مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ابراهیم م
  • تاریخ عضویت : 1391/12/21
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

Samsung I9100 Galaxy S II Samsung I9100 Galaxy S II

1392/3/23 با سلام آقا محمد

یک راهنمایی دارم امیدوارم جواب بده. باید بری توی سایت www.samsungdive.com خیلی ساده است. اول باید یک اگانت سامسونگ برای خودت درست کنی و بعد شماره سریال گوشی رو وارد کنی. حالا میتونی هروقت آقا یا خانم دزد گوشی رو به اینترنت وصل کرد از طریق این سایت محلشو پیدا کنی. ضمنا از این طریق میتونی تمام اطلاعات گوشی رو فرمت کنی و یا گوشی رو قفل کنی تا دیگه کار نکنه. امیدوارم بتونی به نتیجه برسی.
لطفا به سایر دوستانتون هم اطلاع رسانی کنید. ضمنا تمام محصولات موبایلی سامسونگ این امکان رو دارن.

Asus Memo Pad ME172V Asus Memo Pad ME172V

1392/1/9 با سلام
توی این چند روز تعطیلی باهاش کمی کارکردم
اول اینکه مشکلی توی کار با این سیستم مشاهده نکردم.
بعد اینکه برای دیدن فیلم حدود 10 ساعتی کار میکنه و برای بازی سنگین حدود 6 الی 7 ساعت باطری جواب میده.
با کابل OTG هیچ مشکلی نداره و دقیقا مثل حافظه داخلی میشه از محتویات فلش استفاده کرد.
سرعت کارکردش هم خوبه البته تاچش به خوبی سامسونگ نیست.
برای دیدن فیلم من از نرم افزار MX Player استفاده کردم و decoder رو روی S/W گذاشتم و بدون مشکل به همراه زیر نویس فارسی فیلم دیدم.
در مورد 4.2 نمی دونم قابل ارتقا هست یا نه ولی وقتی برای اولین بار از طریق wifi به اینترنت وصل شد به صورت اتوماتیک سیستم خودش رو چک کرد.

Samsung I9100 Galaxy S II Samsung I9100 Galaxy S II

1391/12/27 با سلام
1- اگه گوشی شما هنوز توی گارانتی باشه نمایندگی پارس ماکروتل مجانی ارتقا میده.
2- با ارتقا مشکل داغ کردن تقریبا برطرف میشه
3- مشکلی برای زبان فراسی پیش نمیاد چون این زبان توی سیستم عامل به طور کامل دیده شده.

Asus Memo Pad ME172V Asus Memo Pad ME172V

1391/12/26 با سلام
عرض کنم خدمت شما که این تبلت دست پسرم هسش. تا حالا از بازیها شکایتی نداشته هنگ هم نکرده، البته هنوز بازی اچ دی روی سیستمش نصب نکرده.
در مورد پخش فیل هم بعض از فیلم های 720 رو به صورت اسلومویشن نشون میده و بعضی ها رو هم درست. الان دارم دنبال یک پلیر خوب میگردم شاید مشکلش حل بشه.
در مورد سرعتش هم تا حالا که کم نیاورده هم در زمان دانلود نرم افزار و هم در زمان نصب و راه اندازی بازیها چیزی از گوشی خودم ( S II) کم نمیاره. ضمنا با کابل OTG به راحتی کانکت میشه و میتونید از طریق فلش مموری اطلاعات جا به جا کنید.
دقت داشته باشید سیسم عامل این تبلت 4.1 هشتس که این هم میتونه یک امتیاز خوب باشه.
در مقام مقایسه هم قطعا یک تبلت 630 هزار تومنی قابل قیاس با یکی با قیمت دوبرابر نیست. ولی از نظر من این تبلت از مارکهای متفرقه موجود در بازار که همین قیمت رو دارند قطعا بهتره.

Samsung I9100 Galaxy S II Samsung I9100 Galaxy S II

1391/12/21 با سلام
من هم این گوشی رو حدود یک ساله که دارم. من هم مشکل باطری داشت که کارهای زیر رو انجام دادم
1- برای آپدیت که اولین راه کاهش مصرف باطری هست به نمایندگی مراجعه کردم و هیچ هزینه ای نداشت.
2- برخی از برنامه ها که روی گوشی نصب می شن، یکسره ران هستن و مرتب در حال چک کردن اطلاعات گوشی و شبکه. این برنامه ها مصرف باطری رو بالا می برن. بعضی وقتا هم می بینی که صفحه خود به خود روشن و بعد از چند ثانیه خاموش میشه که یکی از علامت های مشکل اخیر هست. پس نرم افزارهای غیر ضروری نصب نکنید.
با این دو کار من در مواقع پرکاری روزی یک بار شارژ می کنم البته گوشیمو هیچ وقت حتی شبا خاموش نمی کنم در مواقع عادی هم هر دو یا 3 روز یک بار شارژ می خواد.
امیدوارم مشکلت حل بشه.

Asus Memo Pad ME172V Asus Memo Pad ME172V

1391/12/21 با سلام خدمت دوستان
من سه روزه این تبلت رو برای پسرم خریدم. خودرو گوشی S II دارم. وقتی با این تبلت ارزون قیمت کار می کنم می بینم که کیفیت تصویرش نسبت به قیمتش خیلی خوبه. سرعتشم تو این چند روزه مشکلی نداشته. توی نصب نرم افزار هم مشکلی مشاهد نشده. جالب ابینجاست که چون این یک تبلت با برند خوبی هست، شرکت ASUS خدمات آنلاین هم ارائه می ده. همون دفعه اول که به اینترنت وصل شد به صورت اتوماتیک شروع کرد به جست و جوی آپدیت نرم افزار و سیستم عاملش.
تنها مشکلی که باهاش دارم اینه که بلوتوث نداره یا من نمی تونم پیداش کنم. سایتهای ایرانی میگن داره و لی سایت ایسوس چیزی در موردش ننوشته.
رو هم رفته برای هزینه ای که پرداخت میشه (البته نسبت به تبلتهای ارزون قیمت متفرقه موجمود در بازار) قطعا چیز خوبی خریداری میشه.
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا