مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مریم م
  • تاریخ عضویت : 1391/6/4
  • تعداد نظرهای داده شده : 9

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد

HTC Windows Phone 8X HTC Windows Phone 8X

1391/11/3 بد نیست این رو هم یه نگاهی بندازید

یه مقداری گرونتره، ولی تنوع رنگ بیشتری داره و فقط مشکی نیستش :-)

http://www.digikala.com/?Products=Mobile&Product=Mobile-HTC-Windows-Phone-8X&Type=Specifications#Tab

Samsung Galaxy Note Samsung Galaxy Note

1391/9/21 آقای مهدی من حرفی از توان سخت افزاری نوت نزدم، چون اگر قرار باشه از این نظر نوت رو با رقبایی که تقریبا همزمان با نوت به بازار عرضه شدن (مثل آیفون 4s) مقایسه کنیم، سخت افزار نوت عقب میمونه. اما درمورد آیفون 5، نوت 2 و گالکسی اس3 قضیه خیلی فرق میکنه. چون هم از فناوری پیش رو تری درشون استفاده شده و هم جزو نخستین گوشی های محبوب کاربران معرفی شدند که بدون شک نمیتونه بی دلیل باشه. چیزی که درمورد نوت 1 صدق نمیکنه.

اگر سری به سایت معروف و معتبر gsmarena و رنکینگ محبوب ترین گوشی ها در جدول سمت راست صفحه نخست سایت بزنید متوجه میشید علت حرفم چی هست. از تعداد بازدیدهای گوشی ها که بگذریم (که در اون گالاکسی اس3، نوت2، لومیا620، گالاکسی ایس، گالاکسی اس2، آیفون5 و ...)، بازدیدکننده ها بیشترین امتیاز رو به لومیا 920 و بعد از اون به ترتیب به نوت2، نوکیا808، گالاکسی اس3، گالاکسی اس2، اکسپریا اس، ال جی نکسوس و اچ تی سی دروید داده اند.

اما اینکه فرمودید جایی دیدید نوشته بوده "شاید تو 5 سال اینده درصد فراگیری ویندوز از اینی که الان هست یکم بیشتر بشه ولی هیچ جا ندیدید که بتونه اندروید رو پشت سر بزاره!!!! " ...این نشون میده اصلا لینکی که براتون گذاشتم رو حتی نگاه هم ننداختین!!! پس مجبورم توضیح بدم...این چیزی که شما خوندید حاصل برداشت اشتباه از صحبت های یکی از محققین سایت pyramid به نام خانم استلا بوکان بود که در واقع ایشون بعد از چندی تکذیب کردند و گفتند که صحبت هاشون اشتباه گزارش شده و ویندوز نه در سال 2015 بلکه در 2013 جای خودش رو در دنیای اسمارت فون ها باز خواهد کرد.

دوست عزیز من برای آگاهی همه ی کاربران عزیز دوست داشتم این اطلاعات رو در اختیارتون بزارم...وگرنه نه قصد کساد کردن بازار شما رو دارم و نه خدای نکرده نیت ناپاک دیگه ای. اگر به قول شما با تعصب برخورد میکردم یکسره از بدی ها میگفتم، درحالیکه این کار رو نکردم...و برعکس فکر میکنم این شمایید که کمی عصبانی شدید. بهرحال باید بپذیریم که زمان درحال پیشرفت به جلو هست و بعد از ویندوز هم سیستم های دیگری پا به این عرصه خواهند گذاشت...و جالب خواهد بود که روزی بنده و شما بر سر سیستم جدید بحث کنیم و شما از ویندوز حمایت سفت و سختی کنید و من رو متعصب قلمداد کنید!!

Samsung Galaxy Note Samsung Galaxy Note

1391/9/20
خیلی خوبه که اینطور پذیرای نظرات مخالف باشیم و با سعه صدر به اون ها پاسخ بدیم. ازتون ممنونم.

من فکر نمیکنم که در صحبت هام کسی رو مسخره کرده باشم! بهرحال اگر همچین برداشتی کردید، ازتون عذر میخوام.

اما حق با شماست...شاید در حال حاضر گوشیهایی با سیستم عامل ویندوز سهم ناچیزی از بازار گوشی رو تصاحب کرده باشن، ولی طبق پیش بینی های متخصصین، در سال آینده میلادی که داریم بهش نزدیک میشیم ویندوزفون موفق خواهد شد اندروید رو شکست بده و جایگزین این سیستم عامل محبوب بشه. این نظر شخصی بنده نیست...مطلبی هست که در وبلاگ تخصصی تکنولوژی BGR و مجله تخصصی pyramid منتشر شده و در انتهای عرایضم لینکش رو براتون خواهم گذاشت. پیش بینی ها حاکی از این هست که سرعت محبوبیت ویندوز بسیار بسیار بیشتر خواهد بود در مقایسه با سرعتی که اندروید در سال 2008 به بازار عرضه شد...و به همین دلیل هم هست که سایر برندها مثل سامسونگ هم دارن تلاش میکنن گوشی هایی با این سیستم عامل به بازار عرضه کنن تا از رقابت عقب نمونند.

اما تمام این صحبت های من و شما به تنها چیزی که نیاز داره زمانه... چند ماه آینده مشخص خواهد کرد پیش بینی متخصصین درست تر هست یا پرسش و پاسخ های بنده و شما دوست عزیز.

ممنونم از توجه شما

http://bgr.com/2011/05/10/windows-phone-will-beat-android-in-2013-analyst-explains/
http://www.pyramidresearch.com/points/item/110509.htm

Samsung Galaxy Note Samsung Galaxy Note

1391/9/20 فکر نمیکنید گوشی های اندروید دیگه دارن جاشون رو به ویندوزفون ها میدن؟؟ دادن همچین پولی به اینجور گوشی ها که دیگه قدیمی هم شدن یکم خنده داره!! اگه سری به سایت های معروف بزنید میبینید مثلا همین نوت 1 رو دیگه باید توی صفحات 3 الی 4 بگردید تا پیداش کنید...

Samsung Galaxy Note Samsung Galaxy Note

1391/6/29 دوست عزیز این بمعنای این هست که قطعات گوشی کره ای هست و فقط در چین اسمبل شده. از نظر کیفیت نگران نباشید.. گوشیتون او کی هست

Nokia Lumia 920 Nokia Lumia 920

1391/6/17 طراحیش فوق العاده اس ...

Samsung Galaxy Note Samsung Galaxy Note

1391/6/13 سلام دوستان
میخواستم ببینم بهترین سایتی که قیمت انواع گوشی رو بصورت اپدیت میده چه سایتی هست؟ خودم معمولا به نرخ ایران سر میزنم ولی واقعا تعجب میکنم اگه آمارشون درست باشه و قیمت ها اینجوری نوسان داشته باشه و هر روز صد، صد و بیست بالا پایین بره!!!!! اگه اینجوریه که اصلا دور از عقلانیته آدم تو همچین آشفته بازاری بخواد مثلا گوشی بگیره ...

Samsung Galaxy Note Samsung Galaxy Note

1391/6/5 عزیزم من ترجیح میدم تو این زمینه با شما بحث نکنم... این واقعیتی هست که حداقل درباره کشور چین به اثبات رسیده و همه میدونن که محصولات چینی از نظر کیفیت به چند دسته تقسیم میشه که نوع مرغوبش به کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی صادر میشه و مابقی به کشورهای دیگه. مطلبی که شما عنوان میکنی ناشی از ساده انگاری و بی اطلاعی هست. خواهش میکنم بحث رو خاتمه بدید همینجا.

Samsung Galaxy Note Samsung Galaxy Note

1391/6/5 من هم با نظر خانم سمیرا موافقم. مسلما محصولی که کره به بازار آمریکا صادر میکنه با اونچه به بازار ایران صادر میکنه یکسان نخواهد بود...یا حداقل وارد کننده ها توانشون یکسان نیست..بنابر این مجبورند سطح محصولاتشون رو مطابق بازار کشورهای مقصد در نظر بگیرند و چند نوع کالا رو تحت یک نام عرضه کنند. برای اونها چه اهمیتی داره که مصرف کننده ی ایرانی چه نظری درمورد محصولشون داره؟؟!! میدونن که تا مدت ها کالاهاشون تو ایران خریدار داره...ولی قضیه ی بازار های آمریکا و اروپا کاملا متفاوته...با کوچک ترین افت کیفیت مشتری شون رو از دست میدن. پس سعی میکنن با نیروی کار ارزون تر محصول ارزونتر و با کیفیت پایین تولید کنند و به کشورهایی که براشون اهمیت چندانی نداره صادر کنن، درحالی که محصولات باکیفیت به کشورهای غربی صادر میشه ...
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا