مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ehsan j
  • تاریخ عضویت : 1391/9/21
  • تعداد نظرهای داده شده : 12

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1393/1/4 سر این قضیه لاک شدن من به سایت هایی که کد آنلاک برای گوشی ها رو ارایه میدن سر زدم یه بخشی برای مکاتبه و راهنمایی دارن.اونجا با یکی از کارشناساشون که صحبت کردم و کل اطلاعات گوشی رو ازم پرسید و همون اولش گفت که برای آنلاک کردن باید برای اولین بار باید گوشی با سیم کارتهای اون حوزه ای که گوشی به سفارش اونجاست روشن بشه و بعد کد آنلاک رو دریافت و وارد کنید در غیر این صورت کد آنلاک هم کار نخواهد کرد.بطور مثال اگر گوشی سفارش اروپاست باید همین اول کار که می خوای گوشی رو روشن کنی یه سیم یکی از کشورهای اروپایی رو بندازی روش روشن کنی و بعد خاموش کنی و دوباره سیم منطقه خودت بندازی که اینبار میگه قفل منطقه ای داره و باید اون کد رو وارد کنید.
***دست آخر ازش پرسیدم که این گوشی سفارش اروپاست و هیچ نوع دستکاری (روت وآنلاک با باکس و...) روش صورت نگرفته و با سیم ایران هم قابلیت تماس رو داره احتمال لاک شدن هست؟ که گفت اگر شما می تونید با گوشیتون تماس بگیرید این گوشی آنلاک شده و دوباره لاک نخواهد شد.***
بنابراین به نظرم اگر ناکس و وارانتی بیت هردو صفر باشن و گوشی آنتن هم بده این احتمال که گوشی به طریق صحیح و از طریق دریافت کد آنلاک، آنلاک شده باشه زیاده.
من یه چند وقت پیش پیگیر 9005 بودم 99 درصد موجودی بازار همون ابتدای امر سیم ایران که روشون می رفت گوشی قفل میشد واسه خاطر همینم با باکس آنلاکشون می کردن. و دوباره به بازار می دادن.
این هم خودش میتونه دلیلی باشه که گوشی هایی که ناکس و وارانتی بیت هردو صفر هستن از طریق دریافت کد، آنلاک شده باشن.
***دوستان در نظر داشته باشن این صحبت ها تجربه شخصی من هست و احتمال مواردی خلاف موارد فوق میتونه وجود داشته باشه پس حتما قبل خرید دقت کنید و سعی کنید نسخه خاورمیانه رو خرید کنید تا نگرانی از لاک شدن رو نداشته باشید***

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1392/10/22 حالا کدومتون داشتین درست می گفتین.چه کسی اینجا واقعا قانع شد، به جز اینکه نظر همدیگر رو رد کردید و سردر گمی بیشتری تو کاربرای عادی پیگیر این مباحث ایجاد کردید این بحث نتیجه دیگه هم داشت .
خدا شاهده من اصلا نیازی به مطالعه بحث های اینجا ندارم و اونقدری که نیازم رو مرتفع کنه از این دو تا گوشی اطلاع دارم ولی از اولش که بحث شما دوتا شروع شد داشتم دنبال می کردم.
تو جایی که دو نفر نتونن با آرامش نظرات هم دیگه رو نقد کنن آخرش همه کارها یا نصفه نیمه می مونه یا اصلا پیش نمیره.
بهتر نبود با احترام و سعه صدر نظرات همدیگه رو نقد می کردید تا هم به نتیجه مشخص می رسیدید و هم کاربران سایت از نتایج بدست آمده استفاده می کردن.
به جای اینکه رقابت کنید که کی بیشتر از اون یکی میدونه و شخص مقابل رو به بی اطلاعی محکوم کنید بهتر بود با ارایه توضیحات مبسوط نظرات خودتون رو اثبات کنید.
من نه مدیر سایتم و نه علامه دهر ولی واقعا حیفم اومد که این حرف ها رو نزنم.
موفق باشید.

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1392/10/21 سلام
مبارکه
برای حل مشکلتون باید گزینه smart stabilization رو غیر فعال کنید یا به عبارت ساده تر آیکون دست تو منو لمسی رو بزنید تا غیر فعال بشه.البته این گزینه بصورت خودکار فقط در موقعیت های با نور کم بصورت خودکار فعال میشه تا از تار شدن عکس (به دلیل اینکه سرعت شاتر برای افزایش نوردهی پایین میاره)جلوگیری کنه.
موفق باشید

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/10/16 سلام
مبارکتون باشه
ولی
...
مهندس یکم تحقیق می کردی میخریدی!
با اطلاعات غلط ذهن ملت رو مخدوش نکن.
هردو شون رم 3 گیگ دارن.
cpu 9000 از معماری big little استفاده می کنه و 4 هسته arm a7 و از 4 هسته arm a15 تشکیل شده که تو پردازش های سنگین به هسته های قویتر سویچ میکنه و به دلیل اینکه حرارت چیپ بالاتر نره فقط 4 هسته از اون 8 هسته در آن واحد فعال هستن.(که اگه hmp فعال بشه هر 8 هسته به صورت نا همگن می تونن فعال بشن)
قدرت پردازشی یک soc متناظر با معماری اون هستش و صرفا با فرکانس کاری اون مشخص نمیشه و به موارد متعدد بستگی داره از لحاظ پردازشی هر کدوم در بعضی موارد بهتر هستند البته به صورت ناچیز که کاربرهای عادی تفاوت آن را احساس نخواهند کرد.
رزولوشن 4k دوبرابر FHD هست و به هیچ وجه نمی توان گفت9005 کیفیت 4 برابر دارد. و ضمنا زمان این فیلم برداری محدود به 5 دقیقه هستش و در این حالت لرزشگیر تصویر،زوم صدا و عکاسی غیر فعال می باشد.حالا اگه خیلی اصرار دارید 4k داشته باشید پس 9005 بگیرید.
اگر داخل ایران هستید شبکه 4g کاربردی ندارد پس برای کاربران ایرانی مزیت محسوب نمی شود.
سفارش آسیا برای 9005 هم داریم.(مثل امارات)
اگر مایل به خرید 9005 هستید و اصرار به منو فارسی داشتن دارید به دنبال xsi باشید که نسخه بین المللی 9005 هستش و تمام زبان ها رو هم ساپورت میکنه.
9000 کمی بیشتر از 9005 داغ میکنه.
اختلاف قیمت هردو تقریبا 50 تومن هست.ولی چون هنوز همه گیر نشده تو بعضی مناطق مثل منطقه شما با قیمت بالاتر بفروش میرسه که زمان این مشکل رو حل خواهد کرد.
به نظر من تنها مزیت 9005 ساپورت دولوپری بیشتر نسبت به 9000 هست.که اگه دنبال نصب کاستوم رام هستید و احساس کنجکاوی داره اذیتتون میکنه و امکانات خود گوشی رو راضی تون نمی کنه 9005 در این مورد آزادی عمل بیشتری نسبت به 9000 داره.
در کل هم 9000 و هم 9005 هردو ایده آل هستن.با توجه به موارد ذکر شده فکر کنم بتونین انتخاب مناسب داشته باشید.
موفق باشید.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/10/14 سلام
دوستان مطلع خبر دارند که آیا HMP برای نوت 3 فعال خواهد شد یا نه؟
یا اینکه به صورت غیر رسمی در اختیار دولوپرها قرار خواهد گرفت؟
آیا زمان مشخصی برای این کار مشخص شده؟

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/9/7 سلام دوست عزیز
ممنون از توضیحاتی که فرمودید.
ولی از این جمله حضرتعالی "در هر حال گرمايي كه ميفرماييد در بدترين شرايط به 40 درجه نميرسه " فکر نکنم مورد دیگه ای جز این که این حرف اشتباه هستش برداشت کرد.
به هر حال از اینکه تصحیح کردید ممنون.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/9/5 سلام دوباره
ممنون که نظر بنده رو مطالعه کردید.
نکته ای که به نظرم اومد تذکر بدم اینه که دمای گوشی به راحتی با اجرای بازی های HD به بالاتر 40 درجه میرسه که این رو هم میتونید خودتون تست کنید هم تو فیلم های منتشر شده ببنید(چون منبع رو فرمودید ذکر میکنمhttp://www.youtube.com/watch?v=t9XbiHe91W0)ثانیا اگر قرار باشه فقط از ARM 7 استفاده کنیم A15 رو خاموش نگه داریم و از سرعت این گوشی لذت نبریم که خرید این گوشی کاملا اشتباهه.
منظور من از ساپورت دولوپری کاملا مشخصه می تونید به سایت های مختلف مثل XDA تو این ضمینه رجوع کنید و تعداد پست های مربوط رو خودتون مشاهده کنید(هرچند هرکدوم مزایا و معایبی نسبت به هم دارند.)
اول بحث هم گفتم بنده از نزدیک با n9005 کار نکردم و خدایی نکرده نمی خوام کسی رو گمراه کنم فقط می خوام کسی که می خواد این گوشی رو بخره اولش این ضعف ها رو بدونه.
من علاقه مندم اگر دوستان نکته نظری دارن بگن تا همه بتونن استفاده کنن.
یادتون باشه زکات علم یاد دادنه.
موفق باشید

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/9/4 8.در مقایسه با n9005 چون من باهش کار نکردم نمی تونم به طور قطعی در موردش نظر بدم ولی ظاهرا تاکید میکنم تنها به دلیل اینکه گرمای کمتری تو کارهای سنگین مثل بازی ها داره( که خود این هم مزیت بزرگی هستش که نمیشه ازش به راحتی گذشت) گزینه بهتری هستش چون اگه بنا به آپدیت باشه که سامسونگ برای هر دو هم زمان ارسال می کنه و اکثر بازی هم دیتای مالی براشون ارائه میشه و الان طوری شده که اکثرا دیتای بازی ها به صورت فایل obb هست و تمام انواع پردازنده های گرافیکی من جمله خانواده mali رو پشتیبانی میکنه،نتایج بنچمارکهای مختلف هم حرف من رو تاکید میکنه و اختلاف این دو بسیار کم هستش و این اختلاف رو هیچ جا احساس نخواهید کرد.،ضمنا حرف من با اکثریت هستش اگر developer اندرویید هستید سریع نسبت به حرفام جبهه نگیرید که کاستوم رام برای n9005 زیاده و ساپورت دولوپریش بیشتره چون فکر کنم تنها 10 درصد افرادی که اقدام به خرید این گوشی کردن به این جور کارها علاقه مند هستن.
9.من 1800 خریدم که خوشبختانه الان قیمتش رو به کاهش هستش اگر این تجربه رو قبل خرید داشتم صبر می کردم تا قیمت n9005 متعادل بشه و اون مدل رو خریداری می کردم چون واقعا گرمای n9000 من رو اذیت میکنه.
10.اگر هر بخش از حرفام ابهام داشت یا صحیح نبود لطفا اشاره کنید تا من هم از نظرات شما بهرمند بشم.
ممنون از حسن توجه شما

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/9/4 با سلام به همه دوستان
من 4 روزه که نوت 3 n9000 رو بصورت پلمپ و از یک فروشگاه مطمین خریداری کردم روی جعبه نوشته شده n900 و خود گوشی و باتریش هم ساخت ویتنام هستش به خودم وظیفه میدونم که برای افرادی که می خوان این گوشی رو بخرن و دودل هستن نکاتی رو عرض کنم تا انتخاب صحیحی داشته باشند.
من قبلا اس 3 داشتم و اون اولین گوشی اندروییدی من بود کیفیت ساخت اون نسبت به نوت 3 نسبتا بهتر بود و متاسفانه در این قسمت پس رفت داشته.
1.دکمه هوم گوشی کمی لقه ولی نه به این معنا که سر جاش خود به خود تکون بخوره ولی فکر کنم تو استفاده مداوم کم کم سر جای خودش هم تکون بخوره لقی دکمه رو اگه می خوایین حس کنید باید از یه گوشه دکمه رو بالا پایین کنید.
2.گوشی تو کارهای سبک بسیار روان عمل میکنه من که اس داشتم نسبت به اون دوبرابر سرعترش بشتر هست هیچ گونه لق و کندی هم نداره و دمای گوشی هم پایینه و کاملا خنک هستش ولی متاسفانه این روند تا جایی ادامه داره که کارهایی که شما انجام میدید محدود به نرم افزار های سبک و یا فیلم های با کیفیت HD باشه ولی وقتی که کارهای سنگین مثل بازی های HD رو باهاش شروع کنید پشت گوشی و اگر بخوام دقیق تر بگم اطراف دوربین به شدت گرم میشه و گرماش کاملا احساس میشه بطوریکه آدم رو اذیت میکنه ضمنا موقع خروج از بازی های سنگین و یا سایر کارهای سنگین باید یک تاخیر 5-6 ثانیه رو برای اینکه گوشی به حالت نرمال برگرده رو تحمل کنید که یک نوع لق و هنگ (هنگچه) به حساب میاد.
3.من تا حدودی از مشکلات نسخه اکزینوس خبر داشتم ولی نمی دونستم که تا این حد خودشو نشون خواهد داد و بیشتر این حرفها رو مبالغه و حساسسیت بیش از حد می دونستم ولی الان که دستم رسیده می بینم بی راه نمی گفتن.
3.من از شارژ گوشیم راضی هستم تو استفاده فوق العاده زیادی که من از گوشی کردم بدون هیچ مشکلی یک روز رو کامل نگه می داره و مشکلی از بابت باتری نخواهید داشت زمان شارژش هم حدود 2-2.5 ساعت هستش.
4.متاسفانه از شانس بد بنده قلم گوشی خیلی سفته و به سختی از جاش در میاد من و دوستم با هم خریدیم که مال اون اصلا این طوری نیست ولی مال من رو باید با فشار زیاد از جاش دربیاری و با فشار هم سر جاش میره ولی فوق العاده کاربردی هستش و من نهایت استفاده رو ازش می برم.
5.کیفیت تصویر این گوشی فوق العاده هستش و جای بحث نمی ذاره.
6.دوربین گوش هم فوق العاده هستش بطوریکه میتونید عکس هاش رو با دوربین های شبه slr مقایسه کنید کیفیت فیلم برداری هم مناسبه و ضمنا کسایی که دو به شک هستن با اطمینان عرض کنم که حالت slowmotion که باکیفیت hd ظبط می کنه و هم قابلیت 1080 ،60 فریم.برای دیدن کیفیت بهتره نمونه فیلم هاشون رو که تو اینترنت هستش رو ببینید اگه خیلی حساس هستید.
7.وای فای گوشی هیچ مشکلی نداره فقط اگه گوشی به حالت sleep بره اون هم فعالیتش برای صرفه جویی در مصرف باتری قطع میکنه.

Samsung I9500 Galaxy S4 Samsung I9500 Galaxy S4

1392/4/16 با سلام به همه دوستان.
من و شاید خیلی های دیگه می خوایم s4 بگیریم ولی نمیدونیم کدوم مدل رو بخریم i9500 یا i9505 از دوستانی که تجربه کار با هر دو مدل رو داشتن خواهش می کنم با ذکر دلایل منطقی راهنمایی کنن که کدوم مدل رو تهیه کنیم.
همه(منظور کسایی که تو خط خرید این گوشی هستن،زود کامنت ندید و تخریب نکنید) تفاوت سخت افزاری این دو مدل رو میدونن خواهشا عملکرد واقعی دو سیستم رو نقد کنید نه اینکه رو کاغذ مشخصات یکی از دیگری بهتر باشه و اونها رو ذکر کنید و حرف های تکراری.
الان هر دو مدل این گوشی ها تو بازار موجوده امکان خرید اینترنتی هر دو مدل هم هست.
ضمنا کسانی که این دو مدل رو بدون گارانتی تهیه کردن تا حالا مشکل خاصی داشتن یا نه یعنی تو این مدت که از گوشی استفاده کردن ( کارهی سنگین مثل بازی های hd)براشون مشکلی از بابت داغ شدن و... پیش نیومده؟
"بی نهایت از دوستانی که بنده و دیگران رو تو انتخاب صحیح راهنمایی می کنید تشکر می کنم"


Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/2/26 با سلام
مدل 32 گیگش رو کجا می تونم گیر بارم؟
تفاوت قیمتش چقدره؟
اصلا تو ایران هست؟
32گیگ با گارانتی اصلا وارد شده؟

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/1/31 با سلام
NOTE 3 رو کی اطلاع داره که کی میاد؟
چه مشخصاتی داره؟
واسه من سایز صفحه خیلی مهمه که اگه بزرگتر از نت 2 باشه دیگه غیر قابل تحمل میشه؟
نظر شما چیه
موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا