مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مهدی م
  • تاریخ عضویت : 1401/11/5
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Motorola Moto G52 Motorola Moto G52

1401/11/5 سلام
من به تازگی این گوشی رو به همراه مدل edge 20 pro گرفتم. واقعاً G52 گوشی خوب و با کیفیتیه.
شاید روی کاغذ و نظر کارشناسان سخت افزارش چندان قوی نباشه اما بدون اغراق در عمل و پکیج کلی عملکرد خیلی خوبی ارائه میده، ظاهر زیبایی هم داره که از سطح میان رده ها بالاتر نشون میده.
دوستانی هم که برای گلس مشکل دارند من گلس ساده (بدون حاشیه مشکی)a71 استفاده کردم. کاملا اندازه‌س و کل سطح صفحه رو پوشش میده. طی این مدت هم که استفاده کردم همه چیشو از هر نظر بررسی کردم و انصافا عالیه... برای تست بازی call of duty و modern combat 5 و نید فور اسپید no limits نصب کردم واقعا بدون لگ اجرا میشن و گوشی هم داغ نمیشه و مصرف باتری زمان بازی و پخش فیلم و... خوبه. موقع شارژ هم باتریش زود پر میشه.
هیچ یک از مشکلاتی رو که دوستان اشاره کردن نداره... البته من برای اتصال از نت ثابت استفاده میکنم که مشکلاتش از نت همراه خیلی کمتره.. تو این مدت هم دو تا آپدیت دریافت کرده..

کسانی که قصد خریدشو دارن توصیه میکنم اصلا شک نکنن، فقط تهیه لوازم جانبی نظیر گارد و گلس برای این مدل مشکله...گلس رو که در بالا عرض کردم که به راحتی تهیه میشه..ولی کاور محافظ ش سخت گیر میاد، من از یه فروشگاه اینترنتی نا آشنا پیدا کردم و کیفیت و قالب بندی خیلی خوبی داره که واقعا شگف زده شدم(نسبت به محصولات مشابه)...
تنها مورد ناخوشایند مربوط به پشت گوشیه واقعا بد لک میشه و جای دست میوفته..البته من رنگ خاکستری خریدم شاید رنگ سفید کمتر لک بیوفته..

Motorola Edge 20 Pro Motorola Edge 20 Pro

1401/11/5 سلام
دوستانی که این گوشی رو دارن ممنون می‌شم که راهنمایی کنید.
من این گوشی رو به تازگی گرفتم، موقعی که میزنم به شارژ بعده جدا کردن از شارژر در زمان کمتر از ۱۰ دقیقه تو حالت استندبای و بدون هرگونه استفاده، ۲٪ از شارژش کم میشه.. چند بارم امتحان کردم، آیا گوشی شما هم اینطوریه؟
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
ایسام