Band 5- دست‌بند تناسب اندام جدید آنر با نمایشگر رنگی 0.95 اینچی

نمایش خبر

تاریخ : 1398/5/5        نویسنده: مریم رشنو
برچسب‌ها : پوشیدنی Wearable ، دستبند هوشمند Smart Band ، آنر Honor

واحد خبر mobile.ir : زیربرند آنر هواوی در روز 23 جولای سال جاری میلادی (1 مرداد 1398) طی رویدادی علاوه بر معرفی اسمارت‌فون‌های آنر 9X و 9X Pro از جدیدترین دست‌بند تناسب اندام خود نیز با نام آنر Band 5 رونمایی کرده است. این محصول نسل جدید آنر Band 4 به شمار می‌رود و افرادی که از نزدیک آن را دیده‌اند عقیده دارند که در نگاه اول از نظر شکل ظاهری بسیار مشابه دست‌بند قبلی است که البته برخی به‌روزرسانی‌های مهم در زمینه تناسب اندام در آن صورت گرفته است. به علاوه مهم‌ترین ویژگی این دست‌بند قیمت ارزان‌تر آن در مقایسه با نمونه پیشین است.

Introducing Honor Band 5

ابعاد دست‌بند جدید آنر 43x17.2x11.5 میلی‌متر عنوان شده و 22.7 گرم وزن دارد. آنر این محصول را در دو نمونه تولید کرده است: یک مدل استاندارد و دیگری نسخه مجهز به NFC برای پرداخت‌های موبایلی. ظرفیت باتری در این دست‌بند 100 میلی‌آمپر ساعت است و به نظر می‌رسد طبق اعلام آنر در صورت استفاده معمول تا 14 روز و در حالت آماده‌باش (یا standby) تا 20 روز دوام خواهد داشت.

آنر Band 5 همچون نمونه سال گذشته با نمایشگر لمسی رنگی با قطر 0.95 اینچ تولید شده که احتمالا با فناوری AMOLED ساخته شده است و با توجه به وضوح 240x120 پیکسل این نمایشگر، تراکم آن به 282 پیکسل در اینچ می‌رسد. صفحه‌نمایش این دست‌بند می‌تواند علاوه بر پیام کوتاه، اطلاعات متنی و notificationهای برنامه‌های پیام‌رسانی مانند WeChat و QQ را هم نمایش دهد. ناگفته نماند که امکان استفاده از watch faceهای مختلف هم در این دست‌بند برای کاربران فراهم شده است.

در محصول جدید آنر حسگر بهبودیافته ضربان قلب با استفاده از نسخه 3.5 قابلیت TruSeen (در برابر TruSeen 3.0 در نسل پیشین) به چشم می‌خورد که می‌تواند غربالگری فیبریلاسیون دهلیزی ( یا atrial fibrillation) را با دقت 97.8 درصد انجام دهد. دست‌بند تناسب اندام آنر Band 5 با تحمل فشار 5 اتمسفر تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است. همچنین می‌تواند برای ردیابی 10 فعالیت ورزشی مختلف کاربر از جمله دویدن و دوچرخه‌سواری مورد استفاده قرار گیرد. به علاوه، این دست‌بند با برخورداری از حسگر 6 محوری برای تشخیص و رصد فعالیت‌های مختلف شنا هم مناسب خواهد بود.

 

Introducing Honor Band 5

آنر Band 5 مجهز به نسخه 3.5 فناوری TruSleep برای تنظیم خواب کاربر است. بر اساس این قابلیت، دستگاه با استفاده از داده‌های قلبی ریوی در کنار طیف پویا (CPC) می‌تواند مراحل مختلف خواب، شامل خواب سبک و عمیق را ردیابی نماید و توصیه‌های شخصی برای خواب آرام ارائه دهد. یکی از ویژگی‌های جدید این محصول مجهز بودن به SpO2 همچون دست‌بندهای اخیر فیت‌بیت از جمله Charge 3 است که با استفاده از این قابلیت می‌تواند با برآورد تغییرات سطح اکسیژن خون برخی شاخص‌های مهم سلامتی، مانند وقفه تنفسی در خواب، را اندازه‌گیری کند. به علاوه، در فعالیت‌های ماجراجویانه مانند صعود به ارتفاعات هم که سطح اکسیژن خون اهمیت دارد، بسیار کاربردی است.

 

Introducing Honor Band 5

دست‌بند جدید آنر از طریق نسخه 4.2 بلوتوث به گوشی هوشمند کاربران متصل می‌شود و با دستگاه‌هایی مجهز به اندروید 4.4 و بالاتر و iOS 9.0 و پیشرفته‌تر سازگاری خواهد داشت.

 

Introducing Honor Band 5

بدنه این دست‌بند به رنگ مشکی است اما بند سیلیکونی آن در رنگ‌های مشکی (Meteorite Black)، آبی (Midnight Blue)، صورتی (Coral Pink) و سبز (Olive Green) عرضه خواهد شد. همان طور که اشاره شد، آنر دو نسخه استاندارد و مجهز به NFC برای این دست‌بند در نظر گرفته که نمونه پایه با قیمت 189 یوان (با نرخ کنونی تبدیل ارز، حدود 27 دلار) در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. نسخه دارای NFC نیز قدری گران‌تر و 219 یوان (نزدیک به 32 دلار) قیمت‌گذاری شده است. امکان سفارش این محصول از روز معرفی فراهم شده و از 29 جولای (7 مرداد) در دسترس کاربران چینی قرار خواهد گرفت. به نظر می‌رسد این محصول در ماه‌های آینده در دیگر کشورها نیز ارائه خواهد شد. 



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا