مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : smart s
  • تاریخ عضویت : 1391/11/12
  • تعداد نظرهای داده شده : 7

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

Samsung Galaxy Note8 Samsung Galaxy Note8

1396/11/6 سلام دوستان
لطفا کمک کنید
من نوت ۸ دارم و زمانی که صفحه گوشی خاموش میشه، هر چند طوری تنظیم کردم که برای روشن کردن صفحه بصورت مجدد حتی اگر فورا باشه نیاز به رمز یا عنبیه باشه ینی اون رو روی حالت فورا پس از خاموش شدن صفحه گوشی قفل شود قرار دادم اما حدودا تا یک دقیقه پس از خاموش شدن صفحه گوشی رو میشه بدون نیاز به رمز باز کرد، همه تنظیمات سکیوریتی و قفل رو بررسی کردم و روی حالت های مختلف چک کردم ولی موفق نشدم طوری تنظیم کنم که گوشی سریعا پس از خاموش شدن صفحه قفل بشه.
راهنمایی کنید ممنون

Samsung Galaxy Note8 Samsung Galaxy Note8

1396/10/14 سلام
انتن سیم کارت دوم من مدام کمو زیاد میشه، هم ایرانسل و همراه اول روی اسلات دوم گذاشتم اینجوریه،
دو روزه گوشی نوت ۸خریدم ایا پس میگیرن یه گوشی نو دیگه بهم بدن؟ کجا باید ببرم؟

Samsung Galaxy Note8 Samsung Galaxy Note8

1396/10/14 سلام دوستان.
لطفا کمک کنید
نوت ۸ ساخت کره با گارانتی خریدم و امروز دومین روز هست که دارمش، آنتن سیم کارت ۲ پرش آنتن اره، الان همراه اول روش هست حتی ایرانسل هم انداختم باز پرش انتن داشت در حد یکی تا دوتا خط میره مدام در یک جای معمولی نه توی زیر زمین، هر دوتا سیم رو که ایرانسل هم میزارم باز فقط سیم ۲ یه خط انتن میره حتی اگر نت خاموش باشه.
چیکار کنم مشکل چیست؟ روز اول مغازه داره گفت تا شش روز تعویص دستگاه داره سامسونگ، ایا ببرم پس میگیرن یکی دیگه بهم بدن بدون ایا این یه مشکل محسوب میشه که پس بگیرن؟
سپاس

HTC One XL HTC One XL

1393/8/22 سلام لطفا کمک فوری
گوشی htc one xl من دو سه روزه که نور صفحه نمایش نداره ینی اینکه lcd سالم هست و ضربه و آب نخورده بلکه اتفاقی دیگه صفحه روشن نمیشه حتی گوشی روشن میشه و صفحه هم میاره ولی نوری نیست که ببینی الان کجای گوشی هستی به تعمیرگاه بردم ال سی دی عوض کرد باز حل نشد آی سی نور عوض کرد باز حل نشد چراغ های سه تا کلید پایین گوشی روشن میشه صدای کم و زیاد کردن ولوم صدا هم میاد ولی هیج نوری واسه دیدن صفحه گوشی نیست به چند تعمیر کار حرفه ای در شیراز بردم ولی کسی مشکلشو نتونست حل کنه
من روی مشکل نرم افزاری شک دارم تا سخت افزاری
لطفا دوستان کمکم کنید
مرسی از همه

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1393/4/1 آقای امیر حسین به خاطر این موارد تبلت سامسونگ برتره:
۱) دوران برند اپل به پایان رسیده و هر کسی از نظر من گوشی یا تبلت رو در این یکی دو ساله به اینور از محصولات اپل خرید کرده قطعا اطلاعات قدیمی و به روز نشده ای از این برند داره یا حتی خیلیا هنوز به این صورته که فک میکنن مثلا گوشی اپل داشته باشن باکلاسن که صد البته دو سه ساله از نظر کلاس و زیبایی برند اچ تی سی این عنوان رو به دوش میکشه. فقط و فقط پولهای کلان امریکا و گروه مافیای فری ماسونی تا به حال پشت این شرکت بوده در ضمن نیوتن از بالای سرش سیب به پایین نیفتاده......
۲) شرکت بزرگی به اسم گوگل اندروید رو پشتیبانی میکنه و قطعا بهترین سیستم عامل تا به امروز همین اندرویده.
۳) به لحاظ سخت افزاری سامسونگ نه تنها از اپل بلکه حتی از اچ تی سی هم جلوتره و به لحاظ نرم افزاری که هیچ برندی تا به امروز به گردش هم نرسیده.
۴) کارایی و امکانات و پشتیبانی و قیمت ارزانتر و تنوع محصولات سامسونگ بی نهایت بالاتر از محصولات دیگر برن هاست.
۵) اگر چه من گوشی های اچ تی سی رو حتی با گوشیهای سامسونگ عوض نمیکنم ولی تبلت های سامسونگ برترین هستند.

HTC One XL HTC One XL

1392/2/11 سلام دوست عزیز. این گوشی رو از کدوم شهر و از کدوم مغازه خریدی؟ منم با این قیمت میخوام بخرم. اگر هم دوست داری تا ایمیلمو بهت بدم واسم میل کنی.

Huawei Ascend Mate Huawei Ascend Mate

1391/11/12 اگر قیمت این گوشی نهایتا یک میلیون و نیم باشد ارزش خریدش رو داره و من حتما میخرمش. مشخصات خوبی داره و در واقع هاوایی این گوشی رو برا رقابت با گلکسی نوت 2 ساخته و گفته دست نگه دارید و نوت 2 رو نخرید و گوشی ما رو که قویتر و ارزانتر هست رو بخرید که من با این حرف موافق نیستم حتی اگر هم بخرم باز میگم قویترین گوشی که تا به امروز به بازار اومده نوت 2 هست با وجود اینکه شخصا تعصب خاصی روی برند HTC دارم. ولی با گوشی های بزرگ مثل این فبلت کار کردن حال میده.
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا