سرمایه گذاری اچ تی سی بر روی بیتس - کیفیت صوتی بالا در انتظار گوشی های اچ تی سی

نمایش خبر

تاریخ : 1390/5/23
برچسب‌ها : بیتس Beats ، صوتی Audio ، اچ تی سی HTC

واحد خبر mobile.ir : کمپانی تایوانی اچ تی سی در روز 11 آگوست 2011 (20 مرداد 1390) خبر از سرمایه گذاری بر روی کمپانی بیتس الکترونیکس (Beats Electronics) و همکاری استراتژیک با این کمپانی داد.

کمپانی بیتس -- مالک برند Beats By Dr. Dre -- که توسط دکتر دره -- از رپرهای معروف آمریکایی و حامی بسیاری از آلبوم های موسیقی -- و جیمی آیوین -- تولید کننده موسیقی و رئیس Interscope Geffen A&M -- تأسیس شده از کمپانی های مطرح تولید کننده هدفون، گوشی (earphones) و اسپیکر است.

کمپانی بیتس گونه جدیدی از هدفون ها را ارائه داده که به ادعای این کمپانی طیف کامل صوتی که هنرمندان و تولید کنندگان عرصه موسیقی در استودیوهای ضبط موسیقی می شنوند را می تواند بازتولید نماید. این کمپانی پیش از این با کمپانی HP در ساختن نوت بوک ها و دستکتاپ هایی با قابلیت های صوتی سطح بالا و نیز با کمپانی کرایسلر موتورز تجهیز خودرو کرایسلر 300 به وسایل صوتی با کیفیت بالا همکاری داشته است.

HTC and Beats Tie Up

تصویر بالا: سمت راست: آندره رومله یانگ ملقب به دکتر دره - وسط: پیتر چو - سمت چپ: جیمی آیوین 

کمپانی اچ تی سی با سرمایه گذاری 300 میلیون دلاری در بیتس اکثریت سهام این کمپانی را در اختیار خواهد گرفت و انتظار می رود همکاری این دو کمپانی زمینه ساز تولید گوشی های هوشمندی با کیفیت صوتی بالا توسط اچ تی سی شود. پیتر چو مدیر عامل اچ تی سی در این مورد چنین اظهار نظر نموده است: «ما بر این باوریم که همکاری استراتژیک ما کیفیت صوتی بی نظیری را برای مشتریان گوشی های اچ تی سی به ارمغان خواهد آورد. ما حساسیت بالایی نسبت به تمامی جزئیات تجربه موبایل هر مشتری داریم و صوت یک بخش مهم و حیاتی از این تجربه است.»

Beats by Dr. Dre Headphone and Erphones

تصویر بالا: نمونه ای از هدفون ها و گوشی های بیتس

تجربه کمپانی بیتس به عنوان یک برند مطرح در بین مصرف کنندگان می تواند مکمل تجربه اچ تی سی باشد. پیتر چو در این مورد می گوید: «این همکاری فرصت آموختن اینکه چگونه در صنعت موسیقی و صنعت هالیوود بازاریابی انجام می شود را برای اچ تی سی مهیا می سازد.»

با وجود سرمایه گذاری اچ تی سی بر روی بیتس این کمپانی باز هم بصورت مستقل به کار خود ادامه خواهد داد.

رقابت داغ میان تولیدکنندگان گوشی های اندرویدی -- نظیر سامسونگ، اچ تی سی، موتورولا و سونی اریکسون -- موجب شده که هر کمپانی به دنبال ایجاد مزیت های منحصر به فرد در گوشی های هوشمند خود باشد. اچ تی سی چندی پیش کمپانی Dashwire را که می تواند در زمینه خدمات ابری به ارتقاء گوشی های این کمپانی کمک نماید به تملک خود در آورد () و اینک امیدوار است که همکاری با کمپانی بیتس بتواند مزیت رقابتی دیگر را برای گوشی های خود پدید آورد.

بر اساس گفته اچ تی سی گوشی های مجهز به فناوری بیتس در پائیز امسال توسط این کمپانی روانه بازار خواهند شد.



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا