n8 صورتی هم از راه رسید

نمایش خبر

تاریخ : 1390/2/13
برچسب‌ها : Pink ، سیمبیان (سیمبین) Symbian ، سیمبیان آنا Symbian Anna ، Nokia N8 ، نوکیا Nokia

واحد خبر mobile.ir : گوشی n8 نوکیا جزو گوشی هایی است که از تنوع رنگی بسیار خوبی برخوردار است. این گوشی پیش از این در رنگ های خاکستری تیره، سفید نقره ای، سبز، آبی و نارنجی به بازار عرضه می شد اما اینک طراحان نوکیا تصمیم گرفته اند که رنگ صورتی را نیز به مجموعه رنگ های جذاب گوشی n8 اضافه نمایند.

رنگ صورتی که یکی از رنگ های پر طرفدار در میان بسیاری از خانم ها و دختران جوان است امسال توسط کمپانی Pantone به عنوان رنگ سال 2011 معرفی شده و قطعاً شاهد استفاده از این رنگ در بازار مد خواهیم بود. اضافه شدن رنگ صورتی به مجموعه رنگ های گوشی n8 را هم شاید بتوان حرکتی از طرف نوکیا برای جلب رضایت مشتریانی که بدنبال مد هستند قلمداد نمود.

Nokia N8 Colors

تصویر بالا: رنگ های پیشین گوشی n8 نوکیا

راشل بل طراح ارشد نوکیا می گوید: «به دنبال دریافت پاسخ خارق العاده به گستره رنگ هایی که ما برای گوشی n8 نوکیا در نظر گرفتیم، افزودن دامنه انتخاب ها یک گام طبیعی به نظر می رسد. رنگ صورتی با طیف رنگی تند و جذاب خود مکمل خوبی برای رنگ های اصلی گوشی n8 نوکیا خواهد بود.»

Nokia N8 Pink

تصویر بالا: گوشی نوکیا n8 صورتی رنگ

در زیر این پوسته جدید، کاربران شاهد همان گوشی 12 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط تصاویر ویدیویی HD خواهند بود. در کنار رنگ صورتی جدید کاربران می توانند از تم صورتی Little Pink Diva و برنامه ساعت  Pink Neon Clock استفاده نموده و برای دریافت آخرین اخبار دنیای مد می توانند از برنامه ELLE استفاده نمایند.

Nokia N8 Pink Apps

نوکیا در مورد نسخه سیمبیان بکار گرفته شده بر روی گوشی های n8 صورتی رنگ هنوز اظهار نظر رسمی ننموده اما ظواهر امر نشان می دهد که این گوشی به سیستم عامل سیمبیان آنا (Symbian Anna) مجهز است. طراحی مجددی بر روی آیکون های واسط کاربر این نسخه از سیستم عامل سیمبیان صورت گرفته که آنرا نسبت به نسخه های پیشین سیمبیان کاربر پسند تر نموده است. همچنین ورود متن در این نسخه بهبود یافته، سرعت مرورگر آن افزایش پیدا کرده و ویژگی های جدیدی به نقشه های Ovi آن اضافه شده است.

باید دید آیا نوکیا با این حرکت خود می تواند طیف مشتریان گوشی n8 را یه ویژه در میان بانوان گسترش دهد؟



تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا