مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Vahid B
  • تاریخ عضویت : 1392/1/18
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1392/10/23 سلام آقا کامبیز
ممنون که نظر دادی . نه من همه اینها رو می دونم انجام هم دادم ولی مشکل نرم افزاری که من احساس می کنم اینه که فلش دوربین ضعیف عمل می کنه . و نور مناسب تو نرم افزار خود گوشی نمیده حتی به عنوان چراغ قوه هم با نرم افزار چراغ قوه خود گوشی هم خیلی ضعیفه و وقتی که با نرم افزار چراغ قوه دیگه ای فلش رو روشن میکنم نورش 2 برابر میشه واسه همینه که می گم مشکل نرم افزاری و حتی یه مسئله ای که هستش اینه که نور فلش در نوت 3 آفتابی ولی در فلش نوت 1 نور بصورت مهتابی و سفیده که امکان نور بیشتری میده ...... و مسئله دیگه اینکه حالت شب در حالتهای دوربین نوت 3 اصلا وجود نداره .... ممنون میشم که بازم راهنماییم کنین ........
با تشکر

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1392/10/23 با سلام خدمت دوستان . یک مشکلی داشتم اگه میشه منو راهنمایی کنین . من تا 1 ماه پیش نوت 1 داشتم و بعد نوت 3 9005 ساخت ویتنام به سفارش روسیه خریدم که کلا گوشی خیلی خوبیه از هر لحاظ و بعد از خریدم 2 بار هم آپدیت توسط خود گوشی انجام دادم ( آندروید 4.3 ) . مشکل من اینجاست که اون انتظاری از دوربین نوت3 داشتم برآورده نشده اللخصوص در جاهای کم نور و در شب . نه عکسها بهتره نه فیلم برداری در شب حتی با فلش هم خوب نیست . البته یک امکان جدید در نوت 3 است که در جاهای تاریکی عملکرد بهتری ارائه میده ولی باز هم اصلا جوابگو نیست . مسئله اینجاست که من فکر میکنم مشکل نرم افزاری هستش و مشکل از نرم افزار خود دوربین است چون من با نرم افزار zoom camera کار کردم بهتر از نرم افزار خود گوشی عمل کرد و فیلم برداری و عکس برداری خوبی ارائه داد ولی باز من فرقی بین دوربین نوت 1 با نوت 3 ندیدم . حتی اون حالت شب در نرم افزار خود گوشی نیست که در تاریکی عملکرد بهتری ارائه بده . خلاصه از همه دوستان خواهشمندم اگه در این مورد نظری دارند منو راهنمایی کنند . با تشکر .

Samsung Galaxy Note Samsung Galaxy Note

1392/1/18 با سلام خدمت دوستان

کمک ......... کمک ............

من چند ماه پیش نوت 1 با آندروید 2.3 خاورمیانه ( United Arab Emirates ) گرفتم و در آن زمان مصرف باطری بد نبود و سرعتش خوب بود و بعد از مدتی از طریق خود گوشی به آندروید 4.0.3 آپدیت کردم که مصرف باطری زیاد شد و به خاطر باگ این نسخه بعد از چند ماه از طریق نرم افزار Kies به آندروید 4.0.4 آپدیت کردم و با این نسخه کمی مشکل کندی داشتم و مصرف زیاد باطری هم داشتم ولی نه به اندازه 4.0.3 ...... و حالا چند هفته میشه که از طریق نرم افزار Kies به آندروید 4.1.2 آپدیت کردم و در این نسخه هم کلی کندتر شده و زود زود هنگ میکنه و هم مصرف باطری شدیدا زیاد شده یعنی 100% که میشه بعد از 5 دقیقه به 80% میرسه ........... ضمنا گوشیمو تا خالا روت نکردم . . .

با تشکر از دوستان
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا