مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : امیرحسین ج
  • تاریخ عضویت : 1391/9/11
  • تعداد نظرهای داده شده : 39

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 39 از مجموع 39 مورد

Xiaomi Poco F5 Xiaomi Poco F5

1402/2/31 مدت ها منتظر چنین گوشی ای بودم از شیائومی، تقریبا بی عیب و نقص هست ولی مشکل اینه که قیمتش توی ایران احتمالا حدود 20 میلیون میشه که با xiaomi 12 تقریباً هم قیمت میشه و xiaomi 12 ارزش خرید بیشتری داره چونکه هم فریم فلزی داره و هم اینکه پشت گوشی جنسش شیشه است، البته اندازه صفحه نمایشش از این گوشی کوچیکتره و باتری poco f5 قویتره و جک هدفون هم داره.
در کل بنظرم توی رنج 20 میلیون 3 تا گوشی ارزش بررسی دارند(اگه فرض کنیم این گوشی هم تقریبا 20 میلیون باشه):
Xiaomi 12
S21 Fe 5G
Poco F5
در حال حاضر خودم اتنخابم اولی هست مگراینکه قیمت Poco F5 توی ایران کمتر از اونی که فکر میکنم بشه.

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1400/3/26 اگر S21 Fe هم بیاد قیمتش نزدیک 14 میلیون هست، که اختلاف زیادی با پوکو اف 3 داره

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1400/3/19 واقعاً من نمیدونم چرا بعضی دوستان اینقدر هول شدن و میان اینجا میگن 256 گیگش تموم شد،
حالا یه تعدادی هم بودن که میگفتن این گوشی اصلاً وارد نمیشه، نمیدونم اونا الان کجا تشریف دارند.
برادر عزیز این گوشی کلاً در تعداد محدود وارد کشور شده و خب قطعاً سریع تموم میشه، چون بهرحال یه سری از افراد هستند که گوشیارو با هر قیمتی می خرند.
اگر عجله دارید میتونید همین الان هم بخرید، اما اگر مدتی بگذره و در تعداد بیشتر وارد کشور بشه، قیمت مناسبی پیدا خواهد کرد.

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1400/3/18 سلام دوستان
نظر شخصی بنده این هست که این گوشی واقعاً بعنوان پدیده امسال میتونه شناخته بشه، مدت زیادی هست که تمام دستگاه ها رو بررسی کردم و اینم بگم معمولاً گوشی های شیائومی پردازنده خیلی خوبی داشتند اما مثلا صفحه نمایش ips داشتن که خب خیلی خوب نبود، اما این گوشی واقعا از همه نظر یک گوشی کامل محسوب میشه، فقط شاید دوربینش یه مقدار نسبت به مشخصات دیگه اش خوب نباشه، که خب اون هم برای بنده که عکاسی حرفه ای نمیکنم و بیشتر عکاسی روزمره و عکس یادگاری میگیرم، کافیه.
میتونید به سایت های خارجی هم سر بزنید، سایت GSM ARENA خیلی از این گوشی تعریف کرده و فقط دوتا عیب ازش گرفته، یکی دوربین اولترا واید نه چندان خوب و یکی دیگه هم ضدآب نبودن. جالبه حتی این گوشی در صدر فهرست گوشی های با بهترین باتری در همین سایت GSM ARENA قرار گرفته که خیلی جالبه.
خلاصه اینکه بنظرم این گوشی ارزش خرید خیلی بالایی داره و بعضی از دوستان اینو با گوشی A52 5G مقایسه میکنن که هرچند اونم گوشی خیلی خوبیه اما بنظرم به جز دوربین و ضدآب بودن برتری ای نسبت به این گوشی نداره. حالا بعضی از دوستان میان از شیائومی یه سری ایراد میگیرند که خب معمولا توی برندهای دیگه هم پیدا میشه، کافیه به صفحه S20 Fe و یا گوشی های دیگه سامسونگ سر بزنید تا ببینید که اونا هم باگ دارند، فقط شاید رابط کاربری MIUI به اندازه ONE UI خوب نباشه و یه مقدار ناقص تر باشه اما اونقدری هم که میگن بد نیست، بنده خودم MIUI 11 رو روی Redmi note 9s تست کردم که بد نبوده تا الان.
منتظر افت قیمت بیشتری هستم تا اینکه انشاالله همینو خریداری کنم.

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1400/3/18 برادر عزیز این گوشی نسخه پایه اش 350 یورو هست(نه نسخه 256 گیگ) و در بازار زیر ده تومن به وفور یافت میشه.
و دوما اینکه شما درست میگید الان این گوشی باید یه مقدار ارزونتر بشه و هنوزم مقداری حباب داره، همونطور که Poco x3 pro اوایل حباب داشت و ارزونتر شد، اما گوشیهای سامسونگ معمولاً افت قیمت کمی دارند ، بعنوان مثال شما در نظر بگیرید وقتی که پوکو ایکس 3 پرو وارد بازار شد 11 تومن بود و A52 5G هم 11 تومن بود اما پوکو بیشتر از سه تومن افت کرد و اما A52 5G هنوز افت قیمتی نداشته.
اگر الان قیمت پوکو ایکس 3 پرو رو ببینید از قیمت دلاری اش هم کمتر شده، اگر صبر کنید برای این گوشی هم همین اتفاق میفته.

Xiaomi Redmi Note 10 Pro Xiaomi Redmi Note 10 Pro

1400/3/17 https://nanoreview.net/en/phone-compare/xiaomi-redmi-note-10-pro-vs-samsung-galaxy-m51

Xiaomi Redmi Note 9S Xiaomi Redmi Note 9S

1400/3/16 اینو مقایسه کنید با کامنت آخر ایشون در همین صفحه

Xiaomi Redmi Note 9S Xiaomi Redmi Note 9S

1400/3/16 ببین برادر عزیز، من نمیدونم 17 سال موبایل فروشی کردن شما رو باور کنم یا این تغییر نظرتون رو؟
شما توی کامنتهای ابتدایی تون خیلی از این گوشی تعریف می کردید و الان نظرتون 180 درجه تغییر کرده، نمیدونم شاید انتظارتون از گوشی موبایل یه چیز دیگه بوده، اما منم این گوشی رو زمستون پارسال خریدم برای یکی از اعضای خانواده و تا الان ازش راضی بودیم، به جز حسگر مجاورت که موقع تماس بعضی وقتا درست کار نمیکنه، درکل خیلی گوشی خوبی بوده.
خدمت تون هم عرض کنم بنده اولین گوشی شیائومی را در سال 2017 خریدم، آنهم از چین.
و در این چندسال از کار با گوشی های این کمپانی پشیمان نیستم و نمیدونم این باگهایی که دوستان می فرمایند چرا برای من وجود نداره؟

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1400/3/6 چه ربطی به پرچمدار بودن داره، مگه فقط گوشیای پرچمدار حق دارن بدون درگاه کارت حافظه باشن
شما که عشق سامسونگ هستی، لطف کن یه سر بزن به S21 ببین اونم بدون کارت حافظه است و حداکثر 256 گیگ حافظه داخلی داره، منتهی شما میفرمایید چونکه لفظ پرچمدار برای S21 استفاده میشه، اون میتونه بدون درگاه کارت حافظه باشه اما این نمیتونه؟ درسته؟

Samsung Galaxy A52 5G Samsung Galaxy A52 5G

1400/3/1 از هرکجا میخری، بخر اما از علاالدین نخر.
والسلام

Xiaomi Redmi Note 10 Pro Xiaomi Redmi Note 10 Pro

1400/2/27 البته یادم رفت بگم گوشی Redmi note 9s ای که بنده دارم یه باگ داره، اونم مربوط به حسگر مجاورتش هست، یعنی گاهی اوقات که درحال مکالمه هستید با نزدیک کردن گوشی به سر، صفحه گوشی خاموش نمیشه و ممکنه صفحه گوشی با صورت تماس پیدا ‌کنه و گزینه بلندگو فعال بشه.
ولی بجز این واقعا باگ دیگه ای پیدا نکردم داخل این گوشی دقیقا برخلاف گفته برخی دوستان که بدون در دست گرفتن گوشی شیائومی میان اظهار نظر میکنن و میگن شیائومی پر از باگ هست و بقیه رو به اشتباه میندازن

Samsung Galaxy A52 Samsung Galaxy A52

1400/2/23 عزیز ولی اختلاف قیمتشون هم 3 تومنه

Xiaomi Redmi Note 10 Pro Xiaomi Redmi Note 10 Pro

1400/2/23 شما یه لطفی کن دیگه مقایسه نکن
وفتی مقایسه میکنی و بعدش کم میاری، میای حرفهای بی ربط میزنی.
پایین تر گفتی که گوریلا گلس 5 این گوشی با یه ضربه نصف میشه، بعدش اومدی پایین تر گفتی که شیائومی پر از باگ هست و یه میلیون باگ داره و هرکسی بخره بدبخت میشه و فلان و فلان، آخرشم میای میگی که من خیلی منصفانه مقایسه کردم. منصفانه اینه که وقتی گوشی رو حتی یه بار هم از نزدیک ندیدی، نیای اینجا در موردش انشای تخیلی بنویسی، اتفاقا بعضی دوستان میان مقایسه میکنن روی کاغذ که خب اینطوری خیلی خوبه، اما شما میای یه چیزایی مینویسی که انگار دوساله گوشیای شیائومی رو داری.
من خودم الان Redmi Note 9s دارم حتی یه باگ هم نداره، جالبه 4 سال پیش هم یه Redmi 4x و Redmi 4a خریده بودم که هنوز گوشیای خوبی هستن. یکی از فامیلامون هم MI 10T داره( جالبه ایشون قبلا Galaxy Note 9 داشتن) و ازش پرسیدم از گوشیش راضیه.
شما فقط سامسونگ پرست هستی، اتفاقا سامسونگ هم خیلی گوشیای خوبی داره، از گوشیت لذت ببر. نمیخواد مارو هدایت کنی بزار ما گمراه بمونیم و از شیائومی استفاده کنیم.

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1400/2/23 والا ریلمی gt بجز اینکه SD888 داره دیگه برتری خاصی نسبت به POCO F3 نداره البته شارژ 65 واتی داره در مقابل 33 واتی پوکو اف 3(دوربین هاشون تقریبا در یه سطح هستن)، نمیدونم چرا گفتید که خیلی از این گوشی سرتره.
درضمن جنس بدنه این گوشی شیشه گوریلا گلس 5 هست که در مقابل ریلمی gt بدنه پلاستیکی داره

Xiaomi Redmi Note 10 Pro Xiaomi Redmi Note 10 Pro

1400/2/19 بله، الان پای ریلمی و اوپو به ایران باز شده، سایت کاوش تیم هم خیلی از مدلهاشو واردکرده، اینجوری خیلی بهتره یعنی تنوع بیشتری داره، مخصوصا الان که عملا به جز شیائومی و سامسونگ گوشی دیگه ای نیست توی بازار میان ده(نوکیا و هواوی و موتورولا سهم کمی از بازارو دارند). اما شیائومی یه مزیتی داره اینه که چونکه شرکت کوالکام از سهامداران شیائومی هست خیلی از پردازنده های این شرکت برای اولین بار برای گوشیهای شیائومی میاد، حتی یادمه یبار SD835 کم اومده بود و بعضی گوشیا این چیپ رو نداشتن اما گوشی شیائومی اولین گوشی ای بود که از SD835 استفاده میکرد،یعنی سخت افزار مناسبی داره حالا این باگ هایی که دوستان میگن رو خیلی اطلاعی ندارم اما بنظرم قابل حل هست، چونکه شیائومی داره به تدریج نقطه ضعف هاشو برطرف می‌کنه یه نمونه اش همین AMOLED هست که همیشه اینو میزدن توی سر گوشیای شیایومی که چرا آمولد نیست اما جدیدا خیلی از گوشی های آمولد شده.
من همیشه از برندهای‌جدید استقبال میکنم اما خیلی از مدلهای ریلمی و اوپو رو بررسی کردم و بنظرم هنوزم گوشیای شیائومی ارزش خرید بالاتری دارند، مثل همین Redmi Note 10 pro یا POCO X3 PRO و POCO F3. مخصوصا POCO F3 که بنظرم بی رقیب هست.
اگه شما گوشی ای از ریلمی یا اوپو میشناسید که با POCO F3 بتونه رقابت کنه به بنده هم بگید، اتفاقا استقبال میکنم از برندهای جدید.

Xiaomi Redmi Note 10 Pro Xiaomi Redmi Note 10 Pro

1400/2/18 چقدر ذوق کردی داداش.
خب درسته الان سامسونگ و اپل مدت زیادی هست در بازار هستند، اما به شما چی میرسه؟
حتی فرض کن که شیائومی سه سال دیگه جمع کنه و بره، اصلا مهم نیست، مهم اینه که وقتی در بازار بود و گوشی خوب و با کیفیتی داشت من خریدم و استفاده شو بردم،(بجای اینکه با برند پرستی پولمو هدر بدم) مثل گوشی HTC One m8 یا LG G3 که خودم اون موقع عاشقشون بودم، هرچند الان دیگه این دوتا برند داخل بازار نیستند.

Xiaomi Redmi Note 10 Pro Xiaomi Redmi Note 10 Pro

1400/2/18 خب الان خود شما میگید بخاطر کیفیت خوب هواوی مردم ازش استقبال کردن و حتی از سامسونگ داشت جلو میزد. بعدش توی کامنت قبلی تون گفتید واردکننده ها سونی رو با هواوی و هواوی رو با شیائومی جایگزین کردند الان هم میخوان شیائومی رو با ریلمی و اوپو جایگزین کنن و به همین خاطر گوشیهای شیائومی رو دیر وارد میکنند.
یعنی تناقض از صحبت هاتون میباره.(اندکی تفکر)
اصلا بحث جایگزینی ای وجود نداره، هرگوشی ای که بیشتر استقبال شد، فروشش بیشتر میشه و وارداتش میره بالا.

Xiaomi Redmi Note 10 Pro Xiaomi Redmi Note 10 Pro

1400/2/16 داداش کسی الجی و سونی رو با هواوی جایگزین نکرده،
چونکه مردم استقبالشون از الجی و سونی کم شد، این دوتا برند دیگه توی بازار پیدا نمی شدن(سونی که کلا جمع کرد نمایندگیش رو) و از اون طرف هواوی هم مشخصات خوب با قیمت مناسب میداد،ازش استقبال شد و وارداتش هم افزایش پیدا کرد.
همین قضیه سر خود هواوی پیش اومد، بخاطر نداشتن سرویس های گوگل، استقبال کمتری ازش شد و بجاش مردم شیائومی رو خریدن و وارد کننده ها هم شیائومی بیشتر وارد کردند.
بنابراین حدس شما کاملاً غلطه، تا وقتی که استقبال از گوشی های شیائومی باشه، این گوشی رو با ریلمی و اوپو که کمتر شناخته شده هستند، جایگزین نمی کنند.
در ضمن الان خیلی از گوشیهای تازه معرفی شده شیائومی در ایران به وفور یافت می شوند مثل
Poco x3 Pro و Redmi note 10

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1400/2/13 الان بست چاینا نسخه چین این گوشی رو داره(Redmi K40)
نمیدونم بخرم یا نه؟
کسی میدونه چقدر فرق میکنن یا اینکه مشکلی نداره داخل ایران؟

Xiaomi Mi 11X Xiaomi Mi 11X

1400/2/12 نه داداش،
اون دوتا مدلی که شما فرمودید پردازنده SD888 دارند و دوربین هاشون هم 64 و 108 هست.
این گوشی همون POCO F3 (Redmi K40) هست.
و گوشی MI 11X PRO هم نسخه جهانی +RedmiK40 PRO هست.

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1400/2/5 بنظرم می‌تونه به قیمت A52 5g برسه.
شما mi10t رو در نظر بگیرید که نسخه پایه اش از نسخه پایه poco f3 صد و پنجاه یورو گرونتره و الان در بازار قیمتش حول و حوش یازده میلیونه.البته قبل از عید هم قیمت mi10t مناسب بود.
نظر شخصی بنده اینه که poco f3 به قیمت ده تومن یا کمتر هم میرسه اما بنظرم به تعداد وارد شدن این گوشی هم بستگی داره، اگه مثل mi10t در حجم قابل قبولی وارد کشور بشه، قیمت خیلی خوبی پیدا می‌کنه.

Samsung Galaxy S21 5G Samsung Galaxy S21 5G

1400/2/3 نسخه اسنپ این گوشی وارد ایران شده یا نه؟کسی از دوستان سراغ داره جایی نسخه اسنپش رو؟

Xiaomi Mi 10 5G Xiaomi Mi 10 5G

1400/2/3 چرا باید وضعیت شیائومی در ایران اینطوری باشه؟
آخه این گوشی با S20 FE هم قیمت هست از نظر بازار جهانی اما در ایران اختلاف قیمت معناداری دارند،
واقعا دلالان عزیر با وارد کردن گوشیهای شیائومی و سود شیرین ، بار خودشون رو بستند.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/2/3 ایول منم قصد خرید داشتم، اما خرید کردن از فروشنده ها با این قیمت ها، واقعا توهین به شخصیت خودمون هست، حالا بعضیا که مجبورن بخرن، اون یه بحث دیگه است.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1400/2/3 نمی دونم منظورتون از آسیب جدی چی هست، اما من قبلا xperia sp داشتم و روش چند تا رام کاستوم ریختم، مشکلی پیش نیومد،(شاید منظورتو آسیب به خاطر روت کردن باشه که منطقیه) البته بعضی رام ها چندتا باگ داشتن که خب توی صفحه شون ذکر شده بود.
الان هم xperia z5 دارم و با کاستوم رام تونستم از اندروید 7.1 به اندروید 11 ارتقا بدم گوشی رو که عملکردش بد نبوده و ازش راضی هستم.

Sony Xperia Z5 Premium Dual Sony Xperia Z5 Premium Dual

1400/2/3 تقریبا سه ساله این گوشیو دارم، بد نبوده تا بحال، اما متاسفانه گوشیهای اندرویدی بعد از مدتی، افت عملکرد پیدا میکنن و کند میشن.
من اندروید 11 روش نصب کردم نسخه Lineage OS و بهتر شده، شاید در چند ماه آینده گوشیمو عوض کنم. متاسفانه بعد از تقریبا نه سال که فقط گوشی سونی می خریدم، این دفعه باید به فکر خرید از برند دیگه ای باشم.

Xiaomi Redmi Note 10 Pro Xiaomi Redmi Note 10 Pro

1400/1/30 بعید می‌دونم فقط بخاطر طرفدار پیدا کردن باشه، چونکه الان A52 5G با قیمت 429یورو اومده ایران ده تومن، اما پوکو اف۳ که هم قیمت A52 5G هست، بنظرم گرونتر میاد ایران.اگه دلیل شما درست باشه باید سامسونگ هم گرونتر بشه چون طرفدار زیاد داره.
بنظرم دلیلش اینه که سامسونگ توی ایران نمایندگی رسمی داره اما شیایومی نمایندگی رسمی نداره و دلال ها خودشون هرکاری بخوان انجام میدن.وگرنه اگه گوشیهای شیایومی متناسب با قیمت دلاری بیان ایران، دیگه کسی به برند های دیگه نگاه نمیکنه.
شما فکر کن پوکو اف بیاد ۱۰ تومن.

Xiaomi Redmi Note 10 Pro Xiaomi Redmi Note 10 Pro

1400/1/30 برادر شما یجوری نوشتید خیلی ضعیفه که آدم فکر می‌کنه چیه مثلا،
لطفاً گوشی کمپانیهای دیگه رو هم یه نگاه بنداز.الان سامسونگ A72 , A52, A52 G زده که دوتاشون 720Gدارن و یکیشون 750G.
درضمن 750G و 732G تفاوت کمی در عملکرد دارند.(لطفاً بجای توجه به نام تراشه ها، مشخصات آنها را هم بخوانید.)
Sd780 هم که نسل جدید Sd765 محسوب میشه قیمت بالاتری داره و واسه محصولات گرونتر استفاده میشه.
البته من خودم هم ناراحت شدم 732G گذاشت اما شاید فقط یه انتخاب دیگه داشت(برای اینکه قیمت بالا نره)، اونم 750G بود که بدلیل اختلاف کمی که دارن، جای تأسف خوردن نداره.

Samsung Galaxy A72 Samsung Galaxy A72

1400/1/29 بله واقعا این مدل ارزش خرید چندانی نداره، حتی برای افرادی که میخوان سامسونگ بخرن پیشنهاد می کنم به گوشیهای A52 5g و S20 fe نگاهی بندازند و اگر مثل بعضی افراد با شیائومی مشکلی ندارید گوشیهای Poco F3 و Mi10t و حتی Redmi note 10 pro هم گوشیهای خوبی هستند.

Samsung Galaxy A72 Samsung Galaxy A72

1400/1/29 سلام
A52 5G ارزش خرید بسیار بالاتری دارد در مقابل A72، بطوری که A72 تقریبا در هیچ زمینه ای نسبت به A52 5G برتری ندارد. توصیه می کنم اصلاً بین این دو شک نکنید و A52 5G را خریداری نمایید.
این هم لینک مقایسه این دو گوشی:
https://nanoreview.net/en/phone-compare/samsung-galaxy-a72-vs-samsung-galaxy-a52-5g

Samsung Galaxy A52 5G Samsung Galaxy A52 5G

1400/1/29 بنظرتون تا چه قیمتی پایین میاد؟ من که حدس میزنم خوشبینانه تا نزدیک 9 میلیون هفتصد بیاد پایین.

Xiaomi Redmi Note 7 Xiaomi Redmi Note 7

1397/12/10 خب نوت 6 پرو خیلی بهتره چون پردازنده جدیدتری داره ولی در کل اگه میخواهید گوشی برای چندسال بخرید و تا سه تومن میتونید هزینه کنید یا همین نوت ۷ یا نوت ۶ پرو رو بخرید.
زودتر بخرید چون دیگه با این قوانین جدید کمتر گوشی شیائومی وارد میشه.
درمورد قطعاتش هم باید بگم که گیر میاد تاچ و ال سی دی و... رو همه سایت ها گذاشتن.
منم خودم سه تا شیائومی خریدم برای فامیل که خب بعد دوسال مشکلی ندارن.

Xiaomi Mi Note 3 Xiaomi Mi Note 3

1396/7/13 یه حرفی میزنی ها!!!
اسنپ دراگون کجا،پردازنده هواوی کجا؟
درضمن این اسنپدراگون 660 کارکردش در حد پرچمداره.میتونی تحقیق کنی.
2گیگ رم اضافی هم داره.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/3/29 تو این رنج قیمت بهترین گوشیه.واقعا فوق العاده اس.البته ارزونتر هم میشه.
کسی نظر دیگه ای داره؟؟؟؟؟؟؟

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1394/5/9 روش دیگه ای هم هست برای راحت شدن از هنگ ها و روان شدن گوشی.
به سایت xperian.ir بروید.در کادر جست و جو در بخش بالایی سمت چپ سایت،گزینه جست و جوی موبایل را انتخاب کرده و وارد بخش xperia sp شوید و قسمت رام ها را انتخاب کنید.حالا میتوانید هررام را که به دلخواه میخواهید نصب کنید که نصب آنها آموزش داده شده است.باگ ها و ویژگی ها های هررام نوشته شده است.برخی از آن ها هم اسکرین شات از محیط کاربری دارند.پیشنهاد من رام blisspop است که نسخه 5.1 اندروید را دارد و بر پایه سیانوژن 12 و بی باگ است.
والسلام

Lenovo Vibe X2 Lenovo Vibe X2

1394/4/22 دوستان دقت کنید این گوشی دو مدل داره.یک مدلش که نسخه ارزونتر هم هست تنها فرقش با نسخه دیگه اینه که 3g wcdma و 4g fdd-lte رو ساپورت نمیکنه.ولی نسخه دیگه اینهارو ساپورت میکنه و حدود 50 دلار گرونتر هست.لطفا دقت کنید.

HTC Desire 626G+ HTC Desire 626G+

1394/4/16 شما اول کسب اطلاعات کنید بعد جواب بدید.پردازنده گرافیکی این گوشی Mail-T760MP2 است.ولی پردازنده گرافیکی گلکسی S6 فرق میکنه و Mail-T760MP8 است.
که این دو خیلی با هم فرق دارند.

LG G4 LG G4

1394/3/11 داداش شما که سالها توی IT فعالیت کردی،یعنی نمیدونی snapdragon 808 شش تا هسته داره نه هشت تا؟ ...

GLX G4 NFC GLX G4 NFC

1392/1/10 سلام حال شما خوبه.
می خواستم درمورد گوشی g 4 با شما مشورت کنم.ایا گوشی خوبیه و ارزش خریدن رو داره؟
باطری خوبی داره یا نه؟ دوربینش چطوره؟ صفحه لمسی خوبی داره؟
موارد 1 تا 39 از مجموع 39 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا