مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : کیان م
  • تاریخ عضویت : 1402/2/27
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1402/6/7 آره، از اینجا نگاه کن
https://chipguider.com/?gpu=mali-g57-mc2-950-mhz
h265/HEVC (10 bit):Decode & Encode
h265/HEVC (8 bit):Decode & Encode

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1402/2/28 گوشی موتورولا مدل moto g72 یه میان رده با قیمت مناسب در بازار ایران هست. این مدل نسبت به قیمتش امکانات خوبی رو داره و تقریباً میشه گفت تنها بدیش عدم ساپورت از 5G است که اون هم تو ایران زیاد بود و نبودنش فرقی نداره.
منتها یک بدی ضایع نرم‌افزاری که این مدل (و احتمالاً بقیه‌ی مدل های موتورولا) دارند اینه که حالا نمی‌دونم به دلیل خودشیرینی ناشی از تحریم‌ها یا باگ نرم‌افزاری یا چی،‌ برای کشور ایران قابلیت VPN یا فیلترشکن رو غیرفعال کردند!!

برای فعال کردن VPN توی گوشی moto g72 (و احتمالاً سایر مدل‌های موتورولا) کافیه این کارها رو بکنید:
۱- از Settings برید تو Network and internet
۲- تو قسمت Private DNS این رو وارد کنید : free.shecan.ir و بعد save کنید. (یه باگی هم اینجا داره که آدرس IP مستقیم نمیشه گذاشت! )

۳- از Settings قسمت Update گوشی رو آپدیت کنید (حدود سه، چهار تا آپدیت هست. تا جدیدترینش باید انجام بشه که کل این مرحله شاید ۱ ساعتی طول بکشه)
۴- بعد وایفای رو خاموش روشن کنید تا یه قسمت VPN تو Network and internet ظاهر بشه. اگه این رو دیدید یعنی مشکل حل شده.
اگه ندیدید،‌به یه شبکه‌ی وای‌فای دیگه (مثلاً هات‌اسپات گوشی) وصل بشید و ببینید قسمت VPN اومده یا نه.
اگه باز هم ندیدید، باید یه شبکه وای‌ فای بسازید که مستقیم به اینترنت با IP خارج ایران وصل باشه و یه بار بهش وصل بشید تا قسمت VPN بیاد. بعدش دیگه کاری با این اینترنت ندارید. برای این کار تو نت سرچ کنید آموزشش هست.
۵- بعد که مشکل حل شد، می‌تونید Private DNS رو روی Automatic بذارید. حواستون باشه نگذارید گوشی خودکار آپدیت بشه. هر وقت آپدیت اومد، باید همین روال رو دوباره انجام بدید.

می‌ دونم روند مسخره‌ای هست و کسی که وارد نباشه نمی تونه خودش انجام بده. ولی به هر حال این گوشی به نسبت به هم قیمتاش تو سامسونگ و شیائومی ارزش خرید بالاتری داره.
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
ایسام