مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : حسین ح
  • تاریخ عضویت : 1391/9/14
  • تعداد نظرهای داده شده : 17

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 17 از مجموع 17 مورد

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1397/10/9 آپدیت EMUI 9 برای کسی به طور رسمی اومده؟ توی خبرها اومده که برای MATE 10 pro رسما منتشر شده ولی برای من هنوز آپدیت رو نشون نمیده...

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1397/3/10 سلام. من برای میت 10 پرو گلسی می خوام که عرض صفحه نمایش رو به طور کامل پوشش بده و از این گلس هایی که به صورت فول کاور هست و دورش قاب داره نباشه. اگر کسی میتونه راهنمایی کنه ممنون میشم. تشکر

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1396/10/26 تجربه دوم در مورد باتری mate 10 pro (پس از آپدیت گوشی به آخرین نسخه):

- مدت زمان خالی شدن شارژ از 100 تا 3 درصد = 48 ساعت
- مدت زمان روشن بودن صفحه نمایش = 9 ساعت و 9 دقیقه
- مدت زمان روشن بودن وای فای = 8 ساعت و 15 دقیقه

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1396/10/25 اولین تجربه من از باتری این گوشی به این صورت بود که پس از شارژ کامل، 40 ساعت طول کشید که باتری از 100 به 5 درصد برسه. از این 40 ساعت حدود 9 ساعت و 30 دقیقه اسکرین گوشی روشن بوده و مشغول کار با گوشی بودم. البته این آمار قبل از آپدیت گوشی بود. الان که گوشی رو آپدیت کردم باید ببینم وضعیت باتری چه فرقی با قبل داشته. ولی در کل فوق العاده از باتری این گوشی راضی هستم و مهمترین دلیلی که mate 10 pro رو انتخاب کردم (جدا از محاسن دیگه ی این گوشی) باتریش بود که برای من خیلی کاربردی تر و مهمتر از ویژگی های دیگری همچون بلوتوث 5، سنسور چشم و ... است که این گوشی نداره.

مورد دیگه ای که قبلا در بررسی های این گوشی خوندم و الان در عمل تجربه کردم، جای خیلی مناسب و عملکرد عالی حس گر اثر انگشت است که نه تنها در باز کردن قفل گوشی بلکه در خیلی از برنامه های دیگه کاربرد داره و شما رو از شر وارد کردن پسورد یا پترن راحت میکنه.

سرعت گوشی هم که فوق العاده عالیه و هیچ لگ یا کندی در هیچ زمینه ای بخصوص multitasking و بازی های با گرافیک بالا دیده نمیشه. البته یک مقدار لگ و ناهماهنگی در هنگام پخش ویدیو وجود داشت که بعد از اولین آپدیت به طور کامل برطرف شد.

این تجربه ی من بود از این چند روزی که دارم با این گوشی کار میکنم. اگر سوالی بود درخدمت هستم.

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1396/10/25 بله برای من یه محافظ اضافه داره داخل جعبه ولی همونطور که عرض کردم به نظر میاد ابعادش کل صفحه رو پوشش نده، به همین دلیل هنوز اسفاده نکردم.

محافظی هم که روی صفحه چسبیده یه محافظ معمولی هست. شما مطمئنید که محافظ صفحه شما گلس هست؟ چون گلس باید ضخامت حدود 2 میلیمتر باشه. و اگر جوابتون مثبت است، آیا گلس حساسیت تاچ صفحه نمایش رو کم نمیکنه؟

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1396/10/22 سلام. من هم بالاخره بعد از چند ساعت انتظار در صف این گوشی رو به همراه هدیه 1/5 میلیون تومنیش گرفتم. این اولین تجربه من با هواوی است و هیچ تعصبی هم نسبت به این برند ندارم. الان که 24 ساعته این گوشی دستمه، در یک کلام میتونم بگم فوق العادست. سرعت و قدرت رو بخصوص در کارهای همزمان (انجام بازی، انتقال فایل، وب گردی و...) میتونید تجربه کنید. کیفیت صفحه نمایش خیره کننده ست. و در کل همه چی عالیه...
حالا یه سوالی دارم از کسانی که این گوشی رو خریدند. به نظرتون نیاز به گلس یا محافظ صفحه ی اضافه هست یا نه؟ چون به نظر میاد که یه محافظ صفحه به طور پیش فرض روی صفحه نمایش چسبیده، یکی هم توی جعبه اش هست. البته اونی که توی جعبه هست به نظر ابعادش کوچیکتر از صفحه نمایش هست. ممنون میشم نظرتون رو بگید. تشکر.

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1396/9/17 کسی خبر داره این گوشی چه زمانی وارد بازار ایران میشه ؟ بی صبرانه منتظریم ...

Huawei nova plus Huawei nova plus

1395/12/1 من چند روز پیش این گوشی رو برای یه نفر خریدم. فوق العاده گوشی خوبیه. اصلا قابل مقایسه نیستن باهم. پردازنده و چیپست گرافیکی قوی تر ، دوربین بهتر به همراه لرزش گیر ، حافظه داخلی بیشتر (32 گیگ) و صفحه بزرگتر از برتری های این گوشی نسبت به p9 lite است.

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1392/12/26 سلام

من بالاخره بعد از چند ماه بررسی چند روز پیش این گوشی رو به قیمت 1310 از بازار موبایل ایران خریدم. خدا رو شکر از همه نظر راضی هستم و در یک کلام فوق العادست. مواردی رو که قبل از خرید شک داشتم و الان تست کردم به این شرح است:

1- قابلیت نصب فلش از طریق یک کابل otg معمولی به راحتی و در همان بار اول (بدون آپدیت گوشی) کار کرد و مشکلی نداره.

2- در اولین سیکل استفاده از باطری از 100% تا 2% ، گوشی به مدت 18 ساعت دووم آورد که در این مدت همه جوره از گوشی کار کشیدم (وای فای، 3g ، ویدیو و ...) و به مدت 6 ساعت اسکرین گوشی روشن بود. در سیکل دوم از 100 تا 10 درصد، که استفاده ی عادی تری داشتم، گوشی به مدت 36 ساعت روی باطری بود و 3 و نیم ساعت اسکرین ، 7 ساعت وای فای ، 18 ساعت بلوتوث ، 30 دقیقه مکالمه و 1 و نیم ساعت اینترنت 3g داشتم. که فکر می کنم اگر نگیم آمار فوق العاده ای هست ولی میشه گفت خوبه.

3- بازی سنگینی رو تا الان نصب و اجرا نکردم ولی در سایر موارد سرعت گوشی فوق العادست و هیچ لگ یا هنگی رو از گوشی ندیدم.

فقط تنها موردی که امیدوارم نهایتا پشیمونم نکنه بحث آپدیت این گوشی هست که با وجود اینکه گفته میشه اندروید 4.4 برای g pro منتشر میشه ولی در مجموع زیاد جالب به نظر نمیرسه !

Alcatel One Touch Hero Alcatel One Touch Hero

1392/12/9 آقا مهدی لطفا بفرمایید ساپورت نرم افزاری کمپانی آلکاتل در چه حدی هست ؟ و آیا آپدیت اندروید 4.4 یا 4.3 رو برای این دستگاه ارائه کرده یا خیر ؟

سوال دیگه اینکه آیا نسخه تک سیم کارت این فبلت که مموری کارت بخوره وارد ایران میشه یا خیر ؟

Huawei MediaPad X1 Huawei MediaPad X1

1392/12/6 ظاهرا باید لقب بهترین تبلت ۷ اینچی جهان رو به این تبلت بدیم !!
فقط هر چی فکر می کنم یه چیزی رو نمیفهمم !؟! چرا اندروید ۴.۲.۲ ؟؟؟؟؟ واقعا چرا ؟؟؟؟ نه تورو خدا بگید چرا ...

Alcatel One Touch Idol X Alcatel One Touch Idol X

1392/12/3 دوستانی که این گوشی رو دارند آیا آپدیت اندروید 4.3 یا 4.4 برای این گوشی اومده یا قرار هست بیاد یا نه ؟ سوال دوم اینکه آیا امکان روت کردن این گوشی وجود داره یا خیر ؟ و سوال آخر اینکه آیا کاستوم رام برای این گوشی هست یا نه ؟

Huawei Ascend P6 Huawei Ascend P6

1392/12/3 من مخلص شما و آقا محمد و آقا محسن عزیز هم هستم

ولی دوستان من قصد ایراد گرفتن از این گوشی رو نداشتم و فقط و فقط تجربه ای که در کار کردن با این گوشی رو داشتم بدون یک کلمه کم و زیاد کردن ، اینجا بیان کردم و آمار غلط هم ندادم بلکه صرفا همون چیزی رو که دیدم و تجربه کردم اینجا گفتم. آقا محمد هم در کامنت خودشون دلیل به وجود اومدن این مشکل در تاچ این گوشی رو توضیح دادند که ازشون تشکر میکنم.

Huawei Ascend P6 Huawei Ascend P6

1392/12/1 این گوشی روی کاغذ مشخصات و کانفیگ خوبی داره ولی امروز توی نمایشگاه موبایل در بازار موبایل ایران چند دقیقه ای با این گوشی کار کردم و نظرم رو عوض کرد. موردی که بهش برخوردم، تاچ فوق العاده ضعیف اون بود. نمیدونم مشکل نرم افزاری بود یا سخت افزاری ، ولی هر کاری می کردم نمیتونستم منوی نوتیفیکیشن رو از بالای صفحه به پایین بکشم (البته یکی دو بار به سختی موفق به انجام این کار شدم). توی منو هم که صفحه ها رو عوض می کردم کمی لگ داشت و موارد مشابه دیگه که همه مربوط به تاچ و حساسیت صفحه نمایش می شد. حتی پیش خودم گفتم شاید این مورد خاص مشکل داره. به همین دلیل رفتم یه فروشگاه دیگه و با یک Ascend P6 دیگه کار کردم که اونم همین مشکلات رو داشت.

نمی خوام الکی یک برند یا یک گوشی خاصی رو تخریب کنم. شاید همه این موارد شانسی یا صرفا نرم افزاری بوده و در آپدیت های جدید این مشکلات حل شده باشه. من گوشی های زیادی داشتم ولی با هواوی تاحالا کار نکردم.

Huawei Ascend Mate 2 4G Huawei Ascend Mate 2 4G

1392/10/19 واقعا حیف نیست که هواوی از یک پردازنده قدیمی تر به جای اسنپ دراگون 800 در این گوشی استفاده کرده ؟!؟ و همینطور رزولوشن صفحه میتونست 1080x1920 پیکسل باشه.

Sony Xperia Z1 Compact Sony Xperia Z1 Compact

1392/10/19 گوشیه فوق العاده ایه ولی حیف که صفحه اش یکم بزرگه ! من دنبال یه گوشی 4 اینچی با عرض حداکثر 61 و همچین سخت افزاری هستم

Samsung Galaxy TabPRO 8.4 Samsung Galaxy TabPRO 8.4

1392/10/18 فوق العادست ولی حیف که قلم نداره ! من منتظر نسخه ی نوت همین مدل میمونم
موارد 1 تا 17 از مجموع 17 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا