مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : jimmijoon773 m
  • تاریخ عضویت : 1391/5/7
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

Samsung Galaxy Note Samsung Galaxy Note

1391/6/23 سركار خانم مهسا با سلام و احترام و كسب اجازه از دوست ارجمند جناب آقاي علي م كه جواب هاي تخصصي را ايشان مي دهند در خصوص آپديت كه فرموديد اگر آپديتي كه انجام مي شود نيازمند تغييرات در رجيستري سيستم باشد بناچار كل فضاي حافظه مورد استفاده FLASH داخلي را پاك ميكند كه محل استفاده براي SMS و CONTACTS و Main Prog. مي باشد . چون برنامه هاي نصب شده در رجيستري قبلي قابل استفاده در رجيستري جديد نيستند. ضمن اينكه آپديت اصلي قبل از انجام از ديتاي شما backup بر ميدارد و بعد از Flash Reprogram آن را بر مي گرداند به همين علت هم قبل از شروع آپديت حداقل فضاي مورد نياز را 3000 MB اعلام مي كند. ( اگر اين مقدار فضا را موجود نداشته باشيد ). پس قبل از آپديت هاي غير رسمي از اطلاعات كپي بر داريد و برنامه هاي نصب شده را بايد مجدد نصب كنيد. در خصوص جاي بر چسب نيازي به انجام فوري آن نيست چون اثر بر چسب قابل نفوذ به شيشه نيست و هر زمان قصد تعويض محافظ و يا تعويض گوشي را داشتيد آن كار را انجام دهيد. صميمانه آرزوي موفقيت و سلامت و استفاده از گوشيتان را در لحظات شاد زندگي دارم. از مديريت محترم سايت كه امكان تبادل نظر را فراهم آورده اند سپاسگزارم.

Samsung Galaxy Note Samsung Galaxy Note

1391/6/18 با توجه به تسلط و علاقه شما به زبان انگليسي كه در اخر سوالتان كلمه understand را نوشته ايد با كسب اجازه از مديريت محترم سايت پاسختان را به همان زبان ميدهم.


Dear Miss. or Mrs. or Mr. n7000gt You have told that other mobile phone has been cleared by alcohol but this one no. Please write he name & model of that & this one & the cause. If you had a little notice on my reply to Miss. or Mrs. Mahsa in two last sentences i have introduced the name & figure of the PHILIPS Contact Cleaner & also where you can find & purchase it. You did not see that beacause you prefer to laugh & write ( Hehehehe ) in the end of your message. I wrote this reply in English opposite of your last word of it ( understand ). Now tell me Do you UNDERSTAND really? .Bye

Samsung Galaxy Note Samsung Galaxy Note

1391/6/18 سركار محترم خانم مهسا با تجديد احترام لطفا به اين موارد دقت فرماييد. آن چه كه روي LCD چسبانده شده و داراي نوشته هاي تبليغي كمپانيست يك بر چسب است نه يك طلق بدون خاصيت چسبندگي . برگه transparent ابتدا جاپ به صورت معكوس روي آن انجام مي شود سپس چسبي با خاصيت چسبندگي بسيار ضعيف مانند عمل چاپ روي آن چاپ مي شود سپس طلق چاپ شده از طرف چسبدار روي LCD چسبانيده مي شود و به راحتي هم قابل برداشتن است پس اگر فاقد چسب باشد مانند طلق معمولي به هيچ سطحي نخواهد چسبيد در حاليكه همان بر چسب را اگر موجود داريد مي توانيد روي يك كاغذ هم بچسبانيد. حالا چرا اثر روي LCD در واقع شيشه LCD باقيمانده بعلت وجود حرارت بوده كه نور آفتاب ويا حرارت متراكم در داخل ويترين ناشي از لامپهاي ويترين ويا قرار داشتن جعبه دستگاه در قفسه هاي بالايي مغازه بوده چون هواي گرم در قسمت نزديك به سقف جمع ميشود و باعث گرم شدن طولاني مدت گوشي در داخل جعبه ميشود. حرارت باعث نفوذ رنگ چاپ برچسب به لايه چسب و سپس روي شيشه LCD مي شود و با برداشتن آن اثري ضعيف باقي مي ماند و چون ماده رنگي است با كشيدن دستمال عينك و بخار دهان پاك نمي شود و با اينكار فقط اثر انگشت و پرز ها را مي توان پاك كرد تا وقتي محافظ چسبانده مي شود چيزي زير آن نمانده باشد. اينكه فقط در حالت خاصي لكه را مي بينيد به خاطر نازكي بسيار لايه رنگي باقيمانده است كه مانند فيلتر پولارويد ( ورقه پولاريزه ) عمل ميكند و در زاويه و طيف خاصي از نور قابل ديدن است. لذا يا به فرمايش دوست ارجمند آقاي علي م عمل كنيد يا به توصيه حقير در پاسخ قبل. صميمانه آرزوي سلامت و موفقيت براي شما دارم. از مديريت محترم سايت نيز تشكر مي كنم.

Samsung Galaxy Note Samsung Galaxy Note

1391/6/16 سركار خانم مهسا با احترام به فرمايش دوست ارجمند جناب آقاي علي م و انجام نظر ايشان . براي از بين بردن اثر باقيمانده از برچسب لازم است محافظ lcd ابتدا از روي صفحه برداشته شود. آنگاه با استفاده از پنبه كه مطمئن باشيد هيچ جرمي داخل الياف پنبه نيست اسپري كنتاكت شور PHILIPS كه قوطي آن قرمز رنگ است را به پنبه اسپري كنيد و به آرامي و بدون فشار به صفحه lcd پنبه را روي صفحه بماليد اينكار را چند مرتبه تكرار كنيد و با پارچه نرم اثر اسپري را از روي صفحه پاك كنيد با اينكار لكه ها و اثر چسب كاملا پاك مي شود. لطفا دقت كامل داشته باشيد فقط و فقط از اسپري PHILIPS CONTACT CLEANER استفاده كنيد نه اسپري هاي ديگر كه بنام كنتاكت شور مانند اسپري ناهيد هستند چرا كه اسپري هاي ديگر قابليت مشابه استوني داشته قست هاي پلاستيكي و نوشته هاي چاپي روي دستگاه ها را خراب مي كنند. اسپري فيليپس در اكثر فروشگاههاي قطعات الكترونيك جمهوري و پاساژ امجد موجود است. موفق باشيد.

Samsung Galaxy Note Samsung Galaxy Note

1391/5/8 دوست گرامي جناب آقاي احسان بعد از نصب برنامه ها از منوي setting و applications ميتوانيد ليست كليه برنامه هاي نصب شده را ببينيد. با زدن روي هر برنامه صفحه اي باز مي شود كه يكي از آنها move to SD card است و با انتخاب آن برنامه در صورتي كه از نوع سيستمي نبوده باشد به بخش مموري كارت منتقل مي شود و فقط بخشي از آن بعنوان شورت كات در حافظه اصلي باقي مي ماند. موفق باشيد.

Samsung Galaxy Note Samsung Galaxy Note

1391/5/7 هم وطن گرامي جناب آقاي روح الله قلم گالاكسي نوت فقط با سيستم صفحه خودش كار مي كند. سنسورهاي موجود در بخش تاچ نوت بر روي ديگر دستگاههاي داراي صفحه تاچ وجود ندارد لذا بر روي آنها قابل استفاده نيست.
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا