عرضه 30 اسمارت فون اندرویدی با پردازنده های چهار هسته ای تگرا 3 در سال جاری میلادی

نمایش خبر

تاریخ : 1391/3/6
برچسب‌ها : اندروید Android ، ساندویچ بستنی Ice Cream Sandwich ، پردازنده Processor ، انویدیا Nvidia ، نسل چهارم 4G ، چهار هسته ای Quad Core

واحد خبر mobile.ir : شرکت انویدیا که به تازگی و با معرفی پردازنده های سری Tegra وارد بازار اسمارت فون ها و تبلت ها شده، خبر از موفقیت پردازنده Tegra 3 -- جدیدترین پردازنده این شرکت با 4 هسته پردازشی -- داده و اعلام نموده که در سال جاری میلادی، بالغ بر 30 اسمارت فون با پردازنده های Tegra 3 به بازار عرضه خواهد شد.

در این خبر که توسط مدیر کل بخش موبایل Nvidia آقای Mike Rayfield در نشست سالانه سرمایه گذاران این شرکت بیان شده، به قیمت رقابتی این اسمارت فون ها نیز اشاره گردید و این نکته مورد تاکید قرار گرفت که 13 عدد از این تعداد اسمارت فون ها، دارای قیمت Transfer زیر 300 دلار خواهند بود و این در حالی است که محصولات عرضه شده با پردازنده 2 Tegra، که تعداد آنها تا به امروز به 15 عدد رسیده، از چنین قیمت رقابتی برخوردار نبوده‌اند.

Nvidia road Map

شرکت انویدیا به تازگی اولین مودم LTE خود را نیز معرفی نمود که برای شبکه LTE اپراتور AT&T مجوز استفاده گرفته است. این موضوع که نشان از اهمیت شبکه های LTE برای انویدیا دارد، ممکن است برای قدرتمندترین رقیب این شرکت در زمینه مودم‌های LTE، یعنی شرکت Qualcomm دردسر ساز شود.

البته در کنار این موضوع، شرکت انویدیا خبر از عرضه پردازنده Grey نیز داد که مانند پردازنده های سری SnapDragon شرکت Qualcomm، مودم LTE را به صورت یکپارچه در خود جای می‌دهد. این پردازنده ها که تا سال جاری میلادی وارد بازار نمی‌شوند، به گفته آقای Mike Rayfield، دارای سرعتی ورای سرعت‌های دیده شده کنونی در انتقال داده ها می‌باشند.

Nvidia road Map

شرکت انویدیا که امیدوار است بتواند با سری پردازنده های Tegra سهم بالایی از بازار پر سود اسمارت فون ها و تبلت ها بدست آورد، پیش‌تر نیز خبر از عرضه تبلت های بسیار ارزان قیمت داده و بیان کرده در سال جاری میلادی، تبلت های اندرویدی با پردازنده Tegra 3 این شرکت و با قیمت 200 دلاری به بازار عرضه خواهند شد ().
 

منبع : The Verge


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا