مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : saeed R
  • تاریخ عضویت : 1391/3/27
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Samsung Galaxy NotePro 12.2 Samsung Galaxy NotePro 12.2

1394/4/24 من این تبلتو خریدم، فقط می تونم بگم فوق العاده است.
قبل از خریدش خیلی دو دل بودم اما الان اصلا فکر نمی کردم اینقدر بتونم کار بکشم ازش، قلمش خیلی عالیه راحت می تونید باهاش هرچی می خواهید بنویسید. کلا دفتر و کتاب و خودکار تعطیل، فقط کافیه همینو ببرید دانشگاه، همه کار می تونید انجام بدید، البته اولش نوشتن با مداد یکم ممکنه دشوار به نظر برسه ولی وقتی عادت کنید راحت می تونید بنوسید.
از نقاشی و طراحی کردن باهاش نمی گم که اصلا جای حرفی باقی نمیذاره، من که کلا تا حالا کلا هیچ درکی از نقاشی و طراحی نداشتم الان فقط دوست دارم باهاش طراحی کنم، خیلی راحت و لذت بخشه.
در مورد آفیس بگم که تاحالا تو هیچ تبلتی آفیس به این کاملی ندیده بودم، خیلی جامع و کامله و تمامی امکانات ضروری آفیس ویندوز و از همه مهمتر رابط کاربری کاملا شبیه نسخه ویندوز آفیس, تجربه کار با اون رو لذت بخش تر می کنه.
من در روز زیاد ازش استفاده میکنم ( کار با نرم افزارهای اجتماعی ) ، یکی دو ساعت هم باهاش فیلم نگاه می کنم، فقط شب ها میزنمش تو شارژ، مصرف باطریش خیلی مناسب خودشه.
تنها ایرادی که میشه بهش گرفت وزنشه که کمی نسبت به تبلت های دیگه به خاطر جسه بزرگترش سنگین تره و ممکنه بهش عادت نداشته باشید، و مثل تبلت های دیگه به راحتی نمیشه حمل و نقلش کرد ( یک چیزی بین تبلت و لپ تاپ میشه ).
یک مشکلی که واسه من داره اینه که بعضی مواقع ( هر چند روز بکبار ) که صفحه قفل میشه دیگه روشن نمیشه ( یک جورایی مثل هنگ کردن می مونه ) و باید تبلت رو خاموش روشن کرد. ( اینو من تو گوشی نوت 3 هم تجربه کردم و فکر نمی کنم مختص این تبلت باشه ).
وقتی تبلت رو خریدید، یک کیف یا کاور هم باید براش بخرید اگر نه راحت نمیشه باهاش کار کنید و حمل و نقلش کنید. ( کیف های BELK خیلی خوش ساخت و مناسبه واسشون ).
یک مورد مهم هم بهتون میگم که شما اشتباه منو تکرار نکنید، واسه خرید محافظ صفحه باید توجه کنید که یک محافظ خوب باید بگیرید اگر نه باید با کار با قلم روی اون محافظ خداحافظی کنید، من یک محافظ buff خریدم که اصلا خوب نبود از نوع تقلبی هم بود ( اصل buff ساخت کره است و پلاستیک های محافظش سبز نیستند ). بهترین محافظ براش فکر میکنم glass باشه یا یک اسکرین معمولی بگیرین، قبل از اینکه نصب کنید با قلم تبلت روی محافظ بکشید ببینید خوب میشه باهاش نوشت یا قلم روی صفحه گیر می کنه ( یک حالت ضبری پیش میاد که کلا نمیشه با قلم نوشت).
کیفیت صفحه نمایشگرش زیاد خوب نیست؛ واسه من که نوت 3 با صفحه AMOLED دارم اصلا نمی تونم با صفحه LCD این کنار بیام. رنگ ها به هیچ عنوان جذاب نیستند، ولی شاید برای کسی که همزمان با AMOLED سر و کار نداشته باشه طبیعی باشه، البته نا گفته نماند که من در مقایسه با AMOLED این مطلب رو عرض کردم اگرنه مشاهده تصاویر در اون بسیار لذت بخشه. کافیه یک مجموعه از تصاویر پس زمینه با رزولوشن 2560x1000 دانلود کنید و بریزید تو تبلت و تو گالری گزینه اسلاید شو رو بزنید و با انتخاب موزیک اون رو پخش کنید ...... دیگه چی می خواید.
از دوربینش که اصلا استفاده نمی کنم ولی به عنوان یک تبلت؛ دوربین خیلی خوبی داره.
در انتها باید عرض کنم که واقعا به قیمتش می ارزه، اگر می خواهید تو خونه یا محل کار ازش استفاده کنید عالیه ولی اگر می خواید یکسره اینور و اونور باهاش برید پیشنهاد میکنم به تبلت های 10 اینچی فکر کنید چون سایز بزرگش احتمالا اذیتتون می کنه.

Samsung I9070 Galaxy S Advance Samsung I9070 Galaxy S Advance

1391/4/12 @mohammad

به هیچ عنوان رام های گوشی های دیگه رو روی گوشیتون نصب نکنید چون گوشی بریک میشه و دیگه روشن نمیشه
اگه فرق نمیداشت که مجبور نبودن برای هر گوشی ای رام جدا بدن
برای کاستوم رام هم باید یکم صبر کنید تا کوکر ها و دولپر های عزیز روی رام این گوشی کار کنند
فعلا فقط بهتره گوشی رو روت کنید و از امکانات بیشمارش استفاده کنید
اگه گوشی گارانتی داره میتونید با factory reset کردن یا فلش کردن رام اصلی دوباره گارانتی رو بر گردونید
آموزش روت کردن هم در لینک زیر هست ( اگه مشکلی در روت کردن دارید همونجا یک اکانت بسازید و مشکلتون رو بگید تا دوستان پاسخ بدند )

http://forum.p30world.com/showthread.php?t=562634

Samsung I9070 Galaxy S Advance Samsung I9070 Galaxy S Advance

1391/3/27 آموزش روت کردن Galaxy S Advance :

http://forum.p30world.com/showthread.php?t=562634
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا