفاده روزمره سبب کاهش عمر باطری میشه.
..................................
این هم مقایسه تصویری S7 و S6:
http://s6.picofile.com/file/8242963842/S7_S6_BC.jpg
در این مقایسه وبگردی که مهم ترین قسمت محسوب میشه نسبت به S6 پسرفت داشته ولی در بحث مکالمه تلفنی و تماشای ویدیو نسبت به S6 پیشرفت داشته.

hirsha r در تاریخ : 1394/12/22

سلام به همه
امروز gsm arena تست عمر باتری اس 7 رو گزاشت که شده 80 ساعت واسه ی باتری 3 هزار امپری خیلی کمه...
اینم عکس استقامت عمر باتری اس 7
http://uploadboy.me/30zfl8v2jfve/gsmarena_001.jpg

کامبیز s در تاریخ : 1394/12/22

با سلام .دوستان
من از نوشته اسلات کارت حافظه این رو فهمیدم .
مدل تک سیم کارت دارای اسلات کارت حافظه اختصاصی است
مدل ۲ سیم کارت دارای اسلات کارت حافظه بروی سیم کارت دوم میباشد .
اگه این مطلب بتظرتون صحیح نیست .اعلام کنید ....
و اگه این درست باشه یعنی هنوز سامسونگ یه ۲ سیم کارت پرچمدار درست و حسابی که حافظه مناسب داشته باشه نداره
اما من هیچوقت برداشتن اسلات کارت حافظه رو کار درستی نمیدونستم ...و با این حرکت سامسونگ ..بازم مشخص شد سامسونگ بجای آزمون و خطا روی مدل های غیر پرچمدار .داره روی پرچمدارهاش آزمون و خطا میکنه و همین مطلب بشدت به ضررش خواهد بود

کامبیز s در تاریخ : 1394/12/22

با سلام حسین جان
من از طرفدارهای سامسونگم ....اما حرف شما رو کامل صحیح میدونم ...الان چند وقته سامسونگ افتاده تو روال آزمون و خطا ...که این کار اصلا درست نیست اونم تو پرچمدارها ...میتونه این آزمون و خطا رو روی مدلهای دیگه انجام بده نه روی پرچمدارهاش. ..
مثلا تو نوت۵ اومد ظرفیت باطری رو کرد ۳۰۰۰به این آزمون که فست شارژر خوبه ....حالا دوباره تو اس۷ ادچ اومده ظرفیت ۳۶۰۰ با اینکه صفحه نمایشش هم از نوت۵ کوچکتره ....اون موقع هر جی گفتیم چرا ظرفیت از ۳۲۰۰ به ۳۰۰۰ شد گفتن درسته با فست شارژر ...حالا فهمیدن اشتباه ظرفیت شد ۳۶۰۰
اسلات کارت حافظه اول بود روی پرچمدارها ...تو اس۶ و نوت۵ برداشتن و فقط حافظه ۳۲ گیگ دادن بیرون همه گفتن کمه ......حالا باز اسلات کارت حافظه اومده نمیدونم رو جای سیم کارت دوم ....فردا که مجدد فهنیدن خطا است این بار اسلات کارت حافظه رو جدا میدن ....یعنی ۳ سال میچرخن تا این آزمون و خطا رو کامل کنن ...یه روز باید با ۲۴ گیگ بسازی یه روز ۲۰۰ گیگ جا داری ........حالا این کم کردن مگاپیکسل هم دقیق مثل داستان همین حافظه میشه ...مثل ظرفیت باطری ها میشه ....این جدا از موارد غیر اصلی مثل سنسورهای که از نوت۳ کذاشتن و تو نوت۵ برداشتن میگیم اونا کاربردی نبودن اما حافظه .باطری .دوربین که اصلی هستن چرا کم و زیاد میکنن .
.......راحت بگم ۱.۵ ساله چند نفر از من میخوان یه گوشی ۲سیم با حافظه مناسب بهشون معرفی کنم تا الان نتونستم از سامسونگ چیزی بهشون معرفی کنم .چون نبوده که بتونم معرفی کنم .۲۴ گیگ حافظه براشون حکم شوخی رو داره ...۶۴ دو سیم هم که نبوده بازار ...
گفتم وایسین اس۷ بیاد .الان که اومده بازار اونم با این قیمتها .....باز نتونستم چیزی بهشون معرفی کنم ....این یعنی کاربری که کمی حرفه ای است راحت از سامسونگ مجبوره مهاجرت کنه .چون چیزی نیست که بتونه تو بازار بخره ....
چرا اینقدر شاکی هستم ....امروز رفتیم برج میلاد .....قبل رفتن باطری ۱۰۰ درصد و حافظه تا انجا که میشد پاک کردم .....میونه کار حافظه تمام ....باطری در صدهای آخر ....
وسط برج نشستم با شیریت فیلم رو میدم به گوشی همسرم تا حافظه خالی کنم ....واقعا تمسخر از این بالاتر .....
میگن فیلم 4k نگیر ...خوب که چی ..با نوت۳ من ۴k میگرفتم مشکل حافظه هم نداشتم ....مثلا گوشی رو آپدیت به نوت۵ کردم که برای خودم دردسر درست کنم ....من از اولشم حس خوبی به ۳۲ نداشتم ولی اشتباه کردم خریدم چون دو سیم میخواستم و ۶۴ هم نبود .کارت حافظه هم نمی خورد ......بدجوری کل گوشی های سامسونگ تو ذوقم خورده ...میگم گور پدر ضرر. میفروشم حافظه بالا میخرم ...خوب کو ..کجاست ...جیبوتی کجایی نوت۵ دو سیم ۶۴ کجایی ..اس ۷ دو سیم ۶۴ کجایی ..اس ۷ ادچ دو سیم ۶۴ کجایی ..
.......تازه این ۶۴ هم خیلی چنگی بدل نمیزنه اما حداقل قابل تحمل تره ....اونم با قیمت ۳ میلیون به بالا ....

کامبیز s در تاریخ : 1394/12/22

با سلام .
واقعا نمی دونم چی بگم ...سامسونگ مثل اینکه خوشش میاد طرفدارهاش رو به سمت برندهای دیگه سوق بده ..چرا ..با فیلمبرداری 4G .مگه چه مقدار میشه از این حافظه ۳۲ که نهایت ۲۴ گیگش در اختیار کاربره فیلم برداری کرد ....الان خیلی از دوستان من دنبال ۲ سیم کارت با حافظه مناسب میگردن بالغ بر یکساله نتونستم چیزی به دوستانم از سامسونگ توصیه کنم ...اون از اس ۶ که حافظه ۶۴ دو سیم پیدا نکردم ...حافظه ۱۲۸ که اصلا وجود نداره ..الحمدالله که کارت حافظه هم نمیخوره ...
اون از نوت۵ که بعد ۷ ماه تازه ۶۴ تک سیم کارتش با قیمت فضایی اومده و حالا حالا هم خبری از نسخه ۶۴ دو سیم نیست ..اگه هم بیاد دیگه عملا گوشی از رده خارجه چون ۱ سالی از معرفیش گذشته ....
اینم از اس۷ و اس ۷ ادچ ...با این قیمت های فضایی ...همه ۳۲ گیگ ...اگه دو سیم بذاری دیگه کارت حافظه نداره و از ۶۴ دو سیم هم مطمینا تا سال دیگه خبری نخواهد بود ....
من به عنوان طرفدار سامسونگ ...که بیش از ۳ سال هست پیغام برای این برند میذارم .....رسما اعلام میکنم هر کی گوشی ۲ سیم کارت با حافظه بیشتر از ۲۴ گیگ میخواد دنبال سامسونگ نیاد ...فقط داره وقت خودش رو تلف میکنه ...
اگه دوستانی هم بیان اینجا بگن نه سامسونگ ۶۴ هم زده ....جوابم اینه بی خود وقت تلف نکنین چون هنوز نوت۵ دو سیم ۶۴ رو هیچ کس تو ایران رویت نکرده ..راحت برین دنبال یه برند دیگه .....برندی که نتونه حافظه مناسب رو به دست طرفدارش برسونه ارزش طرفداری نداره .....
برندی که بجای افزایش ظرفیت باطری هر روز ازش کم کنه ...(نوت۵ نسبت به نوت۴ و نوت۳ )
در عمل هم نوت۵ کمتر باطری نگه میداره نسبت به نوت۳ دیگه برام کامل مشخصه ....هرچند نسبتا برابر هستن ..اما ...یه شرکت نباید هر روز از قدرت و ظرفیت حافظه و باطری بزنه ...
تازه گویا جدیدا یاد گرفته از مگا پیکسل دوربینش هم کم کنه همین اس۷ نسبت به نوت۵ و اس۶
.....حالا نیاین بگین با تبدیل دیافراگم به ۱.۷ میزان نوردهی رو زیاد کرده ...خوب زیاد کرده باشه چرا مگا پیکسل رو ازش میزنه ....
.......بدجوری تو این یکسال از حرکات سامسونگ شاکی هستم ....از برداشتن اسلات کارت حافظه ...تا ارائه کمتزین حافظه ها فقط به بازار ....از کم کردن ظرفیت باطری ها .....از کاهش مگاپیکسل دوربین ها ...از قرار ندادن لرزش گیر اپتیکال تو نوت۳ و اس ۵ در صورتیکه ال جی تو ورژن جی۲ oisگذاشته بود با اینکه قدیمی تر از آنها بود و همه سایتها اقرار داشتن که باید در پرچمدارها قرار میگرفت ..فقط دلش رو خوش کرده بدنه فلز و شیشه داره بابا نوت۳ هیچکدام اینها رو نداشت اما مشکلی تو بدنه من ندیدم بارها وبارها هم زمین خورده و مشکلی براش پیش نیومد

omid k در تاریخ : 1394/12/22

میزان استقبال و فروش گلکسی اس 7 و اس 7 اج در اروپا بسیار بهتر از نسل پیشین بوده است
در اروپا سامسونگ بازار بسیار خوبی دارد. هلند یکی از کشور‌هایی به شمار می رود که فروش اسمارت فون خوبی دارد. بعد از پیش فروش گلکسی اس 7 و اس 7 اج امروز زمانی که به صورت فیزیکی در فروشگاه‌ها برای عرضه آماده شده بود، صف های طولانی خرید کاملا چشمگیر بود. بر اساس گزارش‌های منتشر شده میزان استقبال برای خرید این دو پرچمدار به نسبت دو دستگاه سال پیش تقریبا 2.5 برابر شده است

عکس در صف طولانی برای خریدS7

http://toranji.ir/?p=960307

omid k در تاریخ : 1394/12/21

گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج از جمله محصولات مطرح هستند . البته در این بین برخی از کاربران کالبد شکافی‌هایی را نیز روی این دو محصول انجام داده‌اند. باز کردن داخل دستگاه‌ها باعث می‌شود که افراد از قطعات داخلی‌شان مطلع شوند و در مقابل به‌میزان سادگی در تعمیر آن نیز پی ببرند. سامسونگ اکنون کالبد شکافی‌ را برای این دو محصول انجام داده است و از طریق آن سعی کرده تا قدرت مهندسانش را به‌رخ بکشد

 http://www.zoomit.ir/2016/3/11/127987/samsung--galaxy-s7-s7-edge-teardown

omid k در تاریخ : 1394/12/21

برخلاف کره‌ای‌ها، دوستداران سامسونگ در بازار جهانی از این گوشی لذت برده و آن را خریداری کرده‌اند.
سامسونگ هلند، با انتشار اطلاعاتی، میزان استقبال از نسل جدید پرچمدار سامسونگ را تا حدودی روشن کرده است.

اطلاعات ارائه شده حکایت از این دارد که گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج موفق شده‌اند تا پیش‌فروشی ۲.۵ برابری را در مقایسه با گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج تجربه کند

 http://www.zoomit.ir/2016/3/11/127989/samsung-galaxy-s7-pre-orders-killed-it-in-europe

مقداد م در تاریخ : 1394/12/21

اینم باید دید
http://www.phonearena.com/news/Samsungs-Galaxy-S7-gets-its-own-line-in-front-of-a-Samsung-store-in-Europe-sells-2.5-times-more-than-its-predecessors_id79205

http://www.zoomit.ir/2016/3/11/127989/samsung-galaxy-s7-pre-orders-killed-it-in-europe/

بهزاد م در تاریخ : 1394/12/21

چی شد؟ی دفعه فون آرنا بی اعتبارشد توکه همیشه مارو ارجاع میدادی به این سایت؟اصلا ازکجا معلوم این منبع جدیدت هم راس بگه؟؟؟؟؟

مقداد م در تاریخ : 1394/12/21

سینا جان باتریش عالیه . فون ارنا معمولا نتایج عجیب غریبی میگیره واسه همین کسی بهش استناد نمیکنه . مثلا برو ببین انتوت5 اس6 رو 58000 اعلام کرده در حالیکه این رقم 70000 هست ک خیلی از سایتهای داخلی و خارجی اینو ثبت کردن . یا در گذشته ب نتایج dxo و دیسپلی میت اعتراض کرده بود! و موارد دیگه ای ک ب اس7 مربوط نمیشه و مربوط ب گوشیهای سونی هست . 3 سایت بسیار معتبر نظرشونو در مور دباتری اس7 دادن ک من واست گفتم و اونا خیلی تعریف کردن . سینا جان حتی اگه این منابع و سخت افزار بهینه ترو بیخیال شیم بازم شما خودت حساب کنی میبینی این نتایج فون ارنا اشتباهه : اس6 با باتری 2550 در ون ارنا رکوردش 7ساعت 14 هست ولی اس7 با باتری 3000 ب نظرت ممکنه بشه 6ساعت و خورده ای ؟؟؟؟ ینی حجم بیشتر باتری منجر ب نتایج ضعیفتر میشه ؟؟؟ بله اگه رزولوشن 4کی میشد ، میشد بگیم حتی با وجود حجم باتری بزرگتر ، ممکنه نتیجه ضعیفتر بشه ولی اس7 هم مث اس6 رزولوشنش 2کی هست و همون 5.1اینچ . پس ب شایعات توجه نکن . بازم واسه اطمینان بیشتر یه مثال دیگه میزنم : نوت5 با باتری 3000 و 5.7اینچ رکوردش در همون فون ارنا 9ساعت و 11 دقیقه هست (بازم قضیه سخت افزرا بهینه رو درنظر نمیگیرم) حالا اس7 با باتری 3000 و 5.1اینچ ب نظرت میتونه رکوردش 6ساعت و خوردهای باشه ؟؟ پس خیالت راحت باشه .
موارد 4001 تا 4100 از مجموع 4253 مورد

تبلیغات

تبلیغات

ایسام