مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محمدرضا م
  • تاریخ عضویت : 1391/4/9
  • تعداد نظرهای داده شده : 22

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 22 از مجموع 22 مورد

Xiaomi 11T Pro Xiaomi 11T Pro

1402/12/17 برای من چند بار این مشکل پیش اومد که تا 94 درصد شارژ میشد و دیگه بالاتر از اون نمی رفت. حدس میزنم به دلیل محافظت از باتری، سیستم پروتکشن وارد عمل میشه و جلوی شارژ بیشتر رو می گیره. توصیه ام اینه که با شارژر توان پایین تری گوشی رو شارژ کنید و هنگام شارژ شدن گوشی رو استفاده نکنید و از داخل گارد دربیارید تا گرم نشه. احتمالا باید درست بشه. برای من که درست شد. من زیاد از شارژر صد و بیست واتی گوشی استفاده نمی کنم مگر در موارد ضروری. وقتی هم که از شارژر 120 واتی استفاده میکنم گوشی رو از گارد درمیارم و روی یک صفحه فلزی قرار میدم تا داغ نشه.

Xiaomi 11T Pro Xiaomi 11T Pro

1402/7/26 من این مشکل شما رو تا به حال با دو تا گوشی داشته ام خوشبختانه در این گوشی تا الان مسأله این چنینی نداشتم. اما در هر دو مورد مذکور، مشکل از باتری بود. در یکی که اصلا خود باتری خراب بود. در دیگری سوکت اتصال باتری به کابل مشکل داشت. احتمال داره که گوشی از دستت افتاده باشه و کابل باتری مورد پیدا کرده باشه.

Xiaomi 11T Pro Xiaomi 11T Pro

1402/3/22 دوست عزیز شک نکن این گوشی عالیه. داغ هم نمیکنه. البته بگم من زیاد اهل گیم های سنگین نیستم اما این گوشی فوق العاده قدرتمنده و توی اجرا و سوییچ کردن بین برنامه ها با آیفون هیچ فرقی نداره. من قبل از این گوشی، سامسونگ s21fe داشتم. متاسفانه علی رغم همه خوبی هاش ایراد جدی نگهداری شارژ داشت و واقعا اذیت کننده بود. اما این گوشی هم نگهداری شارژ خیلی بهتری داره هم خیلی سریع تر شارژ میشه. در حالتیکه صفحه نمایش روی صد و بیست هرتز باشه حتی از شصت هرتز s21FE به مراتب بهتر شارژ نگه میداره!!. البته این گوشی در حالت شارژ 120 وات گرم میشه که طبیعیه. من این گوشی رو معمولا با شارژر 33 وات شارژ میکنم و هیچ مشکلی نداشتم . البته نسل جدید این گوشی یعنی 12t pro قطعا گزینه بهتریه که خب خیلی گرونتره. همین رو بگیر خیالت هم راحت باشه. حرف نداره . دوربینش هم خوبه ولی یه ضعفی که نسبت به سامسونگ داره اینه که توی حالت پرتره سوژه رو تمیز جدا نمیکنه. s21FE در این زمینه بهتر بود. اما کیفیت دوربین های در مجموع نسبت به سامسونگ کم نمیاره.

Xiaomi 11T Pro Xiaomi 11T Pro

1402/1/30 دوست عزیز این حرفها چیه می زنید؟ بنده هشت ماهه این گوشی رو دارم و واقعا عالیه و مشکلی باهاش نداشتم.اونوقت شما همه مشکلاتی رو که انواع گوشی ها ممکنه به صورت اختصاصی داشته باشند، یک جا در این گوشی پیدا کردید؟!!!!!!!
اولا سنسور مجاورت این گوشی هیچ گونه مشکلی نداره، تاچ این گوشی عالیه و همه نرم افزارهای بانک هم به راحتی روی این گوشی کار میکنند.
شما فکر کنم یک گوشی فیک از جلوی علا الدین خریدی.

Xiaomi 11T Pro Xiaomi 11T Pro

1401/12/19 ببین s21fe رو من چند ماه داشتم. دوربین سلفی اون از این بهتره. و این تفاوت به چشم میاد. در زمینه دوربین های اصلی من تفاوتی ندیدم. یعنی دوربین اصلی 11t pro و s21 fe تفاوتی با هم ندارند. حتی دوربین واید شیائومی بهتر هم هست. در زمینه قدرت این گوشی بهتره. صفحه نمایش این بزرگتره و در کیفیت صفحه نمایش تفاوتی نیست. اما s21 fe یه مشکل اصلی داره و اون هم سرطان باتری هست. من کلا با اون روی شصت هرتز کار می‌کردم باز باتری کم می آورد. ولی با شیائومی روی صد و بیست هرتز قشنگ یک روز رو بهت میده. از اون طرف این شارژر صد و بیست وات داره که اگه بهش معتاد بشی دیگه حاضر نیستی با چیزی عوضش کنی و خیلی خوبه. توی بیست دقیقه کامل شارژ میشه. در زمینه تفاوت رابط کاربری و اینها هم من متوجه نمیشم که چه اهمیتی داره اصلا! چون من با گوشی فقط توی اپلیکیشن ها میرم و خب رابط کاربری همه اپلیکیشن های اندروید مثل همه دیگه. نمی فهمم اینهایی که میگن وان یو آی اینجوریه یا می یو آی اونجوریه یعنی چی!!! والله همه اندرویدی ها از نظر من کاربری معمولی مثل همن. ولی همینو بگیر.

Xiaomi 11T Pro Xiaomi 11T Pro

1401/12/4 دوست عزیز نگران نباش. منم وقتی شش ماه پیش این گوشی رو خریدم یک بار اوایل خاموش شد و روشن شد و دیگه از اون موقع این اتفاق نیفتاد. اتفاقا پیامم اینجا هست می تونید بخونید. حدس می زنم تا قبل از اینکه کامل آپدیت بشه سیستم عامل دستگاه ناپایداره و ممکنه این اتفاق بیفته. این گوشی فوق‌العاده است و از اون موقع هیچ ایرادی نداشته. من s21 fe هم داشتم. ولی این از اون بهتره. مخصوصا باتریش.

Xiaomi 11T Pro Xiaomi 11T Pro

1401/11/5 والله فعلا که درست شده. از اون روز سه بار شارژ کردم و تا صد درصد شارژ شد خوشبختانه. سعی کردم موقع شارژ گوشی رو از کاور در بیارم و یک قطعه صاف فلزی هم دارم که گوشی رو میذارم روی اون، که گرمای حین شارژ رو از گوشی می گیره. موقع شارژ هم گوشی رو میذارم تو مود باتری سیور. علی الظاهر که درست شده.

Xiaomi 11T Pro Xiaomi 11T Pro

1401/10/30 دوستان گوشی من جدیدا بیشتر از ۹۴ درصد شارژ نمیشه. علتش چی می تونه باشه؟ من همیشه با شارژر خودش گوشی رو شارژ کردم. کسی با این مسأله مواجه شده؟!

Xiaomi 11T Pro Xiaomi 11T Pro

1401/6/27 من هم s21 fe داشتم هم الان این گوشی رو دارم. سامسونگ هم گوشی خوبی بود اما باتریش واقعا سرطان و عذاب آور بود و من در تمام مدتی که داشتم روزی دو بار باید گوشی رو شارژ میکردم. اما از شیائومی در حال حاضر راضی ام به جز یک بار که قبل از آپدیت کردن گوشی خاموش شد مساله ای ازش ندیدم. نگهداری باتریش خوبه و شارژ شدنش هم فوق العاده است. برای من که اصلا تفاوت در دوربین محسوس نیست شاید فردی حساس باشه متوجه بشه. اما این گوشی به مراتب ارزش خرید بالاتری داره.

Xiaomi 11T Pro Xiaomi 11T Pro

1401/5/22 عزیز جان . من فکر می کنم مشکلات آنتنی که در این جا مطرح میشه ناشی از اشتباه کاربرها در انتخاب شبکه پیش فرض هست. متاسفانه شیائومی آپشن انتخاب ترجیحی بین شبکه ها رو نذاشته و کاربر فقط باید بین 2G 3G 4G یکی رو انتخاب کنه که باعث میشه در مناطقی که پوشش آنتن دهی 4G ضعیف هست آنتن گوشی بپره در حالی که باید این اجازه رو میداد که کاربر حالات ترکیبی رو هم امتحان کنه. وگرنه گوشی بالذات مشکلی نداره. شما هر وقت آنتن گوشیت پرید بذار روی 2G . ببین درست میشه؟!

Xiaomi 11T Pro Xiaomi 11T Pro

1401/5/18 گوشی همون روز بعد از یک ساعت روشن شد ولی نمی دونم علتش چی بود. من اصلا بازی و اینها نصب نمی کنم رو گوشی. ولی اصلا خوشم نمیاد گوشی همین جوری خاموش بشه . یه مشکلی هم که دارم اینه که من برای تماس تصویری از duo استفاده می کنم که متاسفانه الان ارتباط برقرار نمیکنه. البته بقیه نرم افزارهای گوشی کار میکنن با اینترنت ولی این پیام میده که نمی تونم کانکت بشم‌.

Xiaomi 11T Pro Xiaomi 11T Pro

1401/5/17 دوستان گوشی من خاموش شد برای یک ساعت و روشن نشد. کسی با این مسأله مواجه شده؟! برای من گارانتی رادمان پاژ ارتباطات هست. بدحور حالم گرفته شد. یه هفته نیست که خریدم.

Xiaomi 11T Pro Xiaomi 11T Pro

1401/5/13 سلام من تا دو هفته پیش سامسونگ s21 fe داشتم که به دلیل صفحه نمایش بزرگتر و باتری بهتر فروختم و اینو خریدم. تا الان راضی بودم خوشبختانه. مخصوصا از شارژر فوق العاده اش که عملا مساله باتری رو حل کرده و دیگه اهمیتی نداره که چقدر گوشی شارژ نگاه میداره هرچند که از باتری سامسونگ هم بهتر شارژ نگه میداره. فقط خواستم نکته ای بگم به دوستانی که مشکل آنتن داشتن. ببینید این گوشی ها به هیچ وجه مشکل آنتن دهی یا مودم ندارد. ولی به دلیل بد سلیقگی در طراحی رابط کاربری که در اون شما بین گزینه های 2g یا 3g یا 4g فقط یک مورد رو می تونید انتخاب کنید و حالت ترکیبی یا ترجیحی ندارد در صورتی که منطقه شما آنتن دهی فورجی ضعیف باشد احتمال تضعیف آنتن یا قطع اون است. در صورتی که در منزل برای اینترنت از فورجی استفاده نمی کنید بهتره گوشی رو در حالت 2g قرار بدید. در ضمن دوربین این گوشی عالیه و من تفاوت خاصی با گوشی سامسونگ حس نکردم، قدرت گوشی هم خوبه و من چون بازی نمی کنم تفاوتی بین اینها حس نمی کنم. دوربین سلفی هم برخلاف برخی نظرات خوبه و من راضی ام. تنها ایرادش اینه که در هنگام اتصال با تلویزیون سامسونگ به خوبی s21fe عمل نمیکنه. سنسور مجاورت هم خوب عمل میکنه و مساله ای باهاش نداشتم. صفحه نمایش عالیه و از نظر روشنایی و رنگ من ضعفی ندیدم. خلاصه نسبت به قیمت عالیه و با این قیمت حتی می تونه با گوشی های دو برابر گرون تر از خودش رقابت کنه. باتری s21 fe علی رغم همه خوبی هاش منو واقعا پیر کرد ولی این خوبه!

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1400/12/13 نگهداری باتریش در حالت 120 هرتز متوسطه روی 60 هرتز بهتره. ببین اگه دوربین خیلی برات مهم نیست و دنبال یه گوشی خوب هستی که کارتو راه بیندازه به نظرم a52s با این گوشی تفاوت آنچنانی نداره. این گوشی 70 درصد گرون تر از a52s هست در حالیکه برای یک مصرف کننده معمولی که دنبال عدد و رقم و بنچمارک و اینها نیست تفاوت این دو شاید 20 درصد هم حس نشه. دیگه به خودت بستگی داره. اما اگر دوربین برات مهمه و پولشو هم داری s21 fe بخر. چون گوشی واقعا خوبیه و دوربینش عالیه.

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1400/12/13 والله من s20 fe هم داشتم هیچ وقت مشکل تاچ رو احساس نکردم. تازه برای من اگزینوس بود. این گوشی هم در استفاده زیاد مقداری گرم میشه ولی نه به اندازه s20 fe که انصافا داغ میشد مخصوص توی دوربین که می رفتی. در کل یک سرو گردن از s20 fe بهتره. صفحه نمایش s21 fe رو اگر روی 60 هرتز بذارید تا مصرف باتریش کمتر بشه از هر نظر ایده اله.

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1400/11/27 خیر! به هیچ وجه. در استفاده سنگین گرم میشه ولی داغ نه!

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1400/11/22 پاشنه آشیل این گوشی باتریشه. من با اینکه بازی نمی کنم ولی باتری نهایتا یک روز دوام میاره. البته کارم با گوشی کم نیست و ویدئوی آنلاین زیاد نگاه می کنم ولی بهرحال باتری این گوشی به خوبی A52 نیست. با اینحال باتری گوشی بد یا فاجعه هم نیست ولی خب متوسطه . البته من همیشه رو 120 هرتز باهاش کار می کنم. در کل گوشی بی نقصی نیست ولی راضی کننده است مخصوصا از دوربین این گوشی بشدت راضی ام.

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1400/11/14 سلام به همه دوستان.
بنده این گوشی را چند روزه خریدم . قبل از این A52 و POCO F3 و S20 FE نسخه اگزینوس داشتم که خواستم این بار A52s بخرم چون دیدم که پردازنده اش ارتقا پیدا کرده و از اونجایی که از A52 خیلی راضی بودم گفتم ارتقایافته اش رو بخرم. ولی در نهایت گفتم دلو به دریا بزنم و با ارتقا اساسی بودجه S21 fe بخرم (یک زمانی با یک میلیون بهترین گوشی رو می خریدیم!!).
یادمه همون موقع که گوشی S20 fe اگزینوس رو خریدم خیلی ها ازش بد تعریف میکردن. مخصوصا توی دوربینش وقتی می رفتم گوشی داغ میکرد و توی بازی های سنگین هم نسبت به پوکو اف 3 به نظرم ضعیف تر بود و داغی و افت محسوسی داشت. اما این گوشی واقعا محشره . صفحه نمایش این گوشی از همه اونها بهتره. آنتن دهی خوبی داره و به نظرم که دوربینش از اس بیست بهتره و من با آیفون 12 خواهرم که مقایسه میکنم اصلا توی دوربین کم نمیاره. نمیدونم چرا بعضی ها میگن دوربینش همون s20 fe هست!. قدرت فوق العاده ای داره و به هیچ وجه مثل اگزینوس نسل قبل نیست و حتی از پوکو اف 3 هم قدرتمندتره به نظرم. پوکو هم گوشی خیلی خوبیه و دارمش ولی دوربینش معمولیه و از A52 هم ضعیف تره. با اینکه مشکل باگ و سنسور مجاورتی رو که برخی ها میگفتن، باهاش ندارم.

اما این S21 FE همه چی تمامه. خوش دست، دوربین واقعا عالی مخصوصا در شب که در قامت پرچمدار ظاهر میشه، صفحه نمایش عالی ، دوربین سلفی خیلی خوب، قدرت بسیار عالی، ضد آب و محافظ ویکتوس. فقط تاسف می خورم که شارژر رو از جعبه ها حذف میکنن. آها یه مشکلی هم با این گوشی دارم که رنگ بندی های این گوشی جالب نیست و اون رنگی که می خواستم رو نداره کاش رنگ آبی هم داشت. در کل با خیال راحت بخرید و نگران اگزینوس بودنش نباشید. اما اگه می خواهید کمتر هزینه کنید A52s و 11T شیائومی هم گوشی های خیلی خوبی هستند.

LG Optimus L7 II Dual P715 LG Optimus L7 II Dual P715

1392/3/5 سلام به همه دوستان . من این گوشی رو تقریبا ده روز پیش خریدم . همه چی این گوشی عالیه . ولی من یک مشکل اساسی با این گوشی دارم. اون هم راجع به کاربرد اصلی موبایل یعنی مکالمه تلفنیه!وقتی صدای مکالمه رو از نصف بیشتر می کنم یک صدای وز وز وحشتناکی شنیده میشه که واقعا تو ذوق میزنه. نمی دونم همه این مشکل رو دارن یا فقط دستگاه من اینطوریه؟! تو رو خدا بچه هایی که این گوشی رو دارن راهنمایی کنند؟! چیکار کنم ببرم نمایندگی؟!

GLX Sky GLX Sky

1391/6/28 دوستان گرامی توجه کنید این گوشی ایرانی نیست یعنی این تصور که عده ای در ایران نشسته اند و قسمت های مختلف این گوشی را طراحی کرده اند اشتباه است. در واقع ایران لیسانس آن را خریده و آن را با این نام در داخل عرض می کند. معمولا کمپانی های چینی در ازای فروش لیسانس گوشی را با نامی که شما می خواهید به بازار عرضه می کنند و این گوشی نیز یک گوشی کاملا چینی هست. مانند اینکه شما یک موسسه هستید و برای تبلیغات به فلان تولید کننده پول می دهید تا بر روی محصولات تولیدی اش مانند کیف و کفش نام شما را بزند در واقع شما آن کیف یا کفش را تولید نکرده اید ولی نام شما بر روی آن حک شده است.

Nokia 500 Nokia 500

1391/4/9 راستی یادم رفت بگم تاچ این گوشی خیلی مرگه. واقعا تاچش عالیه. کیفیت پخش موسیقیش عالیه و نرم افزار پخش موسیقی اون خیلی بهتر شده (من قبلا 5800 داشتم). شارژ خوب نگه میداره بهتره با زدن دکمه قرمز و فعال کردن ذخیره سازی انرژی مصرف باتریش رو پایین بیارید. دوربینش تو روز خیلی خوبه شب هم بجای عکس گرفتن بگیرید بخوابید!!. فوق العاده سریعه چون سی پی یوش یک گیگاهرتزه. تا الان که هر فرمتی (فرمت های معمول) ریختم پخش کرده. مقابل آفتاب صفحه واقعا خواناست (یعنی کور نیستید و می تونید کارتون رو بکنید) . برای اس ام اس زدن اولش واسم سخت بود( خوبی تاچ مقاومتی 5800 این بود که دقت تایپ بالا بود) ولی دو تا اس ام اس که بزنید قشنگ دستتون میاد و لذتش رو می برید. در ضمن این گوشی خیلی خوشگل تر از عکس هاشه و وقتی تو دستت می گیری حس خوبی بهت میده. حتما روش لیبل بذارید که خش نیفته. همه نرم افزار ها و بازیهای سیمبین های قبلی هم روش نصب میشه. بازی اچ دی اجرا نمی کنه بنابراین اگر اهل بازی کردن هستید برید سراغ برادرهای بزرگترش. من پول نداشتم و رم کلاس 4 گذاشتم اگه می تونید رم خوب روش بذارید ولی خودش هم دو گیگ حافظه داخلی داره. اصلا هنگ نکرده تا الان. فقط برای من نمی دونم چرا مشاهده آفیس و پی دی اف نداره. در یک کلام به نسبت پولی که میدی عالیه.

Nokia 500 Nokia 500

1391/4/9 می خوام یک روضه ای برای دوستان بخونم . من این گوشی رو دو روز پیش از پاساژ ایرانیان خریدم. در یک کلام عالیه. من بین گالکسی فیت و نوکیا 500 مونده بودم. البته که اندرویید سیستم عامل باحال و پرنرم افزاریه و من باهاش حال می کنم . اما ببینید دوستان! تقریبا 99 درصد خریداران موبایل بعد از دو سه روز استفاده از اندرویید دیگه حوصله ور رفتن و نرم افزار نصب کردن روش ندارن. همه اون جو گرفتی های اندرویید برای دو روزه اول خریده، بعدش دیگه تموم میشه. بذارید با جرات بهتون بگم موبایل (هر موبایلی با هر استایلی) برای فیلم دیدن و ویرایش اسناد آفیس و رد شدن از فیلتر نیست. من داداشم نئو وی خرید که خیلی گوشی باحالیه و می خواست با صفحه نمایش بزرگش مثلا فیلم ببینه. حتی ده درصد اولین فیلمی که ریخته بود یعنی شوالیه تاریکی رو هم نتونست ببینه (حوصله اش نگرفت!) مصرف باتری اندرویید هم که حسابی بالاست و ضد حال. خلاصه خیلی اسیر جینگولک بازیها و کل کل کردن های اینترنتی نشید. نوکیا هنوز هم بهترین سازنده موبایله چون واقعا موبایل تحویل شما میده نه یک شبه کامپیوتر با باتری ضعیف! شاید چند سال دیگه که تکنولوژی ذخیره سازی انرژی بالا رفت سیستم عاملهای قوی تر و سی پی یوهای چندهسته ای توی یک وجب دیوایز بدرد بخورن اما الان نه! نوکیا 500 همه چیزهایی رو که یک موبایل باید داشته باشه داره. بهتر از اون هم 603 و 701 هست که بازیهای اچ دی رو هم اجرا می کنند، من چون اهل بازی نیستم همین 500 هم از سرم زیاده .
موارد 1 تا 22 از مجموع 22 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا