مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : داشاکل ص
  • تاریخ عضویت : 1391/10/23
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1391/10/23 اگر به قصد نشون دادن به بقیه و تحت تاثیر قراردادن دیگران میخواید این گوشی رو بخرید مخصوصاً اگه در سنین دبیرستان هستید لازم نیست بقیه مطلب رو بخونید چون شما در حکم غذای لقمه گرفته و آماده‌ای هستین که تو لپ شرکتهای بزرگ آماده فرو رفتن هستین. سفر به سلامت.
‫اما اگه مثل من دیگه دکمه‌های گوشی نازنین قبلیتون (SE K750) کار نمیکنه و چند بار هم خرج تعمیراتش کردین و دیگه مجبورین گوشی رو عوض کنید و به فکر این هستین که بعد از این همه سال یه گوشی بخرید که دیگه تا چند سال دیگه نخواید عوضش کنید یا اینکه بالاترین ورژن اندروئید رو داشته باشه که دیگه با اپلیکیشنهای مختلف مشکل نداشته باشه به طور خلاصه باید بگم:
سامسونگ جزو ماهرترن شرکتها در فریب مشتری با استفاده هیاهوی تبلیغاتی هست. در همه اجناسش از کولر و لوازم خانگی گرفته تا همین موبایل. چیزی که شما می‌خرید یک تصویر پر زرق و برق از یک کالا به قیمت گزاف هست. قابش کنید و بزارید سامسونگ حالشو ببره.
‫در مورد Galaxy note II بگذارید خیالتون رو راحت کنم:

***این گوش به هیچ عنوان کارهای شما رو ساده تر نمی‌کنه و به هیچ عنوان هوشمند نیست فقط وقت شما رو برای کلنجار رفتن در انجام ساده‌ترین کارها تلف می‌کنه و باعث میشه به خاطر اینکه دومیلیون دادین و یه آشغال بی‌مصرف گرفتین به شدت احساس حماقت کنید.***

چیزهائی که به اسم گوشی هوشمند به شما فروخته شده ولی کار نمیکنن:
۱- Quick glance یعنی وقتی که صفحه خاموشه اگه دستتون رو سنسور ( کنار دوربین دوم )‌ بزارین صفحه روشن بشه. اگه زیاد اصرار کنید شاید بقیه فکر کنن خل شدین که هی دستتون رو روی گوشی با صفحه خاموش فشار می‌دین. شاید هم شدین وگرنه دو میلیون پول اندازه یه لپ تاپ رو بابت این آشغال بی‌مصرف نمیدادین.
‫۲- smart screen rotation قراره با توجه به جهت صورت شما صفحه چرخش داشته باشه. کافیه وقتی خوابیدین بخواید با این گوشی کار کنید اون وقت میبینید که چقدر اعصاب خورد کنه.
۳- Svoice یعنی اینکه بتونید با فرامین صوتی گوشی رو کنترل کنید. وقتی به شبکه دسترسی ندارید که در ایران شامل ۸۰ درصد اوقات میشه پیغام خطا میده! تازه وقتی بخواد کار کنه احتمال زیاد باید مثل قابلیت دیکته کردن (تشخیص صدا)‌موقع نوشتن مسیج اینقدر مجبورتون کنه که یه کلمه رو برای درست تشخیص دادن تکرار کنید که قیدش رو بزنید.
۴- در صفحه اصلی وقتی search رو از منو انتخاب می‌کنید امکان جستجو در فایلهای گوشی خودتون رو نداره. در صفحه phone search فقط امکان انتخاب جستجو در پیغامها، لیست تماس و فایلهای موسیقی رو دارید!! چقدر هوشمندانه!! بجای یه جستجوی کلی روی همه چیز و جدا کردن اونها در صفحه نتایج اینجوری شما رو برای پیدا کردن ساده یک فایل روی زمین می‌کشونه!
کلاً این لیست هر چه بیشتر از گوش استفاده کنید بزرگتر میشه و باید ازش استفاده کنید تا بفهمید چه چیز آشغالی هست. امتحانش دو میلیون بیشتر خرج نداره!
در حدود یک ساعت و نیم از وقت من فقط برای نوشتن این نظر تلف شد اون هم بخاطر اینکه به شدت از خریدی که کردم پشیمون هستم. چند روزی که صرف خوندن فرومها و یادگرفتن کارکردن (که البته کار نمیکنه)‌ با این گوشی شد رو هم در نظر بگیرید تا بفهمید که چقدر زندگی رو ساده تر کرده برای من و کارهام بهتر پیش میره.
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا