مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : َAlireza z
  • تاریخ عضویت : 1400/11/4
  • تعداد نظرهای داده شده : 11

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد

Samsung Galaxy A55 Samsung Galaxy A55

1403/1/5 میشه لطفا یک لینک از سایت این شرکتهای سازنده گوشی بزارید که به قول شما گفتن نباید شارژ گوشی خالی یا پر بشه یا مثلا نباید بیشتر از 80 درصد شارژ کرد گوشی رو؟

Apple iPhone 14 Pro Max Apple iPhone 14 Pro Max

1402/11/23 دوست عزیز نمیدونم این جمله که"ما گارانتی غیرمجاز نداریم" رو از کجا آوردید!
اتفاقا تعدادی از شرکتهایی که به اسم گارانتی دارن برچسب میزنن روی محصولات کاملا غیرمجاز هستند و اگر هم روزی بابت گارانتی بهشون مراجعه کنید و به مشکل بخورید به علت غیر مجاز بودنشون باید دوندگی بیشتری برای گرفتن حقتون بکنید. ضمنا جهت اطلاعتون همین تکنولایف که دارید سرش بحث میکنید جزو گارانتی کننده های غیر مجازه!

منبع : https://irangs.ir/Home/UnauthorizedWarranties

Apple iPhone 13 Pro Max Apple iPhone 13 Pro Max

1402/1/28 سلام دوست عزیز ، شوخی قشنگی بود :)

Apple iPhone 13 Pro Max Apple iPhone 13 Pro Max

1401/8/14 سلام دوست عزیز
فکر کنم فراموش کردید که کلامنتها اینجا ثبت میشه ، شما طبق کامنتهای قبلیتون به تازگی گوشی A73 رو قسطی خریدید . حالا اینکه چرا الان یهو خودتون 13 پرومکس دارید و دوستتون a73 و دوربیناشون رو مقایسه کردی و 13پرومکس ضعیف تر بوده دلیلش مشخص نیست :-)
همونطور که توی پیج S22 الترا گفتید دوربین a73 از S22 الترا قوی تره . با این اوضاف دوربین a73 الان باید توی تمام رنگینگها اول باشه ،فقط نمیدونم چرا جایگاهش توی همه سایتها انقدر پایینه !!

Samsung Galaxy S22 Ultra Samsung Galaxy S22 Ultra

1401/4/25 ممنون بابت پاسخ شما ، اما مورد لینکی که ارسال فرمودید گذشته از اعتبار سایتی که هیچکس اسمش رو تا الان نشنیده بود و از نحوه طراحی سایت هم کاملا میزان اعتبار و ارزش گذاریش مشخصه ، به نظر شما منبعی که دوسیمکارت بودن سامسونگ یا داشتن حسگر اثر انگشت یا 648 میلی آمپر ظرفیت بالاتر باتری رو به عنوان برتری سامسونگ به آیفون محسوب کرده یک مقدار قابل تامل نیست؟!
جالب اینجاست که این سایت 648 میلی آمپر بیشتر بودن ظرفیت باتری سامسونگ رو به عنوان برتری مشخص کرده!! بعد پایین تر برتری باتری و نگهداری رو به آیفون داده! :-)
از این مقایسه سایت کاملا میزان دانش و اعتبار گردانندگانش مشخص شد پس نیازی به بررسی دیگر موارد نیست.

Samsung Galaxy S22 Ultra Samsung Galaxy S22 Ultra

1401/4/21 سلام دوست عزیز ، ممنون میشم دو تا از این رفرنس های معتبری که میگید برتری دوربین و صفحه نمایش رو به اس 22 الترا داده نسبت به آیفون 13 پرومکس معرفی کنید . من خیلی بیشتر از دو دقیقه که گفتید وقت گذاشتم ولی متاسفانه هیچ منبع معتبری پیدا نکردم که برتری مطلق رو به پرچمدار سامسونگ داده باشه :)

ضمنا باز هم توی سایت دگزومارک و رفرنس های معتبر دیگه هیچ جا رو پیدا نکردم که برتری صفحه نمایش شیائومی دوسال پیش رو نسبت به آیفون 13 پرومکس تایید کرده باشه!
چیزی که من دیدم اس22 اولترا از نظر دوربین و صفحه نمایش و باتری چندین پله پایین تر از آیفون 13 پرومکسه ، ضمن اینکه توی سایت دگزومارک صفحه نمایش آیفون 13 پرومکس به عنوان رتبه اول معرفی شده.
https://www.dxomark.com/smartphones/#
این لینک سایت معتبریه که من دارم نگاه میکنم ، اگه اشتباه میکنم ممنون میشم شما رفرنس های معتبرتون رو معرفی کنید و بنده رو از این گمراهی دربیارید.

Apple iPhone 13 Pro Max Apple iPhone 13 Pro Max

1401/4/11 دوست عزیز همین که میگی باتری s22 اولترا از آیفون 13 پرومکس قویتره کاملا مشخص کرد که احتمالا هیچکدوم از این دوتا گوشی رو از نزدیک ندیدی و استفاده نکردی، پس طبیعتا تکلیف بقیه مقایسه هات هم مشخصه!

نگهداری شارژ 13 پرومکس نه یه کمی بلکه فوق العاده بیشتر و بهتر از s22 اولتراست، این رو هم منابع و سایت های معتبر و هم بررسی ویدیوهای یوتیوب و هم استفاده شخصی مایی که این گوشی رو داریم ثابت میکنه.
کاشکی لااقل قبل اینکه این مقایسه رو بزاری دوتا سایت یا ویدیوی بررسی و مقایسه گوشی ها رو میدیدی :-)

Xiaomi Poco M4 Pro 5G Xiaomi Poco M4 Pro 5G

1401/4/10 نه داداش من جدی نگرفتم ، ولی مطمئنم گوشی ای رو دستم گرفتم که درسته بدون مشکل نیست ولی کمترین مشکل رو داره ، نه مشکل داغی داره، نه نیازی به تست سلامت و این توهمات داره، نه نیازی به فکر کردن به میزان رم و ماشین و تعداد صندلی داره، نه نیازه که کلمه قلق رو براش سرچ کنم ، نه نیازی به فکر کردن به آپدیت آفلاین و آنلاین داره و نه…..
خود گوشیم داره همه جوره و به درستی از خودش محافظت میکنه و من فقط شارژش میکنم و استفاده میکنم،اونم با بالاترین کیفیت و امکانات ، دقیقا همون چیزی که از یه گوشی توقع میره و باید باشه!

بعد یکی یه گوشی ۵ تومنی گرفته دستش و بعد از راهنمایی های اشتباه افرادی که برند گوشیشو دارن، حالا اومده سراغ آیفون، اونم ۱۳ پرومکس و میگه اونم مشکل داغی داره!

به جای این راهنمایی های اشتباه بهتره قبول کنی مشکلات این گوشی و برند زیاده ، نه اینکه برای توجیح مشکلاتش برندهای دیگه رو خراب کنی 😄
این داداشمون یه مسافر رو‌نمیتونه با خیال راحت با مسیریاب به مقصد برسونه و گوشیش داغ میکنه، ببین تعصب تا کجا میتونه باشه که برای اینکه قبول نکنی خود گوشی مشکل داره پای همه برندا و گوشیا رو‌میکشی وسط فقط برای اینکه قبول نکنی مشکلات طراحی و مهندسی این برند رو 🙂

Xiaomi Poco M4 Pro 5G Xiaomi Poco M4 Pro 5G

1401/4/8 داداش خواهشا برای اینکه عیب به این بزرگیه این گوشی رو بپوشونی لااقل به 13 پرومکس رحم کن و با این گوشی و برند مقایسه نکن.با 13 پرومکس شما ساعتها توی مسیریاب باشی یا هات اسپات کنی هیچوقت به دمایی نمیرسه که بخواد overheat بشه و خاموش کنه دستگاه رو. این داداشمون میگه 5 دقیقه با مسیریاب کار میکنه گوشی به دمای بحرانی میرسه بعد تو میگی آیفون 13 هم همینه؟!! با این اوصاف برای رفع مشکل داغی آیفون 13 باید آپدیت آفلاین بزنیم و ورژن جدید IOS که اومد حتما تست سلامت بزنیم، یادم باشه آی او اس 16 که اومد این کار رو بکنم :)

این نظرت هم مثل تست سلامت و آپدیت آفلاین و ..... کاملا غیر علمی و بی پایه و اساسه دوست من. واقعا راهنمایی اشتباه دیگران رو از حد گذروندی !

Apple iPhone 13 Pro Max Apple iPhone 13 Pro Max

1400/11/15 سلام دوست عزیز.
خواهش میکنم ، این چه حرفیه.
من فقط یه موردی که توی گوشی خودم و همکارم دیده بودم رو خواستم توی این صفحه مطرح کنم که شاید دوستانی که این گوشی رو دارن و اطلاع دارن بتونن راهنمایی کنن . اونایی هم که اطلاع ندارن امتحان کنن که ببینیم این مورد همه گیره یا اسثنائا این دوتا گوشی اینطوری بوده.
اگه هم سابقه کامنتها من رو ببینید با اینکه 36 سال سن دارم و طبیعتا گوشی های مختلفی داشتم ، تازه ثبت نام کردم تا فقط بتونم این مشکلی که دیدم با بقیه به اشتراک بزارم.
در نهایتا هم کاری رو کردم که اول باید میکردم.از طریق apple support با کارشناسان خود کمپانی چت کردم.بعد از اینکه سریال نامبر و و اطلعات دیگه گوشی رو ازم گرفتن ، از من خواستن که share iphone analytics گوشی رو روشن کنم تا بتونن خودشون آنلاین گوشیمو چک کنن.بعد از 24 ساعت توی همون نرم افزار پیام دادن که بررسی کردن و مشکلی مشاهده نکردن ولی اگه بخوام میتونم مدت بیشتری دیتای گوشی رو باهاشون به اشتراک بزارم تا بیشتر پیگیری کنن.من هم طبیعتا دیگه پیگیری نکردم چون مشکلی ایجاد نمیکنه و اتفاقا باعث میشه وقتی از شارژ خارج میکنم مدتها طول بکشه تا درصدش کم بشه و بقیه درصدها هم به طور عادی کم میشه.پس مشکل خاصی نیست.
به دوستانی هم که این گوشی رو دارن پیشنهاد میکنم اگه توانایی چت انگلیسی دارن هر سوالی داشتن بلافاصله موضوع رو از طریق support با کارشناسان انلاین خود اپل مطرح کنن.علاوه بر اینکه بلافاصله پاسخ میدن ، مشکل رو تا انتها براتون پیگیری میکنن.
موفق باشید دوست من :)

Apple iPhone 13 Pro Max Apple iPhone 13 Pro Max

1400/11/8 سلام
دوستانی که این گوشی رو دارند این موردی که میگم رو امتحان کنن.من با دوتا 13 پرومکس امتحان کردم و همین بود.
گوشی رو بگذارید شارژ بشه مثلا تا 80 یا 90 درصد ، فرقی نمیکنه.
بعد از اینکه از شارژ درآوردید ، گوشی رو یک بار خاموش روشن کنید.در کمال تعجب 7-8 درصد شارژ گوشی بالاتر شده ، موضوع جالب تر اینکه این 7-8 درصد مثل بقیه درصدهای شارژ کار میکنه و خیلی به آرومی کم میشه!
با کالیبره کردن باتری هم این مورد درست نمیشه.
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد
ایسام