مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : سالار ج
  • تاریخ عضویت : 1391/4/13
  • تعداد نظرهای داده شده : 8

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1391/4/21 سلام تموم بروبچ باحال در جواب آقای بهنام ب باید بگم در مورد corning gorilla glass 2 باید بگم که از نظر خش افتادن خیالت راحت باشه ولی از نظر شکستن به نظر من حتما یک محافظ برای صفحش بگیر چون اگه از دستت بیفته رو یه جای سفت (مثل آسفالت) یا ضربه شدیدی بهش وارد بشه حتما میشکنه در مورد ضربه ها باید مواظبش باشی gorilla glass سری اول هم به همین صورته.
نامبروانی عمو

Apple iPhone 4S Apple iPhone 4S

1391/4/20 سلام جمیعا
در مورد پردازنده iphone 5 باید بگم که همون پردازنده g s iii نیست و دستخوش تغییراتی میشه و از تکنولوژی 28 نانو متری استفاده میشه و gpu هم adreno 320 البته اینها هنوز به طور یقین نیست و برخی منابع خبری عنوان کردند که اپل اینها رو از سامسونگ خواسته (سفارش داده) و اصلا به این نگاه نکنید که اپل و سامسونگ باهم مشکل دارند...

Apple iPhone 4S Apple iPhone 4S

1391/4/20 سلام خدمت هم بروبچ باحال
چندتا سوال داشتم که حتما در موردش نظر بدین
1.چطوره که وقتی داش گلمون آقای امیرحسین م در مورد محصولات اپل نظر داد سریعا کوبوندینش حالا ما همون حرف ها رو (البته کمی متفاوت) لینکاشو گذاشتم به قول یارو نوک همه برچیده شد و هیچ نظری در موردش ندادین؟!!!!!!!!!!!
2. دوم اینکه هنوز غیرت ایرانی داریم(البته در مورد خیلی ها مرددم) به خاطر یه گوشی دین و وطن و هموطنان خودمونو نفروشیم البته چرا در این مورد اخبار چیزی نگفت؟(درمورد ساختن اون فروشگاه)
3. اینکه اپل نسبت به گوشی هایی که بیرون میده پول خیلی زیاد و اضافی داره میگیره حساب کنید آیفون 4s با اون سخت افزار پایینش که درمقابل گوشی های دیگه هیچی برای گفتن نداشت قیمت نجومی ...... رو داشت حالا آیفون 5 که تو اینترنت فکرکنم gsmarena بود که نوشته بود قراره از پردازنده چهارهسته ای Galaxy s III استفاده بشه حالا خودتون حساب کنید که اگه درست باشه قیمت آیفون 5 حتما ...
پیروز و سربلند باشید و به قول آقا امیرحسین ایرانی بمانید

دادا بنه ی سر بی دردسر

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1391/4/18 سلام خدمت تموم داش های گلم.
من نمیدونم چرا هیچکی حرفای منو قبول نمیکنه یه توضیحاتی هم باید درباره نظراتم بدم.
چرا نمیخواید قبول کنید که وقتی به نوشته های زیر فایل ها(همون اسم فایل ها) از نزدیک و با کمی دقت نگاه کنید متوجه این مشکلات میشید من فقط رو گوشی خودم اینو امتحان نکردم. ضمنا نگفتم که صفحه نمایشش مشکلی داره اتفاقا برای دیدن فیلم و بازی و خیلی کارهای دیگه عالیه شما با دقت و از نزدیک به نوشته های زیر فایل ها نگاه کنید متوجه میشید من چی میگم.
داشی در مورد دوربین هم باید بگم که این مشکلاتو داره این رو هم رو چندتا گوشی امتحان کردم و با گوشی های دیگه مقایسه هم کردم و چند ساعت با انواع تنظیمات باهاش عکس گرفتم . ضمنا داشی ما که گوشی خریدیم روز روشن بود اگه شما نیمه شب میری خرید اون بحسش جداست.
در مورد cpu هم باید بگم که یادم رفت همونجا یه بازی روش نصب کنم و باهاش بازی کنم ببینم چجوریه داشی من که گفتم در مورد cpu عجولانه صحبت کردم و فکر میکنم به خاطر نرم افزارهایی بود که روش نصب کردم(باهاش همخونی نداشت)
ضمنا این رو هم باید بگم که وقتی میخواستم گوشی رو بخرم اینو یکی از آشنایان بهم گفته بود که وقتی از نزدیک و با دقت بهش نگاه کنی کاملا مشخصه که ... اینو هم میگم اگه زیاد روش حساس نشید اصلا به چشم نمیاد ولی من که اینهمه صبر کردم تا گوشی کاملی بخرم خیلی حساس شدم و برام سخته باز هم میگم که تو تماشای فیلم و بازی کردن اصلا نمیتونی ببینیش و من هم به این دلیل باهاش کنار اومدم که مشکل شاخی نیست یعنی در ابتدا اینجوری بودم ولی الآن خیلی حساس شدم و هروقت گوشی رو روشن میکنم با دقت به اون نوشته ها نگاه میکنم تا دوباره ببینمشون و اگه مثل من حساس نباشید هیچ مشکلی پیش نمیاد.
من در مورد بازی و برنامه این گوشی رو زیر سوال نبردم و میدونم گوشی قدرتمندیه و فقط گفتم بعضی برنامه ها باهاش همخونی ندارند و همین برنامه ها ممکنه روی اندروید 2.3 خیلی خوب جواب بده
و اینو هم بگم که گوشی من مشکلی نداره چون همون روز اول ازش تست بنچمارک گرفتم و همهچیشو امتحان کردم و اینکه مقایسش کردم و اینکه به چندتا گوشی فروشی نشونش دادم.
در مورد دوربینش تو فضای بسته باید بگم که یکم اغراق کردم ولی خداییش نسبت به بعضی گوشی های دیگه در این دو حالت حرفی برای گفتن نداره.
و ضمنا من آدمی هستم که اگه جایی اشتباه کرده باشم خیلی راحت میگم اشتباه کردم و ترسی هم ندارم حتی اگه به ضررم تموم بشه.
در آخر هم باید از عزیزانی که ازم ناراحت شدن عذرخواهی کنم و اینکه بدونن من قصد اینو نداشتم که کسی رو ناراحت کنم و ضمنا اینکه من نه طرفدار برند خاصی هستم اگه هم بخوام باشم بیشتر به سامسونگ گرایش دارم ولی تو نظر دادنم بی طرفم و اینکه نه با سامسونگ پدرکشتگی دارم و نه اینکه بابام صاحب یک کارخونه موبایل سازیه که بخوام سامسونگو خراب کنم.
پیروز و سربلند باشید.

دادا بنه ی سر بی دردسر

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1391/4/17 سلام خدمت همگی در جواب آقای محسن پ باید بگم که داشی من تا چیزیرو مطمئن نشدم اینجا نمینویسم تو هر گوشی galaxy s iii که دوست داری نگاه کن و قسمت نوشته ی زیر فایل ها رو ببین اگه باز متوجه نشدی از نزدیکتر بهش نگاه کن حتما متوجه میشی کافیه فقط یکبار ببینی از اون به بعد همش میاد تو چشمت و میزنه توذوق آدم.
در مورد دوربین هم میتونی خودت تو ابن شرایط عکس بگیری و با چند تا گوشی دیگه (غیر سامسونگ) امتحانش کنی این هم فقط مشکل من نیست. درسته تو فضای باز فوق العاده عکس میگیره من تو اون 2 تا شرایط رو گفتم.
در مورد cpu عجولانه تصمیم گرفتم درسته حق با شماست که با یک تعویض رام یا آپدیت به احتمال زیاد مشکلش حل میشه این مشکل رو هم چند نفر داشتند که تعدادشون زیاد نبود.
و در مورد اندروید چهارش هم هنوز سر حرفم هستم و میگم که البته بعضی برنامه ها باهاش همخونی ندارند و باعث کند شدن یا اختلال در کار گوشی میشن ضمنا دوستان اگه دنبال برنامه میگردین فقط تو sumsung apps نگردین و پیشنهاد میکنم به سایت androidapps.com هم سر بزنید.
ضمنا قصد بی احترامی به کسی رو نداشتم اگه کسی ناخواسته از دست من ناراحت شد همینجا عذر خواهی میکنم.
ممنون از همه ی دوستان .پیروز و سربلند باشید.



درد 2


Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1391/4/16 سلام خدمت تموم داش های گلم از من میشنوین به هیچ وجه این گوشی رو نخرید من خودم اشتباه کردم که با خوندن مشخصاتش از توی اینترنت و بدون اینکه با گوشی کار کنم تا کاراییشو ببینم خریدمش باور کنید هیچکدوم از مشخصاتی که بهش اضافه شد بدردمون نمیخوره البته بجز cpu و gpu بالاتر که این رو هم توضیح میدم. من خودم خیلی صبر کردم تا یک گوشی کامل بیاد به بازار که بخرمش از توی اینترنت خیلی درباره ی این گوشی تحقیق کردم و بالاخره خریدمش. الآن یک هفتست این گوشی رو دارم که از دستش آسی شدم. الآن براتون توضیح میدم چرا. اول که گوشی رو روشن کردم وقتی از نزدیک به گوشی نگاه کردم تو زمینه سفید و حتی رنگ های دیگه نقطه های سیاه مربوط به پیکسل ها رو براحتی میتونستم ببینم حتی تو کار های عادی روزمره هم مشخصه که بیش از اندازه تو ذوق آدم میزنه. 2. از دست برادرم از فاصله ی 3-5 سانتیمتری (البته عددش رو دارم زیاد میگم و میدونم کمتر بود) با پشت افتاد رو میز کامپیوتر پشتش ترک کوچولو برداشت 3.وقتی صفحه نمایشش رو دیدم خواستم خودم رو قانع کنم که اشکالی نداره و سی پی یو رو بچسب بعد از دو روز بازی shadow gun رو با دیتای galaxy s ii دانلود کردم و بازی رو نصب کردم و دیتا رو کپی کردم تو android - data بعد بازی رو نصب کردم رفتم تو بازی دیدم ارور دانلود میده دیتا رو پاک کردم دوباره ریختم تو گوشی بعد usb رو جدا کردم رفتم تو قسمت data ی گوشی دیدم که فایل رو نشون نمیده یعنی انگار هیچی کپی نشد ولی مطمئن هستم که کپی شد و خودم دیدم رفت تو گوشی (از کامپیوتر دیدم) دوباره گوشی رو وصل کردم به کامپیوتر تو کامپیوتر هم فایل رو نشون نمیداد از اون به بعد گوشیم بیش از اندازه کند شد و لگ مینداخت از گالری یا ... که بیرون میومدم(تو صفحه برنامه ها) برنامه ها رو دو بار نشون میده یعنی یکبار نشون میده و برنامه ها سریع محو میشه و تموم برنامه ها دوباره میاد و بازیها و برنامه هامو هم حذف کردم و دیتای اون بازی هنوز هم مشخص نبود چند بار هم ریستش کردم هیچ تغییری نکرد و مجبور شدم فکتوری ریستش کنم الآن امروز باز دوباره گوشی همونجوری شد و باز فکتوری ریستش کردم کلا انگار چهار هسته ای 1400 نیست. 4. دوربینش بد زد تو ذوقم تو فضای بسته بشدت مزخرف عکس میگیره همچنین تو فضایی که نور فقط یک ذره خیلی کوچیک کم باشه مثلا تو اتاق باشید و اتاق حتی چراغونی هم باشه بد عکس میگیره و همچنین فیلم. یعنی دون دون هایی تو عکس بصورت واضح میفته که انگار با دوربین 1 یا 2 مگاپیکسلی عکس یا فیلم گرفتید لازم به ذکره که تو یک فضا و در شرایط یکجور با نور یک مقدار کوچیک کم با gs iii و xperia ray عکس گرفتم که تو اکسپریا دون دونی نبود ولی اس 3 ..... از اندروی چهارش هم نمیتونید استفاده کنید چون هنوز برنامه زیادی مخصوص اندروید 4 نساختند و خیلی از برنامه ها با اندروید 4 بهینه سازی نشدند و با اون همخونی ندارن و کار گوشی رو مختل میکنند مثل مشکلی که برای گوشی من پیش اومد اما این دومین بار نمیدونم چرا؟(که باعث شد دوباره فکتوری ریستش کنم)
سرتون رو درد آوردم ببخشید اینها تجربه ی شخصی من بود و باور کنید عین واقعیته.
موفق و پیروز باشید. با تشکر
هوای سسسسسسسسسسسر

Apple iPhone 4S Apple iPhone 4S

1391/4/14 سلام علیکم جمیعا این هم بعضی از اون لینک ها :
1.http://www.links.iranvij.ir/2011/09/post_146.php


2.http://www.zoomit.ir/howto/smartphonetablet/item/1454-ده-قابلیت-جذاب-اندروید-که-در-آیفون-وجود-ندارند




3.http://www.zoomit.ir/it-news/item/1642-برتری-اندروید-به-آیفون




4.http://www.gsmaria.com/Reviews/Review.aspx?review=417

شاید این دوستمون بعضی جاها رو اشتباه کرده باشه به هر حال یه سری به این لینکا بزنید توضیحاتتون رو هم همینجا بنویسید. فدای همگی

درد 2




Apple iPhone 4S Apple iPhone 4S

1391/4/13 سلام خدمت تموم داشی های گل اون چیزایی که آقای امیرحسین م گفت واقعیت ندارن؟ من میخواستم یه 4s بخرم که خورد تو ذوقمون رفتم تو چند تا سایت که زدن تو برجکمون این مطالبی که این داشمون گفتو من تو چند تا سایت خونده بودم البته بعضیا مشابهشو بعضیا هم خودشو بعضیا هم ابدا (یعنی ندیدم) ان شاء الله تا چند روز دیگه لینکاشو پیدا میکنم براتون میذارم ببینید. اگه اون سایت ها مطالبشون اشتب بود یه ندا بدین . قربون همگی

هوای سسسسسسسسسسسسسسسسسسر
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا