مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Trine M
  • تاریخ عضویت : 1391/4/19
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

HTC ChaCha HTC ChaCha

1391/4/19 سلام به همه دوستای گلم! من 2 ماهه که این گوشی رو دارم. میخوام از تجربیات استفاده از این گوشی براتون بگم. این گوشی هم مث بقیه گوشی ها مزایا و معایبی داره که به چندتاش اشاره میکنم.
مسلما لذتی که از چت و استفاده از شبکه های اجتماعی با این گوشی میبرید با هیچ گوشی دیگه ای تجربه نخواهید کرد.
اما به نظر من بزرگترین عیبش حافظه داخلی کمشه که واقعا آدمو اذیت می کنه، ولی من به اینشم عادت کردم، با اینستال و آن اینستال کردن های مکرر یه جورایی کنار اومدم، آخه این گوشی انقدر زیبا و خوش دسته که میشه این عیبارو نادیده گرفت ولی یه اشکال اعصاب خورد کن غیر قابل تحمل، force close های اعصاب خورد کنیه که هنگام نصب یه سری از بازیها و برنامه ها باهاش مواجه میشین.
اینو میدونم که این گوشی بیشتر تکیه اش روی استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعیه و منم به اندازه کافی از همه این امکانات استفاده میکنم، ولی یه گوشی با همچین پردازنده ای باید قابلیت اجرای یه سری بازیهای ساده مث crazy monster truck یا gun zombie و یا omegahero رو داشته باشه. این بازیها اصلا hd هم نیستن. در مقابل همه عیباش، نسبت به قیمتش گوشی خوبیه و اینم بگم که کلا جزو معدود گوشیهایی است که هم تاچ اسکرین، هم تاچ پد و هم صفحه کلید qwerty داره و کاملا گوشیه خاصیه. والسلام!
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا