مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : آر ش
  • تاریخ عضویت : 1392/2/8
  • تعداد نظرهای داده شده : 63

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 63 مورد

Honor 10 Lite Honor 10 Lite

1397/11/29 یک مورد بگم برای افرادی که قصد دارند این گوشی رو بخرند. نسبت به مبلغی که پرداخت میکنید امکانات خوبی میگیرید و اگر قرار باشه من بازم گوشی تا سه میلیون بگیرم بازهم همین گوشی رو میخرم.

Honor 10 Lite Honor 10 Lite

1397/11/29 من از digi2030 خریدم به مبلغ 2380000 ولی تموم کرده موجود نیست. اگر شما پاسپورت ندارید باید از پاسپورت پدر مادر یا یکی از آشنایان استفاده کنید. گویا هر پاسپورت سالی یک عدد گوشی باهاش میتونه رجیستر کنه.

Honor 10 Lite Honor 10 Lite

1397/11/28 سلام دوستان
من این گوشی رو از فروشگاه اینترنتی خریداری کردم و فروشگاه تماس گرفت بهم ازم شماره پاسپورت خواست برای رجیستر کردن داخل سامانه همتا. الان گوشی رجیستر شده داخل همتا ولی نوشته بصورت مسافری رجیستر شده.
سوالم اینه: آیا در آینده به مشکل نمیخورم؟ مثلا بگن گوشی‌هایی که مسافری ثبت شده تا یک مدت زمان محدودی میتونن در ایران استفاده کنند و بعدا قطع بشه؟
کسی این مدلی تا حالا رجیستر کرده که مدت زمان زیادی گذشته باشه و هنوز مشکلی پیش نیومده باشه براش؟

Xiaomi Mi 8 Lite Xiaomi Mi 8 Lite

1397/11/17 سلام دوستان
من همیشه گوشی هوآوی داشتم ولی الان قصد دارم شیائومی می8 لایت بگیرم. چند تا سوال دارم در مورد رابط کاربری شیائومی:
1. آیا قابلیت قفل اپلیکیشن‌ها که با اثر انگشت باز شود بصورت پیشفرض خود رابط کاربری دارد؟
2. آیا قابلیت فعال کردن دو تا واتساپ دارد؟
3. در کل رابط کاربریش نسبت به هوآوی بهتره یا بدتر اگر کسی با هر دوتاش کار کرده بگه.
4. آیا محافظ صفحه نمایش مثل گوریلا گلس دارد؟
5. لوازم جانبی به وفور یافت می‌شود؟
6. آیا به صورت رسمی اندروید 9 برای این گوشی آمده یا اینکه قرار است بیاید؟
7. گوشی زیاد داغ میکند یا کم؟
8. قابلیت ضبط مکالمه بصورت پیشفرض دارد؟
9. طول عمر باتری رضایت بخش است؟
با تشکر

Huawei P10 Lite Huawei P10 Lite

1396/5/15 قابلیت Dual App فعال بود و واتساپ دوم گذاشته بودم اینو که برداشتم مشکل مصرف زیاد باتری حل شد.

Huawei P10 Lite Huawei P10 Lite

1396/5/15 قابلیت Dual App فعال بود و واتساپ دوم گذاشته بودم اینو که برداشتم مشکل مصرف زیاد باتری حل شد.

Huawei P10 Lite Huawei P10 Lite

1396/5/13 سلام دوستان
یک مشکلی دارم شما هم این مشکل رو دارید؟
باتری گوشی شب تا صبح 17 الی 18 درصد شارژ میخوره یا مثلا 40% که هست بعد چند ساعت بلا استفاده یک دفعه میشه 20%
هیچ بازی روش نصب نیست فقط واتساپ و تلگرام نصب کردم و یک سری برنامه کاربری که مصرفی ندارن. شب ها هم حالت هواپیما فعال میکنم و کلا حالت Power save فعاله و توی تنظیمات هم تنظیم کردم که فقط واتساپ و تلگرام بسته نشه و بقیه برنامه بعد از خاموش شدن صفحه بسته بشن ولی بازم باتری شب تا صبح 17 18 درصد میخوره به پشتیبانی هوآوی زنگ زدم میگه طبیعیه در صورتی که من گوشی های قبلیم هم هوآوی بود و شب تا صبح نهایت 1 درصد شارژ مصرف میکرد.

Honor 6x 2016 Honor 6x 2016

1396/2/30 با سلام
باتریهای جدید دیگه نیازی به این موارد ندارد. (نیاز به شارژ اولیه طولانی مدت ندارد) گوشی بعد یکی دو ساعت که شارژتش به اتمام رسید کلا جریان برق رو قطع میکنه، اگر هم دست بزنید به شارژر می بینید دیگه گرم نیست. پس نیاز نیست 6 ساعت توی شارژ باشه و بی جهت به مدار هم فشار بیارید.
بهترین حالت شارژ 30% است و تا 80% ادامه بدیم که خیلی هم گرم نکنه طبق مقاله‌ای که خوندم داخل یک سایت خارجی ولی یادم نیست آدرسش که لینک موثق بدم. ولی معمولا همه 20% که شد میزارن بره تا 100% خود منم همین کارو میکنم و باتری های گوشیم تا حالا مشکلی براشون پیش نیومده و سالها کار میکنن.
-----
چند نکته:
1. هیچ وقت گوشی شب تا صبح نذارید توی شارژ بمونه.
2. هنگام شارژ از گوشی استفاده نکنید حتی اینترنت قطع کنید.
3. به محض اتمام شارژ، شارژر رو از گوشی جدا کنید.
4. از کابل و شارژر اصلی و استاندارد خود گوشی استفاده کنید (مخصوصا اگر گوشی دارای شارژ سریع هست). مثلا شارژر یک تبلت رو به یک گوشی نزنید چون جریان آمپرها ممکنه متفاوت باشه.
5. باتری کنار تخت نذارید شارژ بشه، شما هم بخوابید، چون احتمال منفجر شدن و آسیب دیدن به شما هست. مثل خیلی از گزارشاتی که از منفجر شدن باتری‌ها شنیدم و خوندیم.

Honor 8 Honor 8

1396/2/25 باسلام دوستان
اگر کامنت های منو خونده باشید تقریبا یک ماه پیش این گوشی رو خریدم ولی دیشب فروختمش. تجربیاتم رو میگم که بتونید انتخاب خوبی داشته باشید.

مزایا:
1- نگهداری باتری عالی. من استفادم کم بود فقط واتساپ تلگرام تقریبا 4 الی 5 روز شارژ نگه میداشت ولی استفادم میگم خیلی کم بود چون گوشی زاپاس بود.
2- شارژ سریع باتری حدود 70 دقیقا از 15 درصد تا 100 درصد.
3- سرعت نصب برنامه ها و خود گوشی بالا بود.
4- حسگر اثر انگشت دقیق و سریع.
-----
معایب:
1- یکم از دوربین و قابلیت هاش استفاده میکردم خیلی خیلی داغ میکرد هم جلوش هم پشتش. بازی نصب نکردم که مسلما اونم داغ میکنه.
2- کلیدهای بازگشت و خانه و منو که در پایین است گاهی اوقات نشون داده نمیشد و باید گوشی رو قفل و مجددا بازگشایی میکردم تا نشون بده. تقریبا پنج شش بار توی یک ماه این اتفاق افتاد.
3- دوربینش گاهی اوقات تار عکسا رو میگیره گاهی خوب ولی در مقایسه با G8 که داشتم دوربینش هم جلو هم عقب کیفیتش بدتره ولی در نور کم کیفیت بهتره. در کل دوربین تو ذوقم خورد که فروختمش. کلا دوربین جلوش که خیلی غیر طبیعی میکنه آدم رو. (دوربین رو با G8 که یک گوشی هشتصد تومانیه مقایسه میکنم حرفی برای گفتن نداره)
4- حسگر اثر انگشتش چون کلیکی هست گاهی اوقات انگشت میزاشتم روش یک تیک کوچیک صدا میده انگار لق هست البته خیلی نه ولی شاید به مرور زمان لق‌تر بشه.
5- نور صفحه نمایش کم هست زیر نور افتاب نمیشه درست خوند.
6- صدای بلندگو خیلی ضعیف است حتی از G8 که داشتم ضعیفتره.
7- اثر انگشت و لک هم که خیلی جذب میکنه.
8- برنامه کیوآرکد ریدر نصب کردم که کیوآرکد اسکن کنم خیلی بد و با وقفه عمل میکنه و گاهی اوقات هم نمیخونه کیوآرکدهارو مخصوصا اگر یکم تاریک باشه در صورتیکه سایر گوشی ها میخوندن کیوآرکدهارو.
-------------
به دلیل معایب شماره 3 و 8 گوشی رو فروختم.
-------------
موفق باشید.

Honor 8 Honor 8

1396/1/17 من پری شب گوشی رو از 15 درصد تا 100 درصد توی 70 دقیقا شارژ کردم. کل تنظیمات بهینه کردن باتری هم انجام دادم الان بعد از گذشت 48 ساعت هنوز 41 درصد شارژ داره واقعا فوق العاده است. استفادم معمولی بوده و از واتساپ، تلگرام و اینستاگرام به صورت معمولی استفاده کردم. دوربین هم شاید چهل تایی عکس گرفتم این مدت، و باتری هنوز فک کنم برای یک روز دیگه هم جواب بده که برای من انگار سه روز جواب داده.

Honor 8 Honor 8

1396/1/15 من دیشب تا خریدم آپدیت کردم به اندروید 7، زمان میس کال میندازه و سرعت کاهش پیدا نکرده، کلی امکانات جدید اضافه شده مخصوصا قابلیت App Twin که همزمان دو تا واتساپ با دو تا شماره مختلف فعال کردم.، باتری بهتر شده. من بنچمارک انتوتو گرفتم امتیاز 88000 داد ولی توی خود سایت انتوتو زده 95000

Honor 8 Honor 8

1396/1/15 اینکه باید حتما از نوتفیکیشن File رو انتخاب کنیم از اندروید 6 به بعد اضافه شده برای امنیت بیشتر. دوربینش داخل شب به پای پرچمدارای گرون دو میلیونی نمیرسه ولی تو روز خوبه. البته من امشب خریدم توی شب عکس گرفتم از گوشی قبلیم که G8 بود خیلی بهتر هست ولی خب نباید با دوربین گوشی دو میلیونی مقایسه بشه البته با توجه به قیمتش هیچ شرکت دیگه با این قیمت نمیتونن این کیفیت رو ارائه بدن.

Honor 8 Honor 8

1396/1/14 سلام، کافیه نوتیفیکیشن بکشی پایین بعد از اینکه گوشی رو به لپ تاپ وصل کردی سپس دو تا گزینه می بینی گزینه Files انتخاب کن. تمام.

Honor 8 Honor 8

1396/1/11 سلام
قبلا هوآوی توی اندروید 5.1 یک حالتی داشت بنام حالت میهمان میتونستیم تنظیم کنیم مثلا فلان اپلکیشن نشون نده و مخفی بشه اگر با رمز حالت میهمان وارد شدیم بعد توی اندروید 6 حذفش کرد گفت باگ داشته میخواستم بدونم توی اندروید 7 این قابلیت اضافه شده یا همچنان حذف هست؟

Honor 8 Honor 8

1396/1/11 یک سوال داشتم از دوستانی که این گوشی رو خریدند. قابلیتی اضافه کرده هوآوی در رابط کاربری اموشن 5 و اندروید 7 بنام App Twin که مثلا میتونیم دو تا واتساپ با دو تا شماره مختلف نصب کنیم که الان روی گوشی میت 9 دیدم. میخواستم بدونم وقتی که این گوشی رو به اندروید 7 آپدیت میکنیم این قابلیت هم بهش اضافه میشه؟
با تشکر

Huawei G8 Huawei G8

1395/5/8 بررسی کنید ببینید محلی که هستید 4جی ساپورت میکنه یا نه

Asus ZenPad 8.0 Z380KL Asus ZenPad 8.0 Z380KL

1395/5/7 تجربه من بعد از خرید یک روزه این تبلت:
من اینو با گارانتی گرفتم 610 یک کیف براش گرفتم 25 بعد از اینکه روشن کردم اندروید نسخه 5 بود که یک سری لگ داشت رابط کاربری و سرعت روان نبود ابتدا یک آپدیت 119 مگابایتی کردم که بازم اندرود 5 بود سپس یک آپدیت 770 مگابایتی کردم که اندروید شد 6.0.1 و تبلت بسیار روان و خوب شد بعد که بالا اومد مجددا یک آپدیت 10 مگابایتی هم کردم یعنی سه تا آپدیت پشت سر هم اومد و همه رو انجام دادم در آخر یک ریست فکتوری کردم.
سیم کارت 4G رایتل انداختم روش که تست اینترنت گرفتم سرعت واقعی دانلود 980 کیلوبایت بود که عالیه و از ADSL خونه سریعتره.
» کیفیت صدای مکالمه خوبه
» کیفیت صفحه نمایش و نور صفحه شما رو راضی میکنه
» کیفیت لمس و تاچ عالیه
» این که به اندروید 6.0.1 آپدیت شد عالیه و یک جا خوندم اندروید 7 هم میاد براش.
» قبل از آپدیت به اندروید 6 قابلیت SnapView داشت که میشه اپلیکیشن‌ها و گالری رو با رمز دوم میهمان مخفی کنیم ولی بعد از آپدیت به اندروید 6 حذف شده این قابلیت که خیلی ناراحت شدم چون دلیل اصلی خریدم این قابلیت بود. (این قابلیت بنام Guest Mode داخل گوشی هوآوی هم بود که اونم بعد از آپدیت به 6 حذف شده احتمالا سازگاری ندارن با این نسخه اندروید)
» دوربین برای یک تبلت با این قیمت خوبه نباید انتظار کیفیت بالا داشته باشید.
» وزن نسبتا سنگین هست دست خسته میشه هنگام استفاده.
» برنامه های کاربری زیادی ایسوس روش نصب کرده ولی نمیشه پاکشون کنیم خیلی هاش ممکنه به کار نیاد البته بعضی هاشم واقعا کاربردیه.
» محافظ صفحه نمایش نمیخوات بندازین روش لبه های کناری انحنا داره و اگر بندازید بلند میشه محافظ

من ابتدا میخواستم هوآوی M2 بخرم به قیمت 795 هزار که کیفیت خیلی بهتری داره ولی چون اندروید 6 براش نمیاد نخریدم.
در کل از خریدم راضی هستم و توی این رنج قیمت یا حتی کمی بالاتر بهترین گزینه است.
در آخر اگر کسی سوالی داشت همینجا بپرسه تا راهنمایی کنم.

Huawei G8 Huawei G8

1395/5/4 سلام
همین طوری هست برای اینکه زشت نشه دو طرف شبیه هم زدن ولی یک طرف اسپیکر هست یک طرف دیگه میکروفن هست.

Huawei G8 Huawei G8

1395/5/3 با سلام
من اندروید گوشی رو ارتقاء دادم به 6.0.1 و با موفقیت انجام شد فقط یک قابلیت کاربردی مهم حذف شده و اون اینه که قبلا یک امکانی بود حالت Guest Mode که میشد یک رمز دوم میهمان تعریف کنیم اگر با اون رمز وارد گوشی میشدیم میتونستیم بعضی اپلیکیشن‌ها یا تصاویر رو مخفی کنیم که سایرین نبینن الان توی اندروید 6 که آپدیت کردم این قابلیت پیدا نمیکنم و انگار حذف شده آیا راهی برای بازگشتش هست و اگر نیست چطوری به اندروید 5.1 داون‌گرید کنم؟
با تشکر

Huawei G8 Huawei G8

1395/3/8 سلام
لطفا یک نفر توضیح بده چطوری بوسیله خود تلفن روی یک برنامه خاص رمز بذاریم که با اثر انگشت باز بشه مثلا روی گالری بخوام این کارو کنم.

Huawei G8 Huawei G8

1395/3/8 سلام
ممکنه توضیح بدی چطور رمز گذاشتی من همین رو میخوام بدونم پیدا نمیکنم.

Huawei G8 Huawei G8

1395/3/6 ممنون جعفــــــــــــــــــــــــــــر

Huawei G8 Huawei G8

1395/3/5 در مورد باتری این گوشی عرض کنم که من صبح ساعت 8 شارژ 98 درصد بود شروع به کار کردم تا الان که ساعت 6:30 دقیقه عصر هست. وای فای کامل روشن بوده؛ واتساپ و تلگرام و اینستاگرام استفاده کردم. بالای سی چهل تا عکس گرفتم کلا استفاده معمولی رو به بالا داشتم الان شارژ شده 60 درصد که برای من راضی کننده است. (فکر میکنم تا دو روز جواب بده اگر بازی نکنید)

Huawei G8 Huawei G8

1395/3/5 زنگ بزن پشتیبانی هوآوی که 24 ساعت شبانه روز هم هستند: 02142000
من بامداد ساعت 2 تماس گرفتم برای یک مشکلی که داشتم بهم پاسخ دادند.

Huawei G8 Huawei G8

1395/3/5 همین جی 8 خوبه

Huawei G8 Huawei G8

1395/3/5 یک خبری خوندم نوشته بود آپدیت رسمی اندروید 6 برای این گوشی فقط مخصوص بازار چین هست. آیا همینطوره و منتظر آپدیت رسمی اندروید 6 نباشم برای این گوشی؟

Huawei G8 Huawei G8

1395/3/5 خواهرم j7 داره و من G8 دیروز خریداری کردم. جی8 خیلی خیلی بهتر هست شک نکن و بخر.
همراه بانک ملت نصب کردم که مشکلی نداشت اگر ملی نصب نشده مشکل از اپلیکیشن بانک ملی هست نه این گوشی.
آیکون ها تغییر میکنه لبه هاش تا با سایر آیکون های گوشی ست بشه ولی عوض نمیشه فقط لبهاش گرد میکنه تا زیبا باشه دقیقا چیزی که تازه توی گوشی گلگسی اس7 سامسونگ اومده هوآوی قبلا روش کار کرده و داشته.

Huawei G8 Huawei G8

1395/3/5 با سلام
من امروز این گوشی رو خریدم میخواستم ببینم اونایی که این گوشی رو دارند مثل من مشکل یک لگ کوچولو دارند؟ مثلا گاهی اوقات و به ندرت وقتی وارد صفحه Home میشم آیکون ها یک لحظه کوتاه میرن و دوباره یکی یکی پدیدار میشن البته زیر صدم ثانیه این اتفاق میوفته. همچنین کی بورد یک مقدار سرعتش کمه و اگر تند تایپ کنم عقب میمونه. از کی بورد رسمی خودش استفاده میکنم نه کیبورد گوگل.
مورد دوم اینکه توی تنظیمات حسگر اثر انگشت یک قسمت هست App Lock که فکر میکنم اپلیکیشن ها رو قفل میکنه که با اثر انگشت باز کنیم ولی وقتی واردش میشم که فعال کنم میگه رمز وارد کنید که یک رمز چهار رقمی هست ولی هر رمزی میزنم میگه اشتباهه در صورتیکه اصلا رمزی فعال نکردم از قبل. رمزهای 0000 یا 1234 تست کردم جواب نداد.

Sony Xperia Z5 Dual Sony Xperia Z5 Dual

1395/3/4 با سلام
1. یکی از کاربران گفته بود بعد از آپدیت به اندروید 6 دیگه قفل صفحه علاوه بر اثر انگشت باید رمز هم زده میشد تا باز بشه آیا این صحت داره و باید برای باز کردن صفحه نمایش هم اثر انگشت بزنیم هم رمز بزنیم؟
2. حسگر اثر انگشت تا چند انگشت مختلف را میتوان برایش تعریف کرد؟
3. آیا بجز باز کردن قفل گوشی بوسیله حسگر اثر انگشت کارآیی دیگری هم دارد؟ مثل گوشی های هوآوی که کارهای متعددی میتواند انجام دهد مثل اسکرول مرورگر یا گالری.
4. آیا برای باز شدن گوشی بوسیله حسگر اثر انگشت ابتدا باید روی دکمه فشار دهیم یا به صورت آنی پس از لمس شناسایی میکند؟

LG G Pad II 10.1 LG G Pad II 10.1

1394/6/11 خب از ضعف‌هاش میگفتی :D

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/5/25 هنوز گوشی رو باهاش کار نکردی تونستی بفهمی هیچ فرقی نداره با سری‌های قبل؟

Sony Xperia T2 Ultra dual Sony Xperia T2 Ultra dual

1394/4/6 نه تری جی ضعیف نیست همیشه من اینترنت H+ دارم دریافت میکنم با سرعت بالا. اون تنظیمات هم همینطوری هست که گفتید. کسی راهکار دیگه‌ای نداره؟

Sony Xperia T2 Ultra dual Sony Xperia T2 Ultra dual

1394/4/4 من الان 8 ماهه این گوشی رو دارم ولی روزانه اس ام اس میاد از مخابرات که تماس از دست رفته دارم و همه روزه دوستام و خانواده میگن گوشیت در دسترس نبوده منم تست میکنم می بینم آره در دسترس نیست و باید روشن خاموشش کنم تا درست بشه ولی بازم یکی دو روز بعد در دسترس نیست حتی جای سیم کارتهام عوض کردم. هفته پیش هم به اندروید 5.0.2 ارتقاء دادم که انگار بدتر شده حتی سرعت گوشی هم کم شد که ریست فکتوری کردم و همه برنامه ها رو پاک کردم تا سرعت بهتر شده فعلا که البته شاید باز سنگین بشه گوشی باز سرعتش کم بشه.

Asus Fonepad 7 2014 FE170CG Asus Fonepad 7 2014 FE170CG

1393/8/21 هفته پیش آپدیت به آندروید 4.4.2 برای من اومد و آپدیت کردم و امکانات جالب و خوبی بهش اضافه شد مخصوصا امکان بوست مموری که توی نوتفیکیشن هست و دیگه نیازی نیست کلین مستر نصب کنم برای بوست مموری.
تنها موردی که بعد آپدیت پیش اومد این بود که اکانتهای گوگل رو خطا میداد که باید گوگل پلی سرویس رو آپدیت کنید تا درست بشه.
نکته: مرتب برای برنامه های نصب شده مثل کانتکت یا مسیرج یا لانچر آپدیت میاد که پیشنهاد میکنم همیشه بروز کنید چون مرتب امکانات جدید به این برنامه ها اضافه میشه و لذت می برید.

Asus Zenfone 6 Asus Zenfone 6

1393/8/21 هوآوی p7 پرچمدار هست و خیلی بهتر از زن فون معمولی ایسوس هست.
ولی ایسوس مزیتهایی داره : من تبلت فون پد ایسوس دارم و خوبی ایسوس اینه که تمام اپلیکیشن های اصلی مثل contact، message، یا لانچر و هر چیزی که سازنده های تلفن همراه پیش فرض روی گوشی نصب میکنن مرتب به صورت جداگانه براش آپدیت میاد حتی دو روزی یکبار و امکانات جدید بهش اضافه میشه در صورتی که مثلا گوشی های دیگه باید یک آپدیت کلی بیاد تا همه چیز ارتقاء بدن و شاید مثلا کلا یک گوشی یکی دو تا آپدیت کلی بگیره ولی با این کار ایسوس، همیشه برنامه های کاربردی و اصلی گوشی ارتقاء پیدا میکنه و مرتب امکانات جدید بهش اضافه میشه.
البته جدیدا گوشی سونی هم خریدم برخی برنامه های سونی هم مثل کی بورد، پلیر یا سایر چیزای دیگه دارم می بینم که جداگانه براش آپدیت میاد و این موارد رو تا حالا روی گوشی سامسونگ ندیدم.

Sony Xperia T2 Ultra dual Sony Xperia T2 Ultra dual

1393/8/17 پس از 10 روز کار با این گوشی باید بگم که شارژدهی باتری عالی هست من همیشه وای فای وصل هست و استفاده معمولی از گوشی میکنم سه روز یکبار شارژ میکنم که از بین تمام گوشی هایی که داشتم بهتر بوده.
فقط موردی که داره دوربینش یک مقدار ضعیف عمل میکنه و هنگام استفاده از افکت هاش گوشی زور میزنه و با تاخیر عمل میکنه همچنین عکس هم که میگیره خیلی تاخیر داره

Sony Xperia T2 Ultra dual Sony Xperia T2 Ultra dual

1393/8/13 دوتا اکانت جی میل ادد کن داخلش مشکل مرورگر حل میشه. برای من اینطوری بود شانسی یکی دیگه از اکانتهام اضافه کردم درست شد. حتی قبل اینکه دو تا اضافه کنم هیچ چیزی از گوگل پلی نمیتونستم دانلود کنم ولی بعدش با وارد کردن جی میل دوم حل شد.
داخل لاین و وایبر هم که مشکل داری شاید با همین کار حل بشه اگر نشد با فیلتر شکن هم یک تستی بکن

Sony Xperia T2 Ultra dual Sony Xperia T2 Ultra dual

1393/8/10 من از چند ماه پیش میخواستم این گوشی رو بخرم اوایل 1270000 تومان بود صبر کردم و امروز خریداری کردم به قیمت 840000 تومان چند سال پیش سونی اکسپریا اس ال داشتم امروز با این کار کردم نسبت به گوشی قبلیم خیلی بهتر و با امکانات شده بود رابط کاربری سونی. (دلیل اصلی که این گوشی رو گرفتم که با ساعت هوشمند سونی ست کنم چون گوشی سامسونگ قبلیم دو سیم کارته بود و ساعت فقط سیم کارت اول رو میشناخت ولی این گوشی هر دو سیم کارت رو میشناسه)
وقتی گرفتم اندروید 4.4.2 روش بود و یک آپدیت 129 مگابایتی داشت که بعد از آپدیت نسخه به 4.4.3 ارتقاء یافت. فعلا زیاد باهاش کار نکردم که نظر قطعیم رو بدم ولی تا الان که خوب بوده.

کسی سوالی داشت بپرسه تا پاسخ بدم.

Asus Fonepad 7 2014 FE170CG Asus Fonepad 7 2014 FE170CG

1393/8/9 بدرد بازی اصلا نمیخوره من چند تا برنامه ارتباطی مثل وایبر واتس آپ و لاین نصب کردم سرعتش به شدت افت کرده و با اشاره یک ویجت با وقفه باز میشه، بازی کلش آف کلن نصب کردم یا بازش نمیکنه یا خیلی زور میزنه واسه لودینگ اولش که دیگه کلا بازی رو حذف کردم.

Apple iPhone 6 Apple iPhone 6

1393/6/19 رم 1 گیگ زیاد نیست براش؟
موارد 1 تا 40 از مجموع 63 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا