نظر کاربران درباره گوشی موبایل اچ تی سی One M9+

One M9+ وان ام 9 پلاس

HTC One M9+ اچ تی سی
ارزیابی کاربران: 8.3 از 10 (1486 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های اچ تی سی
» اچ تی سی Wildfire E star
» اچ تی سی U23
» اچ تی سی U23 Pro
» اچ تی سی Wildfire E2 Play
» اچ تی سی Wildfire E3 lite
» اچ تی سی Wildfire E plus
» اچ تی سی Desire 22 Pro
» اچ تی سی Wildfire E3
» اچ تی سی Desire 21 Pro 5G
» اچ تی سی Desire 20+
» اچ تی سی Wildfire E2
» اچ تی سی U20 5G
» اچ تی سی Desire 20 Pro
» اچ تی سی Wildfire R70
» اچ تی سی Desire 19s
» اچ تی سی Exodus 1s
» اچ تی سی Wildfire X
» اچ تی سی U19e
» اچ تی سی Desire 19+
» اچ تی سی Desire 12s
» اچ تی سی Exodus 1
» اچ تی سی U12 life
» اچ تی سی U12+
» اچ تی سی Desire 12+
» اچ تی سی Desire 12
» اچ تی سی U11 Eyes
» اچ تی سی U11+
» اچ تی سی U11 Life
» اچ تی سی U11
» اچ تی سی One X10
» اچ تی سی U Ultra
» اچ تی سی U Play
» اچ تی سی Desire 650
» اچ تی سی 10 evo
» اچ تی سی Desire 10 Pro
» اچ تی سی Desire 10 Lifestyle
» اچ تی سی Desire 628
» اچ تی سی Desire 830
» اچ تی سی One S9
» اچ تی سی 10 Lifestyle
» اچ تی سی 10
» اچ تی سی Desire 825
» اچ تی سی Desire 630
» اچ تی سی Desire 530
» اچ تی سی One X9
» اچ تی سی One M9s
» اچ تی سی Desire 828 dual sim
» اچ تی سی One E9s dual sim
» اچ تی سی Desire 728 dual sim
» اچ تی سی One A9
» اچ تی سی Butterfly 3
» اچ تی سی One M9+ Supreme Camera
» اچ تی سی Desire 520
» اچ تی سی Desire 526
» اچ تی سی One ME
» اچ تی سی One E9
» اچ تی سی Desire 820G+ dual sim
» اچ تی سی One M9+
» اچ تی سی One M8s
» اچ تی سی Desire 626G+
» اچ تی سی One E9+
» اچ تی سی Desire 820s dual sim
» اچ تی سی One M9
» اچ تی سی Desire 826
» اچ تی سی Desire 526G+ dual sim
» اچ تی سی Desire 320
» اچ تی سی Desire 620G dual sim
» اچ تی سی Desire 620 dual sim
» اچ تی سی Nexus 9
» اچ تی سی One M8 Eye
» اچ تی سی Desire Eye
» اچ تی سی Desire 612
» اچ تی سی Desire 820
» اچ تی سی Desire 510
» اچ تی سی One M8 for Windows
» اچ تی سی Butterfly 2
» اچ تی سی One Remix
» اچ تی سی One M8 Dual Sim
» اچ تی سی Desire 516
» اچ تی سی One E8
» اچ تی سی One mini 2
» اچ تی سی Desire 616
» اچ تی سی Desire 816 Dual SIM
» اچ تی سی Desire 210 dual sim
» اچ تی سی One M8
» اچ تی سی Desire 626
» اچ تی سی Desire 816
» اچ تی سی Desire 610
» اچ تی سی Desire 310
» اچ تی سی Desire 501 dual sim
» اچ تی سی Desire 501
» اچ تی سی Desire 601 dual sim
» اچ تی سی Desire 700 dual sim
» اچ تی سی One Max
» اچ تی سی Desire 601
» اچ تی سی Desire 300
» اچ تی سی Desire 500
» اچ تی سی One Mini
» اچ تی سی 8XT
» اچ تی سی Butterfly S
» اچ تی سی Desire 200
» اچ تی سی One Dual Sim
» اچ تی سی Desire 600 dual sim
» اچ تی سی Desire P
» اچ تی سی First
» اچ تی سی One
» اچ تی سی Desire U
» اچ تی سی Butterfly
» اچ تی سی Desire 400 dual sim
» اچ تی سی DROID DNA
» اچ تی سی One SV
» اچ تی سی Desire SV
» اچ تی سی One VX
» اچ تی سی One X+
» اچ تی سی Windows Phone 8S
» اچ تی سی Windows Phone 8X
» اچ تی سی Desire X
» اچ تی سی Desire VT
» اچ تی سی Desire VC
» اچ تی سی Desire V
» اچ تی سی Desire C
» اچ تی سی J
» اچ تی سی One V
» اچ تی سی One S
» اچ تی سی One XL
» اچ تی سی One X
» اچ تی سی Velocity 4G
» اچ تی سی Titan II
» اچ تی سی Vivid
» اچ تی سی EVO Design 4G
» اچ تی سی Sensation XL
» اچ تی سی Sensation XE
» اچ تی سی Jetstream
» اچ تی سی Rhyme
» اچ تی سی Radar
» اچ تی سی Explorer
» اچ تی سی Amaze 4G
» اچ تی سی Titan
» اچ تی سی Panache
» اچ تی سی Status
» اچ تی سی Sensation 4G
» اچ تی سی Sensation
» اچ تی سی Flyer
» اچ تی سی HD7S
» اچ تی سی Incredible S
» اچ تی سی ChaCha
» اچ تی سی Salsa
» اچ تی سی Wildfire S
» اچ تی سی Desire S
» اچ تی سی Merge

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 801 تا 900 از مجموع 907 مورد

mahdi g در تاریخ : 1394/3/27

از ام 9 خیلی بهتره
من تو یک ساعت بازی و وبگردی ک باهاش کردم فقط 8 درصد کم شد که برام خیلی راضی کنندس
فقط هنوز ی کم داغیش اذیت میکنه البته بگم خیلی کمتر از ام 9 هستش

mahdi g در تاریخ : 1394/3/27

دادا گرمیش هنوز ی کم زیاده ولی از ام 9 کمتره
الان ک هوا 33 درجش دمای گوشی شده 37
در مورد هنگی هم من چیزی ندیدم کلا اچ تی سی اهل هنگ کردن نیست اینم ک غوله برا خودش

مهدی ص در تاریخ : 1394/3/26

سلام دوست عزيز ، مبارك باشه
١: باطريش در حالت وبگردي و مكالمه و موسيقي اونم در حد عادي چقدر دوام مياره؟ چون باطري برام اولين و مهمترين فاكتور هست ؟
٢: دوربينش به نسبت ام ٩ چطوره ، آخه يه مقدار تاري ميگن تو ام ٩ هست؟
٣: مشكل واي فاي بطور كامل حل شده يا نه مثل ام ٩ بايد منتظر آپديت جديد باشي؟
٤: مشكل داغي برطرف شده يا نه ؟
٥: ابعادش رو كاغذ كه از ام ٩ بزرگتره ، ام ٩ رو تو دست گرفتم سايزش عالي بود آيا اين مدل هم با توجه به ابعادش كه بزرگتره خوش دست هست و تو دست راحت ميشينه و با يه دست راحت ميشه باهاش كار كرد، آخه سايز هم خيلي خيلي زياد برام مهمه. ببخشيد زياد شد، ممنون ميشم اگه دقيق جواب بدين آخه ميخواستم ام ٩ بخرم ولي حالا كه ديدم اين به ايران اومد دودل شدم موفق باشي

آرمان م در تاریخ : 1394/3/26

سلام

مبارک باشه دوست عزیز :)

فینگرپرینتش فکر میکنم از آیفون ها و اس 6 سریع تر باشه :)

زود باهاش ور برو و حاصل تجربیاتت رو بیا این جا با ما هم به اشتراک بذار.

با همون ام8 که داشتی مقایسه کن و توضیح بده.

hamed m در تاریخ : 1394/3/26

سلام
من چون مقداری درباره این گوشی و پردازنده اون بررسی کردم به نظرم رسید چند نکته رو بگم.
شکی در این نیست که GPU این گوشی نسبت به M9 ضعیفتره. این موضوع به طور خاص برای افرادی که بازی‌های خیلی سنگین و جدید را بازی می‌کنند ممکنه خودش رو نشون بده. اما درباره LPDD4 جالبه بدونین که مدیاتک در SoC جدیدش که قراره امسال بیاد هم همچنان از LPDD3 استفاده می‌کنه. iphone 6 هم از LPDD3 استفاده می‌کنه. علتش هم مشخصه. گوشی در بدترین حالت هم LPDD3 براش کافیه.
اما اگر به نتایج Antutu برای گوشی M9+ در مقایسه با M9 نگاه کنید میبینید که هر دو تقریبا در حدود ۵۲ هزار هستند. و نکته جالب اینجاست که پردازنده گرافیکی M9 حدود ۲۰ هزار و پردازنده گرافیکی M9+ حدود ۹ هزار امتیاز آورده. این یعنی اگر برای شما بازی‌های سنگین گرافیکی اهمیتی نداره گوشی M9+ در بقیه موارد نزدیگ به ۱۱ هزار امتیاز از M9 بالاتره! به عبارت دیگه در اجرای برنامه‌های غیر سه‌بعدی M9+ به مراتب قوی‌تر عمل میکنه.
درباره باتری هم طبق چیزی که من در بعضی سایت‌های خارجی دیدم مصرف باتری هر دو گوشی تقریبا یکسانه. در بعضی جاها SOT برای M9+ حدود ۴ ساعت نیم تا ۵ ساعت گزارش شده. این عدد برای M9 حدود ۴ ساعته. علت این موضوع هم باز برمیگرده به مصرف پایین پردازنده مدیاتک در مقایسه با Snapdragon 810.

hamed m در تاریخ : 1394/3/26

سلام
تبریک می‌گم گوشی جدیدتون رو. از همه نظر فوق‌العاده است. اما تنها نگرانی من داغ کردنه.
ممکنه بیشتر درباره داغ‌کردن توضیح بدین؟ نسبت به M8 چطوریه؟ در حالت عادی و هنگام کار با اینترنت چقدر داغ یا گرم میشه؟

بابک ا در تاریخ : 1394/3/26

سلام مهدی جان
میشه در مورد کیفیت ساخت گوشی و رنگ بندی گوشی نسبت به ام 9 برامون توضیح بدی
اخه ام 9 من که دادم به خواهرم رنگ طلایی دور گوشی چندان عمیق نیست و لبه های رنگ طلایی داره رنگشون میره
کلا در مورد گوشی بگوو سنگین ترین بازی ها رو راحت اجرا کردی؟
صفحه نمایش وضوحش از ام 9 خیلی بهتره و در اخر باتری چطوره
راستی گوشی رو از کجا خریدی و با چه قیمت
ممنون میشم پاسخ بدی

saeid m در تاریخ : 1394/3/26

سلام mahdi g خواستم بدونم شاردهی چطوره؟؟ تا چه مدت شارز نگهداری میکنه؟؟؟؟؟
تو نگه داشتن شارز از m9 بهتره یا نه؟؟؟؟؟؟ با تشکر

mahdi s در تاریخ : 1394/3/26

سلام
آرمان جان راهنماییم کن،.
بین m9و m9+ گیر کردم
کدوم رو بگیرم

sina s در تاریخ : 1394/3/26

داداش قربون دستت ....یه 3 4 رووزی تا میتونی ازش کار بکش و برنامه های سنگین اجرا کن ببین مشکل داغی هنگی هر چیزی که دیدیرو بگو قربون دستت ...دمت گرم

mahdi g در تاریخ : 1394/3/26

سلام دوستان عزیز
بالاخره خریدمش
فقط در یک کلام محشره.دوستان در خریدش شک نکنید کیفیت دوربین عالی صدا عالی سی پی یو فوق العاده چندتا برنامه سنگین اجرا کردم.داغ کردنی وجود نداره
قبلا ام 9 و ام 8 داشتم فقط میتونم بگم این محشره
مخصوصا فینگر پرینتش خیلی سریعه
مشکل وای فای هم نداره
دوستان از نظر زیبایی فقط میتونم بگم حرفی ندارم ک بگم خ خ خشگله
من رنگ نقره ای با دو طلایی خریدم
انصافا اچ تی سی با این گوشیش دهن همه رو بست!
دوستان حتما بخرید باز سوالی باشه در خدمتم

meisam k در تاریخ : 1394/3/26

وقتی که ما بهترین گوشی که تولید میکنیم جی ال ایکس هستش ، پس نظر دادن درباره سی
پی یو این گوشی اشتباه محض است. اگه علمشو دارید گوشی تولید کنید خودتون

آرمان م در تاریخ : 1394/3/26

دوستان اگر این گوشی رو دوست دارید، در خریدش شک نکنید.
قطع به یقین دوربینش از M9 بهتر هست اگر هم بهتر نباشه به خاطر دوال بودن امکانات بیشتری داره. کیفیت بدنش بالاتر هست. سنسور اثر انگشت داره. صفحش بزرگتر هست و رزولوشن صفحه ی بیشتری داره.

اما معایبی هم که براش شمرده میشه، در مقایسه با ام9، به این معنی نیست که این گوشی ضعیفه، خیر صرفا به اون قدرت نیست.

اما در بحث پردازنده یک توضیحی دوست عزیزمون بابک ا بدم:

بابک جان، سی پی یو کارش به تنهایی انجام محاسبات ریاضی صفر-یک هست. معادله ای که توش قدرت سی پی یو نمود پیدا می کنه، معادله ی رم-سی پی یو-جی پی یو هست.

بذار برات یک مثال بزنم. شما یک ساختمان ساختی. آب ورودی به ساختمانت از یک لوله ی مثلا 1 اینچی داره تامین میشه. حالا اگر شما به یکی از واحد های آپارتمان یک انشعاب 6 اینچی بدی، آیا اون قدر خروجی هم داری؟ خیر، چون محدود کننده ی شما اون لوله ی 1 اینچی اول کار هست.

مثل جاده ای که یک سری قسمت هاش 6 بانده هست، یک سری جاهاش 2 بانده و یک سری جاهاش 1 بانده، آیا این جاده خروجی یک جاده ی 6 بانده رو داره ؟ خیر، خروجی یک جاده ی 1 بانده هست.

حکم این چیپست مدیا تک اینه دوست من، این سی پی یو بنچمارکش بسیار عالی هست، ولی در بحث رم داره از تکنولوژی یک نسل قبل تر استفاده می کنه، یعنی DDR3، در مقایسه با رم M9 و S6 که LPDDR4 هستن.
این چیپست، خروجی گرافیکش هم اصلا با M9 و S6 و Z3+ قابل مقایسه نیست.
با همون ام9 که مقایسه کنیم، حدود 30 درصد توان M9 رو داره، دلیلش هم بر می گرده به توان کمتر GPU، سرعت کمتر رم (نصف) و صفحه ی نمایش بزرگتر و با رزولوشن بیشتر ...

در مورد باطری متاسفانه به گفته ی کاربرای خارجی، از M9 ضعیف تر عمل کرده ...

باز هم تکرار می کنم، من خودم میخواستم این گوشی رو بخرم، ولی بعد از رونماییش، رفتم و M9 خریدم!

متاسفانه اچ تی سی روی این گوشی خیلی بد کار کرد (از بعد پردازنده)
کارش میدونی مثل چی بوده ؟ مثل این که شما بخوای یک ماشین مسابقه ای بسازی برای تورینگ، اومدی یک موتور 12 سیلندر 1000 اسب بخاری از بنز برداشتی، اما گیربکس پژو 405 رو گذاشتی روش، و لاستیک های پراید بستی زیر ماشین!

البته ضعف های ام9 هم ناگفته نماند، دمای بالا، دوربین کاملا معمولی در مود اتوماتیک (مگر مثل من خیلی اعصاب داشته باشی و همیشه خودت تنظیم کنی)، نداشتن سنسور اثر انگشت.

قطعا کلاس ام9+ از ام9 بالاتر هست که خب شاید این هم برای خیلی از دوستان مهم باشه.

انتخابتون رو انجام بدین و ازش لذت ببرین.

چیزایی که من میگم هم نظرمه، وحی منزل نیست ;)

دیگه توی تهران هم موجود شده، زودتر بخرید و تجربتون رو با ما هم به اشتراک بذارین.

ارادتمند

sina s در تاریخ : 1394/3/26

بابک عزیز مرسی از جوابت اصلی ترین مشکل این چیپست که نقطه ضعفش هست بنظر من gpu هست قبول دارم جیپست پر قدرتیه اما نه در gpu.....اینو واس کسایی میگم که گوشیو بیشتر واس بازی و گیم میخوان .100 درصد شما چون این گوشیو داشتین بهتر میدونین من دست نکرفتم و الانم که m9+ اومده بهتر میشه نظر داد اما خودمم ممکنه m9+ بردارم فعلا یه چندروزی سبک سنگین کنم اونوقته که یکیشو انتخاب می کنم ....ترس من از مشکلات احتمالی هست که هنوز خودشو روو نکرده چون دست همه نیس فعلا این گوشی و هر چی هم جستو جو میکنم مشکلاتی ازش نبوده فقط توو سایت xda خوندم یک کاربری نوشته بودکه این هم مشکل داغ شدن داره که نگفته بود در چه جدی از m9 هست البت باید کمتر باشه 100 درصد.......

Yaser S در تاریخ : 1394/3/26

یه سوال داشتم، این که این گوشی دوربینش 3Dهستش؟

babak k در تاریخ : 1394/3/26

الان بهترین سی پی یو مال سامسونگ هست نه کوالکوم این گوشی سی پی یوش از نوت 4 هم بهتره فقط همه سایتها ایرادشو باتریش گفتن که بعد از 10 دقیقه بازی از 100 درصد به 85 درصد میرسه وایراد دوم دوربین هست

بابک ا در تاریخ : 1394/3/25

سیناجان سلام
اول از هر چی خدمتت عرض کنم داداش مدیاتک ساخت چین نیست ویک شرکت تایوانی هست
در مورد قدرت من گفتم در حالتی که هر هشت هسته فعالن مدیاتک قوی تر بوده اینم لینگ این بنچمارک ها
http://www.zoomit.ir/articles/hardware/cpu/18073-mediateks-mt6795-benchmarks-snapdragon-810
بعد من خودم ام 9 جز اولین کسایی بودم که با قیمت بالا خریدم ولی لازمه بهت گرمای این گوشی بعد از کلی اپدیت همچنان بالاست
نکته دیگه اینکه اچ تی سی مجبور شده برای کم کردن دما قدرت پردازنده بیاره پایین که اینمیعنی پایین تر از مدیاتک
موضوع بعد ام9 عمر باتزی چندان رضایت بخشی نداره و با وجود اینکه گوشی مرتب داغ میشه و گرما دشمن اصلی عمر باتری و حتی باعث ضعیف شدن خود پردازنده میشه به نظرم اسنپدراگون شده مثل یک سلول سرطانی تو خود گوشی
و در اخر اینوو بگم یک پردازنده هشت هسته ای با فرکانس 2/2 اینقدر قوی هست که تا چندین سال شما رو خیلی خوب برای اجرای برنامه ها ساپورت کنه
سینا جان به نظر اینقدر این پردازنده اونجوری که تویه ذهن شما جا افتاده ضعیف نیست
یا حق

sina s در تاریخ : 1394/3/25

سلام بابک عزیز..
خواستم بگم شما با تحقیق و از کجا میفرماین که چیپست مدیاتک از کوالکام بهتره؟
اول از همه بگم من عاشق اچ تی سی هستم تاحالا گوشی لمسی بجر اچ تی سی نخردیدم ..الانم میخواستم m9 plus حتی بگیرم تا یه هفته پیش منتظر بودم بیاد اما بعد از کلی تحقیق فهمیدم چیپست مدیاتک از gpu powervr g6200 که الان در رده 8 بهترین جیی پی یو ها هست این خیلی جالب نیس از لحاظ قدرت اول snapdrogon هست دوم چیپست nvidia هست.....بشخصه m9+ رو بیشتر دوست دارم اما پرازنده خیلی ضعیفتریه نسبت به m9.خودمم میخوام تا چند روز دیکه m9 بگیرم که فط مشکل بزرگش گرما هست.....جدا از این کیفیت ساخت و طراحی های کولکام که یه شرکت آمریکاییه خیلی بهتر از مدیاتک چینیه ..باید اینو قبول کنیم فقط کولکام تووو این پردازنده یکم گند زه بخاطر گرمای بیش از حد......فقط اینم بگم من حرفاتونو تایید میکنم که وضوح صفحس بهتره بخاطر 2k بودن و داشتن حسگر و دوربین دوم در پشت..اما ملاک برای من بیشتر پردازنده گوشه که گفتم اگر براتون پردازنده مهم نیست m9+ حتما گزینه خیلی خیلی خوبیه...ممنون میشم که ج پست منو بدید آیا درست میگم یا غلط..

امیر ا در تاریخ : 1394/3/25

درود بر همه
در دوبی 2430 درهم فروخته میشه
صبر داشته باشید تا قیمت آن پایین بیاید
موفق باشید

بابک ا در تاریخ : 1394/3/24

سلام سعید عزیر
من خودم جز اولین کسانی بودم که ام 9 گرفتم ولی بعد دو هفته دادمش به خواهرم چون حقیقتا چیزی نداشت که منوو ارضا کنه
اما ام 9 پلاس صفحه Q Hd که قطعا کیفیتش خیلی بیشتر از ام 9 هست
حسگر اثرانگشت داره که به نظرم یکی از کاربردترین امکانات گوشی های امروزی هست
دوربین دوگانه که هم کیفیت عکسا رو بیشتر میکنه و هم امکانات خیلی زیادی داده به دوربین مثل فوکوس بعد از گرفتن عکس
پردازنده که واقعا مدیاتک کارش خیلی خوب بوده که همه بنچمارک ها نشون دادن که در حالتی که هر هشت هسته همزمان کار میکنن از اسنپ 810 بهتر بوده و اینکه مصرف کمتری داره و دمای گوشی هم کاملا معمولی نگه میداره
و یک نکته دیگه که تویه چند سایت خوندم(البته خودم از نزدیک ام9 پلاس رو ندیدم) گفتن که تویه ام 9 پلاس از فلز باکیفیت تری استفاده شد و رنگ پردازی قوی تری داره
و در اخر از لحاظ زیبا شناسی دوربین گرد و دوگانه ام 9 پلاس خیلی زیباتر از دوربین مربعی ام 9 هست (البته به سلیقه فرد هم بستگی داره)
خوب اینم دلایلی بود که اگه ام 9 پلاس بگیری بهتره
امیدوارم تونسته باشم کمکی برای انتخابت کرده باسم

saeid m در تاریخ : 1394/3/24

سلام خدمت دوستان.
من بین htc one m9 و +htc one m9 گیر کردم.نمیدونم کدوم بهتره.....اگر میشه راهنمایی کنید...البته با دلیل.....با تشکر

Cyberkhan C در تاریخ : 1394/3/22

دوست عزیز شما نسبت ب کشور های خارج هم مقیاس کنید سایت امازون و سایت های دیگرو نگا کنید همه بالای 2500 هستن

YASHAR D در تاریخ : 1394/3/21

کجاش مشکوکه؟!!!!!!قیمتش کاملا منصفانه و طبیعیه... این گوشی پردازندش مدیاتکه نه اسنپدراگون که گرون در بیاد....همین الان m9 رو میتونی دوروبره 1800 بخری که سخت افزارش قویتره و پرچمداره اچ تی سی هستش... این گوشی از سخت افزار ارزونتری استفاده کرده ولی صفحه نمایشش رو qhdبا سنسور اثر انگشت گذاشته که سبک و سنگین کنی در واقعیت باید هم تراز باm9 و چون جدیدتره تا حدودی دوبروبره 100 تا 200 تومن گرونتر باشه... این قیمت منصفانست ...البته در باره قیمتی که گذاشتن به نظر من هنوز خیلی زوده به این قیمت فروخته شه چون به طور کاکال وارد بازار ایران نشده.. من در یه سایتی دیدم با این قیمتme9+‌رو میفروختن نهm9+.. به نظر فکر میکنم ایشون هم منظورشونme9+ هستش چون این گوشی فعلا در این سایت درج نشده بنابراین احتمال داره در این قسمت درج آگهی زده(البته احتمال میدم شاید هم واقعاm9+ vرو داره این قیمت میده)

Cyberkhan C در تاریخ : 1394/3/21

به نظر من که مشکوکه اخه انقدر ارزون؟ 1900؟
توی خارج همین الانش 800 دلار فروخته میشه که میشه 2700 2800

بابک ا در تاریخ : 1394/3/20

سلام دوباره
دوستان به نظرتون میشه به خرید از فروشنده های شخصی تویه این سایت اطمینان کرد؟؟؟؟
اگه اره بهترین و مطمئن ترین روش برای خرید از اون ها چیه؟؟
ممنون میگم راهنمایی کنید و از تجربتون بگید

ROOZBEH O در تاریخ : 1394/3/20

پ چرا نمیاد تو بازار؟بابا پوسیدیم ازبس صبر کردیم.

آرمان م در تاریخ : 1394/3/18

بابک جان انتخاب رنگ واقعا سلیقه ای هست و خیلی قابل راهنمایی نیست!
همسر من زمانی که ام9 رو انتخاب کرد تصمیمش رو از اول روی رنگ نقره ای گرفت ولی من هر 3 رنگ رو دوست داشتم و به سختی انتخاب کردم و اخرش من هم همون نقره ای رو انتخاب کردم!

رنگ نفره ای و طلایی خیلی شبیه هم هستن، چون نقره ای هم نیمی از گوشی باز به رنگ طلاییه (اصلا اسمش گلد آن سیلوره دیگه!) و خیلی از وقت ها، گوشی پشتش هم به رنگ طلایی دیده میشه، مخصوصا توی شب به نظر میاد که رنگ گوشی کلا طلاییه تا نقره ای.

ولی خود من شیفته ی همون رنگ نقره ای خالص پشتش و طلایی صیقلی دورش هستم!

به نظر من، رنگ گلد رو انتخاب نکن، اگر میخوای گلد رو انتخاب کنی همون گلد آن سیلور گزینه ی بهتریه ... هر کسی که گوشی های مارو میبینه، از زیبایی گوشی شوکه میشه! تا الان کسی بدش نیومده یا حتی بی تفاوتی هم نشون نداده :) همه تمجید کردن :)

اما در مورد گانمتال، من خودم این رنگ رو خیلی دوست دارم، مخصوصا توی ام8 به نظرم زیباترین رنگش بود، ولی توی ام9 رنگش نسبت به ام8 تغییر کرده و برای من از جذابیتش کمتر شده.

توی فروم های خارجی هم که بری، اکثرا (بالای 60-70 درصد) رنگ سیلور رو خریدن.

این رو هم مد نظر داشته باش که کلا گوشی ام9 و هنوز که هنوزه ام8 گوشی های کمی هستن و این جوری نیست که هر روز دست کسی ببینی. حالا اگر کسی رنگی مثل گانمتال رو انتخاب کنه که دیگه احتمالا هر 6 ماه هم رنگه خودش رو دست کسی ببینه! :)

اما یک نکته ای روهم توجه کن که گوشی رو اینترنتی نخر! چون جنس بدنه ی ام9 پلاس با ام9 متفاوت هست و به گفته ی اچ تی سی مقاومتش از ام9 بیشتره که این احتمال هست که رنگ ها تینتشون اندکی متفاوت باشه پس از روی رنگ های ام9 ، ام9 پلاس رو انتخاب نکن.

عکس هم که دنیای دیگه ای داره و با واقعیت خیلی متفاوت هست. صبر کن تا دستت بگیری.

بابک ا در تاریخ : 1394/3/17

آرمان جان میشه در مورد رنگ بندی این دو گوشی توضیح بدی
چون من ام 9 نقرای و طلایی خودم رو دادم به خواهرم لبه های طلایی داره رنگش میکنه یه جورایی از لوکس بودن داره میفته
بین طلایی کامل و خاکستری موندم
طلایی یکم رنگش انگار روح نداره و مرده هست خاکستری هم که انگار مشکیه
شما یه راهنمایی بکن البته خودم تمایلم به طلایی هست ولی تا حالا ندیدم دست کسی

آرمان م در تاریخ : 1394/3/16

سلام
خواهش می کنم بابک جان، من صرفا یک علاقه مند به دنیای تکنولوژی هستم، فقط همین!
------------------
شما کاملا درست می فرمایید، من هم برای همین از لفظ "خیلی قدرتمندتر" استفاده کردم و نه از "ضعیف تر"، به طور قطع این پردازنده ی مدیاتک هم حرف های زیادی برای گفتن داره، اما با آشنایی چند ساله ای که من از اندروید دارم (وارد پنجمین سالش شدم)، بذار باهات مخالفت کنم، بازی کردن صرف فرق داره با بازی سنگین، همین الانش ام8 هم توی بازی های فول اچ دی داره کمکم به لگ میفته و تا بوده همین بوده که بعد 2 سال، توی خود محیط اندرویدهم گوشی به لگ میفته (منظور فلگ شیپ ها هستن)، خود کاربر متوجه نمیشه، همون طور که پیر شدن پدرو مادرش رو متوجه نمیشه، چون تدریجی هست! ولی خواه ناخواه این جوریه ...

من هم عرضم تنها این بود که کسانی که میخوان 3-4 سال یک گوشی رو نگه دارن به این مسائل توجه کنن حتما.

قطعا تا این گوشی نیاد دست مصرف کننده نمیشه نظر نهایی رو داد (البته توی فروم های خارجی بحث هاش هست ولی توی ایران من خودم هنوز دست کسی ندیدم)

من خودم دلم میخواست اچ تی سی امسال جای این دوتا گوشی (ام9 و ام9 پلاس) یکدونه گوشی میداد و تلفیقی از این دو بود، مخصوصا دوست داشتم که جلوی ام9 رو داشت و پشت ام9 پلاس رو و سنسور اثر انگشت رو مثل وان مکس پشت گوشی میذاشت... به نظر من سنسور اثر انگشت چندان چیز کاربردی نیست و همین الانش هم به راحتی دارم از تشخصی چهره (تراستد فیس) استفاده می کنم که سرعتش هم خیلی خوبه. ولی قطعا خیلی ها براشون ملاک هست.

در هر صورت من هدفم تنها اطلاع رسانی هست، قبلاها که این جوری نبود جیک و پوک هر چیزی رو توی اینترنت بشه در آورد،خودم خیلی خرید های اشتباه کردم، 10 سال پیش یک ام پی تری پلیر خریدم و 6 ماه بعدش مجبور شدم دوباره یکی دیگه بخرم، پرینتر بد و... ، سعی میکنم اطلاعات صحیح به دوستان و اطرافیان بدم که با چشم باز انتخاب کنن، مخصوصا این که خیلی ها فکر می کنن ام9پلاس فلگشیپ امسال اچ تی سی هست، که خب اشتباهه ... خود CEOی اچ تی سی چندبار توی مصاحبه هاش گفته ...

بابک ا در تاریخ : 1394/3/16

ارمان جان خواستم یه چیزی بگم البته جسارت نشه یه وقت شما استادی
در مورد پردازنده این گوشی بگم اینقدرا که شما گفتید ضعیف نیست و حالا حالاها تا دستکم 3 سال دیگه همه برنامه ها حتی بالاترین بازی ها رو هم به راحتی اجرا میکنه
من ام 7 داشتم ماله سه سال پیش چهار هسته 1.7 بعد از سه سال هنوز هم بهترین بازی ها رو اجرا میکنه
حالا این گوشی با cpu هشت هسته ای با فرکانس 2.2 فقط تا یک سال میتونه پابه پای برنامه های سنگین بیاد؟؟؟
تازه تمام سایت ها و بنچمارک ها نشون داده که در حالتی که تمام هسته ها فعال هستن خیلی قوی تر و بهتر از کوالکام بوده
یه چیزی که من این چندین سال متوجه شدم بیشتر این رقابت اعداد برای بازاریابی هست
حتی یه گوشی چهار هسته ای هم تا چند سال دیگه میتونه تویه اجرای بازی ها کارامد باشه
با سپاس

آرمان م در تاریخ : 1394/3/15

بنده دو هفته ی پیش در ویترین یک موبایل فروشی توی رشت دیدم، رنگ گلدش بود و قیمت هم نکردم.

دوبار هم توی همین سایت 2 فروشنده (یکی از استان هرمزگان، یکی از استان سیستان و بلوچستان) موجود داشتند که چند روزه تمام شد، قیمت هم زده بودن 2500 و خورده ای.

به زودی هم به شکل رسمی وارد ایران میشه، از نمایندگی مایکروتل خبرش رو که گرفته بودم گفته بودن اوایل خرداد که فعلا خبری نشده البته.

اگر قصد خرید سریعش رو داری هر روز نت رو بگرد، بعضی سایت ها برای فروش میذارن و زودهم تموم میشه.

آرمان م در تاریخ : 1394/3/15

پرچمدار اچ تی سی تا اکتبر ام9 هست. بعدش هم قراره خانواده ی جدیدی با طراحی جدید جایگزین خانوادهی وان بشه (منبع: CEO اچ تی سی، پریروز).

بنده 3 ماه برای ام9+ صبر کردم ولی وقتی اومد ناامید شدم و رفتم همون ام9 رو خریدم. سنسور اثر انگشت رو کاری ندارم (که ایکاش اونرو هم مثل وان مکس پشت گوشی میذاشت) ولی صفحه ی نمایش و سی پی یوی این گوشی برعکس اون چیزی که خیلی از دوستان فکر می کنن، به جای نقطه ی قوت بودن، یک نقطه ی ضعفه ...

چیپ ست مدیا تک اصلا در حد و اندازه های چیپ ست های پارسال کوال کام هم نیست.
تفاوت چیپست مدیاتک به کار رفته در ام9+ با کوال کام به کار رفته در ام9:
- GPU ی ام9 بسیار قدرتمندتر هست به طوری که توی بازی های بسیار سنگین حدود 18 fps خروجی میده در حالیکه توی ام9+ به زحمت خروجی به 7 fps میرسه (دلیل هم ضعف چیپست هست، هم صفحه نمایش بزرگتر و با رزولوشن بیشتر)

- مصرف باطری کوالکام چندان تعریفی نداره، دیگه این مدیاتک که افتضاحه! با لیتوگرافی 28 نانومتری که هم عصر با اچ تی سی sensation هست!

- عدم پشتیبانی از رم LPDDR4 که سرعتش دو برابر DDR3 هست. تفاوت این دونسل رو یک سال دیگه خریداران متوجه میشن زمانی که اندروید سنگین تر و بازی های سنگین تر اومد ...

- کیفیت خروجی صدای به مراتب کم کیفیت تر و کم حجم تر ام9+ نسبت به ام9

- سرعت به مراتب پایین تر رید و رایت همچنین در دانلود های 4g که خب در کشور ما فعلا امکانش هم نیست.

- سرعت به مراتب پایین تر شارژ باطری و عدم پشتیبانی از فست شارژ 2.

- برخلاف تصور دوستان چیپست مدیاتک از کوالکام خنک تر هم نیست و مشکلات تراتل درش به مراتب بیشتر هست، مشکل تراتل توی اسنپ810 به کلی حل شده (تمامی سایت ها چند هفته پیش نمودارهاش رو گذاشتن) ولی خبر از حل شدنش در این پردازنده ی مدیاتک نیست هنوز، واسه اون دوستانی هم که معناش رو نمیدونن=کند شدن گوشی با هر چه استفاده ی مداوم بیشتر، یعنی به طور مثال توی بازی هر چه بیشتر بازی کنین، توان چیپست کمتر و کمتر میشه.

وجزییات ریز دیگه ای که فقط و فقط متعلق به ضعف های پردازنده ی ام9+ در برابر ام9 هست و کاری به سایر بخش هاش ندارم...

نکته ی جالب ماجرا این هست که تنها نقطه ی قوت این چیپست مدیاتک در برابر کوالکام در پشتیبانی از فیلم برداری با fps های بالاتربوده که اون هم در ام9+ وجود خارجی نداره که احتمالا سنسوردوربین ساپورت نمی کنتش !

و درنهایت قیمت خیلی بیشتر ام9+ در برابر ام9 ...

در هر صورت کسانی که مدت یک سال گوشی رو نگه میدارن، گزینه ی مناسبی هست. ولی برای من که گوشیم رو حداقل 3 سالی نگه می دارم (مگر این که خراب بشه) و سایر عزیزانی که همین قصد رو دارن، حتما روی مواردی که گفتم مطالعه کنن. اگر هم شبهه ای دارین یا فکر می کنین جاییش رو از خودم در آوردم بگین تا منبع بدم.

آرمان م در تاریخ : 1394/3/14

اولا که همین دیروز ساعت 8 شب اچ تی سی گوشی وان ام ای رو معرفی کرد که ناقض حرف شماست...

http://www.phonearena.com/news/HTC-One-ME-officially-announced-as-the-worlds-first-smartphone-powered-by-MediaTeks-Helio-X10-processor_id70046

شما فرمودید که وان ام9 پلاس با پردازنده ی کوالکام به صورت جهانی عرضه خواهد شد، که عرض کنم خدمتتون که خیر، این طور نیست. اچ تی سی رسما اعلام کرده که اواخر 2015 سری جدیدی از گوشی هارو قرار هست عرضه کنه که فلگ شیپ های بعدی خواهند بود و به احتمال زیاد سری وان آخرین سال فلگ شیپ بودنش رو داره تجربه می کنه.

http://www.phonearena.com/news/HTC-CEO-a-hero-phone-arriving-in-October-next-flagship-to-be-completely-redesigned_id70069

دوما، حرف شما دقیقا تایید حرف من هست! بنده عرض کردم، همون طور که آیفون به صورت شخصی وارد میشه، ام 9 پلاس هم همین الانش به صورت شخصی وارد شده و تک و توک داره به فروش میرسه (با قیمت حدود 2500، بدون گارانتی)، هر کسی هم که گوشی رو وارد کنه، همون نسخه ی مدیاتک هست ...

سوما، بنده فارسی سرچ نمی کنم، شما میتونین تشریف بیارید فروم XDA، با اسم کاربری Sea Skipper در خدمت شما هستم.

-------
این چه طرز صحبت کردنه ؟
شما یک ادعایی کردید و بنده هم مدرک خواستم، شما ادعای جدید میارید که دوست من داره گوشی وارد می کنه ؟! خب گیرم که بکنه!
...

amir n در تاریخ : 1394/3/14

اون اقایی که گف . ساعت بازی کردم با نور بالا و از 80%شد 65% ایا داشتی با نوکیا1100بازی میکردی؟
اصلا والا جور در نمیاد
راستی دوربین ام9که بد ضعیف بود امیدوارم این بهتر باشه
در ضمن super lcd3 هم ازips lcd الجی و هم ازamo led سامسونگ کم خواهد اورد اما باز کیفیتش فوق العادس مسلما.
دوستی هم گفته بود سامسونگ فقط صفحش هوبه باور کن من اصلا طرفدار سامسونگ نیستم اما حرفت واقعا اشتباهه

amir n در تاریخ : 1394/3/14

شک نکنید پرچمدار اچ تی سی همین m9+هستش همونطوری که دوستان فرمودند اچ تی سی خیلی زود به اشتباه خودش پی برد و از پردازنده مدباتک استفاده کرد البته من اطلاع دقیقی ندارم راجبه اینگه نسخه جهانی خواهد شد یا نه اما این گوشی بسیار از ام9 بهتره اچ تی سی با تلاش فراوان و اپدیت های خود سعی کرد 810 رو مهار کنه اما کوالکوم اونقد خراب کرده ک با اپدیت نشه درستش کرد
اگر ام9 پرچمدار بود اچ تی سی هرگز نمیومد یه گوشی با چنین قدرت فراوانی رو به بازار بفرسه تا کار پرچمدارش رو خراب کنه
امسال کوالکوم واقعا کار شرکت ها رو خراب کرد اما سامسونگ ک برند اگزینوسش به بلوغ رسیده بود با قدرت ظاهر شد اما شرکت اچ تی سی که کلا تو کار مردازنده نیس یه شکست رو تجربه کرد اما با توجه ب طرفداران زیاد اچ تی سی شاید در فروش ب حد بدی نرسه اما ماه پیش بدترین ماه فروش اچ تیسی در سه سال گزشته بود
شرکت هایی مثل الجی هم که پردازنده های o Din اون هنوز به بلوغ کامل برای هدایت یه پرچمدار نرسیدن نیز مجبور به استفاده از نسل پایین تر کوالکوم ک هسته کمتر و قدرت ب مراتب کمتری داره. شد و تا حدودی تونست خودشو از بحران دور کنه. اما بعضی دوستان راجب کوالکوم بی مهری کردند یادتون باشه همین کوالکوم دوسه سال هدایت کننده پرچمدارن موبایل بوده اونم با قدرت تمام
راستی لیتوگرافی 28 نانومتری؟؟؟؟
یکم نامعقوله باز اگزینوس 7420 با لیتوگرافی 14 نانومتری از این و اسنپ808 با لیتوگرافی20 نانومتری بهتره
اما بازم نمیشه نقش خود اچ تیسی در یک پارچگیه سیستم عامل و رابط کاربریش رو از یاد برد و همه چی در عمل مشخص میشه
اما شک نکنید این در همه موارد از اس6 کم میاره اابته باید در عمل مشخص شه

babak k در تاریخ : 1394/3/14

لطفا Htc رو با samsung مقایسه نکنید اون فقط عدد وارقام هست وکارایی نداره سامسونگ بجز صفحه نمایش هیچی نداره ولی htc همه چیز داره سنسور اثر انگشتشم از همه سریعه برید نگاه کنید

Cyberkhan C در تاریخ : 1394/3/13

سلام دوستان نمی دونید دقیقا کی وارد ایران میشه؟

shahram a در تاریخ : 1394/3/13

سفارش از هند چیه دوست عزیز، این گوشی از 1 ژوئن وارد بازار خاورمیانه شده بیشتر از همون منطقه هم بزودی به ایران عرضه میشه

پوریا . در تاریخ : 1394/3/13

نمیشه همچیو گفت عزیز ... ایشالا اگر مشکلی نباشه برای تابستان میتونی خرید کنی
موفق باشی بابک جان

پوریا . در تاریخ : 1394/3/13

بنده جواب سوالتونو خیلی واضح دادم ...
اگر فک میکنی شما راست میگی ... در مورد عرضه جهانی چند ماه صبر کن متوجه میشی ...
سفارش داده شده توسط دوستای نزدیک من از هند عزیز ... عرضه با گارنتی هم توسط شرکت یاس شروع میشه ...

آرمان م در تاریخ : 1394/3/12

جواب سوال من این نبود
شما فرمودین که عرضه ی جهانی داره (با اسنپدراگون 810) و من هم گفتم مدرک ؟

حتی اگر فقط مختص چین هم بود، باز هم به ایران میومد، همون طور که آیفون ها هم عرضه ی رسمی به ایران ندارن ولی سالانه ده ها هزار آیفون وارد ایران میشن.

بنده اخبار همه ی سایت های معتبر داخلی و خارجی رو هر روز چک می کنم، سایت خود اچ تی سی روهم چک می کنم.

لطفا خبرسازی نفرمایید.

بابک ا در تاریخ : 1394/3/11

پوریا جان من خودم ام 9 گرفتم ولی برای اینکه این گوشی رو بخرم فروختم
میشه بگی منبع شما از کجاست که گفتید 2000 تا ام 9 پلاس سفارش شده چون من هیچ جایی ندیدم این مطلبوو

پوریا . در تاریخ : 1394/3/11

ی سرچ معمولی بزنی توی هر جستوجوگری متوجه میشی .همه سایتا ایرانی هم با ذکر منبع مطرح کردن ... مثل zoomit یا ... شما ام 9 خریدی مبارکه ... ولی وقتی از خیلی چیزا خبر نداری اطاعات غلط نده 2000 تا سفارش شده برای تست قراره وارد تهران شه .... بدون گارانتی ... بازار خوب باشه افزایش داده میشه ... موفق باشی عزیز

آرمان م در تاریخ : 1394/3/10

دوست عزیز منبع حرف شما چیه ؟!
خود اچ تی سی اعلام کرده فلگشیپ امسالش ام 9 هست و ام9 پلاس عرضه جهانی نداره (توی بعضی کشورهای خاص به فروش میرسه) کما این که داشته باشه یا نداشته باشه در هر صورت انتخاب من ام9 بود، بنابه این دلایل :

من مدت ها برای رونمایی این گوشی صبر کردم ولی وقتی مشخصاتش رو دیدم قیدش رو زدم و یک ماه پیش ام9 خریدم.
اگه چیپستش کوالکام بود (اسنپدراگون 810)، رمش LPDDR4 بود و باطریش بهتر بود در خریدش شک نمی کردم.
چیپ ست مدیاتک مصرف باطری بیشتری داره و برای کسایی که میخوان با گوشی بازی کنن یا مثل من گوشی رو قراره 3-4 سالی نگه دارن، بدونن که اصلا در حد و اندازه های snapdragon 810 نیست.
حتی خروجی صدای ام 9 پلاس هم از ام9 به لحاظ کیفیت پایین تره، چون بازهم چیپست مدیاتک گل کاشته ...
اما کسایی که حتما میخوان گوشیشون صفحه ی کیو اچ دی و سنسور اثر انگشت داشته باشه، مبارکشون باشه.

پوریا . در تاریخ : 1394/3/6

دوست عزیز .... همین الان در هند - چین - مالزی عرضه شده ... بزودی وارد ایران و کل اسیا میشه ... برای کشورهای غربی با پردازنده اسنپدراگون 810 پاییز عرضه میشه .

Morteza A در تاریخ : 1394/3/3

سلام بچه ها خواهشا راهنمایی کنید بین این دو گوشی موندم نمیدونم آیفون 6 بگیرم یا اچ تی سی وان ام 9 پلاس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بیشتر دوربین گوشی برام مهمه و شیک بودن خواهشا راهنمایی کنید مرسی

بابک ا در تاریخ : 1394/3/1

سلام به همه
کسی از دوستان نمی دونه این گوشی دقیقا کی وارد بازار میشه؟؟

mohammadamin s در تاریخ : 1394/3/1

تفاوت دوربین اس6 و ام 9 تو روز خیلی معلوم نیست چون دوربین با کیفیت 13 هم تو روز خوب عکس میگیره تفاوتی ک این دو دوربین تو کیفیت دارتند تو عکس برداری تو شب معلوم میشه که نور کم باشه و تو شب اس 6 خیلی بهتر عکس میگیره

بابک آ در تاریخ : 1394/3/1

کسی میدونه این کی وارد بازار ایران میشه؟

مهدی ص در تاریخ : 1394/2/31

سلام ، دوست عزيز لطفاً اطلاعات نادرست نده بهتره بري و از نزديك با هر دو گوشي كار كني و حداقل يكي از دوستان تون خريده باشه بله قطعاً ميگم كه باطري اس ٦ واقعا مشكل حاد داره و مشكل مديريت حافظه هم همچنان هست و حتي با آپديت حل نشده پس پولتون رو هدر نديد

مهدی ص در تاریخ : 1394/2/31

سلام دقيقاً بنده هم همين رو در كامنتم اشاره كردم ولي به نظر بنده كه چندين بار با هاش كار كردم دوربين m9 با s6 فرقي نداره و تقريباً ميشه گفت در يك رده هستن اگه تشريف ببريد تو مغازه كار كنيد دقيق متوجه ميشيد بهر حال ممنون كه دوستان رو راهنمايي ميفرماييد

امیر حسین ه در تاریخ : 1394/2/30

سلام به دوستان ... s6از لحاظ نگه داری شارژ باتری پردازنده صفحه نمایش و مخصوصا دوربین از m9 قوی تره ... اگه اچ تی سی بخواد از خودش یه گوشی بزنه با سامسونگ قابل مقایسه نیست خدایی m9 سخت افزارش کپی z3 نیست ... m9 زد بعد m9+ زد بازم در مقابل s6 کم اوردن

محمد ا در تاریخ : 1394/2/30

سلام اقا امیر من خودم وان مکس دارم.فکر کنم اولین گوشی اچ تی سی که حسگر داشت one max نبود که تو سال 2013 اومد??????????????????????????

محمد ا در تاریخ : 1394/2/30

سلام.
دوربین اس 6 از m9بهتره.
دوربین جلو m9 خیلی بهتر است .
به نظر شخصی من 441p خیلی بهتر از 574 سامسونگ است چون تراک پیکسلی با چشم معلوم نمیشه و فقط باعت داغ شدن و مصرف بیشتر باتری میشه
m9داغ نمی کنه با اپدیت هایی که براش لومده می توتین توی سایت اپارات ببینید

مهدی ص در تاریخ : 1394/2/30

آقا بنده كسي رو مجبور به خريد مدل خاصي نميكنم ولي اگه تشريف ببريد از نزديك چند بار حداقل هر بار دو ساعت با s6 كار كني متوجه ميشي بنده چي ميگم ضمن اينكه اين مدل تو بازار هم براي همه مسجل شده كه اگه تو هيچ چيز مشكل نداشته باشه تو باطري واقعاً بد بد عمل كرده و عملاً روزي دو بار شارژ ميخواد باقي اشكالات هم بماند ...

iman s در تاریخ : 1394/2/30

دوست عزیز تمام حرفای خودمو خلاصه میکنم و خیلی راحت بهت قول میدم که اچ تی سی خیلی بهتره.از این موارد مشابه زیاد بوده و هست.قطعات بالا بدون رابط کاربری خیلی خوب و قوی یعنی هیچ.همین الانشم آیفون با قطعات پایینتر سرعتش بیشتره چون سیستم عامل و رابط کاربیش قویتر و بهتر و ....هست.
درباره اچ تی سی هم همین مطلب صدق میکنه.مطمئن باشین وان ام+ گزینه خیلی بهتریه

مهدی ص در تاریخ : 1394/2/28

شما اگه يه نگاه به سايت هاي معتبر بندازي ميبيني كه اين گوشي و m9 خيلي از همه نظر چه دوربين و چه صفحه نمايش و ظاهر و پردازنده و نگهداري بيشتر شارژ باطري خيلي بهتر از s6 عمل كرده ...

مجید م در تاریخ : 1394/2/25

سلام دوستان عزیر میشه یه مقایسه ای بین m9+ و elephone vowney انجام بدین ممنون میشم

علی م در تاریخ : 1394/2/21

دوست عزیز
مطمئن باش ام 9 از این گوشی خیلی بهتره هم از لحاظ گرافیکی هم از لحاظ سی پی یو. مشکل وای فای و داغ شدن با آپدیتی که اچ تی سی فرستاده کاملا حل شده. نگران این مشکلات نباش همونجا تو مغازه می تونی وای فای رو چک کنی. اگه می خوای یکی از این دو تا رو بخری من ام 9 پیشنهاد می دم. شک نکن.

مهدی ص در تاریخ : 1394/2/20

با سلام خدمت دوستان گلم ، خواستم بدونم منتظر باشم تا اين مدل بياد و يا همون m9 رو خريد كنم آخه از دوستان شنيدم كه دو ايراد داغ شدن و واي فاي در اين گوشي وجود نداره و اينكه از نظر سخت افزاري و سرعت عمل خيلي بهتر شده ، ممنون ميشم اگه زودتر جواب بدين آخه بدجوري دودل بين اين دو گير كردم . بدرود يا حق

amir - در تاریخ : 1394/2/19

دوست عزیز من کاری به حرفای اون دوستمون و بعضی ادعاهای واقعا آماتوری ندارم.

ولی واقعیت اینه اگر سری ام 9 بتونه فروش داشته باشه و موفقیتی کسب کنه مطمئن باشید امسال همین ام 9 پلاس پرچمدار اچ تی سی هست نه ام 9 معمولی.

اچ تی سی بخاطر اسنپ 810 مثل اون دو تا برند دیگه ( ال جی و سونی ) ضربه بزرگی خورد.

زرنگی و حرکت هوشمندانه اش این بود که اومد سراغ مدیاتک .
در شرایط فعلی یکی از معدود کمپانیهای موفقیه که هم چیپ با معماری جدید بصورت آماده در حجم انبوه داره.

هم قبلا تجربیاتش رو روی معماریهای جدید کسب کرده ( دقیقا اونزمانی که کوالکام داشت با کلاک کریتهای باستانیش بازی میکرد و یک عده هم منطق و تجربه رو گذاشته بودن روی تاقچه مدام از این چیپهای قدیمی تعریف و تمجید میکردن مدیاتک مثل سامسونگ و های سیلیکون آینده نگری داشت و متوجه لزوم تغییرات شده بود )

دیر یا زود سونی و ال جی هم مجبور میشن بیان سراغ مدیاتک .... تا کوالکام بیاد تجربه کسب کنه و راه و چاه رو یاد بگیره احتمالا دو سه تا چیپ جدید دیگه رو خراب کرده.
( اینو برای اونایی که منتظر 820 نشستن گفتم 820 اولا فقط یک شایعه تایید نشده است و ثانیا مشکلات کوالکام تجربیه ارتباطی به مدل و شماره چیپ نداره )

کوالکام سهم بازارش هم از دست داده ( بزرگترین مشتریش سامسونگ بود که ولش کرد و فروشش حدودا نصف شد ... الان کوالکام طبق پیش بینی های قدیم فقط میتونه بازار میانرده و رده پایین رو پوشش بده )

این چیپ 6795 با اینکه لیتوگرافی 28 نانومتر داره ولی اونقدر جا افتاده هست که بدون مشکل گرما و مصرف از پس رزولوشن qhd بر بیاد و اچ تی سی انتخابش کرده
اسنپ 810 با fhd هم مشکل داشت ....
هم ال جی و هم اچ تی سی روی دو محصولی که ارایه اش کردن نهایتا حتی در رزولوشن پایین مجبور شدن قدرتش رو پایین بیارن تا قابل استفاده عملی بشه .
قبل از کاهش قدرت نسبت به اسلاف سری 800 یکم بالاتر بود.
بعد از پایین آوردن کلاک عملا در حد 800 و 801 شده !

* هر دو کمپانی نهایتا روی پرچمدارهاشون از 810 انصراف دادن
* سامسونگ پارسال این چیپ رو تستی روی نوت 4 qhd یه مدت امتحان میکرد ... مشکلات سخت افزاری رو اولین بار سامسونگ گزارش کرد و بعدم همون 805 رو روی بعضی نوت 4 ها نگه داشت از 810 عملا بهتره.

یدونه سونی فعلا با این چیپ مونده که هنوز زد 4 رو وارد بازار نکرده.
گوشی رو بدون سروصدا معرفی کرد از الان داره میگه این زد 4 پرچمدار جهانی ما نیست مال بازار داخلی ژاپنه ( پیشاپیش معلومه چیپست چی بوده که سازنده داره برای محصول خودش تبلیغ منفی میکنه )
احتمالا سونی هم دنبال یه چیپ دیگه میگرده پرچمدار امسالش رو با اون ارایه کنه حالا یا 808 ضعیف با یکی از چیپهای مدیاتک.

ضمنا مدیاتک چیپهای قویتر با جی پی یو های جدید آرم مثل مالی 780 و حتی 860 و 880 هم داره ....
با توجه به لایسنس هایی که قبلا خریده اگر بازار پرچمدارها بیان سراغش حتما چیزایی در حدود اگزینوسهای سامسونگ و kirin های هوآوی رو میتونه تحویل بده.
حالا شاید با لیتوگرافی 20 یا 16 نانومتر ولی عملا و تجربی از محصولات کوالکام حداقل تا یک سال و نیم آینده بهتره

ضمنا این دوستمون از سنسور اثر انگشت ناراحته ظاهرا در جریان نیست اولین بار اچ تی سی سال 2011 موبایل با سنسور اثر انگشت رو ارایه کرد.
این اولین گوشی دنیا با این سنسور بود.
تعصب بیجا بعضی وقتا معکوس عمل میکنه !

مهدی ص در تاریخ : 1394/2/16

سلام بنده خودم تو فروشگاه رفتم و با s6 و البته بقيه كار كردم نه يك بار بلكه چند بار ولي خودتون ميدونيد فروشنده ها اطلاعات دقيق و درست از هر نظر راجع به گوشي به ما مصرف كننده نميدن و فقط ميخوان جنسشون رو بفروشن و بهترين جايي كه ديدم ميشه اطلاعات دقيق و فني و قابل اعتماد بدست آورد همينجاست بخاطر همين بنده از شما و ديگر دوستان راهنمايي خواستم بدرود

babak k در تاریخ : 1394/2/16

سلام این گوشی بهترینه همه میگن گرافیکش پایینه مگه میخواین باهاش 3d max کار کنین یا میخواین روش Metal gear solid 5 رو بازی کنین نگران نباشید این دستگاه همه کاراتون رو انجام میده برای doodle jump و real racing اینم زیاده

ashkan f در تاریخ : 1394/2/14

شما باید بشی مدیر تبلیغات اچ تی سی با این تعریفاتت
1) هیچ گوشی پیدا نمی کنی ۵ ساعت با نور زیاد بازی کنی بعد از ۸۰ بیاد ۶۵
۲) درباره گرافیک اطلاع نداری چون gpu استفاده شده توش در حد پرچمدارای دیگه نیست
۳)از اثر انگشت خوشت نیومد چون قبلا تو اندروید سامی استفاده کرذه بود قبلشم اپل ولی اتفاقا یه ابزار واقعا پر کاربرد و راحت که تا استفاده نکنی متوجه نمیشی چقدر خوب
۴) این جوری که شما از این مدیاتک تعزیف کردی فکنم گوشی های glx با این مدیا تک حرف اول میزنه مدیا تک طبق گفته سایتا هم مشکل حرارت داره در نتیجه مصرف باطری بیشتر تو بنچ مارکام که همیشه از همرده های خودش عقب تر
۵) ولی انصافا نمیشه از کیفیت ساخته بدنه گذشت که یه فاکتور مهم تو انتخاب گوشی و کسایی که این برند استفاده می کنن بیشترشون به خاطر این فاکتور مهم
۶) دوربینای اچ تی سی همیشه کیفیت خوبی دارن ولی با یه سری بی توجهی به جزییات

مقداد م در تاریخ : 1394/2/13

خواهش مهدي جان . چنتا از بچه ها اونگوشيو خريدن مه ميتوني صفحه اس٦ بري و من كه نگاه ميكردم غير از تعريف چيزي نديدم البته اكثرشون اشاره به عمر باتري متوسط ميكردن كه قابل پيش بيني بود با نتايج . به هر حال با توجه به گوشي ارت شيكي كه داري شايد بتوني يكم صبر كني اكه اس٦ مدنظرت نبود تا امكانات بهتر بشن و بي ارزه اين دو ميليون

مهدی ص در تاریخ : 1394/2/12

با سلام دوست عزيز از بابت اطلاعاتي كه دادي ممنون . بنده هم نمي گم كه سايتهايي كه معرفي كرديد درست نميگن بلكه منظورم دقيقاً اينه كه موقعي كه گوشي اومد دوستان بصورت عملي با گوشي كار كنن و حسابي زير و رو كنن تا بتونم پولي رو كه ميخوام بدم هدر نره و مثل بعضي ايراداتي كه توي همين تستها بهش اشاره نشده و فقط دوستان با كار عملي اومدن و راهنمايي كامل كردن مثل باطري s6 كه ميگن بايد بيشتر شارژ نگه داره كه ظاهراً اينگونه نيست و يا مشكل واي فاي m9 كه البته ظاهراً اين مشكلات مربوط به نسخه هاي وارد شده به ايرانه. اينه كه بنده هم ميخوام دقيقاً از مشكلات نسخه هايي كه الان تو ايران موجوده بدونم تا پولم هدر نره و بتونم بهترين خريد رو داشته باشم وگرنه بنده هم طرفدار هيچ برندي نبوده و نيستم چون فقط و فقط يه مصرف كننده معمولي هستم كه ميخوام پولم رو كه با كلي رنج و زحمت بدست ميارم هدر نداده باشم بهر حال اگه تجربه عملي داشتيد ممنون ميشم در اختيار قرار بدين. بدرود يا حق

ROOZBEH O در تاریخ : 1394/2/11

سلام دوستان.من میخوام این گوشی را بگیرم همه چیزش واقعا عالیه فقط یه چیزیش منا به شک انداخته!تو سایت دیجی کالا نوشته که این گوشی فرمان صوتی نداره.واقعا این گوشی این مشکل را داره؟؟؟اگه این مشکل را داره برم one m9 بگیرم ولی آخه این گوشی همه چیزش بهتر از one m9 است.لطفا جواب بدید و راهنماییم کنید.ممنونم

مقداد م در تاریخ : 1394/2/11

آقا مهدي ببين در بحث راهنمايي خريد ، من نميگم شما سامسونگ رو انتخاب كن فقط قصدم كمكه و الانم شما شايد فك كني من واسم منفعتي داره از سامسونگ طرفداري ميكنم ولي خدا شاهده اولا تموم حرفا بر اساس واقعيت بوده چون نظر displaymate و dxo مگه ميشه اشتباه باشه ؟ يا مگه ميشه بعد اينهمه تاييد سايتهاي معتبر دنيا و حتي زوميت و حتي gsm خودمون ، بازم بگيم دوربين htc بهتره تا اس٦ سامسونگ يا اپل ؟؟ ثانيا گوشي بعدي من فقط و فقط نسخه پلاس آيفون امسال (منظورم سيكس پلاس نيس) هست حتي اگه نوت٥ با مشخصاتي فضايي بياد ضمن اينكه اگه زنده باشم سال ٢٠١٧ قطعا باز آيفون پلاس ميخرم و تا ٢٠١٩ قصد ورود به اندروويد ندارم پس قصدم ازين كامنت گفتن واقعيات و كمك هست . گفتي ام ٩ واسه همين مقايسه اونو با اس٦ واست ميزارم البته قبلا هم كفته بودم ولي نميدونم چرا اينقد وسواس دارم روي موضوع شما ! برتري هاي اس٦ مقابل ام٩ به اين شرح هست :
"كيفيت عكس بهتر كه همه همه همه سايتها تاييد كردن و dxo هم تازگي همينو اعلام كرده + كيفيت فيلم برداري هم در حالت ٦٠@١٠٨٠ هم ٤ك + كيفيت صفحه بهتر + مصرف انرژي كمتر صفحه نمايش + خوانايي بيشتر زير نور شديد + مينيموم روشنايي بسيار مناسب در اس٦ كه واسه كار در نور كم واقعا عاليه در مقابل عملكرد بد ام٩ در اين زمينه + روشنايي بيشتر صفحه اس٦ مقابل ام٩ + رفلكت كمتر نور + رنگهاي بسيار طبيعي تر اس٦ كه امتياز excellent گرفته مقابل ام٩ با امتياز ضعيف Poor + چيپست قويتر و كم مصرفتر كه مث ام٩ امكان داغ شدن نداره و كلاك چيپست رو مث ام٩ كم نكردن + باتري بهتر و شارژ سريعتر باتري + سرعت خواندن و نوشتن كه ۲.۷ برابر حافظه های داخلی قبلی روی بقیه گوشی ها هست شده به دلیل تکنولوژی ufs2 + سنسور اثر انگشت + وجود تثبيت كننده تصوير در اس٦" . حالا اگه شما بازم قصد خريد از سامسونگ رو نداري ، بهترين كار اينه اصلا اصلا سمت ام٩ هم نري و بهتره با گوشي فعليتون بسازي يا يه گوشي كاركرده بگيري و منتظر ام١٠ باشي بعدش اون كار كرده رو بفروشي (يا) با توجه به اينكه اسنپ٨٢٠ كه بر اساس A72 و معماري ١٤ نانومتري ساخته ميشه تا به زودي در فلگشيپها قرار بگيره ، طبيعتا htc گوشيي توليد ميكنه كه از اين اسنپ عالي بهره ببره چون ميدونه با اسنپ٨١٠ و ادرنو٤٣٠ نميتونه جلوي گوشيهايي مث زد٥ با اسنپ٨٢٠ و ادرنو٥٣٠ واسته و فروشش به شدت كم ميشه و مسلما شما اگه ام٩ بخري با توجه به اين موضوع و هم از لحاظ دوربين هم باتري و موارد فوق پشيمون ميشي . قصد من كمك بود و گفتن واقعيات چنانچه حتي اگه همين ام٩پلاس كيفيت صفحه اش و دوربينش توسط سايتهاي معتبر مث ديسپلي ميت و dxo بررسي بشه و بگن از اس٦ بهتره ، مطمين باش من ديگه نميگم اس٦ بهتره . به هر حال اميدوارم با توجه به اين قيمتها بتوني بهترين تصميم رو بگيري

Meisam Y در تاریخ : 1394/2/10

متاسفانه کارت گرافیکی پایینی داره. از HTC بعیده این حرکت واسه یه گوشی پرچمدار..!!!
البته شاید واسه عرضه توی چین اینطوری بوده و در عرضه جهانی تغییراتی بده.

عسل ع در تاریخ : 1394/2/8

واقعا تو این چند ماهی که دارم واسه پیدا کردن یه گوشی عالی از این سایت به اون سایت میرم این یکی خوشگل ترین و کامل ترین گوشیه که دیدم D:
اگه بیاد ایران حتما سه تومنی هست...‏;‏‏(‏ حیف که اینقد پول ندارم حیف D:

EMAD j در تاریخ : 1394/2/7

خدا نگاش کن شاهکاره اونم برای افراد خاص :)

محمدرضا م در تاریخ : 1394/2/4

باسلام
گوشی خوبیه ولی نمیدونم چرا با این مشخصات عالی گرافیکش انقدر ضعیفه

محمد m در تاریخ : 1394/2/4

حاشیه پایین گوشی زیاده
از اچ تی سی خوشم میاد ولی حاشیه صفحه نمایش از پایین زیاده
حاشیه بدنش خوبه فقط حاشیه صفحه نمایشش زیاده

محمد m در تاریخ : 1394/2/4

من که از گفته هات سر در نیوردم
باتری میت 7 هواوی توی فبلتها رتبه اول رو داره و توی گوشی های رتبه سوم و زد 3 ها رتبه اول تا دوم

khalaf q در تاریخ : 1394/2/3

رنگ مشکیش واقعا خوشگله با اینکه از اچ تی سی به شدت بدم میاد و چندتا تجربه تلخ ازش دارم این یکی چشممو گرفت فقط خدا کنه قیمتش نجومی نباشه

مسعود ر در تاریخ : 1394/2/3

من بعنوان یه کاربر ساده ساده با اطلاعالات تخصصی کم این گوشی رو تحلیل میکنم که نتیجه گیریم کاملا تجربیه و حاصل مقایسست. اچ تی سی یا فلان شرکت مال بابام نیست که بخوام تعصبشو داشته باشم.

در مورد سی پی یو:
بعضیا میگن مدیاتک قدرت نداره و از آدرنو و بقیه ضعیف تره و مصرف باتریش زیاده و چینیه و نامرغوبه.
من واقعا مونده بودم اینا حقیقت داره یا نه. این ریسکو قبول کردم که یه گوشی مدیاتک بخرم سی پی یوش رو امتحان کنم. اون موقع قوی ترین مدل مدیا تک فقط اوکتا 1.7 بود. یدونه htc desire 816h خریدم. همه جوره اینو امتحان کردم. بازی آسفالت 8 و رییل ریسینگ 3 و دد تو تریگر 2 و همزمان اجرا کردم. ضمنا گوشی رو گذاشتم رو دانلود و یه فایل زیپ رو همزمان اکسترکت کردم. اصلا تاثیری تو سرعت نداشت. بازیا رو خیلی خوب اجرا کرد. رو برنامه ها خیلی راحت و سریع سوییچ میکرد. مصرف باتری بالا نبود. پنج ساعت بای کردم شارژ از 80 شد 65 البته نور صفحه بالا بود. گوشی گرم شد ولی داغ نشد. دمای سی پی یو 41 درجه بود.
در کل اینو بگم که سی پی یو مدیاتک عالیه ........ من که امتحان کردم خوب جواب پس داد .... پس واسه این گوشی که اوکتا 2.2 هست خوب جواب میده

در مورد رم:
هنوز اطلاعاتی در مورد سرعت رایت و ریدینگش نمیدونم منتشر شده یا نه ولی اگه کسی میدونه بگه .... ولی مسلما باید سرعت خوبی ارائه بده .... ضرفیتشم که خوبه دیگه

در مورد دوربین:
با توجه به تجربه ی من از اچ تی سی میتونم بگم دوربینش یچیز بین متوسط و خوبه. 20 مگاپیکسل ارائه میده ولی شاید امکاناتش مثل اس 6 سامسونگ نباشه ... مثلا لرزشگیر دست و غیره. ولی از لحاض کیفیت تصویر و وضوح 100% عالیه. فیلم برداریش هم که 2160 عالیه. کلا نقطه قوت دوربین اچ تی سی فیلبرداریه. با این سخت افزار و تکنولوژی ساخت مسلما عالیه.

در مورد صفحه نمایش: اندازش 5.2 هست که تقریبا بزرگه. یکم از ام 9 بزرگتره. ولی وضوح و کیفیتش باید عالی باشه. و فکر میکنم سوپر ال سی دی 3 مصرف باتریش کمتر باشه. اینو تو گوگل سرچ کنید سوپر ال سی دی رو با آی پی اس و آمو ال ای دی مقایسه کرده.

در مورد گرافیک:
چیز زیادی نمیدونم

در مورد باتری:
ضرفیتش کمه با این قدرت سی پی یو. البته با وجود اندروید 5 و تکنولوژی ساخت جدیدش شاید بهینه تر مصرف کنه. ولی در کل گول این گوشی های 4100 میلی آمپری رو نخورید. مثل هوواوی ..... اگه بخوای این آمپر رو تو یه باتری لیتیومی جا بدی و ولتاژ ثابت باشه مقاومت میره بالا و ممکنه با شارژ زیاد باتری دی الکتریک بشه و عمرش زود تموم بشه. پس برای یه باتری لیتیومی 2800 میلی آمپر میتونه کافی باشه. درسته ضرفیتش کمه ولی بیشتر عمر میکنه.

در مورد سنسور اثر انگشت:
من که خوشم نیومد .... خیلی مسخرست .... اصلا بهش نمیاد .... آخه این سوسول بازیا و جنگولک بازیا چیه.....

در مورد جنس بدنه و کیفیت ساخت و استحکام. اچ تی سی حرف اولو میزنه. حالا خوش دست بودنش به کنار .... گوشی محکمیه و اگه از 3متر بیوفته صفحش تازه میشکنه .... پشت اچ تی سی ام ناین فلزیه ولی خیلی زود خش برمیداره .... خیلی راحت .ولی تو ضربه مقاومه.

در مورد ارائه ی وظیفه (مالتی تسکینگ) :
ما یه مقایسه صورت دادیم. ام8 و اس6 و آیفون6 .... ام8 و سوییچ کردن برنامه ها حرف اولو میزد. اس6 تو سرعت حرف اولو میزد. آیفون یچیز بین این دوتا بود.
حالا ام9 پلاس از ام8 خیلی سرتره .... پس قدرتش ا آیفون و اس6 بالاتره با این سی پی یو هشت هسته ای 2.2 ........

در کل واقعا گوشی عالی ایه .......
بیاد به احتمال زیاد بالای دو و نیم میشه قیمتش.

sina n در تاریخ : 1394/2/2

HTC ترکونده
بهترین گوشی ای که تا حالا دیدم.

reza f در تاریخ : 1394/2/2

سلام دوستان نکته ای رو راجع به این گوشی بگم. پردازشگر گرافیکی این مدل powervr g6200 متاسفانه خیلی مدل قدرتمندی نیست و 90 گیگافلاپس قدرت پردازشی داره با فرکانس 700 مگاهرتز که در مقابل ادرنو 430 با 380 گیگافلاپس واقعا عقب تره. الان ملت همیشه در صحنه میان میگن نه و فلان و ... ولی همینه که هست gpu این گوشی در حد بهترینای 2013 هست نه 2015

Yaser S در تاریخ : 1394/2/2

عالیه،صفحه نمایش کواد اچ دی
اونم اچ تی سی سوپر ال سی دی
دوربین فوق العاده حتی بهتر از one M 9
پردازنده فوق العاده
سنسور اثر انگشت
اسپیکرهای فوق العاده
دیگه هیچی نمیگم خودتون بذارینش کنار یه گوشی دیگه

مقداد م در تاریخ : 1394/2/2

بله ولي با رزولوشن ٢ك و همون باتري ام٩ يني ٢٨٤٠ ميلي امپر ، نتايج باتري خيلي بدتر ميشه تا ام٩ و اگه اين چيپست بر اساس معماري ٢٨نانومتري باشه كه خيلي اوضاع بدتر هم ميشه . كلا اچ تيسي احساس ميكنه باتري يه عضو ضروري نيست

Aref L در تاریخ : 1394/2/1

پشتش از ام 9 قشنگتره ولی حیف که اثر انگشتش شبیه سامسونگه!

arash _ در تاریخ : 1394/2/1

فقط اسمش مدایاتک هست وگرنه طبق بنچمارک ها حتی توی بعضی موارد سرتر از اسنپ 810 هست
این چیپ وحشتناک قدرتمنده میتونید توی نت بگردید و به قدرت این چیپ پی ببرید

nimaCR7 R در تاریخ : 1394/2/1

وای چقد این گوشی طراحیش زیباس داره چشمک میزنه منو بگیر
موارد 801 تا 900 از مجموع 907 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا