مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : امیرحسین ا
  • تاریخ عضویت : 1391/4/4
  • تعداد نظرهای داده شده : 10

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد

Samsung Galaxy Nexus Samsung Galaxy Nexus

1391/4/19 لطفا یکی از دوستان محبت کنه طریقه استفاده از اینترنت خانگی (ADSL) رو با استفاده از کابل (اتصال کابل یو اس بی ) به سیستم رو واضح آموزش بده . یعنی بشه با گوشی از اینترنت خانه استفاده کرد .
مرسی از دوستان.

Samsung Galaxy Nexus Samsung Galaxy Nexus

1391/4/19 داداش من این گوشی رو از تو خیابون فردوسی موبایل APPLE گرفتم ... اما از من میشنوی از اون نخر ... وقتی خواستم بگیرم گوشی رو گفت ما ساپورت میکنیم ما فلان میکنیم بیا لوازم جانبی بهت میدیم اما گفت امروز ندارم فردا بیا واسه لوازم جانبی .... فرداش که رفتم گفتم خوب اندروید من رو به 4.0.4 ارتقا بدید هزینشم میدم گفت ما تا حالا نکسوس 4.0.4 نکردیم هرچی شد پا خوذت گفتم پس این چه ساپورتیه ... گفتم خوب لوازم جانبی چی داری گفت والا فعلا هیچی . کلا تو این 2 مورد پیچ خوردم اما قیمتش خوب بود . 740 تومن خریدمش ... تو خیابون فردوسی بگردی پیدا میشه . یک سریش هست هولوگرام عربستان سعودی داره که یعنی گارانتی اونجاس با اینکه گارانتیش بدرد نمیخوره اما کیفیتش از چینی درجه 4 5 بهتره

Samsung Galaxy Nexus Samsung Galaxy Nexus

1391/4/16 AliR G
دادش امکانش هست نسخه ی جیلی بین رو که دانلود کردید و باگ نداره برای ما هم اینجا قرار بدید تا ما هم دانلود کنیم ؟
CMW و فایل روت هم اگه ممکن هست بدید . مرسی

Samsung Galaxy Nexus Samsung Galaxy Nexus

1391/4/11 Sajjad d
داداش به این دلیله که گوشی خودش رو از نظر آندرویدی به روز میدونه و اگه 4.0.1 باشه آپ میشه منم زدم نشد و با کامپیوتر و به روش دستی انجام دادم . لینک دانلود رام 4.0.4 هم توی پست های قبلیم دادم

Samsung Galaxy Nexus Samsung Galaxy Nexus

1391/4/7 دوستان تقریبا همه سوالات راجع به این گوشی داره بر طرف میشه ... اما 1 سوال هنوز برای من رفع نشده و این هست که این گوشی به بوت لرد و روت نیازی داره یا نه ؟ آخه توی اکثر سایت ها یی که ورژن آندروید 4.0.4 رو گذاشتن لینک روت و بوت لرد هم گذاشتن ... حالا یکی فقط این رو روشن کنه .. چون الان که گوشی روت نیست یک سری از THEME ها و LUNCHER ها رو قبول نمیکنه و میگه باید دانلود بشه بعضی از یرنامه ها رو اجرا نمیکنه ..
مرسی از همه

Samsung Galaxy Nexus Samsung Galaxy Nexus

1391/4/7 علی م
-------------------
داداش من هم باهاش HD بازی میکنم .... هم 2 ساعت نت میرم اما اصلا داغ نمیشه .. یعنی احساس نمیشه /

دوستان این یک لینک برای آندروید 4.0.4 رسمی کاملا معتبر ( دانلود شده از and-roid.ir )

http://www.mediafire.com/?r08dju6o21jdf08

اینم یک لینک برای کسایی گه با صرای خروجی گوشی مشکل دارن .. برای In-calling باید گوشی روت باشه اما از بقیه قسمت ها میشه استفاده کرد و به شکل چشم گیری صدا رو زیاد میکنه.
http://share.and-share.ir/download.php?id=5916

Samsung Galaxy Nexus Samsung Galaxy Nexus

1391/4/5 بازم مرسی از دوستان

Samsung Galaxy Nexus Samsung Galaxy Nexus

1391/4/4 با عرض شرمندگی یک سوال از آقای AliR G
داداش من هرجای اصفهان رفتم این آپدیت 4.0.4 رو برای نکسوس نداشتن .. و همش میگفتن آپدیت نکن گوشی خراب میشه و این حرفا .... خودم از لینکی که دادید دانلود کردم اما وقتی میگفتم دارم میترسیدن نصب کنن ... میخواستم ببینم اگر این ورژن قبلا استفاده شده و مشکلی رو نکسوس i9250 نداره من با ضمانت خودم این کار رو قبول کنم . و اینکه این گوشی نیاز به روت شدن داره یا نداره .. بعضی دوستان میگن روت بشه برنامه روش راحت تر نصب میشه ... محبت میکنید اگر جواب بدید ممنون

Samsung Galaxy Nexus Samsung Galaxy Nexus

1391/4/4 من یک نشکر ویژه از آقای AliR G دارم که اینقدر با صبر توضیح میدن ... مشکل من حل شد . الانم دارم میبرم که به 4.04 آپدیت کنم .
و نکته آخر به تمام کسایی که میخوان خرید کنن و بهشون گفته میشه که S2 بهتر از اینه ( مثل خود من ) .. مشخصات سخت افزاری این گوشی با اس2 سری G یکی هست و حتی کیفیت تصویر Nexus بهتر هستش . اس2 تا 2 ماه دیگه جواد ترین گوشی سال هم میشه . پس از خرید این گوشی لذت ببرید .
بازم مرسی برای راهنمایی

Samsung Galaxy Nexus Samsung Galaxy Nexus

1391/4/4 سلام به همه دوستان .
من این گوشی رو امروز خریدم البته قبلش همه کامنت های شما رو خوندم که خیلی کمک کرد تو انتخاب این گوشی اما چند تا سوال دارم .
1 اینکه من زمانی که خریدم کانتکت های سیم کارتم رو نتونستم کپی کنم رو گوشی این یک مشکل .؟
2 اینکه نمیتونم رمز های ایرانسل رو برای فعال کردن اینترنت بزنم میگه نمیشناسه . اینم یکی؟
3 اینکه این گوشی مثل S2 وقتی به کامپیوتر وصل میشه نمیشه براش پوشه درست کرد و APP ها رو دسته بندی کرد یعنی چیزی به اسم My File دیگه نیست اگر میشه بگید چجوری میشه برنامه هارو نصب کرد البته قبلا گفته بودن دوستان اما من نمیتونم پیدا کنم کامنتشون رو . مرسی
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا