دعوت نامه 29 اکتبر گوگل برای یک رویداد اندرویدی

نمایش خبر

تاریخ : 1391/7/29
برچسب‌ها : گوگل Google ، دعوتنامه invitation

واحد خبر mobile.ir : گوگل با ارسال دعوت نامه به رسانه ها، از برگزاری یک رویداد خبری اندرویدی در 29 اکتبر (دوشنبه 8 آبان) در شهر نیویورک خبر داد. شایان ذکر است در این روز مایکروسافت هم رویداد خبری مربوط به رونمایی رسمی از ویندوزفون 8 روی اسمارت فون هایی از نوکیا، سامسونگ و اچ تی سی را در سان فرانسیسکو برگزار خواهد کرد (). مطمئناً این انطباق زمانی تصادفی نیست، اما هدف گوگل از این کار نامشخص است.

محل برگزاری مراسم گوگل در مکانی به نام "بسکتبال سیتی" (Basketball City) خواهد بود، جایی که معمولاً برای کمپ تیم های بسکتبال و برنامه های مربوط به جوانان مورد استفاده قرار می گیرد، نه مراسم های مربوط به فناوری.

گفته می شود در مراسم گوگل از تلفن جدید ال جی – گوگل موسوم به نکسوس 4 با اندروید 4.2 یا سری جدیدی از تلفن های نکسوس گوگل با شرکای تجاری متفاوتی همچون سونی و ال جی رونمایی شود. همچنین احتمال دارد از نکسوس کیو با یک سری ویژگی های جدید هم پرده برداری شود.

Google 29 October 2012 Event

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، دعوت نامه گوگل یک نقاشی رنگارنگ از نمای یک شهر است که روی آن نوشته شده The playground is open "زمین بازی باز است". در کنار این نوشته نمایه ای از یک مایکروفون که برای جستجوی صوتی نیز به کار می رود قرار دارد که ممکن است نشان دهنده قابلیت های جدید تشخیص گفتار یا جستجوی صوتی در محصولاتی که گوگل معرفی خواهد کرد باشد. زیر این عکس هم زمان و مکان برگزاری مراسم نوشته شده است. در این دعوت نامه اظهار شده که مراسم از ساعت 9:15 صبح به وقت محلی برگزار خواهد شد.

باید منتظر بود و دید که گوگل چه شگفتی های جدیدی را به جهان ارائه خواهد داد!

منبع : Wired


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا