مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : اصلان ع
  • تاریخ عضویت : 1392/2/13
  • تعداد نظرهای داده شده : 71

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 71 مورد

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1398/2/24 جالب بود ممنون از بازخوردت

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1398/2/24 من خریدم. از گوشی و امکانات داخل جعبه راضیم فقط قیمتش یه ذره سنگین بود
۹.۵ میلیون خریدم بدون هیچ امکانات اضافه تر مثل گلس یا بقیه موارد. هر چی هست توی جعبه است. قاب ژله ای هم داره

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1398/2/24 ممنون از بازخوردی که دادید. برای خودم هم جالب بود که نظر شما رو خوندم و متوجه شدم دوربین نوت۹ از اس۱۰ کم نداره

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1398/2/20 من خودم دو هفته پیش که s10 توی بازار بطور کامل وارد نشده بود و میدونستم که بزودی میاد نوت ۹ خریدم اما باید دقت کنی که همه مدلهای s10 مشخصات فنی بالاتری نسبت به نوت ۹ دارن. من به دو دلیل نوت ۹ خریدم اول اینکه طرفدار سری نوت هستم ۶ ماه صبر کردم تا با قیمت فضایی نخرم از طرفی تصورم این بود که مدلهای اس ۱۰ خیلی گران میشن. بنابراین اگر طرفدار نوت نیستی و اندازه صفحه کوچکتر نسبت به نوت ۹ برات مهم نیست s10e گزینه قویتری هست. هم دوربین و هم پردازنده بهتری نسبت به نوت ۹ داره. فقط باتری نوت ۹ خیلی بالاتره.
بنابراین بر خلاف نظر دوستمون که پیشنهاد کرده بجای s10e نوت بخری من خلاف نظر ایشون رو دارم. باز هم تاکید میکنم من چون طرفدار سری نوت هستم نوت ۹ خریدم و نگران بودم که با تحریمها نتونم نوت ۱۰ بخرم. پس اگر شما طرفدار نوت هستی بخر اما اگر طرفدار نوت نیستی همه مدلهای s10 قویتر از نوت۹ هستن اگر قویتر بودن برات مهمه s10e گزینه خوبیه. فقط باتریش ضعیف تره و صفحه نمایش کوچکتری داره

Sony Xperia Z3 Plus (Z4) Sony Xperia Z3 Plus (Z4)

1395/2/22 من توصیه نمیکنم z3 بگیری. البته ظاهرا z4 هم مشکل داغ کردن داره. اما هر گوشی میخری z3 نخر. پردازنده z3 از نوع 32 بیتی هست در حالیکه الان عصر گوشیهای 64 بیتی هست. ضمنا z4 هم 64 بیتی تولید شده. بنابراین هر گوشی که انتخاب میکنی توجه کن که پردازنده 64 بیتی داشته باشه. بیش از یک سال هست که گوشیهای جدید با پردازنده 64 بیتی تولید میشن و z3 از آخرین گوشیهایی بوده که با پردازنده 32 بیتی تولید شده.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/6/19 آقا امیر درود بر تو

من دو سال پیش که برای خرید گوشی داشتم تحقیق میکردم و نهایتا نوت 3 گرفتم شما رو در این سایت میدیدم. الان هم کماکان حضور داری و راهنمایی میکنی.
جالب اینکه کامنتهایی که میذاری طولانی و مفصل هست و مشخصه که وقت زیادی میذاری. دو سال پیش هم همین کارو انجام میدادی و نظرات و کامنتهای طولانی با توضیحات مفصل می نوشتی.

درود و آفرین بر تو که بدون چشم داشت و با هدف کمک به خواننده های این سایت، این کارو داری انجام میدی. وجود انسانی مثل تو در این زمانه، از عجایب و شگفتی هاست.

پاینده باشی

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/6/19 پیشرفتهای نوت 5:
1- سبکتر از نوت 4
2- باریکتر از نوت 4 و نوت 3
3- طراحی زیبا و جنس بدنه با کیفیت که بسیار بهتر از نوت 4 و نوت 3 است.
4- برخی امکانات اضافه تر نسبت به نوت 3 و حتی نوت 4: که البته در اس 5 هم برخی از این امکانات اضافه شده بود.
5- پردازنده قویتر و کم مصرفتر نسبت به نوت 3 و 4: پردازنده 64 بیتی در مقابل 32 بیتی نوت 3
6- دوربین با کیفیت تر نسبت به نوت 3 و نوآوری های بیشتر دوربین نسبت به نوت 4
7- قلم s pen ارتقا یافته
8- دوربین جلوی با کیفیت تر نسبت به به نوت 4 و نوت 3
9- قیمت مناسب در روزهای نخست عرضه

ضعفها:
1- نداشتن نسخه 128 گیگ: البته من میدونم که بیش از 95 درصد کاربرها حتی در نسخه 64 گیگ، حافظه رو به طور کامل نمیتونن پر کنن. بنده نزدیکه دو ساله نوت 3 دارم و 32 داخل و 32 جانبی تا الان فقط 38 گیگ پر شده و 22 گیگ باقی مونده. (با توجه به اینکه کلا 60 گیگ آزاد و قابل استفاده است)
2- مادون قرمز ندارد: درسته که یک ضعف جدی هست. اما انصافا چقدر استفاده میشه؟ الان اگر در منزل وای فای داشته باشید با نصب نرم افزارهای مختلف میشه تلویزیون رو کنترل کرد.
3- کاهش ظرفیت باتری: که به دلیل باریکتر شدن گوشی هست. اما قطعا تا 2 روز برای استفاده عادی و تا یک روز در صورت استفاده های بیشتر مثل اینترنت و وت برداری و عکاسی جواب میده. البته برای بازی کردن قطعا 2 بار در روز باید شارژ بشه.
4- نداشتن رطوبت سنج و دماسنج: که با قطعیت میگم 99 درصد کاربرها از این امکانات استفاده نمیکنن و اصلا کاربرد چندانی هم نداره.

آقا مجید انصافا اگر مزایا و معایب رو مقایسه کنید و اولویت بندی بکنید باز هم میگید پسرفت داشته؟ باید بررسی کنید ببینید به طور کلی این پسرفت چقدر مهمه و برای شخص شما چه مشکلاتی ایجاد میکنه. بنده هر 4 یا 5 سال گوشی عوض میکنم اما برای کسی که سالی یه بار یا دو سال یه بار گوشی عوض میکنه فک کنم گزینه مناسبی برای خرید باشه. ضمنا برندهای دیگه مثل سونی، ال جی و اپل مگر نسبت به نسلهای سال قبل یا دو سال قبل چقدر پیشرفت میکنن؟ به خصوص سونی و ال جی که در نسلهای جدید تفاوتهای زیادی نسبت به نسلهای قبلی ندارن. من تعصب خاصی نسبت به برندها ندارم اما در مجموع فک میکنم سامی میتونه در نوت 5 از امتیاز 10، امتیاز 9 رو بگیره. اگر نه فک کنم حداقل 8.5 بشه بهش امتیاز داد.

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1393/2/17 دوستان عزیز

من یک نوت 9005 دارم. به 4.4.2 هم آپدیت کردم. جالبه بگم که یکی دو مورد مشکلی که به دلیل آپدیت داشت حل شده. مثلا مشکل در بازی PES داشت که حل شد، خود به خود!
ضمنا یکی از نرم افزارها رو هم مجددا نصب کردم مشکش حل شد.
در مجموع عملکردش بعد از آپدیت نه تنها بدتر نشده که بهتر هم شده و مصرف باتری هم کمتر شده.
داغ کردن گوشی هم در حد نرماله.
ضمنا حدود 5 ماهه که گوشی رو دارم و کار باهاش با صفحه نمایش عالیش خیلی لذت بخشه. با داشتن این فبلت دوست داشتنی حتی به آیفون هم دیگه نگاه نمیکنم. سرعت بالا و حافظه 32 گیگ هم از امتیازات این گوشی محسوب میشه.
ضمنا رامش رام اروپایی هست که خوشبختانه تا حالا مشکلی براش پیش نیومده.

موفق باشید.

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1393/1/22 با سلام خدمت آقاامیر
بنده قبلا سوالی از آقا امید پرسیدم که گفتن اگر گوشی به صورت مجاز آنلاک شده باشه مشکل پیش نمی‌آید. آیا آنلاک مجاز وجود داره؟
ضمنا گوشی من وارانتی و ناکس کانتر نینداخته و با توجه به زبان فرانسه جعبه احتمالا برای فرانسه است. از دیجی کالا خرید مش. ضمن اینکه شماره سریال رو هم چک کردم از imei.info مشکلی ندارهدو با پشت گوشی مغایرتی نداره.
در آخر بگم که سعی کردم جوابم رورو از کامنتهای قبلی شما بگیرم که نتونستم. ناگفته نماند دو هفتهدای هست که به کیت کت هم آپدیت کردم.
آیا آنلاک مجاز وجود داره؟
آیا گوشی من از اون دسته گوشی هایی است که با سیمکارت منطقه ای ایران آنلاک شدن؟

با تشکر

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/1/22 آقا حامد
شما بزرگواری، بالاخره به تعداد آدمهای روی زمین سلیقه وجود داره و سلایق در مورد موبایل هم متفاوت.

موفق باشی

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1393/1/20 دوستان عزیز
من یه گوشی نوت3 دارم. دو روزی بود که شارژ باتری گوشیم به شدت کم میشد. غیر از روشهایی مثل نصب نرم افزار مدیریت رم، بستن برنامه های غیر ضروری و کم کردن نور صفحه نمایش که حتما همه بلد هستید من احساس میکنم راهکاری هست که حداقل خودم جایی نخوندم. البته ادعا ندارم که فقط خودم کشف کردم اما اینجا میگم شاید از مشکل برخی دوستان گره ای باز کنم. توجه کنید که در این روش هم نرم افزارهای غیر ضروری رو میتونیم ببندیم که در روشهای قبلی نمیشد.
در setting گوشی به بخش general برید و بر روی battery بزنید تا صفحه جدیدی باز بشه. البته نمیدونم که در همه گوشی ها این بخش در قسمت generalهست یا نه اما بهر حال باید battery رو انتخاب کنید. در صفحه ای که باز میشه مشخص هست که هر نرم افزار یا هر بخشی چند درصد از باتری رو مصرف میکنه. من متوجه شدم که یک نرم افزار حدود 30 درصد داره مصرف میکنه که در روشهای قبلی نتونسته بودم ببندم چون اصلا در لیست نرم افزارهای باز دیده نمیشد و پنهان بود! به هر حال در شرایطی ممنکه این موضوع باعث کم شدن شارژ باتری بشه. ضمنا برای بستن اون نرم افزار باید روی اسمش انگشتتون رو نگه دارید تا صفحه جدیدی باز بشه بعد force close رو بزنید.
ضمنا یادتون نره اگر از بعضی بازیها نصف ونیمه خارج بشید و بازی در واقع فعال باشه باعث میشه که شارژ گوشی زود خالی بشه. باز بازی رو هم نیمه رها نکنید و کامل ببنندید. با این تمهیدات باتری نوت 3 اصلا کم نمیاره.

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/1/19 آقای حامد
اصلا اشباع رنگ مشکل نیست بلکه مزیته. من و خیلی از کاربرهای سامسونگ یکی از دلایل انتخابشون کیفیت بالای صفحه نمایش و رنگهای اشباع اون هست. پس این یک موضوع سلیقه ای هست که برای شما جذاب نیست اما برای ما هست. ضمنا حتما اطلاع دارید که نوت 3 با صفحه سوپر آمولد به عنوان بهترین صفحه نمایش در خیلی از مقایسه ها انتخاب شده. پس اشباع بودن مشکل نیست بلکه تا به امروز برای خیلی از کاربرها یک مزیت بوده. هر چند که از نظر من پنل ips هم خیلی خوبه.

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1393/1/16 من یک مدل N 9005 حدود 4 ماه پیش خریدم و چند روز پیش به کیت کت آپدیت کردم گوشی من رام خاورمیانه نداره تا حالا هم مشکلی پیش نیومده دوستان عزیز دعا کنید مشکلی پیش نیاد وگو شیم قفل نشه.
ضمنا تجربیات من بعد از آپدیت:
ا-فضای آزاد رم از 2/38 به 2/71 افزایش پیدا کرد.
- 2 مصرف باتری تا حد بسیار کم ونا محسوسی کمتر شده.
3 - در p ES 2012 خاصیت چند لمسی متاسفانه از بین رفته
4- برخی آیکون‌ها کمی فرق کردن.
5-در نرم افزار Gosms امکان تایپ با کیبورد از بین رفته بود که با نصب مجرد درست شد

ضمنا تجربه خودمو از این گوشی بگم که با نصب 150 نرم افراز ذره‌ای اشکال و ایراد در عملکرد این گوشی پیدا نشده و به جرات می تونم بگم بهترین گوشی حال حاضر جهانه. شاید iphonse 55 با. این گوشی قابل قیاس باشه اما با توجه به صفحه بزرگ و با کیفیت نوت 3 و امکانات بیشتر قطعا خرید نوت 3 عاقلانه‌تر هست.

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1392/12/20 امید عزیز، ممنون که برای من و بقیه اینقدر وقت میذارید و جواب میدین. منظورم از پاراگراف اول این بود که با دستورالعملی که شما یاد دادید من گوشیمو چک کردم و به این رسیدم که گوشی من طبق راهنمایی شما روت نشده.
یک سوالی هم میخوام بپرسم که شاید با توجه به جواب آخرتون به بنده بی مورد باشه اما برای اطمینان میپرسم. اولین باری که گوشی رو روشن کردم یک آپدیت اومد و نصب کردم. آیا از اینکه این آپدیت نصب شده و مشکلی هم پیش نیومده آیا میتونه تضمینی باشه به اینکه برای گوشی من مشکلی پیش نمیاد؟ البته اندروید گوشیم هنوز 4.3 هست و این آپدیت کیت کت نبوده.

این مساله ای که میخوام بگم شاید جاش در شبکه های اجتماعیه اما باید تاکید کنم که دوستانی مثل شما و امیر که وقت گرانبهای خودتون را برای دوستانتون در این محیط مجازی صرف میکنید نشون میده که ایرانی ها در عمل چقدر اجتماعی هستن و به هموطنهای خودشون علاقمند. و دوست دارن گره از مشکلات همدیگه باز کنن. شما حتی یک بار من و بسیاری از دوستان این محیط رو ندیدید اما با اشتیاق وقت میذارین و پاسخ میدین. اما چرا این اجتماعی بودن و احترام به هم رو فقط باید در محیط مجازی ببینیم و در برخوردهای رو در رو همه آدمها رو در مقابل هم؟ امیدوارم این فضای همدلی رو روزی در فضای واقعی جامعه هم ببینیم.

با تشکر

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1392/12/19 سلام به آقا امید

شما در جوابی که به من دادید گفتید اگر گوشی من قابلیت دستخط فارسی داره در صورتی روت شده است که منو هم فارسی بشه. منوی گوشی من فارسی نمیشه، تست سریال نامبر اوکی هست و وارانتی بیت و کرنل هم 0*0 هست. پس نتیجه: روت نشده.
ضمنا همونطور که قبلا گفتم مدل گوشی من 9005 با مشخصه N9005XXUDMJ7 هست و پشت جعبه و دفترچه به زیان فرانسه است. شما گفتین با این مشخصات گوشی آنلاک شده اما ممکنه مجاز یا غیرمجاز بوده باشه.
سوال من اگر تکراری نباشه و قبلا جواب نداده باشید اینه که آیا آنلاک مجاز هم داریم؟
ضمنا هنوز نگرانی در مورد قفل شدن گوشی دارم. البته از دیجی کالا خریدم و نمیدونم که دیجی کالا به این مسائل توجه کرده یا بقول شما مثل واردکننده ها و فروشنده های نامعتبر عمل کرده.

با تشکر

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1392/12/11 سلام به دوست عزیزمون آقا امید. عذر میخوام که مجددا میپرسم:
من یک مدل N9005 دارم که شماره مدلش N9005XXUDMJ7 هست و ظاهرا رام خاورمیانه روی گوشیم نصبه. لطفا موارد زیر رو مطالعه کنید:

1- اولا 3 ماهی میشه که از دیجی کالا خریدم و تا حالا که مشکل حادی با گوشی نداشتم.
2- اس ام اس فارسی رو به راحتی پشتیبانی میکنه. با قلم هم که مینویسم میشناسه. با سیمکارت ایران هم مشکلی نداشته. البته من فقط ایرانسل رو روش انداختم.
3- اما در نگاه اول همه موارد مشکوک در مورد گوشی من وجود داره. نوشته های روی جعبه گوشی فرانسه است. دفترچه راهنما هم فرانسه است. نوشته روی باتری هم غیر از انگلیسی فرانسه هم هست. ضمنا نرم افزارهای مخصوص فرانسه روی گوشی نصبه.
4- شماره سریال IMEI گوشی، با پشت گوشی زیر باتری و با برچسبهای جعبه کاملا یکسانه. البته جعبه میتونه دستکاری شده باشه اما پشت گوشی رو بعید میدونم چون یک برچسب نقره ای رنگ هست که دست نخورده به نظر میرسه.
5- تست وارانتی و کرنل رو مطابق دستورالعملی که شما گفتید انجام دادم. وارانتی ووید که شما گفتید وارانتی بیت 0x0 و کرنل هم 0x0 هست. عین عبارات زیر ظاهر شدن:
CURRENT BINARY: Samsung OFFICIAL
SYSTEM STATUS: Official
REACTIVATION LOCK: OFF
KNOX KERNEL LOCK: 0 X 0
KNOX WARRANTY VOID: 0 X 0
6- آیا گوشی من مشکل دار هست و کیت کت رو دریافت خواهد کرد؟

لطف میکنید نظرتون رو بگید.
متشکرم.

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1392/12/9 سلام به دوست عزیزمون آقا امید:
من یک مدل N9005 دارم که شماره مدلش N9005XXUDMJ7 هست و ظاهرا رام خاورمیانه روی گوشیم نصبه. لطفا موارد زیر رو مطالعه کنید:

1- اولا 3 ماهی میشه که از دیجی کالا خریدم و تا حالا که مشکل حادی با گوشی نداشتم.
2- اس ام اس فارسی رو به راحتی پشتیبانی میکنه. با قلم هم که مینویسم میشناسه. با سیمکارت ایران هم مشکلی نداشته. البته من فقط ایرانسل رو روش انداختم.
3- در نگاه اول همه موارد مشکوک در مورد گوشی من وجود داره. نوشته های روی جعبه گوشی فرانسه است. دفترچه راهنما هم فرانسه است. نوشته روی باتری هم غیر از انگلیسی فرانسه هم هست. ضمنا نرم افزارهای مخصوص فرانسه روی گوشی نصبه.
4- شماره سریال IMEI گوشی، با پشت گوشی زیر باتری و با برچسبهای جعبه کاملا یکسانه. البته جعبه میتونه دستکاری شده باشه اما پشت گوشی رو بعید میدونم چون یک برچسب نقره ای رنگ هست که دست نخورده به نظر میرسه.
5- تست وارانتی و کرنل رو مطابق دستورالعملی که شما گفتید انجام دادم. وارانتی ووید که شما گفتید وارانتی بیت 0x0 و کرنل هم 0x0 هست.
6- آیا گوشی من مشکل دار هست و کیت کت رو دریافت خواهد کرد؟

لطف میکنید نظرتون رو بگید.
متشکرم.

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1392/12/7 دوست عزیز

یک موضوعی برای من خیلی عجیبه. در قسمت setting گوشی من هم مدل گوشی رو زده N9005XXUDMJ7. اما روی گوشی من نرم افزارهای مخصوص کاربران کشور فرانسه نصب شده بود زمانی که تحویل گرفتم دفترچه راهنما و همه کاغذهایی هم که توش بود به زبان فرانسه بود. البته من با گوشیم هیچ مشکلی ندارم. تایپ فارسی با قلم و پیامک فارسی هم به راحتی ساپورت میکنه با سیمکارتهای ایران هم مشکلی نداره . اما چطور ممکنه از رام خاورمیانه برای محصولی که مخصوص فرانسه تولید شده استفاده شده باشه؟

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1392/12/7 با توجه به مشخصات گوشی s5، نمیشه گفت که این گوشی خوب نیست. عملکردش حتما بهتر از S4 خواهد بود اما من خودم به شخصه انتظار بیشتری داشتم. به خصوص سونی Z2 که اینبار با صفحه ips و رم 3 گیگ معرفی شده از همین حالا شکست s5 رو کاملا قابل پیش بینی کرده. شاید سامسونگ برای چند ماه بعد برنامه ای داره که اگر نداشته باشه سونی و ال جی در کمتر از یکسال سامسونگ رو پشت سر میذارن. اگر سامسونگ چند ماه بعد با یک محصول جدید همه دنیا رو غافلگیر کنه میشه به رمز و راز کاری که در 5 اسفند کرد بیشتر پی برد. وگرنه کارش تمومه.

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1392/10/27 ابتدای کامنت گفتم که گوشی آیفون خیلی خوبه اما وقتی کنار هم میذارید و بخصوص زمانی که صفحه نمایش رو روشن میکنید آیفون حرفی برای گفتن نداره. شواهد واقعی از اینکه آیفون دارها شگفت زده شدن آوردم . ضمنا با اینکه دستهای بزرگی ندارم اما به راحتی از نوت 3 به عنوان گوشی دارم استفاده کنم. آینده گوشی برای فبلتهاست. فکر میکنم به همین علت اپل به فکر ساخت فبلت افتاده. من هم فکر میکنم نیازی به کشدار کردن بحث نیست چون خود من الکی حرف نزدم و با دلایل و شواهد محکم کامنت دادم.

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1392/10/26 محصولات اپل خیلی باکیفیت هستن و خیلی کارایى دارن. گوشی آیفون هم که واقعا" عالیه. اما واقعیتی هست که بدون تعصب میگم. من خودم نوت3 دارم. وقتی در کنار آیفون قرار میدم. آیفون گوشی حقیرتری به نظر میرسه. بقیه ویژگی‌های نوت 3 مثل صفه نمایش بزرگ با کیفیت بالا، امکانات مالتی‌مدیا، صدای باکیفیت، قابلیت اضافه کردن کارت حافظه و تعدادی امکانات دیگه کاملا برتری نوت 3 به آیفون رو نشون میده. یکی از اولین چیزهایی که درمقایسه دو گوشی به چشم میا د جذابیت بالاتر صفحه نمایش نوت3 هست. به خصوص که بزرگتر بودن صفحه نمایش باعث میشه که آیفون از چشم آدم بیفته. حتی کیفیت و کارایی بالای آیفون باعث نمیشه که این ضعف به چشم نیا د. حتی یکی از دوستان من که آیفون داره و بسیار هم به آیفون تعصب داره با مقایسه این دو گوشی با لحنی که سرشار از ناامیدی بود از اینکه صفحه نمایش آیفون کوچیکه ناراحتی خودشو بیان کرد. ضمناً در کنار ویژگی‌های خوب نوت‌3 سرعت بالا و قدرت پردازشی خوب نوت 3 باعث شده که از انتخاب خودم خیلی راضی باشم. ضمناً کافیه دو روز با نوت 3 کار کنین .... ضمناً اندازه گوشی اینقدر مناسبه که من خودم به راحتی حملش می کنم. حتی موقع رانندگی به راحتی و بدون هندزفری با گوشی مکالمه میکنم. درآخر باید بگم از اینکه برای فخرفروشی سراغ آیفون نرفتم و برای خرید گوشی عقلانی رفتار کردم احساس رضایت زیادی دارم. ضمن اینکه همه حتی آیفون دارها زمانی که گوشی رو تو دستت می بینین چشمشون 4 تا می شه. پس اگر کسی برای کلاس گذاشتن هم گوشی رو بخره کاملاً زده به هدف، هر چند من خودم کلاس گذاشتن رو کار بیهوده‌ای میدونم. به نظر من فقط باید به امکانات و کیفیت گوشی توجه کرد که نوت 3 در این زمینه کاملا بی رقیبه."

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1392/10/9 من خودم با وای فای دانلود کردم. نمیدونم که اگر اینترنت کم سرعت باشه چطور میشه. توصیه میکنم از وای فای استفاده کنید اما حجم دانلود فکر کنم حدود 2 تا 3 مگا هست و مثلا اگر از اینترنت سیم کارت هم استفاده کنی بعید میدونم مشکلی پیش بیاد.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1392/10/8 این سه تا گوشی از نظر اندازه با هم متفاوت هستن. من خودم نوت 3 رو ترجیح میدم که صفحه بزرگتر داره. برای کارهای شما هم بیشتر به درد میخوره. ضمنا از چند لحاظ بهتر از اوناست. اولا سخت افزارش قویتر از htc one هست و one دیگه قدیمی شده. ثانیا نسبت به نکسوس بهتره چون اسلات حافظه داره. ثالثا قلم داره که در مواردی واقعا به در میخوره. به خصوص که دستخط فارسی رو میشناسه. البته اگر تحریری ننویسی! در کل خیلی شاخه.

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1392/10/8 من از دیجی کالا N9005 گرفتم. ساخت ویتنام. عالیه حرف نداره. هیچ مشکلی پیش نیومده. فقط یکبار فیلمبرداری نمیکرد. ری استارت کردم درست شد.

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1392/10/7 1- برو توی تنظیمات گوشی بعد قسمت Controls رو انتخاب کن و بعد language and input. در این قسمت و در بخش handwriting recognition بایدlanguage رو انتخاب کنی. در قسمت more language زبان فارسی رو در لیست زبانها که دقیقا به فارسی نوشته شده 'فارسی' انتخاب و دانلود کن. بعد از دانلود به لیست بالا اضافه میشه. جلوی زبان فارسی رو تیک بزن
2- در این مرحله نرم افزار اس ام اس گوشی رو باز کن. برو توی تنظیمات همین نرم افزار اس ام اس. توی قسمت تنظیمات سه بخش هست. بخش SMS/MMS رو انتخاب کن. توی این قسمت input Mode رو انتخاب کن. حالا unicode رو انتخاب کن.
از حالا میتونی از اس ام اس فارسی لذت ببری.

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1392/10/5 من دو هفته ای هست دارم.مدل 9005 دارم و در مجموع عالیه.
1- اینکه کدوم بهترها اطلا عات ندارم. برای من ویتنامه و مشکلی نداره
2-لق زدن درسته. اما به نظر من اگر بهش دقت نکنی اصلا متوجه نمیشی
3.در این مورد هم نمیدونم.اگر میخوای اطمینان داشته باشی از فروشگاههاى اصلی گارانتی های معتبر یا از سایتهای معتبر بخر
4- بلندگو ضعیف نیست. فقط تک بلندگوهست و از نظر کیفیت ممکنه در حد اچ تی سی نباشه. اما در حد یه گوشی خیلی هم عالیه. تاکید می کنم که عالی اما در مقایسه با بیتس lچ تی سی ممکنه ضعیفتر باشه.
.5 اولا چیپ 9005 اسنپدراگون 800 با سی پی یو 4 هسته‌ای 3. 2 یا گیگا و 9000 جیپ اگز نیوس هشت هسته‌ای. ثانیا 9005 سیمکارت 4G رو هم ساپورت میکنه اما9000 فقط3G رو ساپورت میکنه ثالثاً دوربین 9005 فیلمبرداری 4K داره که زیاد کاربردی نیست
6-سنسورهاخوب کار میکنن اما اسکرول هوشمند صفحات اینترنت به نظرم ضعیفه. اما بقیه سنسورها خوبن.
7 من گارانتی دار توصیه میکنم اما چون مدل 9005 گارانتی نداره از دیجی کالا خریدم.
-8 قاب پشت گوشی خیلی شیکه اما يه مدت که گوشی رو توی دست نگه مید ارم دستم عرق میکنه که زیاد خوشایند نیست. داغ کردنش هم زیاد نیست.در استفاده مداوم و بلاانقطاع باتریش فقط تا شش ساعت دووم داره. اما در استفاده عادی تا یک روز کامل دووم میاره. رادیو هم نداره.
-9علیرغم ایراد ای کوچیک به نظر من این گوشی در حد اعلاست که حتی آیفون5S بعضی قابلیتهای این گوشی رو نداره. ضمنا علیرغم بزرگیش خوشدسته خریدش شک نکن.

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/9/2 i9505
دلیل: دوربین و صفحه نمایش باکیفیت تر و پردازنده قدرتمندتر در S4 نسبت به نوت2، تمام.

البته در همین بخش در مورد LG G pro هم زیاد مطلب نوشتم و فکر میکنم که از هر دو بهتره. البته دوربین S4 از g Pro سرتره.
ضمنا برای انتخاب بین نوت2 و S4 به این نکته باید توجه کنید که صفحه نمایش s4 کوچکتر از صفحه نمایش نوت2 هست اما کیفیت صفحه نمایش s4 خیلی بهتره.

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/8/25 سلام آقا سینا

شاید بهتر باشه قبل از اینکه در مورد گوشی ها صحبت کنیم در مورد سلیقه های مختلف هم صحبت کنیم. مثلا من شخصا گوشی هایی که صفحه نمایش فول اچ دی ندارن اصلا دیگه بهشون توجه نمیکنم حتی اگر مشخصات دیگشون خوب باشه. الان توی بازار گوشی های زیر صفحه نمایش فول اچ دی دارن:
S4
note3
g2
z1
htc one
z ultra
g pro
butterfly s

اما برای سلیقه شما ممکنه صفحه فول اچ دی خیلی اهمیتی نداشته باشه. چون در زمان پخس فیلم قطعا تفاوت زیادی با گوشی های فول اچ دی نخواهند داشت. اما در حالت عادی صفحه فول اچ دی خیلی شفافیت بالایی داره.
مگا 6.3 بجز صفحه نمایش، بقیه امکاناتش خوبه اما حتی نسبت به نوت 2 نقاط ضعفهایی داره که ممکنه باعث بشه در خریدش پشیون بشی. مثلا رمش 1.5 گیگه در حالیکه رم نوت 2 دو گیگه. حافظه داخلیه مگا هم کمه و فقط 8 گیگه.
ضمنا اگر دوربین برات مهمه htc one دوربین معرکه ای نداره. از طرف دیگه s4 صفحه نمایشش از htc one بزرگتره و دوربینش هم خیلی خوبه. پس شاید htc one هم از گرینه های شما بره کنار.
امروز دیجی کالا نوت 3 رو 1900 گذاشته قطعا تا دو-سه هفته دیگه پایینتر هم میاد. به نظر من از همه گوشی ها کاملتره. از مگا کوچیکتر و خوش دستتره اما صفحه نمایش بزرگش 5.7 اینچه و فول اچ دیه. من از گوشی های اچ تی سی زیاد خوشم نمیاد چون صفحه نمایش جالبی ندارن و فکر میکنم صفحه نمایش سامسونگ خیلی بهتره. اما شاید سلیقه شما متفاوت باشه. برای همین نمیگم htc one نخر و نوت 3 بخر؛ چون سلیقه هم خیلی مهمه. اما خودم در آینده نزدیک نوت3 میخوام بگیرم و به خرید خودم هم اطمینان دارم. ضمنا اگر نوت3 نمیخریدم بجاش حتما جی پرو میخریدم.
در آخر هم یک نکته بگم و اون اینکه من شخصا به حرفهای دیگرون در مورد گوشی که دستم میگیرم توجه نمیکنم. اگر به نتیجه برسم که ال جی گوشی خوبی تولید کرده میرم و میخرم چون مهم خودم هستم و اینکه خودم باید از کار با گوشی لذت ببرم. به نظر من اگر جی پرو رو تا حالا ندیدی برو توی بازار حتما باهاش کار کن.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/8/23 دوست عزیز سلام مجدد

یادم رفت بگم که مدل N9000 فیلم برداری 4k و قابلیت 4G نداره. که الان با قیمت 1930 در دیجی کالا داره عرضه میشه. اما N9005 امکانات فوق رو داره و از نظر گرافیکی هم بالاتره. ولی چون در ایران فعلا 4G نداریم در این مورد تفاوت زیادی با N9000 نداره اما در آینده ممکنه 4k برات اهمیت پیدا کنه.
ضمنا مدل N9005 بالای دو میلیونه. پس اگر خواستی بخری باید به تفاوتها و قیمتشون توجه کنی.
اگر قیمتهایی که نوت 3 داره برات خیلی مهم نیست واقعا به نظر من در خرید نوت3 شک نکن.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/8/23 سلام دوست عزیز

مطمئن باش که تا یک سال دیگه فیلمبردای 4k هم جا میفته. دیگه ورود تکنولوژی های جدید به ایران چند سال طول نمیکشه و این هم به زودی جا میفته. این گوشی هایی که شما گفتی به نظر من در مجموع به ترتیب زیر میشه اولویت بندی کرد:
1- G pro
2- LG g2
3- HTC one
4- xperia z

این رتبه ها با سلایق مختلف میتونه تغییر کنه. مثلا اگر نداشتن شیار کارت حافظه در G2 برات مهم نباشه خوب G2 میاد رتبه اول. ضمنا دوربین G2 از G pro سرتره. پس اگر حافظه برات مهم نباشه G2 میشه انتخاب اول. البته من با دوربین G pro از نزدیک کار کردم به نظر من واقعا دوربینش اگر عالی نباشه اما میشه گفت که خیلی خوبه. یا اگر کیفیت ساخت برات مهم باشه HTC one میاد رتبه اول. اما توجه کن که از نظر سخت افزاری و سرعت پردازنده و شفافیت صفحه نمایش و همینطور دوربین G pro و G2 از HTC سرترن. xperia z رو هم که به نظر من بهش فکر نکن. همین الان دی جی کالا xperia z1 رو با قیمت 1869 داره میده که اگر به سونی علاقه داشته باشی گزینه بهتریه. حتی شاید نسبت به G2 گزینه بهتری باشه. فقط شفافیت صفحه نمایش G2 بهتره. قوت Z1 اینه که در بنچمارکها رتبه خیلی خوبی داره و از نظر سخت افزاری هم کامله. مثلا هم رادیو داره، هم شیار کارت حافظه داره، NFC و DLNA داره. اما گوشی های دیگه ای که اسم بردی یکی از موارد فوق رو نداره.
من این گوشی هارو 4 ماهه که دارم بررسی میکنم و رتبه بندی بالا حاصل چهار ماه بررسیه. این رو هم بگم که اگر در بازار بری و با رنگ مشکی G pro کار کنی عاشقش میشی. رنگ سفید Z1 هم واقعا عالیه.
اما از من میپرسی با توجه به افت قیمتی که note3 داشته، من پیشنهاد میکنم همون note3 رو بگیر. چون از نظر اندازه هم با G pro فرقی نداره. ضمنا خرید note3 آینده نگرانه تره. من خودم در آینده نزدیک note3 میگیرم. در آخر هم بگم که تنها ضعف نوت3 و جی پرو از نظر من نداشتن رادیو هست.

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1392/8/23 دوست عزیز سلام

به نظر من ZU دو تا ایراد و ضعف نسبت به G pro داره:
1- دوربینش فلاش نداره و کیفیت دوربینش در حدی نیست که سازندش میگه.
2- صفحه نمایشش نسبت به G pro ضعیفتره و شفافیت صفحه نمایش G pro بالاتره.

اما از نظر cpu و پردازنده گرافیکی ZU بالاتره و در بنچمارکها هم با فاصله زیاد از G pro جلوتره. به نظر من اگر با سامسونگ مشکلی نداری و حاضری به ZU پول بدی، بهتره note3 برداری. اما اگر بین اون دو تا موندی من خودم G pro رو پیشنهاد میکنم. دلیل من برای این موضوع اینه که تفاوت سرعت این دو تا خیلی ملموس نیست اما ضعفهای ZU خیلی تو مخه. ضمنا G pro در حدود 300 تومن ارزونتره با دو سال گارانتی ال جی.
من پیشنهاد مینکم با مشکی G pro از نزدیک کار کن واقعا معرکه است. در دیجی کالا هم کاربران G pro خیلی از این گوشی تعریف کردن. قیمتش در دیجی کالا 1555 خورده.

به درود.

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/8/23 دوست عزیز سلام

من در پیج نوت3 هم در این مورد کامنت گذاشتم و دوباره تکرار میکنم.
من در بازار موبایل ایران با نوت2 و اس 4 و همچنین LG G pro کار کردم. دقت کنید که کیفیت پایین صفحه نمایش نوت2 مربوط به رزولوشن پایین و تراکم پیکسلی کمتر این فبلته و نه تصویر پس زمینه. رزولوشن این فبلت 720*1280 هست و تراکم پیکسلی اون 267 هست. اما:
گوشی اس 4: رزولوشن 1080*1920 با تراکم پیکسلی فوق العاده 441
گوشی LG G pro: رزولوشن 1080*1920 با تراکم پیکسلی بسیار خوب 401

به نظر من s4 و G pro گزینه های بهتری نسبت به نوت2 و گالاکسی مگا هستن. اگر رادیو و قلم برات مهم نیست من s4 و G pro رو بهت پیشنهاد میکنم. البته خیلی ها از داغ کردن S4 شکایت دارن اما در خصوص صفحه نمایش، هم s4 و هم جی پرو، با اعداد و ارقامی که بالا گفتم از نوت2 سرتر هستن. ضمنا پردازنده s4 و G pro هم از نوت2 قویتره.
همچنین G pro هم با صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی خیلی خوش دسته نسبت به نوت2 بخصوص رنگ مشکی G pro خیلی عالیه. دی جی کالا با گارانتی دو ساله ال جی، قیمت 1555 گذاشته.
اگر صفحه نمایش بزرگ میخوای من شخصا G pro رو از همه گزینه های بالا بهتر میدونم حتی نسبت به s4. البته سنسورهای اس 4 رو نداره که به نظر من خیلی مهم نیست. فقط کافیه یک بار با G pro کار کنی. خواهی دید که فوق العاده است. حتی دوربینش هم خیلی خوبه. البته کیفیت فیلم برداری s4 از g pro بالاتره اما به نظر من g pro در کیفیت دوربین تفاوت زیادی با نوت 2 نداره شاید حتی بهتر هم باشه. در سایت gsmarena نوت 2 با جی پرو مقایسه شدن و جی پرو برنده شده.
ضمنا توی همین سایت و سایت دی جی کالا میتونی نظرات کاربران G pro رو بخونی بدون اغراق بیش از 99% کاربرها خیلی از این گوشی راضی هستن. ال جی با تولید این گوشی نشون داده که خیلی پیشرفت کرده.

البته اگر بخوای نوت 3 بگیری موضوع فرق میکنه برای اینکه از همشون سرتره اما اگر بخوای مبلغی در حدود 1500 پرداخت کنی G pro گزینه بهتریه.

موفق باشی.

Alcatel One Touch Idol X Alcatel One Touch Idol X

1392/8/20 گوشی خوبیه. البته از برادرش one touch hero شاید ضعیفتر باشه اما در مجموع خیلی خوبه. ضخامتش فقط 7 میلیمتره. با این ابعاد فکر کنم گوشی خوش دستی باشه. مشخصات سخت افزاریش هم در حال حاضر با وجود z1 و نوت3 و G2 و حتی s4 ضعیفتره اما کلا گوشی خوبیه.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/8/20 دوست عزیز خیلی دقت کن:

به نظر من به نوت 2 اصلا فکر نکن. نه که گوشی بدی باشه اما گوشی های بهتری با قیمت مشابه نوت 2 الان توی بازار هست. به مثبت منفی هایی که دوستان دیگه ممکنه به کامنت من بدن توجه نکن و خودت مجددا تحقیق کن. قبلا هم در بخش نوت 2 و گوشی "ال جی اپتیموس جی پرو" هم این مباحث مطرح شده و کاربران مختلف نظرات خودشون رو نوشتن. مهم ترین ایراد نوت 2 این هست که صفحه نمایشش فول اچ دی نیست. رزولوشن صفحه نمایشش 720*1280 هست اما s4 فول اچ دیه یعنی 1080*1920 هست و تراکم پیکسلی بالاتری داره. نوت 2 در پخش فیلم عملکرد خوبی داره اما در حالت عادی صفحه نمایشش کدر به نظر میرسه. کافیه به بازار موبایل ایران مراجعه کنی و گوشی هایی رو که در فروشگاههای طبقه همکف برای تست مشتری گذاشتن ببینی و نوت 2 و s4 رو هم باهم مقایسه کنی. خواهی دید که s4 سرتره. s4 هم در کیفیت صفحه نمایش و هم در کیفیت عکاسی و فیلم برداری یه سرو گردن بالاتره. البته من s4 نداشتم و در مورد داغ کردنش واقعا نمیتونم نظر بدم اما در مورد صفحه نمایش و دوربین و حتی سرعت پردازنده s4 بالاتره. مگا هم مثل نوت2 اصلا بهش فکر نکن. ضمنا گوشی LG optimus G pro رو در نظر داشته باش. G pro دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی با شفافیت چشم نواز، دوربین با کیفیت (نه در حد 13 مگا اما بهتر از نوت2)، پردازنده قوی تر نسبت به نوت2، بسیار خوش دست و شکیل با گارانتی دو ساله ال جی و با قیمت حدود 1560 بسیار باارزش تر از نوت2 هست. تنها ضعف s4 و g pro نداشتن رادیو هست اما مزیتهایی دارن که نوت2 را شکست میدن. ضمنا در سایت gsmarena دو تا گوشی نوت2 و "ال جی اپتیموس جی پرو" مقایسه شدن در 90% مقایسه ها و بنچمارکها جی پرو برنده شده. من خودم امروز با رنگ مشکی g pro کار کردم واقعا معرکه است. از من میشنوید حتما g pro رو در لیست انتخابهای خودتون قرار بدید. من خودم میخوام نوت3 بخرم اما اگر نوت3 نمیخریدم و میخواستم پولی در حدود 1500 به گوشی بدم حتما g pro برمیداشتم. بدون تعصب به برند و با کمی تحقیق در همین سایت متوجه میشید که g pro بهتره. حتی من g pro رو به s4 ترجیح میدم. من حدود 4 ماهه که تمام این گوشی ها رو دارم بررسی میکنم و واقعا با اطلاعات کاملی دارم نظر میدم. اما خودتون هم تحقیق کنید و بعد بین اینها انتخاب کنید. بخصوص به صفحه جی پرو در همین سایت مراجعه و نظرات کاربران رو بخونید.
موفق و پیروز باشید.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1392/8/15 آقا سینای گل

ممنون از توجهی که کردی. امیدوارم همیشه سالم و تندرست و جوون بمونی و از هیجانهای زندگی لذت ببری. ضمنا خوبه که غیر از من آقایون دیگه ای هم هستن که به رنگ سفید علاقه دارن. البته رنگ سفید یا سیاه یا هر رنگ دیگه ای کمتر به تنهایی به آدم لذت میده بلکه باید رنگها در با یک object ترکیب بشن تا زیبایی رو دو چندان نشون بدن. مثلا رنگ سفید با طراحی z1 آمیخته شده و یک شاهکار ایجاد کرده. یا رنگ سبز در انبوه درختان جنگلهای شمال هست که مناظر چشم نوازی ایجاد میکنه و میتونه به آدم روحیه بده که شاید رنگ سبز به تنهایی نتونه این کارو انجام بده. به همین ترتیب آبی در آسمان. به هر حال خیلی ها رنگ مشکی رو دوست دارن و پوشیدن لباسهای مشکی، سوار شدن ماشین مشکی یا داشتن موبایل مشکی رو به معنی کلاس بالاتر میدونن. البته در برخی موارد رنگ مشکی واقعا جذابیتهای خودش رو داره چون به هر حال کلاسیک هست و بعضا هم دیپلماتیک. به هر حال سلیقه ها متفاوته. اما من هیچ وقت دوست نداشتم مقلد باشم. به همین دلیل اگر کل دنیا بگه زد وان سیاه من به حرف دلم گوش میکنم و میگم زد وان سفید. به هر حال هنوز هم انتخاب نکردم اما قطعا به راهنمایی های شما توجه میکنم چون بیشتر از هر کاربر دیگه ای از z1 شناخت داری.

موفق باشی

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1392/8/15 آقا مهدی عزیز

قطعا در هر سنی آدم دوست داره، بهترین رو داشته باشه. من هم همینطور هستم. حتی میگم واقعا زیبایی z1 منو دیوانه کرده. از نظر سخت افزاری هم که خیلی قویه. اما به هر حال نیازهایی از کاربری موبایل دارم که شاید مجبور بشم از خرید زد وان منصرف بشم. ضمنا باید تنویر افکار عمومی هم بشه و اون اینکه من هنوز مجردم ;) و با گوشی های مادر و برادرم کار کردم. چون بعضی کارهای نرم افزاری گوشی هاشون رو من انجام میدم.
موفق باشی.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1392/8/12 سلام
اتفاقا من هیچ تعصبی ندارم. همین که در مقایسه با این گوشی از برندهای مختلف مثال زدم نشون میده که هیچ تعصبی ندارم. منجمله گوشی های جی2 و جی پرو را مثال زدم که خودم واقعا میدونم که گوشی های خوبی هستن و از برند ال جی هستن. و فکر میکنم که از این گوشی سرتر هستن. ضمنا توی همین سایت روی نام کاربری هر کس که کلیک کنی میتونی نظراتش رو در مورد برندهای مختلف ببینی. در مورد نظرات من هم همین کارو میتونی انجام بدی و تمام نظرات منو بخونی. علاوه بر این من مجموعه مشخصات گوشی رو اسم بردم و فقط به صفحه نمایش اشاره نکردم. در مجموع اگر برایند کل مشخصات رو حساب کنی میبینی که ارزون بودن این گوشی بی جهت نیست. مثلا جی پرو با اینکه سرعت پردازنده اش روی 1.7 گیگ کلاک شده و سرعتش پایینتر از ای گوشیه اما به نظر من سرتر از این گوشیه، چون کافیه به مجموعه مشخصات گوشی توجه کنی و بعد انتخاب کنی. به نظر من در مقام مقایسه جی پرو برنده است. حتی در ظاهر و زیبایی.
موفق و پیروز باشید.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1392/8/12 سلام سینا جان

خیلی ممنون که پاسخ دادی. به نظر میاد که شما خیلی جوونتر از من هستی و مرتب دنبال هیجان! اما من دیگه 33 رو رد کردم و احتمالا نوت3 راضیم میکنه و احتمالا قیافه گوشی هم زیاد خستم نمیکنه. چون اعضای خانوادم هم گوشی سامسونگ دارن و واقعا هم از کارکرد و کیفیت گوشی ها راضی هستیم. به هر حال هنوز تا یک ماه دیگه دارم صبر میکنم تا انتخاب کنم.
پاینده باشی.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1392/8/11 نسخه 32 گیگ این گوشی 400 دلاره یعنی اگر بیاد ایران با هزینه حمل و سود فروشنده باید 1300 قیمت بخوره. اما شیار کارت حافظه و رادیو و ظاهرا dlna نداره. صفحه نمایشش هم که زیر 5 اینچه. من به شخصه جی2 و نوت3 و زد1 رو علیرغم قیمت بالاتر ترجیح میدم. چون صفحه نمایش هر سه بالای 5 اینچه و ضعفهای این گوشی رو هم ندارن. حتی جی2 که شیار حافظه نداره حداقل صفحه نمایش بزرگتر داره رادیو داره مادون قرمز داره dlna داره . به نظر من حتی جی پرو و s4 هم از این گوشی سرتر هستن. نمیدونم هدف گوگل از تولید این گوشی چی بوده. چون در عوض ارزون کردن امکانات گوشی هم کمتر شده. حتی نباید گول اندروید کیک کتش رو خورد. چون بیشتر رقیباش هم به کیت کت ارتقا پیدا میکنن. خرید این گوشی یک باخت بزرگه. گول قیمت ارزونش رو نخورید. کمتر از شش ماه دیگه مجبور میشید عوضش کنید. به نظر من نکسوسها علیرغم زیبایی ظاهری بیشتر آزمایشی هستن تا کاربردی.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1392/8/9 سلام سینا جان،

واقعیت اینه که جلوه z1 در تصاویر به اندازه جلوه این گوشی از نزدیک نیست. من خودم وقتی گوشی رو از نزدیک دیدم واقعا عاشق گوشی شدم. چیزی که تا قبل از اون فکرشو نمیکردم. بخصوص رنگ سفیدش واقعا زیبا و محسور کننده است. شاید برای شما عجیب باشه اما من لپ تاپم و ماشینم هم سفیده و بر خلاف خیلی ها که عاشق سیاه هستن من برعکس عمل میکنم و فکر میکنم در مورد z1 هم سفیدش جلوه بیشتری داره. از اینها گذشته در بین پرچمدارهای حال حاضر برندهای مختلف، z1 کاملترین گوشی از نظر سخت افزاریه. مثلا بعضی از پرچمدارها یکی از موارد 4g، رادیو یا اسلات کارت حافظه رو ندارن. اما z1 در کنار پردازنده و چیپ گرافیکی قدرتمند همه اینها رو داره. البته مادون قرمز نداره که از نظر من اونچنان کاربردی هم نداره. بنابراین یک گوشی کامله. حتی اگر برخی امکانات نرم افزاری رو نداشته باشه نیاز کاربر رو کاملا رفع میکنه. اما من شخصا بعد از چند سال که از گوشی های با سایز کوچیک استفاده کردم، قصد دارم گوشی جدیدم صفحه نمایش بزرگ داشته باشه. ضمنا رنگهای گرم رو بیشتر دوست دارم. علت اینکه دنبال صفحه نمایش بزرگ هم هستم اینه که به خاطر کارم نیاز به ویگردی و استفاده از نرم افزارهای کاربردی مختلف دارم که بتونم با بخشهای مختلف نرم افزار و نمودارهای نرم افزارهای مختلف کار کنم و تصور میکنم نوت3 و قلمش در این زمینه بیشتر میتونه به من کمک کنه. گذشته از اینها فکر میکنم در زمینه سرگرمی مثل بازی یا تماشای فیلم صفحه نمایش بزرگ جذابیت بیشتری داره. البته شاید به من پیشنهاد کنی که تبلت بگیرم اما باید بگم تبلتی میخوام که همیشه همراهم باشه و مجبور نباشم همیشه یک کیف دستم بگیرم و شاید فبلت همونی باشه که دنبالشم. ضمنا نوت 3 مدل 9005 هم یکی از کاملترین گوشی هاست (البته رادیو نداره که باید ازش چشم پوشی کنم). همونطور که گفتم دنبال گوشی هستم که یکی از کاملترین ها باشه و بتونه 3 تا 4 سال منو ساپورت کنه. چون من هر 3 یا 4 سال گوشی عوض میکنم و برام خیلی مهمه وقتی که برای اولین بار میخوام یه پرچمدار بخرم حداقل تا 3 سال نیازهای منو برطرف کنه. الان هم به این دو تا رسیدم: z1 یا نوت3. ضمنا خودم تا الان در طول 7 سال گذشته فقط دو تا گوشی داشتم که هر دوتاشون سونی اریکسون بوده و در واقع کاربر سنتی سونی هستم. اما به هر حال اینبار علیرغم میل باطنی شاید مجبور بشم از سونی به سامسونگ کوچ کنم. اطلاعات و راهنمایی شما میتونه در این زمینه خیلی به من کمک کنه.
متشکرم.
موارد 1 تا 40 از مجموع 71 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا